Beoordelingen over Apollo Hotel Papendrecht 4-sterren

Burgemeester Keijzerweg 100, 3353 CV Papendrecht, Nederland

#1 van de 1 hotels in Papendrecht

prima in orde, aan te bevelen voor anderen.
    • Club Tweepersoonskamer

enigste 2 opmerkingen: ik miste de bodylotion voor na het douchen en het parkeren van de auto binnen lukte niet meer in de late avond, maar kon wel bij het sportcentrum

kamers prima in orde, personeel heel behulpzaam.

Prima verblijf ook dank zij de goede ( busboot ) verbinding met Dordrecht

De (glazen) schuifdeur aan de badkamer is niet ideaal. Een eitje bij het ontbijt mag liefst niet hard gekookt zijn. Een placematje op de ontbijttafel ziet er toch iets aantrekkelijker uit dan een blank tafelblad.

Kamers waren prima, en ontbijt behoorlijk

De twee bedden schoven wel erg snel van elkaar vandaan. En de kamer was erg warm en de koeling bracht daar niet veel verandering in.

Heerlijk grote kamer. Ruime badkamer. Prima!

Goed hotel, jammer van het ontbijt op zaterdag

Het ontbijt op zaterdag was helemaal niet als de dag er voor. Minder keuze (geen vers fruitsap, geen wafeltjes, geen potjes yoghurt, te weinig personeel) Er waren een aantal tourbussen geweest en hierdoor liep het in het honderd. Management zou meer personeel moeten voorzien om dit op te vangen. Geeft negatief gevoel

Behulpzaamheid personeel

Uitstekend hotel om de streek per fiets te ontdekken.

De airco verkoelde niet zo goed, maar het was nu wel echt zomers weer. Ik had er last van, maar mijn man niet.

Mogelijkheid tot opladen electrische fiets en scootmobiel. Heel vriendelijk personeel dat altijd een oplossing zoekt bij probleempje. Bv. Geen Vlaamse tv, de dag nadien was dat al geregeld.

we hebben een heel prettig verblijf gehad

Het personeel is heel erg vriendelijk en enthousiast. De kamer was niet al te groot, maar had een frisse, moderne uitstraling en het bed was erg comfortabel. Op de kamer kon koffie en thee worden gezet.

Het ontbijt was goed maar de tafels in de ontbijtruimte...
    • Club Tweepersoonskamer

Het ontbijt was goed maar de tafels in de ontbijtruimte waren niet gedekt en vuil van de avond voordien. Niemand kwam de tafels schoonmaken, terwijl er toch genoeg personeel stond te praten.

alles ok, mooie veilig parking ook voor de auto ,
    • Club Tweepersoonskamer

haha ,sorry maar de bediening van de toilet zit achter de klep die omhoog staat, kunnen ze beter weg laten ,,,,

alles ok, mooie veilig parking ook voor de auto ,

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Goed voor zakelijke overnachting. Functionele, ruime, maar niet erg gezellige kamer. Prima parkeren

Ontbijt: onduidelijk als je binnenkomt. Geen uitleg. Ontbijt voldoende maar niet overdreven. saaie kamer. prijs/kwaliteit redelijk

Parkeren prima geregeld. Aanrijden ook prima.Kamers erg zakelijk en kaal. Nette ontvangts aan receptie. Fijn kaartslot voor de kamer.Functioneel met minibar en goede TV. Fijn bureautje om aan te werken. Schoon. Koffie en thee voorziening op de kamer. Goed bed, matig kussen. Goed dat je gratis kunt sporten bij Basic Fit ernaast.

Een aanrader, niet twijfelen

Geen opmerkingen

Proper, hygiënisch, heel vriendelijk personeel. Behulpzaam. Centraal gelegen. Heel flexibel met betrekking tot de uren van het restaurant.

