Beoordelingen over Mercure Hotel Amsterdam West 4-sterren

Oude Haagseweg 20, Slotervaart, 1066 BW Amsterdam, Nederland

#223 van de 410 hotels in Amsterdam

Rustig gelegen aan een heel groot meer, direct aan een...
    • Privilege Tweepersoonskamer

Mocht later ontbijt zijn..

Rustig gelegen aan een heel groot meer, direct aan een busstation voor naar het centrum te gaan, langs het hotel een tankstation! Ideaal!

Heerlijk kamers en geweldig personeel.

Heerlijk kamers en geweldig personeel. Niks is te gek en zijn bereid om mee te denken en op te lossen. Locatie is top, kwartiertje met de bus en de taxi €40,-. Goede bedden, lekkere douche en een goede lunch kaart. Nogmaals aan al het personeel wat er afgelopen weekend voor ons klaar stond, dank jullie wel!

Makkelijk te boeken via booking.

Makkelijk te boeken via booking.com en de mogelijkheid hebben om bij de receptie contant te betalen. Kamer met 2pers bed eigenlijk niet beschikbaar maar personeel had extra moeite gedaan ons er toch 1 te geven. Erg fijn!

De badkamer was echt top!

Voor de prijs had het ontbijt erbij kunnen zitten. Mensen aan de balie bekeken mij en mijn vriend raar aan omdat we nog maar 18-19 zijn

De badkamer was echt top!

Het was een prima hotel met heel vriendelijk personeel.

De entree was wat lastig te vinden en het zou prettig zijn als er een voetgangerspad zou liggen.

Het was een prima hotel met heel vriendelijk personeel.

Personeel beloofde anders dan ze deden. Zo hadden wij parkeerkaart voor 30 euro zeiden ze erbij besteld en krijgen we rekening van 3x 17.50

Prima kamers goed ontbijt

Redelijk hotel

Locatie is absoluut niet mooi te noemen: vlak bij de snelweg en naast een benzinestation. Hotel wordt veelvuldig gebruikt als cursuslocatie: dit was ook de reden van mijn verblijf, anders had ik hier nooit voor gekozen. Prijs via Booking.com is prima, reguliere prijs is belachelijk hoog.

Prima hotel als uitvalsbasis (Schiphol). Zeer goed en uitgebreid ontbijt; inclusief vers geperst sinaasappelsap.

De kamer was fijn, groot genoeg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel zelf heeft niet veel te bieden voor een 4sterren hotel. Voor de prijs die ik heb betaald had ik meer verwacht.

De kamer was fijn, groot genoeg. Bedden lagen fijn.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Ligging en nette kamer met een fijne douche
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meerdere malen heeft het personeel discussie gevoerd over planning van de uren of het feit dat iemand al naar huis wilde. Zowel bij de receptie gebeurde dit als bij de bar. Als bezoeker niet goed dit mee te maken omdat je je er een beetje onwelkom door voelt.

Ligging en nette kamer met een fijne douche

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Redelijk maar ontevreden over kwaliteit en prijsverhouding, te duur !!
    • Privilege Tweepersoonskamer

Ongeïnteresseerde medewerkers aan de balie. Nauwe gangen, lijkt meer op een doolhof dan een gang van een fatsoenlijk hotel!! Koude badkamer// toilet zonder kachel !! Privilege kamer doet zijn naam geen eer aan !!! Kamer lijkt meer op een kippenhok . Mensen met claustrofobie raad ik aan om niet om de tuin geleid te worden.!! Kwaliteit kwantiteit prijsverhouding: Te duur voor een kamer van pakweg 16 m2. Koude badkamer // toilet.!! Geen kachel aanwezig !! Geen badjas.!! Wel aangegeven in de lijst maar dus niet aanwezig!! Zal never weer dit hotel boeken. Heb in 3 maanden tijd in dezelfde regio 10 overnachtingen gedaan i.v.m. behandeling in ziekenhuis. Minibar karig met slechts een kleine fles wijntje, 2 blikken cola, 3 spa water, een klein zakje chips en een mini zakje pinda's. Heb in andere hotels veel betere gevulde minibars gezien !! Rode wijn ontbrak. Dit hotel viel mij echt tegen voor de dure prijs.!! 90 EURO IS WEL VEEL GELD voor een nacht.

