Beoordelingen over Mercure Hotel Groningen Martiniplaza 4-sterren

Expositielaan 7, 9727 KA Groningen, Nederland

#15 van de 23 hotels in Groningen

Gebaseerd op 2060 beoordelingen over dit hotel

Prima voor een weekendje weg.

De locatie was niet erg aansprekend. Lawaai van snelweg o.a. en uitzicht op het dak van een ander gebouw. Tevens viel de TV om de 10 minuten uit om na circa tien seconden weer aan te springen.

Vriendelijkheid personeel. Tevens behulpzaamheid. Netheid kamer en schone badkamer.

prima verblijf
    • Standaard Eenpersoonskamer

De douchecabine was aan de kleine kant. Tijdens vorig verblijf had ik een inloopdouche waar je wel met 2 man in kon en nu had ik een driehoek douchecabine waarin ik me zowat niet kon bewegen.

Prima kamer en aardig personeel

Noodzakelijk alternatief.

Zie bovenstaande. Aanbieding via Booking en realiteit niet in overeenstemming. Indruk dat de geboekte kamer niet overeenkwam met de realiteit!? Inrit naar het hotel goed verstopt.

Ontbijt uitstekend. Kamer erg klein, geen alternatief?! Ontbijt serveerster geweldig! Indicatie parkeren slecht en niet uitgelegd! Dus bekeuring en dat bovenop de tegenvallende prijs. Cijfer voor prijs kwaliteit verhouding, zesje, dankzij de genoemde ontbijtserver Ester😀

Prima overnachting voor een goede prijs.

Bij aankomst moet je eerst door een rookwalm, omdat daar de rookruimte is geciteerd. De rooklucht gaat mee naar binnen tot aan de balie. JAMMER!!

Een schone frisse kamer met prima bed.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Gezien ons doel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Grotere kamer. Bij vertrek bleek dat mijn jas weg was. ! Ben er zeker van dat hij op de hotelkamer lag. Receptionist ging wel bellen met collega's . Ik vermoed toch dat hij is weggehaald door iemand die een sleutel van de kamer had.

Goed ontbijt. Kleine kamer met uitzicht op betonnen muur😩

Verblijf was weer geweldig

De boeking van meerdere kamers via booking.com was helaas niet gelukt. Er was slechts 1 kamer gereserveerd. Onduidelijk of dit bij het hotel of bij booking.com was fout gegaan. Uiteindelijk is dit alsnog ter plekke opgelost.

Zoals gewoonlijk zeer aardig en attent personeel. Heerlijk uitgebreid ontbijt en schoon hotel. Ook de afgesloten parkeerplaats is fijn.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

redelijk

Wederom een hotel voor mensen van maximaal 1.90 meter. Voor een langer persoon is het hotel oncomfortabel aangezien het bed te klein is en de douche veel te laag zijn. Dit ondanks dat de lengte van te voren is doorgegeven, maar waar blijkbaar weinig mee wordt gedaan.

Personeel, horeca en WIFI

uitstekend
    • Standaard Eenpersoonskamer

Prijs/kwaliteit was de kamer uitstekend, kledingkast, schrijftafel, goed bed, nette moderne badkamer met douche, moderne TV, verduisterende overgordijnen en goede geluidsisolatie (zelfs geen hinder van de grote drukke weg).. Verder een mooi verzorgd hotel, vriendelijke bediening, goede keuken (avondmaal), buffet ontbijt bied voldoende keuze...kortom voor mij een zeer geslaagd en aangenaam verblijf.

Bijna perfect
    • Standaard Eenpersoonskamer

De locatie was wat ver van het centrum en in een niet zo, 'n gezellige buurt. Douche was iets te klein en de kamer eerst lastig te vinden. Ontbijt was niet inbegrepen. Stedentrip

Schone koele kamer. Prijs kwaliteitverhouding prima. Lekker ontbijt

Voldeed prima voor het doel waarvoor ik gekomen was.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Koffer kon ik later ophalen, dat was prima verzorgd, maar bij terugkomst 's-middags na een dag fietsen was er geen kamertje beschikbaar om je even om te kleden; dat moest in een klein WC-tje. Jammer.

Eenvoudige, betaalbare kamer; precies wat ik zocht voor een nachtje om de volgende dag te sporten.

Kamers zijn goed verzorgd en het personeel is heel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deur van de douche is niet heel praktisch en de grootte van de lift valt iets tegen, zeker met bagage, maar verder niet hinderlijk (er zijn twee liften en ze zijn redelijk snel).

