Beoordelingen over Golden Tulip Noordwijk Beach 4-sterren

Koningin Wilhelmina Boulevard 8, 2202 GS Noordwijk aan Zee, Nederland

#21 van de 23 hotels in Noordwijk aan Zee

Het wandelen op het strand was heerlijk We hebben echt genoten

De prijs kwaliteit verhouding was niet volgens onze verwachting Douche toiletruimte onder de maat Matras bed matig Ontbijt 26 Euro veel te duur Parkeer ruimte bij het hotel ontbreekt

ruim voldoende
    • Budget Kamer

Het torenkamertje was wel klein, voor de prijs, die we moesten betalen. We zijn geschrokken dat de plek, waar de bagage werd bewaard op de dag van vertrek wijd open heeft gestaan. Terwijl van tevoren was verteld, dat er steeds iemand meeliep.

Prima uitgebreid ontbijt, fijne plek om onze elektrische fietsen te stallen en op te laden. Mooi uitzicht over het strand, de zee en de boulevard.

Een hotel op mooie locatie met slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden zeezicht geboekt en kregen een kamer aan de zijkant waar je om de hoek moest kijken om de zee te zien. De hygiëne liet te wensen over. Bij het ontbijt werd de tafel afgeveegd en placemats op de grond gelegd en alle kruimels en viezigheid op de grond geveegd. Daarna werden de placemats weer op tafel gelegd.

De locatie is top! Het ontbijtbuffet was goed verzorgd.

Goed hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De koffie bij het ontbijt vonden wij heel erg vies smeken! Beide machines geprobeerd maar beide koffies laten staan omdat het erg onsmakelijk was! Jammer, want we zijn echte koffieleuten!

Heerlijke kamer met uitzicht naar de zee!

Prima verblijf, dicht bij strand en winkels

We hadden een oudere kamer, 156. De gordijnen in de badkamer waren vies. Ook was het douchegordijn niet heel schoon.

Ontbijt was prima. Ontvangst was netjes.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Uitstekende locatie en prima verbllijf
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Barfaciliteit, normale Hollandse likeuren, jonge jenever en jagermeister, niet te verkrijgen

Prima gerenoveerde kamer, prima ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima verblijf voor een weekendje!

Het is wat minder toegankelijk voor minder validen. Mijn vader loopt met een stok, in het hotel zijn behoorlijk wat hoogteverschillen met trappetjes op de gangen naar de kamers. Als er iemand in het reisgezelschap minder goed ter been is dan zou ik dit bij boeken zeker aangeven om er zeker van te zijn dat de kamer gunstig ligt voor die persoon. Overigens was het personeel prima bereid om hierover met ons mee te denken bij de uitgifte van de kamersleutel. Het is wel iets om rekening mee te houden.

Prima kamers. Zowel onze kamer als die van mijn ouders was zojuist gerenoveerd. De kamers waren voldoende voor een weekendje. Voor een hele week had ik - vooral die van ons op de eerste verdieping - misschien wat krap gevonden. Badkamer was net vernieuwd, was netjes met een fijne douche.

Redelijk goed
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Hier en daar een opknapbeurt nodig, hondenharen in het bad en de handdoek en het bad en wastafel liepen slecht door, waardoor er een laag water in het bad bleef staan.

Zeer vriendelijk personeel, Grote van de kamer, uitgebreid ontbijt

Een waardeloos verblijf in het zo goed aangeschreven hotel.

De kamer die we hadden , het uitzicht op daken, en op het andere dak afzuig en koeling die je hoorde. Dan de wc kon je net op zo klein badkamer klein , kamer die wij hadden geen balkon en we geven de kamer zonder airco echt geen hoger cijfer dan een 1

Het ontbijt was zeer goed

De ligging van het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het raam en de vitrage van de hotelkamer waren erg vuil. Het bed was te klein. Bij de boeking was er op de foto een groter bed te zien.

De ligging van het hotel. Dicht bij het strand.

Genoten van een heerlijk verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Op nachtkastjes verschillende schemerlampjes aanwezig waarvan de ene een sinister rood lichtje gaf waar je niets aan had.

Uitermate vriendelijk personeel. Kregen kamer met uitzicht op zee zoals verzocht. Echter had deze kamer geen balkon. Hebben we na 1 nacht om kunnen ruilen voor kamer met balkon en kosteloos. Tip: bij boeking misschien duidelijker vermelden of wel of geen balkon gewenst is.

