Beoordelingen over Hotel Mayflower 2-sterren

Beestenmarkt 2, 2312 CC Leiden, Nederland

#15 van de 17 hotels in Leiden

Locatie op zich namelijk dichtbij station en centrum.

Kamer bestond uit bij elkaar geraapt oud meubilair, behang kwam van de muur. Lawaai van de straat, muziek, auto's en motoren. Koelkast slaat vaak aan.

Locatie op zich namelijk dichtbij station en centrum.

Super locatie.

De kamer was erg verouderd. Een groot deel van de lampschakelaars werkten niet. De trappen zijn ook erg smal en steil, er is geen lift aanwezig. Het plein waar het hotel aan ligt (beestenmarkt) is wel wat lawaaierig in de avond, maar met gesloten ramen hoorde je er niet veel van.

Super locatie. Midden in het centrum en overal dichtbij. De bedden lagen lekker. Ondanks dat het interieur sterk verouderd is, deed de kamer wel schoon aan. Ook was er voor het hotel een fietsenrek waar je je fiets kwijt kan.

Niet fijn

Sjofel en dat had gezien de prijs en centrale ligging niet uitgemaakt mag ik kreeg last van beestjes. De eigenaren hebben andere kamer geboden maart ook daar werd ik s nachts gebeten met bloedvlek op kussen als gevolg. Eigenaar het naar eigen zeggen bedwants training gevolgd en pest control laten komen. . Er was niets gevonden maar ik kon voor mijn geruststelling het beste een bus hg kruipende insecten kopen. Kreeg naam pest control bedrijf niet te horen, medewerker reageerde ontwijkend op die vraag. De Door mij geraadpleegde ongedierte bestrijding gaf aan dat wat ik beschreef erg leek op bedwantsen. Kan ik dot aantonen? Nee. Maar gezien de sjofele staat van het hotel, dat vage reacties en slechte customer service (medewerker lek me op het laatst praktisch het hotel af zo voelde dat een er Jon geen hartelijk woord of een Tot ziens meer vanaf ... eigenaar had eerder aangeboden dat ik bij een volgend bezoek wel een gratis ontbijt kreeg. . Nou wow. .raar). Heb zelf maar het zekere voor het onzekere genomen (want vond in de dichtgebonden plastic tas met kleren weer beestjes) en koffer bij grof vuil gezet .. zaken naar de stomerij gebracht. Hoe dan ook kan ik dit hotel niet aanraden en mij zie je daar nooit met terug.

Centraal gelegen

Mooie locatie en lekker geslapen midden in het centrum van Leiden

Koelkast stond uit, was verouderd en zat natte badhanddoek in. Geen lift. Moeder was slecht ter been dus zeer vervelend. wc bril zat los op de toiletpot, zat hele grote scheur in het behand, was vast getaped. Je kan niet vlak bij het hotel auto parkeren en zowieso moet je een stukje wandelen. Kunt niet iemand voor het hottel laten in- of uitstappen. Niet vriendelijk voor mensen die slecht ter been zijn

Lekkere koele donkere kamer. Prijs van kamer met ontbijt was een koopje. Prachtig gelegen midden in het centrum van de stad.

Fijn om er te zijn geweest maar niet voor herhaling vatbaar

Er was het e.e.a. kapot, de deur ontbrak van de helft van de kledingkast, dingen zijn provisorisch gemaakt, het is schoon maar versleten. Er was maar net genoeg toiletpapier. We wilden fietsen veilig wegzetten maar het kwam er op neer dat je de fiets op een openbaar plein kon parkeren of achter een laag hekje zetten voor het hotel wat al vol stond met fietsen, daarover had ik beter geinformeerd willen worden toen ik er om vroeg bij de boeking. Bij aankomst bleek de garage niet bruikbaar omdat ze die zelf in gebruik hadden.