Kamers zijn goed verzorgd en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

De ruimte
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor de prijs van een suite hadden we, als akoestische muzikanten, betere geluidsisolatie verwacht. Looking at the price of the suite we , as acoustic musicans, had expected a better isolation.

De ruimte

Goed hotel, goed personeel, goede voorzieningen

De kamer was goed; kon wellicht iets ruimer. En wij hebben een uitgesproken hekel aan het douchesysteem met de ingewikkelde knoppen en de plotseling koud water uitstotende plafonddouche.

Het ontbijt was zeer goed, net als het diner . Maar vooral de prima werkende air-conditioning tijdens het hete weer de afgelopen dagen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer aan de kleine kant.

Arco op kamer.Je kunt je eigen fiets meenemen, en veilig stallen. Snel met de fiets naar het centrum.. Goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

Handig hotel voor uitstapjes buiten de stad Groningen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een behoorlijke wandeling naar het centrum van Groningen. Wat donkere kamer.

Uitstekende sortering ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes buiten Groningen, want je zit zo op de snelweg. Aandacht voor milieu: je kunt ervoor kiezen je kamer niet te laten schoonmaken (max. vier nachten).

prima verblijf
    • Standaard Eenpersoonskamer

er hing een beetje een vies-muf luchtje in de badkamer

Kamer met een eigen nette badkamer met lekkere douche. Ontbijt kon ik om 5.45 uur al ophalen omdat ik hierna naar mijn werk moest en dit was prima verzorgd.

Niet naar tevredenheid.

De matrassen waren heel hard. Mijn partner en ik hebben daardoor slecht geslapen. Ook de hygiene in de badkamer was onvoldoende. Daarbuiten hadden wij een tweepersoonskamer geboekt, maar er waren maar voorzieningen voor 1 persoon (glaswerk, handdoeken etc.). Bij het uitchecken was de front-office niet geïnteresseerd in onze ervaring.

Uitstekend hotel

Niets op aan te merken, wellicht het uitzicht van de kamer die wij hadden.

Ideale locatie, wij waren 2 dagen in het stadspark en dit hotel bevind zich op loopafstand. Fijn dat er koffie- en theefaciliteit op de kamer aanwezig is.

Was een prima verblijf.

Bediening aan de bar!!

De ontvangst was vriendelijk en zeer correct. De kamer was wat aan de kleine kant, maar verder prima. Wij zouden aan de bar een drankje nemen om op de taxi te wachten, maar de bediening aan de bar was zeer belabberd. Het ontbijt was prima!!

Naast de snelweg
    • Standaard Eenpersoonskamer

Afgeleefd interieur. En ook behoorlijk gedateerd. Een veel te kleine douchecabine, meer alleen voor kinderen. Uitzicht kamer op een dichtbije muur Krappe parkeerplaats, 5x steken

Naast de snelweg

Prima verblijf!

De kamer was een beetje nauw qua ruimte en inrichting, maar verder dik OK.

Goede faciliteiten in de kamer en geweldig personeel, zeer klantvriendelijk.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er zaten haren in de douche, het ontbijt was te gewoontjes voor die prijs (18/19 euro pp). Betaald parkeren bij hotel.

Het hotel zit naast het MartiniPlaza theater. Mooie heldere tv tegenover het bed.

Het verblijf in Mercure Groningen is een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er waren wat zaken in de kamer niet op orde; kluis werkte niet, tv viel uit en badkamer heeft een riool lucht

Het ontbijt is geweldig, de mensen zijn vriendelijk en de locatie is prima tov het centrum

De locatie beviel mij het meest.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De verlichting in de kamer. Het bedlampje functioneerde niet. En de douche was wat aan de kleine kant

De locatie beviel mij het meest. De kamer was leuk ingericht en er was zelfs een klein ijskastje.

Tot alle tevredenheid
    • Standaard Eenpersoonskamer

Reataurant en bar, in mijn tijd stond delegendarische Richard daar

Ken het hotel al jaren. Toen ik nog werkte zat ik er maandelijks weleens. Is goed gerenoveerd

Een goed verblijf in een kleine kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel is in de meeste gevallen wel erg formeel en verschuild zich achter de regels. Bij mijn omboeking *(in het hotel) moest ik wel het verschil in bedrag terstond voldoen (16,35 Euro). Daarnaast zijn de kamers en de badkamer wel erg klein. Wat ook tegenvalt is dat men voor het parkeren bij het hotel moet betalen.

