Beoordelingen over Hotel Middelburg 3-sterren

Bosschaartsweg 2, 4336 PB Middelburg, Nederland

#9 van de 13 hotels in Middelburg

De vriendelijkheid van het personeel.

De locatie op een soort industrie terrein was niet geweldig. Het hotel zelf is aan de buitenzijde saai en binnen iets gedateerd. Vandaar dat ik 145 euro voor 1 nacht niet in verhouding vond.

De vriendelijkheid van het personeel. Absoluut een 10. Van huishouding tot receptie en ontbijt allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

een perfect hotel voor een of twee nachten

Het hotel had geen modern uitstraling . Het restaurant is aan vernieuwing toe.

De kamers waren niet groot maar wel netjes ,personeel was aardig. Perfect hotel voor een of twee nachten.

terras en ruime parking anders niks vermeldenswaardig

Geen haardroger in de kamer , geen lift, weinig keuze bij vers fruit, enkel volledige appel, fruitsap uit brik, geen verse the, niets tekort : maar basisprodukten. Geen goede indruk aan de receptie : bij inchecken in de namiddag werden we gevraagd om onmiddellijk alles bij voorbaat af te reken teneinde 's anderendaags het uitchecken om 11u te vergemakkelijken. Een andere bediende verlangde om 23.00-23.30u nog het bijbetalen van 2.5€ tax/toeristenbelasting bij de consumaties op de kamer. Als je dan niet zeker bent van je stuk ..... Deze belasting van 2.5€ pp ( en we waren met 4 ) werd zomaar op de kamerrekening gezet bij de avondconsumetie .Dat weigerden wij omdat wij die 2 x 5€ reeds met de kaart afgerekend hadden voor ons 4. 's Anderendaags bij het uitchecken vroeg de andere bediende die als eerste met ons afgerekend had of wij konden bewijzen dat we die 4X 2.5 € betaald hadden. Wij hadden van hem zelf geen afrekening/faktuur gekregen maar hadden ons betaalbewijs via de betaalkaart. Dit kwam vrij arrogant over . 3 bedienden kwamen eenverschillende versie geven van die hele toestand. Wij hebben er onze mening over... Aan u om uw conclusie te trekken. Wij waren met 2 koppels samen bij wie hetzelfde gebeurde. Het hotel zat vol .... Wij hopen voor de andere buitenlandse toeristen dat zij gespaard gebleven zijn van deze toestand....

terras en ruime parking anders niks vermeldenswaardig

Zeer vriendelijk personeel, prima ontbijt

Douchedeur had een kleine opening onderaan waardoor er na 15 minuten douchen een laag water door de gehele badkamer stond. Zeer onhandig aangelegd.

Zeer vriendelijk personeel, prima ontbijt

Prima voor 2 nachten

Eerste kamer had rioollucht. Na reclamatie omgeboekt naar andere kamer.👍 Ontbijt pas om 0800 uur. Voor ons geen probleem maar waar mensen die naar hun werk moesten en daardoor dit mis liepen. Terras was ook pas om 0800 uur open . Dus sigaretje maar voor op straat. Koffie alvast gehaald bij mc Donald aan overzijde 😁

Ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

We komen zeker nog terug om Middelburg en omstreken te bezoeken of gewoonweg een weekendje weg !!

Kleine badkamer en douche

Goed ontbijt, zeer vriendelijke ontvangst en 's avonds nog een gezellige babbel in de bar met het aanwezige personeel (of de eigenaar?). Zeer goed bed en bijhorende matras. We waren te vroeg om in te checken maar we konden onze bagage reeds achterlaren in een afgesloten ruimte. Gratis parking aanwezig.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

prijs/kwaliteit ontevreden

Badkamer: geen verwarming en doucheruimte heel klein Geen koffie/thee/water op de kamer Povere tv, geen radio Sierkussens roken onfris Hotel werkt samen met Taxi John(?): dùùr!!!!!!!