Het bed is het enige waarover ik het meest tevreden ben. En Bad en toilet heel netjes met basis voorzieningen.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Te duur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Typisch weer een voorbeeld waar alles extra geld kost. Duur ontbijt, parkeren voor het hotel is duur. Oud gebouw wat redelijk is opgeknapt.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Ondanks de ergernis van het wachten voor het inchecken verder een prima verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ondanks dat ik al online had ingecheckt, heb ik 20 minuten moeten wachten bij de balie tot ik kon inchecken en was ik uiteindelijk ruim een half uur verder. Reden hiervoor waren een aantal bezoekers van een congres in een van de zalen die hun uitrijkaart waren vergeten of nog moesten betalen en zichzelf kennelijk ook zo belangrijk vonden dat voordringen noodzakelijk was. Erg storend voor de ‘echte’ hotelgasten vond ik. Verzin daar dan wat op met die bedrijven dat ze zelf die uitrijkaarten in de zaal verstrekken of stuur ze naar de automaat. Of zet extra baliepersoneel in voor deze mensen zodat de rest daar geen last van heeft. Overigens is een uitrijkaart gelijk verstrekken bij het inchecken ook handiger daar ik daar bij het uitchecken ook weer op moest wachten. Kortom, het kan efficiënter!

De avondmaaltijd die ik besteld had was goed en ik vond het heel netjes dat ik niet extra hoefde te betalen voor de roomservice. Vriendelijke jongen die het kwam brengen, top!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

hotel volgens verwachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parkeren vond ik aan de dure kant voor een lokatie buiten het centrum (17,50 per dag). Je kunt de auto ook op een nabij gelegen carpoolstrook zetten.

Goed ontbijt, met verse jus. ruime kamer met prima bed.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

super !
    • Privilege Tweepersoonskamer

misschien, maar dat heeft niks met het hotel te maken, maar voor de voetgangers, om aan de bushalte te geraken, is er wel niks voorzien en moeten we een gevaarlijk kruispunt over. misschien daar iets voorzien voor de voetgangers, om over te steken en dat is het meer dan super !

de vriendelijke ontvangst ! ook de kamers waren super en het ontbijt was uitgebreid en super lekker. een aanrader op alle vlakken. ook leuk om op het terras te zitten aan het water :)

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Teleurstellende ervaring

Het personeel was niet op de hoogte van regelgeving. Schandalig behandeld. Separate klacht ingediend bij acomodatie zelf.

Moderne Kamer en Stijl met goede standaardfaciliteiten op de kamer

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Ontspannend, gezellig en verrassend!

Onder de bedden veel stof. En de hoeslaken waren wat te kort waardoor je bij draaien het laken zo lostrok.

De verwelkoming bij aankomst was heel hartelijk. Het ontbijtbuffet was zeer uitgrbreid en lekker!

Kamers waren proper en gezellig, supervriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie was niet zo top, het hotel ligt vlak aan schiphol ipv amsterdam centrum. Gelukkig is er op nog geen 5 minuten wandelen een bus rechtstreeks naar amsterdam centraal

Kamers waren proper en gezellig, supervriendelijk personeel

Tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nachtlawaai, hotel wordt gebruikt voor overnachtingen voor mensen die vluch moeten nemen via Schiphol

Kamer was in orde, kregen een upgrade naar privilege kamer daar hotel volgeboekt was

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Relaxed goede sfeer. Behulpzaam

Oversteek naar de overkant vd straat.

Ontbijt lekker en betaalbaar. Kamer wat klein vergeleken met de prijs. (Duur) wel heel netjes en schoon. Mooie rivier / waterpark aan de overkant vd straat.

Prima rustig gelegen hotel

nog haren van vorige gasten in douche Deuren vallen hard dicht, wat s morgens zeer storend is als je zelf nog slaapt

Groot comfortabel bed, leuke kamers, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

goede bereikbaarheid naar het centrum van Den Bosch, met...

prijs van het ontbijt, nl. 19,5€/persoon

goede bereikbaarheid naar het centrum van Den Bosch, met voldoende parkeergelegenheid, en confortabele en ruime kamers

Top locatie!en goede lunch mogelijkheid!

Locatie was top Eten was super, clubsandwich was vrij groot maw perfect voor de grote eter! De salade zalm met quinoa was zeker aan te raden!! Ook grote portie voor een scherpe prijs!! Shuttle bus naar airport goed geregeld!

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Mooi en verzorgd hotel voorzien van alle comfort.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Redelijk afgelegen, waardoor het wel even duurde vooraleer je het centrum van Amsterdam bereikte. Ook 's nachts moeilijk te bereiken vanuit het centrum.

