Beoordelingen over Hotel Millings Centrum 3-sterren

Heerbaan 186, 6566 EW Millingen aan de Rijn, Nederland

#3 van de 3 hotels in Millingen aan de Rijn

Kan het hotel iedereen aanbevelen en zou zo weer terug gaan.

Airco op de kamer , het is al weken warm in Nederland dus wel uitzonderlijk warm. Maar of je daar airco voor moet aanschaffen ????? Er was wel een vinapparaat aanwezig wat iets verkoelde

Een heerlijk ontbijt , vriendelijke medewerkers prijs/ kwaliteitverhouding uitstekend.

Was prima en heb genoten van de mooie omgeving.

De douche gordijn, die is aan vervanging toe. Zie de onderkant van de douche gordijn, waar de loot hangt, die was bruin en ziet er minder hygiënisch uit.

Vriendelijk personeel, de kamer en toilet en badkamer was prima. Ontbijt was heel goed, rustig omgeving.

Manager zwaar ondermaats.

Manager zwaar ondermaats. Zal er dan ook nooit meer heen gaan. Lokale mensen van ondernemingen om de hoek lieten dit ook al doorschemeren. Kamers erg klein, geen airco. Op warme dagen niet uit te houden.

vriendelijke bediening, mooie locatie om te fietsen, alles was goed behalve de kamer zelf.

Badkamer en wc heel proper en vrij recent. Kamer zelf goed groot maar aan renovatie toe.

Het ontbijt was heel goed. Het avonddiner héél goed, een pluim voor het keukenpersoneel !

Prima overnachtingshotel in een mooie omgeving

Serviesgoed bij ontbijt niet goed schoon. Opgedroogde zetmeelresten. Dit duidt op een niet correcte werking van de vaatwasmachine (verstopte sproeiarmen of onjuiste dosering vaatwasmiddel).

Niets specifieks

Prima kamer, fijn restaurant en goed ontbijt, ruim terras.

Badkamer was wat verouderd en douchegordijn komt vervelend op je af tijdens het douchen.

Prima kamer, fijn restaurant en goed ontbijt, ruim terras. Prima comfortabel hotel voor Pieterpadlopers.

Jammer dat wij maar één nacht verbleven in dit hotel.

Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. De keuken was uitzonderlijk goed. Wij mochten gebruik maken van het maandmenu: twee, drie-gangen menu's voor de prijs van 1. dat werd speciaal voor ons samengesteld want wij zijn vegetariërs. Heerlijke soep en hoofdgerecht, en zóveel dat wij daarna voldaan waren. We mochten daarna kiezen voor koffie of thee in plaats van een nagerecht. Ook het ontbijt was uitstekend!

prachtige locatie om te fietsen

heb bij reservering mail naar hotel gestuurd of onze dure e-bikes binnen konden worden gestald in antwoordmail stond dat e-bikes binnen in ruimte gestald konden worden. helaas onze fietsen hebben 3 nachten buiten gestaan en waren van de straat uit te zien in de kleine stalling was mogelijkheid voor 10 fietsen totaal waren er 25 fietsen

ontbijt was prima kamers comfortabel

Fantastisch personeel en een sublieme plek om te fietsen.

Graag hadden we gezien dat het fietsenhok was afgesloten. Ik had ook voor vrienden geboekt, jammer, zo liep ik de vriendenvergoeding mis.

Vooral het personeel was zo vriendelijk. Van het begin tot het einde. 😀 Heerlijk s’avonds op het terras. Prima eten.

geweldig!

dat je alleen een 3 gangen diner kunt bestellen,en als je dat niet wilt wel de volle prijs moet betalen...wij zijn mensen van hoofdgerecht en koffie toe..moet toch ook kunnen? daarom ergens anders gaan eten.. en doe wat met die eieren bij het ontbijt..kook ze alvast,al die kookwekkers die aan tafel afgaan...

prijs-kwaliteitverhouding prima!! bedden sliepen heerlijk, alles was fris en schoon. ontbijt prima ,niets meer aan doen! het hotel ligt ook heel centraal,en vlak bij duitsland,waar we ook graag zijn..