Mooi zakelijk en netjes hotel

Mooi hotel, in nieuwe staat. Kamer zag er zeer zakelijk, netjes en ruim uit. Goed geïsoleerd, geen last van anderen. Vooral prettig dat de auto in een afgesloten eigen terrein kan staan. Wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt en overige faciliteiten.

fantastisch
    • Club Tweepersoonskamer

eigenlijk helemaal niks er waren twee kleine probleempjes en die zijn heel professioneel en snel opgelost en s,morgens kregen wij door de 2 misverstandjes nog een vergoeding in de prijs van het eten,wat erg professioneel is opgelost door de mooie,slimme en charmante dame achter de receptie !!! Ook het eten uit het restaurant uitgeserveerd op de kamer via de roomservice was uitstekend,zelfs twee frickandellen voor de hond was niet teveel gevraagd !!! Wij zeggen tot ziens tegen de uitstekende crew. mvg Ruud,Nance en de bordercollie

de gastvrijheid met de hond en de grote kamer en de service

Net niet.
    • Club Tweepersoonskamer

Het is het allemaal net niet: je reserveert Een club kamer met een voorziening voor gehandicapten in de douche. Komt niet door via de Booking.com boeking, nogmaals apart geboekt en bevestigd gekregen. Bij check in blijkt de club kamer een bad te hebben waardoor geen er zitdouche mogelijkheid is. We werden ge “upgrade” naar een vergadersuite met douche en krukje. prima! Punt voor de dame bij de check in. Problem solved. Kamer bleek echter ijskoud (bekend probleem?) en slechts met een straalkacheltje warm te krijgen. Ook gezellig. En weer een punt voor het oplossingsgerichte personeel. Ontbijt ruimte is ‘krap’ en slecht ontworpen/ingedeeld. Lay-out is buffet op huiskamer formaat op de bar. Licht in de lange gang naar de kamer was de 2e ochtend uit en bleef ook naar een melding aan de balie uit. Stikdonker en gevaarlijk. Bij uitchecken gemeld dat ik het hotel probeerde voor meerdere zakelijke overnachtingen in de toekomst. De vierkante meters van de suite leken me voor de kamer kleiner dan de club kamer, dit werd bestreden. Waarschijnlijk omdat de vergaderzaal/ijskamer m2’s meetellen. Iemand met commercieel inzicht zou een gebaar kunnen maken bij uitchecken. last but not least: geen gehandicapten parkeerplaats in de buurt van de deur. Tja, door meerdere ‘omstandigheden’ niet zo een goede indruk om vaker te komen, vrees ik. Gemiste kans en werk aan de winkel voor Mw Visser!

Aardige mensen met hart voor de zaak. Prima bed en mooie meubilair/aankleding. Betaald ontbijt is prima. Normale kamers zijn waarschijnlijk prima voor vrijetijd en of zakelijk gebruik.

Ik vond het ontbijt tegen vallen voor de prijs die werd gevraagd. Had er meer van verwacht.

Dat er maar 1 fauteuil op de kamer stond. Er was wel nog een bureaystoel en een grote hocker.

Het was een heel mooi hotel. Alleen jammer dat het niet vrij staat je kijkt uit op een sportcentrum.

prima hotel als je goed ter been bent en je geen luxe zoekt

de kamer was niet helemaal schoon en er waren geen extra faciliteiten als een poolbiljard of een zwembad ofzo; in de direct nabijheid van het hotel is helemaal niets te doen

het is een mooi hotel met erg aardige medewerkers, de kerstmarkt van Dordrecht was op ongeveer 20 minuten lopen, dus goed te doen; aardig van het hotel was dat ze een shuttle hadden waarmee je voor € 2,- pp gebracht werd! voor de parkeergarage bij het hotel hoefden we niet apart te betalen, ook altijd aardig

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Zeer aangenaam verblijf. Goeie sfeer in het restaurant/ bar en zeer vriendelijk personeel

Geen verbeterpunten ontdekt.

De service en vriendelijkheid van het personeel. Het goede eten in het restaurant. Comfort van de kamer. Zelfs de mogelijkheid om koffie op de kamer te maken. Top!

