Beoordelingen over Mercure Hotel Den Haag Central 4-sterren

Spui 180, Den Haag Centrum, 2511 BW Den Haag, Nederland

#14 van de 39 hotels in Den Haag

Niet voor herhaling vatbaar

Klantvriendelijk vind ik het niet dat er zelfs geen flesje water en geen tas koffie op de kamer staat, gratis koffie maar tot 10 u want daarna is de bar open , slechte matras, airconditioning die niet voldoende werkt .

De ligging is perfect , personeel was ook vriendelijk

Heerlijk hotel

Geen koffie of thee faciliteiten op de kamer

Fijne kamer met prima badkamer en een lekker bad. Hotel is netjes verzorgd en ligt op een goede locatie voor citytrip. Ontbijt is ook lekker en uitgebreidm. Voor ieder wat wils! Personeel is vriendelijk en attent. Ik ben in verwachting en als verrassing lagen er ballonnen en een leuk a4'tje op de kamer met een flesje spa blauw er bij.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Perfect hotel voor een weekendje shoppen in Den Haag.

Parkeren is vreselijk duur in de buurt, want het hotel heeft geen parkeergelegenheid. Zet je auto in parkeergarage Turfmarkt. Is 10 euro per dag i.p.v. 30 euro.

Perfecte locatie voor een weekendje shoppen in Den Haag. Heel centraal. Je loopt zo de winkelstraat in. Schoon en net hotel.

Uitstekende verzorging in een prettig hotel

Ere viel niets tegen

Het ontbijt was elke dag uitgebreid en voor mij werd er lekker glutenvrij brood warm gemaakt. Zeer vriendelijk personeel. Schone geluidsdichte kamer, lekker bed. Goede locatie

De ligging dicht bij het station en het centrum, late check...

Koelkast op kamer niet aan te zetten, ontbijt eenvoudig, geen Franse kaasjes en zalm, zachtgekookte eitjes niet warm en geen mogelijkheid tot het laten bakken van eieren

De ligging dicht bij het station en het centrum, late check out, service, vriendelijkheid personeel, heerlijke bedden, geen last van buiten geluiden, badkamer

Het was een nette kamer, het personeel is vriendelijk en de...

Het was een nette kamer, het personeel is vriendelijk en de locatie was echt super! Op loopafstand van het centrum! Het ontbijt was heerlijk en gevarieerd! Echt een aanrader!

Geweldige lokatie, hotel is schoon en netjes

Voor een Superior kamer zijn de faciliteiten niet heel bijzonder, de TV is iets klein en verouderd. Er was slechts voor 1 persoon handdoeken en koffie aanwezig, ondanks de 2-persoons bezetting.

Lokatie is super, gevraagd om twin-beds en bij aankomst was dit geregeld. Wel fijn dat er complimentaire drankjes in de koelkast waren.

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Enige minpuntje (hier kan het hotel waarschijnlijk weinig aan doen) is dat er al vanaf ongeveer 7 uur 's ochtends (ook in het weekend) bouw werkzaamheden worden verricht naast het hotel. Als ik hier van op de hoogte was gesteld had ik oordopjes meegenomen.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Bedden lagen heerlijk. Onze tas die we na het uitchecken voor die dag niet mee wilden nemen konden we netjes veilig achter laten zetten. Het was een prettig verblijf!

Heerlijk hotel in het centrum van Den Haag

Niks!

Schone kamers, heerlijke bedden, grote douche en het ontbijt is geweldig (als je een kamer boekt neem dat erbij!). Locatie precies langs het centrum, met 5 minuten lopen sta je tussen de winkels en de tram is om de hoek voor wanneer je naar het strand wilt. Personeel is vrolijk, vriendelijk en behulpzaam!

Ideaal hotel om den haag en scheveningen vanuit te ontdekken

Het ontbijt mocht iets sneller aangevuld worden, sommige kommen met warm eten bleven lang leeg.

Zeer stille kamers. Uitgebreid en lekker ontbijt. Zeer verzorgde lobby en bar met vriendelijk personeel.

Niets tegengevallen hooguit de watertemperatuur vd douche kon iets warmer

Locatie vh hotel icm met een redelijke prijs in verhouding tot andere hotels in dezelfde comfort klasse

Den Haag is een mooie statige stad met heel veel bezienswaardigheden.

Airco naast (boven) bed was niet echt lekker tijdens slapen. Als het bed aan de andere kant van de muur stond, dan was het helemaal perfect.

