Beoordelingen over Mercure Hotel Nijmegen Centre 4-sterren

Stationsplein 29, 6512 AB Nijmegen, Nederland

#20 van de 35 hotels in Nijmegen

Het verblijf verder was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tv werkte niet goed. Ik kon de The Voice Senior NIET kijken... Er werd gezegd ... er wordt aan gewerkt........ 2 dagen later werkte de zender NOG NIET.... Kwalijke zaak...

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Absoluut voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De WiFi in de volledige accommodatie mag sterker zijn.

Het is een zeer goede locatie om Nijmegen en omstreken te verkennen. Zeer sympathiek, professioneel en hulpvaardig personeel. Geweldig ontbijt dat tot de middag beschikbaar blijft. Faciliteiten uitgebreid aanwezig, ook specifiek voor professionele doeleinden. De eigen parkeergelegenheid is een surplus.

Prima hotel voor een stedentrip

Onze kamer grensde aan de spoorlijn. Dit veroorzaakte zowel overdag als in de nacht tamelijk veel geluidshinder. De ramen open houden in de nacht was daarom geen optie. Hoewel de kamer van airco was voorzien toch onplezierig dat je niet met ramen open kon slapen.

Ruime kamer, prima ontbijt, goed parkeren bij de accommodatie. Loopafstand naar het centrum goed te doen.

En uitgebreide ontbijt, alles op wens.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waren geen oor staafjes en geen shower cap. En dat vind ik mis.Als je wilt jou haar niet nat.......

En uitgebreide ontbijt, alles op wens. Het is vers geperst sap !

Prima voor een weekendje weg

De grootte van de kamer. Erg compact en weinig bewegingsruimte.

Kamer zeer schoon maar aan de kleine kant voor een privilege kamer. Prima koffie en minibar. Ontbijt was prima, vriendelijke staf en goede locatie voor een citytrip

Gewoon lekker kunnen onstpannen

Slechte bereikbaarheid door onduidelijke bewegwijzering en vreemde verkeerssituatie bij het station. Tevens viel mij op dat er blijkbaar te weinig personele bezetting is om piekmomenten op te vangen. Er was 's avonds maar 1 persoon, die zowel nog dinerende mensen moest bedienen als ook bardienst moest doen en overige klanten moest bedienen. Hierdoor moest toch wat te lang gewacht worden op een drankje. Bediening was bijna 20 minuten spoorloos.

In principe was alles goed.

Top locatie en goede uitvalsbasis voor Goffert-park.

Eitjes bij het ontbijt waren niet zo super lekker, maar verder alles wel verzorgd en in orde.

We arriveerden om 10u en mochten al meteen inchecken omdat de kamer vrij was. De dame aan de receptie heeft ons goed geholpen, uitleg gegeven over hoe we nar het centrum geraken en het Goffertpark (voor concert). Ook pas om 12u uitchecken, dus dat was geweldig na een korte nacht. Ook lekker ontbijt, maar niet zeer uitgebreid.

geweldige locatie en een goed hotel.

douche in bad., liep bij elke douchebeurt water op de grond van de badkamer en niet zo,n beetje ook. miste bekertjes bij wastafel om bv mond te spoelen na tanden poetsen

vriendelijkheid personeel. nette kamers en lekker koel op de kamer, goed ontbijt, geen geluidsoverlast van treinen etc.

Irritante lift
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel onhandig dat je perse met een pasje de lift pas kan gebruiken aangezien degene met wie ik was mij niet het pasje wou geven waardoor ik op de gang stond en geen kant op kon gelukkig waren er mensen die de lift gingen pakken waardoor ik toch wel naar beneden kon. Dus als je ruzie zou krijgen met je partner in dit hotel, sta je op de gang want je kan niet de lift gebruiken zonder pasje. Let hier dus goed op

Toplocatie, heerlijk ontbijt, laat uitchecken, vriendelijk personeel, veilig gevoel ivm pasje lift.