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Gezellig en comfortabel

De kamers waren heel erg gezellig; het complex ligt ingebed in een sportinfrastructuur, leuk en je kan er ook wandelen vlakbij in de buurt, wij deden dat met onze hond. Ik zou zeker opnieuw in een Apollohotel willen logeren!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Zeer geslaagd, leuk hotel, zeer gastvrij en vriendelijk personeel en een culinaire verwennerij

Diner was top! De dames van de bediening zijn zeer gastvrij en hebben er plezier in. een meer dan uitstekend restaurant, komen hier zeker een keer terug.

Prima! Vriendelijk persooneel! Lekker ontbijt!
    • Club Tweepersoonskamer

De zwem en sportfaciliteiten zitten niet in het hotel zelf, maar in een sportschool in een ander gebouw. Dat had duidelijker aangegeven kunnen worden.

Ontbijt was lekker, maar de wafels vielen mee. Verder zeer goed ontbijt. Zeer vriendelijke en meegaand personeel. We kwamen daar omdat we vijf jaar getrouwd waren en bij aankomst was de kamer versierd en was er een heerlijke toetje klaargemaakt van chocolade met 5 jaar getrouwd erop. Zeer lief !

Zeer goed!

Ze waren niet voorzien van de drukte van het ontbijt waardoor alles op was tegen 10.30u.

Ontbijt was heel goed, bedden ook. Personeel super vriendelijk! Enkel de parkeergarage was te laag. Gelukkig konden we wel parkeren bij het sportcomplex om de hoek.

Hadden een suite geboekt en die was groot.
    • Suite

Het restaurant zijn ze aan het verbouwen. Op de 1ste een ruimte om te eten maar de keuken ging niet lekker. Om 7 uur 's avonds aan tafel en om 10 uur ons hoofdgerecht. Dat was jammer.

Hadden een suite geboekt en die was groot. De badkamer ruim en schoon. Rustige kamer.

Mooi hotel, slechte organisatie.

Ontbijt was een complete chaos. Alles was op, tafels stonden vol met gebruikt servies. Gasten stonden elkaar aan te kijken, wat ga ik nu doen. Mondjesmaat kwam er "iets" uit de keuken. Personeel, voor zover aanwezig, liep te mopperen dat ze er ook niets aan konden doen.

Kamer was ruim

Aangenaam verblijf in de beste omstandigheden.

Eigenlijk niets!

Uitermate vriendelijk personeel. Kamer met veel comfort. Gratis overdekte parking. Goeie uitvalbasis voor de verkenning van Zuid-Holland. Lekker ontbijt en dinner.

vriendelijk onthaal - grote kamers, netjes en mooi ingericht...

ontbijt: men was restaurant aan renoveren - eerste ochtend was het ontbijt OK - tweede ochtend was er meer volk ( bus van 60 mensen die allemaal ook rond dat tijdstip kwamen eten) en was het chaos: geen borden, geen eten, geen kopjes enz... duurde zeer lang eer werd aangevuld, wat in principe aan de lopende band hoort te gebeuren - personeel kon het duidelijk niet aan ( te kort aan personeel , totaal niet voorbereid) met lange wachttijden en veel slechter ontbijt tot gevolg - dit kon perfect worden voorzien! lift extreem traag

vriendelijk onthaal - grote kamers, netjes en mooi ingericht, maar relatief weinig licht, zeker in de badkamer ( verlichting aan spiegel zelf was dan nog kapot) - prima badkamer met inloopdouche maar te weinig licht

Ideaal hotel voor ons doel; overnachting na een bruiloft

Het ontbijt was in verhouding met de prijs wat summier. Het restaurant was niet echt gezellig, maar dit komt hoogstwaarschijnlijk door de verbouwing.