Ontbijt was heel goed Personeel zéér vriendelijk

4,0
    Ga dit hotel niet weer boeken

Ontbijt, vla uit een pak geen kwark Bed onderlaken was vies, zeep despender douch kapot. Sproeier in de douch kon niet op de glijstang.. Kwa prijs in verhouding wat je krijg ,valthet vies tegen.

Gast vrijheid

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima om te overnachten.

Jammer dat we een ontbijtpakket kregen. Voor 8.00 uur 's ochtends konden we niet ontbijten. We hadden een turnwedstrijd in Middelburg en hadden graag om half 8 willen eten. Heb per mail om een factuur gevraagd, maar nog niet gekregen.

Prima bed en lekkere douche.

Zeer aan te bevelen als je weinig belang hecht aan ruime keuze aan ontbijt. Zeer vriendelijke mensen

Het ontbijt was in orde echter eenvoudig. Koffie uit kan echt vies en niet van deze tijd, helaas beperkte keuze in fruut (geen verse sinaasappels)

Kamer met uitstekende bedden, fris klimaat, zeer rustig

Voor familie bezoek ok .

Het ontbijt is ruim voldoende . Vele soorten brood ,croissants .Er wordt continue aangevuld. Er is genoeg keus ook de kaas ham de hartige hap is aanwezig . Melkproducten.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Comfortabel verblijf, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Kwaliteit handdoeken, ze waren erg dun.

Gevarieerd ontbijt; kamer aan de achterzijde rustig, comfortabele bedden en goed regelbare verwarming. Compacte maar goede badkamer/wc ruimte.

Okee, van accomodatie en ontbijt.

Ligt helemaal niet vlakbij het strand... Ligt op een industriezone

Okee, van accomodatie en ontbijt... geen grote luxe, goed om 1 nachtje te verblijven..

Weekendje Zeeland is altijd fijn.

toch een redelijke afstand tot het centrum van Middelburg. Hotel is wat zakelijk, maar zeer degelijk.

ontbijt lekker, voldoende, werd regelmatig aangevuld, vriendelijk en ontspannen.

Prima, de prijs / kwaliteit verhouding is oké voor een korte vakantie.

dichterbij het strand of centrum of treinstation was fijn geweest, maar ik heb zelf niet goed gekeken. Ik heb veel gewandeld vanaf het hotel, daar houd ik van en naar station Oost-Souburg gewandeld (ruim een half uur) en vandaar kun je naar Vlissingen of Middelburg. Ook prima.

prima hotel, netjes, vriendelijk, eenvoudig, gewoon ontbijt. Ligging niet in toeristisch gebied. Vlak tegenover Mac Donalds. Het hotel verhuurt gewone fietsen. Dat is nuttig. De prijs voor een eenpersoonskamer gaf de doorslag. Dat is een redelijke prijs.

Badkamer was nogal klein, maar efficiënt.

Badkamer was nogal klein, maar efficiënt. Ontbijt niet zeer uitgebreid, maar voldoende keus. Hygiëne prima, parkeergelegenheid ook goed. Ligt op industrieterrein, ca. 2 km van stadscentrum, dus niet op loopafstand.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

De vriendelijkheid van het bedienend personeel, met...

Bij entree van de kamer staptje je meteen enkele treden naar beneden, zonder enige waarschuwing vooraf. Ik heb hierdoor al weken last van mijn knie.

De vriendelijkheid van het bedienend personeel, met uitzondering van de receptioniste bij aankomst. De centrale ligging.

Niet duur en OK ! Cosy, klein hotel.

Je zag dat het hotel al wat ouder was.

Klein en cosy hotel. Dit ademde een wat familiale, rustige sfeer uit. Wat verouderd, maar de kamers waren proper en de matras erg goed Het ontbijt was ok, maar niet erg uitgebreid.

Pretentieloos hotel maar wel waar voor je geld.

Het is aan te raden eigen vervoer te hebben naar het centrum van de stad.

