Beoordelingen over Mercure Hotel Amsterdam City South 4-sterren

Joan Muyskenweg 10, Amsterdam Oost, 1096 CJ Amsterdam, Nederland

#149 van de 410 hotels in Amsterdam

Was leuk, maar niet voor herhaling vatbaar
    • Classic Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Badkamer gedateerd, geen raam dat savonds open kon. Driepersoons kamer moest de airco zo hoog gezet om koeling te geven, dat het weer te koud werd voor de mensen die er dicht bij lagen. Restaurant erg ongezellig met hoge afscheiding er tussen.

Ontbijt was prima.

Goed hotel, zeer rustig gelegen, met eigen parking
    • Classic Tweepersoonskamer

Hotel is minder makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer maar met de fiets ben je op 10 minuten in het centrum.

Zeer vriendelijk personeel en goede service. Hotel is heel rustig gelegen dus geen lawaai van de straat. Hotel heeft eigen grote parking. Fietshuur is mogelijk. Uitgebreid ontbijt. Koelkast op de kamer. Check out tot 12u is zeker ook een pluspunt.

Tevreden zoals altijd, maar toch een kleine ontgoocheling deze keer
    • Classic Tweepersoonskamer

Wij komen gemiddeld twee maal per jaar naar Mercure Amsterdam. Normaal hebben we altijd een ruime kamer. Deze keer zaten we in het gebouw ernaast en de kamer viel vrij klein uit. De kleine douchekop werkte niet en was helemaal verkalkt. Spijtig na drie uitstekende jaren, nu toch even een kleine domper

Het ontbijt is lekker en veel keuze De bar beneden is gezellig De mensen aan de balie en het ontbijt zijn heel vriendelijk

De bar 's avonds voor nog een drankje bij terugkomst.
    • Classic Tweepersoonskamer

De afgelegen metrohalte. Vooral 's avonds want het is in het weekend in ieder geval geen drukke bestemming.

De bar 's avonds voor nog een drankje bij terugkomst.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Nette kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was erg warm op de kamer, de blazer deed niet veel, dus het raam maar open gezet. Het bleef echter oncomfortabel warm. Parkeren is prijzig, maar dat is overal in Amsterdam het geval.

Nette kamer. Goed gedineerd. Helaas verslapen waardoor ik het ontbijt gemist heb.

• Classic Tweepersoonskamer

Het personeel was niet erg vriendelijk bij het ontbijt en de kamer was om 6 uur al erg licht.

De kamer was ruim en goed onderhouden. Op 15 minuten sta je in Amsterdam centrum, toch is het heerlijk rustig aan het hotel.

matiger als de afgelopen keren
    • Classic Tweepersoonskamer

incheck matig. info slecht ( 2 kamers ipv 1), andere gasten eerder geholpen terwijl wij er als eerste stonden. voor dat geld verwacht je wel dat parkeren zit inbegrepen. kamer was niet goed gestofzuigd. papiertjes, lolliesticks nog onder bed. 's avonds na ruim 12.00 geen drank meer aan de bar. we konden niet naar buiten. deuren waren dicht, moesten omlopen via parkeerplaats.

ontbijt was lekker en voldoende. bedden sliepen heerlijk.

Fantastische uitvalsbasis om Amsterdam te ontdekken!!
    • Classic Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

De locatie vlak langs de autostrade is ideaal. Je moet niet liggen sukkelen om te parkeren in het centrum en de metro is vlakbij (te voet +/- 5 minuutjes of met de gratis shuttle dienst) waardoor je binnen 15 minuten pal in het centrum staat. Het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was zeker in orde, ruim en proper. Zaten op de 17de verdieping dus het uitzicht was wel tof!! Het ontbijt was zeker in orde als ook het restaurant opzich. Het winkeltje in het hotel is een extra pluspunt voor als je zin hebt in een snack :-) Wij hebben enkel positieve herinneringen aan dit hotel en komen zeker terug bij ons volgend bezoekje Amsterdam.

Prima plek om een nachtje te verblijven voor en na een concert.
    • Classic Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het ontbijt voor €22,50 is echt veel te duur. Dit hebben wij dan ook niet gedaan.

Dicht bij de snelweg dus makkelijk te bereiken. Eigen parkeerplaats tegen normaal parkeer tarief. Eten in restaurant aan het water was erg goed.

