Beoordelingen over Mercure Hotel Tilburg Centrum 4-sterren

Heuvel 37, 5038 CP Tilburg, Nederland

#3 van de 9 hotels in Tilburg

Een aangenaam verblijf.

Het was er minder schoon dan ik gewend was. Niet vies maar toch wat vlekken in het tapijt, stofnesten bovenop de kledingkast, stof op het nachtkastje.

Comfortabele kamers, modern en goed onderhouden. Niet gehorig. De locatie is bijzonder centraal en dus dichtbij concertzaal, uitgaansgebied etc. en toch maar 10 min lopen van het station. Prima ontvangst.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Ontbijt was super!

Het hotel ligt vlak aan heel wat cafés en restaurants. Wij sliepen er op een zaterdagavond, er was veel lawaai - stevige muziek vanuit de cafés) en die was heel goed hoorbaar in de kamer.

Ontbijt was super!

Top verblijf op een top locatie!

kan ik niet bedenken

We hebben genoten van een heerlijk verblijf op een meer dan super locatie in het hartje van Tilburg. Alles op loopafstand met zelfs een parkeergarage via de achteringang. 's morgens werden we blij verrast door het heerlijke en uitgebreide ontbijt. ook het personeel was erg vriendelijk. Dikke 10 dus!

Goede uitvalsbasis om het mooie Noord Brabant te ontdekken.

De klimatisatie in de slaapkamer kon wat beter.

Het ontbijt is uitgebreid en goed, versgeperst appelsiensap en smoothies aanwezig. De ligging in het centrum van de stad is uitstekend.

Zeer aangenaam verblijf; komen zeker terug

Fitness faciliteit was zaterdag reeds gesloten om 16u00, dus 's avonds niet toegankelijk; hotel is gebonden aan de Basic Fit ernaast, is wel wat jammer indien je nog zou willen gaan sporten. Ook vreemd was sauna/zwembadfaciliteit (wel open tot 22u00): receptie had mij uitgelegd dat dit volledig ongekleed is (ook zwembad) en dat dit zo wordt gedaan in Nederland? Nog nooit van gehoord... :-)

Zeer mooie en propere kamer; zeer uitgebreid en lekker ontbijt (vooral de kleine confituur- of crème-koekjes waren heerlijk).

6,0
    Prima bedden, schone kamer, vriendelijke ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tot 5.00 uur 's nachts lawaai van feestende en drinkende mensen, stampmuziek.... De douche heeft echt een rubber mat nodig: glad en dus gevaarlijk.

Prima bedden, schone kamer, vriendelijke ontvangst.

Ontbijt was inorde.

Achter de deur vd kamer was er al lang niet meer gestofzuigd! Jammer

Ontbijt was inorde. Hotel ligt op een goede ligging. Ik zou zeker nog teruggaan.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ligging van het hotel, het zwembad, al is het jammer dat je...

De boeking. We hebben eerst via een andere site proberen te boeken. Beloofde zaken daar werden absoluut niet waargemaakt. Wij hadden nochtans vooraf het hotel gebeld om te vragen of er op die manier nog kamers vrij waren en zij hadden dat bevestigd. Achteraf beweerden ze dan dat het niet over die bepaalde datum ging, terwijl die aan de telefoon minstens 2 keer was vermeld... Heel jammer!

Ligging van het hotel, het zwembad, al is het jammer dat je dit enkel in de voormiddag kan gebruiken, tenzij je betaalt voor de welness.

Zeker voor herhaling vatbaar.

De kinderen vonden de bedbank niet zo comfortabel om op te liggen

Propere en ruime kamers Heel lekker ontbijt met ruim voldoende keuze van beleg, drank, broodjes, yoghurt, ... Vriendelijk personeel, kindvriendelijk Goede ligging

Zeer comfortabele hotel, zeer vriendelijk en bedreven personeel, kamer en alles erom heen was super!

Er is niets op aan te merken, alles was prima!

Zeer behulpzame en vriendelijk personeel, werd op je wenken meteen bedient! Hadden een upgrade gevraagd en was super goed. De moeite waard om de "privilege rooms" te boeken!!