Pretentieloos hotel maar wel waar voor je geld. Vriendelijke bediening. Gratis parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima als doorgangshotel of verblijf voor een weekend indien in bezit auto of ander vetvoersmiddel

Inrichting restaurantgedeelte en kamers wat gedateerd. Sfeer weghotel. Op kamer funtioneerde niet alles goed (lampjes, tv).

Rust, locatie indien men veel van Walcheren wil zien en in bezit van auto en/of fiets bent, gratis parkeermogelijkheden, vriendelijkheid personeel, ruime kamer.

Tegenvaller (voor ons)

Vernieuwde nette kamers en badkamertje in oud motel-stijl gebouw met oud en smoezelig meubilair in ontbijtzaal. Dit hotel is meer geschikt voor doorreis en niet voor een gezellige uitje in een mooie setting. Te duur betaald ook!

Goede bedden en vriendelijke personeel

Laat je niet afschrikken door de buitenkant van het hotel: binnen is het goed toeven!

De medegasten houden niet altijd rekening met de rest; op de gang is het gehorig.

Goede bedden, schone kamer; rustige ligging van het hotel en goed bereikbaar. Prima ontbijtbuffet; dinerkaart beperkt maar goed verzorgd; vriendelijk personeel.

Aangenaam!

Bij het binnenkomen vd kamer, viel ons de nare 'putjesgeur' op in de badkamer. Die geur was wel weg na de eerste douche. Ik zou ervoor zorgen dat die geur in het vervolg weg is vóór de gasten arriveren in de kamer...

De stilte in het hotel ondanks het aantal bezoekers! Goede isolatie! Ook geen lawaai van de auto's, ondanks de dichte ligging aan een drukke weg! Goed bed, zalige dons! Alles en overal heel erg netjes en proper! Vriendelijk personeel!

Prima hotel, schone kamers.

Prima hotel, schone kamers. We misten alleen iets op de badhanddoeken op te hangen. Achterav was dat niet nodig, want we kregen de volgende dag weer schone handdoeken. Naar onze mening hoeft dit niet dagelijks te gebeuren.

We hebben genoten van het verblijf in uw hotel.

In de douche hadden we wel handdoeken, maar geen washandjes.

Het ontbijt was lekker en goed verzorgd. Kamer prima, langer als 1 of 2 nachten zou ik niet willen overnachten. Mis ik een lekkere makkelijke stoel voor de 2e persoon.

Heerlijk hotel

* geen koelkastje in de kamer * dure bar (€2,50/frisdrank)

* vriendelijk en zeer hulpvaardig personeel * propere en moderne kamers * lekker ontbijt * 's avonds kan er gedineerd worden in hotel * ruime parking

Prima hotel dat zomers op de bedden bij het seizoen passende dekbedden zou moeten hebben.

Het was zomer en de buitenlucht koelde 's nachts hooguit af tot 15 graden. Op het bed lag een een veel te warm dekbed, waardoor mijn vrouw en ik slecht hebben geslapen. Waarom was er geen dekbed speciaal voor in de zomer?

Het personeel en ook de rustige omgeving. Alles klopte aan dit hotel, behalve wat ik hieronder zet.

Een verblijf voor herhaling vatbaar

Niks negatiefs te zeggen

Het was een uitstekend ontbijt...gewoonweg een prima hotel. Goede bedden/matrassen en heel verzorgd. Het personeel was heel vriendelijk. Het hotel is heel dicht gelegen bij het centrum, vlot bereikbaar met de fiets. Gratis wifi en gratis parkeerplaats waren ook een pluspunt.

kamers waren top en heerlijk geslapen

tijdens het ontbijt waren er koppels die een tafel van 4 personen namen. Hierdoor moesten mijn vrouw, zoon en ik buiten ontbijten omdat we niet aan een 2 persoonstafel pasten. Maar het was mooi weer, dus dit was uiteindelijk geen probleem

kamers waren top en heerlijk geslapen

Lekker bed

Kmers waren klein in verhouding met de prijs. 115 euro voor een kamer van 5 bij 5 is wel heel erg Uitchecken is om 11u, vreemd en vervelend. Het ontbijt is ook tot 11u dus wat er voor zorgt dat je al kant en klaar moet zijn en niet even rustig kan relaxen in de ochtend. Geen motor stalling of parkeer plek. Niet echt noodzakelijk, Maar wel prettig als daar ruimte voor is.

