Beoordelingen over Rotterdam Marriott Hotel 5-sterren

Weena 686, 3012 CN Rotterdam, Nederland

#16 van de 58 hotels in Rotterdam

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Groot zakenhotel direct naast het station
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is niet goedkoop.

Marriott is een groot zakenhotel direct naast het station in Rotterdam. Wij moesten s morgens vroeg weg met de trein dus een ideale lokatie. De kamer was van alle gemakken voorzien maar voor de rest niet bijzonder sfeervol. Er zijn 2 restaurants en wij hebben in bar op de begane grond geeten en dat was allemaal prima. Verder heeft het hotel een grote gym voor wie daar gebruik van wil maken.

Helaas deze keer geen kamer met een mooi uitzicht.
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Jammer dat de badkamer niet gemoderniseerd is. Een regendouche zou niet misstaan. Aandachtpuntje voor het ontbijt vers brood om zelf te snijden zou lekker zijn in plaats van alleen maar broodjes.

Helaas deze keer geen kamer met een mooi uitzicht. De kamer is mooi en modern. Het ontbijt is heerlijk in het "nieuwe"restaurant.

Viel tegen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid van het personeel. Bij volledige vooruitbetaling, wel borg moeten betalen maar geen bewijs van betaling gekregen. Toen we hierom vroegen, bleek dit niet gebruikelijk zelfs de pinbon kregen we niet mee. Uiteindelijk werd er met tegenzin een kopie geprint. Hierop stond alleen de totaal prijs en niet de 100 euro borg apart vermeld.

De locatie is uitstekend

We hebben vaker in een Marriot hotel in het buitenland gelogeerd. Dat is ons altijd heel goed bevall
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

De communicatie over de betaling van de toeristenbelasting. Volgens Booking.com was de toeristenbelasting inbegrepen. Deze belasting moest echter in het hotel bij het uitchecken worden betaald.

Ontbijt, kamer en personeel

Gewéldig genoten
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Alleen het ontbijt viel wat tegen. En dan bedoel de plek waar het buffet staat. Het was vrij druk en je botste tegen andere gasten op. Maar het personeel is super. Je werd naar je tafel gebracht en ze brachten koffie en thee. Eten was ook prima.

Fantastisch hotel op een schitterende locatie. Prachtige kamer en zeer vriendelijk personeel.

Afgezien van bovengenoemde klacht, prima.
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Ondanks verzoek ivm allergie, toch alle kussens met veren en dekbed van dons. Hierover geklaagd. We kregen toen elk 1 ander kussen ipv 2 pp. Ipv ander dekbed, flut dekentje. Hierdoor koud.. Gemeld bij Receptie.

Service Executive Lounge

Nooit meer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij verbleven van het weekend in uw hotel wat voor ons een grote tegenvaller was. Wij boeken dikwijls Mariott wat wij top vinden en zo regelmatig Mariott Amsterdam bezoeken . En wij waren van mening dat alle Mariott hotels dezelfde kwaliteit en service hanteren. Maar zoals U op de fotos zult zien is jullie hotel de naam Mariott niet waardig (schande) , vieze over gordijnen , vies en kapot behang , vieze lampen kap. Ook de ontbijt service was ondermaats er werd niet aangevuld en mensen moesten wachten voor een tafel. Maak van jullie vijf sterren hotel maar een drie of vier sterren hotel . We hebben dit gemeld aan de receptie maar men schrok niet men was deze klacht blijkbaar gewoon. Wij zijn geen personen die om de haverklap klachten hebben maar dit was er voor ons over.

Ontbijt werd niet aangevuld mensen moesten wachten op tafel

Perfect
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

Niets! Klein tipje: Er lagen slechts 2 kuipjes koffie, hadden er voor mij wel een paar meer mogen zijn.

