Beoordelingen over Bed & Breakfast Hotel Malts

9,9

9,7

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Super!

Enige puntje is dat er wat meer variatie in broodbeleg bij het ontbijt zou mogen zijn

Locatie was perfect en de gastheer en gastvrouw ontvingen ons erg hartelijk, ook met goede informatie over de stad

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Een heerlijk rustpuntje op een toplocatie!
    • Grote Tweepersoonskamer

Een heerlijk rustpuntje op een toplocatie!! In feite hoef je de straat niet uit... het hotel bevindt zich in een van de gouden straatjes. Te midden van leuke boetiekjes, koffietentjes en lekkere restaurants. Voor herhaling vatbaar!

fijn en schoon hotel op een uitstekende locatie met heel vriendelijk personeel!

Na een een hartelijk welkom ontvingen we uitgebreid uitleg over de stad. Dat vonden wij heel fijn. Ook konden we op de dag van vertrek onze bagage nog achterlaten en eind van de middag weer ophalen. Zo hadden we nog een heerlijke dag. De eigenaars hebben plezier in hun werk. Dat merk je!

Superhotel.
    • Grote Tweepersoonskamer

Er was niets dat tegen viel.

Zeer vriendelijk personeel. Uitleg gekregen over de stad inclusief plattegrond van de binnenstad (heel leuk). Zeer goed onderhouden hotel en alles zeer schone. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Het perfecte hotel om te verblijven in een mooie stad, ze gaan ons zeker nog eens terug zien.
    • Grote Tweepersoonskamer

Alles was perfect. Van de hartelijke ontvangst door Henk en Annemarie, het heerlijke ontbijt, de mooie kamer tot de ligging van het hotel. We hebben genoten.

Een fijn verblijf met de perfecte locatie in hartje Haarlem
    • Budget Tweepersoonskamer

Henk en Annemie waren erg gastvrij en persoonlijk. We waren blij met alle tips die ze ons gegeven hebben, waardoor we meer van Haarlem hebben gezien. De locatie was perfect midden in het centrum van Haarlem. Kamers waren mooi en schoon. Ontbijt was uitgebreid en vers!

Heerlijk verblijf!

Gastvrije ontvangst met goede tips om snel Haarlem te bezoeken. Locatie is geweldig, bedden prima, ontbijt heerlijk. Persoonlijke aandacht. Vanwege de warmte stond er een ventilator al te draaien.

De locatie en de gastvrijheid van gastheer, gastvrouw en...
    • Grote Tweepersoonskamer

De locatie en de gastvrijheid van gastheer, gastvrouw en personeel. Prima stevig bed, ruime badkamer en een zitje in de kamer. De mogelijkheid om ook overdag van de ontbijtruimte gebruik te maken, waar koffie en thee beschikbaar was en een koelkastje met (fris)dranken.

Leuk en ideaal om Haarlem te leren kennen
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamertemperatuur was erg warm. Weliswaar de ventilator gebruikt, doch het gezoem stoorde de nachtrust

Het ontbijt was heerlijk en de ligging van het hotel in de stad was perfect

Het beste hotel van Haarlem qua locatie, kamers en personeel!

Prachtige hotel in een van de leukste straatjes midden in het centrum van Haarlem en ‘s nachts toch rustig. Het hotel ziet eruit als het gisteren is geopend en de bedden zijn echt top! Verder was het personeel was fantastisch, heel vriendelijk, behulpzaam en gezellig, zodat je je direct echt thuis voelt en dat allemaal zonder te overdrijven.

goed tot uitstekend

een beetje onopvallende ingang, we waren het onderliggende restaurant ingegaan wat helemaal niet bij de accommodatie hoorde!

heerlijk ontbijt, mooie kamer en vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw/man. geweldige ligging vlakbij de Grote Markt!

Prachtig historisch gebouw.
    • Budget Tweepersoonskamer

Bij het ontbijt hadden we verse broodjes verwacht. Onze kamer (14) had wel wat last van buitenlawaai (glasbak en zoemend geluid, airco?)