Goed maar ook niet meer dan dat.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zwembad is alleen 's ochtends van 9 tot 12 open. Heel teleurstellend als je aan het einde van de middag wil relaxen na een lange (stads-)wandeling. Wij vinden € 18,50 pp voor een ontbijt nogal exorbitant, voor Tilburg dan...

Centraal gelegen aan het uitgaansplein van Tilburg.

Super centraal, fantastische service

Super vriendelijke en attente service. Bij het inchecken vroeg baliemedewerkster Kristel of we een speciale gelegenheid vierden. Voor onze huwelijksviering kregen we bij latere terugkomst in de kamer een mooie persoonlijke felicitatie brief met attenties.

Super verblijf en herhaling vatbaar.

Lift deed het niet op het moment vanwege reparatie. Werd ik wel netjes op geattendeerd. Daarnaast vroeg ik een iets latere check-out en was niet mogelijk, maar het hotel zat niet helemaal vol en viel mij tegen.

Kamer, bed en badkamer was perfect, personeel heel vriendelijk.

We gingen met de kinderen naar de Beekse Bergen. De avond ervoor de unieke Tilburgse Kermis bezocht

Stagaire aan de balie wist weinig extra over de omgeving, parking, ...

Het ontbijt was heerlijk. Grote badkamer/douche. De mogelijkheid om te zwemmen in de voormiddag is heel aangenaam.

De bedden en de airco

Er was kermis vlak voor het raam, iets wat volgens het hotel onder “ geluidsoverlast” viel! De douche liep niet door, de lift was stuk. Op de 4e etage was er ook een buitenbar naast onze kamer met extra “ geluidsoverlast”. Als je naar dit hotel gaat, bel van te voren waar de kamer is en of het daar weinig “ geluidsoverlast” heeft. Prijs - kwaliteit verhouding bar slecht

De bedden en de airco

Wij waren op doorreis, dus slecht één overnachting. Leuk stadje.

Een groot stuk van de nacht was er buiten (disco)muziek waardoor onze nachtrust heel beperkt was! Je kan rechtstreeks van het hotel naar de parking. Maar dit hebben wij pas bij vertrek ontdekt.

Heel uitgebreid ontbijt.

Mooi hotel met goede accommodatie, maar.

Zeer veer lawaai tot laat in de nacht wegens de kermis. Wij werden hiervan slechts enkele weken vooraf verwittigd en konden niet meer omboeken. 1 lift was defect. De afloop van het bad was verstopt. Het zwembad was niet toegankelijk voor kinderen in de namiddag niet tegenstaande het zwembroekendag was op woensdag.

Mooi hotel met goede accommodatie, maar....

Tilburgse kermis

Het ontbijt was een beetje aan de karige kant..

Locatie! Tilburgse kermis bij de ingang. Ook het geluid was prima. Bijna niks gehoord als het raam dicht was.

Perfect centrale ligging voor een dagje kermis.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Centraal in de binnenstad gelegen hotel. Vriendelijk en net personeel. Ruime en schone kamers met fijne badkamer. Het ontbijt was echt een verrassing. Uitgebreide keus en met vers gebakken broodjes.

Ligging en ontbijt zijn top. Kijk uit bij de sauna, er lopen wel gekke gasten daar rond. Security..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De een persoon bed is te klein en hard. In de sauna gebeurde vreemde dingen. Een zwarte man was aan het masturberende in de stoombad waar we daar ook in zatten. Verschrikkelijk! Security in de sauna mag wel versterker worden. Situatie zoals nu is is onverantwoord.

Het ontbijt was super

Waren met twee volwassen en twee kinderen van 4 en 8.

Waren met twee volwassen en twee kinderen van 4 en 8. Bij het inchecken kregen de kinderen een knuffel sleutelhanger. Werden verder erg vriendelijk geholpen. De kamer had een twee persoons bed en slaapbank. Mooie kamer en badkamer. Hotel ligt aan het begin van de winkelstraat. Genoeg in de directe omgeving. Heerlijk ontbijt met voldoende keus.

