Beoordelingen over Mercure Hotel Zwolle 4-sterren

Hertsenbergweg 1, 8041 BA Zwolle, Nederland

#20 van de 26 hotels in Zwolle

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De rust is heerlijk als je de hele dag druk bent geweest;
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er geen koelkast(je) op de kamer is; als je zoals ik meerdere dagen hier verblijft zou dat wel heel prettig zijn.

De rust is heerlijk als je de hele dag druk bent geweest; en het restaurant is een aanrader.

Gunstig gelegen, net hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen stopcontact aan beide zijden van het bed. Oploskoffie op de kamer. 3 euro per nacht voor de parking.

Gunstig gelegen vlakbij de snelweg, modern. Ontbijt apart te betalen.

Nette kamer.

Krappe douche. Gehorig (housekeeping hard pratend op de gang). Betaald parkeren terwijl het in de middle of nowhere is.

Nette kamer. Vriendelijk personeel. Dichtbij centrum Zwolle en snelweg. Fijn bed.

De airconditioning geeft veel herrie in de kamer en daar is niets aan te doen volgens de receptie. Ook ligt het hotel toch vrij afgelegen en in een soort industriegebied. Weinig sfeer en ver lopen van het centrum. Ook de dichtstbijzijnde openbaar vervoer (bus) was vrij ver lopen en ging maar beperkt in het uur.

Het hotel is oké, mooie receptie en de kamers zijn schoon en ruim genoeg.

Lang weekend Zwolle.

Comfort van de kamer, en de afstand naar het centrum van Zwolle.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, en een uitgebreid ontbijt. Kamers worden goed schoon gehouden.

Comfortabel hotel met zeer vriendelijk personeel, gelegen op een praktische locatie.

De airco viel halverwege de avond uit, wat met het warme weer een beetje jammer was.

Prima hotel met zeer vriendelijk personeel. De locatie is niet bijzonder, maar wel heel praktisch en goed bereikbaar.

Wij kwamen om te fietsen en er waren meerdere mooie fiets wegen, dus wij hebben genoten.

Matras bed, voor mijn rug niet zo goed. Veel wakker gelegen en met pijnlijke rug opstaan. Tamelijk veel geluid van bovenburen. De muren laten veel geluid door.

Vriendelijk personeel, heel lekker vers ontbijt.. De airco konden we zelf op of af zetten naar behoefte. De bonus van 5 € wanneer je een keertje niet liet poetsen of de handdoeken vernieuwen.

Prima verblijf, uitstekend eten, prima luxe kamers, vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerkosten slaat werkelijk nergens op. Hotel ligt buiten de stad, zeer grote parkeerplaats maar er wordt wel even 3 euro aan parkeerkosten in rekening gebracht.

Prima en net hotel. Vriendelijk personeel, perfect ontbijt...al om al prima.

redelijke overnachtingen in een redelijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Hoewel de kamer rookvrij was, rook het er duidelijke naar dat er gerookt was. - Gehorige kamers - Verbaasd dat voor het parkeren betaald moest worden; hotel ligt behoorlijk afgelegen van de stad, dus wat daarvan de reden is, is mij een raadsel.

De mogelijkheid om de auto te kunnen laden (elektrisch)

Functioneel

Kamers zijn ok maar wat ouderwets en gehorig. Er lag een haar op het kussen en nachtkastje. Geen wereldramp maar neemt wel dat gevoel van een fris opgemaakt bed weg.

Ontbijt was prima, bediening aan de receptie was vriendelijk

De kamer was comfortabel, niet al te groot.

Bij binnenkomst eind van de middag en in het midden van de avond is er totaal geen sfeer . Dus ga je meteen naar je kamer.

De kamer was comfortabel, niet al te groot. Maar alles was aanwezig behalve een ijskastje, hetgeen geen probleem was. Ik had zelf wat meegenomen. Een prima ontbijt met verse vruchten en prettig personeel

prima hotel als je een weekendje naar Zwolle wilt

De kamers zijn niet groot maar alles wat je nodig hebt zit er in. en zeker niet onbelangrijk het was er erg schoon Het ontbijt was uitgebreid en erg goed.

Prima, mooie omgeving en locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een oudere dame /serveerster aan het ontbijt die erg aardig was en ervoor zorgde dat iedereen ok was! prettig begin van de dag! we hebben haar complimenten gegeven voor de fijne persoonlijke service en attentie die ze gaf.