De standaard kamer bleek niet meer dan een hok waar een...
    • Budget Kamer

De standaard kamer bleek niet meer dan een hok waar een twijfelaar is in geperst en een toilet waar in gedoucht moet worden. Het hotel geeft aan huisdiervriendelijk te zijn, het had meer weg van een hondenkennel.

Wij hadden een gerenoveerde kamer op de 3e etage, met balkon...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er was geen ruimte in de kamer voor een tweede stoel.

Wij hadden een gerenoveerde kamer op de 3e etage, met balkon met zeezicht. Kamer was niet groot maar erg smaakvol en slim ingericht. Mooie regendouche. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamers klein, gehorig, geen airco, slechte afzuiging in badkamer en die vreselijke glazen deur in de badkamer. Zit je gewoon te kijk op het toilet. Wie dat heeft bedacht. Verder veel kapotte slordige dingen, zoals het bordje in de lift en het plafond in de bar. Voor de prijs die ik heb betaald, had ik meer luxe verwacht.

Ontbijt was prima.

Ligging perfect hotel ouderwets en aan renovatie toe.

Hotel is aan renovatie toe. Daar zijn ze ook al aan begonnen alleen onze kamer was nog erg oudbollig en ook badkamer is aan vernieuwing toe. Bedden verder prima maar het hotel was zo warm binnen dat er niet of nauwelijks verkoeling was in de nacht en slapen bijna niet te doen. Ook zijn ze van plan klimaatregeling aan te leggen in het hotel maar daar hadden wij nu niet zo veel aan.

Ontbijt en locatie is prima.
    • Budget Kamer

Kamertje (403) was een bezemkast, zwaar aan renovatie toe op alle fronten. Geen alternatief mogelijk.

Ontbijt en locatie is prima. Kamertje was ver beneden niveau. Klacht ingediend.

Wij hadden een familiekamer met uitzicht op zee op de 2de...
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

De kamer was wel toe aan een renovatie. Balkon gevaarlijk met kleine kinderen en vies omdat in het randje veel opgerookte sigaretten lagen. Ook de tegels lagen los waardoor je goed moest opletten i.v.b met struikel gevaar. Ook miste we haakjes in de kamer waar je je jas op kunt hangen en was naast het bed geen stopcontact om oplader op te laden.

Wij hadden een familiekamer met uitzicht op zee op de 2de verdieping en dat was prachtig. Ook de afstand naar het strand en de bereikbaarheid is prima. Het was niet gehorige en de kinderen hebben heerlijk geslapen.

Het uitzicht op zee
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel is erg verouderd. Muffe badkamer en bedden, afgebladderde verfGeen airco, geen minibar of koelkast. Voor deze prijs ben ik betere kamers gewend. Ook is er geen prijs verschil tussen gerenoveerde en oude kamers.

Het uitzicht op zee

Top ligging 100 mtr naar het strand.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Zou om 14.30 op de kamer kunnen. Waren er om 13.45 uur. Maar zouden niet terugkomen voor 15.00 uur want de praktijk wees uit dat de kamers meestal later gereed waren dan de aangegeven tijd. Rare uitspraak van het personeel.

Top ligging 100 mtr naar het strand. Goed ontbijt.

Vakantie!!!!!!!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamers zeer gedateerd en soms zelfs meer dan dat, maar er staat een totale renovatie gepland, dus hopen we een volgende keer op een moderner onderkomen. We zullen zeker nog eens terug komen!!

Personeel super vriendelijk, goed ontbijt en natuurlijk top locatie!!

Mooie gelegenheid, door de hitte konden wij er iets minder van genieten, het was ook wel erg warm
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Misschien airco op de kamer, het was er te warm je kwam de kamer binnen en je was al gelijk nat van zweet, verder was alles goed voor elkaar

Het ontbijt was heerlijk, het was verschrikkelijk warm op de kamer, alles was goed voor elkaar en duidelijk, alleen was het te warm maar daar kunnen jullie ook niets aan doen

Prima voor kort verblijf in Noordwijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Badkamer staat blank na douchen.

Allervriendelijkste ontvangst door dames van de receptie. Iedereen in dit hotel vliegt voor de gasten, receptie, bediening bar, schoonmaak. Echt een compliment waard! Locatie aan de boulevard. Bedden goed, hard matras. Kamers schoon. Authentiek hotel, wordt gerenoveerd, is ook nodig, maar geen hinder van. Parkeerplaats bij Vomar supermarkt. €15 per dag. 3 minuten lopen. Prima hotel voor kort verblijf in Noordwijk.