Ondanks het lawaai's nachts toch een ideale ligging...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nogal wat lawaai op het plein voor het hotel. Wij zijn gewoon met het venster open te slapen. Venster dicht moeten doen.

Ondanks het lawaai's nachts toch een ideale ligging midden in de stad. Kamer was ook heel netjes. Diner in hotel was ook heel goed.

Goeie ligging maar dat is het dan ook

Zwembad was nooit open,speciaal geboekt voor m n dochter van 6jaar! Kamers werden niet gekuist,daar 3 nachten verbleven,enkel handdoeken aan de deur gehangen.meer verwacht van n 4*hotel!!

Super !

Het hotel is heel mooi gerenoveerd met gezellige lounge en gratis koffie en thee in de lounge ...ook de kamers kregen mooie meubels ... we waren aangenaam verrast ! De ligging is super... direct in het centrum en bij de winkels .. de meimarkt ( waarvoor we kwamen ) begint aan de deur van het hotel ! Het ontbijt was heel lekker met veel aandacht voor gezonde dingen zoals youghourt met verschillende soorten noten en zaden, granola , vers fruit enz ...

praktisch voor concert in 013

geluidsoverlast

Prima lokatie omdat we naar een concert gingen in 013 en dat is op loopafstand. Kamer was prima maar we hadden echt veel overlast van de beneden gelegen 'horeca' straat - daar kan het hotel niks aan doen maar was net zo fijn voor de nachtrust. We hebben er niet ontbeten want het diner in het ondergelegen restaurant Puur was zo abominabel slecht dat we gekozen hebben om buiten de deur te ontbijten.

Bed ligt heerlijk, kussens ook.

Geen kluis. Er is maar 1 lift en die is niet snel, daar moet je soms dus even op wachten.

Bed ligt heerlijk, kussens ook. Locatie is perfect. Ontbijt is goed.

Fijn hotel midden in centrum

De kamer lag aan de Heuvelring. Daardoor (weekend) ‘s nachts geluid van uitgaand publiek. Er kon geen raam open, maar dat had achteraf voor te veel straatgeluid gezorgd, dus dat was achteraf niet zo erg.

Mooie kamer. Schone kamer. Midden in het centrum en op loopafstand van het station.

Al mel al toch prettig.

Inchecken duurde erg lang om 1.00 s nachts. Er was erg veel lawaai buiten, had liever aan de achterkant gelegen, terwijl we het nog hebben benoemd bij het inchecken.

Vriendelijke bediening.

Centraal gelegen, ruime kamer en heeeel royaal ontbijt.

Wel betalen voor het parkeren in de stadsparkeergarage, €16 per dag... Is wel een beetje veel als je meerdere dagen zou verblijven.

Centraal gelegen, ruime kamer en heeeel royaal ontbijt. Helemaal top!

Heerlijk verblijf in hartje centrum

Ik heb niks kunnen vinden dat minder was.

Mooie grote verzorgde kamer en directe ligging in het centrum. Het bed lag echt heerlijk en de regendouche was ook super. Parkeren kan op de 9e verdieping en je krijgt ook korting van het hotel. Super dicht bij velen restaurant. Echt een aanrader!

Goed maar erg gehorig hotel.

Het is enorm gehorig, wij hadden erg veel last van mensen die over de gang liepen te praten 's avonds en 's nachts. Ook gepraat op andere kamers is hoorbaar. Die heeft ons wel uit onze slaap gehouden.

Mooie en schone kamer, goed ontbijt en vriendelijk personeel. De locatie is top!

Goed voor een nachtje

Kamer was niet proper. Er lagen kruimels op de vensterbank en ook veel stofwebben aan plafond en muren. Ook het ontbijt mag wat goedkoper.

Vlakbij 013 en de winkels. Vriendelijk personeel. Veel eet- en drinkgelegenheden in de buurt.

Ik vond het saunagedeelte prettig met vriendelijk personeel.

Het was een beetje vervelend dat bij het uitchecken ten onrechte nog een bedrag van 40 euro open stond wat niet meteen verklaard kon worden. Dat bleek later een automatisch opgevoerd ontbijt voor de 2e dag te zijn dat we niet besteld en genuttigd hadden.