Kamer perfect, schitterd uitzicht, heerlijk bed, heerlijke koffie op kamer, schoon en prima badkamer

Echt oud en best wel vetrapt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

Echt oud en best wel vetrapt. De meubels de vloer de lift het ontbijt was beperkt en niet vers. Zeker niet wat je van het Mariot mag verwachten lijkt mij

Dat was in orde

Dat het in de badkamer een hele nare riool lucht hing ,volgens ons was dat een bestaand probleem, na contact met het hotel werd er gelijk een soort vervriser geplaatst dit hielp echter niet echt ,we hebben er 4 nachten mee om moeten gaàn erg spijtig

Dat was in orde

De kamer was top en netjes.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vond het minder dat er bij het toilet geen toiletborstel aanwezig was!! Is niet erg fris voor partner als er sporen in het toilet achter blijven!!!

De kamer was top en netjes. Het personeel vriendelijk en correct. De ligging van het hotel is top!!

Locatie is prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor een hotel met 5 sterren vond ik de kamer erg standaard. Tis wel netjes. Echter prijs kwaliteit klopt niet.

Locatie is prima. Personeel is erg vriendelijk

Fijn verblijf, we hebben erg genoten van ons uitje.
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Helaas dit keer geen mooi uitzicht over het Centraal Station. Klein puntje wat ons tegen viel geen regendouche.

Fijn verblijf, we hebben erg genoten van ons uitje.

prima luxe hotel, goede service, centraal gelegen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

onze kamer was nogal verouderd. Navraag leerde dat deze kamer tot de laatste groep behoorde die nog gerenoveerd moest worden. Tegen betaling konden we wel een modernere/gerenoveerde kamer krijgen.

vriendelijk en hulpvaardig personeel

Fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het voltapijt in de gangen op de zevende verdieping is heel mooi, maar ruikt niet fris, en bezorgde ons, astmapatiënten, een beklemmend gevoel. Ook in de gewone kamers is er voltapijt, geen aanrader voor mensen met astma, want ook daar rook het tapijt niet fris. De executive rooms daarentegen zijn wel luchtig en fris! (wij kregen een gratis upgrade)

Zeer attent en vriendelijk personeel, het ontbijt was heerlijk en het hotel heeft een uitstekende locatie!

Locatie top, maar geen 5-sterren hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het Marriot is een 5-sterren hotel, maar onze hotelkamer had meer weg van een 3-sterren hotelkamer. Er zat een laag stof op de fohn, erg veel kalk op de douchekop, de handdoeken roken niet fris. We keken tegen een kantoorpand aan. We hoorden onze buren laat in de nacht thuiskomen, en de bovenburen met hun trolleys vroeg in de ochtend vertrekken. Het raam zat op slot, dus geen frisse lucht. Booking geeft de mogelijkheid tot het boeken van aparte bedden, maar bij aankomst was er een tweepersoonsbed met 1 grote deken. Bij navraag kon het Marriot ons geen aparte bedden aanbieden, alleen een extra deken. We hadden onze conclusie moeten trekken toen we deze goedekope prijs (onder 150 EUR voor zaterdagnacht) moesten betalen...

De locatie is perfect! Tegenover het centraal station van Rotterdam en het winkelcentrum is op loopafstand. We mochten onze bagage eerder dan onze kamer vrij was achterlaten.

Jammer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een vijf sterren, maar ik heb in drie sterren hotels gezeten met meer faciliteiten. Prijs is veel te hoog. Ook voor een marathonweekend.

Het ontbijt was prima

Heerlijk ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast op 6 verdieping, tot 3:00 ‘s nachts bastonen van discotheek. Voorafgaand gebeld over bereikbaarheid, volgens receptie geen probleem, helaas bij aankomst hotel niet bereikbaar 1:30 moeten omrijden