Goede uitvals basis om Zwolle en omgeving met de fiets te verkennen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De fietsenstalling is een ruimte onder het afdak naast de ingang en wordt niet afgesloten, zonder voorziening om e-bikes te laden.

Kamer was niet te groot maar zeer comfortabel, met harde maar comfortabele bedden. De geluidsisolatie van de kamer was zeer goed. Het ontbijt was zeer uitgebreid met veel soorten verse broodjes. Zeer vriendelijk personeel. Zeer mooie omgeving om te fietsen tussen het water.

Ruim voldoende.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vervelend dat het kamerpasje de tweede dag verkeerd was afgesteld, evenals de parkeerpaal die bij de uitgang niet werkte. Ook parkeergeld vragen aan gasten vind ik ongastvrij. Liever incalculeren in prijs. Prima plan om kamer niet schoon te maken in ruil voor tegoed, wat mij betreft geen 5 euro doen maar 2 consumpties in bar. Bed was te smal en kussen veel te hoog, kamer was klein.

Heerlijk ontbijt, zeer gastvrije bediening bij ontbijt. Zeer schone ruime badkamer. Lekkere grote handdoeken.

Fijne sfeer, gedateerd hotel

Het gebouw en de inrichting van de kamer is gedateerd. En er zijn geen sportfaciliteiten.

Sfeer in het hotel is prettig. 's Avonds goed gegeten in het restaurant. Vlotte bediening terwijl ik aan het werk was.

Goede prijs kwaliteit verhouding en fijn dat er een...

Dame achter de balie was niet ontzettend vriendelijk en betalen voor het parkeren vond ik echt onzin.

Goede prijs kwaliteit verhouding en fijn dat er een restaurant bij zit

Het ontbijtbuffet en het vriendelijke personeel was super!

Te kleine kamers, voor deze prijs mochten ze wel iets groter en comfortabeler zijn. Geen frigo, geen kluis, kleine badkamer.

Het ontbijtbuffet en het vriendelijke personeel was super!

Redelijk oke. Prima voor 1 nacht.

het bed lag niet lekker en had een kuil. Verder was er weinig te doen. De uitstraling gaf dat het een erg luxe hotel was. Daarom vond ik het jammer van de kamer. En de douche vond ik erg klein.

De bar en de barman, welke ons de gehele avond heeft geamuseerd en bediend met een lach!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Service bij het ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op zondag waren er weinig gasten. Toch krijgen jij vele Russische chauffeurs naast ons. Met de nodige geluidsoverlast. Waarom niet een paar kamers er tussen?

Service bij het ontbijt

Hartstikke goed!

De kussens waren voor ons aan de dikke kant.

Het diner smaakte prima, vriendelijke bediening en prima bedden ook. Het hotel voldeed prima aan de verwachtingen.

Goed hotel voor een kort verblijf in Zwolle.

De grootte van de kamer kon beter. Wel goed voor een kort verblijf. Onze kamer lag aan de achterzijde, het was er heel rustig.

Het ontbijt was heel uitgebreid. Vers sap, alles tip top.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Teleurstellend

Ondanks de verwarming was het koud in de kamer en in de badkamer was het ijskoud (ik was op de begane grond). Ik had een ontbijt pakket gevraagd en het was teleurstellend. Het brood was oud en droog, echt niet lekker. Echt teleurstellend voor een 4 star hotel.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Laat maar....
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptioniste bleef bellen terwijl er vier man stonden te wachten (even later terugbellen lag in de rede). De kamers zijn klein en oud. Ik sliep in een kamer met volgens mij een eensteensmuur ertussen. Veel te luidruchtig. 's morgen veel kabaal in de gang. Had 's morgens een afspraak in de buurt. Niet echt veel (kunnen ) slapen. Prijs-/kwaliteitsverhouding voor ontbijt is ver te zoeken.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Zie hiervoor
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluidoverlast tussen de kamersonderling. Ook kon ik van elke handeling in de doucheruimte van de buren meegenieten. Dat laatste merk ik als negatief punt aan dat wat mij betreft onvoorwaardelijk verbetering nodig heeft.

Gewoon, het was goed.