Prachtig historisch gebouw. Perfect gelegen. In centrum, parkeergarage vlakbij en station op wandelafstand. Goede service en fijn contact met eigenaars/uitbaters. Zeer netjes.

Hip, gezellig en welkom verblijf midden in het winkelcentrum van Haarlem

Er is mij niets tegengevallen

Een mooie mix tussen hip en huiselijk; leuke soort huiskamer waar je lekker (en gratis) koffie/thee kan pakken; het voelt allemaal heel welkom en gezellig. En: lekker in het prachtige, historische, winkelcentrum van Haarlem!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Een heerlijk verblijf gehad in het mooie Haarlem, aanrader!
    • Budget Tweepersoonskamer

Als ik dan een minpuntje moet noemen is het een ventilatieroostertje in het raam wat ik miste voor wat frisse lucht. Ik verbleef in Malts terwijl het 's nachts enkele graden vroor dus het raam openzetten was geen optie.

Overnachten bij Malts was een leuke ervaring. Het verblijf is een mix van een B&B en hotel, origineel en verrassend. Bijzonder aardige eigenaren en aan alles is gedacht. Nette kamer, erg schoon en knus hotel. Wij komen graag terug!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar!

Voor mensen die slecht ter been zijn .... je moet trappen lopen

Erg vriendelijke ontvangst! Fijne kamers en heerlijk ontbijt. Fijne ruimte om tussendoor even te zitten en wat te drinken,top! Locatie zo dichtbij de bezienswaardigheden en restaurants is super.

Genoten!
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was kleiner dan verwacht, maar helemaal prima. Als er meer ruimte was hadden we een 220 cm beter bed geadviseerd.

Ontzettend vriendelijke mensen, persoonlijke aandacht voor de gast. Perfecte locatie, gevoel van vrijheid ondanks B&B-vorm.

Absolute Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Viel tegen is een groot woord maar als je er naar vraagt..... De Bedden, mogen van mij steviger. Ik vind roergebakken ei en bacon e.d. erg lekker bij het ontbijt.

Wij komen terug!

Henk en Annemarie zijn superaardig, geven je gelijk een warm welkom, wij moesten heel vroeg uit bed om onze vlucht te halen, de taxi werd geregeld en ons ontbijt stond in de koelkast klaar, heel erg lief!

Malts in Haarlem

Het was niet leuk dat ik er niet meer kont blijven😀.

De locatie en hij personeel. Het ontbijt was genoeg en afwisselend. Communicatie van het hotel was snel en begrijpelijk.

Uitstekende B&B in hartje Haarlem met een warme sfeer

Niets! (Alleen de rekening van de parkeergarage maar daar kan de B&B natuurlijk weinig aan doen).

Uitstekend ontbijt met veel glutenvrije producten. Hartelijk welkom, onder genot kop koffie/thee, worden de bezienswaardigheden en mogelijkheden in de prachtige stad Haarlem, toegelicht. Door de warme sfeer in B&B voelen wij ons gelijk weer thuis. Hartje centrum is de perfectie locatie, alles op loop afstand.

Zeer vriendelijk hotel in het centrum van de stad. Ideaal voor een paar dagen Haarlem.

Het was moeilijk om de temperatuur op de kamer comfortabel te krijgen. Geluidsisolatie is niet voldoende om geluiden uit de gang te vermijden.

Prettige kamer met goede voorzieningen en een mooie douche/toiletruimte. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Heerlijk verblijf!
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was modern, comfortabel, nauwkeurig afgewerkt. De ligging van de B&B is midden in het centrum, maar binnen is het rustig. De bedden zijn super fijn, het is heel schoon, nieuw sanitair. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is goed.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad in Haarlem en Hotel Malts.
    • Grote Tweepersoonskamer

Wij vonden het heel erg leuk dat we heel vriendelijk en persoonlijk werden ontvangen. Bij aankomst kregen we heerlijke koffie/thee en een handige kaartje van Haarlem en vertelde de eigenaar uitgebreid waar we leuke restaurants en bezienswaardigheden konden vinden. Het ontbijt is goed verzorgd en de kamers netjes, schoon en heel ruim. Het hotel ligt ook heel centraal in een gezellige straat.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Aangenaam

De vriendelijke ontvangst en benadering tijdens het verblijf.Fijne kamer,goed bed, lekker ontbijt,kortom alles wat je nodig hebt tijdens een paar dagen uit.