We hadden een gratis upgrade naar een luxere kamer met bubbelbad. Heerlijke bedden

Prima voor op doorreis

Badkamer is erg klein opgezet. De douche is zeer krap. De borrelhapjes die we in het restaurant bestelden vielen erg tegen, met name de brood/olijfolie/olijven waren niet heel royaal/vers.

Momenteel (september 2017) wordt het restaurant verbouwd. Wij kregen daarom vouchers voor een drankje in het tijdelijke restaurant. Fietsen konden in een afgesloten parkeergarage gestald worden. De kamers zijn okay, niet heel ruim maar zeker niet verkeerd.

Over het geheel genomen goed.
    • Club Tweepersoonskamer

De airconditiong was ondermaats. De temperatuur was niet naar beneden te krijgen, de lucht was benauwd. Enige optie was het raam opendoen, maar dan moesten we oppassen voor muggen e.d. De parkeerplaatsen waren wat krap/smal.

De ruimte van de kamers, de onverwacht rustige ligging, de bereikbaarheid, de behulpzaamheid en vriendelijkheid van het personeel. Daarnaast het ontbijt en de gehele entourage.

Picobello hotel, ideale fietsomgeving.

Klein detail: Stuk of 3 rare vlekken op de kamer/badkamer... (kamer 230). Oa doodgeslagen muggen. Raar dat onderhoudspersoneel dat niet wegpoetst ?? Zou leuk zijn als er een wijnglas voorzien is, maar ik denk dat we dat wel konden vragen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zowel aan de balie als in de eetruimte als onderhoud. Kamers zeer mooi, netjes, ruime badkamer, heerlijk en groot bad/bed. Goede gordijnen (donkere kamer hou ik van). Restaurant was tijdelijk ergens anders door werkzaamheden maar daar ondervonden we geen problemen van (geboekt vrijd en zaterdag). Prijzen eten niet duurder dan op restaurant. Ontbijt was in orde. Welkomstdrankje bij aankomst, op dakterras genuttigd, leuk. Parkeren kan perfect onder het hotel. Ook je fietsen kan je daar kwijt (elektrische fietsen kan je opladen). Je krijgt ook een fietsplannetje (om en rond Papendrecht, Kinddijk (molens alom), als je erna vraagt aan de balie. Zeer fietsvriendelijk dus. Auto kan, eens uitgecheckt, perfect en veilig nagelaten worden naast het hotel aan het sportcentrum waar er trouwens een openlucht- en overdekt zwembad is. Centrum Papendrecht dichtbij, max. 3km vh hotel. Winkels- en eet mogelijkheden. Je kan je fiets trouwens kwijt bewaakt, bij de ingang van de winkelstraat. Leuk om waterboot de nemen naar Dordrecht of Rotterdam. Fietsen neem je gewoon mee. Zaaaaalige fietsstreek. Picobello hotel.

Mooi ingerichte moderne kamers.

Papendrecht zelf is geen wereldstad maar een prima uitvalsbasis. Maar de horeca bij de pont naar Dordrecht is uitstekend. Zowel grandcafe als het restaurant op de andere hoek. Daarin is dit prettige dorp groot!

Mooi ingerichte moderne kamers. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Schoon en stijlvol.