Ontbijt was lekker en ruime keuze. Dame die het ontbijt runde was super klantvriendelijke. Goede ligging van het hotel, direct naast de snelweg.

Aangenaam hotel

Badkamer was beetje klein maar het ging nog Ontbijtbuffet was eenvoudig maar werd regelmatig aangevuld

Bed was goed Ligging op ongeveer 2 kilometer van het centrum Vlakbij het fietsroutenetwerk

Ik heb mijn verblijf als geslaagd ervaren.

De locatie is ver van het centrum, het ontbijt had beter elke dag tot 11.00 uur open kunnen zijn i.p.v. tot 10.00 uur.

De bedden lagen goed, het ontbijt was prima met voldoende keus.

Prima hotel met vriendelijk personeel

Ik vind de uitstraling van het restaurant een beetje ouderwets, maar ik heb begrepen dat dit binnenkort wordt aangepakt en vernieuwd. Ze hebben eerst de kamers opgeknapt met o.a. nieuwe bedden.

We werden meteen vriendelijk geholpen aan de receptie en als we iets misten in de kamer werd dit meteen opgelost. Ontbijt was prima en er waren pas nieuwe bedden, die prima lagen.

Heel vriendelijk personeel, goed gelegen en gemakkelijk te...

Afzuiging in badkamer werkt permanent en is hoorbaar tijdens de nacht.

Heel vriendelijk personeel, goed gelegen en gemakkelijk te bereiken. Ontbijt was ook goed.

Net hotel voor een kort verblijf.

Kamers waren vrij nieuw en verzorgd, restaurantgedeelte is tamelijk gedateerd.

Bedden waren goed, hotel ligt op loopafstand van het centrum (ca 2 km) Personeel was vriendelijk. Kamer was vrij strak, alleen was de badkamer klein..

Net hotel buiten centrum

Ruimtes beneden ogen ouderwetser dan de kamers, maar wel knus.

Goed restaurant en vriendelijk personeel aanwezig. Kamer zag er zeer netjes en hedendaags uit.

Ons verblijf voldeed geheel naar wens. We hadden een paar mooie dagen in Zeeland.

De afstand station - hotel viel wat tegen. De dichtstbijzijnde bushalte was toch verder dan we dachten. Nu zijn wij (70+) goed ter been, maar voor mensen met wat beperkingen is het best een eindje.

Vriendelijke ontvangst, goede kamer (schoon en netjes), ontbijt was goed.

Kamers waren goed en schoon.

Voor 1 overnachting was het verblijf zeker in orde

Kamers waren goed en schoon. een iets kleine douche wc ruimte,maar dat leverde geen probleem op. Het ontbijt was goed en vodoende voorzien.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

OK vergelijkbaar met de Ibis-keten

De wegaanduidingen. Op zich gemakkelijk te vinden via twee hoofdwegen maar deze waren niet aangegeven op de routeplanner. Wel de wegen tussendoor = onvindbaar. De gouden tip was : vlakbij de Mc Donalds.

Degelijk, zonder veel fransjes. Leuke veranda om buiten te zitten in het groen alhoewel het sterk deed denken aan een Amerikaans motel met eetgelegenheid, benzinestation en andere voorzieningen.

