Beoordelingen over Martini Hotel 3-sterren

Gedempte Zuiderdiep 8, 9711 HG Groningen, Nederland

#20 van de 23 hotels in Groningen

Goed bed en tv.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De badkamer. We hadden 'n kleine kamer gereserveerd maar konden bij aankomst 'n upgrade nemen naar 'n iets grotere kamer a 10 euro. Dat hebben we gedaan maar de douche (ruimte) was erg klein. Ook geen föhn gevonden.

Goed bed en tv.

Prima.

Het is een oud pand, dus redelijk gehorig.

Locatie is top, hartje Groningen. Op loopafstand van gezellige restaurants, kroegen en de karaokebar. :-) Gastvrij receptie, kamers zijn basic en aan de kleine kant. Bedden zijn prima. Je kunt ook bij de receptie korting krijgen op de parkeergarage.

Prima verblijf in een aangenaam hotel met vriendelijk en professioneel personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik weet dat ik nu overkom als een kniesoor maar de waterleing maakt lawaai.

Het personeel is vakkundig en vriendelijk. De ligging is perfect. Er is parkeergelegenheid bij het hotel en mocht de parkeerplaats vol zijn kan je naar de naast gelegen parkeergarage. Kamer was prima , weinig geluid van mensen op de gang. . Ontbijtbuffet was netjes voorzien.

Goed voor 1 of 2 nachten, vooral omwille van de uitstekende ligging
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Kamers zijn piepklein, je kan er amper draaien of keren. In de badkamer moet je tussen wc en lavabo wringen om in de douche te kunnen. Als je claustrofobie hebt dan moet je hier niet komen logeren. Duur ontbijt voor wat je krijgt, nl. 12.5 EUR pp en geen vers gebakken broodjes, maar industrieel brood en pistolets uit plastiek zakken. Parkeerplaatsen zijn duur, 15 EUR per nacht en auto staat eigenlijk op straat.

Uitstekende ligging in straat met vele eetgelegenheden. Centrum op ongeveer 5 minuten wandelen, Groninger Museum ook op 5 minuten wandelen. Vriendelijk personeel. Aanwezigheid parking. Indien de parking volzet is kan u met korting parkeren in een nabijgelegen parking.

Indien je locatie belangrijker vindt dan luxe, is dit het perfecte hotel.

De badkamer is gewoon een losse cabine in de kamer. Deze was echt vreselijk klein met een douchegordijntje voor een hele kleine douche. Bedden waren erg zacht en het beddengoed oud, ruw en verwassen.

De locatie was fantastisch; winkelstraat om de hoek.

Matige kamer
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Een kleine kamer met een krappe badkamer. Uitzicht was er niet, kijkend op een krappe binnenplaats met duiven en hun uitwerpselen. Zeer gedateerde kamer. Vond de prijs kwaliteit verhouding te ver uiteen, veel te duur.

Vriendelijk personeel, kamers zijn schoon, goed verzorgd ontbijt en een goede locatie.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

kamers zijn goed, personeel is vriendelijk en zeer...

Wat duurzaamheid betreft zou er naar mijn idee wat mogen veranderen, bv mogelijkheid om plastic en papier te scheiden.

kamers zijn goed, personeel is vriendelijk en zeer klantvriendelijk.

Waren vroeg met de incheck, maar er was al een kamer klaar...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer was ok. Klein met een piepklein badkamertje. Te klein voor wat ik er voor betaald heb. Normaal douchen was niet mogelijk.

Waren vroeg met de incheck, maar er was al een kamer klaar voor ons.

De locatie is perfect, lekker centraal!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het was heel erg warm in de kamers! Raam stond ook niet open toen ik de kamer binnen kwam, weinig frisse lucht.

De locatie is perfect, lekker centraal!

Prima accomodatie midden in de stad!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Kamer was vrij warm doordat er maar beperkt ramen op konden. 's Nachts veel herrie van buitenaf (terwijl ons kamer niet direct aan de straat was)

Prima accomodatie midden in de stad!

Ontbijt prima, kamer echt beroerd en totaal verouderd!

slaapkamer

Ontbijt prima, kamer echt beroerd en totaal verouderd!! Dat was toen ik op de kamer kwam 's avonds een echte kater. Hetwas werkelijk een hok waar een bed in staat. Volgende keer wil ik echt upgraden

Prima hotel met perfecte ligging, voor herhaling vatbaar.

