Beoordelingen over Park Plaza Eindhoven 4-sterren

Geldropseweg 17, Eindhoven Centrum, 5611 SC Eindhoven, Nederland

#11 van de 27 hotels in Eindhoven

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Zeer goede ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toch jammer voor een hotel met deze kwaliteitsrating en prijsklasse dat een standaard tweepersoonskamer bestaat uit twee enkele bedden die tegen elkaar geschoven worden. Voor deze prijs verwacht je toch een dubbel bed. (Bovendien waren de lakens ook niet echt proper)

Zeer goede ligging. Vriendelijk personeel. Goed ontbijtbuffet. Het restaurant in het hotel (dat door externen wordt uitgebaat?) zag er zeer goed uit. Wij hebben hier enkel onze aperitief genomen aan de bar maar er hing een zeer leuke sfeer en het personeel was uitstekend, je zag dat ze plezier hadden in hun job.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

teleurstellend verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- badkamer rook naar sigarettenrook. Personeel vond het vervelend maar kwam niet checken. - ramen konden niet open - raam was volledig geplastificeerd (ik kijk liever op een binnenplaats dan naar niets) - personeel mocht geen paracetamol geven - ontbijt voor kinderen 21.50 euro vind ik veel te duur

zwembad was prima, hoewel te weinig stoelen langs de kant voor aantal gasten

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Bed , Zwembad, Locatie Centrum
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wederom schimmel aangetroffen in voegen badkamer tegels. Klacht ingediend bij de receptie, kreeg een gratis upgrade aangeboden naar grotere kamer . Maar daar trof ik schimmel aan in de badkamer. Kreeg tussentijds een gratis drankje in de lounge terwijl men voor de 3e keer een nieuwe kamer ging checken. De 3e kamer was beter maar minder schimmel. Sprak tussentijds ook een schoonmaakster aan maar sprak hun er niet op aan voor slechte schoonmaak ofzo maar ze gaf eerlijk toe dat dit echt een veel komende klacht was van het hotel. Ik zei tegen haar dat dit ook niet door een schoonmaker opgelost kon worden maar vakkundig door een vakman moest worden opgelost dmv de voegen opnieuw kitten enzo. Voor de prijs die ik moest betalen a €97,- en 3kamers aantreffen met schimmel vind ik dit echt slecht!! Tis gewoon een kwestie van achterstallig onderhoud. En ja een Hotel lijdt veel dmv vele mensen die komen en gaan dus het slijt het E.A. maar schimmel kan echt niet!!

Bed , Zwembad, Locatie Centrum

• Beoordeeld op: 4 november 2018

heel mooi en net hotel. wij komen zeker terug.
    • Executive Tweepersoonskamer

Op de ramen zat een folie die inkijk moest tegenhouden maar toch voelde ik me in de sanitaire ruimte niet 100% op mijn gemak.

Ruime kamer met veel lichtinval

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Ik had via booking 2 kamers geboekt voor 1 nacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had via booking 2 kamers geboekt voor 1 nacht. Bij aankomst bleek er 1 kamer voor 2 nachten te zijn geboekt. In Mn booking reservering stond uiteindelijk, heel raar, maar 1 nacht voor 1 kamer. Ik boek erg veel via booking en t valt me op dat er in het systeem, na boeking, wel eens iets lijkt te veranderen..net of iemand handmatig een bug wegwerkt en dan een foutje maakt. Maar goed. Gevolg is dat we op stel en sprong in ander hotel last minute een kamer moesten boeken (veel duurder) en dat het park Plaza bij hoog en laag beweerde dat we voor 2 nachten hadden geboekt. Zelfs mn bevestiging van Booking.com kon ze bijna niet overtuigen. En daar stond toch echt 1 nacht in. De manager moest erbij komen. Heel vervelend allemaal en niet erg prettig. Omdat booking geen evaluatie mogelijkheid biedt van het boekjngsproces, heb ik het hier beschreven. Er gaat dus wel eens wat mis. Dus ik adviseer altijd een screenshot te bewaren van je boeking. Op mails aak booking wordt verder niet echt gereageerd. Dat is een eerdere ervaring.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Na een slechte eerste indruk kan je vaak niet meer goed doen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Via boekingssite onduidelijk dat we 17,50 euro voor parkeren van de auto moesten betalen. Ik had specifiek dit hotel uit gekozen vanwege parkeerplek met als idee dat dit gratis zou. Bij inchecken om 14:30u was de kamer nog niet klaar. We hadden gelijk ergens een afspraak dus ik kon me ook niet meer opfrissen. Dus mijn eerste indruk over dit hotel is ontevredenheid. De reactie van het personeel bij de receptie was erg passief. Ze kwam niet met een ander voorstel, alleen dat ze het zou door geven aan de manager. Ik had op dat moment dus niks aan de reactie van het personeel.