Uitzicht en ligging. Kamer bood alles wat nodig was.

verblijf in Leiden super hotel onder de maat

Er staat niet beschreven dat er geen lift is twee trappen omhoog met een zeer slechte knie als dit vermeld was had ik dit niet geboekt bedden slecht gedateerd overal vloerbedekking niet van deze tijd ontbijt matig €95,00 voor een nacht 2x €9,50 voor karig ontbijt . Bij terugkomst haperde de sleutel konden we niet binnen er liep iemand binnen rond die heeft meegeholpen van binnenuit slot was provisorisch vast gemaakt met plakband en touw als ik me niet vergis wij zijn vaak op pad nog nooit zo meegemaakt sorry

De lokatie was super

Leuke hotel voor een kleine prijs en met een mooi uitzicht in het centrum van Leiden.

De ramen konden niet open en de kamer had geen airco, dus het was ontzettend benauwd. Er stond een kleine tafelventilator, maar dat was nutteloos en er kwam alleen maar warme wind uit. Noodgedwongen moest het badkamerraam open en de deur van de badkamer moest daarom de hele tijd openblijven.

De slaapkamer was ruim en het tweepersoonsbed lag heerlijk. Er stonden twee eenpersoons zitbanken en een bureau om te werken. De badkamer was ruim.

ruime kamer

Prijs in verhouding tot de kwaliteit. Kamer is toch wel gedateerd. Voordeur: bel kapot. Moet bellen na 21 uur. Ik was er voor 21 uur en er was al niemand meer.

ruime kamer

zuiver en ruime kamers midden in het centrum vlak bij de rondvaartboot

mooie grote kamer en badkamer. Houd rekening met een draaitrap. Geen lift. Heerlijk boxspring bed. Alles goed gepoetst. Bij het ontbijt een vers gezette kan koffie per tafel.

Verouderd hotel op geweldige locatie

- Geluidsoverlast van horeca in de omgeving - Kamer was niet koel te krijgen, er kan in kamer 17 (hoekkamer) maar 1 raam open - Sanitair sterk verouderd, douche aan douchestang helemaal kapot - Zeer karig ontbijt

- Locatie - Locatie - Locatie

prima geslapen.

Mijn kamer lag op de tweede verdieping , had dit niet verwacht. Bij boeking was wel vermeld dat er geen lift was maar heb zelf niet aan gedacht om een lagere verdieping te vragen.

Ondanks ligging naast een straat in het centrum en veel eet gelegenheid en uit gangs gebied was lekker rustig.

Renovatie en opfrissing dringend nodig

Zeer oud, niet erg proper, vieze spatten op decoratie... Douchestang die naar beneden schuift...afgeleefde kamer....

Bedden waren goed en zeer proper....ligging is prima, vlakbij station en op wandelafstand van winkels en musea..

Heel slecht. Gelukkig smaakte t ontbijt in de stad heerlijk.

10 mieren kapot gemaakt. 3 schemerlampen en groot licht kapot. Tv kapot. Afstandsbediening helemaal aan elkaar geplakt met tape. Maar ja tv deed het toch niet. Was maar 1 deur in kast. Andere ontbrak. Steun in bad was eraf. Vies behang. Overal kabels voor lampen die het dus niet deden. Omdat tv t niet deed gingen we proberen n kaartje te leggen. Maar met t weinige licht ging dat ook nog niet zo best. Men is nog komen kijken voor tv niets mee gedaan. Gaan we nooit meer naar toe.

Vooraf werd er gevraagd of we deelnamen aan t ontbijt. Wij kijken eerst naar de accommodatie en dan beslissen we of we ontbijten. Helaas. Er viel ons té veel tegen.

De locatie is goed ook al is het avonds erg lawaaierig

Slecht onderhouden kamers, ontbijt erg slecht. Dingen in de hotelkamer werken niet zoals licht etc. Douche was kapot en water spoot uit de slang. Kamers mogen echt wel een onderhoudsbeurt krijgen. Bed ook erg oncomfortabel

De locatie is goed ook al is het avonds erg lawaaierig

De ruime kamer en de locatie waren perfect.

Het bed was redelijk, maar de kussens waren verschrikkelijk. Plat, dun, geen steun en geen extra kussens aanwezig.

De ruime kamer en de locatie waren perfect.

Enorm tegenvallend.