De badkamer viel echt tegen qua ruimte. Met claustrofobie écht niet te doen!!

De ligging is ideaal. Bedden prima. Ruime 3-pers.kamer. Uitgebreid lekker ontbijtbuffet.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het ontbijt was prima geregeld echter de koffie bij het ontbijt was naar mijn smaak niet te drinken..

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Groningen ontdekt.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Een afgesloten fietsenstalling was fijn geweest. Er was maar liefst één plaats om vier handdoeken te drogen te hangen.

De locatie was top, je loopt zo het centrum in.

Typisch hotel, wat verouderd maar netjes, en super...

De eenpersoonskamer was toch wel heel erg klein, en is ook aan vernieuwing toe! Wel alles heel netjes!

Typisch hotel, wat verouderd maar netjes, en super vriendelijk en behulpzaam personeel

• Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De kamer zag er anders uit dan op de foto. De douche was erg verouderd. De kamer waren super gehorig.

Vriendelijkheid van het personeel en we werden verrast met een kortingsbon voor de parkeergarage.

ik moet vaak in hotels verblijven... bye bye Martini.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

er was geen enkel mogelijkheid om een kopje thee te maken op de kamer of elders in het hotel. moest verplicht via het restaurant. Ik ben er aan gewend dat je ergens een kopje thee kunt zetten, zij het in de kamer of op de verdieping ergens. Hier niks, nada. de kamer was benauwd, " stuffy". en het personeel had domweg geen tijd.

de locatie

Prima verblijf op een perfecte plek in Groningen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het Martinihotel (voormalig WEEVA hotel) is fraai opgeknapt. Op de eerste twee etages herken je nog de sfeer uit vervlogen jaren, maar op de derde verdieping heerst een modernere sfeer. De kamer is compact, maar efficiënt ingericht. Prima bed. De badkamer is een soort prefab kunststof cabine. Op zich prima, maar erg klein. Let op het afstapje als je de cabine verlaat! Alles proper. Het ontbijt is prima verzorgd en in een gezellige grand café-ruimte. Pluim voor het personeel: vriendelijk en gastvrij. En de locatie: perfect; op een steenworp afstand van het centrum.

Hotel op uitstekende locatie maar prijs-kwaliteit ver te zoeken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor een relatief dure hotelkamer was met name de badkamer superklein. Het is een prefab-unit zoals ze op cruiseschepen gebruiken, met een douche van 80cm doorsnede en een douchegordijntje. Alles kraakt en piept. Gelukkig wél schoon en voor 1 nacht goed te doen, maar ik zou hier niet langer willen verblijven. Ook de lift is ienimieni en daardoor drukbezet en een beetje eng.

De locatie was uitstekend, alles op loopafstand. Het ontbijt was erg goed met verse jus.

Kleinere kamer dit keer, zonder airco, was meer dan prima...
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

2e verdieping, straatkant, lawaai ; is niets aan te doen ( verdieping hoger heb je er al minder last van het lawaai)

Kleinere kamer dit keer, zonder airco, was meer dan prima voor 1 nacht. Alles is zeer goed op loopafstand te doen, daarom voor 3e keer in dit hotel geboekt. Heb gereisd met mijn zoon van 20 ; familie stond er niet bij, wel kinderen onder 18 ;heb dat dus maar aangekruist....

Receptioniste bij aankomst bleek er geen zin in te hebben en...
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Receptioniste bij aankomst bleek er geen zin in te hebben en was zeer onvriendelijk. Als ik iets niet begrijp heeft het geen nut om 7x dezelfde zin te herhalen. Ga het dan vriendelijker uitleggen ipv mij aan te kijken alsof ik achterlijk ben. Ik heb haar twee vragen gesteld, maar uiteindelijk heb ik het gesprek maar afgekapt en vrede genomen dat deze persoon niet geschikt is om met mensen te werken. Echter zou je dit toch verwachten van receptiepersoneel. Ikzelf heb ooit nog bij hotels Pinsenhof en Miss-Blanche in Groningen gewerkt. Misschien moet ze daar maar eens in de leer. Echter denk ik dat deze persoon niet makkelijk te veranderen zal zijn. De receptioniste bij vertrek heeft met haar vriendelijkheid wel zeer veel goedgemaakt.

