Beoordelingen over Mercure Hotel Schiphol Terminal 3-sterren

Postbus 75041, 1117 ZN Schiphol, Nederland

#9 van de 10 hotels in Schiphol

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Het is prettig binnenkomen daar.

Ik baalde toch een beetje dat het hotel in het internationale deel van de luchthaven zat. Door een enorme rij voor de paspoortencontrole, was het toch even haasten om mijn vlucht te halen.

Het is prettig binnenkomen daar. Zeer vriendelijk en een heerlijke douche om je voor te bereiden op je reis die dag of de dag erna.

Prima locatie, faciliteiten en hygiëne vallen tegen.

Hygiëne kon beter, zeer vieze deksel van de prullenbak. Daarbij strip van de douchedeur kapot.

Heerlijk begin van de vakantie door al op de plaats van vertrek te zijn. Desondanks toch enkele aandachtspunten, en redelijk prijzig voor hetgeen je ervoor krijgt.

Ontspannen start van vakantie

Inchecken pas vanaf 20.00 mogelijk. Waarschijnlijk om verhuur overdag nog mogelijk te maken? Kamer zonder raam. Derde bed is veldbed.

Fijn nog even te kunnen slapen voor vroege vlucht. Nog paar uurtjes extra doordat we met handbagage alleen reizend al de avond vooraf door bagagecheck mochten. Verschillende mogelijkheden om wat te eten (Mac Donald's, Jamie Oliver) om de hoek bij het hotel. :-) Goede inrichting. Schoon. Vriendelijk personeel. Mogelijkheid koffie en thee te maken op de kamer.

Prima overnachting achter douane maar aan de dure kant.

De prijs is wel wat hoog zo zonder ontbijt en de tijd die je van de kamer gebruik maakt.

Fijn dat je voor de vlucht al de sores van security achter de rug hebt. Ook fijn dat je na aankomst op de kamer nog toegang hebt tot winkels en horeca in /rond terminal 3.

Goed lezen voordat je boekt

Voor ons was de locatie niet fijn. De koffers moesten in het depot en morgens vroeg weer door de douane terug om ze te halen. Gaf veel stress. Had dit niet in de gaten voor het boeken. Hotel verder goed maar voor ons dus niet praktisch

De bedden

Locatie is top

Geen ramen. Geen lounge bar of openbare ruimte aanwezig. Meest ideaal voor reizigers met handbagage of mensen die bagage zelf kunnen inchecken. Anders moet je de volgende ochtend 2x opnieuw langs de douane. Prijzig.

Relaxt s ochtends naar de gate lopen zonder gehaast en drukke wachtrijen. Locatie is achter de douane dus s avonds op je gemak op een rustig moment langs de douane. Vraag in de vertrekhal bij de informatiebalie hoe u bij het hotel moet komen. Receptie medewerkers zoeken de volgende ochtend uw gate op als u daarom vraagt. Wake up call mogelijk.

Ideale locatie.

Door verbouw wat geluidsoverlast (waar overigens vooraf voor gewaarschuwd is). Kleine ruimte om te douchen.

Ideale locatie voor het reizen met handbagage. 's Morgens vroeg kun je zo uit het hotel naar de gate lopen. Vriendelijk personeel. Schone badkamer.

Uitgerust op reis!

Geen raam op de kamer was jammer, maar te verwachten.

Ontvangen door een enorm vriendelijke receptioniste. Ze zocht de gate voor me op waar ik 's ochtends zou vertrekken, en bood de wekdienst aan. Heerlijk geslapen voordat ik aan mijn reis begon. Dank!

Ruim voldoende

Prijs beetje aan de hoge kant.

Alles was netjes en keurig ingericht. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Heb geen ontbijt genomen, daar ik vroeg aan betreffende gate wilde zijn, en onderweg voldoende mogelijkheden gevonden heb, om vlug iets te eten.