Zeer teleurstellend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hebben hier 1 nachtje overnacht en er kwam voor ons een onbekend iemand blijkbaar langs bij het hotel die zei dat hij, we hoorden bij de receptie dat het een hij was, had gezegd dat hij een goede vriend was. Alleen mijn achternaam en telefoonnummer werd gevraagd. Ik heb een eigen bedrijf dus daar is iedereen zo achter! Toen werd hij zo maar door gestuurd naar onze kamer, midden in de nacht, waar hij een paar keer heeft aan geklopt en we ons helemaal kapot zijn geschrokken!! Hele nacht niet geslapen.

Prima hotel voor een weekendje Zwolle .

Niets .

Prima hotel voor een weekendje Zwolle . Zeer vriendelijk personeel , kleine maar perfecte kamer . Alles klopt . Goed bed , heerlijk ontbijt . Erg aardig personeel dat bereid is alles voor je te doen .

Barvrouw Kaylee was heel aardig!

De regels en protocollen waar het personeel zich aan moet houden vonden wij niet altijd goed.

Barvrouw Kaylee was heel aardig! Dank zij haar was het een heel erg leuke avond. De douche in de hotel kamer was heerlijk.

Ontbijt was erg goed
    • Superior Driepersoonskamer

Kamers erg gehorig. In de kamer naast ons werd tot diep in de nacht de liefde bedreven. Iedere stoot en het gekreun van de dame was hoorbaar. Daarna gingen ze verder in de badkamer. Al met al slecht geslapen

Ontbijt was erg goed

Zeer vriendelijk personeel, goede service en een heerlijk ontbijt; we hebben genoten.

De verlichting in de slaapkamer was zeer schaars. Er was in een van de twee kamers een nespressoapparaat en cupjes, de andere kamer had dit niet. Bedden waren vrij hard.

Prima hotel voor stedentrip aan Zwolle; centrum goed te bereiken. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was vorige keer verse sap. Werd nu niet bijgevuld.Maar ander sap was okay.

Vriendelijk personeel. Goede kamer en badkamer.Ontbijt was goed Ruim parkeergelegenheid.

Netjes en goed verzorgd.

Het parkeerkaartje dat het vaker niet deed waardoor je weer een nieuw moest halen.

Het ontbijt was goed. De kamer was ook prima. Het uitzicht beviel ons het meeste

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Het ontbijt. Bijna alles was op, heb nog 15 minuten gewacht tot de kaas een keer werd bijgevuld evenals het ei en de ham.. zeer slecht voor zo een duur ontbijt. Verder prima qua slapen

Slaapkamer

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Zeer korte nacht door zeer luidruchtige buren in de kamer naast ons

Handelen van medewerkers, in de kamer naast ons kwamen de gasten om 4 uur snachts thuis. Maakte veel herrie door te schreeuwen in de kamer en deur / raam hard dicht te doen meerdere keren. 04:15 uur receptie gebeld en die zouden er heen gaan maar helaas is dit niet gebeurd en lagen wij wakker vanaf 04:00 uur.

Bedden waren prima. Hotel makkelijk te bereiken, gelijk naast de snelweg. Ontbijt was prima verzorgd en uitgebreid. Kamer was zeer netjes schoon.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Een tegenvaller.

Prijs tov kamer is echt heel slecht. Met de korting voor het laat boeken voor €99,-een kamer gekregen die zeer klein was. Een schuine wand waar ik moest bukken om in bed te stappen. Ik ga er niet voor een tweede keer heen.

Locatie, personeel en ontbijt.

Voor herhaling vatbaar.

Had een kamer met ligbad gevraagd en ze hebben me hierover geen info gegeven bij aankomst...

We hebben s'avonds heel lekker gegeten en het ontbijt was prima in orde. Lekker geslapen, uitstekende matras/bed.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Teleurstellend

Onze drie kamers waren zolderkamers. (Speciaal voor booking klanten?) De verwarming maakt enorm veel lawaai en de dakvensters zijn vuil. Het lawaai van de autostrade wordt niet echt gedempt. Er is geen minibar... Je krijgt 5 euro korting als je bij meerdere nachten tussendoor geen roomservice wil. Alleen vergeten ze dan de groene bon te leggen(zodat je zou vergeten) Het ontbijt is goed maar duur. Kortom, er zijn in deze buurt veel toffere, betere hotels die heel wat minder geld kosten.