Een verblijf in B&B hotel Malts is de beste manier om ontspannen en verzorgd Haarlem te ontdekken
    • Grote Tweepersoonskamer

Er was niets dat ons tegenviel.

De hartelijkheid van gastheer en gastvrouw was top, het ontbijt overheerlijk. De kamer was erg prettig en van alle gemakken voorzien. Doordat de locatie in hartje Haarlem was, was alles goed bereikbaar waardoor ons weekendje weg helemaal af was!

Een heerlijk weekendje weg gehad met mijn moeder in een gastvriendelijk en top hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

Alles wat eigenlijk gewoon top!

Wij kregen in het hotel veel uitleg over de stad, waar we konden parkeren, waar de culturele dingen te vinden waren en waar je lekker kon eten. Het werd ons aangeraden van te voren te reserveren omdat het op zaterdag avond altijd heel druk is in de eetgelegenheden midden in de stad (waar het hotel gelegen is) Echt een top weekend gehad! Grote dank aan de gastheer en gastvrouw!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Plezierige accommodatie in het midden van de stad

Niks, we zouden zeker weer voor dit hotel kiezen.

De locatie midden in het centrum was fijn omdat we alles te voet konden doen. Prima kamer, schoon, met een fijne douche. gratis wifi werkte goed. Lekker ontbijt met veel keuzes, versgeperst sap, verse koffie, cappucino, fruit, enz. we werden gastvrij ontvangen door de eigenaar, hij wist veel te vertellen over het pand en over de stad Haarlem.

Gezellig en voor herhaling vatbaar

Voor mij viel het traplopen tegen. En voor mensen die slecht te been, kan het een belemmering zijn om boven te komen.

Het ontbijt was goed, de kamer was ook prima. De gastheer en gastdame waren heel vriendelijk, en gaven veel uitleg over Haarlem.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

keurige en zeer praktische plek voor een goede nachtrust tijdens een stedentrip.
    • Budget Tweepersoonskamer

Heel erg hartelijk ontvangen met koffie/thee daarna uitgebreide uitleg van de stad incl goede adviezen voor de bezienswaardigheden. S'avond kan er in de keuken gezellig gezeten worden met vrij koffie en thee. Drankjes uit de koelkast opschrijven in het schriftje :-). Compleet ontbijt met verse jus.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

We hebben genoten van ons verblijf!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het B&B hotel is vlekkeloos schoon en de ontvangst is ontzettend vriendelijk en attent. De ontbijtzaal is de hele dag en nacht toegankelijk en gasten kunnen er (zonder kosten) koffie en thee drinken en we mochten gebruik maken van het koelkastje voor onze eigen meegebrachte etenswaren.

Mooie locatie; warm onthaal, goede tips
    • Grote Tweepersoonskamer

Het ontbijt, dat was gewoontjes, alles was er wel, maar niets speciaals

Goede kamers, perfecte locatie, prima tips van eigenaars en gastvrij onthaal, koffie, thee en fruit vrij te pakken

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Zeer vriendelijk ontvangst met een kop koffie of thee.

Geen koelkasten o.i.d. op de eigen kamer. Uitzicht vond ik wat minder. Wij keken tegen een andere ,weliswaar beschilderde, muur aan.

Zeer vriendelijk ontvangst met een kop koffie of thee. Lekker ontbijt in een gezellig klein eetzaaltje. Eigenaren namen de tijd voor een gezellig praatje. Ook konden we gebruik maken van fietsen. Kamers heel schoon en nieuw sanitair. Ligging top.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Helemaal goed!
    • Tweepersoonskamer met Terras

We vonden de prijs wel aan de hoge kant. Verder was de algemene ruimte supergezellig ingericht maar misten we sfeer op de kamers zelf.