Perfecte locatie voor fietstocht naar Kinderdijk en omgeving

Het ruime hotel heeft een moderne uitstraling, is heel netjes en heeft supervriendelijk personeel. Het spijt me te moeten zeggen dat ze op vlak van vriendelijkheid, in de horeca, in 'mijn' België nog veel kunnen leren van de Nederlanders ! Er staat in de grote inkomhal een gratis, grote tap met fris water verrijkt met munt en citroen alsook een fruitkorf. Onze auto kon de dag van aankomst en vertrek, tijdens onze fietstochten, in de afgesloten garage blijven die deels overdekt is (heerlijk koel). Daar was ook plaats voor onze fietsen. (bij navraag bleken electrische fietsen in het hotel te huur aan 15 eur/dag).De nette standaard kamer was ook modern ingericht met goede bedden en een aangename temperatuur (airco). Lekkere zachte,'fluffy' handdoeken en washandjes (doekjes) in de badkamer met ruime inloopdouche.In de kamer was ook een mooie flatscreen tv met een ruim aanbod aan zenders. Een bureau, een grote minibar en een zetel met tafeltje maakten de kamer compleet. Er was geen haardroger maar bij melding aan de receptie zou dit in feite standaard moeten aanwezig zijn. Aangezien wij maar 1 nacht verbleven stoorde het ons niet dat er geen kledingkast was, enkel een rek met kapstokken. Wel waren er laden om iets op te bergen. In één ervan lagen benodigdheden om koffie of thee te maken. Het ontbijt (17 euro/pp) is heel uitgebreid, lekker en een echte aanrader : appelsienen kan je zelf persen, een eitje wordt voor jou naar keuze gebakken, wafelijzer met deeg om zelf je wafeltjes te bakken, goede koffiemachine met mogelijkheid tot latte en koffie verkeerd, en natuurlijk 'the usual' : lekkere broodjes, croissants, beleg, fruitsla, fruitkorf, spek, gekookte eitjes,enz. Je hebt ook de mogelijkheid om buiten op het terras te ontbijten. Binnen echter is het ook héél gezellig. Wij waren zeer tevreden en komen zeker terug naar dit hotel.

Fijn verblijf op een goed gelegen plek

Ontbijt van € 17,50 was onvoldoende. Met name ontbraken groente/ tomtaatjes etc. En € 17,50 heb ik elders nog niet mee gemaakt

Kamer was prima en ruim mede vanwege upgrade. Restaurant was ook dit in orde voor het avondeten

Een leuk weekendje weg met veel mogelijkheden
    • Club Tweepersoonskamer

Het onthaal was heel vriendelijk. Wij hadden een club kamer gereserveerd en die was heel mooi ingericht. We voelden ons er dadelijk thuis. Je kan tot 11u30 ontbijten op zondag. Dat was zalig. De ontbijtruimte is ook heel mooi ingericht en lekker rustig zelfs op een zondag dat er heel veel gasten waren. Alles heel lekker: vers geperst fruitsap, koffiekoekjes, broodjes, ei en spek, ... Werkelijk een luxe ontbijt in een aangename sfeer. Je kan je auto gratis parkeren op de afgesloten parking. Zelfs de laatste dag mocht de auto tot 's avonds veilig blijven staan. Papendrecht is ons ook heel goed meegevallen. Je kan er ook toffe fietstochten maken langs het water en door een natuurgebied. Met de busboot ben je dan zo weer in Dordrecht. Naast het hotel is ook een fitness en zwembad waar je als gast van kan gebruik maken. Er is werkelijk aan alles gedacht.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

prima, voor herhaling vatbaar

Een vloertrekker in de badkamer zou heel prettig zijn, zodat het teveel aan water even aangetrokken kan worden.

Het ontbijt was super, alles vers en lekker. De kamer is ook comfortabel, bed prima. En voor ons is belangrijk, dat het hotel staat in onze geboorteplaats.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Een overnachting om reden van mijn beroep.

te weinig parkeergelegenheid onder het hotel. Was 's avonds vol. De weg naar de kamer binnen het hotel was wat onaantrekkelijk. Wat donker, nauw en op elkaar.

De kamer was goed, hoewel de badkamer wat gedateerd. Verder keurig netjes en schoon, en dit is al heel belangrijk. Het ontbijt zou iets uitgebreider kunnen.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Het is een tophotel. Wanner we een hotel in de buurt vane komen zeker terug.

Er zijn eigenlijk geen minpunten. Puntjes van aandacht misschien? De douchestraal was oké maar had wat steviger gekund. Het is niet helemaal duidelijk wat het hotel doet aan duurzaamheid.