Matig, afgezien van de top! Receotioniste

De uitermate slechte aanwijzingen op Schiphol Airport om bij het hotel te komen. Ongelofelijk dat een hotel dat zich beroept op kwaliteit en service, zich niet realiseert dat bij aankomst in de grote hal op de airport de aanwijzingen om het hotel te vinden zo minimalistisch zijn. Afgezien daarvan werd niet bij de boeking aangegeven dat ongeveer het hele gebouw doorzocht diende te worden om 'ergens' een bordje te vinden. Geen goede ventilatie, laat staan ramen, in de hotelkamer. Hoe is het mogelijk.......???

Prima receptioniste die een pluim verdient. Vriendelijk, behulpzaam en begripvoldDe

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Efficiënt , maar oncomfortabel .

We hadden een driepersoonskamer geboekt. En dat viel zwaar tegen. Het was geen driepersoonskamer, maar een tweepersoonskamer met een bedje bijgeplaatst. Dat bed mag amper het woord logeerbed dragen : erg kort, flinterdun matrasje, frame zeer goed voelbaar, erg smal. Kortom : niet geschikt voor een volwassene. En, oh ja : de badkamer bevatte nog het afval van de vorige gasten. Niet echt een probleem, maar toch......

Het hotel is niet makkelijk vindbaar, waarbij ook niet helpt dat het personeel dat je achter de douane moet loodsen niet goed meewerkt : ze weten niets of ze sturen je de verkeerde kant op. De bewegwijzering is pas actueel enkele tientallen meters van het hotel. Maar de locatie is uitstekend als men er éénmaal is gearriveerd! Wat een gemak! Echt ruim half uur voor vertrek naar de gate!

Prima kamer om daarna vroeg te vliegen.

We konden niet inchecken en moesten onze bagage in het depot doen. We moesten daarom de volgende morgen extra vroeg opstaan omdat we 2x door de douane moesten waardoor er veel tijd verloren ging.

Prima kamer om daarna vroeg te vliegen.

Schone en mooie kamers.

Van te voren telefonisch contact gehad met het personeel om wat na te vragen (het was een lastige vraag voor het personeel). Er werd meteen opgenomen. Nog een keer gebeld en werd twee keer 5 minuten in de wacht gezet. Gebeld met een andere telefoon en er werd direct weer opgenomen. Het zit op de terminal in lounge 3. Je kunt geen koffers meer meenemen. Deze moet je stallen, je moet namelijk de douane door met enkel handbagage. Wij hadden een verre vlucht en dan is dit niet handig. De kamers hebben natuurlijk geen ramen, geen frisse buitenlucht die binnen kan komen. Enkel de zuurstof van de ventilatiesysteem. Erg droge en onprettige lucht om in te slapen.

Schone en mooie kamers. Fijne douche.

De airco kan niet uit dus de kamer is koud.

De airco kan niet uit dus de kamer is koud. Om 23 uur viel de televisie uit was er geen signaal meer. Om 23;30 begonnen werkzaamheden als boren en hakken in het beton dut duurde tot 4 uur

Zeer slecht bed voor 3de persoon.

Zeer slecht bed voor 3de persoon. Bied dan geen 3 persoonskamer aan. Als je met 3 personen geboekt heb verwacht je ook in badkamer 3 handdoeken en 3 setjes met toiletartikelen

Comfortabel

Jammer dat ik s anderendaags zo vroeg eruit moest om een heel eind te wandelen en mijn bagage op te halen in het bagagedepot omdat ik die niet eerder kon inchecken, maar dat lag niet aan het hotel natuurlijk

Het ontbijt was heerlijk en goed verzorgd. Het bed was ruim en comfortabel

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Niet geschikt voor reizigers die een dag voor vertrek een hotel bij Schiphol willen pakken.

