Beoordelingen over Hotel Mare Liberum 3-sterren

Voorstraat 66, 1931 AM Egmond aan Zee, Nederland

#5 van de 7 hotels in Egmond aan Zee

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Egmond blijft leuk, het hotel is goed.

Wij misten een balkon en de kamer was een beetje donker. Daarnaast vonden wij het verkeer buiten soms erg druk, gelukkig hadden we daar in de avond en nacht weinig last van.

Er werd prima schoongemaakt en ook de ontbijtzaal was brandschoon. Vriendelijke bediening en er valt smakelijk te ontbijten. Informatie over wandelingen etc, werd snel gegeven, leuk. In het hotel was het wel heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fantastisch!

Wij voelden ons erg bekeken bij het ontbijt, er staan voor ons net iets te veel tafels en stoelen in een te kleine ruimte. Voor de rest hadden wij niks te klagen, uitstekend hotel!

Bij binnenkomst werden we hartelijk verwelkomt en werd er direct alles verteld over de omgeving, dit vonden wij erg fijn! Onze kamer was ook prima, vooral heel erg schoon. Ook het ontbijt beviel ons, er was genoeg keus. Het hotel ligt op een prima afstand van het strand en winkels heb je al in de zelfde straat. Niet te vergeten krijg je van het hotel een parkeerkaart, hiermee kun je rondom het hotel gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ontbijt goed.

Er waren 2 trappen, waarvan er ons 1 bekend was .We moesten daardoor 44 treden op. In de folder stond weliswaar dat er geen lift was.

Ontbijt goed. Kamer te klein en erg gehorig.

Het was geweldig!

De trap was wat steil vonden we, maar we zijn ook niet meer de jongsten, ha ha. Verder vonden we de ontbijtzaal een beetje krap. In onze kamer was er geen nachtkastje aan beide kanten, wat onhandig, maar de kamer was daar niet groot genoeg voor. Er was daarentegen wel een grote spiegel.

Het ontbijt was heerlijk met meestal vers fruit en een grote keuze aan brood. Het personeel was heel vriendelijk en hulpvaardig. De kamers werden keurig schoongemaakt, opgeruimd en iedere dag nieuwe handdoeken. Fijn dat we een parkeerkaart kregen een klein bedrag. Een gezellige plek om te zitten bij de receptie, zowel binnen als buiten. Branddeuren! Heel fijn dat die er waren, veilig in geval van nood, lijkt me!

Alles wel klein van opzet

Het ontbijt was prima maar niet zo uitgebreidt als omschreven op de site . een soort vlees en 2 soorten vlees is eigenlijk te weinig maar de rest was prima.

Leuk hotel vriendelijke gast heer/vrouw

Standaard kamer beetje klein. Douche toilet klein. Badkamer rook een beetje naar riool. Lange steile trap met smalle treden naar de 1e verdieping. Je moet geen hoogtevrees hebben.

Ontvangst erg vriendelijk. Ontbijt goed verzorgd. Parkeren op straat goed geregeld

Ondanks te kleine kamer toch enorm genoten.

Onze kamer was erg klein, voor ons te klein om er drie nachten te verblijven.

Gastheer en gastvrouw waren zeer sympathiek. Ontbijt was uitstekend en afwisselend verzorgd. De bedden waren uitstekend.

Ontbijt geweldig- wij hadden een kleine kamer en kleine...

Ontbijt geweldig- wij hadden een kleine kamer en kleine badkamer alles ziet er perfect uit-mooi ingericht-Eigenaren en personeel hee;l vriendelijlk echt aan te bevelen.

Prima en prettige uitvalsbasis voor het verkennen van Egmond en de omgeving.

Eigenlijk niets omdat we ons op een kleinere kamer hadden voorbereid.