Schoon linnen en handdoeken

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Heb een fantastisch weekend gehad.

Geen tegenslagen.

Het ontbijt was super, vriendelijk personeel en werd tijdig bijgevuld. Er was een probleem met de tweede kamer maar is zonder te veel reactie onmiddellijk opgelost. Up grad gebeurt. Voor ons was en is dit een aanrader.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Ontbijt was prima!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als de muziek aan de overkant van de straat de halve nacht doorgaat, dan slaap je niet rustig. Vooral heel spijtig voor alle (marathon)lopers in het hotel! Om 18u aan receptie gemeld dat spoelbak toilet stuk was. Er ging gezorgd worden voor herstel tegen dat we terugkwamen van ons avondeten. Om 21u30 terug op kamer en spoelbak was niet gemaakt! Gelukkig zijn we zelf nogal handig en hebben we ervoor gezorgd dat we konden doorspoelen.

Ontbijt was prima! Op voorhand glutenvrij ontbijt (brood) besteld en dat was in orde!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Luxe hotel centraal gegelegen in Eindhoven
    • Executive Tweepersoonskamer

Tegenvallen niet echt, maar parkeerplaats is niet gegarandeerd. Als je minder goed ter been bent moet je hier wel rekening me houden.

Fantastische kamers, super ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Snelle incheck en vriendelijke goede ontvangst door...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Snelle incheck en vriendelijke goede ontvangst door personeel. De kamer was proper. Het ontbijt voldoende keuze. Het was een genot om hier te verblijven.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Mooi hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het duurde erg lang voordat we in konden checken omdat het personeel nieuw was die ons hielp. Ons bezoek kwam helemaal uit Frankrijk gaf ik aan en dit werd niet gehoord. Ik had het prettig gevonden als een ervaren personeelslkd het even had overgenomen. Eenmaal aangekomen bij de kamers werkten de pasjes niet en moesten we weer terug naar beneden. Daarnaast hadden we een ticket voor de parkeerplaats gekocht en deze werkte niet waardoor we opnieuw naar de balie moesten voor een nieuwe kaart. Uiteindelkjk op de parkeeplaats binnengetreden was er helaas geen plek.

Kamers waren erg schoon en het was erg prettig dat je het balkon op kon vanuit de kamer.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Badkamer was heel vies het sop en de haren van de vorige...
    • Business Suite

Badkamer was heel vies het sop en de haren van de vorige mensen zaten er nog in. De fuhn was stuk verbrand. Bed was hard had hem beter verwacht voor de prijs wat jullie vragen

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Goed hotel, was er met een vriendin een weekendje stappen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nee niets te klagen, ja er was regen, had liever de zon.

De kamers waren super, het ontbijt was heerlijk. Wat een geweldig personeel, zo vriendelijk en behulpzaam. Goede douche, leuke mensen die ook in het hotel zaten. Ga er zeker nog eens heen als ik in de buurt moet zijn. Al heb je niets te doen, je kunt beneden lekker relaxen. Helemaal tevreden , uitstekend

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Prima overnachting geweest.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen negatieve punten. De weg naar de kamer is wat vreemd maar daar is niets aan te doen. Dat snapt ieder mens. Dus dat viel niet tegen maar is een vreemd gangetje. Niet meer, niet minder.

Hadden een upgrade gekregen dus niets te klagen over de kamer. Ook nog een Nespresso machine op de kamer voor het eerste kopje koffie de ochtend van het wakker worden. En heerlijk dikke handdoeken in de badkamer.

Top. Goed hotel in het centrum van Eindhoven. Uitstekende service.
    • Executive Tweepersoonskamer

Er hing in de kamer wat muffe lucht, ws. omdat er een tijd niet was geventileerd en/of airco had uitgestaan.. Badkamer is niet zo modern zoals de kamer aanvoelt en hotel uitstraalt.