De bar is wat ongezellig.... dan meot je echt nog even de stad in voor een na-borreltje...

Top locatie, heelijk ontbijt, super vriendelijk personeel, parkeeroptie goed geregeld... Al meerdere keren geweest vooral bij concerten in Doornroosje...Volgende keer weer

Heerlijk weekend gehad!

Als ik iets moet aangeven wat minder was dan misschien de parkeerkosten.

Het ontbijt was prima, ruime keuze. Wij vonden de kamer heel netjes, met alles aanwezig wat je nodig hebt.

centrale ligging tov centrum en kamers zijn prima

hygiene badkamer (gemeld bij uitchecken, wordt niets mee gedaan), sleutelkaart die niet werkte, honden in het restaurant toegestaan

centrale ligging tov centrum en kamers zijn prima

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren misschien niet helemaal naar mijn smaak.

Het ontbijt voldeed aan mijn verwachtingen. Daar was niets op aan te merken. Ook het diner wat ik vrijdagavond in het hotel at was bijzonder smakelijk. Het personeel was vriendelijk, behandelden hun gasten met een lach en niets was teveel gevraagd.

Mooi hotel, op een prachtige locatie.

Zie hierboven!

Wij kregen een duurdere kamer omdat de anderen waren volgeboekt. Ook mochten wij daar gratis gebruik maken van de minibar. Super! Jammer dat daarin van alles maar 1 stuk stond. Mijn moeder koos voor het flesje water. Ik probeerde het flesje wijn. Ik vond het niet lekker. Verder was het bed te zacht. Ik heb maar een paar uurtjes kunnen slapen. Waar in het enthousiasme geen rekening mee was gehouden toen ons deze kamer werd aangeboden is het feit dat ik deze met mijn moeder deelde. Ik had een kamer geboekt met 2 losse bedden. Nu moesten we zelfs het dekbed delen. Verder deden wij het raam dicht i.v.m. lawaai. Daardoor was het erg warm in de kamer. Gelukkig was er goed gezorgd voor ons ontbijt. En ook zag er alles verzorgd uit. Ook de kamer was erg schoon en netjes verzorgd. Een klein minpuntje was dat de prullenbak op de badkamer niet was geleegd en de tissues op waren.

Goed verzorgd hotel met prima ontbijt en ideaal voor mensen met een hond. Goede ligging.

Weinig of geen negatieve dingen te melden. Een terrasje aan het hotel had wel leuk geweest maar in Nijmegen stad zijn er daarvan genoeg :)

Prima ontbijt in een goed verzorgde omgeving. Ruime keuze ook in ontbijt. Wij waren met de hond op reis: ook dat gaat hier perfect!

Ontspannend.s

Goede opvang aan het onthaal. Kamer OK. Ontbijt mee dan OK. De ober in het restaurant was zeer attent en gaf goede aanbevelingen. Voor herhaling vatbaar. Het goede weer was ook van de partij.

Goed en vriendelijk hotel

De badkamer is wat krap maar voldoende.

Vriendelijke ontvangst, nette kamer, goed ontbijt en een goede locatie voor bezoek aan Doornroosje en het centrum. Parkeren was ook netjes geregeld voor een vast bedrag van 9,50.

Erg ontspannen nacht gehad in een leuk hotel

Kamer lag aan de voorkant op de eerste verdieping. Als het raam openstond kon je meeroken met de gasten onder aan het raam.

Ontbijt was fantastisch. Omdat de parking volzet was, gratis upgrade van de kamer gekregen, zonder dat we er om vroegen. Top service!

Prima verblijf voor weekendje weg

Eigenlijk niks. Behalve dan de WiFi: die was erg zwak. En het uitzicht was niet zo mooi want we keken uit op het station en de fietsenstalling .