Toch volgende keer een ander hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamers zijn klein en de uitrusting is karig. De badkamer is echt onvoldoende. Veel te klein. Hiermee is prijs-kwaliteitsverhouding negatief.

Locatie is prima; ontbijt was goed

Kon beter
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De badkabine. Klein en armoedig in een verder zo mooi hotel. Echt jammer. En de tv deed het niet.

Prima ligging t.o.v. centrum en station, lekker ontbijt, goeie bedden. Vriendelijke medewerkers.

Ga er nooit meer naar toe.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

de kamer vond ik afschuwelijk. Klein, weinig licht, geen uitzicht, lelijke smoezelige kleur, vlekken op de vloerbedekking en een te klein wasbakje. Tot overmaat van ramp was er geen kapstok en er waren in de badkamer geen haakjes om bv een handdoek op te hangen. Zoveel geld kost het toch niet om wat haken aan te brengen voor kleding enz.

In het hotel was er niets dat mij beviel.

heerlijk weekend weg en ook geen zorgen dus heerlijk vakantie gevoel.

Ik miste een klein koelkastje op de kamer. Ook een balkon miste ik.

mooie schone kamers, ontbijt buffet prima ruime keuze en vers fruit. 3 persoonskamer met een kleine badkamer.

Een heerlijk knus hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding op een gunstige locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het ontbijt is relatief goedkoop en erg lekker, maar onderbemand qua personeel waardoor ik een half uur op eieren heb gewacht en ik mijn schone bestek maar van een andere tafel heb gejat want de dames konden het niet bijhouden. Vuile tafels, eieren op, brood op, bestek op, schone glazen op, enz enz. Terecht overigens, ze werkten enorm hard maar stonden gewoon onderbemand. In het weekend (lees; druk in het hotel) zou ik hier dus niet meer gaan ontbijten. Goedkoop voelt dan uiteindelijk toch als duurkoop. Jammer.

De prijs kwaliteit verhouding was meer dan prima. Ik had een kleine tweepersoonskamer (netjes dat ze dat ook zo adverteren, als in 'klein'). Maar de kamer had alles wat ik nodig had. Een keurige en hele schone badkamer wat ik heel fijn vond. En een waanzinnig lekker bed! Interieur is een beetje gedateerd, maar dat maakt niet uit want het was brandschoon en het bed lag heerlijk. Er hangt ook een knus, familiair gevoel. Kortom een heerlijk hotel waar ik zeker zou terugkomen!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Leuk hotel op top lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gewoon goed hotel. Toplokatie en gastvrij. Sommigen klagen over de kleine badkamer. Klopt dat die klein is maar superschoon, netjes dus compact maar prima te doen voor een nacht of 2.

Ik kan mijn verblijf wegens de grote verschillen in accomodatie niet in één zin samenvatten.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De vrije vloeroppervlakte van de ons toegewezen kamer was beklemmend. Alleen vanaf de deur en 2 meter de kamer in kon ik recht lopen. Verder moest ik mij als Egyptenaar op een hiëroglief voortbewegen. Ventilatie was alleen mogelijk door het raam open te zetten. Nadeel is dat de aldaar aanwezige horeca tot 04:00 uur nog steeds vollop bezoekers heeft die een heel ander beeld van nachtrust hebben dan de gemiddelde Nederlander. Toen ik de receptie aansprak op de kamerafmetingen bleek dat ze zich ervan bewust waren en dat er onderscheid door hun wordt gemaakt met een "standaard-kamer". opwaarderen was helaas niet mogelijk i.v.m. de drukke bezetting. Dit onderscheid valt niet op bij online reserveren.

Het ontbijt was goed, evenals het diner. De plaats van het hotel qua ligging van het centrum is goed.

Prima verblijf om de stad Groningen te ontdekken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was erg klein en het uitzicht was op een parkeerterrein. Helaas was er ook geen minibar en föhn op de kamer. Daarnaast was de kamer erg gehorig.

Locatie en personeel

Prima voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche wel heel benepen. Douche gaat uit als je je omdraait. Steeds weer moeten inloggen voor de wifi is ook irritant!

Vriendelijke mensen. Goed ontbijt

Het restaurant naast de deur met uitstekende en vriendelijke...

Kamer aan de krappe kant, tv deed het niet

Het restaurant naast de deur met uitstekende en vriendelijke bediening. Het ontbijt was helemaal oké en ook hier fijne bediening en vriendelijk personeel.