Een éénpersoons bed. Geen comfortable stoel om in te zitten, alleen een rechte stoel. Oude tv, met slecht beeld. Doorspoelknop van het toilet was niet aanwezig, ik moest op een knopje in het gat duwen. Linker kastje onder de wastafel hing helemaal scheef aan een paar schroefjes en kon niet goed dicht. Douche cabine hoorde 3 schuifdeurtjes te hebben, waren maar 2. Ramen waren enkel glas, daardoor veel geluid van buiten en het hout was op sommige plaatsen verrot, verf afgebladerd. De receptioniste die mij ontving was nogal kortaf.

Gedateerd hotel op mooie locatie.

Steile smalle trap. Trap naar beneden in de kamer. De voorzieningen vielen tegen. Warme kamer met weinig mogelijkheid voor ventilatie, simpele gammele garderobe kast. Tv deed het niet. WC zat los, douchekop lekte, weinig shampoo, geen haarfohn. Voor €80,- zonder ontbijt.

Bed en locatie hotel

Oud verblijf, maar wel redelijk geslapen

Kamer is erg verouderd, lawaaierig en muf ruikend. Tv is er nog een met een Ingang voor videobanden. Donkere kamer met bladderend behang. Ook ging de voordeur uit zich zelf steeds open. Kreeg hem niet goed dicht.

Locatie en badkamer met bad

Teleurstellend. Gelukkig was het maar voor 1 nacht.

Het ontbijt was goed. De kamer was om echt heel treurig van te worden. Puur ongezellig, dingen die kapot waren, ook in de douche-ruimte. Een slecht bed. Ik leef bijna in hotels en kan dus heel goed vergelijken. Dit is een zg. goedkoop hotel, dus misschien kan ik niet veel verwachten, maar dit was absoluut minimaal!

Goed voor 1nacht

Vauit het basis hotel naar de kamers, rare gang ( buiten) terug een trap buiten en dan de kamer, voelt raar aan. Had een gevoel in een verlaten klooster te zijn.

Liging

Oud, slecht onderhouden hotel, matig ontbijt. Wel in centrum van Leiden.

Het hotel was zeer oud, slecht onderhouden, rommelig, zo ook de kamer. Ontbijt was erg minimaal, brood was niet lekker. Deur naar balkonnetje had een slecht slot. Er kon geen raam open.

De bedden waren goed en het was redelijk schoon. Hotel is midden in Leiden.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Vooral voor de locatie maak ik mogelijk vaker gebruik van het hotel.

Ik had last van de geluiden van buiten en ik vond de kamer niet zo fris ruiken.

Met name de locatie van het hotel vind ik erg prettig; vlakbij de Universiteit.

Personeel was zeer keurig.

Het hotel is oud. Interieur uit de jaren zeventig. Het bad had roestplekken en de doucheslang had een gat erin. Het was een koude nacht en er lag per bed maar 1 deken. Ik had het geluk dat ik meer bedden onverwacht had, maar anders had ik het echt koud gehad.

Personeel was zeer keurig. Ik mocht midden in de nacht inchecken. Ik had een eenpersoonskamer geboekt en kreeg een tweepersoons/familie kamer. Dat was best fijn, want lekker veel ruimte. Mooi uitzicht. Lokatie was fantastisch. Bed lag goed.

Veel mankementen, sommige gevaarlijk.

Heel veel haar in het doucheputje, lekke douchekop, een snijwond opgelopen door een scherp randje aan de knop in bad, veel kapotte lampen en kapotte meubels.

De locatie, de heerlijk ruime en goede bedden.

Een goed gelegen shabby hotel

Alles was aftands in de kamer, had heel duidelijk betere tijden gekend. Het stond ook naar het restaurant hieronder.

De liggen aan de Beestenmarkt is erg fijn. Er is een terrasje op het platje dat bij mooi weer vast fijn zal zijn.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

In plaats van 1 persoonskamer een riante kamer met een 2- en...

Eigenlijk niets, alleen maar meevallers

In plaats van 1 persoonskamer een riante kamer met een 2- en een eenpersoonsbed opgemaakt voor het uitkiezen dus. Geen lange gang met allemaal kamers maar een soort 'galerijflatje' met een eigen 'voordeur'. Bij binnenkomst was ik dus zeer verrast. Het was helemaal top.