Prima ontbijt, goed gevuld. Het hotel ligt direct naast het station. Wij hadden een kamer op de 7e etage dus hadden geen last van geluidsoverlast maar ik ben benieuwd hoe dit is op lagere etages. Vanuit het hotel ben je zo in het centrum: korte wandeling van 10 minuten. Nijmegen is een mooi oud stadje.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een ' schone' handdoek zat vol met mascara vlekken. Het ontbijt was magertjes in verhouding met de prijs.

In de kamer hoorde je niks van het naastgelegen station. Het personeel is heel vriendelijk.

Voor bezoek aan Nijmegen prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is heel zakelijk ingericht. Leek op de foto wat groter. Om de badkamer uit te komen is soms wat zoeken omdat de deur in de weg zit. Lawaaierige mede gasten op de gang ‘s nachts.

Heel vriendelijk personeel, servicegericht. Bedden en ontbijt prima. Fijne douche.

Prima!!

Mercure is niet de meest sfeervolle locatie

Mercure is een prima hotel, goede bedden. Alles werkt en vriendelijk personeel. Heel centraal direct naast station en toch rustig.

Om centrum Nijmegen te bezoeken prima ligging! Maar niet 4 sterrenwaardig!

De badkamer was onlogisch gemaakt, alles was zeiknat na het douchen en om de wc te gebruiken moest je je eerst tussen de deur en wasbak wurmen. Vond het echt niet 4sterrenwaardig!

parkeren naast het hotel was erg fijn! Badkamer was schoon en vernieuwd. Koelkast op de kamer was ook fijn.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Prima hotel voor bezoek Nijmegen
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamers was extreem klein. IBIS, geen Mercure dus, is op Schiphol qua kamer aanmerkelijk ruimer. Dat staat in een vreemde verhouding. Helaas badkamer niet schoon. Je kon door de ramen nauwelijks naar buiten kijken, die moeten gewassen worden buiten. De doouce is niet afgesloten waardoor het water de badkamer inloopt. Aan de muren in de gangen hangen posters voor andere Mercure hotel, ziet er niet uit. Vervangen door iets leuks kost weinig.

Internet, in de kamer verder alles aanwezig. De ligging, locatie: prima Geen last van de treinen qua geluid. De ontvangst bij de receptie was ongepast,, maar het vertrek bij uitchekcen heel erg klantgericht. Er is en goedkoop menu en een goede bar. Het is een prima (zaken) overnachtingshotel over voor een weekend Nijmegen, maar de kamer is niet om "even te gaan zitten". Die faciliteit is er niet.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Keurige kamer, prettig personeel.

Ik had een kamer op de 5e etage aan de voorzijde, de stadskant dus, de andere kant is de stationkant. Veel verkeerslawaai, geen goede isolatie.

Keurige kamer, prettig personeel.

Comfortabel en ontspannen verblijf voor een dagje Nijmegen centrum.

Kleinigheidje: Misschien is een iets breder douchescherm beter om de douchecabine meer af te sluiten?

Kamer is netjes, licht, rustig, goed matras, 2 comfortabele stoelen en een bureau/tafel aanwezig, koffie/thee op de kamer, locatie is ideaal. Ook handig als je voor werk naar Nijmegen komt.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

De ligging is centraal.

Beetje kaal. Iets aan de muur. Om een beetje sfeer te creëren.

De ligging is centraal. Hele goede service door personeel. En de prijs was erg gunstig.

Uitstekend hotel

Parkeerplaats lastig bereikbaar vanaf Van Schaeck Matonsingel.

Prettige moderne kamers en sanitair. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Goed en uitgebreid ontbijt. Laadstation elektrische auto.

Fijn hotel op goede locatie.