Gemoedelijk hotel met zeer vriendelijk personeel. Er wordt een verrukkelijk ontbijt geserveerd.

Het kamertje viel qua grootte tegen; ben zo klein niet meer gewend. Het bed en de badkamer waren schoon. De vloerbedekking was morsig. En het geluid van ik denk een machine buiten het gebouw was tamelijk aanwezig, en die van de afzuiging badkamer echt té luid.

De vriendelijke gastvrijheid bij de incheckbalie en bij het afrekenen. Het ontbijt was geweldig.

Op deze slaapkamer aan de straatkant: dramatisch
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Zelfs met oordoppen in hebben we nagenoeg geen oog dicht gedaan. We houden van een frisse kamer, dus het raam sluiten was geen optie. We sliepen aan de straatkant (Gedempte Zuiderdiep) en dat was zeer lawaaierig. Volgende keer bel ik voor een reservering van een rustige slaapkamer (in plaats van via het internet).

Het is een prachtig hotel en het ontbijt was ruim voldoende (met heerlijke koffie).

Prima hotel met sfeer

Kamer was klein. Badkamer wel goede omvang met ruime douche.

Ontbijt was zeer uitgebreid. Personeel zeer behulpzaam. Kortingskaart voor de parkeergarage.

heerlijk weekend gehad
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

de kamer mag best groter, zonder dat je daarvoor een update moet doen.

De kamer was keurig schoon, zo ook de douche, jammer dat de kamer wel erg klein was. De kastdeuren konden wel open maar liepen dan tegen het bed aan zodat je er erg moeilijk bij kon. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, ontbijt was geweldig. hotel staat midden in de stad, prima.

Goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Verouderde uitstaling van kamer en badkamer, geen koffie/thee faciliteiten op de kamer, matige douche, erg gehorig zowel geluiden van buiten als binnen. Duur ontbijt a 15, - p.p

Ruime kamer, in het centrum en restaurant

ondanks de te kleine badkamer hebben een top weekend gehad.

We waren met 3 personen op een te kleine kamer en de badkamer was net of je in een camper stond.Het raam kon moeilijk open ivm de gordijn real .De bedden waren prima.

Het ontbijt was heerlijk en werd ook goed bijgevuld. zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Voldoende voor een korte overnachting met als doel Groningen bekijken en museum bezoek

De kamer was niet schoon bij aankomst. Roomservice heeft op klacht snel alles schoon gemaakt. De douche/wc/wasbak combinatie was praktisch maar had ik niet verwacht in een dergelijk hotel. Uitzicht was matig.....muur en een klein raam dat uitzicht bood op een vergezicht achter trappen en achterkant van gebouw.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Heerlijk ontbijt met vers sinaasappelsap.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Heerlijk ontbijt met vers sinaasappelsap. Jammer dat de spiegel van de badkamer zo laag hing dat mijn partner en niet in kon kijken. Tot overmaat van ramp ging de lamp van de badkamer stuk (overmacht en daar kan het hotel niets aan doen. Hier een mail over gestuurd naar het hotel als positieve kritiek en netjes antwoord gehad dat ze er iets aan gingen doen. Mooie locatie!!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Ontbijt was prima verzorgd.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De kamer was erg klein. Wellicht is het goed om ook even bericht vooraf te geven of de opgave van de voorkeur voor soort bed al dan niet gehonoreerd kan worden.

Ontbijt was prima verzorgd.

Vriendelijk personeel, jammer van de sigarettenlucht
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Rookvrije kamer met sterke geur van sigarettenrook Gordijnen te kort, waardoor te veel licht de kamer in kwam Gehorig

Heerlijk ontbijt Vriendelijk personeel Goede lokatie

Redelijk kon allemaal net iets beter. Aan het personeel zal het in ieder geval niet liggen die waren

Klein zitje om met zijn tweeën lekker te zitten onbreekt. Prijs kwaliteit valt tegen ziet er allemaal beetje sober uit. Vloerbedekking niet schoon en badkamer erg klein.

Heerlijk hotel met een douche die echt te klein is om normaal te kunnen douchen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hele badkamer was een kleine cabine, de douche was een cirkel van ongeveer 90 cm in doorsnee met een douche gordijn, als je iets dikker bent dan normaal heb je hier echt een probleem om te douchen, je kan je niet bewegen! Dat viel echt tegen.

