Beoordelingen over Mansion Hotel Bos & Ven 4-sterren

Klompven 26, 5062 AK Oisterwijk, Nederland

#5 van de 15 hotels in Oisterwijk

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

De kamer was uitstekend.

We misten een toiletborstel, zodat je alles netjes achter kunt laten.

De kamer was uitstekend. Soms zijn hotels erg gehorig, maar dat was hier niet het geval. Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Helemaal top

Licht in badkamer was wel heel veel licht.

Prima ontvangst, ruime kamer, schoon en fris. Ontbijt was fantastisch met een bijzonder attent vrolijk vriendelijke medewerkster. Allemaal top, we komen hier zeker weer. Omgeving schitterend ligging heel goed.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Alles was prima.

De ligging is schitterend in het groen aan een ven. Personeel is heel vriendelijk, wij kwam vrij laat ontbijten en terwijl er nog wat eitjes lagen bood de dame aan even een warm eitje te maken.

Zeker aan te raden, rustig gelegen maar ook niet te ver van het centrum.

Geen airco op de kamer, had ik wel verwacht bij dit hotel.

Leuk terras met mooi zicht op de tuin en het meertje. Leuk om de historie van dit hotel te lezen in het foldertje.

Een geweldig hotel waar je prima terecht kan voor de vele...

Er is niets voor (kleinere) kinderen te beleven.

Een geweldig hotel waar je prima terecht kan voor de vele activiteiten in de buurt. Je kan een mooie kamer, met goede bedden en een nette badkamer verwachten. Alles ruim boven ‘standaard’. Wij zijn geweest op een warme dag (30 graden) dan is de afwezigheid van een airco een gemis.

Genoten van Oisterwijk!

Badkamer, bad met hoge opstap om te douchen, en dan sta je precies onder het schuine dak als je kamer 206 hebt. Hadden ze beter een douchecabine van kunnen maken. En de badkamer vloer is best nat na het douchen. Verder jammer dat er geen wc borstel is. Vinden de eigenaren niet hygienisch🤔.......Verder vroegen ze ook om een kopie van je legitimatiebewijs te mogen maken. Nummer daarvan noteren is voldoende.....

Locatie van het hotel is fijn, ontbijt is goed, personeel is vriendelijk.

zeer teleurstellend

bijna alles, kapotte douche, slecht bed, veel te warme kamer, bedden met verschillende textiel, bij aankomst papier in toilet, hele nacht brommende afzuigpijp naast raam.

Het enige wat ons beviel was de vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt.

Ouderwetse charme en grandeur, maar zonder airco toch niet zo uitstekend als anderen zeggen.

kamer op de 2e verdieping onder het dak en geen airco! ! ! ! wanneer het buiten tussen 28 en 30°C is absoluut geen aanrader. Bij onze aankomst bleek het kluisje niet te werken. We hebben dus al onze spullen die we normaal daar ingestoken zouden hebben aan de receptie afgegeven ter bewaring.

de ligging, de rustige omgeving en de grootte van de kamer

Prima plek, comfortabel. Heerlijk voor weekendje weg

Prima ontbijt, vriendelijk personeel. Heerlijk diner. Opmerking: Hadden kamer aan de zijkant van het gebouw, is de beste locatie. Mogelijk indien kamer aan de voorzijde, geluidsoverlast van het terras.

rust

de bedden in hotels blijven een dingetje. twee aparte bedden tegen elkaar is irritant.

de rust en het personeel dat zich niet opdrong. Ze wisten precies waneer ze in actie moesten komen.

Het bed was lekker ruim en de ligging is heel erg mooi.

De kamer was erg warm, er was geen Airco. Daarom wilden wij graag het raam open, echter sliepen wij boven het restaurant dus er hing een ongename geur en een constante harde brom van de ventilatie van het restaurant.

Het bed was lekker ruim en de ligging is heel erg mooi. Plus het was fijn dat onze kamer een bad had.

De eerste nacht was prima en de tweede een teleurstellende ervaring. In de nacht naar huis gegaan.

In de avond van de 2e overnachting was er een rumoerig gezelschap op het buitenterras, direct onder onze kamer. Om 23.15 uur bij de receptie gevraagd of zij actie konden ondernemen. Daar werd niet goed op gereageerd: "het zal om 24.00 uur wel over zijn." Een andere kamer aan de rustige achterkant was niet beschikbaar. Om 00.15 uur hebben we besloten om het hotel te verlaten en zijn we in de nacht naar huis gereden.