Nadat ik niet zo tevreden was met de eerste kamer die ik kreeg, heeft de receptie een andere kamer laten zien en mocht ik van kamer wisselen, goede service! Het ontbijt was uitgebreid, de kamer was ruim en had een fijne indeling. Het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

practisch en comfortabel

prijs van een wijntje in de bar was wel erg hoog, maar er waren genoeg andere mogelijkheden en koffie en thee konden op de kamer gezet worden.

locatie en het was schoon, comfortabel en gezellig.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Comfortabel

Vriendelijke staf toen we vanwege code rood een kwartier voor aankomst incheckten, zowel bij incheck als vertrek super efficient en vriendelijk Comfortabele kamer met veel toiletapulletjes en gratis minibar (een iets luxere kamer) goed bed goede wifi

Barman had veel kennis, kon ons goed adviseren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Barman had veel kennis, kon ons goed adviseren. Zelfs om 5 voor 12 konden wij nog uitgebreid en goed ontbijten. Perfecte locatie naast station, ook met auto goed bereikbaar. In 10 minuten lopen sta je in centrum van Nijmegen.

Super!

10 keer zevenheuvelenloop gerend. Voor het eerste een hotel gepakt, heerlijk! Een ligbad na 15 km door weer en wind, is echt het einde. O ja, het hotel is uitstekend.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de prijs inclusief ontbijt is redelijk aan de maat maar het een paar uur bijboeken ivm de zevenheuvelen loop is wel heel duur. In het buitenland betaal je voor het extra aanhouden van je kamer maar een max van 20 euro dit was 40 euro.

ontbijt was geweldig goed, kamers en badkamer waren erg schoon en duidelijk opgeknapt zag er erg netjes en verzorgd uit.

Heerlijke genoten in een ontspannen accomodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het enige is dat de fohn niet werkte. De stopt er mee na 30 seconden (te heet)

Gastvrije ontvangst. Behulpzame medewerkers. De late check out (12.00 uur ).

Functioneel hotel, niets mis mee, maar te duur voor wat het biedt

De achterzijde grensde aan de spoorbaan en de geluidsisolatie was niet goed. Kamer was functioneel maar in het licht van de prijs matig uitgerust.. Kleine badkamer, kleine handdoeken, lege tissue doos.

Goede parkeerplaats, tegen acceptabel tarief.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Facturatie persoonlijk bij uitchecken is goed, maar krijg daarna email met andere factuur met andere bedragen. betaling via Credit card, één week van tevoren wordt afgesproken bedrag al gecreditteerd. Bij aankomst en creditcard check wordt wederom € 54,40 gecreditteerd als reservering. Ben benieuwd of dat zonder problemen terug komt

ontbijt goed en gevarieerd. !

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Zeer goed hotel.

Niks alles was goed

De kamer was zeer goed en comfortabel. We sliepen hier 1 nacht met vrienden. Parkeerplaats was vol maar ook daar hadden ze een prima oplossing voor. Ontbijt was zeer goed en veel en lekker. Personeel was vriendelijk en correct. Kortom prima verblijf en voor herhaling vatbaar. Centrum op loopafstand. Geen last van lawaai snachts.

Heel erg goed
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was wat gehorig, geluiden van de gang en van buiten drongen de kamer binnen. Kamer was dicht bij de lift, waar muziek aanstond. Dit kon ik in mijn kamer horen. Waarom moet je eigenlijk naar muziek luisteren als je op de lift staat te wachten?

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles uitstekend! Koelkastje, koffie- en theezet-mogelijkheden op de kamer, kluisje, toiletartikelen en goed bed. Goede verlichting naast het bed. Tafel waar je aan kunt schrijven.

Uitstekend, aan al onze wensen voldaan

de grootte van de badkamer, wat aan de kleine kant, moest wel rekening met elkaar houden!

Uitstekende centrale ligging bij station en centrum Heerlijk ontbijt Keurige nette kamers uitstekende parkeergelegenheid (en goedkoop) voor onze auto, andere uit ons gezelschap kwamen met de trein

Goed hotel!

Goed ontbijt, prima kamer, alles goed schoon. Royaal bed, fijne douche. We hadden nauwelijks hinder van het treinverkeer, je hoorde af en toe wel een omroepbericht. En 's ochtends goede start dankzij groot Nespresso apparaat bij de receptie met heerlijke ristretto! Al met al een goed hotel, mooie prijs (wel afgeprijsd tarief).

