Beoordelingen over Hotel Hogerhuys 4-sterren

Emmaweg 25, 2202 CP Noordwijk aan Zee, Nederland

#5 van de 23 hotels in Noordwijk aan Zee

Ontbijt uitgebreid en heerlijk verse vleeswaren , vers fruit...

Helaas was het op onze kamer op de bovenste verdieping erg warm, er stond wel een ventilator maar dat was gezien het warme weer zeker niet voldoende om goed te kunnen slapen

Ontbijt uitgebreid en heerlijk verse vleeswaren , vers fruit , uitgebreide warme gerechten .

De 2 zussen

Kamer was relatief klein, maar was een voordeel kamer.

Vriendelijkheid personeel, hartelijk ontvangst. Gevoel dat je heel belangrijkmvoormhun bent. Petra is een super gastvrouw. Chef-kok Harry is een topper en heeft een super verrassend surf en turf menu samengesteld.

Dicht bij strand en boulevard.

Bloedverziekend heet op de kamer!! Niet te doen, werd de eerste avond gewoon onwel. Alle deuren open tegen elkaar, zelfs v d nooduitgang maar het bleef heet. Andere kamer kon niet want zat vol, volgens site niet.. en kreeg de opmerking dat het overal warm is.. misschien een investering doen voor airco of zonneschermen?? Leuk hotel voor de winter...

Dicht bij strand en boulevard. Leuk gelegen en ontbijt prima.

Uitstekend echt een fijn hotel !!

We hadden verwacht dat het iets dichter bij zee lag.

Het ontbijt was heerlijk. Heel mooi opgemaakt en werd ruimschoots bijgevuld. We werden door de gastheer zeer vriendelijk ontvangen. Tip eten in het restaurant Emma wat in het hotel gevestigd is, super lekker eten voor een goede prijs !!

Hygiëne en mooie inrichting

Personeel was met telefoongesprek bezig en tegelijkertijd ons aan het uitchecken en afrekenen, vond dit niet echt klantvriendelijk overkomen..

Hygiëne en mooie inrichting

Goede kamers, maar rumoerig en weinig uitzicht

Rumoerig, het lawaai van het restaurant was tot laat in de avond duidelijk hoorbaar in de kamer. Nauwelijks uitzicht vanaf het balkon (van een hotel met de naam Hogerhuys had ik een beter uitzicht verwacht)

Goede bedden, prettige kamer, uitstekend ontbijt

Geweldig ontbijt.

Ontbijt van 7 tot 10 uur wat prima is. Er waren al flink wat tafels gereserveerd op leuke plekken. Wij hebben die mensen nooit gezien dus die reserveren tafels om na 9.30uur te komen ontbijten. De mensen die eerder ontbijten hadden dus best gebruik kunnen maken van die tafels. Je gaat dus best vroeg ontbijten maar kan niet plaats nemen op die plekken terwijl die mensen pas veel later komen. Niet gastvrij. Wij zetten netjes auto in parkeergarage. Alle Duitse auto's staan naast hotel terwijl daar maar 15min geparkeerd mag worden😕.

Geweldig ontbijt. Relaxed en meer dan voldoende. Heerlijke roerei en warme heerlijkheden. Schoonmaak top en hebben schoonmaakdame ook daarvoor bedankt en bedrag geschonken. Parkeergarage dichtbij. Ik zou dit hotel wel aanraden.

Het ontbijt was erg goed,ook heel erg mooi ingericht.

De kamer was heel erg klein en benauwd en wij hadden een kamer aan de achterkant,daar waren de balkons erg klein en veel te dicht tegen elkaar.

Het ontbijt was erg goed,ook heel erg mooi ingericht. Kamer en badkamer waren heel schoon.

Verrassend, centraal gelegen met behulpzaam personeel.

In de badkamer een toilet waar je niet normaal op plaats kon nemen. De reden was dar de muur van kledingkast de ruimte beperkt. Ruimte in de kamer beperkt maar balkom maakt met het mooie weer een hoop goed. Helaas ontbrak de airco.