Upgrade naar executive room omdat wij graag een kamer met tweepersoonsbed (niet 2 losse bedden) wilde. Dit was nl. niet het geval toen wij (tot 2x toe) een kamer aantroffen waar dit niet het geval was. Uiterst vriendelijke receptie heeft er vervolgens persoonlijk zorg voor gedragen dat wij een kamer met tweepersoonsbed kregen. Dit betrof een gratis upgrade. Bij vertrek nog een goodie-bag gekregen voor het ongemak! top. Daarnaast ligt het echt aan het centrum van Eindhoven (5 min lopen)

Matig verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is beslist geen 4-sterrenhotel; oud gebouw met hele benauwde lage gangen. Ik keek naar de nooduitgangen, de ene was behoorlijk ver lopen vanaf mijn kamer en de andere was dicht! Het ontbijt was uitgebreid maar matig van kwaliteit. Personeel was ook niet bijzonder goed. Ik vond het erg tegenvallen.

Kamer is ruim, bed is fijn en de badkamer vrij nieuw en goed. Het hotel ligt vlakbij het Van Abbemuseum.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Locatie zeer centrum gelegen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was gewoon niet schoon!! Smerig , bruine voegen in de tegels, schimmel op het plafond, witte aanslag op grijze tegels. Bij checkout wel gemeld en de fotos laten zien en dit niet echt 4ster waardig was qua kamer betreft hygiëne enzo. Liefst hadden ze dat ik meteen met een melding kwam dezelfde dag met de check in dan had ik meteen een andere kamer gekregen maar was moe en wilde mee de sauna en het zwembad in. Bij.check out wilde ze nog iets aanbieden een drankje ofzo maar ze bedankt en ben toen gegaan

Locatie zeer centrum gelegen

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Heerlijk tot rust gekomen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het parkeren was gruwelijk duur.17.50 euro p.n.Het uitzicht,maar ik had dan ook de goedkoopste kamer.Ontbijtbuffet was goed.

Sauna zwembad.En de koffie en thee-faciliteit op de kamer.Dicht bij het cenrtum.

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toen we wilden zwemmen, hebben we gebruik gemaakt van de badjassen en slippers op de kamer. Deze waren echter veel te groot (maat XL en slippers waarschijnlijk maat 42). Ook de sauna viel tegen, aangezien de warmte niet verdeeld was en de ruimte zeer klein.

Het personeel was zeer vriendelijk, vooral aan de receptie. Mijn vriend en ik wilden fietsen huren rond 22u 's avonds, maar aangezien we de volgende dag al moesten uitchecken en er geen gebruik meer van gingen maken, mochten we twee fietsen huren voor de prijs van één. Ook het personeel tijden het ontbijt waren vriendelijk en werkten snel.

Mooi hotel, zeer goede ligging !
    • Executive Tweepersoonskamer

Jammer dat er geen raam open kon. De kamer was wel voorzien van een goede airco!! Het ontbijt was goed, maar voor 25 euro mocht het net nog iets beter

De kamer en het bed waren zeer ruim!!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ruime kamer,
    • Business Suite

De kamer (buisness suite) die ik had geboekt kwam niet overeen met diegene die ik kreeg in het hotel Want de foto s waren uiteindelijk van de deluxe kamer (zo hadden ze er maar 1) Dus beetje misleidene reclame

Ruime kamer, Goed bed, kussens Propere badkamer Zwembad Sauna Mooie inkomhal Vriendelijk personeel Alles was in orde

Weekendje Eindhoven

Niet van toepassing

Samen met mijn nichtje shoppen en stappen in Eindhoven. Top hotel, top personeel, mooie en schone kamer en goede bedden. Het ontbijt was geweldig. Wij hebben een top tijd gehad. Een aanrader voor een weekendje Eindhoven.

Ok,maar superior room is niet te vergelijken met een ander hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is heel verouderd. Wij hadden een superior kamer, matrassen op het bed waren verouderd, kamer was ok. Niet te vergelijken met een Best Western. Uitzicht uit het raam : verouderd gebouwen en uitzicht op buizen etc. Ramen konden niet open.

Uitgebreid ontbijt! Kamer is zeker goed onderhouden maar verouderd.