Het Apollo Hotel zijn we allervriendelijkst ontvangen door een aardige en behulpzame dame in een ruime ontvangsthal. Het ligt dichtbij de snelweg dus snel op de plaats van bestemming en na uitchecken snel weer op pad. Parkeren kan in de afgesloten binnenplaats. Kamers als nieuw, ruim, zeer modern en netjes.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Ik had alleen een warme maaltijd besteld en het was een veel te kleine portie voor het bedrag van € 24.50. Het was wel lekker maar veel te weinig voor dat geld.

Prima en ruime kamers

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Bij dit hotel is het personeel ook 4 sterren

De bereidwilligheid en het daadwerkelijk aanmaken en handelen naar aanleiding van lawaai overlast van een wel erg gezellig nieuwjaars receptie. Na 1 telefoontje stond direct een medewerker voor de deur met een oplossing, een andere kamer ( ook groter en met bad )

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Absoluut een aanrader
    • Club Tweepersoonskamer

We logeerden twee nachten in dit hotel ter gelegenheid van de kerstmarkt in Dordrecht. In Dordrecht zelf waren alle hotels al weken van tevoren bezet en dus weken we uit naar het Apollo Hotel in het naburige Papendrecht. Het hotel ligt niet ver van de N3, waardoor de afstand naar de kerstmarkt in Dordrecht geen probleem was. Ook in het Apollo hotel was het erg druk. Daardoor kregen we gratis een upgrade naar een grotere en ruime kamer met een king-size bed met flat-screen tv aan het voeteinde. Het bed was zalig om in te slapen en de badkamer was ook prima, afgesloten met een glazen schuifdeur, waardoor er toch altijd wat luchtcirculatie blijft. Het ontbijt was uitstekend, met meerdere soorten bruin en wit brood, broodjes, croissants, charcuterie, kaas, confituren, eieren, fruit, enz. Zelfs op de erg drukke zondag ochtend was er om 10u nog voldoende van alles beschikbaar. Het hotel beschikt over een eigen parkeergarage. Door de grote drukte was die helaas die eerste nacht volzet. De tweede nacht hadden we plaats genoeg. En tot slot nog een extra melding voor het uiterst vriendelijk personeel ! In elk geval een aanrader.

Heel grote kamers ,goede dienstverlening,veilige parking.

Tijdens ontbijt lang aanschuiven voor koffie en thee, één apparaat voor een volle zaal is wat weinig

Heel grote kamers ,goede dienstverlening,veilige parking.

Modern rustig gelegen hotel dicht bij A15 richting Rotterdam

Zakelijk verblijf, één nacht met ontbijt, bij toeval in luxe suite kamer. Modern ingericht. Midden in Papendrecht. Parkeerplaats op binnenplaats hotel. Raam kan open, geen geluidsoverlast. Goed geslapen en goed ontbijt. Via makkelijk toegankelijke A15 snel in Rotterdam of Brabant.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

ontbijt was prima.

vlekken in het dekbed..... spetters en haren op de schuifdeur van de badkamer, wat overigens een hopeloze deur is, scheef en rammelend

ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Ontbijt. Beperkt en er stond een lange rij voor de koffie en thee automaat. Doordat het een traag apparaat is en er staat er maar 1 voor alle gasten.

Nette kamer, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Is prima hotel, goede kamer, badkamer.
    • Club Tweepersoonskamer

De prijs voor zowel de kamer, het dinner, het ontbijt is veel te hoog in verhouding tot de kwaliteit. Laatste keer geweest.

Is prima hotel, goede kamer, badkamer. Ontbijt beperkt voor de prijs.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Ontspannen

De prijs van het ontbijt ( 17 euro pp) Het ontbijt was goed , maar niet bijzonder

Vriendelijk personeel, mooie uitvalsbasis voor fietstocchtjes in de omgeving. Een bezoek aan Dordrecht met de waterbus zeer gemakkelijk en de moeite waard.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Uitstekend verblijf

Deuren slaan hard dicht.