Heerlijk ontbijt

Dubbel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij waren hardlopers die daar 1 avond zouden slapen. Als je al vroeg op bed lig, dan zouden deurdrangers ideaal zijn. Je hoort elke deur dicht gaan en niet zacht. Voor de lopers was er ideaal vroeg ontbijt op de kamer: jammer dat alles al gesmeerd was en bijna alles belegd. Meestal drink je als loper geen jus. Graag de volgende keer alleen jam extra erbij doen. Misschien kom ik nu als een mierenneuker over, maar als hardloper is dit echt belangrijk. Een goed ontbijt. Dus de volgende keer zitten we beneden in de ontbijtzaal. Ook jammer dat onze kamer wel besproken was tot 18.00 uur en dat het personeel daar moeilijk over deed. We hadden gelukkig bewijs hiervan, maar dan toch nog zeggen: eigenlijk kan het niet van onze manager maar vooruit. Dit mag je wel denken maar nooit hardop tegen de klant zeggen. Dus wat gebeurde er, onze kaarten werkte niet meer in de lift op zondag na 16.00 uur! We kwamen wel boven via iemand anders zijn kaart maar niet in de kamer 422. Gelukkig zat er iemand beneden nog te drinken want we konden ook niet meer met de lift naar beneden. Twee nieuwe kaarten gekregen, maar de frustraties waren al aanwezig. Dus nog een keer in jullie hotel? Hmm. Moeten hier goed over nadenken.

Het ontbijt was perfect in de zaal.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ontbijt was OK maar broodjes zijn allen voorgebakken,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer vonden wij niet echt proper, de muren aan de zijden van het bad plakten echt van de aanslag, vloer was niet proper

Ontbijt was OK maar broodjes zijn allen voorgebakken, gesneden brood wel OK

Het Marriott hotel in Rotterdam een MUST als je een fantastisch verblijf in Rotterdam zoekt
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Alle aandachtspunten warden direct opgepakt en uitgevoerd.

De aankomst verliep niet geheel vlekkeloos; het front desk team was zeer professioneel en heeft er alles aan gedaan om ons verblijf prettig te laten verlopen. We hebben gevraagd om een ander hotelkamer en kregen tot onze verrassing een verblijf in de Presidential Suite op de 11 etage. In de suite een prachtige fles wijn en een excuus brief. Dank je wel team Marriott voor de uitstekende service en support en een onvergetelijk verblijf !

vriendelijke ontvangst;
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-slecht bed: we lagen in een kuil!! (low-budget-Parijs-40 jaar-geleden) -rioollucht bij binnenkomst op kamer -Matig ontbijt: bij 5 sterren verwachten we ten minste verse jus d'orange en wat minder flets brood!

vriendelijke ontvangst; adequate reactie op onze kritiek.

Top locatie in een modern warm jasje.
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Top locatie in een modern warm jasje.. Personeel was super vriendelijk. Men behandelt u als een persoon en dat voel je echt. Niks was te veel...mooie ruime kamer en super ontbijt. 👍🏻

vakantie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer met badkuip ipv douche cabine en geen badjassen en slippers. Lange rij bij inchecken en uitchecken. Weinig service balies beschikbaar!

Goede locatie en ontbijt was uitgebreid

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Absolute aanrader en we komen zeker terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

Tegenvallen is heel veel gezegd, maar de badkamer steekt toch wel een beetje af tegen de rest van de toch wel schitterende gerenoveerde kamer. Ze oogt gedateerd, maar niettemin is alle comfort er wel en de hygiëne en onderhoud zijn tiptop.

Geweldige ontvangst. Upgrade voorgesteld die wel de moeite waard was. Schitterend ingerichte kamer en zalig bed. Centrale ligging en het uitzicht zijn duidelijke troeven.

Lekker genieten
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

"s avonds genoten van een lekker wijntje in de lounge. In een ruime kamer met uitzicht op Rotterdam Centraal geslapen. En genoten van een heerlijk ontbijt.

Algemeen kwaliteitsniveau
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat echt een domper was, was de klimaatbeheersing. De kamer was enorm warm en droog en dat was onvoldoende bij te stellen. Betekende een nacht lang woelen en nauwelijks slapen.

Algemeen kwaliteitsniveau

Genieten in een hotel met internationale allure en Hollandse accenten.

Eigenlijk niets

De kwaliteit van de voorzieningen is uitstekend. Heerlijk ontbijt. Wellicht iets duurder maar dat is het zeker waard. De ligging tegenover cs maakt dat je de rest van Rotterdam heel gemakkelijk bereikt.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Goed hotel, maar dat mag ook wel voor die prijs.
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Hoewel wij een kamer op de 9e verdieping hadden vonden wij het uitzicht matig, omdat je deels tegen het naastliggende gebouw kijkt. De vitrage besloeg slechts een deel van het raam, waardoor je het gevoel had van inkijken.