De eerste nacht was prima.

Heerlijk rustig met goede en gastvriendelijke verzorging.

Uit elkaar schuivende bedden. Kamer zonder airco, raam open gezet, maar bij terugkomst op de kamer was vislucht te ruiken. Op de binnenplaats waar de kamer op uitkijkt bevinden zich blijkbaar ook de schoorstenen van de keuken. De ventilator van de afbuiging was goed hoorbaar.

Gastvrijheid van het personeel was top! Mooie rustige locatie van het hotel.

een hotel om te onthouden!

plat kussen

Het was een heerlijk, aangenaam weekend met een gevoel van welkom. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant, een heerlijk ontbijt genoten en iedere keer zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn schoon en comfortabel.

Een fraai hotel in een mooie omgeving.

Kamers zijn vrij oud, maar het was er schoon. Wij kozen voor ontbijt op de kamer. Dit was meer dan voldoende voor 2 personen. Ruime keus uit broodjes en beleg. Top

zeer aangenaam, mooie locatie rustig en mooie omgeving

geen koffiefaciliteit wel thee maar Belgen drinken niet zo graag thee dus was een tegenvaller. Gevraagd of er geen oploskoffie mogelijk was , maar helaas koffie moesten we in de bar drinken en dus ook betalen!!!

de kamer was zeer ruim en comfortabel. De verlichting stond wel zeer hoog boven het bed. In de badkamer was de verlichting niet zo klaar. Het toilet stond tegen de verwarmingsradiator( niet erg gemakkelijk)

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Het verblijf in Bos & Ven is ons goed bevallen en derhalve aanbevolen !

Minpuntje : Een wat kleine TV voor deze ruime kamer. Onze ervaring berust op maar op een verblijf van 1 nacht.

Zeer rustige locatie. Ruime schone kamer en dito badgelegenheid. Goede bedden. Ontbijt niet zeer uitgebreid, maar wel goed. Personeel zeer vriendelijk en attent. Ruime parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Uitstraling restaurant en ligging en de wellnes van dichtbij...

Toilet in badkamer was super smal. Beetje fors persoon kan er geen gebruik van maken of zit klem tussen de muren. Douche in bad. Voor ons geen echt probleem, maar kan voor velen betekenen: geen douche!

Uitstraling restaurant en ligging en de wellnes van dichtbij liggend hotel de Rosep waar we kosteloos van gebruik konden maken.

Herfst in prachtig bos- en vennengebied!

Wij vonden de kussens onprettig, dun en kapok-achtig.

Een prachtig gelegen hotel met een oud Engelse uitstraling. Gezellig zitje bij de gashaard. Een ruime kamer met een goed bed. Lekker ontbijtbuffet. De omgeving biedt veel mogelijkheden tot wandelen (knooppunten).

Als je op zoek bent naar een Mansion in Engelse stijl, dan is dit hotel zeer geschikt.

Het was er heerlijk rustig. Prachtige omgeving. De ambiance van het hotel beviel ons zeer goed. Het diner was erg goed en het personeel was zeer vriendelijk.

Ontspannen overnachten in bos en ven

beetje oudbollig

Mooi hotel, maar wel gedateerd. Ontbijt niet erg uitgebreid, maar wel goed en zeker het lekker verse brood. Mooie grote kamers en grote badkamer

Leuk voor 1 nacht

De kamers zijn gehorig. Voor 1 nacht niet erg, maar meerde nachten zou ik het vervelend vinden. Douche/ badkamer achterstallig onderhoud.

Ontbijt was heerlijk en vriendelijk personeel

Fijne kamers, vroege uitcheck is een uitdaging.

Het personeel kan wat mij betreft nog wel wat opsteken op het gebied van gastvrijheid. Ik kwam om 3u 's ochtends aan (mijn vriend lag al in de kamer te slapen). De meneer griste de sleutel van de kast en sprintte naar boven, zonder op mij te wachten. De volgende ochtend wilden we om 06:00 alweer vertrekken en er was helemaal niemand voor de uitcheck. Ze hadden zelfs de voordeur op slot gedaan! We konden er niet uit en moesten wachten totdat iemand zich zou aandienen. Pas na een paar keer op de bel bij de receptie geramd te hebben, kwam er iemand aan sjokken. Dus wil je vroeg vertrekken, zorg dat je dit bij het inchecken al aangeeft!