Het ontbijt en het diner was goed en de algehele hygiëne was ook ruim voldoende. Daarnaast is de vriendelijkheid van het personeel erg goed en is men behulpzaam.

Erg genoten van ons verblijf bij het Mercure Hotel Groningen Martiniplaza

De kussens lagen niet lekker, hadden wat dikker gemogen.

Personeel was vriendelijk, ontbijt was goed en veel keuze. De kamer zag er netjes en schoon uit.

top verblijf!

Alles was echt naar wens! top

Heerlijk uitgebreid ontbijt met veel variaties. Het personeel is erg behulpzaam en zorgen ervoor dat jij je op je gemak voelt. Wij hebben daarnaast een kleine upgrade gehad van een standaard kamer naar een "privilege" kamer; Grote kingsize bed, heerlijk veel ruimte, gevulde minibar met gratis consumptie! absoluut super :-)

Ik had mijn batterij oplader laten liggen op de hotel kamer.

Ik had mijn batterij oplader laten liggen op de hotel kamer. Ze wilden deze enkel opsturen als de kosten werden gedekt. Toch jammer dat ze deze niet gewoon gratis op de post konden doen.

Matig verblijg met goed eten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de zeer kleine kamer en dito badkamer. De kamer was uitermate klein EN er was geen uitzicht, het uitzicht was op een muur van Martiniplaza die 5 meter verder staat. De badkamer (incl. toilet) was dermate klein dat dit geen naam mocht hebben.

Het eten

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had per ongeluk 2 kamers geboekt. De eerste keuze was met een kingsize bed. De tweede een lisimeau en standaard kamer. Wij kregen de standaard. Na aandringen kregen wij toch onze eerste keuze. De mannelijke receptionist was beslist niet vriendelijk. Terwijl wijk ook nog 1 nacht extra boekte. Overig medewerkers waren prima

Locatie is perfect voor stadsbezoek

Goede locatie, dichtbij snelweg (kwam laat aan en moest...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Mijn kamer was vrij vies (vieze vlekken op bed en kruimels ed). Vrij basic maar verder een prima hotel

Goede locatie, dichtbij snelweg (kwam laat aan en moest vroeg weer weg)

Genoten!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik wilde een aantal drankjes nuttigen in de bar, dat kon niet op rekening van mijn kamer, dat moest ik per drankje afrekenen. Dat vond ik erg vreemd

Een uitgebreid ontbijt

geweldig verblijf

geluidsoverlast van een festival op Koningsdag, daar kan het hotel natuurlijk ook niks aan doen

Ontbijt was uitgebreid en lekker; kamer netjes en ruim genoeg; vriendelijk, zeer behulpzaam personeel; gunstige ligging t.o.v. binnenstad

super
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niets viel tegen, het enige heel kleine minpuntje was dat we voor het parkeren moesten betalen.

de kamers waren heerlijk rustig en voorzien van alle gemakken. Het ontbijt was fantastisch!!

Te duur

Ten eerste konde we om 14:00 nog niet inchecken terwijl dit wel op de boeking stond, jammer. Ten tweede is dit allemaal veel te overpriced. €91 voor een kamer en dan nog per ontbijt €18 durven vragen terwijl dit geen 4 sterren ontbijt was + nog €7,50 voor parkeren van 1 dag. Ik vind het pure geldklopperij.....sla deze keten voortaan wel over.

De kamer was goed ondank de relatieve kleine afmeting.

Precies wat we verwachten van een hotel kamer. PRIMA!

Kamer nog niet klaar was, zou om 14.00 uur klaar zijn toen wij kwamen om 16.00 uur was de kamer nog niet klaar.

Ontbijt was ruim voldoende, kamers mooie grootte. Alleen parkeren aan de dure kant.

Goede kamer, leuk receptie personeel. Uitzicht teleurstellend

Direct achter het raam een balkon die niet bereikbaar was vanuit de kamer. Het balkon werd gebruikt als rokers balkon terwijl ze voor "onze" ramen staan naar binnen te kijken. Niet heel aangenaam

Kamer was erg fijn

Redelijk.

De tussendeuren naar de liften bleken schuifdeuren die moeilijk te openen waren. Er hing wel een briefje op dat het een schuifdeur was, maar in nood waren daar zeer kostbare minuten verloren gegaan, want er zitten geen handvatten aan die deuren, alleen met een volle hand op het glas schoof hij weg om met een enorme klap terug te vallen. Het het bordje Nooduitgang leidde naar de liften en het was voor mij niet duidelijk waar de trappen zich bevonden.

