Beoordelingen over Hotel Marinapark Volendam

De Pieterman 1, 1131 PW Volendam, Nederland

#4 van de 10 hotels in Volendam

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

mooie locatie en mooie kamer boven de receptie.

mooie locatie en mooie kamer boven de receptie. zeer vriendelijk personeel. netjes en schoon en zou mijn volgende vezoek in de buurt zeker weer dit hotel inplannen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Ligging van het hotel was prima.

Geen enkel zeteltje op de kamer.

Ligging van het hotel was prima. De kamers zijn vrij basic. Een zetel op de kamer zou geen overbodige luxe zijn. Personeel is uiterst vriendelijk. Zeer lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Erg mooi en rustig verblijf

Prijs kwaliteit van het ontbijt.

Het was een prachtige locatie....super schoon...maar prijs kwaliteit van het ontbijt viel erg tegen! Verder niks aan te merken

• Beoordeeld op: 29 september 2018

goed en gezellig.

Het wifi signaal. Ik wilde 's-avonds Gemert - Feijenoord kijken en had speciaal daarvoor de laptop meegenomen, maar het wifi signaal viel steeds weg. In de ochtend het vroege lossen van een vrachtauto, waardoor ik al vroeg wakker was

De ruime kamer, de goede bedden en het ruime bad waarin je heerlijk een uurtje kon chillen.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Prachtige hotel

Wou net gaan zwemmen . Was die dicht. Mag wel wat langer open zijn

Badkamer uitzicht vanaf het hotel koffie en thee faciliteiten. Gewoon heerlijke hotel kamer

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Rustig, netjes en goede locatie.

De bedden zijn te smal. Waarom geen lakenhoezen. Bij losse lakens meteen rommelig als je er een keer op zit. Bij stofzuigen ook een keer met de pijp langs de randjes! Niet altijd een receptie

Ligging is ideaal. Goede parkeerplaatsen. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

we komen zeker terug!

het ontbijt had qua tijden wel ruimer gekund, bijvoorbeeld dat je kunt kiezen wanneer je komt tussen 7 en 10 uur. nu waren het twee shifts en dat kan soms wat krap zijn. de zaal is ook niet heel groot dus dat daar niet voor is gekozen is begrijpelijk. wat ik we;l vervelend vond is dat er steeds mensen liepen die gingen zwemmen langs je tafel

goed ontbijt, mooie ruime kamers. de douchekop was verkltkt maar doordat er ook een masagestraal was konden we toch goed douchen, lokatie is prima, rustig en niet ver van het centrum

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Marianpark zelf is eigenlijk niks aan, seizoen was net voorbij, dus te begrijpen. Redelijk wat , ik denk, Poolse werklieden gezien die daar tijdelijk onderdak hebben ? Geen last van gehad hoor. Kamer prima, ik miste alleen een fohn, of heb m niet gezien

We hebben er maar 1 nacht overnacht en geen ontbijt gereserveerd omdat we de volgende dag gingen ontbijten in Schoorl. Locatie is prima, vlak bij de dijk en alle horeca.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Naast de opmerking over wat ons tegenviel: uitstekend.

Wij hadden geen handdoeken (dachten we, maar die liggen veel te hoog, uit het zicht!! En niet als op de foto op de wastafel) en toen ik belde met het telefoonnummer om 08.00 uur werd ik verbonden met de Roompot Zeeland. Er was niemand bereikbaar voor (09.00 uur) dus geen baliepersoneel, niemand. Wij zijn 81 en 83 jaar en verwachten bij calamiteiten assistentie!

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Voor ons een tegenvaller ... niet echt een vakantiegevoel gehad @ Hotel Marinapark Volendam