Ontbijt was heerlijk en de kamer was heel goed. Netjes!

een goed hotel met heel goed ontbijt, maar geen uitschieter.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was slechts een basic wi-fi beschikbaar voor de standaardprijs. Voor krachtig wi-fi moest € 10.- per dag bijbetaald worden. Er was van maandag t/m zaterdag vanaf 07:00 u sprake van bouwlawaai op 50 m afstand. Ramen moesten dicht blijven. Een fiets onderdak zetten, was voor ons niet mogelijk. Er stond wel een 10-tal fietsen in de hal ; blijkbaar hadden de bezitters van deze fietsen meer rechten.

de locatie

Top,gastvriendelijk ,schoon,heerlijke frisse kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

??? Geen idee we zijn nergens tegen aan gelopen wat niet goed was

De gastvriendelijkheid was helemaal Top bedankt voor de bijdrage aan een geweldig weekend

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Vertrouwd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wederom een prettig verblijf en na 10 jaar is het een soort thuiskomen, vooral als de mensen achter de desk en de kok van het ontbijt je herkennen en verwelkomen

Zeer goed geholpen door het personeel.

Zeer goed geholpen door het personeel. Ik weet meneer zijn naam niet, maar hij nam de tijd voor ons om een goede parkeerplek te vinden en hielp ons met het uitstippelen van een kaart betreft het uitgaan. Super service en hele mooie hotel kamer!

Heerlijk weekend!

Betalende parking is vrij duur.

Ontbijt was heel goed en uitgebreid. Kamer was proper en exact zoals we verwacht hadden. Liggen van het hotel was perfect.

Op bookings.com staat vermeld dat de locatie een parkeerplaats heeft. Dit is niet het geval. Die is een kilometer ver weg. Ik had zelfs in een notitie geschreven dat er een parkeerplek gereserveerd moest worden bij het hotel waarop geen negatieve reactie volgde. De minibar was verder leeg en naast het hotel werd gebouwd. Nooit meer voor deze zakelijk reiziger.

Ontbijt was uitgebreid, de kamers waren ruim en netjes,...

Jammer dat de parking aan het hotel net renovatiewerken onderging... met slecht weer is minder leuk, maar het alternatief was ok en aan een gunstig tarief!

Ontbijt was uitgebreid, de kamers waren ruim en netjes, minibar was een pluspunt ...

Prima locatie...fijne kamers in mooie stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er werd ons een paasontbijt beloofd.. maar het was een standaard ontbijt. Wanneer is de bouwput klaar....duurt echt al jaren

Prachtige locatie....jammer voor de al jaren durende bouwput voor de deur... .Maar in weekend hier geen last van Zeer ruime douche

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Heerlijk. Makkelijk. Overal dichtbij. Lekkere bedden. Aardig personeel bij de receptie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wc spoelde niet goed door, maar hebben er niks van gezegd omdat we maar kort verbleven. Ik weet zeker dat ze het dan opgelost hadden.

De bedden ziin heerlijk!!

wij waren niet echt happy.

In de kamer gelijk de verwarming uitgezet en de ramen open, desondanks heel warm gedurende de nacht. Dekbed veel te dik zwaar en synthetishe, halverwege de nacht alleen onder de hoes geslapen.

In de bar was het s´avonds gezellig, aardige bartender. De pizza was ook lekkker.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

geweldige kamer die meer biedt dan je verwacht

geen opmerkingen

We hebben niet ontbeten, maar de inrichting van de kamer met douche overtrof onze verwachting zeker in relatie tot de prijs. Erg mooi ingerichte kamer met alles wat je nodig hebt. Mercure heeft indruk gemaakt.

Super hotel voor een weekend Den Haag

Snachts werd het in de kamers wat warm

Geweldige locatie, centrum om de hoek en tram voor Scheveningen voor de deur. Moderne en nette kamers met mooie badkamer. Ontbijt was prima.

Een comfortabel prettig hotel op een steenworp van het voetgangersgebied/ centrum. Voor herhaling va

Er was eigenlijk geen invalide parkeerplaats te vinden, zodat de kosten wat hoger uitvielen dan begroot. Wel konden we kort op de stoep parkeren, zodat transfer gemakkelijk ging.

We kwamen met twee rolstoelgebruikers. Er was een prachtige ruime kamer voor hen met goed voorzieningen. Deze was naast de onze gelegen zodat het erg makkelijk was desgewenst te overleggen. Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Toplocatie om de stad te verkennen en nadien lekker uit te rusten

Echt helemaal niets!!