De kamers waren heel luxe. De bedden van ontzettend goede kwaliteit (belangrijk!) en de badkamer geheel van marmer.

Redelijk, beetje oubollig

Ontbijt zeer matig. Sappen die duidelijk uit een pak kwamen, fruit uit blik. Geen vers fruit. Kortom niet van deze tijd. Bedden erg zacht, kamer ( 2e verdieping) ruim en netjes. Geen airco , erg warm. Badkamer ruim, geen goede ontluchting.

Locatie is zeer fraai en terras zeer aangenaam.

Mooi gelegen en rustig hotel in een fraaie omgeving.

Het was erg warm op de kamer de eerste nacht en het raam openzetten hielp niet echt, de tweede nacht was de temperatuur beter door een lagere buitentemperatuur - is airco in de kamers een idee?

Goed en uitgebreid ontbijt, fraaie en ruime ontbijtzaal, rustig hotel, mooi terras, uitstekend restaurant

Degelijk hotel in groene omgeving

Tapijt op de kamers is wat verouderd en we sliepen op de 2 e verdieping onder de nok met slechts 1 schuin dakraam. Geen zicht dus op de omgeving. Ook geen airco. Koffie aan ontbijt kan beter.

Degelijk hotel, in een rustige groene residentiële wijk, verzorgd ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Mooi stijlvol gebouw.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Stijlvol hotel!

Stijlvol hotel. Heerlijk ontbijt met veel glutenvrije producten en kruidenthee buffet. Prachtig wandelen in de buurt. Prettig personeel. Vriendelijk professioneel en attent.

De omgeving en de ligging van het hotel zijn prachtig.

De kamers zijn erg vol gezet met meubilair, dus weinig bewegingsruimte. De badrand is erg hoog en het bad is glad. (Alleen suites hebben een inloopdouche) De badkamer is erg klein en de douche in het bad maakt alles nat want er is geen douche gordijn. De Kluis is echt heel lastig te sluiten en de beschrijving klopt niet met wat je moet doen. De waterkoker veroorzaakte kortsluiting en dus ging alle elektriciteit uit. De kamersleutel na ontbijt werkte niet meer, terwijl we nog niet waren uitgecheckt. Dan zou je verwachten dat de receptie zich verontschuldigd, maar helaas.

De omgeving en de ligging van het hotel zijn prachtig. Het terras aan de voorkant van het hotel is zeer fraai en je kunt daar heerlijk buiten eten. Personeel voor terrasbediening was prima!

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Heel prettig en geriefelijk op een goede afstand van dorp en tevens van de vennen.

Uitzicht vanuit de kamer. Inrichting van de kamer: niet echt mooi.

Het ontbijt was uitgebreid in een mooie ouderwetse omgeving met mooi uitzicht op parkje en vijver. Een heel goed terras.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

uitstekend op een superplek.

heerlijk maar niet al te uitgebreid ontbijt en de kamer was volgens mij net gerenoveerd. Ruim en relaxed. Goeie bedden ! Oplader vergeten en die wordt ons netjes nagestuurd. Service !

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Alle lof voor dit hotel op alle aspecten !

?

De aandacht en liefde voor het hotelvak straalt er van af. Personeel is super attent, aardig, adequaat, kundig, efficiënt, kortom een verademing. Het hotel is tot in de puntjes verzorgd en wordt met zorg onderhouden. Werkelijk een plezier om te verblijven. Het restaurant is goed, het ontbijt is fantastisch. De locatie rustig maar wel op loopafstand van het aantrekkelijke centrum van Oisterwijk.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Fietsen mee genomen lekker gefietst

Ontbijt alles

Rustig, heerlijk in het groen verblijf, ontbijt en diner is er top!

Niets was allemaal prima.

Het vrouwelijk personeel was suuuper vriendelijk en ontbijt was top!.

Een echte aanrader !

Geen moeite was teveel om het ons naar onze zin te maken. Allemaal heel behulpzaam.