Ik vond het saunagedeelte prettig met vriendelijk personeel. Het restaurant Taste is echt subliem. Heerlijk eten en heerlijke wijnen met goede uitleg voor een heel schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Tevreden, maar wel vanwege korte duur verblijf (1 dag).
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt buffet matig. Prijs (€ 18,50 p.p.) staat niet in verhouding tot kwaliteit. Kamer is krap, voor de goede orde: geen balkon. Twee aparte bedden nogal smal. Kamer weinig lichtinval.

Hygiëne uitstekend, zoals badkamer (NB: geen ligbad). Personeel behulpzaam/vriendelijk. Comfortabel: vanuit parkeergarage rechtstreeks toegang tot de toegang/balie van het hotel visa versa. Ligging: centrum. Op steenworp afstand van Zaal 013. Perfect voor kort verblijf. Voor de liefhebber is er een gevulde koelkast.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Nachtje Tilburg

Op de kamer miste een paar kledinghaakjes in de badkamer. Ook miste daar een prullenbak. Die werd gebracht nadat we het hadden gemeld. Onze kamer was op de hoek en daar tegenover zit de heuvelstrast met de uitgaansgelegenheden. En ook op een dinsdagavond werd er tot 2 uur s nachts luide muziek gedraaid.

De ligging on het centrum met een parkeergarage ernaast was fijn. Ook vriendelijk personeel.

Zowel telefonisch als schriftelijk (booking) is gevraagd om...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zowel telefonisch als schriftelijk (booking) is gevraagd om een kamer op de eerste verdieping vanwege hoogtevrees. Daar is niet op gereageerd en werd er een kamer op de tweede toegewezen terwijl er wel degelijke plek was op de eerste. Niet netjes en erg onzorgvuldig.

Het hotel ligt in het centrum, ideaal voor als je uit wilt...

De bedden zijn prima. Hebben een goed matras.

Het hotel ligt in het centrum, ideaal voor als je uit wilt gaan. Je kan alles belopen. De hotelkamer was mooi en schoon.

Goed hotel, vriendelijk personeel en top locatie.

We zijn 's nachts uitgegaan en konden toen het hotel bijna niet meer in toen we terugkwamen. Misschien is een systeem om met het kamerpasje het hotel binnen te komen een goede optie.

Goede kamer. Bedden lagen goed, zelfs het extra bed dat werd neergezet voor de derde persoon op de kamer. Heerlijke regendouche, in een schone badkamer.

Ontspannen naar werk begint bij Mercure!

Kamers waren schoon, Hotel beschikt over alles. Medewerkers zijn behulpzaam en betrokken. Ontbijt was fantastisch! Personeel Engin heeft mij bij al mijn vragen geholpen waarvoor nogmaals dank! Voor zaken in Tilburg is Mercure centrum zeker een aanrader!

goed verblijf, enkel wat nachtrumoer van buiten maar wat wil je, het schijnt een levendige stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt zal wel OK geweest zijn maar valt wel wat duur uit. In de buurt even goed ontbijt op eigen maat. Parkeren, maar dit wordt overal een probleem. Goed opgelost door aanpalende parkeergarage aan het hotel, waarmee hotel een vriendenprijs heeft bedongen (10 euro/ dag)

vriendelijk en joviaal personeel. Nette kamer

Voor herhaling vatbaar, zoals steeds.

Kalk op de douchekop waardoor deze niet super functioneerde.

Dit was mijn tweede verblijf in Mercure Tilburg. Zoals vorige keer had ik een comfortabele kamer met een luxe badkamer en goede verwarming. Vriendelijk personeel en zeer verzorgd ontbijt. Ook weinig last van lawaai ondanks de ligging aan een drukke straat (Heuvelring) en het uitgangsleven van zaterdagavond. Tilburg is zelf ook een aanrader, zeker voor muziekfans met de 013 vlakbij het hotel.

Het hotel stond midden in het centrum, je kunt je auto...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet goed schoongemaakt er lag rotzooi op de grond en de badkamer was ook niet schoon er lag ook veel stof alles wel wel opgeruimd in de kamer.