Schitterende locatie met mooie ambiance. Klant vriendelijk personeel en behulpzaam. Het ontbijt was voortreffelijk.

Mooie locatie

Erg gehorig. En het doorspoelen van toilet of douche van de "buren" was ook zeer goed hoorbaar.

Was schoon en we werden vriendelijk ontvangen.

uitstekend ontbijt, zeer vriendelijk personeel, prima...

kamer, badkamer en balkon nogal klein

uitstekend ontbijt, zeer vriendelijk personeel, prima restaurant, alles was zeer netjes, veilige parkeergarage op 2 minuutjes te voet

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Heel vriendelijk, netjes en ontspannend voor een vriendelijke prijs.

Helemaal niets.

Vanaf het binnenkomen voelde ik mij gelijk helemaal thuis. Ik kon mijn auto prima parkeren bij het hotel. Het ontbijt was lekker ontspannen en meer dan luxe

De ligging ten opzichte van strand en centrum.

Wij vonden de bedden niet prettig. Een boxspring waarbij de matras continue verschoof.

De ligging ten opzichte van strand en centrum. Een prima en uitgebreid ontbijt.

De gastvrijheid is gelijk bij ontvangst aanwezig!

Helemaal niets!

De gastvrijheid is gelijk bij ontvangst aanwezig! Het restaurant is echt een aanrader, heerlijk gegeten en mooie wijnen worden er geschonken, ook het ontbijt s ochtends is een goede start van de dag! Top!

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fijn hotel op een mooie locatie!

Kamer super netjes maar heel steriel wit gezien de hele warme sfeer beneden in het hotel en restaurant kwam het op de kamer een beetje kil over.

Heerlijk ontbijt! Zeer prettig ontvangst en een geweldig restaurant!! Mooi uitzicht, op loopafstand van het strand....

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima accemodatie.

Nagenoeg geen tot ruim onvoldoende luchtafzuiging op bad/toiletkamer.

Ontbijt zeer goed. Veel keus. Heel veel keus zelfs. Afstand strand, loopafstand. Attent personeel. De verbouwing van het restaurant op kleine dingen na bijna gereed. Ziet er super cool en `romantisch`uit met mooie zwarte stalen kozijnen enz. Aanrader.

Heerlijk!!

Kamers zijn wat klein, maar toch prima. Mocht iets sfeervoller.

Ontbijt was fantastisch! Bedden prima, schone kamers. Heerlijk zitten beneden, echt gezellig!!

Prettig verblijf, goed diner en ontbijt.

Bedden waren wat zacht en de kussens hier niet op afgestemd. maar dat is het dan ook. Verder prima.

Perfect ontbijt, prettig en behulpzaam personeel en goede service. Diner in restaurant Emma: top.

Kamer prima, ontbijt prima en parkeermogelijkheid voor auto...

Bedden hadden erg zachte matrassen, voor mij niet erg, maar daar moet je van houden.

Kamer prima, ontbijt prima en parkeermogelijkheid voor auto is goed geregeld.

restaurant zag er goed uit.

badkamer was erg gedateerd. Dat viel tegen, zeker in vergelijking met de foto's op de website van hotelrestaurant / lobby en de rest van de kamer.

restaurant zag er goed uit. personeel war vriendelijk. alles was netjes.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Badkamer geluiden zoals de kraan die loopt, of de wc die doorgetrokken werd, of gebruik van de fohn, van de buren waren best goed te horen.

Uitzicht, balkon

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Een fijn hotel vlak bij zee in gezellig Noordwijk

Badkamer is wat krap

Gastvrije ontvangst en het heerlijke overcomplete ontbijt. Geen diner gedaan in het Hotel, maar wel gehoord dat dit ook heel goed is!

Het was een heerlijk weekendje weg met strand, zee en storm en een culinair feestje in het Hotel

De kamers zijn niet groot, voor een paar nachten is dat geen probleem. De bedden waren prima.