Recensies spraken over kleine kamers. Dat klopt. Wij hadden een kleinere kamer. Er was nog wel plaats voor een zitje. Er zijn ook grotere kamers in het hotel. De badkamer was ook aan de kleine kant. Maar het was groot genoeg voor ons - een echtpaar. Wij verblijven niet veel en lang op onze kamer. En alles was als nieuw en schoon, het straalde zorgvuldigheid uit, het ontbijt was prima. En de sfeer die de eigenaren neerzetten is ook prima en heel behulpzaam.

wij hebben genoten van ons verblijf in dit leuke hotel!

Redelijk steile trap naar 1e verdieping - als traplopen lastig is dan zou ik dat melden aangezien er 2 verdiepingen zijn en geen lift. Het prachtige pand staat op een kruispunt waardoor er altijd wel wat lawaai is, niet storend vonden wij overigens. Het is een oud huis en daarmee wat gehorig. Parkeerkaarten a 4.50 per dag zijn bij de receptie te verkrijgen - daarmee kun je in een groot gedeelte van Egmond parkeren. Kosten komen bovenop de reservering.

Hele vriendelijke ontvangst. Gratis upgrade naar kleine luxere kamer. Prima bedden, super schone kamer en goed ontbijt. Goede locatie! Het hotel staat aan het begin van winkelstraat, paar minuten naar winkels en max 10 min naar strand. (door de gezellige winkelstraat)

Bedankt voor de gezellige dagen!

Douche en kamer is erg klein. Maar ach, dat mocht de pret niet drukken. Een bed om te slapen en douche om te douchen..daar is een hotelletje voor!

De hygiëne, wat was dit hotel schoon! Heerlijk ontbijt! En niet te vergeten de gastvrijheid, hele lieve mensen!

Kleinschalig hotel, perfect voor kort verblijf.

Kleinschalig hotel, perfect voor kort verblijf. Zeer vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Belden zelfs nog na het uitchecken met informatie over een toeristische attractie waar we heen zouden gaan.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Alles was gewoon goed, de mensen waren erg vriendelijk en...

hotel ligt wel aan een druk kruispunt, en veel lawaai dat is een min puntje

Alles was gewoon goed, de mensen waren erg vriendelijk en gastvrij ook het personeel erg behulpzaam alles was top in orde. Prima ontbijt buffet.

Kamer (net) groot genoeg, badkamer iets te klein.

Bij het ontbijt waren de tafels erg klein vanwege het in de ruimte moeten passen van het aantal personen. Daarnaast veegde een mevrouw (misschien eigenaresse) de tafel en stoelen af met haar hand en ging daarna verder met werken aan het buffet. Erg ongewenst!

Kamer (net) groot genoeg, badkamer iets te klein.

Prettig hotel met erg vriendelijke eigenaren.

Beetje harde matrassen. Krappe badkamer.

De service van Gerda en Fred, wat hebben die het goed gedaan zodat onze groep van 10 personen, het als een zeer prettig verblijf in hun hotel hebben ervaren! Ze hebben de verjaardag van onze moeder extra cachet gegeven. Helemaal top!

Een zeer aangename sfeer

De kamer was redelijk gehorig. Bij luidruchtige buren kan dat behoorlijk storen

Heerlijk dicht bij het strand. Goed verzorgd ontbijt, en supervriendelijk personeel!

Luxe onderkomen, kleine kamer, steile trap, ontbijt te laat en te weinig koffie.

Ontbijt veel te laat. Vanaf half negen, dan hebben we te lang honger en begint onze dag te laat. Te weinig koffie bij het ontbijt. je moet om iets meer vragen. een keer "onbescheiden" geweest, daarna maar laten zitten. Voor deze prijs mag dat niet !

Hygiëne en kleinschaligheid

ontbijt was god,alleen de kamer was te klein voor de prijs...

kamer te klein en het licht van de gang ging scheen door de deur heen.

ontbijt was god,alleen de kamer was te klein voor de prijs die wij moesten betalen. te duur voor deze kamer.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Standaard kamer aan de kleine kant. Door de houten vloeren redelijk gehorig.