Goed gelegen maar slecht onderhouden hotel met een matig ontbijt en onze kamer was zeer vies.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij, stel, zaten in kamer 318 in augustus 2018. Daar hing op de gang en in de kamer een doordringende rioollucht. Direct gemeld bij de receptie maar er werd geen enkele actie ondernomen. "Oh wat vervelend, ik zal het doorgeven.) Kamer was echt heel erg vies: Vlekken, allerlei haren en stukjes nat wc papier op vloer, wanden en overig sanitair in de badkamer. Rest van de kamer niet of hooguit zeer slecht gestofzuigd. Overal stof, vuil en kruimels op de vloer. Bed zeer hard en aan de kleine kant. (Hardheid bedden is meestal een kwestie van smaak. Ik kan daarnaast bijna overal goed op slapen maar zelfs voor mij was dit aan de harde kant.) De technische staat van de kamer was verder op zijn best onder de maat: Veel kleine mankementen. Ook de staat van de rest van het hotel is niet al te best: Ook hier veel oude plafondplaten, vlekken, ontbrekende verf enzovoorts. Algemene ruimtes als bijvoorbeeld de lobby zijn wel netjes en worden goed schoongehouden. Onze lift kon ook wel een opknapbeurt gebruiken. Ontbijt redelijk, maar niet meer dan dat. Het personeel dat er liep was vriendelijk en voorkomend maar was ondanks het latere tijdstip (rond 10:00) en de derhalve lagere hoeveelheid ontbijtende gasten niet in staat het buffet goed bij te houden: Veel lege plekken op plekken waar zaken als broodjes, roerei, worstjes enzovoorts hoorden te liggen. Kwaliteit en uitgebreidheid ontbijtbuffet was verder niet slecht, maar ook zeker niet vergelijkbaar met dat van andere ketens als van der Valk. Personeel in ontbijtzaal deed ook verder erg haar best en er werd duidelijk hard gewerkt, maar dat was niet voldoende. Al met al: Geen vier sterren waard en zwaar onder de maat.

Goede douche met veel waterdruk en lekkere grote badlakens. Airco werkte goed, maar niet digitaal instelbaar. (Wieltje instelling temperatuur heeft zeer fijne en een wat onduidelijke schaalaanduiding.) Ondanks dat kamer wel lekker koel gekregen ondanks de hoge buitentemperatuur. Ligging en bereikbaarheid hotel zo midden in centrum goed.

Prima hotel dichtbij centrum
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets. Maar we hadden geen ontbijt geboekt dus dat kunnen we niet beoordelen

Zeer goed Japans restaurant bij het hotel. En de gratis ongevraagde upgrade van de kamer.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt vond ik tegenvallen gezien de prijs. Moest zelf achter het toiletpapier aan.

De rust in de kamer en het hotel. De behulpzaamheid van het personeel.

Centrum Eindhoven is op wandelafstand.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kwamen aan om 13.30u. en de kamer was nog niet klaar maar zou dat wel zijn om 14.00u., Om 15.15u. teruggekeerd, bleek kamer nog steeds niet klaar. 30 minuten moeten wachten. Hebben dit nog nergens anders meegemaakt. Ter compensatie kon misschien drankje aangeboden worden maar ook dat zat er niet in. Zakdoekjesdoos in kamer was niet aangevuld. Handdoekjes in wc aan lobby waren allemaal gebruikt. Ontbijt was goed maar niet in verhouding tot de prijs.

De locatie van het hotel en het zwembad. Personeel in ontbijtruimte was supervriendelijk.

Heerlijke plek en behulpzaam personeel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De herrie van de air condition viel ons tegen. En met de deur open slapen was ookgeen optie want dan hoorde Je de herrie buiten. En er was geen stopcontact voor de waterkoker . We hebben de strijkplank gebruikt om de waterkoker op te zetten om het stopcontact bij de deur te kunnen gebruiken. Ik had geboekt voor een speciale prijs(89 euro via booking . Com) met ontbijt. Zag te laat dat het hotel zelf een aanbod had met ontbijt van 69 euro.

De plek was lekker centraal in Eindhoven! Het ontbijt was heerlijk uitgebreid. De mensen waren erg klantvriendelijk . De bedden lagen lekker. Er was een waterkoker en keuze uitkoffie, chocolademelk en thee op de kamer. Verder konden we tegen betaling een parkeerplek krijgen en die was voor twee dagen geldig. Ook als we weggingen en er was geen plek bij terugkomst. Hadden ze ons willen helpen met en plek! Heel vriendelijk!

De max!!!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super hotel, vriendelijk personeel, leuke omgeving , super mooie en zeer ruime kamers en zeer propere kamer, was een super ontbijt, hier komen we zeker terug. Super!!!

Goed verblijf
    • Executive Tweepersoonskamer

Konden geen venster openzetten in de kamer. Ontbijt was ok, maar vrij basic, had net iets meer verwacht.