Helemaal top
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het personeel was zeer vriendelijk, konden bij aankomst 12:00 uur direct naar onze kamer, parkeren is goed geregeld in een parkeergarage achter het hotel voor 15 euro tot de volgende dag van vertrek om 22:00 uur, de koffers konden in het hotel blijven na uitschenken en einde van de dag konden we ook nog douchen in het hotel. helemaal goed dus

Wij hadden als gezin een gerenoveerde familiekamer met...
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Wij hadden als gezin een gerenoveerde familiekamer met uitzicht op de zee. Heelijk voor 1 of meerdere nachten. Het hotel wordt gerenoveerd maar daar hebben wij geen last van ondervonden. Prima ontbijt en vooral het binnenzwembad viel bij de kinderen in de smaak.

Fijn strandhotel.

Parkeren 45 minuten om parkeerplaats te vinden. Parkeerlokatie bij supermarkt waar naar toe werd verwezen door hotel met plattegrond vol.geen airco op( kleine )kamer.

Bedden prima.ll locatie top. Vriendelijkheid medewerkers top.

Prima voor een kort verblijf!
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Bepaalde delen in het hotel kunnen een opknapbeurt gebruiken. Maar niet storend. Onze hond is meegegaan, ging prima. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen ervan gediend is als er honden lopen in het hotel.

Kamer met zeezicht (familiekamer) aanrader, ruim en mooi uitzicht. Kleine badkamer. Vloerbedekking. Goede bedden. Geen airco. Koffie- en theezetmogelijkheid. Gratis kluisje. Uitgebreid ontbijtbuffet. Mogelijkheid om bagage op te slaan bij de receptie (beveiligd).

Heerlijk, relaxed
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Vriendelijk personeel, en wij kwamen voor een gezinsuitje omdat wij 25 jaar getrouwd zijn en daar hadden ze ook wat extra's voor gedaan. Was echt super leuk!

Fijn hotel en een perfecte locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ik had vermeld dat er een scootmobiel meekwam die opgeladen moest worden. Al gelijk bleek dat de scootmobiel niet eens naar binnen kon. Kleine kamer met piepklein balkon.

Fijn hotel en een perfecte locatie.

Top! Een goed hotel om regelmatig terug te gaan en voor een weekendje strand en shoppen.

De kamers zijn wel wat gedateerd.

De ligging is perfect! Strand aan de overkant en een gezellige boulevard. Winkelcentrum om de hoek met gezellige terrassen en leuke winkeltjes. Authentiek Nederlandse sfeer. De meisjes van de receptie zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk geslapen.

Heerlijke locatie. Slechte bediening

Geen bedienend personeel in de bar ondanks de drukte. Receptie moest dit er maar bij doen. Treurig Reparatie niet uitgevoerd. Deur badkamer (glas) viel telkens scheef en kon daarom niet altijd dicht. Gevaarlijk Raam in kamer op slot met sleutel!!! Door de warmte heel benauwd

Goed ontbijt Keurige receptie

Goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Jammer dat er geen airco was, beetje gehorig, beetje saaie kamer (2 dezelfde foto’s aan de muur;) is toe aan een make over.

Perfecte ligging, mooi uitzicht, parkeren in de buurt, vriendelijk personeel, goede bedden, ruime kamer

1 nacht maar nooit meer
    • Budget Kamer

Er was alleen een budget kamer ter beschikking deze was maar 10%goedkoper dan een standaard kamer maar die waren volgeboekt Volgens booking.com 15 m2 maar in werkelijkheid 9m2 met een douche EN wc van totaal 1,2m2 !! (Klein zolderkamertje) Dat voor €130 met ontbijt voor 2 pers. Dit kan toch niet voor een 4 sterren hotel P.s deze laatste verdieping was alleen bereikbaar met een zeer steile trap kamer 409 Dit heb ik zo gemeld maar ze deden hier niks mee.

fantastisch
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

wij kwamen aan op zondag en toen was het moeilijk om te parkeren ivm drukte

Als manager is mij geleerd dat je onderscheid kan maken op het moment dat er problemen moeten worden opgelost. Wel wij hadden een probleem en dat is werkelijk op een grandioze manier opgelost. Zeer vriendelijk personeel die heel erg mee denkt. De dag van uitchecken nog gewoon bagage kunnen laten staan en na een dag aan zee nog lekker kunnen douchen bij het zwembad voor weer naar huis gaan.