Goed hotel voor een paar daagjes Middelburg

Prima ontbijt en schone kamers en op stevige (ca. 25 min) loopafstand van het centrum van Middelburg. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

redelijk hotel en wel naar ons zin gehad

laatste ontbijtje was druk en niet goed op ingespeeld door personeel, hotel. te weinig brood en lege schappen van beleg ,kamer was schoon alleen douche was te krap ,bedden voor ons iets te zacht

wifi , kluisje op kamer , en het terras aan het hotel

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

GastVRIJheid is ver te zoeken

Bij de boeking, weken van te voren, aangegeven dat ik rond 22.00 uur zou arriveren. Om 20.00 uur(!) op de dag van aankomst (2 uur van te voren) wordt ik gebeld door het hotel. Dat klanten bij de boeking eisen stellen, die pas voor akkoord zijn na een bevestiging van het hotel. Dat hadden zij dus bij mij niet gedaan. Dat betekent dus, dat in tot 20.00 uur de tijd zou hebben. &Quot;Gasten verwachten maar, dat wanneer zij eisen stellen, dat dit ook maar wordt gehonoreerd", was de 'hartelijk' reactie van de medewerker. Het hotel sluit op zondag om 20.00 uur, maar bij uitzondering zou iemand op mij wachten tot 22.00 uur. Dit heeft op een familie hotel impact. De mensen willen graag naar huis. Misschien logisch, dat laat ik in het midden. Maar geen reactie op een aankomstrijd van 22.00 uur? Dan verwijten en een reactie, dat men wel op mij zou wachten... Dat is niet uitnodigend. Dus ik heb netjes geannuleerd. Helaas wil het hotel wel het gehele boekingsbedrag innen. Zij hebben zich aan de voorwaarden gehouden, claimt men. Misschien(?) is dat zo, maar er zijn ook additionele factoren, zoals redelijkheid en billijkheid. Toon van de muziek. Proactief reageren naar de klant, ofwel service! Zich niet verschuilen achter de kleine lettertjes. &Quot;We hoeven het niet te doen volgens de voorwaarden". Soms is het gewoon gepast, dan deug je. Soms moet je je in de ander kunnen verplaatsen. Heb ik ook gedaan. Netjes terug gebeld om te annuleren met een nette toelichting. Misschien hebben we beide gelijk, maar zich verschuilen achter de kleine lettertjes, zich niet verplaatsen in de gast, de gast de les lezen... Dat komt bij mij niet als gastvrij over. Sterker, het schrok mij af. Ik voelde mij niet welkom. Ik hoopte tegen beter weten in, dat men 'coulant' zou zijn, maar men wil het gehele bedrag ontvangen. Misschien ben ik van de 'oude stempel', maar gelijk willen krijgen is geen goed uitgangspunt. Er zijn soms meerdere waarheden. Doe een geste... B.V.

Gewoon maar best Ok.

Ontbijt was gewoontjes. Afgebakken broodjes, geen vers fruitsap, geen warme melk of chocolademelk. Geen haardroger op de kamer. Nachtlawaai op een nabijgelegen parking.

Ruime kamer. Parking aanwezig.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Plezierig ongedwongen verblijf

Meubilair in diner/ontbijtruimte is aan vervanging toe! Een placemet op de tafel is een must!De tafel ziet er dan aangekleder uit !

De gastvrijheid;prettige contacten;kwalitatief eenvoudige uitstekende maaltijden voor zeer schappelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

UITSTEKEND

NIETS

ONTBIJT PRIMA, PERSONEEL HEEL VRIENDELIJK EN CORRECT, ONDANKS DE NEGATIEVE KLANK VAN MIDDELBURGSE INWONERS, HEB IK EEN UITSTEKEND HOTEL AANGETROFFEN MET COMFORTABELE BEDDEN EN HYPER MODERNE OUTFIT.

We hebben genoten en alles was perfect

Het is een heel mooie kamer maar jammer geen haardroger er is nogthans plaats genoeg in de badkamer om te plaatsen

Alles was dik in orde zowel ontbijt als ons diner

Prima hotel en goede prijs/kwaliteit verhouding

De koffie kwaliteit kan verbeterd worden

Zeer vriendelijk personeel Rustig gelegen en lekker dichtbij het centrum Prima witte huiswijn Zeer goede parkeervoorziening

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Kamers waren schoon, personeel was vriendelijk

Kwam op zondag avond 19:00 aan, er was geen keuken open op zondag avond. Ik werd verwezen naar Mc Donalds.