De kamer was netjes en schoon. Het ontbijt was goed.

Ontbijt was uitstekend

Alles in de kamer was voor 1persoon terwijl we met zijn 2 waren (2 èènpersoonsbedden), zoals handdoek, badjas, koffie etc. Uiteindelijk zelf om gevraagd en werd wel netjes geregeld.

Ontbijt was uitstekend

We hadden een bed om in te slapen en dat was wat we nodig hadden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel kent veel te weinig parkeerplaatsen. Parkeerplaatsen tegenover het hotel moest je voor betalen. Uiteindelijk geparkeerd bij Martiniplaza, weliswaar vergoed door hotel. Onze kamer vond ik te klein voor de prijs die we betaalden in vergelijking met kamers van andere hotelketens met diezelfde prijs. En de kamers zijn erg gehorig.

Personeel was goed. In eerste instantie werd ons een hogere prijs berekend maar na aantonen van onze boeking deden ze niet moeilijk om het te veranderen.

Ideaal om naar een voorstelling in Martiniplaza te gaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was nogal warm en benauwd in de kamer, zelfs de airco kon het niet echt koel maken.

Ideaal om naar een voorstelling in Martiniplaza te gaan. Heerlijk ontbijt met veel keuze en nette kamers .

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Forse tegenvaller, niet aanbevolen.

Wij hadden een superior 2-persoons kamer, waar vanwege de grootte weinig superior aan was. Hoewel geboekt voor 2 personen waren de voorzieningen daar niet voor aanwezig. Dat gold ook voor de minibar.

Het ontbijt was goed, als te doen gebruikelijk in dit soort hotels. De prijs van het ontbijt (€ 18,00) was hoger dan gebruikelijk.

Was er alleen maar om te overnachten

De badkamer was niet echt schoon. De WC was niet schoon. De afvoer van de douche liep niet goed door als de kraan helemaal open stond. Ontbijd was niet bij de prijs inbegrepen en kost maar liefst 18 Euro

De locatie is prima. Personeel is attend. De kamer was redelijk netjes en het gratis gebruik van de minibar is handig.

Wij hadden een kamer met mini bar voor 2 personen maar gevuld voor maar 1 persoon dat was wel moeilijk delen met 1 klein zakje nootjes

Prima ontbijt en prima kamer en erg vriendelijk personeel

Wij hebben niet ontbeten,wij vonden dit erg duur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In onze kamer was een deur naar de naaste kamer dit was erg gehorig. Wij konde onze buren bijna verstaan,hier voelden we ons niet prettig bij.

Wij hebben niet ontbeten,wij vonden dit erg duur

Was goed voor deze keer maar een volgende keer zit er niet in.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hadden 2 aparte bedden gevraagd en kregen een 2 persoons bed. Ook werd ons afgeraden in het Hotel te dineren ivm drukte maar toen wij om 18.00 uur binnen kwamen waren er maar een paar tafels gezet.

Dat het dichtbij de bestemming lag waar wij moesten zijn

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Regelmatig geweest en prima hotel

Doucheruimte wat krap maar wel schoon. Verkeerslawaai dringt wel door tot in de kamers, maar dat is de andere kant van 'goede bereikbaarheid'.

Dit is een gewoon goed hotel op een prima locatie langs de snelweg als je zakelijke afspraken in Groningen hebt. Medewerkers zijn hartelijk en gastvrij, inchecken en uitchecken gaan snel, in de bar en het restaurant is de bediening uitstekend en het eten van goede kwaliteit.

Goed verblijf in een prima Hotel. Goede Service !

Directe omgeving was wat erg uitgestorven, desalniettemin overal dichtbij.

Goede kwaliteit, fijn Hotel, erg goed ontbijt. Men liep een stapje harder als vanzelf.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Melding van een niet werkende safe werd niet opgevolgd Op de afdeling zat het vol met jeugd die om 7 uur 's ochtends de boel wakker stonden te schreeuwen en op deuren aan het slaan waren. Parkeren auto was niet gratis. Ontbijt a € 18,00 is erg duur

Locatie Kwaliteit van het restaurant.