Modern hotel met mooie moderne kamers.

Modern hotel met mooie moderne kamers. Koffievoorziening op kamer en ook eigen koelkastje. Personeel erg vriendelijk en ook parkeren bij hotel in centrum Nijmegen perfect. Goede bedden en gewoon voor Nederlandse begrippen best aardige prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Typisch zakenhotel, prima hotel

Kamer wat aan de kleine kant. Typisch zakenhotel, geen uitgebreide ontspanfaciliteiten aanwezig.

Comfortabele nette kamer. Naast het centraal station gelegen en vlak bij het centrum.

Goede lokatie, standaardkamers netjes maar klein
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De standaardkamers die we geboekt hebben waren klein, evenals de badkamer. Er ontbraken douchemutsen op de badkamer

Zeer vriendelijke ontvangst met een kopje koffie. helaas achteraf op de rekening gezet! De kamers zijn netjes, de badkamer ook. het ontbijt is prima, maar voor die prijs had het uitgebreider mogen zijn. Hoewel pal naast het NS station, heeft niemand daar last van gehad.

Geweldig hotel voor city trip

Niks.

Ligging is geweldig. Vlakbij openbaar vervoer en centrum. Ook met auto gemakkelijk te bereiken als je het laatste stukje door de stad goed rijdt. Verkeerssituatie rond station is onoverzichtelijk.

een heerlijk verblijf

zie boven

Prachtige kamers. Een prima ontbijt maar wel erg aan de dure kant. Ik vind 18.50 een belachelijk bedrag want ook het parkeergeld komt er nog bij van 9.50 pd.

Heerlijk hotel met goed ontbijt en lekker dineren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima kamer, lekkere bedden en een goed en uitgebreid ontbijt. Op een goede locatie vlakbij het centrum van Nijmegen. Er was een omleiding die netjes vooraf gemeld werd!

Overnachting in Nijmegen

De badkamer was aan de krappe kant. Het toilet zat op een onhandige plek achter de badkamerdeur waardoor er een krappe situatie ontstond.

Het ontbijt was goed verzorgd. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren schoon en goed onderhouden.

Prima hotel op een goede plek

Fijn hotel, nette kamers met verduisterende gordijnen. Erg prettig in de zomer vonden wij. Verder nette kamer en prima bedden. Ook goede isolatie zodat we geen last hadden van de treinen. De airco hield het klimaat in de kamer aangenaam.

Fijn modern hotel.

Moderne kamer met fijn bed. Badkamer met inloopdouche. Gevarieerd ontbijt voor 14 euro. Op loopafstand van de binnenstad. Ruime parkeerplaats achter het hotel (9,50 euro).

Fijn centraal station met erg vriendelijk en meedenkend personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was erg duur, geen idee of dit de moeite waard was want we hebben het niet genomen.

Personeel was erg meedenkend en vriendelijk! Fijne kamers, prima badkamer en lekkere bedden. Vlakbij het station maar geen geluidsoverlast.

Weekend met dochter

Er viel niks tegen

Keurig en goed hotel. Dicht bij Station en Centrum. Fietsen gehuurd, prima fietsen. Heerlijk uitgebreid ontbijt.Vriendelijk en behulpzaam personeel.

zeer goed

De plaatsing van het bed viel iets tegen. Het bed stond te dicht aan de vensterkant waardoor de redelijk dikke gordijnen moeilijker dicht schoven.

Het hotel was gunstig gelegen omwille van de centrale ligging in de stad. Je kan alles te voet of per fiets bereiken. Er was ook geen geluidshinder van het nabijgelegen station.