Het hotel stond midden in het centrum, je kunt je auto parkeren tegen gereduceerd tarief in de parkeergarage Heuvelpoort op dek 9 wel even parkeerkaart omruilen bij de receptie.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Centraal gelegen en comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zo warm dat we niet konden slapen. De airco werkte onvoldoende en het raam kon niet open vanwege de herrie op straat.

Ligging is perfect. Restaurant prettig en goed. Kamer comfortabel.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Mooi uitzicht, mooie locatie, heerlijk bed

Supermooi uitzicht op de kerk. Wij zaten op de bovenste verdieping en konden alles heel mooi zien. Locatie was sowieso super! Dichtbij leuke restaurants en het poppodium.

Er werd ons een update aangeboden voor slechts 15 euro per persoon en dit gaf ons de mogelijkheid om ongelimiteerd gebruik te maken van de wellness en sauna. Ook kregen we hiervoor een zeer comfortabele en grote privilege kamer. Wij zijn zeer tevreden en zullen de volgende keer wederom voor Mercure gaan!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Super goed hotel. Voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel studenten. En midden in de Uitgangsbuurt. Daardoor veel en laat lawaai buiten. Als de vensters gesloten waren was het ok.

Goed gelegen in het centrum. Veel eet en drankgelegenheden.

Goed hotel met 2 restaurants. Reserveer tijdig in Taste, want dit is meer kwaliteit dan Puur.

Restaurant puur op zaterdagavond niet niveau van vrijdagavond. Weekendpersoneel? niet professioneel ! Gegrilde kreeft totale mislukking: 0/10

Zeer goed ontbijt. Restaurant Puur zeer, zeer goed op vrijdagavond

Prettig verblijf in mooi hotel in centrum Tilburg

Het hotel heeft een mooie ruime lobby. Bij het in- en uitchecken werden we geholpen door zeer vriendelijk personeel. De familiekamer, gedeeld met 2 collega's, was ruim, netjes onderhouden en schoon. Locatie is in het centrum aan een pleintje. Een aanrader wat mij betreft.

Prima voor een nachtje

Badwater wat heel slecht wegloopt, probleem om op de wifi te komen (veiligheidswaarschuwingen in browser), ventilator die in 10 uur ineens keihard ging blazen.

Check uit om 12 uur, Locatie, midden in de stad, ideaal.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

onvergetelijk verblijf

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid,de kamer was super mooi. het personeel is vriendelijk. Ik heb met mijn familie echt van genoten . We zullen nog binnenkort komen.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed mar prijzig.

Jammer dat je apart moet betalen voor het parkeren en dat je ook extra moet betalen om het zwembad te mogen gebruiken.

Superschone mooie en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ruime kamer, bad, bank in deiepersoonskamer om lekker op te...

Ontbijt viel tegen. Lauw roerei (ik had a la carte kunnen bestellen maar had dat te laat door). Pannenkoekjes niet warm genoeg. Verder ruime keus. Muziekkeuze en volume (te hard) niet zo geslaagd.

Ruime kamer, bad, bank in deiepersoonskamer om lekker op te zitten.

De ligging en de kamer (super netjes!

Het personeel. Bij het droppen van onze bagage 20 minuten in de rij gestaan. Bij het inchecken 25 minuten en bij het uitchecken gelukkig niet langer dan 5 minuten maar het staat duidelijk rond de "spits" tijden te weinig personeel... En ze zijn ERG traag!!! Jammer want het hotel verder is goed.

De ligging en de kamer (super netjes!)

Het ontbijt is een erg goed en royaal ontbijt-buffet in een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verwarming staat niet aan (bij binnenkomst op de kamer); dit is 'policy' om op deze manier het onnodig verbruik te voorkomen; super initiatief -saving the world start with these small things-! Wel is onze suggestie dit vooraf aan de gasten te melden, omdat de thermostaat aan de muur het alleen doet als je handmatig ook de knop aan de cv opendraait! :-). Wij vonden persoonlijk de bedden iets wat aan de zachte kant, maar wij geven de voorkeur aan een stevig matras.