Wij hadden het hotel geboekt om 's avonds vroeg te kunnen slapen omdat onze vlucht heel vroeg in de morgen ging. Dan was de avond ervoor wat comfortabeler, dat doen we vaker. Op Schiphol aangekomen en de weg gevraagd naar het hotel. Toen begon een lange tocht. Omdat het hotel achter de veiligheidscontrole bleek te liggen werden we tegen gehouden door een veiligheidsfunctionaris die uitlegde dat onze koffers niet mee naar het hotel mochten, die moesten maar in een bagagekluis opbergen elders op Schiphol(tegen betaling). Uit de reactie van de veiligheidsfunctionaris begrepen we ook dat deze dagelijks hotelgasten voor Mercure hiermee moest confronteren. Ze gaf nog het advies te annuleren als het nog kon. Afijn, koffers weggebracht naar de kluis een eind verderop. Weer gemeld bij de veiligheidsfunctionaris, toen het volgende probleem; ons beider namen stonden niet op de reservering voor het hotel dus ze mocht ons niet laten passeren. Na heel veel heen en weer gepraat en opduikelen van alle informatie die ik bij me had, mochten we (bij uitzondering) door. Oh ja, onze make-up en aftershave flesjes waren natuurlijk wel een probleem want die mogen het vliegtuig niet in (stop die dus voor de zekerheid maar in de koffer en doe een nachtje zonder). " maar we gaan nu nog niet vliegen maar naar het hotel" tsja... Daarna wachten voor de bagagecontrole , uiteindelijk na in totaal een klein uur vertraging bij het hotel aangekomen. Daar verhaal gedaan, beleefd te woord gestaan door de receptionist die het heel vervelend voor ons vond (die zal dit wel vaker horen) en gaan slapen. Moraal van het verhaal, dit hotel is wellicht prima geschikt voor transfer passagiers, die achter de security blijven maar niet voor mensen die een nacht van tevoren een een hotel boeken omdat ze een vroege vlucht hebben. Dit had mi duidelijk vermeld moeten worden op de site van Booking.com; dan had ik een ander hotel gekozen.

De kamers op zich waren in orde

Als je de volgende dag optijd moet vliegen is dit een fijne...

Het negatie is niet zo zeer het hotel maar wel de KLM. Die hield op tegen 2200 met koffers aan nemen. Dus we hebben de koffer buiten in een kluisje moeten laten. Dus de volgende dag optijd op. Naar buiten. Koffer halen en weer naar binnen. Dat had iets duidelijker vermeld mogen worden.

Als je de volgende dag optijd moet vliegen is dit een fijne optie. Je hebt de controles al gehad en je kan rustig naar de gate lopen.

Het hotel is ongelofelijk moeilijk te vinden en het is niet...

Het hotel is ongelofelijk moeilijk te vinden en het is niet mogelijk om met koffers binnen te komen. Betekend dus eerst koffers opbergen voor €9, vervolgens door de security heen, inchecken, slapen, pascontrole, weer terug naar de vertrekhal, koffers ophalen, inchecken, opnieuw security... Kost allemaal enorm veel tijd. De volgende keer pakken we een hotel net buiten Schiphol.

Heel proper en mooi hotel in de luchthaven perfect voor mensen in transit.

Het feit dat het hotel achter te beveiliging lag. Wat hield dat voor ons in. Valiezen in bewaring geven. Dan door de douane en beveiliging. Om dan na een goede nachtrust terug door douane te gaan net achter een vlucht uit de VS. Resultaat 30 min aanschuiven voor enkel uw valiezen op te pikken. Om daarna terug door de douane te gaan (iets vlotter want we hadden onze handbagage op de kamer gelaten).

Het was heel proper en verzorgd en het personeel was supper vriendelijk. Op dat vlak geen klagen! Ondanks het feit dat we in de luchthaven sliepen hebben we totaal niet gehoord!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Mooie kamer en heerlijk bed en geen vliegtuig gehoord

Dat ik weer de vertrekhal in moest voor mijn koffer ophalen en toen het hele gedoe bij de security en nu was er wel een lange wachtrij

Mooie kamer en heerlijk bed en geen vliegtuig gehoord

Als je uiteindelijk bij t hotel bent aangekomen, is t een prima plek om te overnachten.

De aanduiding om er te komen. Aangezien t achter de douane is, meerdere malen door de controle.

Rustige overnachting, ondanks dat je op een vliegveld verblijft. Geen vliegtuig gehoord.