De prijs!

De prijs! Eerste nacht kamer in torentje (erg klein) zonder tweede nachtkastje i.v.m te weinig ruimte, Voor 105 euro vonden we dit een veel te kleine kamer. Tweede nacht :Kamer was groter maar ook voor die prijs 145 euro nog niet eens een ontbijt erbij, vonden we ook erg duur.

Ruime kamer, schoon, fijn personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Badkamer- onpraktisch, te weinig ruimte voor toiletspullen, geen haakjes voor handdoeken bij wastafel, alles nat na het douchen(=geen deur of gordijn) Ontbijt niet genomen voor die prijs!

Ruime kamer, schoon, fijn personeel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

De ligging was ideaal, erg vriendelijk personeel en de kamer...

Hele kleine kamer voor hoge prijs, gevraagd om 2 aparte bedden maar kreeg 1 twee persoons bed (niet verschrikkelijk maar niet wat we gevraagd hadden)

De ligging was ideaal, erg vriendelijk personeel en de kamer was schoon.

Ik zou hier niet snel teruggaan, misschien als de renovatie gereed is.

De kamer had beter gekund. Klein en uitzicht op het dak. In vreselijk saaie kleuren uitgevoerd. Kamers erg gehorig.

Goede locatie. De dames bij de receptie waren erg vriendelijk. Fijne badkamer. Geen gebruik gemaakt v/h ontbijt; ik lees bij diverse reviews dat het heerlijk was, dus mogelijk wat gemist. Vond 16.50 pp best aan de prijs

Mooi hotel maar volgende keer andere kamer.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Onze kamer zat naast de trap dat was wel vervelend hoorde tot 0:15 mensen naar hun kamer gaan waardoor we niet konden slapen. en het uitzicht was een beetje jammer muren en dak geen glimp vd zee.

Prachtige locatie zo dicht bij zee. Mooi hotel, knus en gezellig. Ontbijt was prima voor ieder wat wils goed verzorgt.

hotel is een prima lokatie, dicht bij het strand, alles bij de hand

hygiene (toilet, zwembad) en de gehorigheid van de kamer (krakende vloer, geluid van de buren)

goede bedden, uitstekend ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzame receptie

Heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kleine opmerking: geen borrelnootjes in de bar als je aan een drankje zit. verder was het prima!

Ontbijt was verrukkelijk en gevarieerd! Dichtbij het strand. Heerlijk s'avonds gezellig in de bar gezeten. Mooie kamers.

We genoten van het hotel, het vriendelijke personeel en de mooie ligging aan de levendige boulevard
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel was wat gedateerd, maar alles was er, het was sfeervol en alles was schoon en aanwezig. Voor ons misschien zelfs een pluspunt.

We hadden een enorm grote kamer met dakterras en keken uit over de zee. De auto kon voor het hotel worden geparkeerd. Het was overdag druk, want het was mooi weer en iedereen zocht naar een parkeerplek. Wij stonden mooi voor het hotel en konden zo de duinen oversteken naar het strand. Het hotel staat aan het einde van de boulevard, heel centraal, ook vlak bij de winkelstraat, maar het is hier iets rustiger dan verderop de boulevard. Dit vonden wij prettig.

Vriendelijke ontvangst en vriendelijke personeel over het...

Hadden een standaard kamer dus geen luxe maar dat weet je als je boekt. Wat je niet weet is dat de douche cabine gewoon erg goor is, de kamer zeer gehorig en dat de algemene indruk van het hotel zeer zeker geen 4 sterren verdient maar maximaal twee.

Vriendelijke ontvangst en vriendelijke personeel over het algemeen. De locatie is super.

Prima verblijf op een uitstekende lokatie.

Kamers waren wat eenvoudig voor deze prijs en de vloer kraakte behoorlijk.

Ontbijt is niet goedkoop maar wel heerlijk. De lokatie is echt top, dicht bij het strand en de vele restaurantjes.