Het ontbijt was fantastisch! Het diner was eveneens heerlijk, de ambiance was top! Zeer attente en vriendelijke bediening.

Onvergetelijk weekend, waar dit leuke hotel zeker aan bij heeft gedragen.

De geur van de, overigens goede, keuken, verspreide zich erg door het hotel, tot aan/in onze kamer op de 2e verdieping toe.

Het hotel heeft een mooie ligging dicht bij het strand en centrum. Ontbijt was erg lekker en goed. Heerlijke bedden in een prima kamer.

Badkamer , douchen in bad , geen stopcontact in badkamer daardoor opmaken ,föhnen ,scheren in de kamer maar daar was helaas geen spiegel .

Accommodatie restaurant , heerlijk eten !

ik zou geen 2e keer bij dit hotel boeken,erg jammer

geluidsisolatie kamers,ik hoef niet te horen wat de buurman/buurvrouw in de badkamer aan het doen is,toiletbezoek of iets anders,lopen in/op de gang.

ontbijt was voortreffelijk,niets ontbrak,goede sfeer onder het personeel,aardige benadering

We vonden het een beetje vreemd dat er 's morgens om 8u40 luid op onze deur werd geklopt. De kuisploeg? We hadden dan ook geen "niet storen" kaartje aan de deur gehangen maar toch even verschieten.. misschien de gasten hier op voorhand even voor verwittigen?

Ontbijt was top! Ook het diner was verrassend lekker. Op wandelafstand van boulevard en strand. Mooie omgeving om te fietsen. Een aanrader!

leuk gezellig weekend

muggenziften maar er lag hier en daar in de kamer wel wat stof..... en dat vonden we jammer voor zo n prachtige kamer en acommodatie

leuke sfeer gezellige mensen echt leuk weekend als ik terug zo gaan zou ik zo weer boeken!!

hele schone kamers en geweldig personeel

douchen in bad

ontbijt was heerlijk heel uitgebreid. geweldig ontvangen door heel vriendelijk en gastvrij personeel ook bij het uitchecken. Al het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Zeer goed onderkomen en fantastisch ontbijt!

De aankleding was wat saai in de hotelkamer.

Het ontbijt was echt fantastisch! Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Wij hebben er zelf niet gegeten maar het leek is ook van hoge kwaliteit. Savonds in de bar koffie gedronken, italian coffee, ook erg lekker.

Erg stijlvol restaurant en receptie.

Kamer is minder stijlvol en luxe als verwacht. Balkon ongezellig en vol sigarettenpeuken. Erg benauwd binnen. Ontbijt is uitgebreid maar niet per se erg lekker.

Erg stijlvol restaurant en receptie.

In en woord GEWELDIG, we komen zeker terug.

Het lijkt muggenziften, maar er was geen kapstok voor de gewone jassen (we hebben dit doorgegeven aan de eigenaar).

De vriendelijkheid van het personeel. Het diner. Het ontbijt.

Het ontbijt was zeer uitgebreid

Het restaurant was gesloten. Een beetje vreemd voor augustus.geen uitnodigend terras wat jammer is want op de foto's ziet t er allemaal zo mooi uit. Badkamer gedateerd maar alles wel netjes

Het ontbijt was zeer uitgebreid

Goed voor 1 nacht.

Beneden alles heel mooi/design. Dat verwacht je dan ook op de kamer. Maar de badkamer was toch wel gedateerd. Jammer.

Prima verzorgd en gevarieerd ontbijt. Mooie ontbijtruimte.

Heerlijk verblijf in Noordwijk

Leuk kleinschalig hotel. Lekker en uitgebreid ontbijt, behulpzaam en uiterst vriendelijk personeel, loopafstand tot het strand, parkeergelegenheid dichtbij

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Uitstekend hotel op een prachtige locatie voor een paar dagen aan het strand

Eigenlijk niets. Enige kleine minpuntje was de temperatuur op de kamer toen het buiten echt warm werd. Airco werkte onvoldoende waardoor het echt warm werd.