Prijs / kwaliteit verhouding valt enorm tegen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Prijs / kwaliteit verhouding valt enorm tegen. Zal ongetwijfeld beter zijn in het nieuwe gedeelte maar voor het oude gedeelte zijn deze prijzen belachelijk hoog.

Prijs/kwaliteit was niet in evenredigheid : te duur
    • Classic Tweepersoonskamer

Personeel van het terras was onvoldoende. De ober was traag en we moesten soms tot 3 maal toe iets vragen om het te bekomen. Sommige zaken van de bestelling hebben we niet gekregen. De badkamer was klein en onlogisch ingedeeld (toilet stond in de weg en bijgevolg geen ruimte voor 2 personen). De douche daarentegen was meer dan groot genoeg. De airco werkte niet voldoende.

Personeel aan het onthaal was behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt was lekker.

De kamer was heel prettig.
    • Classic Tweepersoonskamer

Roomservice viel erg tegen. Slechte prijs-kwaliteitsverhouding. En de kamer was niet op alle punten goed schoongemaakt. Toilet was na de eerste nacht niet schoongemaakt.

De kamer was heel prettig. Klantenservice uitmuntend. Ontbijt erg uitgebreid en van een goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

De kamer is erg ruim en comfortabel.
    • Classic Tweepersoonskamer

De accommodatie is vrij ver verwijderd van het centrum van de stad, waardoor je altijd rekening moet houden met tram/metro.

De kamer is erg ruim en comfortabel. Daarnaast is ook de badkamer is proper en praktisch.

Uitgebreid en vers ontbijt, alles was aanwezig.
    • Classic Tweepersoonskamer

Er mocht wat meer licht zijn op de kamer. De metrohalte is een stukje wandelen.

Uitgebreid en vers ontbijt, alles was aanwezig. Hotel is stijlvol en proper.

Verblijf Mercure Hotel Amsterdam
    • Classic Tweepersoonskamer

De accommodatie op zicht is al niet de goedkoopste en dan rekenen ze nog eens 24€ per dag om te mogen parkeren op de parking van het hotel. Afloop douche was verstopt dit gebeurd ook niet van vandaag op morgen.

Super ontbijt

Rustige ligging en tóch vlakbij de autosnelweg. Super ontbijt en personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Misschien net íets te ver van het centrum. 25min met de fiets. Metro is op 15 min. Wandelen maar er is wel een shuttle naar de metro

Het uitgebreide ontbijt, de parking en vooral het zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Teleurstellend
    • Classic Tweepersoonskamer

Airco werkte totaal niet (was eigenlijk een verwarming). We werden aan de bar genegeerd en moesten zelf actie ondernemen om iets te kunnen bestellen. Er was bijna meteen last order. Geen minibar bestukt.

Receptie was vriendelijk. Relatief dicht bij de metro.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Aardig hotel voor het geld maar het personeel is een drama.....
    • Classic Tweepersoonskamer

Vreselijk personeel. Totaal ongeschikt voor het werk. Overdreven "populair" gedrag bij inchecken, waarschijnlijk om het gebrek aan capaciteiten te verbergen. Fout op fout op fout.......

Aardige kamer, redelijk ruim. Bed prima.

Aangenaam en hygiënisch
    • Classic Tweepersoonskamer

Er werd ons mee gedeeld dat onze kamer was opgemaakt voor een enkele persoon en wanneer we nog wat te kort hadden, mochten we dit gewoon vragen. Bij aankomst in de kamer was er een grote handdoek en badmantel te weinig, dit hebben wij meteen telefonisch gemeld bij de receptie. Er ging iemand komen met een handdoek en badjas maar deze hebben wij (na 20min wachten) niet ontvangen.

Bij aankomst hebben we een upgrade gekregen zonder meerprijs, dit was alvast een aangename verrassing. De kamers waren ruim genoeg en hadden goede voorzieningen. Deze waren ook erg netjes en goed gepoetst.

Vriendelijke personeel, leuke bar , en 24/7 shop.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer was niet schoon, vette vieze plekken op de nachtkastjes en vloerbedekking.