Heerlijk ontbijt, supervriendelijke eigenaren, perfecte locatie, thee en koffie for free

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Heerlijk!

Matras was wat aan de harde kant voor mij. Dat is echt het enige dat ik kan bedenken.

Het ontvangst van Henk en Anne Marie was heel fijn en persoonlijk. Ook speciale wensen werden met liefde verzorgd. We voelden ons heel speciaal!

Erg leuke dagen gehad.
    • Grote Tweepersoonskamer

Wij hadden geen rekening gehouden met het autoluwe centrum van Haarlem. Tijdens verblijf fantastisch, maar om auto te parkeren, hadden we beter moeten voor bereiden.

De locatie was super Haarlem centrum om de hoek en natuurlijk de gastvrijheid van Anne-Marie en Henk.

Heerlijke B&B, midden in het centrum
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer was wat krap voor de prijs, maar dit was de laatst beschikbare. Voor de volgende keer is al een andere kamer geregeld!

Zeer gastvrij ontvangen. Heerlijk ontbijt

Een heerlijk verblijf zeker voor herhaling vatbaar.

Het was warm op de kamer en rumoerig straatkant, maar je bent dan ook hartje centrum

Zeer klantvriendelijk. Geven goede tips. Behulpzaam. Super ligging. Prachtig gebouw. Heerlijk ontbijt.

Fijn verblijf om Haarlem te ontdekken
    • Budget Tweepersoonskamer

Eigenlijk niks. Misschien was een koelkastje op de kamer handig geweest..(?)

Heerlijk ontbijt met vers geperste jus d órange, lekkere vers gezette koffie en warme broodjes! Wij hadden een basic kamer met fijne douche en alles kraakhelder. Mensen zijn ook ontzettend vriendelijk en gaven ons heel veel leuke tips om Haarlem te ontdekken. Een echte aanrader dus.

Top hotel! Aanrader!!

Helaas is er geen lift en de kamers liggen allemaal boven. Maar voor mensen gewoon goed ter been, is dat geen probleem. Parkeren moet in de dichtsbijzijnde parkeergarage tegen betaling. Of anders net buiten de stad en dan is het 20 minuten lopen naar het hotel. Parkeren is 25 euro voor 24 uur in parkeergarage. Is ong op 5 minuten loopafstand.

Heel vriendelijk ontvangst. Veel info over de omgeving. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Alles was keurig schoon. Mooie kamer en douche. Heerlijk ontbijt. Top lokatie, midden in het centrum dus alles op loopafstand. Super hotel. Echt een aanrader.

Mede door de informatie en tips van de eigenaren
    • Budget Tweepersoonskamer

De eigenaren zijn erg gastvrij. Persoonlijke ontvangst en bij een kop thee en koffie kregen we meteen goede informatie over stad en omgeving, parkeergelegenheden voor onze auto en werd de bagage naar onze kamer gedragen. Ontbijt was goed met zelfs iedere ochtend een vers uitgeperst glaasje sinaasappelsap. Ontbijtzaal voelt als een soort van huiskamer, met verse bloemen op tafel, en overdag zijn er gratis koffie- en theefacilitieten voor de gasten. Schone, moderne kamer en badkamer en heel goed onderhouden. Fijn dat het hotelraam open kon. Mijn dochter en ik hebben de 2 hotelfietsen gehuurd, weliswaar zonder versnellingen, maar 2 prima fietsen!

sfeervol en welkom
    • Tweepersoonskamer met Terras

De vloerbedekking vond ik lelijk en is naar mijn idee niet hygiënisch op een hotelkamer maar dat is persoonlijk.

De locatie en het prachtige balkon. De bedden waren prima en hele aardige mensen.

Helemaal top!
    • Tweepersoonskamer met Terras

We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren. Ze hebben veel kennis over Haarlem en konden ons adviseren over lekkere restaurants, mooie fietstochten en must-sees. De kamer was top en de bedden lagen super. Het ontbijt was erg uitgebreid met koffie en verse jus erbij. Daarnaast ligt de locatie perfect in het centrum; alles is lopend te doen!