Het ontbijt is een erg goed en royaal ontbijt-buffet in een sfeervolle en rustige ruimte. Het personeel was erg vriendelijk en het hotel heeft luxe faciliteiten, waaronder een city-wellness-centrum! Locatie is super centraal en maar 10 minuten lopen van het centraal station.

Fijn hotel in het centrum.

Zwembad was in de middag dicht.

Dit is een heerlijk hotel. Het ligt midden in het centrum van Tilburg, met winkels (50 meter), bioscoop (100 meter), Beekse Bergen (8 auto minuten) en museum De Pont (5 auto minuten) binnen hand bereik. We hebben er leuk gegeten, ontbeten èn gezwommen. Top dus !

Goed hotel op toplocatie

Voor we het wisten stond er 's ochtends een schoonmaakster in onze kamer, omdat we vergeten waren om een bordje op te hangen. Dit vonden we erg jammer aangezien ze ook gewoon even had kunnen kloppen en vragen.

Kamer was ruim en schoon. Locatie van het hotel was fantastisch, middenin het centrum. Je kon zo de winkelstraat instappen, en je was ook binnen 10 minuten lopen bij het station. Er was totaal geen geluidsoverlast van het centrum verder. Personeel was super vriendelijk. Top hotel, aanrader.

Fantastisch hotel met super vriendelijk personeel! Wij komen terug in de zomer.

We zijn erg gastvrij ontvangen en na eenmaal aangekomen in de kamer was alles tip top in orde. Schoon, ruim en alles wat een heerlijk verblijf met zich mee brengt. Kortom we hebben genoten.

kamer en onyvangst voortreffelijk. kaart deur drama. o
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij reservering niet via creditcard moeten betalen, maar ook per Ideal. Dit werkte niet. Als je de kamerpas bij je telefoon steekt, werkt deze niet meer. Wij hebben hem 3 * moeten laten activeren. Toen werd er gezegd dat dat niet kon. Dit systeem is enorm verouderd. Tegenwoordig steekt 90% vd mensen hun kaart bij de telefoon

Nette kamer en douche

3 dagen Tilburg

Uitzicht vanuit de kamer op de parkeergarage. Daarom de gordijnen maar dichtgehouden.

De ligging is geweldig, hartje centrum van Tilburg. De kamer was zeer ruim, schoon en goed gemeubileerd. Het ontbijtbuffet was erg goed. Personeel in het hele hotel zeer vriendelijk en voorkomend. Ik ben 2 nachten gebleven ivm 2 concerten in 013 op 150 meter lopen. Beter kun je niet zitten in dat geval.

Super en voor zeker herhaling vatbaar.

Niets viel er tegen, hotel was een aanrader.

Parking naast het hotel, mooi hotel, schone kamers en badkamer. Ruime kamer voorzien van waterkoker en een assortiment koffie en thee. Uitzicht over marktplein en horeca straatjes, prima restaurant.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Kamer kunnen wat meer geluidsdicht zijn, voor de rest was het een leuk verblijf.

De kamers waren niet echt geluidsdicht... dit hebben we heel duidelijk kunnen horen toen de buren om 4u 's morgens blijkbaar veel plezier hadden... vooral mevrouw dan.

Het was echt een geweldig goed ontbijt, alles was aanwezig! Heel vriendelijk personeel, super gemakkelijk om te parkeren en een geweldige locatie als je naar een concert wil gaan in 013.

Prima hotel, relaxte kamer met bad en tweepersoonsbed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Precies aan de Heuvel, veel lawaai van uitgaansleven.

Prima hotel, relaxte kamer met bad en tweepersoonsbed. Receptioniste belde na onze reservering bij Booking om te vragen of we niet liever een tweepersoonsbed wilden, heel vriendelijk!

We hadden er meer van verwacht.