Ontbijt was heerlijk, maar erg duur. De ligging uitstekend.

comfortabel en luxeus
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer gaf uit op een tramspoorlijn die hoorde je tot savonds laat, dit was storend voor de nachtrust

De locatie vlak bij het station is heel makkelijk Vriendelijk personeel Lange ontbijturen (lekker om eens lang uit te slapen en toch nog van het ontbijt te genieten) Geweldige televisie in de kamer en mooi interieur, goede matrassen

Zeer prettig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het diner, hoofdgerecht viel wat tegen. Omschrijving wekte meer verwachting dan uiteindelijk voorgeschoteld werd. (Ossenhaas, met gamba's , spetcieboontjes etc)

Ontbijt prima,er was rekening gehouden met onze wens wat betreft de kamer👍. Personeel uitermate vriendelijk. Af en toe wat te 'gelikt'.

Toplocatie in de stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

Espresso machine op kamer schuimtuit vuil Prijzen minibar overdreven: 4,5€ vr kleine cola In badk hele nacht afzuiging aan: vervelend geluid en beendroge lucht als gevolg Onaangename hoofdkussens

Toplocatie in de stad Heel vriendelijk Mooie kamer Mooie badkamer Heel compleet Top uitzicht (suppl betaald)

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Heel goed bevallen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet tegen vallen maar ipv redelijk groot bureau zou 2 relax stoelen fijner zijn om samen lekker ontspannen te kunnen lezen en tv kijken bijvoorbeeld

Nette ruime kamer en aparte douche en bad

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Erg genoten van dit topklasse hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

2 wachtende voor me bij het inchecken, en in het restaurant was er op de kaart de mogelijkheid iets te bestellen als je haast hebt. Dat deed ik, want dat had ik. Maar alsnog een half uur gewacht. Snel opeten, op de kamer geboekt en snel door naar mijn afspraak.

Mooi statig gebouw waar alles gewoon goed geregeld is. Heerlijk ruime kamer en een heerlijk bed. Na aankomst aangeschoven in het restaurant, daar erg lekker gegeten. Na mijn afspraak nog aangeschoven in de bar en genoten van de ambiance en een lekker biertje.

Het ontbijt was lekker.
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

De badkamer mocht ruimer zijn voor een deluxe kamer en de kamer was niet wat er van verwacht werd

Het ontbijt was lekker. En de bedden waren goed. De barman heeft ons een topretaurant aangeraden.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Fantastisch uitzicht, mooi hotel!

Tijdens de wintermaanden kan het nogal koud zijn en dat hebben we ook gemerkt in de kamer. Dit omdat de dekbedden eigenlijk iets te dun waren voor ons en dus te koud was. De ventilatie maakte ook iets teveel geluid. Verder was alles prima!

Prachtige ontvangsthal met veel uitleg over de stad Rotterdam tijdens het inchecken. Men wist alles goed te omschrijven en we konden direct naar onze kamer. Daar stond als welkomstgeschenk een heerlijke fles rode wijn klaar met een persoonlijk geschreven kaart. Het uitzicht van de kamer over Centraal Station Rotterdam en de omgeving is fantastisch. Heerlijk uitrusten terwijl je uren kunt genieten van alle happenings in de stad. Het ontbijt is op de "R" verdieping en is een lopend buffet. Het ontbijt was vers, goed op smaak. Mooie opmerking van het personeel was dat onze lepels te groot waren voor het yoghurtje en werd er direct gezorgd voor het juiste bestek. Oog voor detail!

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Heel fijn hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zat veel kalk op de douchekop en wij vinden zelf douchen in bad niet prettig. Een losse douche en een bad is fijner. De douche zelf was wel prima. Ontbijt is echt heel duur, dus die hebben we overgeslagen.