Perfecte locatie, wij waren met de trein. 5 minuten lopen. Centrum 5 minuten lopen. Voor de inchecktijd aanwezig en meteen een top kamer vrij. Super lunch. Schoon en ruime kamer met perfect bed.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Entree niet netjes...afval in de hal en in de kamers ligt er eindeloos te stinken. Kamer was heel erg warm..persoonlijke voorkeur koeler...

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Handige locatie, keurig hotel.

Personeel wat afstandelijk maar wel correct.

Goede locatie, professioneel personeel. Kamer was netjes, fijne badkamer met grote inloopdouche. Comfortabel bed. Redelijk stille kamer. Goed uitzicht.

Correct hotel in deze categorie: mooie ruime kamer,...

Correct hotel in deze categorie: mooie ruime kamer, geluidloos (ondanks de werf ernaast), proper, nespresso, goed bed,... Ontbijt niets op aan te merken, dichtbij het centrum en recht tegenover 'Chinatown' waar je ook nog eens lekker oosters kan dineren. Typisch Accor-hotel, maar niets op aan te merken!

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

De Locatie, aan het Spui, is geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet veel ruimte in badkamer om spullen neer te zetten. Een extra (brede) plank is aan te bevelen.

De Locatie, aan het Spui, is geweldig. Bovendien de mogelijkheid om tegen een gunstige prijs te parkeren in parkeergarage vlak achter het hotel, prijs € 10 per uur. Hartje centrum en toch rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Goede locatie, lekker bed.

Een hotel blijft een beetje warm...... met airco op standje 1 was het goed te doen.

Het bed lag heerlijk! Prima locatie, lekkere douche. Niks op aan te merken.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Centraal gelegen, goede rustige kamer met de faciliteiten...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant. Keuze beperkt en van matige kwaliteit.

Centraal gelegen, goede rustige kamer met de faciliteiten die je verwacht van Een dergelijk hotel.

We komen zeker terug!

Water in de minibar zou leuk geweest zijn maar kon tegen betaling wel gehaald in de mini-shop bij de receptie.

Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker en alle medewerkers supervriendelijk. Veiligheidsoptie (lift te bedienen met sleutelkaart) was een prima extra! Leuk dat het raam open kon op kipstand voor verluchting!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie....kan niet beter. Ontbijt is een feestje. Tram in de nabijheid en met lijn 1 en 9 zo in Scheveningen. Kortom ...alles in de buurt. Ter info...Thai er tegenover is geweldig.

Goed centraal gelegen hotel

Goede centrale ligging. CS Den Haag en tramlijn vlakbij. Auto parkeren in q park of Turfkade,op 5 minuten lopen naar hotel. Winkels en bezienswaardigheden op loopafstand. Zeer goed ontbijt. Ruime kamer met alles wat je nodig hebt.

uitstekend

Konden om 11.30 bij aankomst onmiddellijk op een prima kamer. Nespresso, thee en drankjes zijn op de kamer aanwezig en gratis. Ligging is ideaal. Vlak bij centrum en station

Helemaal tevreden!

Beetje lastig om een hele afstand te voet af te moeten leggen van de dichtstbijgelegen parkeergarage tot het hotel.

Het personeel heeft extra moeite gedaan om ons verblijf aangenaam te maken, wat enorm geapprecieerd werd. Wij werden ook zeer vriendelijk geholpen met informatie over wat er in Den Haag te doen is.

Uitzicht

Het grootste probleem is de schandalige prijzen van parkeren in den den Haag daar kan het hotel weinig aan doen gemeente faalt hier echt 30 euro voor 1 nachtje..je auto stallen.

De gunstige ligging midden in stad

Vieze vloerbedekking, geen hagelslagpakjes, wel verse jus en een mooi badkamer, hoor.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren geen hagelslagpakjes! Alleen maar grote potten met hagelslag met een lepel erin. Nou weet ik niet hoe u hagelslag op uw bolletje aanbrengt, maar ik snijd hem dan altijd eerst doormidden en smeer er vervolgens boter op. Dat moet je dus aan je tafel doen, om daarna met je bord terug te gaan naar het lopend buffet om daar dan uit die grote pot de hagelslag op je bord te doen. Gewoon niet over nagedacht. Verder bij dezen een dringend verzoek aan Mercure, een van de duurste viersterrenhotels van Den Haag, om die ranzige vloerbedekking uit de kamers te slopen en te vervangen door hygiënisch parket, laminaat of een ander soort harde ondergrond die afneembaar is met een natte doek. Wat een viezigheid. Oh ja, en ik had gevraagd om een rustige kamer, maar die zijn er op dit moment niet, geloof ik. Buiten zijn ze een toren aan het bouwen, of zo. Allemaal herrie van graafmachines en andere bouwvakkerdingen.