Gezellig hotel, mooie kamer, in het centrum en een heerlijk ontbijt met veel keuze en verse jus!

Fijn hotel in de binnenstad
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

We hadden t kleinste kamertje vermoed ik. Maar zo knus en alles wat je nodig had om er alleen te slapen en te kunnen douchen. Kamer en sanitaire was heel schoon. En t was er stil! Voor een weekendje zou ik een grote kamer aanraden maar voor die ene nacht was t prima. Om twee uur was de bar nog open een hebben we tot sluit lekker bij t haardvuur gezeten. Ontbijt was ook prima! Vanuit t hotel loop je zo naar t centrum. Ideaal! Zeker de moeite waard om weer te boeken Als we weer in Groningen zijn.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had voor mijn vriends verjaardag een flesje champagne op de kamer geboekt. Jammer dat tijdens het inchecken dit (perongelijk) verraden werd door het personeel.

Heel vriendelijk personeel, perfecte locatie

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Hotel Martini, prima hotel, uitstekende locatie om Groningen te bezoeken.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Wij hadden een kleine kamer geboekt, maar deze was ook echt klein, voor 10 euro echter prima upgrade gedaan. Uitstekend opgelost.

Locatie uitstekend, vriendelijke medewerkers, prima upgrade naar een grotere kamer, ontbijt heerlijk en uitgebreid, kamer schoon en goed, parkeren bij hotel uitstekend geregeld.

Niets niet goed maar sfeer in de kamer was erg saai en nietszeggend
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Sfeer in de kamer was naar; een plafoniere en geen bedlampjes, een lullige stoel en een te klein tv tje te hoog opgehangen. Geen kamer om even in te ontspannen na een zware werkdag . lulige plaatjes met de letters love boven het bed.

Degelijk, schoon, verzorgd, goede bedden, lekkere douche.

Niet waar voor je geld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Redelijk dure kamer voor wat je krijgt. Super kleine badkamer. Niks extra. Ja wel in de binnenstad maar toch te duur.

Uitgebreid ontbijt met veel keuze. Locatie van het hotel is fantastisch!

Prima prijs/kwaliteitverhouding!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was een nogal krap. Maar voor dit geld mag je ook niet de hoogste eisen hebben, dus prima!

Kamer was prima, ontbijt was lekker. Lokatie was super! Vriendelijk personeel.

Fijn hotel, goede locatie, lekker schoon.

Er lag stof op de kast en de vloerbedekking zat vol vlekken. Ontbijt er prijzig, dus niet bijgedaan.

Heerlijke bedden, dagelijkse schoonmaak en nieuwe handdoeken, schone kamer. Ideale locatie. Prima te lopen vanaf het treinstation en je bent zo in het centrum. Een Albert Heijn, Jumbo en Pathé bioscoop binnen enkele honderden meters. Centrum op loopafstand. Je bent zo bij alle kroegen, clubs en winkels. Niets is het personeel teveel gevraagd. Lift aanwezig om de hogere verdiepingen te bereiken. 24-uurs receptie, dus zelfs 's nachts na het uitgaan kun je nog naar binnen (wel even aanbellen).

Perfect hotel midden in de stad
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De douchecabine, omdat deze eigenlijk een beetje gevaarlijk is. Je stoot heel snel tegen de kraanhendel en dan is de douche ineens bloedheet of ijskoud. Oppassen dus.

Perfecte lokatie in de stad met parkeergelegenheid. Het restaurant was erg goed en het hotel lekker gezellig ouderwets en degelijk. Het tweepersoons bed was ook heel goed. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goed gelegen hotel met wat achterstallig onderhoud.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

We kregen in eerste instantie een kamer die niet overeenkwam met de foto's op Booking.com. Er waren ook allerlei gebreken zoals loszittende deurkrukken, loszittend stopcontact, gordijnen die niet goed in de rails hingen en gaten in het systeemplafond. Het zag er allemaal oudbollig en achterstallig uit. Na een opmerking hierover een de receptie kregen we gelukkig wel een gratis upgrade en die kamer voldeed aan de verwachtingen.

De ligging van het hotel is top! Midden in het centrum en 5 minuten lopen van de grote markt.

Toplocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De verwarmingsunit maakte wat veel lawaai

De kamers zijn alles wat je nodig hebt, al vind ik de badkamer cel niet echt aangenaam maar de ligging van het hotel maakt alles goed. Het diner en ontbijt zijn geweldig alsook de service van het personeel. Ik verblijf hier alle 2 maanden en ben van plan dit ook zo te houden !