Ideale locatie

Viel ons niks tegen; er was wel een man bij de receptie die klaagde over dat hij last had gehad van de treinen, ja duhh het hotel ligt naast het treinstation, ik neem aan dat je eerst even research doet voor je iets boekt, maarja sommige mensen hebben altijd een glaasje azijn op hun nachtkastje staan..

Fijne douche en bed; alles ok eigenlijk gewoon een goed standaard hotel. Locatie is ideaal, direct naast het station en een paar minuten lopen naar het centrum.

Super!!

De kamer was zeer netjes en schoon met een nog als nieuw uitziende badkamer. Fijn dat er een nespresso op de kamer aanwezig was en een minibar met wat blikjes drinken die gratis aangeboden werden! De ligging was perfect! Lekker dicht bij het winkelcentrum en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Aanrader dus!

Prima verblijf en goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed zakt iets te ver door. Ik werd wakker met pijn in mijn onderrug.

De klantvriendelijkheid. Een jongeman achter de bar was zeer vriendelijk en behulpzaam op 1 april in de avond.

Kort verblijf na een dag cursus in de buurt.

Parkeerplaats was lastig te bereiken, mede door navigatie systeem. Een belletje naar de receptie bood uitkomt.

Nette ruime kamer, uitgebreid ontbijt en beschikbaar tot 12:00 uur. Mogelijkheid om na uitchecken de auto op de parkeerplaats te laten staan, om nog te kunnen winkelen in Nijmegen.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Top hotel

Het geluid van het station. Het was niet heel storend maar wel te horen.

Het hotel is op een paar minuten lopen van het centrum Je zit vlak bij het station en het hotel is ook goed via de auto te bereiken. Personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Het was een fijn luxe weekend, en alles op loopafstand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als je doucht dan spat het toilet nat, jammer Pasjes werken niet optimaal

Mooie kamer met fijne faciliteiten, mooie badkamer Vriendelijk personeel, goedontbijg

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Fijn verblijf dankzij vriendelijk personeel

Momenteel zijn zij bezig met een renovatie welke tevens in het weekend plaatsvind. Dit is overigens wel netjes aangegeven bij inchecken.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het personeel bijzonder vriendelijk!

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Veel lawaai

Erg veel lawaai door treinen, auto's en verkeer. Ramen zijn niet voldoende om dit geluid buiten te houden. Ook cv installatie maakt enorm veel lawaai en dient ontlucht te worden. Kortom lawaaierig hotel waar je niet rustig kunt slapen.

Goed ontbijt

Mooi hotel en kamer, prima verzorgd!

Alleen waren het twee een- persoonsbedden die snel uit elkaar schoven.... douche wand is klein waardoor er veel water de rest vd badkamer inspat! Verder prima verblijf gehad!

Net gerenoveerde kamer, zag er heel mooi uit!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Top verblijf voor een nachtje weg

Super aardige ontvangst aan de receptie, parkeren voor 9,50 per dag, ideale ligging recht langs het station (maar totaal geen geluidsoverlast) en mooie nieuwe kamers. Top!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

goede service, voor t hele gezin

geen bad op de kamer..

vriendelijke service incl kamer boven restaurant (zodat ons zoontje alvast lekker kon slapen en wij nog lekker uitgebreid konden eten. en het babybedje stond keurig klaar!

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Redelijk

Rioollucht en viezigheid kwam omhoog uit het doucheputje aks we de wc doortrokken of de wasbak lieten leeglopen Om 09:40 begon het boren op de achtste verdieping vanwege renovatie Dit klonk behoorlijk hard door op onze tweede verdieping

Nette schone privé sauna op het dak Gezellige hotelkamer

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Prima hotel en vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer te warm ondanks dat radiator uit stond

Dat de receptie ons zonder dat wij dit vroegen een kamer met mindervaliden badkamer aanbood, toen ik vertelde dat een gezinslid van een rollator afhankelijk is.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

De kamer met alles erin was naar onze mening perfect

Het pasje van de kamer deactiveerde zichzelf af en toe, hierdoor zijn we 3 keer naar de receptie moeten gaan om het pasje weer te laten activeren

De kamer met alles erin was naar onze mening perfect

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Prima.