Mooie kamers voorzien van al het nodige. Ontbijt was super. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Prima kamers, goed ontbijt, gedateerd, hygiëne kan iets beter.
    • Privilege Tweepersoonskamer

Hotel is een beetje gedateerd. Hygiëne kan beter, onder het bed lag nog een sok, glazen, snoepjes en een hoop stof. Dit aangegeven tijdens het uitchecken, maar hier helaas niet echt reactie op gekregen.

Ontbijtbuffet is perfect. Goede locatie, dicht bij een bushalte waar zeer regelmatig een bus langs komt, zelfs 's nachts. Mooie ontvangstruimte.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Zeer tevreden!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor mensen die van amsterdam-centraal komen op voorhand al laten weten via welk openbaar vervoer ze het beste naar het hotel kunnen gaan en op de foto stond er een bad, maar die was gerenoveerd tot een douche

Superlekker ontbijt met veel keuze! De kamer was echt proper en de bedden waren zalig!!

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

De kamers zijn recentelijk gerenoveerd

Ontbijt: geen fruitsap, ook andere priducten waren 'op' - daar wordt € 22,50 voor aangerekend, niet correct.

De kamers zijn recentelijk gerenoveerd

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Het is een stelletje oplichters.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is een bedrag van 48,50 van mijn creditcard afgeschreven als autorisatie, maar nog nog nooit teruggestort ondanks e-mails en diverse telefoontjes. Ze ontkennen dat dit bedrag van mijn creditcard is afgeschreven ondanks bewijs van afschrijving.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, dit zorgt voor veel...

Het hotel wordt momenteel gerenoveerd, dit zorgt voor veel overlast. Tussen 7:15 en 19:00 is er geluidsoverlast. We moesten 3 keer verhuizen naar een andere kamer, in 1 kamer was er geen water, in een andere was er nauwelijks waterdruk. GEEN AANRADER!!!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Goede prijs maar geen 4 sterren!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren kost 17,50 per dag. Veel te veel voor buiten het centrum. Kamers erg klein. Vooral de badkamer Is klein. Plafond is laag dat ik niet normaal kon douchen. Hotel claimed 4 sterren te hebben maar in onze ogen slechts een krappe 3 sterren waardig

Prijs was ok

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Een 4-sterren hotel met een uitstekende prijs-kwaliteit. De moeite!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enige minpunt dat we kunnen bedenken, is dat de lavabo in de badkamer niet heel snel doorliep en een beetje een geurtje gaf soms. Dit was echter geen probleem voor ons. En de badkamer was wel heel netjes en hygiënisch. Het is een klein detail. Maar dit detail kan misschien wel makkelijk verholpen worden en maakt dan nog nét dat kleine verschil.

Propere kamer, goed bed met zachte kussens, rustig, geen lawaai. (Ook géén lawaai van vliegtuigen / Schiphol.) Babybed werd voorzien zoals gevraagd, meteen bracht men ook een extra (zachter) babymatrasje toen we dat vroegen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Aangename en super handige verbinding (voor mensen die het niet erg vinden om een vrij druk bezette bus te nemen) met Amsterdam stad via bus 197, halte vlakbij het hotel. Heel lekker ontbijtbuffet. Ook erg goed diner gegeten 's avonds (met zeer goede bediening) aan betaalbare prijzen in het hotel restaurant. Ook voor onze baby van 1,5 werd goed gedacht (babystoel, extra brood voor kindje). (Toen we vertrokken holde er zelfs iemand van het hotel achter ons aan omdat er nog een vergeten fopspeen was gevonden in onze kamer!) Dit was reeds ons 2de verblijf hier, en ook bij toekomstige bezoeken aan Amsterdam komen we zeker en vast terug naar dit hotel. De ligging net buiten de stad (rustig, luxe, betaalbaar, geen uitgaansgasten) in combinatie met de busverbinding (met bussen iedere 15 minuten) maakt dit hotel voor ons perfect gelegen! Het uitstekende ontbijtbuffet is zeker een extra troef. (Hartig en zoet beleg, eieren, spek, broodjes, sandwiches, fruit, yoghurt, verse sinaasappelsap, koffie, muesli, croissants,... voor ieder wat wils. Vers, proper en goed aangevuld! Een deftig ontbijtbuffet dus en geen tegenvaller zoals in vele andere hotels.)

• Beoordeeld op: 22 september 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was uitstekend, schoon en boven verwachting. Airco, koffie & thee, voldoende handdoeken.

neutraal functioneel airporthotel

Ontbijt had beter op een vroeger tijdstip geopend kunnen worden. ivm met evt vroege vluchten.