Voorzieningen hotel en uitzicht kamer.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

De kamer was niet schoongemaakt; pizzadozen bierflessen in de kamer, bedden waren geslapen, badkamer vuil. Toen ik dit bij de receptioniste meldde reageerde die laconiek. We werden met onze bagage aan ons lot overgelaten. We hebben gewacht in het restaurant. Ook toen werd niet de moeite genomen om ons te informeren dat de kamer weer klaar was. Het kan een keer gebeuren dat de schoonmaak van een kamer per ongeluk overgeslagen wordt.De reactie van de receptionistes echter vond ik bij het onbeschofte af.

Voorzieningen hotel en uitzicht kamer.

beetje teleurstellend; niet golden Tulip waardig
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

de kamer. De foto's op de site beloofden veel, maar het viel heel erg tegen. Daarnaast stonk de kamer (muf/rokerig). Dit gemeld en er is toen gesprayd met een citroen chemisch goedje. Niet fijn

De kinderen hebben genoten van het zwembad.

Het was mwa...

Kamer zeer gedateerd... oubollig Tijdens het ontbijt gingen ze de ramen lappen...met zo’n hele grote vloerwisser... dat was nogal vreemd... wacht even dat iedereen weg is... oja... en oploskoffie... bah! Veel stof op de telefoon naast het bed...

De locatie op de boulevard

Een prima verblijf aan de kust
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

De wc en badkamer waren een beetje oudjes. Deze konden wel een opknapbeurt gebruiken. Maar verder was de kamer (kamer 213) prima.

De locatie is top. Aan de boulevard en paar meter lopen en je staat op het strand.

Heerlijke dagen gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer die wij hadden was echt super. Zeer ruime kamer met uitzicht op zee. Alles was gerenoveerd. Mooie kamer. Het enige wat ik het hotel wil meegeven is dat ze er wellicht verstandig aan doen om er een airco in te hangen. Nu hebben wij echt heel mooi en warm weer gehad en het was al redelijk warm op de kamer. Denk als je in het hoogseizoen hier zit dat het bloedheet kan zijn. Personeel is ook zeer vriendelijk. Ontbijt is lekker vers en voldoende keus. Het strand is ook goed bevallen.

Mooie ligging, zo aan het strand, wij hebben genoten maar niet van het hotel.

- De vriendelijkheid, het was afstandelijk. De poetsvrouwen die je tegenkwam waren al niet vriendelijk - Het formulier van de boeking was onduidelijk, wij dachten dat het ontbijt erbij zat maar dat was niet zo en moest apart erbij gereserveerd worden. Ik zei dat tegen de ontvangstdame, zij beaamde dat ze dat wel vaker hoorde. - Dat ontbijt viel voor een glutenvrij al helemaal tegen. Er kwamen drie opgewarmde boterhammetjes uit de vriezer erbij. Glutenvrije broodjes zijn echt niet zo duur (uit de Vomar ) en kunnen ook in de vriezer en zo opgewarmd worden. Het ontbijt is niet zo speciaal maar wel erg duur. Je kan beter in de buurt of zelfs op het strand ontbijten. - De kamer was gedateerd, niet erg, maar jammer dat dan de prijs ook hoog was. De afstandbediening was te vies om aan te pakken. - Parking is €15 per nacht, twee straten verder.

De bedden waren goed

Heerlijke bedden, fijne kamer voor het gezin, heerlijke ontspannen en lekker gegeten!
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Balkon was niet echt veilig voor de jongste (2jaar), kon zo naar andere balkons kruipen

Het zwembad, heerlijk warm water en handdoeken aanwezig. Zeer vriendelijk personeel met oog voor de kinderen!

Uitzicht top, accomodaties verder minder dan je verwacht van golden tullip en voor dit bedrag.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Gehorigheid in de accommodatie. We konden er allemaal niet van slapen. Leidingen die tikken,hoesten en lopen van medewoners. Daarnaast hadden wij de familiekamer waarvan 1 van de bedden scheef stond omdat de kamer behoorlijk afliep richting strand. Aan het begin maakten de kinderen er een spelletje van door de bal vanuit stilstand naar beneden te laten rollen. S’morgens hadden we geen warm water waardoor we niet konden douchen (bleek een algemene stroomstoring waar het hotel uiteraard niets mee kom doen) Dan maar een kop koffie op de kamer dachten we. Helaas, alle kopjes vies....

Locatie en uitzicht was top!

Heerlijk verblijf aan zee, maar actie vanuit directie is gewenst!
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

De oud eigenaar/eigenaar (de heer Van Duin) die zijn personeel afblaft (waaronder de barman, en ook nog eens volledig onterecht) waar de gasten (waaronder kind van 11) bij zijn. Dit kan echt niet!! Als deze meneer op deze manier blijft communiceren heeft hij straks geen personeel (en uiteindelijk geen gasten) meer over. Echt respectloos om zo met mensen om te gaan.