Badkamer was iets gedateerd maar er was een verbouwing gaande dus wellicht wordt het al opgeknapt.

Ontbijt was prima en ook nog tot 12 uur! Ligging is perfect. Dichtbij centraal station en centrum op loopafstand.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

De kamer op zich was prima.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer op zich was prima. Ik heb alleen bezwaar tegen de prijs. Ik kan me voorstellen dat je als alleengaande een 2 persoonskamer bezet, je ook bijna dezelfde prijs betaald. Deze kamer was echt een 1 persoonskamer met een 1 persoonsbed en een heel klein kastje.Dan vind ik de prijs € 92 tov een 2 persoonskamer € 97 echt te hoog. Hier zou mee prijsverschil in kunnen zitten.Ik had kamernummer 609 in Mercure Nijmegen

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Alles was prima, locatie, personeel, kamers.

Het ontbijt... 18,- EUR extra betalen voor ontbijt vind ik een beetje overdreven. Paar meter verder op kun je beter gaan ontbijten, ontbijt is prima, maar zeker niet voor 18 EUR waard.

Alles was prima, locatie, personeel, kamers.. helemaal top en zeker nog een keer.. nee: meerdere keren.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

een heerlijk weekend gehad in het mercure hotel we waren echt er even uit en geen papa en mama.

foto van sauna en fitnes

kamers waren ruim en alles wat je nodig hebt. kamers waren zuiver. Ontbijt was heerlijk en voldoende aanwezig. Receptie was vriendelijk en een warm welkom. Super ligging om nijmegen te ontdekken

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Super locatie!

Douchen in het bad is niet praktisch en val-gevaarlijk. De badkamerindeling is niet handig met de deur die naar binnen opengaat en de wc daar achter..... Schuifdeur zou handiger en ruimtelijker zijn. Maar goed, dit is iets voor een volgende verbouwing wellicht.

Super locatie, heerlijk (maar wel aan de prijs) ontbijtje. Het is dat we korting kregen anders waren we ff in stad gaan ontbijten.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Functioneel hotel op goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Watertemperatuur douche niet constant, wij houden niet van ongevraagde wisselbaden.

De niet-rechthoekige kamer was creatief ingedeeld om maximale ruimte te benutten. Goede locatie naast station. Redelijk uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel bij receptie

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Freestje in Nijmegen

Voor het hotel is een busbaan en het is niet duidelijk waar je met je auto moet rijden om op de parkeerplaats te komen. Dit ligt niet aan het hotel maar wel aan de gemeenteborden/bewegwijzering.

Prettige ontvangst, aangenaam en betrokken personeel. prima kamer en ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Ontbijt, bar, lobby waren uitstekend: prima ontbijt met...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was voor ons best oké, maar we hadden toevallig een 'kamer voor minder validen' en verbaasden ons sterk over die betiteling. Positief puntje: hij lag heel dicht bij de lift. Bravo! Maar dan: een wc mét, maar een douchestoeltje zonder steunen. Op dat douchestoeltje zat je ook met je schouder tegen de hete mengkraan, die je niet zelf kunt bedienen vanaf die positie. Een te hoge wastafel voor iemand in een rolstoel. En helemaal the limit: slechts 40 cm ruimte naast je bed. Sowieso een erg krappe kamer voor iemand met een rollator of een rolstoel. Als je met de term 'mindervalide' mikt op mensen met een wandelstok die niet hoeven te douchen, oké... dan kán het. Maar kom op, een internationale keten als Accor Mercure moet dit toch beter voor elkaar hebben?

Ontbijt, bar, lobby waren uitstekend: prima ontbijt met uitstekende koffie en vers sinaasappelsap. Mooie moderne lobby met banken én hogere stoelen, 'savonds een lekker biertje van de bar.