De ligging van het hotel was perfect, op loopafstand van het strand. Nette kamer, vriendelijk personeel en een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Prettige locatie.

Op kamer 319 is de matras van het linker bed veel te zacht. Echt een minpuntje.

Prettige locatie. We waren al eerder geweest. Vriendelijk personeel. Heerlijk dat terras voor het hotel. Parkeergelegenheid prima. Heerlijk gegeten, zowel 's avonds als bij het ontbijt (super). Ook het balkonnetje is leuk.

De mevrouw achter de receptie was zeer gastvrij duidelijke...

?????

De mevrouw achter de receptie was zeer gastvrij duidelijke uitleg over hoe en wat, het ontbijt was prima harde en zachte broodjes,fruit,vleeswaren,gekookte en gebakken eieren eigenlijk teveel om op te noemen de kamers waren ook prima in orde.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Heerlijk weer, goede voorzieningen en prima bedden.

Het was zeer warm buiten, onze kamer lag aan de zonkant, geen airco aanwezig, dus heel warm in deze ruimte. We dachten een bad te hebben, volgens de eerste gegevens, maar er bleek alleen een douche te zijn.

Het weer was prachtig

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Met heel warm weer geen aanrader, het personeel maakte veel goed!

Geen airco!!! En t was bloedheet!! Kleine kamer. Omdat we via booking.com geboekt hadden mochten we niet gratis gebruik maken van de wellnes die trouwens twee straten verderop ligt.

Het ontbijt en avond eten waren goed.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Gastvrijheid, klasse en uitnodigend

De matrassen te dun en ze sloten niet aan op tweepersoonsbed

Gastvrijheid een en al, al bij binnenkomst voel je je een gewaarde gast!!! Zeer vriendelijk personeel. Hotel accesoires in het hele hotel met klasse en met liefde , ingedeeld alles klopte, interieeur, meubels bestek, de glazen dekbedden Het eten CHEF WAARDIG, Zelfs de pinda rots en boterkoek bij de koffie en thee van een klasse banket bakker. Al om al we zijn verwend!

Mooi schoon hotel met fantastisch ontbijt!

Niet alle zenders waren op de tv beschikbaar. Bijvoorbeeld RTL4, RTL 5, SBS6 en RTL7. Laat nou precies de finale van AJAX uitgezonden worden op RTL7. Vette pech!!! Balkon van 1 meter bij 2 meter. 2 stoeltjes pasten er net op. Hotelkamers heel erg gehorig.

Mooie ligging vlak bij het centrum en het strand. Ontbijt fantastisch. Een dikke 10!

Maakte mijn zakenreisje een uitje

Had graag koffie op de kamer gehad

Zelden zo'n prettig pwrsoneel meegemaakt. Ik verblijf vrij veel in hotels in Nederland, maar vond dit qua vriendelijkheid en ontbijt uitzondelijk goed. Ga zeker weer terug

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Fijne sfeervolle plek!

Het is een heel fijne plek, op loopafstand van het strand en het centrum van Noordwijk. Het personeel is heel vriendelijk en het ontbijt is heerlijk uitgebreid (voor ieder wat wils!).

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Comfortabel op 3 sterren-niveau

Dit is vooral geen 4*-hotel. Alles vriendelijk en comfortabel. Maar op 3*-niveau. Vooral ook de bouw van het hotel; simpel, niet erg grote kamers, eenvoudig ingericht, gehorig. Comfortabel familiehotel voor 50-plussers; that's it.

Prima ontbijt(buffet). Comfortabel maar eenvoudig. Goede ligging net aan rand van toeristisch Noordwijk. Parkeergarage prima, maar terug even heuveltje op lopen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

5,5
    N

Er was heel veel lawaai op de kamer, we hadden een kamer net boven het restaurant en we hoorden alles wat in het restaurant gebeurde, het was net of we in het restaurant zaten. Bij melding daarvan aan de receptie werd ons gewoon gezegd dat we dienen te wachten tot de mensen het restaurant hadden verlaten!! Ook de bedden waren niet goed. Hier moet je dus zeker niet komen voor een goede nachtrust!