Niet voor herhaling

Er werd om 00.00 uur ineens heftig geboord, waar je niet blij van wordt als je een goede nacht rust wenst voor je vroege vlucht. Geen bewegwijzering naar Hotel, men moet vragen aan personeel hoe er te komen. Voor een overnachting omdat je s Morgens vroeg wilt vertrekken niet aan te raden, gezien je s avonds ook al het hele retueel bij douane krijgt en Dan volgende ochtend ook weer all je naar ander vertrekhal gaat. Aanrader om hotel in de buurt van schiphol te nemen, Bij Boeking stond alles op mijn naam en niet in system heel raar, bij het uitzoeken door receptioniste blijkt mijn naam als Boeking te staan en in system naam van mijn medereiziger, ???? Heel bijzonder Veel kalkaanslag op de kranen wat volgens mij simpel te reinigen is.

Heerlijk bed.

Mooi, nieuw en netjes hotel met waardeloze airco en matig ontbijt op een toplocatie.

Het aanbod in ontbijt is erg beperkt. Feitelijk een vooraf samengesteld ontbijtzakje. De airconditioning zoemt de hele nacht, hierdoor heb ik slecht geslapen.

Toplocatie, achter de douane, dus ik kon de volgende ochtend vroeg zonder gedoe boarden.

Ideaal om meteen de vakantie te starten!

Helaas waren er tijdens onze overnachting werkzaamheden, dat onze nachtrust verstoorde. Een kleine tegemoetkoming (een flesje water bijvoorbeeld) was erg welkom geweest.

Ideaal om meteen de vakantie te starten!

Heerlijk.

Ontbijt wordt op de kamer gebracht bij een vroege vlucht. Helemaal geweldig. Wake up call op verzoek. Mooie kamers. Goede en nette voorzieningen. En achter de douane. Dus al het “geneuzel” de dag ervoor al gedaan (check. Koffers. Etc.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prettig en praktisch!

Douchebak stroomde over, afvoer kon de krachtige straal (die wel weer heel fijn was) niet aan.

Praktische ligging als je vroeg moet vliegen de volgende dag.

Laat u niet misleiden

Voor onze vlucht moesten we in een andere terminal zijn waardoor we eerst via de bagagehal weer naar buiten moesten en daarna via een zeer lange rij weer opnieuw de douane door konden! Weg voordeel van lekker relaxed je vakantie starten op Schiphol. Extra security check en opnieuw de stress door de lange wachtrij. Er staat nergens in de informatie van dit hotel vermeld dat dit van toepassing kon zijn. Hadden we dit geweten dan hadden we voor een ander hotel bij Schiphol gekozen. Ook boekten we een driepersoonskamer met extra bed, maar bleken we slechts een tweepersoonskamer met extra bed te krijgen... de jongste moest dus bij ons in bed

Prima kamer en lekkere douche

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Makkelijk en relaxed

Het derde bed mag (lees: moet) een beter matras krijgen - dit matras was exit. Tweepersoonsbed was prima.

Ideaal als je 's morgens vroeg vliegt. Fijn hotel, makkelijk en alles goed geregeld.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Oase van rust in hectische omgeving.

Verlichting was minder fijn en de ventilatie op de kamer is niet zo goed.

Ideaal als overnachting voorafgaand aan een vroege vlucht. Ruime badkamer met opbergruimte. Compacte kamer maar toch voldoende ruimte.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

De beste lokatie voor een vroege vlucht

Ruimte voor de bagage

Ik reisde met mijn moeder die slecht ter been is. Het personeel was zeer behulpzaam voor haar en regelde nog een minicar voor de volgende ochtend

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Zonder oponthoud direct instappen

Hotel bevindt zich in vertrek hal 3. Daarom is het hotel alleen geschikt wanneer je reist met handbagage. Om het hotel te bereiken moet je eerst door de security scanners en paspoort controle. Na opstaan en douchen, direct naar de gate lopen, zonder security check, zonder oponthoud.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Vriendelijke ontvangst, goede begeleiding

Een beetje vervelend is dat de koffers niet meer mee mogen, die moeten dan eerst weer naar de kluis gebracht worden, het kost veel tijd en gedoe.

Zeer vriendelijk personeel. Kamer groot genoeg. Erg fijn dat er koffie kon worden gezet.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Simpel maar ok.