Verse jus bij het ontbijt. Dat blijft gek genoeg iets bijzonders in de hotelwereld. Net als het kunnen bestellen van een gebakken eitje, maar ook dat kon. Badkamer is mooi en netjes.

relaxte verblijf in jullie hotel, wat in het centrum ligt.

op vloer lagen allerlei zaken van een vorig verblijf. koekkruimels, schil van pelnootje en stuk papier van vluchtvoucher. verder wordt q park parkeerplaats aanbevolen op de side. we waren echter 44 euro kwijt voor verblijf van 30 uur in Den Haag. misschien op de side een tweede optie die goedkoper is. Iets verder lopen is niet zo erg.

ontbijt was mooi uitgebreid, met koude en warme gerechten. mooie kamer, goed ingedeeld en fijn bed. tijdschriften op de kamer is een mooi detail!

Noodzakelijk maar wel comfortabel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontvangst bij de receptie kan vriendelijker. Ook de prijzen van het winkeltje bij de receptie zijn absurd hoog: 3 euro 25 ct voor een klein flesje Pepsi max....

De badkamer was erg comfortabel .

prima hotel voor een city break.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prima ontbijt,rustige kamer,goed bed.vooral de ligging van het hotel is prima;in centrum, dichtbij centraal station, restaurants, diverse bekende locaties zoals:binnenhof.alles goed te voet te doen.

een aangename verrassing in Den Haag

Temperatuur in de kamer vrij warm op 9e verdieping . Moeilijk te koelen met airconditioning .

Zeer leuke kamer , alles voor handen in de badkamer . Goed bed . Zeer goed ontbijt , ruime keuze .

Leuke 3 dagen

Matras was hard en de CV was net niet warm genoeg en kon niet geregeld worden.

Ontbijt super, vriendelijk personeel en kamer modern leuk en uiterst proper

Super locatie en hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De standaard kamer is ruim en prima geschikt voor 2 personen. Goede bedden en fijne badkamer. Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijt. Top locatie voor als je in het centrum moet zijn, alles op loopafstand

Teleurstellend

1) Op de kamer hing een deurhanger met de melding ‘kamer schoonmaken’. Als ik die niet ophang verwacht ik dat dit niet gebeurt. Bij terugkomst zaterdag einde middag was het wel gedaan en waren al onze spullen verplaatst. Dat is een behoorlijke inbreuk op de privacy. 2) Op de booking.com website stond dat er parkeergelegenheid was. Dit klopt niet. We moesten in een openbare parkeergarage parkeren en hadden dus €20,- extra kosten.

Op zich tevreden.

Receptioniste bij aankomst ongeïnteresseerd. Laat je wat invullen, wacht niet af en vraagt dan al weer wat anders. Intoetsen door haarzelf duurt dan weer erg lang. Niet cliëntgericht. Bij vrienden in 1 lamp geen 'gloeilamp', andere stuk. 1 overnachting en dan vraag als je het meldt of het tot morgen kan wachten? Domme vraag..... Morgen ben je weg.

Verzorgde kamers, standaardkamer en dus ook standaard.. Wel verrassende leuke doucheruimte. Zeer centraal gelegen. Aan achterkant en was rustig. Zeker met raam dicht.

Heel gezellig en toegankelijk centraal gelegen hotel, ideaal voor een citytrip.

Parkeergelegenheid in de buurt is verwarrend. Er zijn verschillende parkings in de buurt maar opgelet dat je geen private parking binnenrijdt gezien er overal werken aan de gang zijn :-)

Propere, mooi ingerichte kamers en gezellig ingericht. De tram stopt voor de deur dus ideaal om het centrum te verkennen, hoewel alles te voet goed bereikbaar is in 10 minuutjes. Ideale ligging voor weekendje weg!

Ontbijt was goed, voldoende en met veel keuze. Lekker verse sinaasappelsap. Naast het hotel werd gebouwd maar daar hebben we totaal geen last van gehad.

restaurant was gesloten

het ontbijt was prima, had wel wat minder gemogen maar voor de prijs ( 21,oo euro p.p) had een glaasje bubbels het wel wat feestelijker gemaakt

• Beoordeeld op: 30 september 2017

prima hotel.

helemaal niets. We hadden een slaapplaats voor een nacht nodig en zo dicht mogelijk bij de Kerk. Vanwege een uitvaart de volgende dag. En dat is allemaal prima gelukt.

gewoon een goed ontbijt. Niks bijzonders. Dus prima.