De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Gewoon geweldig , mooie locatie .

Er viel niet veel op te merken, alleen is het wel prijzig ! Het is niet goed koop, maar wel de moeite!

Alles in één oogwenk was fantastisch, goed verblijf gehad , aangename mensen , tof !!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Een aanrader voor mensen zonder kinderen.

Een extra legplankje op de badkamer zou handig zijn, is nogal klein. Jammer dat er gezegd wordt dat honden en kinderen niet welkom zijn.????

De kamers zijn prima ingericht, voldoende kastruimte, een goed bed met zelfs een extra kussen, zeer proper, mooi uitzicht met een leuk terras. Heel lekker gegeten in het restaurant van het hotel, super lekker eten met een vriendelijke bediening.

Kamers niet groot maar uitstekende bedden.

Kamers niet groot maar uitstekende bedden. Heerlijk compleet ontbijt. Gezellig sfeervol restaurant. Uitstekende keuken met goede vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Het ontbijt was heel fijn!

De dame die in het restaurant aan het schoonmaakster kwam onvriendelijk over, ze zette vlak voor mijn neus haar koffiebeker onder de machine terwijl ik daar stond om koffie te pakken, zonder iets te Zeggen . Ik begreep best haar behoefte aan koffie maar er kon nog geen vriendelijk woord vanaf. Ik wachtte op haar koffie en zette hem opzij, toen kon ik koffie pakken, ze liep terug en pakte zonder iets te zeggen de koffie en stapte vlug weg. Ze keek niemand van de gasten aan, geen goedemorgen, geen prettig gastvrij persoon voor deze functie. Het ging om de blonde dame met buddah armbanden om. De andere dame was wel vriendelijk.

Het ontbijt was heel fijn!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Heerlijke dagen! Perfect.

Thee en koffie op de kamer misschien?

Geweldige locatie, heerlijke bedden, zeer goed ontbijt, heel vriendelijk personeel. S avonds bij de open haard in de bar een gin tonic drinken is ook een heel fijne afsluiting van de dag!

verder een primaa hotel alleen jammer van onze klachten

We zaten naast de lift kamer 41 enorm gehorig en veel overlast van gehad deze kamer nooit weer. Verder hadden we geen beeld op onze tv aangegeven aan personeel die vroeg om begrip Ivm vol restaurant zouden dan direct komen en tevens een extra kussen mee nemen na veel begrip te hebben gehad om 23 uur de moed maar opgegeven er toen maar van uit gegaan dat ze niet meer kwamen geen tv en geen extra kussen....

Een heerlijk en goed verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Prima hotel, prettige kamer en goed ontbijt.

Kamer was wat warm, en onpersoonlijk, verder prima verblijf.

Prima hotel, prettige kamer en goed ontbijt. Ontspannen en ongedwongen sfeer, erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Zeer aangenaam voor wat betreft gastvrijheid, ontbijt, diner en kwaliteit daarvan.

De badkamer met toilet is te klein en gedateerd. De kamer zelf mag ook wat groter voor een **** hotel.

Het restaurant, het ontbijt en de bar zijn dik in orde.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Kamer was wel heel erg wit.

Kamer was wel heel erg wit. Een beetje kleur en sfeervollere aankleding zou meer warmte en gezelligheid geven. In het restaurant was het veel warmer ingericht.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Fijn hoteet vriendelijk personeel. Een heel super ontbijt.

Geluidsoverlast van de muziek in het restaurant. Wij lagen op de 1e verdieping. Het was net of de piano in de kamer stond. Het het gehorige van de kamers. Naast ons moesten de mensen nig zondig om 23 uur gaan douchen. Echt of het bij ons in de kamer was. Verschrikkelijk. De badkamer was wel aan de krappe kant.