Dat was een ervaring.Een ouderwets hotel goed om te ervaren. alles zo van de jaren 60,70tig

De stijle trappen naar boven om mijn zware bagage te dragen.Het rammelend venster die met één hendel hersteld was.En ik het wou sluiten,met zo een kracht openging naar buiten toe dat ik even mijn evenwicht verloor(Een gevaarlijke situatie) Ik melde dit aan de receptioniste en ze heeft dit hoorbaar vermeld aan de klusjesman.Het brood ontbijt leek in een goedkope supermarkt gekocht.De badkamer was verouderd,de kraanknoppen hadden 2 toaal verschillende kraankoppen..

De ligging in het centrum van de stad.En op een tiental minuten wandelen van het station. De familiale sfeer tussen het personeel.

Ik kan dit hotel aanbevelen. Prijs/ kwaliteitsverhouding uitstekend.

Voor deze prijs verwacht ik niets meer......

Ik had een eenpersoonskamer geboekt, maar kreeg een tweepersoons ook nog met een mooi uitzicht aan de voorkant van het hotel en dat voor een zeer redelijke prijs.

Prima hotel op een fantastische locatie.

De douchekop lekte en kon je niet ophangen.

De locatie is fantastisch. Als je geen 5 sterren hotel verwacht is het prima. Het bed is goed de kamer schoon. Meubilair wat verouderd maar dat is voor mij bijzaak.

Veel geld voor wat je ervoor terug krijgt.

gedateerde kamer, meubels en badkamer. Lampen deden het niet of waren niet aan gesloten. Kitwerk oud. Warm water steeds warm dan weer koud. Douche kop blijft niet goed hangen dus kun je moeilijk je haren wassen. Je moest douchen in het bad.

De lokatie. Midden in het centrum

De locatie,

De kamers waren schoon maar oud begreep dat er binnenkort wordt gerenoveerd. De prijsverhouding klopte daarom wel. Als het gerenoveerd is zeker een aanrader. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

De locatie,

De taxi chauffeur zij ons al Ohh u zit in Faulty Towers .

Uhh alles, ramen konden bijna niet open, verlichting was paar lampjes zonder kapjes, beschimmeld douche gordijn, deurklink van badkamer die er uit viel en als klap op de vuurpijl om dat het nieuw jaar was .. geen ontbijt .. De taxi chauffeur zij ons al Ohh u zit in Faulty Towers .

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Om te overnachten voor een dagje Leiden prima, je gaat er niet voor de sfeer en gezelligheid heen.

Helaas geen parkeer plek voor de deur om koffers/tassen uit te laden. Afstand naar 2 parkeergarages is op enkele minuten lopen. keuze voor dag kaart is 10 of 20 euro. Hotel indeling komt wat onoverzichtelijk over. In zijn geheel kan het allemaal wat moderner en meer van deze tijd. Het verval is zichtbaar. Er worden plannen gemaakt ter verbetering. De omgeving van het hotel is ook aan een opfris beurt toe. De kamer (nr 1) was ruim voldoende voor drie personen. Schoon dat wel, maar gedateerd. Om de nacht door te brengen prima te doen. Het bed was lekker en prima geslapen. Uitzicht was er niet.

De ligging t.o.v. het centrum is prima. Ontbijt was gewoon voldoende en goed.

Het is dat we er alleen maar kwamen om een nachtje te slapen ...