Leuk hotel, goed gelegen, lekker ontbijt...niet waauw, maar gewoon goed.

Zeer leuk verblijf zeker een aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn niet zo geluidsdicht, hierdoor de eerste nacht redelijk wat lawaai van naburige kamers gehoord. Tweede nacht geen enkel probleem ervaren

Zeer mooie moderne en ruime kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Fantastisch! Voor herhalng vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien wat meer aandacht voor de buitenkant gebouw

Prachtige inrichting, hoewel de buitenkant van het hotel dat niet doet vermoeden. Mooie schone kamers en erg vriendelijk personeel. Op loopafstand van de winkels.

Heel grote kamers, geweldige airco, heerlijk ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Graag thee- en koffiekannen op tafel.

Heel grote kamers, geweldige airco, heerlijk ontbijt. Een aanrader. Dicht bij het centrum. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Matig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er stond kamer met uitzicht maar we keken uit op de achterkant van hotelgebouw. Waterkoker was erg vies. Bij navraag over late check out werden we een beetje afgewimpeld. Jongeman was bezig met aanwezige leeftijdsgenoten en vergat daardoor een beetje zijn werk te doen. Verschillende kopjes.. Klein detail maar jammer.

Vriendelijke Mevr bij uitchecken. De grote Handoeken.

Het zwembad!

Inchecken duurde zeer lang, we moesten lang aanschuiven aan de balie voor we geholpen werden. Op jullie website staat dat de parking gratis is, maar kostte 17,5€.

Het zwembad!

De kamer was heel netjes, ook mooie badkamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Om de paar minuten ging er een afzuiging of iets dergelijks op het dak aan. dat duurde slechts even, maar het ging door om de paar minuten. Daardoor trilde de badkamerdeur, dat was wel erg hinderlijk.

De kamer was heel netjes, ook mooie badkamer.

Overall goed, maar wel met aandachtspunten.
    • Executive Tweepersoonskamer

Zwembad waren de baddoeken op. 2 uur later nog niet aangevuld. We hadden het niet gemeld, maar niemand checkt het regelmatig. Ook is de vloer bij het zwembad spiegelglad. Mijn dochter van 3 is 3x gevallen en ikzelf gleed ook 2x uit. Advies is houd de badslippers aan, maar dat is helemaal levensgevaarlijk.

Het matras sliep erg goed. En de verduisterende gordijnen waren ook erg prettig.

aangenaam verblijf in top hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking vind ik ietsje te duur, 10 €/nacht zou volstaan voor de verblijvende gasten.

Mooi verblijf in mooi hotel. Kamers netjes en zeer goede bedden + hoofdkussen. Leuk om gebruik te kunnen maken van zwembad, sauna en infraroodcabine. Ontbijt heerlijk en vlotte bediening. Ligging t.o.v. centrum : zeer goed en dichtbij. Auto op de parking van het hotel = gemakkelijk.

Veel te duur voor wat ertegenover stond
    • Executive Tweepersoonskamer

Prijs/kwaliteit verhouding was echt belachelijk slecht. Er was helaas een evenement in de stad, waardoor de prijzen werden opgedreven. Logisch,maar dit was echt beschamend te noemen. Had voor deze kamer en accommodatie 1/3 van wat ik ervoor betaald heb al aan de hoge kant gevonden. Kamers/hallen verdienen een renovatie, zijn verouderd.

Bedden lagen goed.

teleurstellend

De grootte van de kamer

Het ontbijt was erg duur, 21,50 en dat geld zeker niet waard. De kamers waren bizar klein en erg duur in verhouding. Prijs/kwaliteit verhouding was dus niet goed.

Tophotel met toplocatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Haardroger op de kamer vervangen aub. Alles is supermodern maar er hangt wel overal een haardroger van de jaren 60 :)

Ruime kamers, verzorgd. Zeer mooie ligging ook als je wil stappen!

Prima bed voor weekendje Eindhoven.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was te warm. En erg warm dekbed. Zet daarom het raam open als je niet zwetend wakker wilt worden. Nadeel zijn dan weer wel de vele stadsgeluiden (was er op een zaterdagnacht).

Mooie kamer. Geweldige smart-tv. Goed bed. Fijne badkamer.

Ruim hotel op loopafstand van het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer keek uit op een muur.