We hadden 1 kamer geboekt en we moesten op 2 kamers slapen en dan nog aan de straatkant waar het tot 4 uur in de nacht enorm veel lawaai was. Dit was een enorme tegenvaller na een leuk dagje efteling.ze hadden ons ook gezegd dat ontbijt tot 11 uur was en dit was dan maar tot 10 uur. We hadden op zijn minst toch wel een tegemoetkoming verwacht. Het ontbijt was wel super lekker en vriendelijk personeel.

slecht bevallen

bed was kapot en er lag een gebruikte handdoek op de kamer, andere kamer gekregen, daarvan sloot raam niet goed af. later op de avond en de eerste helft vd nacht heel veel geluids overlast van (dronken) mensen buiten

ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima verblijf gehad

Jammer dat het zwembad alleen ‘s ochtends gratis open was. Dat had ik ook niet op de website gezien.

Supervriendelijk personeel, ze nemen echt de tijd voor je, ook gewoon om een praatje te maken.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Je vertilt je niet aan een verblijf in Tilburg

Het is jammer dat er geen raam open kan. Daardoor is het redelijk warm op de kamer. Er is airco, maar die is (te) goed te horen. Kamers aan de straat zijde hebben wel last van luidruchtig uitgaanspubliek.

Kamer was goed toegerust. Bood een aantal gratis faciliteiten uit de minibar. Aanwezigheid van sportzaal e.d. is een plus. Gezellige omgeving

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Vanuit het hotel stapten we binnendoor spontaan het...

Vanuit het hotel stapten we binnendoor spontaan het restaurant Taste! in, waar we zo heerlijk aten en dronken, dat we het concert in 013 (waarvoor we oorspronkelijk kwamen) bijna lieten schieten om er nog langer na te tafelen. Personeel van het hotel is vriendelijk en hulpvaardig, kamers prima en schoon. Hotel zit middenin het centrum, op loopafstand van meerdere restaurants, bars, winkelcentrum en 013.

Prima kamer op top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding. Ondanks een A locatie maakt de rest van het hotel de hoge prijs niet waard. Personeel mag wat behulpzamer.

Midden in het centrum, ideale locatie. Parkeren in de buurt. Kamer is netjes en schoon.

In het restaurant duurde het lang voordat er gevraagd werd wat we wouden eten. Daarnaast was het terug geven van geld nogal lastig voor de ober.

Kamer en bed waren goed

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Fijn hotel in levendige omgeving.

Badrand is redelijk hoog om in te stappen. Onhandig om met 2 personen te douchen. Voorkeur gaat uit naar inloopdouche.

Goede ligging, netjes hotel en vriendelijk personeel.

Goed gelegen hotel goed ontbijt maar spijtig kind wel volledig betalen maar mag niet in het zwembad

Spijtig dat we met ons kleinkind niet in het zwembad mochten na de middag omdat er dan naakt zwemmen was.toen we s morgens wel mochten was men ook naakt aan het zwemmen dus belachelijk toch ?

Ontbijt was top

Heel comfortabel!

Uitgebreid ontbijt; alles is mogelijk! Ze bieden zelfs een glaasje prosecco aan voor de liefhebber. Personeel vrolijk en behulpzaam. Kamer was ruim en schoon. Parkeren is perfect; je parkeert in de garage achter het hotel (Heuvelpoort), je kunt via de parkeergarage (9e verdieping) het hotel betreden en je krijgt via het hotel korting zodat je maar 9,50 per dag parkeerkosten betaalt.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Net hotel, prima ligging in centrum, ideaal als overnachtingsplek voor concerten bij 013

De ligging van het hotel. En dat je 24 uur naar binnen kunt. Dus als je naar een concert in de 013 bent geweest, is dat geen probleem. Verder vond ik de badkamer met regendouche erg prettig

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima vertoefd.

De prijs van het ontbijt moest ik zelf corrigeren terwijl ik had aangegeven de small breakfast te willen hebben. Sowieso onduidelijk wat dit is, want alles kon vrij gekozdn worden. Dus je betaalt teveel ald je geen small breakfast neemt.

Zwmbad

Aanrader qua prijs/kwaliteit !

De parking die heel nieuw is en vanaf verdieping 9 ( overdek)t dadelijk in hotel uitgeeft ! Interieur hotel: heel netjes, design, nieuw, mooi ! Geluidsdichte kamers , perfecte temperatuur om te slapen, heerlijk bed !