De kamer ziet er niet uit!! Gordijn voor hangt los, kan niet helemaal dicht. Van de 2 stoelen steekt bij de ene stoel aan de zijkant het binnenhout naar buiten en in de andere zit een scheur van meer dan 20 cm in de rugleuning. Afbladderend behang en vocht aan de muren. Een van de staande lampjes doet het niet. Constructie lamp bij bed nogal slordig. Lamp in keuken en badkamer zonder lampekap. Kraan bij wasbak in de badkamer niet goed vast en lekt, er blijft een plasje water in de bak liggen. Bovenramen keuken en badkamer zonder gordijn: nu in de winter geen probleem, maar in de lichtere tijden van het jaar een beetje jammer ... Ieniemienie-tv, dat vind ik niet zo erg, maar het klepje van de afstandstandbediening ontbreekt en de batterij wordt daarom met een plakbandje op zijn plek gehouden. Rand tv-tafeltje kapot. Scheurtjes in plafond. Keukenkastjes kunnen niet goed dicht. Kookplaatje ziet er niet uit. Allerlei afwerkingen langs kozijnen en plinten los of gaten. Van de donkere vloertegels zomaar 3 stuks in andere kleur, ziet er niet uit als moderne styling... Je komt via kruip door sluip door trappen en terras bij je kamer. Krakend plastic-achtig bevallings-lakentje onder onderlaken. Voor 1 nachtje was het uit te houden. Bij het vertrek hebben we aangegeven dat we deze kamer met al deze gebreken de 90 euro absoluut niet waard vonden, maar hier kon nu niets meer aan gedaan worden, dat hadden we eerder moeten aangeven. Dan was de kamer in een uurtje opgeknapt of zo? Dit is niet de enige kamer die er zo aan toe is, andere gasten die ook net vertrokken gaven ons groot gelijk en hadden dezelfde ervaring. Het was wel schoon vonden we allen en de locatie is geweldig. Dus werk aan de winkel! Succes!

Geweldige locatie, midden in het centrum en prima parkeergarage (uiteraard wel betaald parkeren) om de hoek. En de kamer is wel schoon.

gemiddeld

kwaliteit kamer. erg gedateerd, kapotte lampen bij bed-badkamerspiegel-salontafel, kapotte gordijnen, slecht werkende kranen.

ontbijt was voldoende, beetje droog brood, personeel was vriendelijk

weinig kwaliteit voor deze prijs.

De kamers waren erg gedateerd sommige meubelen kapot. De douchekop werd met een tyrip op z’n plaats gehouden. Veel rommel in het pand zoals oude meubelen opgeslagen op de gang. Het ontbijt was €9,50 maar we kregen goedkope afbak broodjes en oude koffie.

De bedden waren erg fijn en het was er schoon.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

super ligging maar oude sfeerloze gastenkamer die slecht bereikbaar was

sfeerloze, muffige, gastenkamer. 2 lampen deden niet. Kamer 'lag in een hoekje en was bereikbaar via buiten, (platte dak) en met diverse trapjes/opstapjes bereikbaar.

vriendelijk te woord gestaan, badkamer was schoon

• Beoordeeld op: 8 december 2017

De balie dame bij mijn bezoek in november was super...

De jongere balie dame van de woensdag avond jl. Zowel telefonisch als live komt ze over alsof ze haar werk niet leuk vindt of om een andere reden niet lekker in haar vel zit. Jammer...verder is het een prima verblijfplaats!

De balie dame bij mijn bezoek in november was super vriendelijk net als gisteren ochtend. Dat voelt fijn en verwelkomend.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Er was maar één kussen en het was erg dun.

Meer tussen, en een TV die werkt.

Er was maar één kussen en het was erg dun. Het ondersteunde mijn nek niet voldoende. De tv werkte niet. De lichten in de badkamer werkten niet. Er was geen reservedeken en ik had er graag een willen gebruiken omdat ik me een beetje koud voelde.

Prima plek om het centrum van Leiden te ontdekken.

Het hotel is niet supermodern, dus daar moet je van houden. Wij vinden dat prima, maar vooral de badkamer vond ik wel erg gedateert. Houd rekening met geluidsoverlast ‘s nachts ivm locatie. Ontbijt was ok, maar niet super.

Fijne kamer, hotel op super locatie, je loopt zo het centrum in. Parkeren bij hotel kan niet, maar is een parkeergarage op 5 min lopen, waar je voor 10 euro per dag kunt staan. Beetje kneuterig hotel, lijkt een familiehotel of zo. Vinden wij prima.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

De kamer was groot en het bed lag heerlijk.

Alles was verouderd. Vooral de badkamer. De douche kon niet hoog genoeg voor mijn partner van 1.80 m en er hing nog een douchegordijn. Om het een top accommodatie te laten worden, zouden ze de badkamers op kunnen knappen. De douche was overigens wel lekker warm.

De kamer was groot en het bed lag heerlijk. Alles was ook goed schoon en zag er netjes uit.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Gelukkig hoefde we alleen te slapen, dus dat ging goed.