De ontbijtzaal was echt afschuwelijk naast de in- uitcheckbalie. De kantine @ mijn werk is nog gezelliger. Absoluut geen sfeer op het park!!! Door de foto's van de leuke haven erbij was onze vakantiesfeer verwachting hoger/anders. Horeca op het park is op dinsdag gesloten en de rest van de week beperkt. Je kan niet eens even gezellig een kopje koffie op een terrasje pakken. Ook bij het strandje niet een gezellig terras erbij om even te genieten. Alleen een ongezellige soort van kampwinkel. En we hadden zulke mooie nazomerdagen toen wij er waren (Sept 2018) Ook het binnenzwembad is klein en ongezellig. Ontbijt (was basic €11,- pppd) van 9.00 tot 10.00 bijgeboekt. Wilden de laatste dag daarna de al ingepakte koffers van de kamer halen want het uitchecken was wel heel erg vroeg tot 10.00 uur, meestal is dit tot 11.00 uur mogelijk. Maar om 1 minuut over 10 doet je keycard het al niet meer. Op de site gaf booking.com aan dat wij de laatste hotelkamer hadden geboekt en ook dat het park vol was??? Volgens mij was dit niet het geval, tenminste niet met vakantiegangers. Wij hadden het idee dat er veel werklui @ deze accommodatie logeerden???

De ligging van het park was geweldig, mooie haven bij het park. Afstand naar het dorp was prima lopend te doen. Ruime kamer en schoon. Je kan parkeren bij het hotel op een prive parkeerplaats met slagbomen ... fijn, want dat is in Volendam lang niet overal mogelijk.

Uitstekende locatie.

Het was erg warm in de kamer en het waren smalle bedden. Ontbijt was prima maar wel wat aan de prijzige kant.

De locatie is uitstekend. Vlakbij het centrum van Volendam. Dichtbij het strand.

de ligging van het hotel.

Dat ik van te voren op de hoogte was van de verbouwing , Eetruimte was wat rommelig daardoor mede omdat de receptie daar ook was.

de ligging van het hotel. de ruime kamer.

Eigenlijk geen hotel

Het is eigenlijk geen hotel. Wij arriveerden om 19.00 uur en dan is de receptie dicht. Communicatie via intercom. Verder alles heel minimalistisch. Kamers met slechte akoestiek en dus heel gehorig.

De locatie.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Zeker geslaagd voor een nacht

Geen wifi op kamer H101, viel telkens uit. Receptie al om 17u gesloten.

De netheid van de ruime kamer en badkamer. Gratis parkeren. Ligging tov centrum.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Niet goed

De communicatie,tijdens en na het brandalarm Om 1.40uur ging het alarm af na ruim een uur gaf de brandweer ons aan binnen te wachten geen personeel van het hotel,bij het inleveren van de sleutel kregen we ontbijt,al elders gehad

Geen ontbijt,kamer was goed

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Leuke grote kamer mooie grote badkamer leuke aanblik van het...

Leuke grote kamer mooie grote badkamer leuke aanblik van het hotel en het was een leuk ontbijt maar keuze had meer mogen zijn een fijn zwembad en mooie grote supermarkt komen zeker nog eens terug

Prima voor een nacht maar verwacht niet teveel

De ontbijtzaal was in de ontvangsthal, doorgang naar het zwembad. Alleen koffiecreme, geen koffiemelk en personeel waar geen lachje vanaf kon. Mensen die een klacht hadden over de schoonmaak werden afgewimpeld, mensen blijven vanwege de locatie toch wel komen. Niet echt berekend op hotelgasten, echt een vakantiepark ontbijt karig, verse broodjes koffie/thee melk en jus. Was het geld niet waard, je kan beter elders gaan ontbijten.

Ruime kamer, het was verder schoon. Wel gehorig maar oké voor 1 nacht. Wij komen hier absoluut niet weer. Het park aan zich zal verder prima zijn, huisjes zagen er goed uit maar voor wat het hotel betreft zijn er wel verbeterpunten. Restaurants zijn uiteraard prima in Volendam.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Best ok

Het personeel heeft geen.plezier in het werkhet personeel oogde alsof het absoluut geen plezier in het werk had ..jammer als je vakantie hebt en het personeel is niet enthousiast

De kamer was groot schoon en netjes . Hotel staat op een goede plek om een rondje volendam te doen

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De kamer was ruim- goede bedden, vriendelijk personeel, goed...

Enkel jammer dat de dinsdag en woensdag veel gesloten was van restaurant, bar enz.

De kamer was ruim- goede bedden, vriendelijk personeel, goed ontbijt

Goed Volendams hotel.

Geluidsoverlast van leveranciers en andere gasten. Veel te duur supermarktje. Geen airconditioning, geen horren voor de ramen.