Dit hotel is op n boogscheut van het bedrijf De wifi is goed

• Beoordeeld op: 7 november 2017

2 heerlijke dagen gehad.

Het bed viel erg tegen , want het was voor ons veel te smal. Een breder bed zou geweldig zijn.

Het ontbijt was geweldig. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De ruime parkeerplaats is ook makkelijk.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

functioneel maar zo zo.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel begint over-gedateerd te geraken. Bedden waren echt aan vervanging toe. Met nakomen van de tevoren ge uitte wensen was niet volledig rekening gehouden. Men was over het geheel niet scherp genoeg

Ontbijt was redelijk compleet. De koffie was niet best. Ook de avond tevoren na het eten bij een Irish Coffee. Onder de maat door te slechte koffie. was alleen zoet.

ontbijt was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer was klein toen wij reserveerde stond in de advertentie 85 euro toen we aankwamen moesten we 122 euro betalen omdat er ontbijt bij kwam oke maar 3 euro voor de auto niet oke en toen we ander mensen spraken de een 52.58 en de ander 95 euro waar ligt het verschil dat wil ik graag weten de advertentie is niet echt duidelijk

ontbijt was goed

Goed verblijf, goede prijs kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel

De rookplaats buiten was niet opgeruimd, overvolle asbakken

Het personeel tijdens het ontbijt was geweldig, we zijn echt in de watten gelegd, wat een topservice! Fijn ook dat we pas om 12 uur hoefden uit te checken

Een prima hotel met leuk personeel aan de rand van Zwolle.

Dat je voor het parkeren bij het hotel geld moet betalen.

Het ontbijt (een zeer uitgebreide keus) en het personeel. Het personeel was uitermate vriendelijk.

Wij hebben genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was prima, maar wel redelijk klein. De deur van de badkamer en kast kon niet tegelijkertijd open. Het ontbijt was prima en het personeel was vriendelijk. We zijn 1 nachtje gebleven en hebben een leuke tijd gehad. Volgend jaar komen we weer terug!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Fijne kamer, goede fietsen, prachtige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg duur ontbijt en de stoelen in het restaurant maakten bij het verschuiven veel herrie. Iets onder de stoelpoten zou welkom zijn voor het oor. Weinig keus voor vegetarische maaltijd.

Ontbijt is goed, veel keus en alles vers. Fijne fietsen, goede locatie

Een droom!

Ik kan niets bedenken.

De kamer was fantastisch, heerlijk knus en gezellig. Een compliment voor de schoonmaakdienst. Alles was super netjes. Ontbijt hebben wij bij vrienden gedaan, die in Zwolle wonen.

Perfect allround hotel

Eigenlijk was alles perfect. Vriendelijk, voorkomend personeel. Veel ruimte rondom het hotel. Goedkoop tarief voor parkeren. Ontbijt prima met geweldig veel keuze tot op het einde.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Het is ons verder goed bevallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

betaling parkeergeld en het feit dat er vanaf Hotel naar de stad geen openbaar vervoer was.

Ontbijt prima, verder alles goed in orde. 12.00 uur in- en uitchecktijd prettig.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hele zachte wiebelige bedden. De douche gaf weinig water en werd ook niet erg heet. Kleine kamer.

Gebruik mogen maken van leenfietsen; 10 minuten naar het centrum. Weinig geluidsoverlast van buiten. Nette kamer.

Uitstekend, zeer genoten.

Gratis parkerenaar zou mooi zijn.

Een ontzettend vriendelijke gastvrije medewerkster bij het ontbijt. Fantastisch zoals zij met de klanten omgaat. Ze straalt plezier in haar werk uit.

Goed hotel voor kort verblijf

De badkamer had wat ons betreft iets ruimer gemogen. En het is duidelijk een zakelijk hotel daardoor mist het de gezellige ambiance van een sfeer hotel.

Goed hotel met voldoende ruime parkeerruimte

Zeer goed hotel met zeer vriendelijk personeel

De ligging was minder omdat er in het weekend geen bus stopt bij het hotel. De receptioniste zei dat dit alleen doordeweeks tijdens kantoortijden/spitsuren het geval is. Je bent dan dus aangewezen op eigen vervoer of zoals in mijn geval een taxi, die je voor ongeveer 12 euro vanaf het Centraal station in Zwolle naar het hotel brengt. Wat ook een beetje vreemd was, was dat er 's-Ochtends toen ik in de badkamer stond ineens personeel binnen kwam. Waarom weet ik niet , maar ze excuseerde zich wel meteen. Vond 't overigens niet vervelend maar uiteraard opmerkelijk.