Ontbijt prima, ontvangst en personeel super vriendelijk. Mooie locatie, vlakbij het centrum.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Prima hotel.

Kamer is aan de kleine kant.

We hadden een schone kamer met een heerlijk bed. De badkamer beschikt over een heerlijke douche met stevige straal. Het ontbijt hier is uitstekend.

Super hotel met erg vriendelijke mensen. Top verblijf!

Gastvrije, hartelijke ontvangst bij aankomst. Erg vriendelijke mensen, die het je echt naar de zin willen maken. Erg gezellige tijd gehad in het hotel en in Egmond aan Zee.

super hotel.

Er is weinig parkeerruimte in de directe omgeving. We stonden onder een boom, de auto zat onder de poep toen we terug kwamen.

De ontvangst was hartverwarmend. We kregen spontaan een upgrade. We kregen ook een aantal opties om te gaan doen of zien. Heel gastvrij onthaal.

Lekker aan het strand!

Parkeren van de auto is wat lastiger, maar fijn dat er een parkeerkaarten voor je is.

De kamers zijn klein, maar verder is alles uitstekend! Goed ontbijt, gastvrij, netjes!

Nogmaals, service, ontbijt en personeel Oke.. Zeer proper maar kamer/prijs viel behoorlijk tegen. .

De kamer. Niet klein maar heel erg klein. Prijs/ kwaliteit klopt hier absoluut niet. Voelde mij een beetje getild. De eigenaar vertelde dat we de minst luxe kamer hadden geboekt terwijl die een van de duurste kamers was. Dit vind ik vreemd.

Zeer proper hotel. Goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Schoon hotel

De bedden zijn erg smal, eigenlijk alleen geschikt voor dunne mensen.

De kamers en badkamer zijn erg schoon, prima douche. De luxe kamer is meer een standaard kamer en niet erg ruim. Ontbijt is simpel maar prima. Parkeren kan aan de straat met parkeerkaart van € 3,95 per dag.

Overgeboekt

Niets alles was keurig

Wij kunnen weinig over het hotel vertellen. We werden op de dag van vertrek opgebeld dat we niet goed in het systeem stonden. En ze zaten vol. Ze hebben ons geboekt voor hotel golfzang. En het verschil met hun en golfzang betaald. Golfzang was een fijn hotel met mooie ruime kamers. We hadden geen klagen en het was zo prima opgelost.

Eenvoudig maar prima ontbijt.

Bed was te kort voor iemand van 1.87m. Prijs aan de hoge kant.

Eenvoudig maar prima ontbijt. Ontzettende schone kamer. Eigenaren waren erg vriendelijk.

Meer verwacht van een 'Deluxe kamer'

Misschien liggen onze standaarden iets hoger, maar hadden een deluxe kamer geboekt. Zeer beperkt in ruimte zowel de kamer als de badkamer (minder dan 2,5 m²).

Vriendelijkheid en hygiëne.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Strandverblijf in een net hotel

De trappen zijn stijl. Is niet anders met zo'n pand, maar voor oudere mensen is voorzichtigheid geboden.

Zeer gastvrij en ziet erg schoon uit. Zeer vriendelijke en attente ontvangst. Prima locatie. Op loopafstand van centrum en strand. Ontbijt was goed verzorgd en ruim voldoende aanbod.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Het verblijf was leuk

De kamer vonden we niet geschikt voor twee volwassenen.Er waren ook grotere kamers ,maar die waren duurder.

Alles brandschoon,goede douche,vriendelijk personeel.Eigenaar vertelde hoe we het best konden fietsen en leuke fietsroutes.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Drie dagen genieten in Egmond aan Zee

Wij hebben geen minpunten.

De hartelijke omgang van de eigenaren en hun personeel met de gasten. De schone kamer en badkamer. Voldoende ruimte om je toiletspullen op te bergen. Het goed verzorgde ontbijt. De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Ontbijt was er prima, er was ruim voldoende en gevarieerd.