Locatie op 500m van het centrum en een mooie directe omgeving (haven). Ontbijt in orde en compleet met palingsound muziek. Vroege check-in mogelijk. Gratis parkeren. Faciliteiten om koffie/thee te zetten.

Prima kamers.

In de nacht ging twee keer het brandalarm af. Dus twee keer uit de slaap naar buiten. Dit incident werd slecht opgevangen. Iedereen stond maar wat buiten te wachten, geen brandweer, geen personeel. Op de duur kwam er een beveiliger die ook niet goed wist hoe hij er mee aan moest. Gasten werden niet op de hoogte gebracht. Beveiliger kreeg alarm uit en toen ging iedereen maar weer naar binnen

Prima kamers. er is een klein zwembad maar deze is wel goed. Er is ook een supermarktje

Uitmuntend

WIJ hebben het goed naar ons zit gehad. En hebben dus ook niet negatiefs te melden.

De ligging , en dat we ruim van te voren voor de in check tijd al op onze kamers konden. Zodat we extra tijd hidden voor een bezoek aan Amsterdam.

Goede ligging bij openbaar vervoer en op loop afstand van...

Geen airco op de warme kamer en geen horren in de ramen waardoor er muggen binnen kwamen.

Goede ligging bij openbaar vervoer en op loop afstand van het centrum.

Zeer fijn verblijf gehad in Marina park Volendam.

Enige wat ik miste was washandjes bij de handdoeken. De rest was zeer goed geregeld

De accommodatie zelf was goed wat je allemaal in de buurt had was ook goed

Nooit meer!!!!!

Kluisje defect en was niet te repareren. Alles inpakken en naar een andere kamer. Deze was vies, niet schoongemaakt en de urine stond nog in de wc! Kamer was niet schoongemaakt en de spinnen webben kwamen ons tegemoet!

Fietsverhuur

Prima verblijf!

Jammer dat er geen stoelen op de kamer staan waar je relaxed op kunt zitten (alleen harde stoelen/ rechtop zittend). Er was geen speciale ruimte om de fietsen te stallen. De ontbijtruimte heeft geen sfeer. We moesten een tijdstip kiezen om te ontbijten (8.00u. of 9.00u.). We houden meer van optimale vrijheid.

'We hadden een zeer ruime kamer; alles was netjes! Gelukkig konden de ramen wijd open bij deze extreme hitte. De ligging is perfect. Het ontbijt was goed.

Matig.

De kamer. Veel te warm/geen airco/Douche werkte niet! Geen excuus van de medewerker maar een flauwe grap omtrent de douche.

De ligging van het hotel.

De personeel vriendelijk en klacht meteen oplossen top

De prijs voor ontbijt vond ik te duur ...ik boek best veel hotel en daar is bijna altijd 5 euro pp en met meer keuzes ...

De personeel vriendelijk en klacht meteen oplossen top

de locatie, je zat zo op het toeristische gedeelte

heel veel grote spinnen op de kamer, en als je het aangeeft bij receptie dat ze er reageren met 'oké zonder aan te kijken.

de locatie, je zat zo op het toeristische gedeelte

Niet communiceren over tien uur gesloten kamerdeur Terwijl...

Niet communiceren over tien uur gesloten kamerdeur Terwijl ze ons inboeken voor ontbijt 9 tot 10 🤨sta je voor een gesloten deur . Betaald voor ontbijt kom je er is er niet plaats voor je en doen ze net of je niet geboekt hebt 🤨.

Was prima, voldeed aan onze verwachting

Eigenlijk niets, wij komen uit de omgeving en waren er een paar dagen om fietsend familie en vrienden te bezoeken. Heerlijk rondgefietst, verveelt nooitpaste precies

Leuke kamer.

Het was eigenlijk wel goed allemaal.

Leuke kamer. Ontbijt was goed Veel faciliteiten voor jong en oud. Mooie omgeving. Op loop afstand van het gezellige centrum.

Geweldig en voor herhaling vatbaar!,

Buiten wat spinnenwebben bij terrasdeur wegpoetsen en keertje Ramen wassen zou betere indruk geven

Nette grote kamer in hotel Mooi park,over de dijk direkt na kwartiertje lopen in centrum volendam

Ligging en parking en hygiëne.