Vriendelijke personeel, leuke bar , en 24/7 shop. uitstekende locatie , en relatief goedkope parking in 5 min tijd en 7 a 8 euro prijs ben je met Uber in het centrum van de stad

• Classic Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het personeel was vriendelijk en legde me precies uit hoe naar het VU MC te rijden. De kamer was schoon en netjes, en er was mogelijkheid het raam op een kiertje te zetten. Dat slaapt beduidend fijner dan in airco.

Een vriendelijk, gezellig en aangenaam verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

We kregen een upgrade gratis als kamer maar lagen aan de straat kant. Er was wel wat lawaai maar viel nog goed mee. De kamers waren enorm warm en de airco deed niet veel. De bedden waren persoonlijk voor mij te hard maar dat zal van persoon tot persoon afhangen.

Het ontbijt heeft ons eigenlijk aangenaam verrast. De vriendelijkheid van het personeel bij het inchecken en wanneer er problemen waren was extreem goed.

Een heel leuk verblijf in een super hotel

De kamers die wij dicht bij elkaar kregen was in de tweede toren aangezien we dicht bij elkaar wouden zitten en een kamer van 3 personen nodig hadden. De 2 persoonskamers hebben daar 2 aparte bedden en dat is in een relatie een beetje spijtig.

De bedden konden verplaatst worden waardoor we in de kamer met 3 bedden de bedden tegen elkaar konden schuiven om 's avonds gezellig op te zitten en wat uit te rusten. Het was ook zeer fijn dat we bij elkaar een kamer kregen toen we er bij het inchecken naar vroegen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Verblijf, prima. Receptie personeel heel klantvriendelijk!
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij Booking.com wordt met grote letters vermeld incl ontbijt! Bij de aanbiedingsprijs! Maar als je doorscrolt blijkt dat niet het geval! Dit is eigenlijk misleiding, dus anders vermelden Booking.com!!!!

In het weekend was het parkeren goedkoper als werd aangegeven!

Aanrader als je niet perse in het centrum hoeft te logeren.

Echt helemaal niets.

De kamer was klein, maar netjes en heel volledig ingericht. De softdrinks in de minibar waren gratis. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Medewerkers zonder uitzondering zeer vriendelijk. Het hotel ligt iets buiten het centrum op minder dan 10 minuten lopen is een metrostation, wil je niet lopen dan staat er een shuttle klaar om je er naartoe te brengen. In minder dan 20 minuten zit je midden in het centrum. Prijs-kwaliteit is echt uitstekend.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Geweldige kamer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Parkeerkosten. Ik moest 24,- euro betalen voor de tijd van 17.00 uur tot 07.00 uur. Ik had verwacht dat als je overnacht de kosten voor parkeren weg zouden vallen en/of dat er een gereduceerd tarief zou gelden. Maar dat is dus niet zo.

Geweldige kamer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

trendy net hotel, prijs kwaliteit erg goed ,heerlijk gegeten
    • Classic Tweepersoonskamer

alles was ok, maar alleen de bedden...pjieww een beetje hard helaas wie heeft die uitgezocht????

net schoon hotel,nette kamers als nieuw, mooi trendy entree van het hotel,restaurant en bar stralen gezelligheid uit,leuke menukaart heerlijk gegeten. vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 december 2017

• Classic Tweepersoonskamer

Om 23u30 kwam vreemde op de kamer, ze hadden mijn kamer niet als onbeschikbaar gezet na inchecken. Wel uiterst netjes opgelost door personeel.

Het personeel

Goed verblijf buiten drukke Amsterdams centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer

Conform verwachtingen, geen tegenvaller. Niet ontbeten, vond de prijs voor een ontbijt aardig hoog.

Vriendelijk personeel, en ook het diner was prima: casual en goed

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima verblijf voor 1 nacht!
    • Classic Tweepersoonskamer

De algemene toiletten beneden vond ik erg vies! S morgens na het ontbijt even geweest en s middags voor vertrek nog een keer. Dezelfde toiletten waren nog steeds erg vies! Jammer!