Uitstekend hotel met vriendelijk personeel op praktische locatie.

Bediening in hotelbar duurde erg lang; sloot eerder dan gemeld. Prijs nogal hoog maar begrijpelijk als je laat boekt.

Vriendelijk personeel, vroege incheck waardoor ik niet met bagage hoefde te lopen, locatie goed bereikbaar vanaf station.

Heel prettig

De badkamerdeur piepte afgrijselijk, want schuurde over de vloer.

We waren te laat voor het ontbijt, maar kregen toch de gelegenheid op ons gemak te eten! Vriendelijke manager hielp voortvarend bij het inchecken.

Geweldig!

Het restaurant en de bar zien er niet uitnodigend uit en zouden wat meer sfeer kunnen uitstralen.

Supervriendelijke medewerkers! Geweldig mooie kamer en een heerlijk bed!

Zowat alles aan het hotel is uitstekend.

Zowat alles aan het hotel is uitstekend. Momenteel zijn er wel grote werken naast het hotel aan de gang en dit geeft lawaaihinder.Is natuurlijk niet de schuld van het hotel.

Ontbijt was erg uitgebreidt alleen werd het pas laat...

Personeel was heel erg onvriendelijk. Zowel bij de receptie, bij het ontbijt buffet als de schoonmakers.

Ontbijt was erg uitgebreidt alleen werd het pas laat aangevuld.

Wij gaan niet meer terug voor zoveel geld!

Hygiene, haren bij aankomst in de badkamer. Dit gemeld en werd schoongemaakt. Maar de volgende dag na schoonmaak lagen er haren in het halletje. Handdoeken werden niet aangevuld. Overal 1 van en geen badmatje.

Locatie was gunstig maar gehorig. Ontbijt was goed maar beperkt.

We hebben genoten van het hotel en de centrale ligging.

Matras was aan de zachte kant en geen prettige kussens.

Keurige kamers, koffie- en thee voorzieningen, koelkastje en heerlijke douche. Het ontbijt was werkelijk voortreffelijk! Daarnaast een perfect ligging!

Aangenaam verblijf met topontbijt!

De kamer was net, maar er lag wel veel stof op de meubels, lampen, tv... Dit verdient extra aandacht.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils

Lekker ontbijt , super ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen parking in het hotel zelf. Hadden bij de boeking duidelijk verzocht om communicerende kamers ( leeftijd kids 9&12j)waarvan 1 kamer zeker met bad ( Rugpatient) . Ze hebben hier geen rekening mee gehouden. Dus eerste nacht twee afzonderlijke kamers en geen bad . De dag erna hebben ze dan de juiste kamers gegeven. Net naast het hotel , zijn ze grote werken aan het doen waardoor we reeds elke dag gewekt werden door het lawaai om 7u.😞😞😞

Lekker ontbijt , super ligging

prima maar een ontbijt eet je elders in de staat. Ruim 40 euro voor een ontbijtje. Te duur

Kosten van het ontbijt staat niet in verhouding. € 15,-- per persoon is te hoog. En nu nog wel een gereduceerd tarief. Normaliter betaalt de klant € 21,-- pp.

Ligging van het hotel zeer centraal. Prima op loopafstand van alle voorzieningen.

Prettig verblijf

Het matras was keihard helaas.

Mooi hotel, mooie locatie, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en een enorme verrassing dat wij een gratis upgrade hebben gekregen.

Mooi hotel met een paar minpunten

Slechte wifiverbinding. Onze schuifdeur die verbond met de badkamer maakte een enorm hard geluid bij gebruik. Het was s'nachts daardoor niet mogelijk om rustig gebruik te maken van het toilet. (Schone) handdoeken op de kamer waren vies en zaten onder de vlekken. Op 1,5km een gratis parkeergelegenheid.

Lekker uitgebreid ontbijt. Net uitziend hotel. Bedden lagen prima. Geluid van buiten dat te horen was met raam open, was amper te horen als het raam gesloten was. Leuk en correct personeel. Locatie was top, alles te voet bereikbaar.