Kamers waren schoon, personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Voor herhaling vatbaar een aanrader

Een beetje koud gehad 's nachts maar blijkbaar was dat mijn fout. Door verkeerde instelling airco.

De hoteluitbaters zijn zeer sympathieke mensen. Super ontvangst en superontbijt.

wekend uitstap

beeld kwaliteit van tv kan beter en eventueel een tweede kaart voor koppels er zijn mensen bij die roken en vroeg op zijn want kaart uit lezer geen stroom meer

alles was naar wens

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Prettig verblijf!

We hadden een "luxe" kamer maar voelde als een gewone; het had een kleine badkamer zonder bad eigenlijk. Het had ook geen minibar.

Mooie nette kamer, met leuke moderne inrichting. Vrij ruime kamer, heel comfortabel en schoon. Goede ontbijt buffet!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

heel goed

In de badkamer was er geen verwarming (ook geen haardroger) en we konden de deur niet open laten omdat er een ventilatie was die lawaai maakte. Bij het ontbijt nam mijn man een warme chocolademelk die we moesten betalen (er was thee of koffie als warme dranken)

De kamer was comfortabel en het beddengoed was heel goed, we hebben lekker geslapen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Heel plezierig

Voor ons was het goed zo. Lekker rustig, normaal. Niet over de top. Wij komen nog een keer terug.

De ontvangst, bejegening en de bediening was heel prettig. Ontbijt was goed en stevig.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Netjes en niet te duur.

Jammer dat er maar zo'n dun dekentje was. Daardoor toch slecht geslapen. Ik slaap graag in een niet te benauwde kamer maar wel met een lekker warme deken/dekbed.

Netjes en niet te duur.

heel plezierig verblijf gehad.

een klein plankje in douchecabine om je eigen shampoo op te zetten. misschien een koffie en/of thee mogelijkheid op kamer

prima ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 september 2016

De matrassen waren net hangmatten.

De matrassen waren net hangmatten. Was nog niet eens een coolpack aanwezig (daar ik mij verbrand had aan thee water op een teras en nog wilde koelen) en manager wist niet eens wat dat was.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Het was een keurig hotel, met aardig personeel.

Het zag er keurig uit, en heel schoon. Een beetje updaten zou goed zijn. En de prijs misschien wat hoog. Parkeerhavens wat krap.

Prima ontbijt, genoeg keus. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prima verzorgd!

Het was prima! De kamer was netjes en schoon. Er is een nette kleine badkamer bij. Ook fijn was de airco. Ontbijt (buffet)was lekker en genoeg. Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Goed en gezellig

shampoo en douchemuts misten we wel .

Onze schoondochter moest een paar keer kolven voor haar baby thuis; daarover werd goed meegedacht en extra voorzieningen getroffen. dat was echt fijn . Buitenterras was ook leuk .

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima ontbijt.

Afstand naar centrum 2 km via fietspad ! Voetgangers bestaan daar blijkbaar niet.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel met prachtige receptioniste. Voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Een zeer goed hotel met goed personeel. We zullen hier zeker terugkomen.

de bedden, 1 nacht is voldoende want je voelde de spiraal in het bed.

Gastvrijheid en het meedenken in mogelijkheden om het voor ons zo prettig mogelijk te maken

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima hotel met aardig personeel, fijne bedden, schoon en netjes. Ontbijt sober.

Ontbijt was wat sober, koffie uit thermoskan vond ik wat tegenvallen en 'uit de tijd'.

Aardig personeel, fijn hotel met goede bedden. Alles netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Goed hotel.