De ligging en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Een prima hotel voor een nacht en uitstekend ontbijt...

De kamer was kleiner als op de foto's leek, meestal is dit wel zo maar ik vond de kamer toch wel erg klein voor een hotelkamer, voor zakenreis is het een perfecte kamer!

Het ontvangst was erg prettig, een lieve gastvrouw die je goed informeerde over het hotel maar ook de omgeving! Ook was het ontbijt erg uitgebreid vers en lekker, veel keuze!

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Zeer comfortabel aangenaam verblijf. Ik zal dit hotel zeker onthouden..

Personeel was erg hartelijk en erop gericht het de gasten naar de zin te mken. Kamers zijn wat klein, maar comfortabel en schoon. Ontbijt was ook fantastisch. Niets dan lof.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Hotel prima, medewerkers prima. ligging prima!

Als dan toch geklaagd moet worden, daar zijn wij Nederlanders goed in: de badkamer met ligbad/douche is voor ouderen toch lastig (hoge instap) om de badkuip in te klimmen. Een douche, zonder ligbad was voldoende en makkelijker geweest.

De hartelijke, warme ontvangst. Gezellige avond aan de bar, open haard. Het diner was perfect. Het ontbijt met liefde voor detail prima verzorgd! We waren ruim voor de aankomsttijd aanwezig, maar zonder problemen konden we meteen te kamer benutten. Wat opviel was dat de tafels ruim van elkaar gescheiden waren, niet opeen gepropt, dus men had voldoende privacy. Bij veel hotels is dat toch anders... prop d'r maar zoveel mogelijk tafels in, nou dat was in Hogerhuys absoluut niet het geval. Parkeren, geen probleem, men kon in een nabije (5 min. lopen) parkeergarage parkeren met de parkeerkaart van het hotel. Zonder meer aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Een gezellig hotelletje voor volwassenen met een fantastisch ontbijt en een vriendelijke bedieniing.

Niet echt voor gezinnen met kleine kinderen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, zeer divers en alle producten waren dagvers. Onder meer de brandende haard in het restaurant en de vriendelijke bediening zorgen voor en gezellige en huiselijke sfeer.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Nergens ter wereld zo'n uitgebreid ontbijt gehad!

Afzuiger in de badkamer was stuk. Een stopcontact bij de nachtkastjes voor het opladen van je telefoon zou handig geweest zijn. Niet gratis parkeren voor hotelgasten.

Nergens ter wereld zo'n uitgebreid ontbijt gehad! Met prosecco en zalm notabene!

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Familiehotel,gezellige ontmoetingsruimte

De kamers vielen erg tegen, klein, niet gezellig, geen mogelijkheden voor koffie en thee, en balkon was helemaal niets, badkamer mag echt moderner

Het personeel was heel vriendelijk, ontbijt was goed, het diner Was goed

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Voor een kort verblijf (bv. Weekend/midweek is dit een uitstekend hotel.

De gehorigheid. De kamers zijn erg gehorig. Dat heeft natuurlijk te maken met het historisch karakter van het pand, maar daar mogen de dames doe de kamers (overigens prima) schoonmaken wel rekening mee houden en niet zo luidruchtig met elkaar praten op de gang. Tevens zijn de bedden aan de zachte kant.

Het ontbijt was grandioos, datzelfde geldt voor het diner.Ondanks kleine kaart was het allemaal zeer smaakvol!

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Prima verblijf Hotel zeker een 8, kamer een 7.

Aankleding kamer en badkamer was nogal eenvoudig. Korting op diner p.p. echter geen vermelding 2 is 1 aanbieding.

Uitstekend ontbijt. Uitstekend bed. Restaurant zeer sfeervol. Vriendelijk ontvangst. Uitstekende locatie.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Een heerlijk weekend!