Het meisje wat ons hielp bij het inchecken was erg vriendelijk. Gaf ons een duidelijke uitleg en nam de tijd. Een fijne eerste indruk.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Fijn hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Relatief kleine kamer, maar wel van alle gemakken voorzien. Vriendelijk ontvangst door het personeel. Mooie locatie bij de Amstel en dichtbij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 25 november 2017

De parkeergelegenheid is echt ideaal.
    • Classic Tweepersoonskamer

De parkeergelegenheid is echt ideaal. De auto kan er blijven staan en op slechts 5 minuten lopen zit een metrostation. Uiteindelijk binnen een kwartier in het centrum van Amsterdam.

Lekker tot rust gekomen na de bijzoekjes aan het centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer

Afzuiging in de badkamer. In het rooster zat behoorlijk wat stof.

Mooi uitgebreid ontbijt. Hotel ligt op een gemakkelijke locatie om er met de auto te komen. Metro station redelijk in de omgeving. Goede verbinding naar het centrum van de stad.

Ik ben volledig tot rust gekomen
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers mogen voor dit geld ook wel inclussief ontbijt. Ook zijn ze wel best klein. Vandaar het prijs kwaliteitsverschil

De kamer had een prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Mooie moderne kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer

Schoonmaak. Er lagen een paar gebruikte sokken van de vorige gast onder de stoel naast het bed.

Mooie moderne kamer. Warm interieur. Entree en begane grond van het hotel goede sfeer en warme moderne aankleding. Heel stijlvol.

Een leuk verblijf gehad.

Een leuk verblijf gehad. Kamers OK! Kindvriendelijk. Ontbijt prima in order. Ook een avondmaal genomen en aangenaam verrast. Een winkeltje in het hotel waar de wijn merkelijk minder duur was dan in het restaurant. TOP!!

Goede locatie, mooie kamers en badkamer. Goede verbinding naar centrum
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt valt tegen, het is wel lekker maar van zodra je na 9uur komt worden er al veel zaken niet meer aangevuld

Kamers waren proper. Goede verbinding naar het centrum

Rustig hotel, en makkelijk gratis vervoer voor terugreis naar metro voor Amsterdam Centraal station.
    • Classic Tweepersoonskamer

Niks tegengevallen, was maar voor 1 nachtje.

Vriendelijke duidelijke uitleg bij aankomst, kamer in orde, jammer genoeg geen tijd voor ontbijt, zeker voor herhaling vatbaar bij bezoek aan Amsterdam.

Goed en schoon hotel, aardig personeel, heerlijk ontbijt tegen een redelijke prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het personeel was erg vriendelijk. Je merkte dat zo veel mogelijk werd geprobeerd om een wachtrij te voorkomen. Toen dit toch onvermijdelijk het geval was, vond ik het ontzettend goed dat er iemand rond liep om met de hotelgasten over hun verblijf uit te wisselen. Het ontbijt was goed en uitgebreid. De standaard kamers klein maar prima. Fijn dat het raam open kon.

Ok
    • Classic Tweepersoonskamer

1. 2Persoonskamer geboekt excl. Ontbijt. Bij vraag voor ontbijt, 2x gefactureerd. Reeds aangekaart bij dienst facturatie via mail, maar geen response. Let's await and see. Dit is wel een show stopper owv principe (tijdens bezoek hiervoor, weeral invoicing problemen ivm ontbijt). 2. Ik heb een Accor Membership kaart, maar kon deze niet gebruiken omdat ik via Booking.com heb geboekt.

Parking faciliteit in Amsterdam! Personeel Algemene hygiene en comfort

Uitstekende locatie voor ons, makkelijk te bereiken en makkelijk om weer de weg op te gaan
    • Classic Tweepersoonskamer

Hebben geen ontbijt genomen. Als vegetariër/vegan is het moeilijk om iets passends te vinden in een ontbijtbuffet.de kamers waren excellent van maat, prima royaal en comfortabel bed.

aangenaam verblijf en rustig
    • Classic Tweepersoonskamer

de parkeergelegenheid bij het hotel zou iets goedkoper mogen zijn voor de mensen die in het hotel verblijven

het ontbijt was heerlijk , het was er rustig en aangenaam verzorgde kamer

Zeer prettig verblijf, behalve de boertige receptioniste die de telefoon zomaar inhaakte.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik heb achteraf naar het hotel gebeld om te melden dat mijn vriendin haar oorbel daar vergeten was en ze hebben zeer boertig de de telefoon weer ingehaakt.

de kamer was zeer proper

kwaliteit van lunch was prima!
    • Classic Tweepersoonskamer

Viel mij op dat er in de bar/restaurant negatieve sfeer hing. Personeel praat met elkaar in restaurant over onderbezetting personeel enz. Dit wil je als gast niet horen. Restaurantmanager was negatief.

kwaliteit van lunch was prima!