De gastvrijheid, parkeergelegenheid, kamer was netjes en prettig. Ook het feit dat je koffie en thee mee kon nemen in een beker was een leuke bonus! 😊

Geweldig genoten en zeker voor herhaling vatbaar
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Vanwege verjaardagskado van mijn man die 50 geworden is, kregen we een upgrade. Hoe gaaf om wakker te worden met uitzicht op de Euromast, de Erasmusbrug en "de potlood". Heel vriendelijke personeel.Geweldig!!

Fantastische locatie en supervriendelijk personeel
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Ontbijt was inbegrepen en redelijke sortering, maar veel minder luxe dan in bijvoorbeeld Marriot hotel Berlijn.

Doordat we een executivekamer hadden geboekt, hadden we toegang tot de M-Lounge met kosteloos koffie, thee, frisdrank, wijn en lekkere hapjes! Heerlijk zitten met uitzicht over Rotterdam

Mooi, leuk verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Brandalarm ging af terwijl we in de lift zaten, alles ging weer correct terug naar de begane grond waar we vast liepen in een afgesloten ruimte en waar de nooduitgang afgesloten was. Even een schrikmoment en niet goed gemanaged !

Net hotel, top locatie

Perfect om even bij te komen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

De WiFi viel soms weg als ik mijn telefoon niet gebruikte.

Dat er een aardig goede EHBO koffer aanwezig was, en zelfs de beveiliging wist waar ze het over hadden hiermee. Ook heerlijk ruime kamers met een logische indeling.

Prachtig uitzicht met oud en nieuw!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

Mooie, ruime en nette kamer. Super uitzicht over de stad en een perfecte locatie! Super ontbijt. Wij overnachtten hier met oud en nieuw en hadden geweldig uitzicht vanaf de 10de verdieping.

Onze gevraagde kamer was nog niet klaar toen we moesten...
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Onze gevraagde kamer was nog niet klaar toen we moesten inchecken. We waren al later dan vooropgesteld. Gelukkig werd ons een commercieel voorstel gedaan.

Het uitzicht was fantastisch.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

De kamer had een zeer zacht bed. Er zijn vast mensen die dat fijn vinden maar voor ons was het veel te zacht. Het bed was ook vrij kort voor iemand van 2 meter. Helaas was er maar een koffie pad bij een tweepersoonskamer.

Het uitzicht was fantastisch. Het was een ruime schone kamer. Snelle check-in

Heerlijk genieten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het afzuigsysteem in de badkamer wordt waarschijnlijk vergeten door het schoonmakend personeel....

Speciale gelegenheid want Oudjaarsdag/avond. Daarom een extreem hoge prijs, maar begrijpelijk. Mooie locatie, prima kamers, ietsje (te) zachte matrassen misschien. Zeer uitgebreid ontbijt met heel vriendelijk personeel.

Diner buffet met jaarwisseling was matig. Beperkte keuze (prijs/kwaliteit/hoeveelheid). ‘Ontvangst drankje’ stond later voor 25,- op de rekening.

Locatie dichtbij stad, ruime kamer (junior suite). Aardig en behulpzaam personeel

Absolute luxueuze aanrader!
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Kleine tip voor het hotel: een extra licht boven de badkamerspiegel zou handig zijn (dames en hun make up...)

Handige en mooie ligging tegenover het centraal station, op wandelafstand van het winkel- en cultuurcentrum. Uiterst comfortabel bed en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vers, uitgebreid ontbijtbuffet, snelle wifi en a room with a view! Mooie attentie voor mijn verjaardag, het was echt een topverblijf!

Heerlijk!

Niks!

Goed hotel op een hele goede centrale locatie! Wij hadden een executive kamer geboekt maar kregen een upgrade naar een suite. Kamer was echt geweldig (9de etage met mooi uitzicht). Als je een executive kamer boekt dan krijg je ook toegang tot de executive ruimte op de 10de etage. Gratis drinken en hapjes, relaxte stoelen en mooi uitzicht. Personeel erg goed en ontbijt was ook erg lekker. Je kan ook van de kaart kiezen (omelet etc). Onze kamer was incl ontbijt maar als je deze los boekt dan betaal je 28,50 (geen enkel ontbijt is dit waard naar mijn mening).