Correcte prijs voor aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

weinig gezelligheid op de kamer, jammer van het uitzicht op een werf vanop de kamer en tijdens het ontbijt, geen ijskast (maar dus ook geen lawaai ervan) op de kamer (wel bar beneden)

meeneemkoffie in een beker om de dag te beginnen, heel veel keuze bij het ontbijt, koffie of thee op de kamer, niet-rokersverdieping, mogelijkheid om bagage achter te laten op de laatste dag als je nog wat wil kuieren in de stad, mogelijkheid om vroeg in te checken, goede matrassen, engagement om zeep te verzamelen voor Derde Wereld, milieuvriendelijke maatregelen (handdoek op de grond of op het rek)

Prima hotel op perfecte locatie; aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op zich goed ontbijt maar wel superdruk...

Hotel ligt perfect in het centrum. Prima locatie om lekker te winkelen in Den Haag en te flaneren in Scheveningen. Goede openbaar vervoer voorzieningen! Ook prijs-kwaliteitsverhouding is goed.

Het was leuk voor 1 dag.......De t.v deed het soms wel en soms niet erg storend....

Parkeren. (duur en niet direct bij het hotel) veel verbouwingen buiten op straat en rondom het hotel..

Ontbijt was goed , goede informatie door het personeel o.a waar je het beste kon parkeren enz. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam ....Top...

Plezierig modern hotel in het centrum van Den Haag.

Met de trap is de uitgang niet bereikbaar. Heel vervelend, vooral als veel mensen de lift gebruiken.

De centrale ligging, ruime lobby en vriendelijk personeel.

Was super, hebben genoten

Ik heb niets tegen buitenlanders maar vond de hoofddoeken wel heel erg asociaal gedrag vertonen tijdens het ontbijt. Vele stoelen door hun kids vrij houden het vele eten op tafel zetten en niet nuttigen. Dit was bij meerdere mensen wel een irritatie punt

Alles was top

Heerlijk ontspannend!

Het licht van de gang scheen binnen onder de deur door s nachts Het licht in de spiegel verwerkt vond ik persoonlijk bij het aanbrengen van make up maar ook mijn partner bij het scheren storend

Het ontbijt was helemaal top - absoluut een aanrader! De kamer was éénvoudig maar prima in orde. Leuke badkamer met verzorgende producten.

TOPPIE !!!!!

Voorlichting omtrent parkeer mogelijkheden en de daaraan verbonden kosten. Tip: afvalbakje op de ontbijttafel.

Goede kamer (mag iets royaler zijn) ontbijt met veel keus, zeer smakelijk.

We hadden een prettig, per ov prima bereikbaar verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was niet bij de kamerprijs inbegrepen. En van een ontbijt voor 21 euro mag je toch heel wat verwachten ! Dat viel tegen. Bij de afrekening werd verteld dat het ontbijt in het weekend 15 euro kost. Gelukkig hadden we besloten om de laatste ochtend (maandag) elders te ontbijten.

De standaard kamer was prima. Er was een heerlijk ruime douche. De bedden zijn prima.

Zeer goed hotel en zeer goed gelegen

Prijs om te ontbijten in het hotel

Alles was perfect ,we hebben beslist geen ontbijt te nemen daar we €21 p/p te veel vonden voor ontbijt . We hebben z.g. gaan ontbijten in het centrum van de stad voor de helft van de prijs .

Goed zakelijk hotel voor een paar nachten

Naast het hotel is er een groot bouw project. Dit bracht 's morgens lawaai overlast vanaf 6 uur. Het zou correct zijn mocht dit door het hotel of op booking.com duidelijk vermeld worden. Het hotel is gericht op zakelijke reizigers maar heeft een kleine bar. Het ontbreekt er evenwel aan sportfaciliteiten wat dan afbreuk doet aan de gehele reisbelevenis.

De kamers zijn gerieflijk en stijlvol ingericht. Het ontbijt was lekker, zowel met warm als koud buffet. Het personeel was vriendelijk.

Te duur en gezeur personeel.

Bedden te warm, hoofdkussen idem. Bij betaling (internetbetaling problemen hotel) moest ik op app overboeking (afschrijving) laten zien. Ook saldo is dan te zien. Slechte zaak! Daarna nog een afschrift gestuurd per mail en volgende ochtend nogmaals gezeur hierover terwijl oorzaak bij hotel lag!.

heel overzichtelijke stad om te bezoeken met veel mogelijkheden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wifi overdag was heel slecht, enkel s'morgens en s'avonds

ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid mr mag ook wel voor die prijs dus prima prijs kwaliteitsverhouding

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mercure Hotel Den Haag Central