Verrassend goed en gemoedelijk.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Gastvrije sfeer, persoonlijk, gemoedelijk, hartelijk; zowel bij in- als uitchecken als (vooral!) in bar en restaurant. Je denkt bij Mercure: gewoon, een algemeen standaard hotel, zakelijk langs de weg, gemakkelijk. Maar: geen zweem van die sfeer; er wordt persoonlijk met je om gegaaan.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Voor een zakelijkverblijf, een perfecte keuze

Prijsverhouding, vlgns mij kan een nacht als deze best voor een paar tientjes minder :-)

Heerlijk bed en een riant ontbijt, kamer was netjes en voorzien van alles wat we nogig hadden Voor

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Goed ontbijt,gezellige bar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren en het afrekenen. Parkeerplaat was vol,buiten de parkeerplaat geparkeerd op zaterdagavond.Was ons niet bekent dat het geen vrij parkeren was. Dus zondag bij vertrek een parkeerboete tussen de ruitenwisser. Bij het afrekenen werd ons niet het bedrag genoemd,wij kregen te horen dat het bedrag via de email werd gestuurd.Vonden wij erg vreemd. Nu 4 dagen later nog steeds geen email ontvangen,dus maar op de bank afschrift kijken.

Goed ontbijt,gezellige bar

Prettig verblijf
    • Standaard Eenpersoonskamer

Extreem klein douchecabine (ik benniet breed maar vond het erg krap)

Ideale ligging naast martini plaza. Goed ontbijt met heerlijke verse jus. Gezellige bar met leuk personeel

Prima locatie als je van ver komt en een voorstelling oid in Martini Plaza bezoekt.

De folders in de foyer waren niet up to date. We bezochten enthousiast, nav een folder, een tentoonstelling die in maart 2017 te zien was.... Zelf ook niet goed gekeken natuurlijk...

Goed eten, ruime nette bar en restaurant.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Hebben hun best gedaan om ons te gemoed

In de avond was een storing met de verwarming. Het gevolg hiervan dat wij het 's nacht koud hebben gehad daar wij ook nog op de hoek zaten. In de ochtend kwamen wij daar pas achter toen ik rond 08.30 wilde gaan douchen en geen warm water had. Hierdoor met badjas naar eerste etage (wij zaten op de 7de) om daar te douchen.

Wij hadden een superieur room met een waterkoker(overigens standaard op alle kamers) en als extra Nespresso koffie apparaat op de kamer inclusief de inhoud van ijskastje. Badjas kwam goed te pas. Het personeel was erg vriendelijk en hulpvaardig. Het restaurant was ook goed.

Volgende keer kies ik een ander hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er niet op de site staat dat er parkeerkosten zijn. Het bed en de kussens zijn hard. De kamer lag boven een steegje met 's ochtends veel lawaai.

Het ontbijt is goed en het personeel is vriendelijk.

Moderne kamer, heerlijk geslapen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De toegezegde factuur per email niet ontvangen. Creditcard bedrag was te hoog. Er blijkt, ondanks check in als 1 persoon, toch voor 2 personen ontbijt en toeristen belasting, te zijn gerekend. Ook ten onrechte parkeerkosten gerekend. Correctie en factuur volgen nog. Ontbijt is goed maar wel prijzig.

Nette, frisse, moderne kamer en badkamer. Goede bedden. Wel kleine oppervlakte. Voorzien van koelkast en waterkoker. Aanbod factuur per email. Creatieve manier om te attenderen op het milieu en minder handdoeken te gebruiken. humor in de niet storen deurhanger.

Prima hotel op goede locatie

Geen minpunten

Prima hotel op mooie afstand van het centrum en dicht bij uitvalswegen. Uitstekend bed, zalige stortdounche, kamer met bovenlicht dat open kon. Ontbijtbuffet goed verzorgd en werd constant bijgevuld.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Het hotel is dichtbij Martini Plaza, ideaal als je hier...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het ontbijt in verhouding erg duur. We hebben daarom in de buurt gegeten.

Het hotel is dichtbij Martini Plaza, ideaal als je hier plannen hebt.

Goed maar niet super door te kleine kamer en veel te duur ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer Raam maar uitzicht op muur Ontbijt van 18€ per persoon was véél te duur. Een doorsnee ontbijtbuffet maar niets meer dan dat. De matras was versleten. Kuil ter hoogte van de heup. Ik heb die opgevuld met opgerolde handdoek. Hoofdkussen waren wel in orde.

Vriendelijkheid personeel Netheid Parkeergelegenheid We mochten uitchecken tot 15 uur.