Genieten met een hoofdletter G
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer was wat aan de kleine kant. En vermoedelijk ook warm bij hete dagen.

Ontzettend gastvrij. We voelde ons meer dan welkom. Nette kamer, prima bed. Nieuwe badkamer. Heerlijke douche.

Ontzettend goede prijs-kwaliteit verhouding, persoonlijk en vriendelijk.
    • Budget Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg over de omgeving (incl kaartje en behulpzame tips). Het ontbijt was lekker, ook weer erg persoonlijk en vriendelijk. Wij hebben een hele fijne nacht doorgebracht in Hotel Malz.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Relaxed met veel comfort
    • Grote Tweepersoonskamer

Sleutel lag niet bij aankomst niet in kastje zoals afgesproken dus kom niet meteen naar binnen. Eigenaar was nog in pand dus was snel opgelost.

Prachtige kamer met goede voorzieningen

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Gastvrij schoon hotel met lekker ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het was gewoon goed geregeld allemaal. Het enige dat wij een toevoeging zouden vinden is een waterkoker op de kamer ( ondanks gratis Senseo in de gezamenlijke ruimte)

Gastvrijheid en enthousiasme van de eigenaren en het personeel. Veel informatie over Haarlem en wat waar te doen is. Leuk om te horen hoe internationaal bezoekers op de hoogte worden gebracht van onze ontbijtgewoonten. Mooie schone grote moderne kamer Extra touch, ontbijtzaal met verse bloemen, balkon met bloeiende planten. Betalen met Pin

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Heerlijke B&B

Geen minpunten

Alles klopt, frisse moderne kamers met uitstekende badkamer. De vriendelijke eigenaren. Ontbijt zeer uitgebreid. Wij voelden ons meteen thuis

Zeer vriendelijke eigenaren, die er alles aan doen om het de...
    • Budget Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijke eigenaren, die er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Onder andere door bij ontvangst een enthousiaste uitleg over bezienswaardigheden en leuke restaurants in Haarlem te geven.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Heerlijk verblijf gehad in hotel Malts.

Het ontbijt was perfect. Verse broodjes, verse jus 'd Orange en verse koffie!! Het hotel ziet er verzorgd en keurig uit. Dit geldt ook voor de kamers. Je moet er wel rekening mee houden dat je bij binnenkomst 2 trappen omhoog moet.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Was mijn bril op de kamer vergeten, de eigenaar heeft hem...
    • Budget Tweepersoonskamer

Was mijn bril op de kamer vergeten, de eigenaar heeft hem terugbezorgd, kwam mij op de fiets tegemoet rijden toen ik de stad verliet ! Heel goede service, ideaal gelegen in gezellige straat. goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prachtige, sfeervolle B&B in centrum Haarlem
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was wat warm op de kamer. Gelukkig met het raam open snel verholpen.

Het ontvangst was erg persoonlijk en vriendelijk. We kregen direct tips en informatie over de stad en alles wat er te zien en doen was. Inrichting van het hotel was erg sfeervol en gezellig! De locatie is midden in het centrum dus goed te bereiken vanaf station ter voet en vanaf de winkelstraten eveneens. Kamer was netjes en compleet. Bedden lagen heerlijk! Wij hebben genoten van de daagjes Haarlem en komen hier bij een volgend bezoek zeker terug.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Perfecte plek om te genieten van Haarlem
    • Budget Tweepersoonskamer

Er was niets wat tegenviel.....misschien de badkamerafzuiging die ogenschijnlijk niet werkte..?

Heerlijk centraal in de binnenstad van Haarlem. Super vriendelijk personeel/eigenaar. Ondanks de binnenstad drukte toch lekker rustige kamer. Gezellig en lekker ontbijtje. Voordat je gaat slapen nog even een Jopen biertje uit de ijskast pakken...