Uitstekend hotel met vriendelijk personeel en uitstekende ligging.

Prima ontbijt en geweldige kamer (114) Dit keer geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Alles was geweldig

G

ontbijt was niet inclusief

Mooi gebouw Prachtige omgeving

Personeel.

Geen airco

Personeel. Rustige sfeer. Het terras.

Onbijt

Geen airco dus vrij warm op de kamer

Onbijt

De Mensen

Grandioos

De ambiance van het hotel en schitterende terras en ligging

Komen nog eens terug!

De kamers zijn ruim en verzorgd. Het uitgebreide ontbijt was zeer lekker.

Prima bed.

Ontbijt wat sober ivm gering aantal gasten.

Prima bed.

De locatie en het eten zijn erg goed

geen opmerkingen.

Het ontbijt was prima.

Prachtige ligging

Prachtige ligging

Prima, verblijf geen op of aanmerkingen

vriendelijkheid

Heerlijke plek als basis voor fietstochtjez

Heerlijk ontbijt, aardige hartelijke service

Erg geslaagd

Geen idee

Mooie kamer, heerlijk bed

Zeer vriendelijk personeel, lekkere keuken, ruime kamers en hygiëne was top.

Alles was super

Niets gemist

Alles was super

Warm welkom en sfeervol

Bedden

Ontbijt accomodatie en personeel

Vroeger was alles beter

Gedateerd hotel en we leefden nog in de wintertijd, volgens de klok.... Ontbijt was overigens wel heel goed. En te amicaal personeel.

Heerlijk relaxt

De bewegingssensor in de badkamer is nachts vervelend

Overall goed. Vriendelijk personeel, mooie locatie en super ontbijt

Prima, heel tevreden

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Ruimte en rust

Geen

Ruimte en rust

Mooie locatie in het groen, fijn om nog even te wandelen, zeer hartelijk (horeca-)personeel.

Badkamer niet helemaal schoon, overlast van andere gasten.

Mooie locatie, ruime kamer, lekker bed.

Zeer vriendelijk personeel

bedden (iig in kamer 122) waren veel te zacht, vloerbedekking was bevlekt

Zeer vriendelijk personeel

Heerlijk comfortabel verblijf met kinderen en kleinkinderen met heeeeel vriendelijke medewerkers.

Helemaal niets.

Hele prettige vriendelijke ontvangst die tot aan het vertrek heeft voortgeduurd. Bedankt medewerkers van Bos en Ven.

Geen goede prijs/kwaliteit verhouding

Vooral de badkamer zou moeten worden aangepast

Kamer was klein. Douche in bad zonder scheidingswand oid is erg vervelend

Mooi gelegen in rustige omgeving

Mooi gelegen in rustige omgeving

Beneden verwachting.

Kamer. Ruim, maar nogal wat mankementen: niet werkend stopcontact, gordijn half van de rails, telefoon defect.

Een heerlijk tussenuit weekend!

Bedden waren iets te zacht naar onze zin.

Heerlijk ontbijt in een rustige sfeer.

Prima locatie in nabijheid van Tilburg

Mooie en rustige locatie; goede kamer en goed ontbijt

Droomlocatie en we gaan terug

Niets viel tegen

super ontbijt

Rustig gelegen aan de rand van Oisterwijk. Uitstekend restaurant.

Stijlvol hotel op fraaie locatie

verouderde kamers

verouderde kamers, klein bad, stoffige vloerbedekking, ggrr

leuke locatie vlakbij natuur en recreatie

Net hotel.

Bedden. De matrassen zakte erg door

Net hotel. Vriendelijk personeel en een mooie locatie

Het verzorgde lekkere restaurant eveneens de tuin en...

Geen opmerkingen

Het verzorgde lekkere restaurant eveneens de tuin en vriendelijk personeel

fantastisch

het ontbijt was prima, kamer uitstekend

Mooie kamers , uitstekend diner en ontbijt

Dat er geen klassieke muziek uit het radiogedeelte van de TV...

Dat er geen klassieke muziek uit het radiogedeelte van de TV was te krijgen

Mooi hotel in geweldige omgeving

Deuralarm, personeel kwam zonder kloppen onze kamer binnen

Mooie ruime kamer, prachtig gebouw in een geweldige omgeving