Mooie grote kamer met prima badkamer en bedden. Zeer schoon. Goed ontbijt en aardig personeel. Goede parkeergelegenheid. Vriendelijke receptionistes.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

We denken met veel goede herinneringen terug aan ons verblijf in Apollo

Kan niets bedenken dat ons tegenviel.

Vriendelijk personeel. Uitgebreid en lekker ontbijt. Alles is netjes en verzorgd. Gratis parking voor auto en fietsen. Schitterende uitvalsbasis om er een prachtig fietsweekend van te maken. ( Rotterdam, Dortecht, Biesbosch, ...)

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Top verblijf.

Wat een (h)eerlijk hotel, prachtige kamers en tot op het bot gemotiveerd personeel. Hartelijk dank voor uw gastvrijheid. Persoonlijke noot aan balie dame Lotte, wij wensen je een vakantie met hopelijk dezelfde ervaring als wij bij jullie hebben gehad. Helemaal top!

Goede prijs/kwaliteit

Vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet

Ontzettend leuke medewerkers en fijne accommodatie.

Ontzettend leuke medewerkers en fijne accommodatie.

Matras

Matras

heerlijke bedden, grote badkamer

heerlijke bedden, grote badkamer

goede keuze om Dordrecht te bezoeken

in de gangen en de kamer hing een doordringende ontsmettingsgeur

er was een shuttle naar de veerpont, heel praktisch om Dordrecht te bezoeken

Locatie tov Dordrecht.

Beetje hard bed, maar verder niets

Locatie tov Dordrecht. Modern comfort, heerlijk ontbijt en uitermate vriendelijk personeel

Goed bevallen

Het diner vonden we matig, kan beter

Vriendelijk personeel,goed ontbijt,mooie kamer,lekkere douche

De kamer was geweldig en netjes voor elkaar.

De kamer was geweldig en netjes voor elkaar.

We come back!!!!
    • Suite

Dat we geen ramen konden openzetten op onze suite

De zeer ruime en luxe kamer en vriendelijk personeel

De water druk is heellaag dit veel erg tegen

De water druk is heellaag dit veel erg tegen

Mooie kamer en bed comfortabel.

De toilet/badkamerdeur is alleen een schuifdeur en sluit niet helemaal af.

Mooie kamer en bed comfortabel.

Weet ik niet

Kamer inclusief badkamer

prima!

Wifi bereik was heel slecht.

uitgebreid ontbijt en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Uitstekend verblijf

Goede bedden en schone kamer en goed ontbijt

Prima prijs - Kwaliteit

Wat ver van centrum

Netjes. Gezellig.

Ok

Harde bedden

Grote badkamer

Diner (Spare- ribs)

Diner (Spare- ribs)

Prima uitvalsbasis voor landelijke omgeving en Kinderdijk

Ontbijt van 17,50, dit was het absoluut niet waard.

Kamer is erg prettig door comfortabele bedden en ruime badkamer.

Fijne locatie vriendelijke medewerkster gezellig bar.

Dat er heel weinig water kwam bij het douchen

Het bed

Ontspannend uitje met fijne accomodaties.

Lekkende kraan op de wastafel

Gastvrijheid en service.

Geen extra wc papier. De prijzen van de mini bar waren erg hoog voor zo weinig.

Mooie nette kamers

Te duur wel gewoon goed

Douche straal erg zacht prijs erg hoog.

Kamer is licht modern ingericht en nieuw

Bijzonder aardig personeel.

Kamer stonk naar rook. Ontbijt overdreven in prijs (17 euro).

Bijzonder aardig personeel.

Sport Center aan de andere kant van de hotel met...

Sport Center aan de andere kant van de hotel met complementary usage

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ontbijt was beetje eenvoudig

Ontbijt was beetje eenvoudig

Restaurant en de kwaliteit van het avondeten
    • Club Tweepersoonskamer

Ontbijt niet in verhouding met prijs. Verwarming uitsluitend via airco

Restaurant en de kwaliteit van het avondeten