Avondeten in het restaurant

ik kom terug
    • Standaard Suite

...

good hoor

Goede prijs-kwaliteit verhouden, heerlijk matras, perfect luchthavenvervoer!

Heerlijk bed en geweldige luchthavenshuttle.

Het uitstekend personeel

Prima kamer met een uitstekend bed

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Alles was super, goed gelegen, vriendelijke personeel, netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden geen ontbijt genomen. We vonden dit veel te duur

Alles was super, goed gelegen, vriendelijke personeel, netjes

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betalen parkeren, dit stond wel vermeld

Goed hotel

Dat een vriendelijke receptioniste zei op de carpoolplaats...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat het parkeergeld zo hoog was

Dat een vriendelijke receptioniste zei op de carpoolplaats tegenover het hotel gratis parkeren was. Scheelt weer 17.50

De goede service en de vriendelijkheid van het personeel.

Geen enkele opmerking

De goede service en de vriendelijkheid van het personeel.

Het bed was reuze goed😃
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Moesten plots nog 18,00€ bij betalen, wat blijkbaar toch niet klopte!

Het bed was reuze goed😃

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Verder was alles prima in orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er maar zo een klein raampje open kan. Ik kan niet zo goed tegen airco's dus heb graag een raam open.

Verder was alles prima in orde.

locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

warmte op de kamer en de bedden

locatie

Perfect

Eigenlijk niks

Geweldig bed en perfect sanitair

Genieten

De omgeving

Dichtbij het centrum, echte aanrader!
    • Standaard Suite

Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet, zeer nette en comfortabele kamers, geluidsisolatie van de kamer, heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ondanks het slechte weer toch een leuk weekend in Amsterdam
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt. Mooie kamers vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Tips: ontbijt te duur 22.50 pp! Bar om 24.00 dicht is te vroeg. Tops: heerlijke bedden mooie badkame

Horeca vroeg dicht

Bedden

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uit het restaurant ben ik weggelopen vanwege de houding van een van de personeelsleden en ben elders gaan eten.

Ontbijt perfect .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden het ontbijt wel te duur .

Ontbijt perfect . Kamers uitstekend

Prima hotel als uitvalsbasis voor Amsterdam

Betalen voor de parkeerplek. Gasten zouden gratis moeten kunnen parkeren.

Prima ontbijt. Schone kamer. Goede matrassen.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Restaurant

Restaurant

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Hopeloos

Personeel was onvriendelijk, deden moeilijk over creditcard, probeerden een late checkout aan te smeren en jaagde me weg van het ontbijt

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Kamers netjes en goede bedden,avondeten was matig en niet gemoedelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Variatie in restaurant en temperatuur veel te koud. Meerdere klaagden en hebben met de jas aangezeten .

Ontbijt was goed.

Het vriendelijk personeel, het comfortabele bed, het lekkere...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het vriendelijk personeel, het comfortabele bed, het lekkere ontbijt.

Slecht geslapen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen fijn hoofdkussen, zeer gehorig hotel. Nachtrust viel daardoor tegen.

Goed ontbijt, schone kamer

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Niet prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg veel lawaai gehad van de schoonmaak en buren.Wilden in de middag eventjes slapen maar dit lukte niet!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima verblijf dichtbij Ziggo dome en de stad.

Geen bad

Prijs

Beetje jammer dat je €17,50 moet betalen voor het parkeren...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje jammer dat je €17,50 moet betalen voor het parkeren terwijl het aan de overkant gratis is.

kort maar krachtig

Ontbijt duur

Nette badkamer, lekker bed

prijs/kwaliteit ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was behoorlijk. De kamer was klein maar gezellig

Prima voor 1 nacht

Kamer en badkamer prima

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima hotel met vriendelijk personeel

Geen

Vriendelijk personeel!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt. Er zat schimmel op het brood!!!

De kamers

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Bij openstaand raam veel verkeersgeluid van nabij gelegen weg

Bij openstaand raam veel verkeersgeluid van nabij gelegen weg

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Zoals steeds alles in orde

Lekker ontbijt. Mooie vernieuwde kamers

Prima ontbijt.

Prima ontbijt.

One night stay
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel voor één nacht, maar meer moet je er niet van verwachten

Heel goed

Eigenlijk niets, bus naar centrum 20 min. Prijs van parking was wel te duur

Ontbijt was heel goed, mooie kamer Heel vriendelijk personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mercure Hotel Amsterdam West