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

• Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

de kamer ondanks de upgrate van €10,00 zeer kleine badkamer en kamer. Bed was prima.Wat was de kamer dan wel niet die we via jullie hebben geboekt.

ontbijt was prima en gastvrij personeel

Het verblijf was ok. Niks verder op aan te merken.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De hotelkamer was erg koud dat was enige minpunt. Voor de rest geen luxe maar het was schoon. Bed was ok.

Vriendelijk en behulpzaam personeel , dichtbij het centum

Het ontbijt was prima!
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

In eerste instantie kregen we een kamer die qua afmetingen niet aan onze verwachtingen voldeed. Het bed paste er in, maar daar was dan alles mee gezegd. Voor €10 konden we echter een upgrade krijgen, en die kamer was wel een stuk beter.

Het ontbijt was prima!

Gaat
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Moest bijbetalen voor een iets grotere kamer. ?? Badkamer ondanks de prijs ontzettend klein. Vloerbedekking was vies.

Ik mocht eerder op mijn kamer 12:30 uur, dat was netjes. en uitchecken 12:00 uur.

Kamers aan de straatkant zijn zeer slecht geisoleerd.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Kamers aan de straatkant zijn zeer slecht geisoleerd. Door het verkeer, maar vooral door het geschreeuw van het uitgaanspubliek op straat nauwelijks geslapen.

Prima voor 1 nacht.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Ontbijt was matig, had iets uitgebreider gemogen. Bedden waren ook niet heel lekker en de badkamer was apart, als je het zwarte douchegordijn dicht deed tijdens het douchen werd het zo donker dat je niks meer zag. Verder prima voor 1 nachtje.

Locatie was top, je loopt zo het centrum in! Veel leuke restaurants, kroegen en winkels!

Prima ligging in het centrum.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Wifi is in de “uithoeken” van het pand (sommige kamers op de hogere verdiepingen) slecht, elders wel prima. Dat is natuurlijk niet doorslaggevend, maar wel een aandachtspunt.

Prima ligging in het centrum. Goed ontbijt. Parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel. Comfortabel bed.

Parkeergelegenheid.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Wifi bereik was slecht. En na het uitchecken Moett de auto ook elders geparkeerd worden. Hiervoor geen service. Dat is lastig en maakt de kosten van verblijf hoger

Parkeergelegenheid. Vriendelijkheid personeel. Bagagedepot waar bagage kan staan na uitchecken

Heerlijk weekendje weg waarbij je tot rust komt in een gezellig drukke stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het bed was iets te klein naar onze smaak. Verder geen aanmerkingen op het hotel.

De bar was gezellig met open haard en vleugel. Kamer was groot genoeg.

Uitstekend maar te duur voor paar uurtjes slapen. Personeel perfect.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Parkeerplaats. Om bij het Hotel te komen met auto. Personeel om auto te verplaatsen niet kundig genoeg met nieuwe auto's. Mijn auto heeft een klein knopje voor handrem, ze weten niet hoe die werkt. vond mijn auto in versnelling staan. Achteraf in de garage moeten zetten. Kleine douche.

Ontbijt was uitstekend, voor mij te veel. Zou een middenweg moeten zijn. Bed uitstekend. Een lekkere stoel de ander moet aan bureau zitten, iets minder. Prijs kwaliteit vind ik de kamers in Nederland te duur. Totaal met parkeren ontbijt €155.00. 1 nacht pittige prijs.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

• Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De badkamer. Die was oud en de douchebak stroomde niet door. Geen handdoekhaken. Geen fohn, te kleine wastafel. In de douche geen plankje om spullen op te zetten. Geen verstelbare douchekop.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Prima hotel voor een nacht.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Kleine kamers en wel wat gedateerd qua uitstraling.

Prima hotel voor een nacht. Keurig traditioneel ontbijt. Goede centrale ligging bij uitgaansgebieden. Te lopen vanaf station.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

De kamers zijn bemeten en gedateerd.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Het was koud in de kamer en de badkamer was klein, maar wel gelukkig schoon

De kamers zijn bemeten en gedateerd. Het hotel ziet er voor de rest prima uit.