• Beoordeeld op: 22 december 2017

prima verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs. Toch wel een beetje duur voor een middenklasse hotel ook al pretendeert het in het hogere segment te zitten

Locatie, uitzicht, bedienend personnel

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Kamer op de 7e moet ge-update worden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer op de 7e moet ge-update worden. De lobby is perfect gedaan en voldoet aan de Marriott kwaliteit. De kamers daarentegen zijn nog altijd hetzelfde als ten tijde van de Manhattan en Westin. Oud dus. Er bevinden zich geen stopcontacten naast het bed of in het nachtkastje. Dat is zeer onhandig.

Heerlijk geslapen op een centrale locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen wijn in de minibar. Alleen bier en fris

Zeer centrale ligging. Mooi uitzicht over de stad vanaf de hogere verdiepingen. Alles netjes en goed, alleen verwacht je voor dit geld net even dat beetje extra.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed hotel op een prettige locatie. Ontbijt is in geen verhouding tot de prijs
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

Waardeloos ontbijt! De ruimte is dringend aan renovatie toe ( sommige stoelen zitten dermate onder de vlekken dat wij weigerden om er te gaan zitten) en de keuze bij het buffet is dramatisch voor de gevraagde prijs ( oude, jonge en geitenkaas, brie, gekookte ham,rookvlees, kip, zalm en gerookte makreel, waterig roerei, veel te doorbakken bacon, bonen, champignons ,aardappelen, jam en quark en bekertjes fruit). De te bestellen omeletten zijn lekker maar komen pas naar 20-30 minuten . Gezien de prijs van het ontbijt niet aan te raden! De executive lounge is prettig, maar de hapjes worden niet aangevuld, ook niet als 3 Amerikanen ruim gebruik maken van de kaas, worst en nootjes zonder rekening te houden met de andere aanwezigen.

Mooie kamer, goede ligging. Prettig en behulpzaam balie-personeel.

Leuk weekend
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiëne op de kamer,stof op nachtkastjes en niet gezuigd toen we aankwamen.dacht misschien is het al langere tijd niet verhuurd.maar de 2de dag na de schoonmaak was nog alles precies hetzelfde.alleen bed was gemaakt en douche gedaan. stof lag er nog steeds dik op en was niet gezuigd. En ontbijt was ook een beetje tegengevallen.Alles was bijna op ei,bacon,kaas enz.. toen ik het aangaf werd het bijgevuld en tegen de tijd dat ik er naar toe liep was het ei alweer op. de dag erna weer hetzelfde en toen het ei werd aangevuld was het echt steenkoud,dus had het al een tijdje in de keuken klaar gestaan maar niet aangevuld. de 2de dag kwam ik erachter dat je ook van de kaart kon bestellen en dat heb ik dan ook gedaan,een vers spiegeleitje. dat was super! top dat jullie een aparte kaart hebben.

ligging van het hotel en vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Aangenaam verblijf .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn netjes , maar kunnen wel een restyling gebruiken . Beetje prijzig voor de aangeboden kamer .

Vriendelijk personeel , ontbijt dik in orde , goede uitvalsbasis voor rondje Rotterdam .

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Uitstekend hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

Uitstekend hotel! Enig minpuntje: geboekt/betaald voor een kamer met uitzicht. Hoewel we gelegen waren op de 10de verdieping, was er geen sprake van een mooie uitzicht. We kijken uit op de achterkant van een gebouw waar veel vuilnis lag.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

was kort en ondanks de minpunten gaan wij zeker nog eens terug

de grote van suite viel erg tegen verder de badkamer met een bad waar je amper in kunt verder zowel in de douche als bad zijn geen douchekoppen met slang te vinden ! met het gevolg na toilet bezoek moet je stunten of het bad half vol laten lopen om je te wassen Het is ook donker in de badkamer bijna geen lampen ! cava niet op voorraad Dan champagne niet op voorraad de gekozen wijn niet op voorraad het positieve was de bediening die is perfect!

de ligging

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prettig, luxe hotel, goede service, prima locatie.

n.v.t.