Geen airco bij 25graden ..! En ook geen mogelijkheid tot open raam want deuren openzet 2 dames is gevaarlijk..!

Ligging en parking en hygiëne....Styling

Slecht

Zeer slechte service. Toen we aankwamen (20.30) lag het systeem eruit? Kan natuurlijk gebeuren, alleen was de receptie ook al naar huis (vreemd in zo'n situatie). Uiteindelijk na lang wachten kregen we onze pasjes voor de kamers. Bleek dat op 1 kamer al een ander stel zat... En er was niemand meer te bereiken om dit op te lossen.. Nu hebben 2 mensen die elkaar niet kenden, 1 uit Nederland en 1 uit Engeland uiteindelijk besloten om samen op 1 kamer te slapen. Anders werd het in de auto slapen.. Volgende dag en naderhand onvriendelijk en niet klantgericht, in plaats van excuses moest er alsnog 50euro betaald worden!

Ruime nette kamer met een rustig terras.

We durfden de vensterdeur niet openlaten 's nachts omdat die uitkwam op het gemeenschappelijk,terras.

Ruime nette kamer met een rustig terras.zalig ! Ontbijt heel gevarieerd en lekker. Zeer goede rustige ligging in Volendam. Zeker voor herhaling vatbaar

Duur voor wat er geboden wordt.

Ontbijt was duur voorwat er aangeboden werd. Twee tweepersoonskamers duur voor 1nacht Er waren geen familiekamers meer beschikbaar. Wel fiin dat er een tussendeur in was. Mag wel weer een frisse wind door interrieur beetje oudbollig. Helaas knoflookgeur op etage, die ook bleef.restaurantjes dicht op park terwijl we er in meivakantie waren.

Haven, natuur

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Leuk, echter prijs, kwaliteit is veel te duur

Wachttijd voor aanschuiven ontbijt

Het ontbijt was zeer karig, lange wachttijden om een tafeltje te krijgen, en prijs was veel te hoog voor het geen geboden werdt. € 11.00 voor een broodje en glaasje sap is veel te duur!!!

mooie locatie in gezellig en vriendelijk volendam

ik miste een stukje fruit bij het ontbijt, maar voor 11 euro was het eten vers en heerlijk en best uitgebreid

de service en klantgerichtheid de rustige ligging

Prima kamers, heerlijk geslapen. Zeer vriendelijke personeel!

De kamer was prima, we hadden vijf kamers geboekt allen naast elkaar. Via de balkondeuren konden we direct bij elkaar komen en met het heerlijke weer even met elkaar buiten zitten. Goede kamerfacaliteiten!

Mooi hotel met ruime kamers.

Ontbijt had iets uitgebreider gekund. Ik mistte de roerei en gebakken spek. Voor de rest was het een prima ontbijt

De kamers waren mooi ruim. Bedden waren goed. Personeel was erg vriendelijk.

Geweldig hotel,mooie kamer en vriendelijk personeel.

Wi-Fi s,avonds na terugkomst om ca 22.00 u al afgesloten.. U heeft geen recht meer op Wi-Fi of zoiets.De volgende dag s,morgens hetzelfde.

De ruime kamer,koffie thee faciliteiten en bad.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Top! Leuke sfeer!

Receptie is snel dicht. 's-avonds vragen voor warme dekens lukte niet. We zagen te laat dat er geen extra dekens zijn in de kamer. De verwarming kon wel hoger.

Kamers zijn groot, ontbijt is eenvoudig maar voldoende keus en goede kwaliteit.

Heerlijk weekendje Volendam.

Geen echte hotelfaciliteiten. Dat was voor ons geen probleem. Want onze kinderen hadden een huisje gehuurd op het park.

De kamer had een gezamenlijk dakterras. Lekker ruim. We konden heerlijk buiten in het zonnetje zitten.

Goed en de moeite om terug te keren wat ik zeker zal doen

De grote stof web in de nok van de kamer had wel weg mogen zijn Ontbijt was het gewone basis dus vind ik 11 euro wel wa veel van het goede

Goede en gewone kamer, Toch wat slordig heden;zoals plekken op de muur en loshangend behang papier, Goed bed,toch voor die 1 nacht,

Not happy.