Ruim hotel op loopafstand van het centrum. Fijn dat er een zwembad en sauna was waarvan gratis gebruik gemaakt kon worden.

prijs-kwaliteit = top!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche was te klein voor mij, ik ben 2 meter groot en kwam met mijn hoofd door de valse plafond.

Ruime kamers waar niet veel overlast van geluid was te merken.

Kort, krachtig en prettig verblijf!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gehorigheid viel erg tegen (voornamelijk krakende vloeren).

De locatie van de accommodatie beviel erg goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamer was schoon.

een prima hotel, van waaruit je gemakkelijk het centrum van Eindhoven inloopt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamers zijn gehorig, airco heeft er moeite mee om de kamer op een aangename temperatuur te houden

ruime kamer, mooie badkamer, ontbijt prima, personeel vriendelijk, goede locatie om het winkelgebied en horeca in te lopen.

Prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat we pas na 14.00 uur konden inchecken was niet fijn. We volgden een training in het hotel die al om 9.00 uur begon. Het was prettig geweest als we tijdens de lunchpauze over de kamer hadden kunnen beschikken.

Zwembad en sauna!

Prettig persoonlijk en zakelijk tegelijk
    • Executive Tweepersoonskamer

Dreun van muziek van buurtkroeg

De ontvangst is snel en adequaat. De receptionisten zijn erg klantvriendelijk. Kamers prima. Zaterdagavond was er om 23.00 wel muziekherrie van een kroeg of zo. Ik was goed moe, dus sliep wel in, maar voor slechte inslapers is dat niet prettig.

Niet de moeite als je gaat voor op je gemak te zijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren deuren aanwezig waardoor je naar de kamer ernaast kon gaan, die waren wel gesloten maar niet geluidsdicht, wij konden de buren horen praten en snurken, boven ons konden we de mensen elke stap die ze zetten horen da was een groot minpunt voor onze nachtrust!

Het ontbijt was enorm lekker, de locatie van het hotel was ook super

Aangenaam verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Cava bij ontbijt :fles was te lang geopend en bubbels weg/zwembad =zeer gladde vloer met risico op uitglijden. Misschien suggestie voor Turks stoombad

Kamer zeer goed in orde. Heerlijk geslapen, goede matras. Compleet ontbijt (klein minpuntje cava te lang geopend en niet drinkbaar) zwembad en sauna =ok. Inkomhal=mooi met leuke zithoekjes. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Aangenaam verblijf gehad. Perfecte ligging tov centrum

Prima verblijf met de bar als enig minpuntje
    • Executive Tweepersoonskamer

Ok, niet het allerbelangrijkste, maar de bar viel wat tegen... koude en niet speciaal vriendelijke ontvangst door iemand die het Nederlands nog niet helemaal machtig is... het laatste is op zich niet erg, maar dat zou geen impact mogen hebben op de ontvangst. "Pijnlijker" vond ik wel dat je er geen correct geserveerde gin tonic kon krijgen... nee , dat serveer je niet in een "spa blauw" glas.... zou niet mogen in een 4* hotel.... de bars rond het hotel weten wel hoe het moet

Prima verblijf! Zeer mooie en zeer ruime kamer (dank voor upgrade).. hotel ligt kort tegen centruml, maar net ver genoeg om geen last van lawaai te hebben. Lekker en mooi compleet ontbijt. Warme en vriendelijke ontvangst door de staff aan de balie

Aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ramen op de kamer kunnen niet open (gebrek aan frisse lucht), badkamer rook bij aankomst niet zo fris

Vriendelijk personeel, goede bedden, gevarieerd ontbijtbuffet, weinig geluidshinder

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ligging goed maar kwaliteit ondermaats.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

raar licht boven bed wat niet uit kan en in jhe gezicht schijnt, douchen in een klein bad, lage plafonds geeft benauwd gevoel, zwembad dicht. Oud maar opgeknapt, alleen niet heel netjes uitgevoerd. Mwah. Te duur voor wat het is.

centraal gelegen. mooie lobby.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Een goed bed, goed geslapen!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Tegelijkertijd 2 kamers van dezelfde prijs geboekt. Toch aanzienlijk verschil in kamergrootte. Ik klaag niet want had de ruime kamer, maar voelde me toch wat schuldig t.o.v. mijn collega. - Een flesje water op de kamer was fijn geweest. - Bij het ontbijt uiteindelijk (fairtrade) chocopasta gevonden, jammer dat deze geschift was. - Dure parking. 17.50 EUR voor 11 u parkeren is niet goedkoop. Bij het uitrijden was de slagboom 'technisch gestoord' waardoor we nog eens naar binnen mochten lopen.