Prettige ruime kamer. Gratis aangeklede borrel hoorde bij de deluxe kamer. Binnendoor route naar de Doelen waar we een voorstelling bijwoonden. Locatie tegenover station en naast de Doelen was ideaal.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima ontvangs maar hele slechte kamers! Ik reis zakelijk veel en voor deze prijs was dit beroerd!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren in beroerde staat voor de prijs die betaald wordt! Jaren 80 interieur en oude meubelen die in slechte staat zijn. Dat ze dit durven te verhuren voor deze tarieven! Dit ben ik niet gewend van het Marriot!

Personeel bij de receptie

Goed verblijf gehad, vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het had prettig geweest als er wat meer shampoo en douchegel aanwezig was. Als dit als extra in een kastje lag indien nodig. Nu moesten we 1 flesje delen voor twee personen. Das erg weinig voor twee keer douchen

Dat het ontbijt tot 13:30 was in het weekend! Super na een avondje uit. Geen haastwerk om toch te kunnen ontbijten/ lunchen :)

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Uitstekend voor deze trip met een congres in de Doelen naast de deur.
    • Grotere Executive Kamer met Uitzicht op de Stad

In de kamer weinig tot geen legkasten

Mooie kamer, prima bedden, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, goed ontbijt. Toegang executive lounge fijn om te werken in alle rust

Goed hotel op centrale locatie

Communicatie met Booking.com leek niet optimaal maar werd snel en correct opgelost. Kamers prima en het ontbijt was heerlijk. Ligging ten opzicht van centrum perfect.

Uitstekend en een prima uitvalsbasis voor een Rotterdam-verkenningsuitje.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er viel ons niets tegen.

Ontvangst en verdere service: uitstekend!!!! Bovendien waren we "Gast van de dag", als bij het uitchecken nog gevraagd wordt naar een theatervoorstelling vind ik dat heel bijzonder. Pluim!

Te véél geld voor ***** stars
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer en de badkamer ongelooflijk!!! Oude troep !!!

Ontbijt zeer slecht!!! Alles verpieterd,slechte zalm!!! Brood hard ...bah bah voor Marriott zeer Skechers!!!

al met al waren er vele tegenvallende onangename verrassingen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwaar tegenvaller was de prijs die additioneel voor het ontbijt moest worden betaald !!€57 voor 2 personen voor een enkel ontbijt( prijs voor het hotel is al aanzienlijk en had verwacht dat dit incl ontbijt zou zijn) Bij de bar een kaasplankje met een mager aantal van 6 stukjes kaas zonder iets erbij voor €12.50... andere tegenvaller was de prijs voor de parkeergelegenheid van €27 per dag.... al met al geconfronteerd met hoge additionele kosten. ondanks verblijf op de executive floor en kamer (meer prijs voor betaald), geen toegang tot executive lounge., ondanks dat dit wel vermeld stond. voor de rest een hele mooie kamer, uitstekend personeel, mooi hotel en top locatie in een mooie stad..

Kamer was TOP

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Schoon hotel vriendelijke mensen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

Dat er 50 euro extra bij kwam voor 1 bed erbij maar niet betaald ik was hiervan nooit op de hoogte gesteld ik had 6 maanden geleden al betaald en ze ook wilde ze geld van de minibar waar niks was uit gehaald dat is ook later terug gedraaid

Mooi en schoon en grote kamers

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Locatie, vriendelijkheid personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Techniek in de kamers begint verouderd te geraken; ventilatie badkamer deed niet, verhuisd naar een andere kamer, ook daar deed de ventilatie niet. Ook de airconditioning is niet echt sterk. En als je iets later ontbijt is niet altijd alles voorradig.

Locatie, vriendelijkheid personeel.