Dat de koffers niet mee mogen. Volgende dag een heel gedoe om koffers eerst op te halen en weer opnieuw door douane te gaan (wat heel lang duurde). Geen ontbijt.

Simpel maar ok. Alles aanwezig voor 1 nachtje.

Het is een ideaal hotel als je een vroege vlucht moet pakken. Zeer comfortabel.

Het was er heel warm en we kregen het niet koeler. Ik dacht dat je in het hotel kon ontbijten maar dat was niet zo.

Prachtige kamer, fijne bedden en heel centraal.

kamer en service was geweldig

Dat ik erg ver moest lopen om mijn koffer in een locker te doen - zou fijn zijn als deze of op de kamer of in lockers dichtbij zou kunnen worden geplaatst - scheelt veel gedoe.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Dicht bij de gate voor vertrek met vliegtuig.

De luchtafzuiging in de douche kon niet uitgezet worden; deze maakte veel lawaai. Verder waren er alleen twee dikke kussens aanwezig, liever had ik een dunner kussen gehad.

Dicht bij de gate voor vertrek met vliegtuig.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

We hadden van tevoren willen weten of we de bagage moesten kluizen...hier kwamen we pas later achter. De volgende keer nemen we een ander hotel op Schiphol (bv Sheraton)

Dit hotel ligt binnen Schiphol en is vooral geschikt voor reizigers die alleen handbagage hebben...wij moesten onze ruimbagage in een kluis bewaren en die de volgende ochtend vroeg weer ophalen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ideaal voor vroege vluchten

Geen aanwijzingen in de luchthaven van waar het hotel zich bevindt. Het hotel bevindt zich achter de douane, waardoor je je bagage moet achterlaten in de lockers van Schiphol en ‘s morgens na het inchecken terug alle controles moet voorbijlopen...

Nette kamer, vriendelijk ontvangst, confortabele bedden en zeer rustig.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Gemakkelijk hotel voor vroege vluchten

Douchewater liep niet goed weg, heb ik doorgegeven. Ook was er geen bar in dit hotel.

Locatie, scheelde veel tijd bij een vroege vlucht. Je hebt de checkin en douane check al achter de rug en hoeft alleen nog maar naar de gate te lopen, ideaal.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Prijs en kwaliteit niet in verhouding.

De douchecabine was niet uitnodigend, zeer onhygienisch. Mijn man dapper als hij is,sprong toch onder de straal,na een minuut moest de kraan dicht want het water spoelde niet weg.Makeup spiegel( wij maken hier geen gebruik van) met verlichting hing los van de muur,waardoor niet te gebruiken. Electra op muur tussen badkamer en voordeur niet voorzien van afdekplaatje.

De stilte en het bed. Mogelijkheid tot het zetten van koffie of thee. Zeer vriendelijk ontvangst.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Was een maal en nooit weer

Wij hebben dit hotel geboekt voor 1 nacht omdat we vroeg moesten vliegen. Hotelkamer is prima. Er was echter de gehele nacht door het geluid van hamers en boren te horen omdat er een verbouwing plaatsvond die s nachts gewoon doorging!!! Ook het feit dat de ruimbagage niet mee mocht naar de kamer en deze eerst in de kluis moest worden geplaatst is niet handig. Veel moeite om eerst door de douane en s morgens weer terug langs de douane te gaan om de koffers op te halen en die vervolgens weer in te checken, kostte veel tijd!

Schone kamer en aardig receptie personeel

Snel naar de gate en geen red tape meer voor je vlucht

De horeca in de buurt is wat beperkt, maar je kunt naar alle vertrekhallen dus keuze genoeg als je wat verder wilt lopen.

Prima overnachtingsplek voor wanneer je de volgende ochtend vroeg gaat vliegen. Omdat je al achter de security check zit win je heel veel tijd. Reken op 20 minuten lopen naar je gate en een paar minuten voor de douane als je naar een pier moet voor vluchten binnen Europa (douane gaat echt heel snel). Vooral handig indien je met alleen handbagage vliegt want anders moet je je ruimbage in een kluis stoppen en eerst weer terug naar de centrale hal. In dat geval kan je beter een van de andere hotels nemen.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Perfect voor een verblijf tussen twee vluchten door.