Een goed bed, goed geslapen! Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Heel comfortabel viersterren hotel op loopafstand van het centrum
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bezetting van de bar op zaterdagavond, er was een jong meisje achter de bar bezig met 2 cocktails te maken, waarbij met behulp van een boek maar net uitkwam, na 10 minuten wachten om 2 glazen wijn te bestellen hebben we de moed opgegeven, de bar zat ook helemaal vol, slechte inplanning.

Mooie schone kamer en badkamer en rustig

Netjes en schoon hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Inchecken was vanaf 14.00uur. Wij waren er 14.45uur en er was nog geen kamer vrij. Ookal is het carnaval dat weet je van tevoren.

Mooie, comfortabele kamer.

Fijn hotel met een centrale ligging
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens carnaval werd de wijn ‘s middags in kleine plastic glazen geschonken. Afgelopen jaren was dit in andere hotels in Eindhoven niet zo. Tevens was het water van de thee lauw, waardoor het theezakje niet kleurde. Volgens het meisje in de bediening kwam dit door het apparaat (andere aanschaffen?) dat niet warmer werd.

Vriendelijkheid personeel. Locatie midden in binnenstad.

Overnachten tijdens carnaval? Tuurlijk, maar je bent geen volwaardige klant.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was niet vriendelijk. Het zwembad werd dichtgehouden omdat het carnaval was waardoor wij er niet in konden. Terwijl dit niet vooraf gemeld was. Onze keuze was hier deels op gebaseerd. Uit de communicatie en uitleg van het receptie personeel kon je heel duidelijk merken dat ze het niet zo hebben op gasten met carnaval terwijl wij toch 3 nachten 3 kamers afnemen á €999,-. Jammer dat het zo moet gaan.

De locatie was super, kamers waren ruim. Hadden geluk met één mooie grote hoekkamer.

Goed personeel, lekker ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer rook muf. Had me vergist van datum en een kamer zonder terugbetaling geboekt. Toen ik de datum wou wijzigen, kon dit niet. Alhoewel het mijn eigen fout was, vind ik toch dat een vergissing moet ingecalculeerd worden. Nu betaal ik 2 overnachtingen, ipv 1.

Goed personeel, lekker ontbijt.

redelijk goed op de verstopte wasbak na
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

3x moeten vragen of de wasbak ontstopt kon worden en er is niets aan gedaan, was daardoor een ellende om tanden te poetsen en scheren, werd een vieze bende, ook geen werkende afzuiging in de badkamer

locatie

Fijne overnachtingen, maar zwembad en fitness niet kunnen testen.
    • Executive Tweepersoonskamer

We zijn op voorhand niet verwittigd van het feit dat zwembad en fitness gesloten zijn tijdens carnaval. We hadden nochtans speciaal dit hotel gekozen omdat het een zwembad heeft. De parking is handig, maar duur en niet op voorhand te reserveren.

Het hotel heeft heel erg vriendelijk personeel en de kamer was zeer ruim. Er is een ruime afgesloten parking bij het hotel. Het ontbijt was zeer uitgebreid en gezond, bijvoorbeeld een ruime selectie fruit en granola's. Kamers zijn goed geïsoleerd, want ondanks de carnaval-drukte in de stad, hebben we geen last gehad van de andere gasten.

Op het personeel van het ontbijt na, prettig verblijf gehad.
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijtpersoneel. Zo onvriendelijk en onprofessioneel.

Ontbijt was heerlijk, echter personeel bij het ontbijt was waardeloos en respectloos. Als een on-opgeleide politieagent liepen ze langs om te kijken of een bezoeker die alleen koffie kwam drinken, ook maar één kruimeltje brood in zijn mond stopte. We moesten hiervoor een compleet ontbijt voor betalen. Ze zouden het ontbijtpersoneel een opleiding klantvriendelijkheid en communiceren kunnen geven.

Prima hotel, ondanks dat we slecht hebben geslapen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg slecht geslapen omdat we de temperatuur in de kamer niet lager kregen, waardoor we het raam hebben opengezet. Dat is niet erg maar er kwam om de haverklap een zeer storend hard geluid vanaf het dak wat ons wakker hield.

Luxe hotel met sauna en zwembad, kamer prima.