Een heel fijn verblijf voor de paasdagen
    • Grote Tweepersoonskamer

Niets viel ons tegen. Je moet wel een hoge trap op, niet voor mensen die slecht ter been zijn.

De ontvangst was heel persoonlijk en vriendelijk. Ze hebben heel goede informatie over Haarlem.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

De kamer was mooi.

Ik kan niets bedenken

De kamer was mooi. Netjes prima badkamer. Super ontbijt. Personeel herl aardig en zeer behulpzaam. De locatie perfect in het centrum.

een toplocatie midden in de stad!

zou het niet weten!

Het was een toplocatie, vriendelijke ontvangst en uitleg over, niet alleen het hotel, maar ook over de stad en haar activiteiten; de eigenaren deden hun uiterste best om het de gasten zo gezellig mogelijk te maken; heel attent; zeer uitgebreid ontbijt; kamers waren goed en alles wat je nodig hebt voor een paar nachtjes te slapen was aanwezig en schoon; het hotel ligt midden in de stad; in het restaurant beneden was het erg goed eten; een plek om zeker nog een keertje terug te gaan; bovendien ligt het hotel vlakbij Amsterdam, met de trein 15 min, Bloemendaal en Zandvoort aan de zee; met de fiets binnen half uur te bereiken; Wij hebben genoten van een paar dagen Haarlem!!

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Heerlijk verblijf, kom hier zeker nog een keertje!
    • Grote Tweepersoonskamer

Vriendelijke ontvangst en ook tijdens verblijf erg vriendelijk. Prachtige ruime kamer. Het ontbijt was goed verzorgd. Je kunt alle informatie over de omgeving krijgen.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Fijn b&b hotel

Benauwde kamer zonder ventilatie raam open is geen optie vanwege drukke straat en veel lawaai tot in late uren..

Hartelijk ontvangst, overheerlijk ontbijt en perfecte ligging.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Aanrader!!
    • Budget Tweepersoonskamer

Kregen meteen een plattegrond en een goede uitleg over de stad, dat was erg makkelijk. Ontbijt was lekker! Gezellig en knus hotel. Ze waren erg gastvrij en vriendelijk. Locatie ook goed, alles lopend te doen. Bloemendaal aan zee ook leuk om even te gaan wandelen! Aanrader!

Voor heharling vatbaar!
    • Budget Tweepersoonskamer

Jammer is dat het niet mogelijk blijkt voor de hotels in Haarlem om met de gemeente afspraken te maken over het parkeren, bijvoorbeeld door een voordelige uitrijkaart voor de parkeergarages. Als je niet een eind wilt lopen, is het parkeren een kostenpost om rekening mee te houden.

De gastvrijheid van de eigenaren is fenomenaal! Dat uit zich ook weer in de kwaliteit van het ontbijt en de zorg waarmee de kamers zijn ingericht en worden bijgehouden.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Een hele fijn plek om te mogen verblijven.

Een hele fijn plek om te mogen verblijven. Goed centraal gelegen. Hartelijke gastheer en gastvrouwen die hele goede tips hebben gegeven zodat we nog meer van ons verbljf in Haarlem hebben mogen genieten. Een heerlijk ontbijt. Fijne grote kamer. Genoegelijke sfeer.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Perfecte locatie, ruime kamer, fijne zithoek, lekker bed,...
    • Grote Tweepersoonskamer

Beetje meer druk op het water in de douche

Perfecte locatie, ruime kamer, fijne zithoek, lekker bed, heerlijk ontbijt, Henk en Annemarie zijn zeer attent

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Haarlem zeer de moeite waard om te bezoeken
    • Grote Tweepersoonskamer

Het bed was voor mijn gevoel te zacht maar dat is maar wat je gewent bent

Ontbijt was super, ligging uitstekend,kamer zeer ruim, gastheer en vrouw zeer behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Fantastische B&B Hotel voor een nachtje of lang weekend in Haarlem.

Niets op aan te merken!