Locatie op Schiphol achter de security is ideaal om zonder verdere formaliteiten door te reizen. Kamers zijn groot genoeg voor 1 persoon om een nacht comfortabel te slapen.

Onze vlucht vertrok 's ochtends vroeg.

Onze vlucht vertrok 's ochtends vroeg. Door de ligging van het hotel, konden we de avond ervoor onze ruimbagage al inchecken en konden we al door de douane. Dat scheelde de volgende ochtend veel tijd.

Fantastische ontvangst 's nachts, prima kamer voor één nacht.

's Nachts toch nog redelijk wat moeite moeten doen om het hotel te vinden ondanks de beschrijving op het boekingsformulier (3 personen moeten vragen).

Zeer gastvriendelijke ontvangst door de receptioniste om 12.00 uur 's nachts. Kamer ziet er goed uit, fijne badkamer en is prima vertoeven in dit hotel voor een nacht. Ideaal dat het hotel gelegen is op Schiphol zelf.

niet erg gezellig, wel praktisch gelegen

Het hotel is niet erg gezellig, het rook er naar ziekenhuis (wellicht ontsmettingsmiddelen in het poetsproduct - wat wel wijst op hygiëne), en één van de lichtschakelaars werkte niet.

Het feit dat het hotel zo dicht bij de gates ligt, is erg praktisch als je vroeg het vliegtuig moet halen.

Hectisch

Dat er niet echt duidelijk staat dat je niet meer met je ruim bagage door de douane mag dus deze hebben we op Schiphol in een kluis moeten doen we zijn al meerdere keren in dit hotel geweest met onze ruim bagage maar met de nieuwe regelingen allemaal bij de douane is dit niet meer mogelijk ik vindt dat niet duidelijk aan gegeven ze vertelde mijn dat ze een extra mail hadden verstuurd naar mijn waar dit in stond maar dit klopt niet het is een geschikt hotel voor zaken mensen die alleen een koffer hebben voor in de cabine maar als je voor een week gaat en je hebt bagage ruim koffers is dit dus niet meer mogelijk

Bedden waren wel goed

Zeer vriendelijke receptionistes.

Verlichting erg spaarzaam. Luchtververser(blower) blijft constant werken.

Zeer vriendelijke receptionistes. Men moet geen last van claustrofobie hebben. Kamers nl. zonder ramen, verder ok. Vanuit het hotel rechtstreeks naar de gate, mits je geen ruimbagage hebt of dit hebt laten inchecken door service van Post.nl

Locatie op vliegveld zelf is natuurlijk prima, had alleen...

Lastig dat je door de douane heen moet zonder je bagage. Moet je de dag erna weer door de douane

Locatie op vliegveld zelf is natuurlijk prima, had alleen voor de douane moeten liggen

alles net

ja één ding had de kamer geboekt in het terug komen wat ons niet verteld werd dat we een geldig vlucht ticket moeten hebben om te overnachten ben blij dat de mevrouw aan de incheck van het hotel ons het heeft verteld

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

De matrassen waren enorm zacht.

De matrassen waren enorm zacht. Dat sliep niet fijn. Wat meer begeleiding van het personeel mbt het verder reizen had ik wel op prijs gesteld. We hadden speciaal op de vluchthaven geboekt zodat we bij aankomst (de avond voor de vlucht) al door de douane zouden zijn en de volgende ochtend niet meer in grote rijen hoefde te staan. We waren dus niet op de hoogte dat we nog een keer gecontroleerd zouden worden door de douane. Daardoor hebben we alsnog bijna de vlucht gemist. Dat is waardevolle informatie als je op het vliegveld zelf slaapt.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Voor- en nadelen van logeren op Schiphol.

Ik vind het lastig dat je ruimbagage niet mee mag nemen. Dat geeft veel extra loopwerk naar de bagagekluizen. De volgende morgen moet je opnieuw door de douane om je koffer weer op te halen. En dan weer terug om in te checken. Kost veel extra tijd.