De kamer was zeer gedateerd. Veel oude spullen en niet functionerende (plastic) lampen. Echt verschrikkelijk. De badkamer had veel sporen van ouderdom. Vlekken, die ingebeten en niet meer te verwijderen zijn op de toiletpot, de douchekop lekte aan alle kanten, geen goede ophanging om fijn te kunnen douchen, een instapbad waar je met moeite in kon stappen zonder uit te glijden, de deur verveloos. Allemaal zeer verouderd. Deze kamer is echt aan renovatie toe. De prijs-kwaliteitverhouding is echt beneden elk aannemelijk peil.

Geen ontbijt gebruikt. Het bed was goed. Personeel vriendelijk. De waterkracht van de douche was prima.

prima hotel voor 1 nachtje , ligging vonden wij wel heel prettig

ontbijt zat niet bij onze kamerprijs in. Vonden wij niet echt bijzonder voor wat we bij hebben betaald. de volgende keer in het centrum zelf gaan ontbijten. wij hebben er ons niet echt aan gestoord, maar er zit een mac naast die in het weekend steeds open blijft, dus hier kun je s nachts wat last van hebben..

ligging in het centrum, op loopafstand winkels en restaurantjes.

We komen terug!

De thee op de kamer was niet lekker: wellicht had dat te maken met de waterkwaliteit in Leiden?

Het uitzicht over het plein was top. Het bed was bijna té breed;-)

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Gastvrij hotel midden in het gezellige centrum van Leiden.

De inrichting van de kamers is een beetje gedateerd. Verlichting werkte niet goed. Kamers aan de achterkant zijn lawaaierig.

Personeel was heel aardig en behulpzaam. Ontbijt was eenvoudig maar prima verzorgd. Gastvrije sfeer. De ligging van het hotel is perfect; in het gezellige centrum. Winkelstraten, musea, bioscoop, bezienswaardigheden op loop afstand.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima! Fijne locatie, dichtbij de Universiteit.

Zie hierboven: inrichting van de badkamer is verouderd.

Het ontbijt was heerlijk. De inrichting van met name de badkamer is wat verouderd, maar een bad is wel erg fijn.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Goed en netjes correcte service

De douchekop zat los, toilet schoon maar heeft wat technisch onderhoud nodig maar functioneerde goed.

Geen gebruik gemaakt van ontbijt service. Schoon, elke dag werd de kamer schoongemaakt, handdoeken ververst, service goed en vlot.

Prima voor een paar dagen.

Stop van wasbak deed het niet. Geen t.v. (was nochtans vermeld). Moeilijk te hanteren schuiframen. Gehorig (dunne muren). Smalle trappen en gangen.

Rustig, goed bed, uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening. Uitstekende ligging in het centrum, dicht bij het centraal station en musea.

Eenvoudig hotel, op goede locatie

Heel veel herrie 's nachts, brallende studenten!

Hele ruime kamer, goede douche. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, maar je kan je fiets bij het heel parkeren. We zijn vroeg ingecheckt, en mochten op de dag van vertrek onze bagage laten staan. hele vriendelijke medewerkers

kamer viel erg tegen voor die prijs

De kamer is aan renovatie toe net als de badkamer. Wij hadden 2 pers. kamer met 2 ongelijke boxsprings. los verlengsnoer op de vloer, laminaat stuk tv uit jaar 0, bad rond de afvoer verroest, douchegordijn ronduit smerig, schimmel onderaan,kraan bij de wastfel spoot alle kanten op, erg lawaaierig,niet van buiten, maar meer in het hotel leek wel of er om de 15 min een boiler of een ketel aansprong

de ligging

lekker bed, ruime kamer, rustig

buitenkant oogt goed, maar binnen is het behoorlijk verouderd, een rommelig geheel van trappetjes, binnenplaatsjes, veel trappen, douchekop bleef niet hangen op de stang, geen afstandsbediening bij tv

lekker bed, ruime kamer, rustig

Geweldig en prettig verblijf in een zeer mooie en interessante stad.

De kamer was zeer proper. Een zeer ruime kamer met drie bedden voor mij alleen. Het ontbijt was zeer goed. Gevarieerd. Het personeel was vriendelijk.

We hebben een goed verblijf gehad in het hotel op een kamer die wel een renovatie kan gebruiken.