De pas om de deuren open te doen reageert pas vaak na 2 of 3x, zwembad niet te gebruiken in de avond. SUPER licht in de kamer, gordijn houd amper licht tegen, als je wilt slapen in het donker.. hier niet naartoe gaan! We werden na een lange dag ook nog eens om 11 uur in de ochtend luid wakker gemaakt, schrokken ons rot. Engelstalige schoonmaakster voor de deur die zei dat we nog moesten betalen (in de avond ervoor was de receptie dicht) en dat kon niet even later rond 3 uur ofzo, dat moest echt binnen een uur. Was ontzettend moe en er was geen begrip. Vreselijk.

Schone vrij ruime kamer.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

prima plek, saaie standaard accommodatie

de kamer is eigenlijk een beetje sfeerloos, koud ingericht, erg standaard. Het ontbijt was ronduit karig. In een lage zaal een paar broodjes met kaas eten die ze zojuist uit de naastgelegen winkel hebben gehaald met slechte koffie. Dat hoeft geen 11 euro te kosten. Kun je beter een broodje kopen en op je kamer opeten

Het hotel is onderdeel van een bungalowpark en jachthaven en ligt vlak bij De Dijk in Volendam. Je loopt zo het dorp in

Geen stopcontact in de badkamer is erg vervelend.

Geen stopcontact in de badkamer is erg vervelend. Anders zou een kaptafel ook prima zijn maar helaas. Geen stopcontact bij een spiegel is niet fijn. In de ochtend was het water fris, niet warm te krijgen, is niet prettig douchen.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Hotelkamer is prima,voorkeur één nacht gezien ongezellige lounche/ontbijtruimte

Onze vrienden hadden een mindervaliden huisje, de stoep/straat ernaar toe was niet begaanbaar gemaakt, veel ijs en sneeuw, we moesten zelf vragen naar een actie hierin, erg slecht. Ontbijtruimte is erg ongezellig, gekookt ei stond al klaar, was dus koud, broodjes niet afgedekt in mandje op tafel. Hier kan meer aandacht aan besteed worden. Verder geen ruimte om lounchen o.i.d. hiervoor moet je naar een restaurant/bar.

De locatie, makkelijk te bereiken, makkelijk naar centrum

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Kamers waren ruim.

De bedden wat smal. Geen plankje voor handdoeken in badkamer. Ontbijt mocht wel iets uitgebreider.

Kamers waren ruim. Lift in hotel. Personeel receptie. Parkeren dichtbij.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Overnachten zeer zeker doen, maar (dure) ontbijt een dikke afrader!

Het ontbijt van €22,00 voor een echtpaar voor een brood, kaas- en ham ontbijt is krankjorum. Beter om dit geld bij de plaatselijke supermarkt te besteden. We hebben het dan ook aan ons voorbij laten gaan en een gezellige tent aan de haven opgezocht. Uitchecken om uiterlijk 10h00 is m.i. veeeel té vroeg.

Kaner 208 was een bijzonder sfeervolle kamer met een prachtig uitzicht. Heel ruim en erg romantisch. Goede internet ontvangst, thee- en koffie op kamer. Een aanrader. Check in via intercom werkte uitstekend.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

matig

Kamers. was geen hotel, kamerverhuur, geen vitrage, etalage gevoel of overgordijnen hele dag dicht doen. 2 eethoekstoelen niet erg comfortabel zeker niet voor ons 65+. Ontbijttafel in de hal naast de receptie en supermarkt. Beleg in koeling veel te koud

Bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Ideale ligging van hotel ten opzichte van dorp en Amsterdam, vriendelijk personeel.

Het was erg rustig. Overigens volledig volgens verwachting, het was tenslotte een koude maandag in november.

Ideale ligging ten opzichte zowel van het dorp als van Amsterdam (wat ons eigenlijke reisdoel was).