Mooi uitzicht vanaf de kamer. In het hotel een prima zwembad, en een heel gezellige bar. Ideaal om iets te gaan drinken na het uitwaaien op het strand. Daarnaast is het ontbijt super!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Oke
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer met zeezicht: geen balkon, kijkt uit op platdak benedenverdieping Moesten via zijdeur naar binnen, draaideur defect

Ligging tov strand Klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 20 april 2018

het verblijf was goed het personeel vriendelijk
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Broodjes van de warme bakker en de kilheid van de ontbijtruimte in het voorste deel.

Ontbijt was goed en royaal, broodjes waren niet van de warme bakker

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prijs/kwaliteit verhouding is heel erg ver te zoeken. De lokatie is top, hotel vergane glorie
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Kamers erg klein en sterk verouderd. Ook balkons zijn verouderd en vies. Badkamers zijn gerenoveerd, maar zeer goedkoop. WC en douche zijn in 1 badkamer. Heel erg kleine badkamer met goedkoop sanitair. Wat het allerergste was is dat er een deur in badkamer/kamer zit van glas waarin je zo door kan kijken. Geen privacy dus en de deur was ook nog van onderen open.

De Lokatie

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Oude bende, goede locatie
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Oude bende. Kleine kamer. Parkeren is geregeld in parkeergarage een paar straten verderop...'s avonds lukt het niet om de parkeergarage lopend uit te komen, dus enige mogelijkheid was met auto weer er uit

Top locatie aan de Boulevard

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Niet voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Kamer. Kregen niet wat we hebben geboekt. We waren met 3 personen, maar voor 2 personen handdoeken, badjassen stoelen enz

Uitzicht en de ligging van het hotel

Genoten in Golden Tulip Noordwijk met gezin

4 persoonskamer heeft 2 kleine bedden , zeer gehorig

Ligging, uitzicht, uitgebreid goed ontbijtbuffet, binnenzwembad , diervriendelijk (welkomst pakketje voor de hond op de kamer!)

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

De prijs kwaliteit verhouding viel heel erg tegen. Onjuiste voorlichting in advertentie, er stond met ontbijt, maar dat moest appart betaald worden. Slechte communicatie, we werden div. keren van Booking.com naar Golden Tulip gestuurd en weer terug. Dit zonder resultaat. Km Moesten het parkeren betalen, van te voren gereserveerd, maar parkeerplaats was een paar straten verder. Booking.com slecht.

Locatie en ruimte in de kamer was prima
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Verouderd interieur, niet meer heel netjes,badkamer ed ook verouderd. Honden in het hotel Prima, maar kan niet zo zijn dat ze de boel aan elkaar blaffen

Locatie en ruimte in de kamer was prima

Mooie ligging, gezellige bar-ruimte met open haard.
    • Budget Kamer

Ik had torenkamertje gereserveerd, bij aankomst in hotel (om 16.00) waren deze al vol en kreeg ik een 1-persoonskamer aangeboden. Deze werd gratis “ge-upgrade” naar een standaard 2-persoons kamer met zeezicht. Vanaf het balkon was inderdaad een streepje zee te zien 😂. Twee éénpersoons bedden die steeds uit elkaar schoven, zeer vervelend! In het hotel rook het een beetje oud, het was wel schoon.

Mooie ligging, gezellige bar-ruimte met open haard. Vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Fijn hotel, wel iets te prijzig voor de kamer
    • Budget Kamer

Zwembad werd 1 uur schoongemaakt terwijl we erin zaten en het was net een uur open. Bar was wel erg oud en de prijs voor de kamers is hoog ivm de vierkante meters die je krijgt

De kamer en hotel zagen er anders uit dan op de foto’s. Hygiéne was top en personeel vriendelijk.

leuk weekend gehad maar weinig op de kamer geweest.

de kamers waren schoon maar klein.en een balkon was lekker geweest voorxhet geld wat er betaald is. de badkamer is echt te klein voor grote lange mensen.

de locatie. ontbijt was lekker maar prijzig

De bedden vielen zwaar tegen!
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

De bedden vielen zwaar tegen! Ze waren veels te klein, te dicht op elkaar en als je je omdraaide kon de hele verdieping dat bij wijze van spreke voelen. We hadden een familiekamer voor 4 personen maar er stonden 2 twijfelaar in. Dit mogen wel bedden van 180 x 200 worden. Tevens zat er een bloedvlek op het kussen, veel stof op de lampen en laten we het nog maar niet hebben over de WC. Kortom; de hygiëne was ver te zoeken.