Kamer erg gedateerd, geen telefoon aanwezig, kast kapot, raam kon niet open waardoor een muffe lucht op de kamer hing en niet overal was de verlichting op orde.

Ontbijt was prima, van alles voldoende aanwezig. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Lokatie van het hotel prima, centraal gelegen. Schoonmaak goed, ook schoon beddengoed en handdoeken en voldoende aanwezig.

Locatie was perfect midden in Leiden.

Rondom kamer wat rommelig, maar daar hadden we geen last van. Ontbijt eenvoudig.

Locatie was perfect midden in Leiden. Kamer was eenvoudig, maar prima schoon bed en badkamer ook netjes.

Ruime, schone kamer op mooie locatie in Leiden.

Parkeergelegenheid was zeer slecht. Door verkeerssituatie in Leiden met omleidingen en wegblokkering was het voor iemand die niet bekend is in Leiden niet te doen om er met de auto te komen. De voorzieningen in de kamer zijn goed, maar zeer gedateerd.

Ruime, schone kamer op mooie locatie in Leiden. Niet duur.

Een prima verblijf in hotel Mayflower Leiden

Loopafstand naar LUMC was perfect. Ong. 10 min. Schoon...koelkast...waterkoker.. heerlijk bed. Vriendelijke mensen. Vlak bij centrum en toch een rustige plek om te verblijven. Leuke terrasjes bij de locatie.. voldoende eetgelegenheden en supermarkt op loopafstand.

Klein hotelletje, centraal gelegen, geen luxe, vriendelijk personeel.

Het hotel was oud tegels stuk, verf van de leuning, oubollig. Hele kleine tv. Het ontbijt was goef. Ik miste alleen harde broodjes en gewone yoghurt of kwark.

De locatie en de vriendelijkheid van de receptie. De grootte van de kamer. Prima voor 2 nachtjes Leiden. Locatie vergoed veel.

Ik heb het goed naar mijn zin gehad.

Ik vond de accommodatie (en vooral mijn kamer) erg warm. Er was weinig mogelijkheid voor ventilatie.

Ik was alleen en had een ruime tweepersoonskamer. Dat was heel prettig.

Niet best

Lakens vies, haar op de douchemuur, kon geen raam open. Geen verkoeling, minibar met 1 blikje Heineken?? 90 euro voor 1 nacht! Erg gedateerd!

Ruime kamer ,ramen stonden open om de kamer

Er was geen lift . We moesten naar 3 hoog lopen hadden daarom een kamer op lagere verdieping gevraagd . Niet beschikbaar . De prijs was niet inclusief ontbijt , wat wij wel gedacht hadden. Dit kan ook aan de informatie van booking.com liggen . Is onduidelijk . Bij de foto staat met ontbijt met een kopje .

Ruime kamer ,ramen stonden open om de kamer Fris te houden . Afstand tot trein en binnenstad goed.

midden in de stad

kamer was gedateerd, de tv oud en slecht werkend. Er stond een koelkast, een ventilator en een tv, op een kast waar 2 stopcontacten waren. er moest dus altijd iets uit het stopcontact blijven.

kamer was gedateerd en gehorig, maar het sanitair en de lakens waren schoon, dat vind ik het belangrijkst. ontbijt was prima. prijs/kwaliteit verhouding is kloppend hier.

Personeel zeer vriendelijk, kamer kan opgeknapt

- beetje te veel ouwe meuk: behang afbladderend, niet alle stopcontacten werkten, waterkoker werkte niet goed

Ondanks drukke locatie vrij rustig. Bed goed. In principe prettig dat er een waterkoker op de kamer was (die deed het alleen niet zo goed)

Locatie is top, heel erg centraal en dichtbij restaurants en...

niet iedereen was even vriendelijk, sommige dingen in de kamer en hotel zijn wat vervallen.

Locatie is top, heel erg centraal en dichtbij restaurants en het centraal station. Tevens een erg grote kamer en erg comfortabel met bad.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Mooie kamer om centrum van leiden

Bed was iets hard en bad/douche combinatie erg glad. Een anti slip matje zou niet verkeerd zijn in de kuip.