Ontbijt was er prima, er was ruim voldoende en gevarieerd. De kamer was netjes en de ruimte groot genoeg. Alles werd er iedere grondig gepoetst, de hygiëne op wc en douche was zeer goed.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

6,0
    Verblijven jaarlijks in Egmond en altijd prima naar ons zin.

De prijs voor de kamer die wij hadden is in verhouding te duur en is erg klein.

Het ontbijt is goed maar prijsverhouding van de kamer voldeed niet aan onze verwachting met eerdere ervaringen. Maar voor de rest is het een goed en netjes verzorgt "hotel" Kamer is behoorlijk klein en er is geen airco.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

2 stille trappen naar boven. Voor oudere mensen denk ik een probleem. Maar misschien hebben ze daar wel een kamer op de begane grond voor.

Ontbijt was prima. Parkeren niet duur. Dicht bij het hotel.hY

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

We hebben genoten. Blijft v herhaling vatbaar

We misten (een) extra stopcontact(en) v opladen gsm's. Maar voor deze prijs niks te klagen hoor.

Kleine kamer maar prima bedden, schoon, fris en ruime heerlijke douche/toilet , fijne badhanddoeken en lekkere zeep uit dispensers Personeel zeer vriendelijk, ook in uitleg v wandelroutes en parkeerkaart/mogelijkheden

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Smaakvol verblijf.

Misschien in de toekomst een lift. De trappen waren erg stijl voor oudere mensen, die wat last van hun gewrichten hebben.

Smaakvolle inrichting, goede bedden, bijzonder vriendelijke eigenaars.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Goed verblijf in Egmond aan Zee

Enkel een zeer steile trap naar de kamers op de verdiepingen, geen lift.

Zeer vriendelijke eigenaren die alle moeite doen om je een thuisgevoel te geven. Nette kamer en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Mooi hotel met een goed ontbijt, alleen voor een verliefd stel geen fijn bed.

We vonden het jammer dat de twee eenpersoonsbedden zo makkelijk van elkaar weg schoven. Het was niet mogelijk om tegen elkaar aan te liggen zonder te verschuiven. Dat moet toch beter kunnen.

Het was superschoon en het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima voor het doel waarvoor we naar Egmond zijn gekomen.

Wij hadden gezien het doel van onze trip (Egmond Halve Marathon in de vorm van lang weekend) gekozen voor een standaardkamer. Kamer was niet groot maar netjes. Badkamer/toilet/douche was prima. Uitstekend ontbijt. We werden supervriendelijk ontvangen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Prettig verblijf!

Tv erg klein. Vrij gehorig vanwege harde vloeren en ligging op hoek van straat waar 's morgens al vrij veel verkeer langskomt.

Ontbijt heel goed. Behulpzaam personeel. Kamers keurig. Ligging t.o.v. zee heel goed.

De standaard kamer vind ik niet

De standaard kamer vind ik niet voldoen aan de huidige norm grotere kamer genomen €110,-- per nacht in een hotel met een trap waar van volgens advies\ achterwaarts moest afdalen vind ik stevig aan de prijs..

Het ontbijt was goed.

De kleine tv'tjes in de kamers kunnen echt niet meer! Kamer 27 was erg krap. Er was niet eens plek om de koffer weg te zetten. Door de houten vloeren wel enigszins gehorig.

Het ontbijt was goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren netjes en schoon, met prima bedden.

Goeie locatie en mooie omgeving

Ontbijt viel tegen, eieren waren op , geen vers fruit vrij simpel en geen verse jus

Hartelijke ontvangst, alles super netjes en schoon

Een warm onthaal door de gastheer en de gastvrouw.

N.V.T.

Een warm onthaal door de gastheer en de gastvrouw.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Uitstekend,dus een absolute aanrader.

Hygiëne was uitzonderlijk.

Klant vriendelijkheid, we mochten onze motoren op een prive...

N.v.t.