• Beoordeeld op: 11 november 2017

ik heb drie rustige dagen gehad en dat was even mijn bedoeling, omdat ik thuis in de verbouwing zat

Niets viel tegen een geweldige kamer heel schoon en netjes de bedden waren prima alleen dit is geen minpunt maar er stonden drie stoelen, ik dacht als er 1 stoel minder was en daarvoor een kuipstoeltje plaatsen dan kun je lekker naar de televisie kijken, maar verder was het een geweldige mooie kamer.

Ik heb geen ontbijt genomen

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Best prima.

Service, als vrouw alleen aan komen en vervolgens moeten zoeken naar hoe je binnenkomt. Geen mensen zien, alleen telefonisch een bewaker aan de lijn krijgen en een code krijgen, voelde onveilig. Vervolgens dit 's morgens bespreekbaar gemaakt en dit werd erg afwijzend weggewuifd, jammer.

Prima plek, kamer en ontbijt voldoende.

Mooie, moderne, ruime en schone locatie en kamers!

Niet geschikt voor de zakelijke reiziger, ontbijt en receptie is pas vanaf 8:00 uur beschikbaar en receptie maar tot 17:00 uur bemand.

Mooie, moderne, ruime en schone locatie en kamers!!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Fantastisch, we hebben erg genoten.

Let op het parkeerterrein waar aangegeven staat waar je voor de receptie en hotel kunt parkeren is met parkeerschijf. Daar let je niet op als je komt, je denkt dat je niet hoeft te betalen. Zou fijn zijn als dat bij het inchecken gemeld wordt, de kans op bekeuring zou anders groot kunnen zijn.

Nette en schone kamers, bedden lagen heerlijk, de kamers waren lekker warm. Ideaal de tussendeur tussen twee kamers, we waren met 4 zussen. Je kon kiezen voor ontbijt tussen 8.00-9.00 of 9.00-10.00. Geen super luxe ontbijt maar daar is de prijs ook na, prijs kwaliteit was het zeker goed. Het smaakte heerlijk en keus genoeg. Het hotel heeft een mooie Volendamse uitstraling.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Dat het personeel meedenkt met de mensen.

Niks!!

Dat het personeel meedenkt met de mensen. Daar mijn man in een rolstoel zit, hadden ze een kamer met alleen maar een douche gereserveerd voor ons I.P.V. douche gecombineerd met douche. Daar er bij de nachtingang wat tegels verzakt waren, dit hebben we doorgegeven en binnen een uur lag er plank voor de deur zodat mijn man met zijn rolstoel fatsoenlijk binnen kon. Toppie, dit was echt heel snel geregeld.

leuk uitstapje maken naar Volendam? Boek dan dit hotel, je zult er geen spijt van krijgen.

zwembad grootte viel tegen en beperkte openingstijden daarvan sloten niet aan op mijn 'behoefte'.

fijne ruime kamer met bad en groot terras op een locatie dicht aan 'de dijk'.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Was een druk maar gezellig verblijf

De kamers waren warm, en de ramen konden niet gedeeltelijk open. Dus moesten we 's nachts met de balkondeuren open slapen.

Ruime kamers en schoon , ontbijt was goed. Vriendelijk personeel. Je bent dicht bij openbaar vervoer en heel dicht bij centrum van Volendam.

De plek waar je kunt ontbijten, vond ik wat minder, het ontbijtbuffet was overigens prima. Restaurant de Pieterman is een aanrader

De ligging van het park is erg goed.Centrum v Volendam op loopafstand, ligt aan het water

geweldig en lekker eten. Met mooi uitzicht

Er zijn geen negatieve opmerkingen.

Ontbijt was heerlijk en ovenvers. de kamers waren netjes en de bedden waren goed. Er was ook een winkeltje waar je de dagdagelijkse dingen kon aankopen. Een zwembad hadden we ook ter beschikking met een kinderbadje.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Alle was in orde.

De reactie's van booking.com, zelf, we worden constant overstelpt met reclame mails van Booking.com, alleen hierdoor zou ik volgende keer via een ander boekingssite boeken.

Alle was in orde.

Had er een betere locatie voor in de plaats willen zien.