Junior staff probeert behulpzaam te zijn, senior staff is ongemanierd.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ongevraagd fast-checkout per mail, geen toelichting bij inchecken, geen toelichting in mail. Op bijgevoegde invoice wordt ontbijt default in rekening gebracht, tegen vol tarief, terwijl we geen ontbijt hadden gereserveerd noch genuttigd. Uitchecken duurde half uur, mede door onzin discussie met senior staff in poging een correcte factuur te krijgen. Geen excuses voor onduidelijk systeem en ongemak. Nog nooit meegemaakt in een Accor Hotel. Schandalig, riekt naar oplichting!

prima kamer & hotel bar

Bereikbaarheid stad, vriendelijkheid en uitleg personeel!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het enige minpuntje is dat de badkamer afgesloten is met een schuifdeur. Niet altijd even plezant om toilet te gebruiken

Bereikbaarheid stad, vriendelijkheid en uitleg personeel!

Te snel naar huis moeten keren.
    • Classic Tweepersoonskamer

Om 0u Snachts al moeten uitchecken met een ziek kindje en er werd niets als compensatie aangeboden, voor toch 2 ontbijten die in de ochtend niet genuttigd zijn..

Vele mensen van het personeel waren vriendelijk. Mooi uitzicht, 17de verdieping. Dicht bij de metro.

leuke accomodatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Het water in de douche kon beter aflopen maar dat is een tip die ik geef

Lekker ontbijt, topvriendelijk personeel,goed bereikbaar maar toch geen geluidshinder van de snelweg, veilig gevoel in het hotel via de kaart waarmee je de lift moet bedienen

goed gelegen en comfortabel hotel als uitvalsbasis voor Amsterdam, metro op 6 min. afstand
    • Classic Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

de gebruikte handdoeken werden niet steeds aangevuld, badkamer werd niet steeds gepoetst

zeer goed ontbijt, moderne inrchting receptie/bar/restaurant

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

De snelle bediening van het personeel aan de receptie .
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij het fietsenverhuur : sommige lichten werkten niet op de fiets vooraan De kastjes in de sportruimte en hamam om persoonlijke spullen op te bergen konden niet op slot.

De snelle bediening van het personeel aan de receptie . Het verhuur van fietsen aan het hotel is ideaal.

kamers klein .
    • Classic Tweepersoonskamer

Sorry , zie hoger.......positief : goed locatie om stad te bezoeken , goed terras , goede tapbaar, wel weinig personeel voor buitenterras

kamers klein ......venster beperkte opening....koffie op de kamer niet bijgevuld......beperkte afvaart boottocht vanuit hotel, niet inde namiddag

Ik heb er van genoten...
    • Classic Tweepersoonskamer

de hygiëne op de kamer, de spiegel in de badkamer was niet gereinigd, het tableau aan de doordrukknop van het toilet was niet gereinigd, de plinten in de badkamer waren niet gereinigd wat direct een vuile indruk geeft

het bed! Nog nooit zo goed geslapen op hotel!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Het personeel aan de receptie is zeer behulpzaam en...
    • Classic Tweepersoonskamer

Het personeel aan de receptie is zeer behulpzaam en vriendelijk.Het ontbijt is uitgebreid met heel veel keuze, zeer lekker. Het hotel heeft veel ruimte. Het ligt buiten Amsterdam maar met de metro waarvan de halte op een kleine 10 minuten stappen ligt, ben je heel snel in hartje Amsterdam.