Klant vriendelijkheid, we mochten onze motoren op een prive parkeerplaats zetten die avonds op slot ging.

dicht bij het centrum

trap lopen

dicht bij het centrum

Ideaal hotel voor korte vakantie nabij het strand en de duinen

Schoon. Goed bereikbaar. Op loopafstand van het strand.

parkeerplaatsen !

parkeerplaatsen !

Kamer netjes.

‘s-Morgens vroeg de herrie van het verkeer buiten.

Kamer netjes. Ontbijt goed.

Kamer was erg klein voor twee personen.

Ontbijt was goed verzorgd. Bejegening was vriendelijk.

Super goed

Laat ontbijt

Goed ontbijt schonen kamers jammer van ontbijt 830!!!!!800 zou fijner zijn

Prettige ontvangst en service

Prijs mag iets lager, ik denk dat we dan veel vaker gingen

Prettige ontvangst en service Heerlijk schoon Mooi locatie

Fijn hotel

De standaard tweepersoonskamer is klein. Bij heel warm weer geen airco aanwezig.

Op loopafstand naar het strand

Goed verblijf voor een aantal dagen aan zee

Leuk ontvangst door de eigenaren. Goed ontbijt. Kamer was heel schoon en werd iedere dag goed gepoetst.

Ontbijt matig, alles was zeer schoon

Kamer veel te klein, prijsverhouding veel te duur.

Ontbijt matig, alles was zeer schoon

extra vakantie dag in een heel gezellig dorp met mooie omgeving

de trap naar boven is te stijl, voor oudere personen, om bagage naar boven te sjouwen.

Schone kamer en ontbijt en vriendelijk behulpzame host

Heerlijke locatie om te genieten aan zee

trappen zijn wat stijl

Net hotel, op ideale locatie je loopt zo egmond aan zee in. Kamers schoon en prima ontbijt

Perfect!

Personeel, kamer en ontbijt waren perfect! Komen zeker wel een keer terug.

Parkeren is een crime in Egmond.

Vriendelijke eigenaars. En Egmond is een leuk dorp.

Fantastisch.

Alles is tot in de puntjes verzorgd. Kamers brandschoon en worden dagelijks schoongemaakt. Waterkokertje op de kamer is ook handig.

Perfect, een heerlijk verblijf.

Parkeren.

Uiterst gastvrije ontvangst door de eigenaar(s). De hygiëne van de kamers, het zeer goed verzorgt ontbijt.

Ontbijt was goed.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Het weer werkte niet mee, maar leuk hotel in een geweldige omgeving

Twee stijle trappen naar 2e etage

Leuke kamer met zitgelegenheid

Persoonlijke en vriendelijke ontvangst

Bed was iets te zacht

Lekker dichtbij het centrum

Locatie ,hygiëne

Praktisch

Beetje kleine kamer en uitzicht op een muur

Gastvrije ontvangst

De kamer was aan de krappe kant, tip is het kleine extra salontafeltje eruit en het is goed!!

Ontbijt was uitstekend en de kamers heel schoon

Fijne plek

Lekkere bedden, Super schoon en erg vriendelijke eigenaren. Ontbijt was ook prima verzorgd

Vakantie gevoel

Gastvrijheid ,vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Hartverwarmend en zinnestrelend

Enige minpuntje: de stijle trap

Dit prachtige oude pand is heel vindingrijk en smaakvol ingericht en de ontvangst is bijzonder hartelijk.

Prima en gastvrij verblijf

Prima uitgebreid ontbijt

De kamer was erg klein en de bedden bleven schuiven als je je omdraaide

Het terrasje en het zitje en de parkeerkaart

Mooie omgeving om te fietsen en wandelen. Prima verblijf. Voortaan zullen we een grotere kamer boeke

Onze kamer was te klein.

Vriendelijk personeel en goed schoon.

Goed onderhouden hotel

Bed was te kort en te hard. Dekbed te warm.

Netjes onderhouden hotel. Goed ontbijt. Aardig personeel