Met bijbetaling een upgrade naar een privilege kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Met bijbetaling een upgrade naar een privilege kamer. Uitgebreid ontbijt. Prima diner. Ideaal om te combineren met een voorstelling in het Martini Plaza. De bus is op loopafstand, met nog geen kwartier ben je op de Grote Markt.

Avond uit in Gronings theater slapen om de hoek!

De kamer is netjes maar erg smal waardoor elkaar passeren voor het bed om de beurt moet.en persoonlijk vind ik een open douche zonder badmat of vloermat lastig de vloer is erg nat na het douchen met kans om uit te glijden

Het was op 1 minuut loopafstand van het theater

Prima degelijk hotel voor een zakelijk verblijf in Groningen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Hotel bevindt zich net te ver uit het centrum om tussendoor snel even terug naar je kamer te gaan.

Kamers zijn net, personeel is vriendelijk. Genoeg parkeerruimte bij hotel zelf of naastgelegen terrein.

Fijne comfortabele en schone kamer.

Fijne comfortabele en schone kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt. De medewerkers zijn super vriendelijk. Het hotel ligt net buiten het centrum, maar een bus naar het centrum is op 3 minuten lopen.

Prijs/kwaliteit verhouding was niet ok

We hadden de hele tijd het idee dat er een raam openstond: kamer was koud en je hoorde de auto's op de snelweg.

Ontbijt goed en uitgebreid, personeel is vriendelijk, ligt op een prima afstand van het centrum

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Aardig personeel, schone kamer. Jammer van de rioollucht door werkzaamheden buiten op straat.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Door de werkzaamheden buiten het hotel, hing er een riool lucht in de badkamer. Met de toiletdeksel en deur van de badkamer dicht, had je daar in de kamer geen last van.

Goed bed. Prima kamer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Het had ons allebei goed gedaan even in een andere omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

DE koffie op de kamer vonden wij niet lekker

Het ontbijt was uitstekend Ik was er met mijn zoon i.v,m het plotseling overlijden van mijn man en zijn vader op 13-11-2017 WE zijn zondagavond naar de West Side Story geweest dit had mijn man al geregeld

Het ontbijt was goed.

Als je met twee personen in een VIP kamer komt verwacht je niet dat het bedoeld is voor 1 persoon. de tweede handdoek en extra glas waren verborgen in een kastje. We werden toch verwacht???

Het ontbijt was goed.

De crew van de musical West Side Story sliep hier ook.

Kamers zijn niet heel erg ruim, maar wel oke. Uitzicht is er niet echt, geen toegankelijk balkon.

De crew van de musical West Side Story sliep hier ook... het ligt dan ook pal naast het Martiniplaza. Hotel was schoon en personeel vriendelijk.

Prima locatie voor bezoek aan het Martini theater.

De vloerbedekking was niet helemaal schoon en in de badkamer vonden we nog lange zwarte haren (van de schoonmaakster?). Het is een wat ouder hotel dus je ziet hier en daar gebruiksschade op wanden en plafond. De prijs/kwaliteit verhouding is echter prima.

We hebben dit hotel geboekt omdat we een musical in het Martini-theater hebben bezocht. Het hotel ligt naast het theater dus dat is ideaal. Het centrum ligt op ca. 10 minuten rijden. Bij het hotel kun je gratis parkeren, alleen de ruimte is beperkt. Aanrader: op 10 minuten loopafstand all you can eat wokrestaurant Ni Hao.

voldoende

Dat we niet voor 20 uur konden eten ivm reservering door anderen en dat het restaurant om 21 uur gesloten werd. Hierdoor gedwongen om elders te gaan eten of gebruik te maken van roomservice. Dit laatste hebben we gedaan en hadden binnen 30 minuten ons "diner" wat er keurig verzorgd uit zag.

de kamers niets op aan te merken, Ontbijt was uitstekend,

De ligging pal aan de snelweg en dicht bij het OV om snel in...

Het matras van het bed is te hard en de junior suite die wij hadden viel tegen er was bijvoorbeeld geen bad aanwezig de kamer was ook erg klein

De ligging pal aan de snelweg en dicht bij het OV om snel in het centrum te komen

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt was goed, maar duur: 17,50 pp

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voorstelling in Martiniplaza en slapen in Mercure is een gelukkige combinatie.

Goed bevallen
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het hotel ligt niet aantrekkelijk ten opzichte van het station en het centrum. Er is ern bus maar die vind je vanaf het station niet makkelijk. Lopen raad ik echt af voir wue de stad niet kent.

Het hotel had een prima sfeer, zeer klantvriendelijk