Perfecte locatie
    • Classic Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

de kamertemperatuur was echt vreselijk er kon geen raam open

De kamer vind ik voor 3 personen aan de krappe kant. Echter de locatie van het hotel ten opzichte van het centrum was echt te gek. Als ik weer naar Amsterdam ga zou ik weer daar logeren en ik kan het een ieder aanbevelen.

echt de moeite waard - om opnieuw te doen
    • Classic Tweepersoonskamer

in sommige van de 7 kamers die we besteld hadden, was het mandje in de badkamer niet geleegd maar het hotel was wel helemaal vol - dus misschien wa gebrek aan tijd

prachtig ontbijt; personeel heel vriendelijk en steeds bereid tot hulp; wanneer iets verkeerd ging, probeerde men echt alles te doen om het op te lossen

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

graag terugkeren en bedankt voor het verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

Moeilijk om iets negatiefs te vinden; als het dan toch moet: misschien in de douche nog een handgreep bijplaatsen - vooral voor gehandicapten dan, maar om iets negatiefs te vinden moest ik echt zoeken.

het ontbijt was overheerlijk en het personeel ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam; de kamers heel ruim en men werd helemaal niet gestoord door geluid van de dichtbij zijnde autostrade. Echt om er terug te keren. bedankt voor het leuk verblijf.

Ruime kamer en badkamer met toiletartikeltjes.
    • Classic Tweepersoonskamer

Winkeltje in hotel maar geen personeel. Moesten iemand gaan zoeken om wat wafeltjes te kunnen kopen. Lekker eten in restaurant maar ober die zei alles te kunnen onthouden, liet één verkeerde schotel serveren.

Ruime kamer en badkamer met toiletartikeltjes. Ontbijt was wat je in zo'n locatie standaard kunt verwachten.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Op
    • Classic Tweepersoonskamer

Iets minder warme kamer. Het diner (lamsvleee) was ontzettend vet. Nadat wij hier melding van maakten zei de "manager":"dat had ik niet durven serveren" had hij tegen de kok en dus óók ons gezegd. ??????ons

De prettige bar en lounge.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Weekendje amsterdam met bezoek aan centrum en concert in ziggo dome!
    • Classic Tweepersoonskamer

Snelheid van het inboeken viel tegen, maar lag eerder aan het systeem dan aan het personeel!

Prijs kwaliteit was prima! Ligging voor ons ook prima zeker met de metro verbinding naar centrum en ziggo dome!

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Verblijf was goed, eten moet echt beter.
    • Classic Tweepersoonskamer

Snelheid van de liften, het eten (diner) valt heel erg tegen. Ontbijt is goed maar niet erg uitgebreid

Kamer is goed douchescherm/wand is wel erg klein, bar/receptie is mooi en huiselijk

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Prima kamer, nette ontvangst, mooie locatie en goed uitzicht...
    • Classic Tweepersoonskamer

Douche was netjes en schoon maar verouderd (douchen in stalen bad...) Ontbijt is niet bijzonder in relatie tot de hoge prijs (€ 22,50). Kosten parkeren zijn belachelijk (€ 24,50 per nacht).

Prima kamer, nette ontvangst, mooie locatie en goed uitzicht vanaf de 16e etage over Amsterdam.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Heerlijk verblijf in hotel. Na dagen lopen in de stad een rustige plek om even bij te komen.
    • Classic Tweepersoonskamer

Wifi vloog er telkens uit. De hoge prijs voor het parkeren. Het ligt buiten het centrum, betaalt ook openbaar vervoerskosten en dan daar bovenop nog 24 euro per dag parkeerkosten.

Prima ontbijt; prettige ruime kamer met fijne douche. Vriendelijk personeel. Afstand naar metro ideaal.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Kamer was top & ontbijt was goed!
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt misschien iets aan de dure kant. Bij aankomst bleken we een 'upgrade' gekregen te hebben, maar deze kamer had niet alle faciliteiten (een bad) waar we om vroegen tijdens de boeking. Na dit te melden hebben ze ons een andere kamer kunnen geven zonder problemen.

Kamer was top & ontbijt was goed! Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

- Goed bed.
    • Business Tweepersoonskamer

- Veel te kleine kamer en badkamer voor de prijs die je moet betalen. - Het hotel heeft een wat sombere uitstraling qua inrichting. - Prijs van het ontbijt is erg hoog t.o.v. de summiere keuze.

- Goed bed. - Het is schoon - De service is goed.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

• Classic Tweepersoonskamer

Kamer werd schoongemaakt terwijl er nog geslapen moest worden, spullen waren de kamer al uitgehaald door de schoonmaakster en deze werdt boos toen deze teruggevraagd werden. Moet ik nu de kamer weer schoonmaken, ik bel mijn supervisor... wat heeft een gast hieraan..