Vanuit het hotel kun je alle kanten opfietsen prima gelegen.niks negatiefs over te melden.wij vonden het een leuk hotel met vriendelijke eigenaren en medewerkers. Airco was ook lekker.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Aan te raden 3* hotel

Om iets te zeggen: - kleine badkamer en kleine douche - lekker, correct ontbijt maar niet uitgebreid. Producten uit het grootwarenhuis

- gratis upgrade van kamer gekregen - ruime, nette kamer - moderne, nette badkamer - goed bed - airco en minibar waren super tijdens deze hittegolf

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

een aanrader voor kort verblijf rustig gelegen .

voor ons mogen de matrassen op het bed vervangen worden te soepel .

het ontbijt was simpel maar goed een werd goed bijgevuld ,de kamers zijn wat verouderd maar waren heel proper .

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Paar dagen "uitwaaien".

Een klein koelkastje zou wel fijn zijn geweest. Eventueel een waterkoker om zelf koffie of thee mee te kunnen zetten.

Kamer was ruim, mooi en prettig om in te verblijven. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

De service van 's ochtends.

De service van 's ochtends. Het niet kunnen helpen als een oudere persoon zijn kamernummer is vergeten, is onbegrijpelijk en niet goed te praten met het was te druk. Daarna werd het kalmer en had de receptioniste best het kamer nummer kunnen opzoeken.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Verblijf was zeer geslaagd,alles was dichtbij.Leuk fietsen.Super

Misschien een dakje op de afgesloten fietsstalling.

Alles was dik in orde.Ontvangst was 100%. Vriendelijke en professionele aanpak van het personeel.Aanrader.Mooie verzorgde kamer. Badkamer was klein,maar alles was er.Gratis parkeren met wagen.Afgesloten fietsstalling voorzien.We zijn zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf. We hadden bovendien prachtig weer. Kortom het kon niet be

De douche en toilet ruimte is een beetje aan de krappe kant.

PERSONEEL is bijzonder vriendelijk. Zij doen echt hun best om het iedereen naar de zin te maken. Schone kamer. Prima ontbijt. Gemoedelijke sfaar

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

vriendelijk, middelburg is erg gezellig

kleine badkamer, mijn man kon amper douchen, geen ijskastje, ontbijt had wat moderner gemogen, tweede dag net hetzelfde als eerste

super vriendelijk personeel goede ligging, parking

Heerlijk geslapen.

Parking te klein bij volledige bezetting. Geen ijskastje op de kamer, daardoor was het niet mogelijk om gekoelde drank mee te nemen op fietstocht. Soms een geur van rioolputjes op de badkamer.

Uitstekende, rustige ligging. Verzorgd ontbijt. Gratis fietsenstalling.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

aangenaam door vriendelijk personeel, geen wauw maar gewoon oké

Prijs voor kamer met ontbijt vind ik toch redelijk duur voor een 3sterren hotel

Vriendelijk personeel. Kleinschaligheid vh hotel. Centrale ligging ideaal om te fietsen, wandelen, Zeeland te verkennen.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Het is gemakkelijk dat je de auto voor de deur kunt parkeren...

Het is gemakkelijk dat je de auto voor de deur kunt parkeren en dat je je fietsen kunt wegzetten. Ideaal om van daaruit fietstochten te doen. Gewoon goed en proper hotel.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Goede keuze voor een overnachting.

Verlichting in de badkamer schiet tekort. Hierdoor is het scheren en opmaken slecht zichtbaar in de badkamerspiegel.

Het ontbijt was gewoon goed. Heerlijk rustig buiten ontbeten. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers, recent opgeknapt. Mooie badkamer, prima bedden en er kon een raam open.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

No nonsense hotel, wat wel wat voordeliger mocht zijn.

Wat meer personeel 's morgens bij het ontbijt om de tafels op tijd af te ruimen voor de volgende eters en de drank/koffie bij te vullen. Eventueel een ochtendkrant erbij.

De service was prima en onze e-bikes konden 's nachts opgeladen worden voor de volgende fietsdag(en).