Locatie, personeel en ontbijt perfect, kamer slecht
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

De kamer was oud, geen ventilatie en raam open was geen optie vanwege duiven die op de vensterbanken buiten logeerden en de matras was zo zacht dat je naar het midden rolde.

Vriendelijke medewerkers en een uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Ontbijt was erg lekker en veel keus
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Erg veel geluidsoverlast. Het is handiger als het mogelijk is een gezin met een baby een kamer te geven aan de achterkant van het hotel. Door het lawaai was ons kleintje al om half 5 wakker.

Ontbijt was erg lekker en veel keus

Prima hotel, prijs/kwaliteit verhouding is prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Kleine kamer aan de straatkant. Tamelijk veel nachtelijk lawaai in het weekend van uitgaanspublliek ( inherent aan t centrum..) 's Nachts het raam moeten sluiten om door te kunnen slapen.

Prima ontbijtbuffet. Prima ligging aan de rand vh centrum, Met een bushalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Ik was hier met collega's wegens afscheidsfeestje, maar zou hier niet met vriend verblijven.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Oud is prima want kan charmant zijn.. maar hier: kleine en donkere kamer, geen ventilatie in douche, geen fohn, oude tv, fel tl licht bedlampje, niet sjieke zeepjes.. Prijs: 90,- per kamer zonder ontbijt, zonder toeristenbelasting en zonder parkeren. Prijs/kwaliteit niet in balans.

Locatie is top! Op 10 stappen van de winkels en uitgaansgelegenheden om de hoek. Leuke bar en leuk restaurant

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt, heerlijk! Wij verbleven voor één nacht in de stad voor een concert. Hebben niet gedineerd in het hotel, maar weten uit eerdere ervaring dat dit genieten is! Fantastische cocktail kaart in de bar. Locatie is fantastisch, midden in het centrum. Daar komt natuurlijk enig geluid bij vanaf de stad zelf. Wij waren dit gewend omdat wij jaren in de stad hebben gewoond. Niet hinderlijk ondervonden. Wel zijn de kamers erg gehorig. Deuren hoor je klappen en op de gangen hoor je de gasten in de kamers praten. Ook geluid van de kamer boven is goed te horen. We hebben hierdoor wel een slechtere nachtrust gehad. Verwarming stond op stand 3 en heeft de hele nacht gebrand. Er warm op een gegeven moment natuurlijk. Raam open en lekker verder slapen. Let hier op wanneer je hier overnacht. Super service met een uitrijdkaart voor Q-park Rademarkt

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima hotel verder

Als je een biljart hebt staan, zet dan ook de verwarming aan😊👍 Was best veel lawaai van andere gasten die na het stappen yerug kwamen tussen 2 en 4 . Mag meer controle op zijn!

Gezelligheid aan de bar.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Slapen oké en locatie goed, maar kamer matig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Faciliteiten op kamer zeer beperkt. Geen waterkoker met thee en koffie, geen föhn (moest je bij receptie halen), badkamer zo compact dat je niet claustrofisch moet zijn (zag eruit alsof ze een badkamer unit bestemd voor een boot of caravan hebben gebruikt). Bed wel lekker zacht. We hadden de ruime standaard kamer genomen, maar je betaalt echt alleen voor slaapplek. Niet voor hotelgevoel. Ze komen ook niet je bed opmaken en hangen tasje aan de deur met schone handdoeken als je langer dan 1 nacht blijft.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Sober.
    • Kleine Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden)

Kamer was niet schoon, aangegeven bij receptie: werd onmiddellijk werk van gemaakt, prima service. Echter daarna nog steeds een leeg flesje onder het bed en bij terugkomst (na diner en ondertussen schoonmaakbeurt) stond de deur op een kier, gelukkig niets vermist. Douche wordt niet snel warm en geeft wisselbad, erg modern en gezond. Niet snel een tweede keer.

Authentieke kamer in vooroorlogse stijl met dito vloerbedekking. Prima ontbijt in gezellige ruimte.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

goed hotel in hartje stad . mooie ruimtes in eetzaal en bar, aardige service
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

gehorige gang verstoorde nachtrust, vooral het kloppen op deuren was vervelend. douche/wascabine iets krap. bedden goed!!

ontbijt zeer uitgebreid en goede ruime tafels; goed traditioneel (Hollands-Franse keuken )restaurant in Weeva gebouw. prijs-kwaliteit kamer en restaurant prima in orde!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Martini Hotel