De hygiene van de kamer. De schoonmaak hiervan laat te wensen over. Bij incheck ga je ervan uit dat de kamer reeds werd schoongemaakt. Dus niet ! Bedden werden niet verschoond, badkuip zat met haren op de bodem, lege waterfles, wijnfles aangetroffen met vuile plastic bekers. Toen ik aangaf dat de kamer vuil was aangetroffen werd er excuses aangeboden. Bij terugkomst de kamer schoon aangetroffen, maar .... dezelfde lakens van de bedden werden aangetroffen. Waarom ? Dezelfde vlek werd aangetroffen op de lakens van het bed ! Kortom, beste eerst de kamer te laten inspecteren op schoonheid en dan je gasten laten inchecken.

De lokatie is uitstekend. Dichtbij strand en restaurants. Opties om fiets te huren, zwembad was rustig, dus niet te druk. Je kunt lopend naar het strand toe en overige bezienswaardigheden van Volendam.

een fantastische overnachting op een bijzondere plaats

de ruimte waar we ontbeten mag wel wat gezelliger aangekleed worden.

De ligging en de kamers zijn heel netjes. Het ontbijt is ook wel goed en netjes alleen de ruimte waar je zit vind ik wat somber. Niet echt gezellig aangekleed als ontbijtruimte. Jammer

Relaxte plek om vandaaan te zeilen

Geen horren voor de ramen en niet geïmpregneerd tegen de talloze spinnen zowel binnen als buiten.

Heerlijke locatie naast de Marina haven. Mooi vakantie park

Was goed

Op de kamer was geen verduistering, dus als je wakker wordt geraak je moeilijk terug in slaap

Het ontbijt was OK. Er waren enkel broodjes. Misschien ook brood toevoegen aan ontbijt.

Alles prima naar tevredenheid behalve dus de ontbrekende airco/ramen.

Geen airco of ramen die open kunnen waardoor het 'snachts behoorlijk benauwd kan worden.

Koffie en thee op de kamers en beneden in de ontbijtruimte ook de de hele dag de beschikking over de koffiezetapparaat.

Een heerlijk en top verblijf.

De ruimte waar de mensen kunnen ontbijten mag wat ruimer, geeft ook meer overzicht voor het personeel als het in een keer druk is.

Goedemorgen, ik vond het heerlijk, ruim en park met veel faciliteiten, erg vriendelijk personeel, een nette kamer, een goed ontbijt.

Ik ben zeer tevreden en zal het vrienden en familie aanraden

De kamer opzich was goed juist geen afkoeling bij warm weer ( airco ) en een pluspunt zou ook zijn een kleine frigo op de kamer

Ontbijt was volledig wat ik van een ontbijt verwacht alles voorradig

Aanrader!

Een asbak buiten bij de receptie, er lagen nu veel sigarettenpeuken...

Schone accommodatie, mooie rustige omgeving en leuke betaalbare eetgelegenheden!

Goede stek in drukke touristenplaats.

De foto's welke bookingcom van het ontbijt presenteert zijn niet wat je krijgt. Je verwacht een 8 maar het is een 6je.

Prima kamer en uitstekende fietsenstalling.

De locatie was prima.

De checkout tijd van 10.00 vond ik erg vroeg

De locatie was prima. Net buiten het centrum waardoor het iets rustiger was, maar makkelijk te lopen. Ook is het qua parkeren erg makkelijk. Verder waren we voor 15.00 aanwezig en waren er al 2 kamers beschikbaar (van de 5) waar we direct toegang tot kregen.

Sfeervol en klantvriendelijk.

Verduisterende gordijnen zouden prettig zijn. Volgens receptie word daar aan gewerkt. Verder geen minpunten.

Het ontbijt was goed. De kamers sfeervol met leuk uitzicht.(km 213/214/215). Personeel zeer vriendelijk en adviserend. De afstand naar de dijk.

We hebben het goed naar ons zin gehad in Volendam.

Geen air co Geen föhn Ontbijt mag uitgebreider. Koffie was niet aangevuld op kamer. Komt niet zo professioneel over met al die jongere, spreken niet de andere talen volledig. Beetje stuntelig. Douche extra tafeltje/ planken voor je handdoeken op te leggen of andere spullen. Bedden zijn te kort voor lange mensen. Vaak zie je al bedden van meer dan 2 meter.

Kamers zijn ruim genoeg. Dicht bij het centrum Ruime winkel, veel artikelen.