Prima locatie, in één van de grote straten in het centrum van Haarlem. Mooie, nette kamer, goede bedden en prima badkamer. Lekker Hollands ontbijt met alles erop en eraan. En de topservice van gastvrouw Annemarie en gastheer Henk met een glimlach maken het helemaal af!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

B&B Hotel Malts: topadres in hartje stad!!
    • Budget Tweepersoonskamer

Parkeren nabij hotel is niet mogelijk, wel op loopafstand.

Zeer vriendelijke gastvrouw en -heer, mooie kamer met een heerlijk bed, royaal ontbijt in de sfeervolle 'huiskamer', gratis fruit, koffie- en theefaciliteit! Een ideaal adresje in hartje centrum met veel knusse winkeltjes, barretjes en eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Een heerlijk hotel, van alle gemakken voorzien met een zeer gastvrij en vriendelijke eigenaren.

Het ontvangst met koffie,thee en veel onfo over Haarlem was geweldig. We voelden ons heel erg welkom. Kamer was compact maar zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Badkamer modern, schoon en voorzien van heerlijk badschuim. Ontbijt prima!! Maar het verschil werd echt gemaakt door de eigenaren!! Wat een gastvrijheid en vriendelijkheid. Toppers, die twee.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Vanaf het persoonlijke ontvangst tot het moment dat we weg gingen was het geweldig. Wat een lieve gastheer en gastvrouw. Heerlijke bedden en superschoon. En de locatie is ook fanatstisch . Wij komen zeker weer terug. Dank jullie wel

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Werkelijk niets

Personeel, kamer, bed, locatie, ontbijt. Eigenlijk alles. Dit is eigenlijk de eerste keer dat alles zo goed bevalt terwijl wij toch wel in veel hotels B en B.s etc,gelogeerd hebben. Een dikke tien van ons voor dit hotel/B en B.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Heerlijk weekendje Haarlem!

De douche op zondagochtend. Tip voor een weekendje Haarlem: reserveer ruim vooraf bij een restaurant, op de dag zelf zitten de goede restaurants al vol.

Het persoonlijke contact met Annemarie en Henk: een warm ontvangst, goeie tips en het met veel zorg bereide ontbijt. De kamers zijn erg praktisch ingericht! Locatie is top! Alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Heerlijk, een aanrader.
    • Grote Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets. Wel iets gehorig, maar gelukkig geen medegasten die extreme tijden lawaai maakten, dus hadden we daar geen last van.

Alles was top. Supervriendelijke mensen, heerlijke bedden. Alles wat je nodig hebt, is er.

Een super verblijf in een gastvrij B&B

We hebben genoten van de prettige persoonlijke aandacht. Niet overdreven, precies goed. De leuk ingerichte ontbijtruimte met een super ontbijt en mogelijkheid om de hele dag gratis koffie,thee en fruit te nemen. De super ligging: midden in het centrum

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Alles was super!

Alles was super! Hartelijke ontvangst. We kregen fijne tips en weetjes over haarlem. Fruit, koffie en thee gratis. Fijne bedden, lekker ontbijt, ....

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service van de...

Helemaal nix!

Uitstekende, vriendelijke en persoonlijke service van de eigenaren die liefde voor het vak "leven". super locatie in het centrum, schone en ruime kamers, goede douche, uitgebreid ontbijt met vers brood, fruit, yoghurt, jud d'orange...met lekkere Nederlandse koffie.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Heerlijk gehad bij Malts, zou zeker nog een keer terug gaan!

Douche geeft weinig water, vooral op de zondagochtend!

Prima locatie, mooie goed verzorgde kamers. enthousiaste eigenaren die je op een leuke manier tips geven wat te doen in de omgeving.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Ideaal voor een weekendje in Haarlem!

Het bed was voor ons iets aan de zachte kant.

Zeer gastvrije ontvangst, lekker ontbijt en top locatie in Haarlem! Ideaal voor een weekend in deze stad.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Prettig Huiselijk
    • Grote Tweepersoonskamer

Als ik dan toch iets moet melden. Als het gehele huis gaat douchen zou de waterdruk hoger mogen.

Prima plek. Leuke mensen. Prima verzorgde kamer. Maakt het compleet.