Lekker ontbijt, rustige en grote kamer en goede service.

Zeer gedateerd

Ruimtes waren goed, leuk uitzicht en bedden waren goed,wij vonden het ontbijt oke, maar kan me voorstellen dat er sommige mensen meer van verwachten.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Het bed was uitstekend, wij hadden liever een gewone douche...

Een douche cabine in plaats van een badkuip. De televisie was erg slecht .

Het bed was uitstekend, wij hadden liever een gewone douche gehad en een lift was een enorm gemis voor ons. De televisie was een aanfluiting zo slecht.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

WiFi, locatie, prima bedden

Ontbijt, kleffe houdbare broodjes, sappen uit pak, wel een lekker eitje Toilet benden bij ontbijtzaal was vies. Personeel zou een communicatietraining kunnen krijgen, ze bedoelden alles goed, maar de manier waarop het gebracht wel kan sommige mensen ontevreden maken.

WiFi, locatie, prima bedden

Een net hotel in het centrum van Gouda

Het sanitair c.q. de inrichting is enigszins gedateerd. Het ontbijt was redelijk, doch hield niet over: broodjes niet vers afgebakken? Betaald parkeren circa 600 meter vanaf het hotel. Iets wat moeilijk te bereiken met de auto.

De ligging van het hotel .

Sober verblijf. alles kan veel beter.

De slaapkamer is beslist naar vernieuwing/update toe. zitstoelen niet te verplaatsen en zitten ook niet goed. Gordijnen sluiten niet goed. Afstandbediening tv deed het niet. last van lawaai op straat

De bediening en receptie. De locatie Alles was wel schoon.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Een nacht in leiden

De deur was moeilijk op slot te krijgen. In de nacht gestoord aan een verwarmings ketel? Toiletbril zat los.

Vriendelijk ontvangst. Schoon bad en toilet. Dichtbij het station. Bed lag heerlijk.

Goede prijs/kwaliteit

Het geheel lijkt betere tijden gekend te hebben, da's duidelijk. Kamers waren wel proper, van alles voorzien. Onze kamer lag aan de voorzijde en op een WE gaat de jeugd wel erg laat naar huis toe (of is het in dit geval erg vroeg? 05.00u) dus wat lawaai op het plein.... Hotel heeft geen eigen parking, dus parkeergarage in de buurt=€€

Op museum bezoek in Leiden. De bedden waren groot en goed. Ontbijt was ruim voldoende en gevarieerd. Neen, geen champagne en oesters, kan ook nooit voor de zeer democratische prijs van 7,5€. Ligging binnen de stadskern aan de rand van de binnenstad was voor ons best te doen, je kan eigenlijk vandaar overal naar toe, we konden eigenlijk vlakbij uitstappen om in en uit te laden, het centrum van Leiden is verkeersarm.

N.V.T.

Het gebodene in relatie met de prijs is op de schaal van richter meer dan 10. Het hotel, kamer, comfort, faciliteiten en bediening heb ik als VN ambtenaar nimmer mogen mee-maken als passant waar dan ook ter wereld voor de prijs van 87,50 euro. Geweldig. Dit hotel zal ik zeker aanbevelen aan mijn (buitenlandse) vrienden en kennissen.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Leiden.... zeker het bezoeken waard!

De kamer heeft wel een opfrisbeurt nodig. Kleerkast was afgeleefd, verlichting in kamer en badkamer is aan vervanging toe. Verdeeldozen om aan voldoende priezen te komen is niet meer van deze tijd.

Grootte van de kamer, veel licht. Wel op de 3de verdieping zonder lift

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Locatie, dicht bij centrum en parkeergelegenheid.

Inrichting sterk verouderd. Eigenaars/personeel bespreken werk en problemen achter balie waardoor gasten die zitten te ontbijten mee kunnen 'genieten'. Ook 'schreeuwen' naar elkaar om opdrachten te geven.

Locatie, dicht bij centrum en parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Basic, voor overnachting prima

Geen parkeerplaats. Dichtstbijzijnde was 5-8 min lopen. Op zich geen punt maar het regende, dus dat is weer minder. Parkeergarage was €10,- dat moet je er dus bij op zetten.

In het centrum, alleen voor overnachting prima