Mooie, maar zeer gehorige locatie
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Enorm gehorig. Wij hadden pech dat onze bovenburen (met rondrennend kind) om 6 uur opstonden. Het lijkt alsof ze naast je bed lopen te stampen en praten. Dit hielden ze ook nog eens 2 uur vol! De prijs-kwaliteitsverhouding is niet in orde, zolang de renovatie niet klaar is. Daarnaast is openbaar parkeren voor de deur goedkoper dan de plaats die het hotel aanbiedt, als je 1 nacht blijft.

We kregen een upgrade naar een grote kamer met zeezicht. Ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Geslaagde overnachting na matinee van Soldaat van Oranje

Prachtig hotel, pal aan boulevard en zee. Grote kamer, leuke bar, goed ontbijt, maar bovenal om 07.00 h in de morgen een heerlijk warm zwembad met stoombad en sauna (zelf aanzetten) voor mezelf alleen.

Gezellig

Bad kamer klein

De kamer was goed,het was wel netjes geweest als er iets was gezegd dat er verbouwingen aan de gang waren waar we wat overlast van hadden,hadden wat kunnen voor de gasten. De schoonmaak was goed,fijn personeel.

Tegenvallend

Erg kleine badkamer/toilet en douche spat alles nat. Bed wiebelt en schuift en beddengoed ittiteert. Verder krakende vloer en veel geluiden van andere gasten, zeer luidruchtig, daardoor slechte nacht.

De ligging aan de Boulevard is top

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Locatie is mooi, kamers wat gedateerd.

Parkeren en hygiëne

Locatie is mooi, kamers wat gedateerd. Ontbijt is goed, zaten alleen haren tussen de kaas. Parkeren was niet handig. Op locatie bij supermarkt. Bij terugkomst 2 dikke krassen in de lak van de auto. Uiteraardalles op eigen risico. Dikke jammer!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Het ontbijt en Diner was uitstekend, de kamer en bedden vielen tegen waren wel schoon
    • Budget Kamer

De kamer is aan renovatie toe ziet er niet fris en modern uit en tochten zo hard dat de vitrage op en neer waaide, de bedden zijn niet zoals ik van een hotel mag verwachten liggen ongemakkelijk en het dekbed was aan de smalle kant.

Het ontbijt was goed en uitgebreid

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Renovatie nodig

Echt heel hard aan renovatie toe! Had allang geleden moeten gebeuren. Vanaf 1970 niets meer aan gedaan resulterend in brakke wc en badkamer (gedateerd / oogt niet fris) en wiebel bedden. Prijs was gedreven door locatie en niet comfort.

Zeer behulpzaam en aardig personeel

Leuke ligging maar hotel faciliteiten iets minder
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het is een schande dat de bar niet goed verwarmd kon worden; we moesten met dekens om zitten omdat in het koude weekend de wind door alle kieren en gaten waaide en het gewoon erg koud was. Jammer dat ze dan geen gebaar maken en bijvoorbeeld de drankjes voor de halve prijs aanbieden.

De ligging en het vriendelijke personeel

leuk maar niet voor herhaling vatbaar

de bedden deze moeten echt vervangen worden we wilden een drankje doen in de bar maar het was hier zo koud dat we besloten hebben om ergens anders heen te gaan.

we hadden een standaard kamer niets mis mee maar de bedden waren echt heel slecht. Bijna niet kunnen slapen.

Ze gaan renoveren maar in deze staat zou ik niet nog een keer gaan.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Toilet in de kamer rook heel erg naar Urine. Echt de deur goed dicht doen met slapen. Verwarming was kapot, niet zo fijn als het buiten -5 is. Zaten met ons jas aan bij de bar.

Locatie! Je loopt zo het centrum in en het uitzicht van je kamer (zeezicht).

Prima hotel, direct aan de boulevard / strand.
    • Budget Kamer

Prima hotel, direct aan de boulevard / strand. Vriendelijk personeel. Mooie kamer met uitzicht op de zee. Kortom: we hebben genoten en we kunnen het zeker aanbevelen.