Standingvol, aangenaam en rustig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets veel tegen. De badkamer was goed uitgerust met een bad en een douche met vaste sproeier maar geen handdouche of een bidet. Klein ongemak vond mijn vrouw in wat een perfecte kamer is. Parking in de buurt is wel een meerkost van 30 Euro per nacht

zeer verzorgde kamer met uitstekend bed en mooie badkamer, panoramisch uitzicht, uitstekend ontbijt en Illy koffie. Ook de bar was aangenaam om te verblijven.

Zeer vriendelijke ontvangst in een heel fijn hotel, qua ligging en bereikbaarheid!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht vanuit de kamer!

Fijn ontbijt in het weekend tot 13.30. Uur!! Nette kamer, was wel aan een opknapbeurt toe! We hebben wat later ontbeten en kwamen pas om Twaalf uur van het ontbijt en moesten nog inpakken. Aan de receptie gemeld en geen probleem, we konden tot 13.00 op de kamer!!

Een prima vertrek- en rustpunt tijdens een bezoek aan deze mooie stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

Wij vinden persoonlijk het douchen in bad niet prettig. Wij zouden liever opteren voor een kamer met een ruime (massage) douche.

De locatie van het hotel ligt perfect middel in het centrum. OV en taxi direct voor de deur. Het ontbijt is prima verzorgd en de het hotel heeft een mooie zakelijke doch sfeervolle uitstraling. Het personeel is vriendelijk e behulpzaam.

Het bed, de decoratie van de kamer, koffee in de kamer, de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

Het zicht was niet schitterend (we waren aan een slechte kant => werken enz), bad tapijt in de badkamer een beetje oud, parking was niet goed aangegeven en was ook duur, ontbijt te duur... er zou ook een kleinere formule moeten bestaan.

Het bed, de decoratie van de kamer, koffee in de kamer, de rust in het hotel, personneel heel vriendelijk.

Ok

De excutive kamer

Na beroerde exucutive kamer omgeboekt naar een luxury (tegen bijbetaling) Deze was vele malen beter dan de eerste echt gedateerde kamer.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Had graag een zwembad gehad..

Heerlijk en super ontbijt. Lekker dicht bij station en heel gemakkelijk om je uitstappen te beginnen. Heel goed herkenbaar want zeer hoog gebouw. Centraal gelegen in het centrum.

Een top verblijf op loopafstand van alle leuke plekjes !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te warm op de kamer (dag en nacht), terwijl de verwarming af stond. Ook jammer dat je zelf geen venster kan open zetten om eens echte frisse lucht binnen te laten. De aanrijroute om even voor het hotel te stoppen om koffers uit te laden was niet meteen duidelijk: moest je over het fiets- en voetpad de drempel oprijden? Zeker met alle fietsers en voetgangers in de buurt was het even hectisch. Het zou aangenaam zijn als de parking mee inbegrepen was in het verblijf. Onze ontbijttafel werd 1x helemaal afgeruimd en één stoel weggenomen terwijl we even weg waren om wat eten te gaan halen. Voor ons was het wel duidelijk dat we nog bezig waren aangezien onze koffie en thee nog vol was en er nog fruit op onze tafel lag en er een geopend yoghurt potje stond dat nog niet aangeroerd was... we werden wel héél snel weer opnieuw verder geholpen.

Het behulpzame en vriendelijke personeel. Het uitstekende ontbijt met persoonlijke mogelijkheden. De prima locatie. De mooie en moderne fitnessruimte. Het fruit in de inkomhal :-)

Goed geslapen, lekker ontbijt en dicht bij het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiëne van de kamer. Veel stof langs de muebels en vieze vlekken in de gordijnen.

Het ontbijt was heerlijk en voldoende keus. En de grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Voortreffelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad - Hoge Verdieping

Een tip voor het hotel: volgende keer duidelijk aangeven dat ontbijt wat in mijn prijs was inbegrepen niet bij de roomservice hoort. Er lag op het bureau namelijk een folder waar je je ontbijt kon selecteren. Het buffet is namelijk op verdieping R.

Het bad, de gevulde koelkast met drankjes en de roomservice. Niet te vergeten het uitzicht vanaf de 10e verdieping over de stad. Bezoek voor herhaling vatbaar.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Rotterdam Marriott Hotel