Fijne kamer, en heerlijk zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was heerlijk, maar wel erg prijzig. Kosten van het parkeren hadden ook beter vooraf gecommuniceerd kunnen worden.

Fijne kamer, en heerlijk zwembad.

Heerlijk en genoten!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het kussen waar ik op sliep vond ik te dik waardoor ik last van me nek had de volgende dag, tweede nacht daardoor op een handdoek geslapen. Maar verder prima.

Kamer erg netjes en modern, ontbijt ruim voldoende!

Super hotel in het centrum van Eindhoven
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

check in strikt na 14:00 uur.

Super vriendelijke ontvangst. Lekker commercieel ingesteld en oprechte interesse in hun gasten. Kamers zijn groot en schoon. Ligging aan het centrum van Eindhoven is perfect.

Goed genoeg voor 2 dagen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De aanvulling o de hotelkamer van de koffie thee en koekjes. De kamers waren erg gehorig. En wij zaten in een achteraf kamertje. En soort bezemkast met één raam waar nauwelijks daglicht door naar binnen kwam.

De plek. Dichtbij centrum. Zwembad met sauna en sport gelegeheid.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Had voor dit geld in mooier en beter hotel in centrum kunnen zitten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jaren 80 hotel. Niet gerenoveerd. Alleen bijgehouden. Kruipdoorskuipdoorgangen met lage plafonds. Louche buurt. Ramen kunnen niet open. Bijna alle kamers kijken uit op troosteloze binnenplaats

Netjes. Personeel doet echt zijn best.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klimaat in de kamers was wat stoffig en bedompt; warm, airco werkte niet super en er konden geen raampjes open. Douche was ok maar in de badkuip, die heel smal was, waardoor je voeten constant scheef staan. Niet heel comfortabel.

Heel vriendelijk personeel, ruime kamers

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heerlijk hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers met een deur naar de naastgelegen kamer zijn erg gehorig. Even oordoppen meenemen.

Zeer gastvrij en schoon, gevarieerd ontbijt, heerlijk zwembad, geen verkeersgeluiden en fijne ligging.

Heerlijk hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Gastvrij ontvangst, heerlijk groot bed, uitstekende faciliteiten zoals zwembad en sauna. Heerlijk ontbijt en uitstekende bediening tijdens ontbijt en bij het in en uitchecken

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Op enkele ongemakken na was het voortreffelijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

's Nachts was er wel geluidshinder van de voorbereidende werken voor de marathon. Geluidsisolatie van het dak kan ook beter. Wanneer het regent hoor je zeer duidelijk de regendruppels op het dak vallen.

Uitgebreid ontbijtbuffet met voor elk wat wils. Lekker zwemmen in het zwembad dat net groot genoeg is om wat baantjes te trekken. Koffie en thee op de kamer is ook een pluspunt.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Zalig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een marathon voor de deur dus dat maakte alles moeilijk. Maar daar kan het hotel niet aan doen. Zij hebben ons goed geholpen.

Mijn vriend was jarig en hebben een upgrade gekregen. Iedereen was suuuuper vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prettig verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij inchecken werd verteld dat we tot 12 uur konden ontbijten, erbij werd vergeten te zeggen dat dat niet geldt voor maandagochtend, waardoor we te laat waren voor ontbijt. Gelukkig waren de medewerkers bij het ontbijtbuffet zo vriendelijk om ons de kans te geven nog even wat eten en drinken te nemen. Kamer iets gedateerd, badkamer kon wel een opfrisbeurt gebruiken. En in bad douchen kan comfortabeler, door een aparte douche te plaatsen. Prijs/kwaliteitverhouding ook niet heel gunstig. Vrij prijzig hotel.

lokatie mooi centraal, schoon hotel, goed geisoleerd. ruim ontbijt.

In vele opzichten een prima hotel om Eindhoven te bezoeken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de Park Plaza-website was geen informatie te vinden over de lastige bereikbaarheid van het hotel per auto. Allerlei wegen rondom het hotel waren recent eenrichtingsverkeer geworden, we hebben meer dan een half uur rondgereden en konden onderwijl op de hotelsite via de smartphone geen (route)informatie hierover vinden.

We kregen een gratis upgrade naar een luxere kamer, vanwege ongemak met de marathon die dit weekend werd gehouden (voor de deur van het hotel). Vriendelijke medewerkers bij de receptie. Mooie, schone kamer met idem badkamer, en een prima bed. Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Zeer vlakbij het Van Abbe Museum gelegen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Park Plaza Eindhoven