Het feit dat ik al op Schiphol was en niet bang hoefde te zijn voor een calamiteit met de trein. Als je alleen handbagage hebt is het een stuk makkelijker. .

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

De locatie.

Was toch nog wel een eind lopen naar de juiste gate voor Europese vluchten, moesten nog een tweede keer door de paspoortcontrole. Derde bed was zo'n opklapbed. Helemaal prima voor mijn zoon van 4, maar voor een volwassene zou het niks zijn.

De locatie. Ideaal hotel als je 's ochtends vroeg vliegt en in het Noorden van Nederland woont, zeker nu je 3 uur van tevoren aanwezig moet zijn en zeker als je alleen met twee kleine kinderen bent. Hotel was vanaf 20 uur beschikbaar, dat was prima. Het was netjes, schoon en een fijne grote douche. Konden om 05.30 de wekker zetten voor onze vlucht om 07.00 uur.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Helaas geen ontbijt ruimte.

Gemak om al op Schiphol te zijn. Fijn om vanaf de trein er naar toe te lopen . Veilig idee dat je de bagage van te voren in de safe moet plaatsen. Heel erg vriendelijk personeel wat ons hartelijk ontvangen heeft. Ik zou er weer boeken voor een volgend keer.

Onzinnig hotel voor als je nog moet inchecken.

We konden de avond voor het verblijf onze koffers niet bij KLM inchecken, en moesten dus de koffers in de storage voor de douane opslaan, daarna door de douane met handbagage, dan naar hotel, geslapen, en de volgende morgen weer door de douane terug, om de koffers op te halen, daarna inchecken bij de KLM, en onze koffers daar afgeven, Daarna opnieuw met de handbagage door de douane. WAT EEN GEDOE ! Het hotel stond overal heel slecht aangegeven, en het was een heel eind van de KLM-balies vandaan. Dit doen we NOOIT meer.....

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Kamer prima

Locatie waardeloos! Ivm security geen mogelijkheid bagage mee naar de kamer. Langs douane en terug en bij vertrek weer langs allerlei security. Echt heel slecht georganiseerd. Nooit meer!!!!

Kamer prima

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

prima idee als je sochtends vroeg moet vliegen

geen ramen, tv had slechte ontvangst en het hotel was moeilijk te vinden ondanks jullie beschrijving, de prijs kan wel iets naar beneden naar mijn mening.

de ligging, prima badkamer

Perfecte ligging

Bij onze douche zat de sponning los. Hierdoor kon de douche deur niet goed dicht en kwam er water op de vloer.

Wanneer u met alleen handbagage vliegt, is dit echt fantastisch! Het hotel had een perfecte ligging. Het kostte ons nog geen 10 minuten om bij de gate te komen waar we gingen boarden.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

In vertrekhal geen (?) richtingaanwijzers naar Mercure Hotel.

In vertrekhal geen (?) richtingaanwijzers naar Mercure Hotel. Hotel is, zonder keurige instructies die Mercure toevoegt bij de reservatie, moeilijk terug te vinden. Het luchthavenpersoneel is bovendien niet op de hoogte van een hotel (???) binnenin de terminal. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd (aankomst 's avonds, 21.30u, amper personeel aanwezig in vertrekhal).

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Heel handig en relaxed!

De kamer zelf was niet heel ruim bemeten en had geen ramen. Gezien het doel van de overnachting en het korte verblijf was dat niet erg: we waren er alleen om te slapen.

Ideaal als je vroeg moet vliegen. Zowel bij ontvangst als uitchecken was het personeel buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. De badkamer is in verhouding lekker ruim, de douche is heerlijk.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Heerlijk hotel.

Helaas geen raam op de kamer, maar dat was dan ook echt het enige minpuntje.

Ideel hotel voor als je een vroege vlucht hebt. Je rolt zo vanuit je bed naar de gate. Kamer voorzien van alle gemakken. Heerlijke rainshower!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Gemak op Schiphol

Het hotel was moeilijk te vinden. De ontvangst was iets te joviaal. Voor de prijs is de kamer aan de kleine kant.