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen, en bij vertrek wist de receptioniste nog precies waarvoor ik naar Zwolle was gekomen! Prima kamer, alles was hygiënisch, kortom een tophotel!

Het ontbijt was prima, de kamers waren vrij klein , maar...

weinig ruimte op de badkamer om toilet gerief te zetten . De menu was niet erg uitgebreidt. Als je er een ganse week zou avond eten , zou je enkele dagen hetzelfde moeten eten.

Het ontbijt was prima, de kamers waren vrij klein , maar alles was er in aanwezig en waren zeer proper. het avond eten ook erg lekker.

Goed voor een nachtje als je niet teveel op je kamer hoeft te zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De standaardkamer is klein en heeft een donkere bakstenen muur die het nog kleiner maakt. Deze wand stuken en licht verven zou al schelen. De kamerdeuren van andere kamers hoor je voortdurend dicht klappen.

Prima ontbijt in ruime ontbijtzaal en in weekend tot 12 uur. Wij hadden een kamer met mooi uitzicht over de weilanden. hier zou ik zeker om vragen.

Vriendelijk personeel. Ligt centraal vlakbij de stad en de snelweg.

Het parkeren. In het verleden was het gratis. Nu moest er betaald worden. Niet gastvrij. Ontbijt is prijzig.

De aanbieding. Hadden in Zwolle een verjaardag. Vanwege de aanbieding bleven wij in Zwolle slapen. De bedden slapen goed.

De rustige omgeving die goed per fiets vanuit het station te...

Stoelen maakten veel lawaai bij het verzetten.Tip: viltjes onder de stoelpoten.

De rustige omgeving die goed per fiets vanuit het station te bereiken was, en het luxe ontbijt. Vriendelijk personeel uit alle disiplines.

Gewoon goed maar niet voor langer dan 2 dagen.

Betalende parking viel ons tegen. Eerder zakenhotel dan vakantie hotel. Weinig sfeer in de bar. Voor ons niet echt 4 sterren.

Ontbijt en restaurant zeer goed. vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Ruim hotel, nette kamers en vriendelijk personeel.

Dat ik als gast van het hotel, nog eens extra moest betalen om op het terrein van het hotel te parkeren, onbegrijpelijk zoiets.

Ruim hotel, nette kamers en vriendelijk personeel.

Volgend jaar weer..

Schoonmaak van de kamer was niet goed. Vergeten te stofzuigen dus heb ik dat zelf maar gedaan. Parkeren is tegenwoordig tegen betaling

Het ontbijt was weer super

Goed ontbijt, comfortabel bed, gratis parkeren

Douche was wat klein, maar wel een schone badkamer. Mooi gelegen ook al heb je vanuit sommige kamers geen uitzicht.

Goed ontbijt, comfortabel bed, gratis parkeren

Dit is een Bonus hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hier valt niets over te zeggen

Dit is een zeer goed hotel , goed bereikbaar met schone en ruime kamers, douche en toilet op badkamer , kamer met airco bureau en stoelen kast om je kleding op te bergen . Het ontbijt is super alles in overvloed aanwezig en kan ook lekker buiten genuttigd worden , het diner is een aanrader super lekker . het hotel ligt in een rustige omgeving met genoeg parkeer ruimte.

Schone kamer, aardig en behulpzaam personeel.

Bushalte tegenover hotel. Bus bleek amper te rijden. Alleen tijdens kantoortijden, door de week en overdag.

Schone kamer, aardig en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijtbuffet.

gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel

het tweepersoonsbed was wel erg smal. Parkeerkosten als hotelgasten moeten betalen kwam ons zeer vreemd over

gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel

Prima voor een nachtje!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ligt aan de rand van Zwolle, centrum is wel een eindje weg. De kamers zijn aan de krappe kant. Het hele complex ziet er wel wat gedateerd uit. Zowel aan de binnenkant als de buitenkant.

De airco werkte prima! Lekker stil maar wel effectief, ook al je de kamer uit bent loopt de airco door. Er is een leuk binnenplaatsje waar je kunt zitten. Er is een bar en een soort kiosk waar je snacks kunt kopen. De bedden zijn lekker zacht en de kussens ook. Genoeg stopcontacten op de kamer. Sanitair ziet er modern uit.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betere verlichting in de kamers en ook in de diner en onbijtzaal is gewenst.