De afzuiging in de badkamer

Het ontbijt was uitstekend. De kamers prima, met heerlijke bedden, voldoende kastruimte en een mooi uitzicht. Het diner was ook van een grote klasse, er werd goed rekening gehouden met een dieetwens van een van ons. Het personeel was uiterst vriendelijk!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Zeer aangenaam

Bedden schuiven los van elkaar

Ontbijt was zeer goed, veel keus, verse producten; zeer smaakvol; een erg prettige ruimte met zorgzaam, vriendelijk personeel, compkimenten!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Gastvrije ontvangst. Zeer aangenaam verblijf.

Badkamergeluiden uit naburige kamers klonken soms iets te hard door. Fietsen huren was niet mogelijk, nochtans vermeld op de website. We werden wel correct doorverwezen naar fietsenverhuurder nabij het hotel.

Zeer gastvrije ontvangst. Op al onze vragen kwam onmiddellijk een uitgebreid antwoord. Lekker en uitgebreid ontbijt in een gezellige ruimte. Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Rustgevend en met een glimlach terugkijkend naar het verleden.

Op zich een prima verblijf met in de prijs kwaliteit verhouding een wat hoge prijs. Wij adviseren de combinatie bad en douche weg te doen. Liever een fatsoenlijke inloopdouche dan gestuntel in de tobbe. We kwamen er te laat achter dat we te maken hadden met twee eenpersoonsbedden. Dit mag duidelijker aangegeven worden.

De kamers waren netjes en op orde en schoon. Het ontbijt was super en voldoende kwalitatief goed en voldoende snel aangevuld prima.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Fijn hotel, we zouden het weer boeken.

Kamers zijn tamelijk klein en redelijk gehorig.

Uitstekend ontbijt. Het diner had een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ligging centraal op loopafstand van strand, restaurants, knooppuntroutes voor fietsen en wandelen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Huwelijksdag vieren en volgende dag congres

De badkamer is relatief klein en de afzuiging kan beter. Nu moest het raam los voor enige ventilatie. En er was wel een soort losse ventilor / mobiele airco, maar wanneer je die aan doet maakt het 's nachts teveel lawaai. Een vaste airco was fijner geweest.

Het ontbijt was werkelijk geweldig! En personeel heel vriendelijk en super tips waar te dineren in een luxe strandclub toen het eigen restaurant op zondag gesloten was. Bedden sliepen heerlijk

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Fantastisch ontbijt , goede bedden en wij hadden een groot...

Paar hele kleine dingen . Rijpe tomaten bij ontbijt , klein tafeltje op balkon . Verder alles zo goed verzorgd 😀

Fantastisch ontbijt , goede bedden en wij hadden een groot balkon .

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Een hotel met een super kok.

Het terras op de kamer stelde niet veel voor.(vierde verdieping).Heel klein: er was een terras, maar je kon er echt niet zitten. En is aan renovatie toe. Kamers niet groot. Spijtig dat je extra moet betalen voor de kelderparking enkele straten verder.(Terwijl sommige klanten wel op de enkele plaatsen aan het hotel mochten parkeren ? :( )

Ontbijt was super, het avondeten ook. (Goede keuze,mooie presentatie, lekker en heel vriendelijke bediening). Een pluim voor de keuken en de bediening.Gezellige eetzaal. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

aanrader

Er viel niet echt iets tegen slechts de matras was voor ons te zacht, waardoor last van de rug 's ochtends.

Personeel erg vriendelijk. Fris , modern, compact en schoon hotel.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Enorm enthousiaste directie en personeel!

Kamers erg warm, het was 32 grdn, en door open balkondeur nauwelijks te koelen

Enorm enthousiaste directie en personeel! Ook gedineerd in het hotel, prima kwaliteit en uitstekende bediening.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Kort verblijf

Super uitgebreid ontbijt. Mogelijkheid om buiten te ontbijten. Personeel aan de receptie erg aardig en belangstellend naar hoe je verblijf is geweest. Mogelijkheid om na uitchecken de auto in de parkeer garage te laten tot 's avonds. Op loop afstand van het strand. Leuk centrum.