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Parkeer kosten.
    • Classic Familiekamer

Parkeer kosten. Bij arena parkeren is goedkoper. Bied gratis parkeren aan voor personen die een overnachting en ontbijt boeken. Eventueel gestaffeld als er meerdere overnachtingen geboekt worden. Hoe langer je verblijft des te goedkoper het parkeren.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Uiterst vriendelijke receptioniste!
    • Classic Tweepersoonskamer

de kraan wastafel van kamer 4019 zit los. Helaas is er geen gehoor gegeven aan ons verzoek om een kamer op een hooggelegen verdieping zodat we over het centrum stad konden uitkijken. Maar om dat nou een echte tegenvaller te noemen....misschien kon het gewoon niet.

Uiterst vriendelijke receptioniste!

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

grote kamer (familiekamer)
    • Classic Familiekamer

bedbank was aan vervanging toe ontbijt zoetigheid was wat weinig (en onhandig met zelf scheppen) had wat beter gestofzuigd kunnen worden

grote kamer (familiekamer) gezellige bar met verschillende (soorten) zitjes vriendelijk personeel masterbed was goed

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goede locatie, goede parkeergelegenheid, dicht bij de metro zeker de moeite waard.
    • Classic Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

ontbijt veel te duur, vandaar dat we ergens anders hebben ontbeten. Zal best goed zijn maar als je met 3 bent en 2 dagen is dat veel geld. Ook de parkeerkosten zouden lager mogen. Kosten van de drankjes bv glas rose 6 euro best prijzig.

Iedereen was heel vriendelijk en erg behulpzaam. Kamers waren netjes en we zijn meteen geholpen toen wij om een andere kamer vroegen. De kamer was namelijk veel te warm en je kon er geen raam open zetten. Geen enkel probleem en hebben toen gelukkig goed geslapen.

verouderd hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

De 'wellness' was ondermaats, niet proper en zeer verouderd. We hadden speciaal dit hotel geboekt om hiervan gebruik te maken, maar dit was een teleurstelling.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Het personeel was vriendelijk en correct.
    • Classic Tweepersoonskamer

De omgeving is enigszins deprimerend (snelwegen, industrie, onvriendelijk voor voetgangers). Een enkel bordje met "metro" zou niet verkeerd zijn. De kamers waren voor een 4-sterren hotel aan de kleine kant. De schuifdeur naar de badkamer/WC had vooral een optisch effect.

Het personeel was vriendelijk en correct. Het ontbijt was prima -maar daar was de prijs ook naar! Goed bed.

Goed hotel bij matige ligging en niet hele beste prijs-kwaliteit verhouding

Check-in duurt wel heel erg lang. Een kwartier moeten wachten voor twee kamers om uiteindelijk te kunnen inchecken. Daarnaast is de ligging niet optimaal, zeker niet voor de prijs die je ervoor betaald!

Prima kamers, fijne bedden.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

• Classic Tweepersoonskamer

De kartonnen bekers op de kamer ipv kopjes Slechte tv ontvangst

Het uitzicht, was geweldig. De kamer was heel comfortabel. Heel rustig, geen lawaai van andere hotelgasten

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Kort verblijf wat voldeed aan onze eisen. Logistiek gezien interessant hotel vlakbij metro en snelwe
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt viel tegen. Vleeswaren zag er niet fris uit.

Opzet van de begane grond met winkeltje, mooie bar en restaurant mooi in elkaar overlopend. Goede bediening aan de bar (Selim)

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Mama-dochters weekend
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was super! Vers fruitsap, uitgebreid buffet. De kamer viel een beetje tegen, de meubels waren in onze kamer erg afgeleefd en de badkamer niet erg netjes ( schimmelvoegen, bad tamelijk versleten, tapijt niet erg netjes, de donkere kasten zaten onder de vegen,..). De kamers die booking laat zien was niet de kamer die we gekregen hebben. De inkom, zithoekjes, restaurant, het personeel was wel helemaal top. Uiteindelijk zijn we alleen maar op de kamer geweest om te slapen en te douchen maar het beeld van onze kamer strookte niet echt met hoe schoon en hygiënisch het beneden was.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mercure Hotel Amsterdam City South