Het is fijn om uitgeslapen aan een vroege vlucht te kunnen beginnen.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

De beste keus om relaxed op reis te gaan.

Ik zou het niet weten.

Heb er niet ontbeten. De kamer en vooral het bed was uitstekend. Op de kamer was alles wat je nodig had. De koffie en thee die je er zelf kon bereiden waren van zeer goede kwaliteit. Fijn na een lange reis. De dames van de receptie verstaan hun vak heel goed en waren bijzonbder vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Handig als je vroeg moet vliegen!

Kleine kamers. Gedateerd. Veel herrie uit de ventilatie. Meestal Kun je ' avonds je koffer nog niet inchecken. Dat betekend dat je opnieuw door de security moet of alleen je handbagage meenemen.

Lokatie!

Veel door de douane.

We moesten voor onze reis bij de M Gate zijn en het hotel was op een andere lokatie, waardoor we meerdere keren door de douane moesten. Graag waren we hierover van te voren op de hoogte geweest.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

gedoe met de koffer die voor de douane in een kluis moet,...

gedoe met de koffer die voor de douane in een kluis moet, dan kun je naar je hotel, volgende ochtend kluis en koffer weer zien te vinden en koffer inchecken en weer door de douane. Je staat dus 2x in de rij voor de douane vanwege de koffers. Als je alleen met handbagage op pad gaat is het wel handig.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Douane

We hadden drie persoons kamer maar het derde bed was slecht. Wanneer je achter de douane een kamer boekt dan wil je uitgerust op pad. Ook zullen we dit nooit meer boeken want het heeft 1 uur geduurd om door de douane te komen en de volgende ochtend weer.

Doeltreffende kamer.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Ideaal gelegen achter de douane.

Doordat het in de terminal ligt; geen ramen.

Ideaal gelegen achter de douane. Houd er wel rekening mee dat het in terminal 3 is (dus met name handig voor verre reizen).

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Ideaal hotel voor degeen die vroeg moet vliegen.

Niet zo eenvoudig te vinden. Zeer kleine kamer. Doordat het hotel in Schiphol gelegen is, geen ramen, dus 's nachts ook compleet donker.

Ideaal gelegen direkt op Schiphol. Zeer vriendelijk personeel, 24 uur beschikbaar. Goed geisoleerd.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

ontevreden over Mercure Schiphol.

niet duidelijk dat het hotel na de douane was, dus onhandig met je bagage die je nog niet in kan checken. slechte bewegwijzering er naar toe. koffers niet mee maar voor de douane in andere hal achterlaten in duur kluisje. Geen tv ontvangst op de kamer ook door receptie geen poging gedaan om dit te verhelpen.

geen idee

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Goede bedden en douche

Wij vonden het erg vervelend dat we, in tegenstelling tot een vorige keer onze ruimbagage niet mee konden nemen. We moesten nu 2x doorde uitgebreide controle.

Goede bedden en douche

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Basic

S'avonds aangekomen, konden wij het hotel alleen bereiken via terminal 3, nadat men ons van hot naar haar had gestuurd. De bagage kan alleennu in de lockers van terminal 1. Alleen goede locatie voor passagiers met alleen handbagage

Basic

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Goed en ongemakkelijk

De ligging is absoluut niet handig als je reist met ruimbagage of grote koffers. Er zijn kluisjes en alles is netjes geregeld. Echter moet je eerst weer terug door de douane koffer halen en vervolgende het hele riedeltje opnieuw. Heeft ons al snel meer dan een uur gekost.

Personeel, vriendelijkheid,

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

zeer vriendelijk personeel!

Toch een heel gedoe dat je eerst helemaal door de veiligheidscontrole moet. Ik kon mijn bagage nog niet inchecken en dan verlies je toch ook wel tijd dat je dat hele circus de volgende morgen opnieuw moet doen. TV: wilde nog 5 minuten zappen en was zeer beperkt aanbod van zenders dat vrij te kijken was (slechts 2, anderen waren gestoord)

zeer vriendelijk personeel! Heel rustige ligging