Het ontbijt was overvloedig.zeer veel keus.supervriendelijk personeel. Kamers waren comfortabel

Ontbijt was heerlijk.

Personeel in restaurant liep vaak langs, maar vergaten om de vuile borden etc van onze tafel te halen. In de kamer konden wij nergens informatie vinden over het hotel. Wij hadden geen idee tot hoelaat het ontbijt was. De telefoon in onze kamer bleek niet te werken. Later bleek dat het kleine foldertje in de kledingkast lag. Niet echt handig!

Ontbijt was heerlijk. En de bedden liggen prima.

• Superior Driepersoonskamer

Van het hotel zelf viel niets tegen Misschien is het hotel minder geschikt als je in het centrum van Zwolle wilt zijn, gezien de afstand tot het centrum

Keurig hotel! Zeer vriendelijk personeel Grote gratis parkeerplaats Schone nette kamers Ruim ontbijtbuffet (speciaal bedankje voor medewerker Fenny van het ontbijt)

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Goed maar met kanttekening

Info over openbaar vervoer de goede bus verbinding volgens de hotel beschrijving bleek niet te kloppen 1 bus in de ochtend spits en 1 bus in de avond spits is in mijn ogen geen goede bus verbinding met de stad

Personeel en ontbijt waren prima

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Goed hotel met prima ontbijt

Het dekbed...waarom was het 30 cm te kort ? Lengte van het bed was prima maar deken was echt veel te kort ! Vraag me af waarom ? Mijn man en ik zijn beiden 1.84 meter en werden s nachts daardoor steeds wakker.

Een aangename verrassing,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorigheid kamers (veel slaande deuren en soms was praten van mensen zelfs te horen)

Mooi rustig gelegen in veel groen. Ontbijt prima. Zeer klantvriendelijke en hulpvaardige mensen.

Heerlijk, onbezorgd genieten van een verblijf

ach, er is altijd wel iets te bedenken en dat is heel vaak een persoonlijke voorkeur. Snelheid bediening van de bar mag iets omhoog en het bed vond ik te stevig en het kussen te slap maar zoals ik al zei persoonlijke voorkeur. Kwaliteit is gewoon netjes zoals je mag verwachten.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer nette accommodatie en een uitgebreid onbijtbuffet. Leenfietsen (indien aanwezig) en anders de goedkope huurfietsen om Zwolle centrum makkelijk te bereiken.

Matig hotel. De 4 sterren niet waard. We komen niet terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was klein Bedden waren slecht Dekbed te dik en daardoor te warm voor de tijd van het jaar (Mei) Veel lawaai van deuren en gebrom van airconditioning op de kamer Betaald parkeren

Het ontbijt was goed. Goede Wifi ontvangst Thee en koffie op de kamer Groot TV beeldscherm Personeel was aardig

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima!!!

Alles was prima!!!

Alles was prima!! Totaal geen negatieve opmerkingen. De tegoedbon voor de bar vond ik enig. Dus hoefde de kamer niet te worden schoongemaakt, kreeg je de bon. Leuk toch want na een nacht hoeft mijn kamer echt niet te worden schoongemaakt en het bed kan ik zelf wel dichtgooien!!!

Tegenvallend

Erg harde matrassen. Erg warm op de kamer en airco werkte niet. Op de site staat dat er een bushalte is, maar deze rijd alleen in de spits waardoor wij alsnog een taxi moesten nemen.

Ontbijt was uitgebreid en goed. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

aangenaam rustig goed onthaal...iedereen blij!!!

Na elke uitstap was deurkaart gedesactiveerd...dus weer naar receptie om te activeren😕 Mn dochter heeft voor ons gereserveerd en dan voor haar...bij ons 85€ pn en voor haar 76€ pn....waarom dat verschil?

De stilte...geen auto's...vogeltjesgeluid...op einde v gang zeer rustig

we hebben het naar onze zin gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wat niet meeviel was dat parkeergeld verschuldigd was (het gaat wel niet om een groot bedrag per dag, maar toch)

het personeel was vriendelijk en voorkomend kamer was goed en de schoonmaak ook het ontbijt was prima