Leuk verblijf voor paar dagen in de natuur nabij Nijmegen.

Standaardkamer is smal, voor t bed is erg weinig loopruimte. Ook miste ik een föhn.

Ontbijt was goed verzorgd en personeel is vriendelijk. Ligging van het hotel is mooi gelegen bij Gelderse poort. Mooi wandel en fietsgebied.

Een meer dan prima kamer tegen de prijs waarvoor we geboekt hebben (euro 49,00).

Geen föhn op de kamer, maar wel bij de receptie te krijgen.

Het ontbijt was uitstekend verzorgd en de kamer was prima. Zeker de zeer ruime douche is ons bevallen. De wastafel is op de kamer en niet op de badkamer. Prima! Hotel ligt op de route van het Pieterpad!!!

Too

Lucht in de leidingen en geluid van de afzuiging van de keuken op kmr 6. De drankjes waren relatief erg prijzig (Amaretto + cassis ongv 6 euro)

Avondeten was gigantisch

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Een heel leuk hotel in een prima omgeving en heerlijk eten!!!

De gedateerde badkamer en de zachte matrassen.

Het ontbijt was prima, de kamer van ons op de begane grond op ons verzoek. En zag er schoon en verzorgd uit. De vriendelijkheid van het personeel en de goede sfeer. Met een prachtige serre waar het diner plaatsvindt. Het diner was prima verzorgd en heerlijk! En zeer betaalbaar.

prima hotel voor een nachtje

doucheruimte is erg klein en wordt afgeschermd met een douchegordijn. ik zou het hygiënischer vinden als dit vervangen zou worden door een deur.

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Niet duur, kamer is prima en ontbijt is compleet.

prima hotel voor een paar dagen

bedden erg zacht voor ons. continue bromtoon te horen. die s nachts gelukkig wel weg is. badkamer is aan een opknapbeurt toe. verder wel goed schoon.

het eten was geweldig. vooral het concept all you can eat is een perfecte manier om met de verschillende gerechten kennis te maken. perfect verzorgd voor een prima prijs.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Mooi dorpshotel, goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Mooi dorpshotel, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel. Vanwege klein probleempje met waterleiding kregen we onze drankjes gratis, heel sympathiek. Wij komen graag nog een keer terug.

Heerlijk verblijf , zou zeker van hun aanbieding voor 3 nachten gebruik willen maken.

Het maandmenu was zeer goed . Ondanks onze late incheck werd rekening gehouden met onze vertraging en was de kok nog beschikbaar . Uitstekend ontbijt . Hotel ziet er erg verzorgd uit .

Ontspannen verblijf.

Kamer is wel gehorig als er mensen op de gang lopen.

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Rustige kamer. Kamer wordt weer netjes schoon gemaakt als je weg bent

• Beoordeeld op: 2 september 2017

We hebben een prima vakantie gehad en komen zeker nog eens terug !!!

Wij hadden temperaturen boven de 30 graden, en dan zijn de kamers erg warm !

De omgeving is prachtig om te wandelen en te fietsen. Met ruime keuze aan eet en/of drink gelegenheden. Het hotel bied veel voor een lage prijs ! Aanrader !!

Goede prijs kwaliteit verhouding voor iemand die niet teveel kwijt wil.

Comfort op de kamers is iets wat gedateerd. Tijdens ons verblijf was het een 33 graden en dan onder een plat dak in een kamer zonder airco is een niet echt prettige ervaring.

Er is meer dan voldoende (gratis) parkeer gelegenheid. Het ontbijt is goed verzorgd, de eitjes kun je persoonlijk naar eigen smaak koken in een zeer innovatief systeem met mandjes.

Heerlijk tot rust gekomen en genoten van de omgeving.

Jammer dat er geen thee-/koffie gezet kon worden op de kamer. We hadden mooi weer, daarom was het erg warm op de kamer. Er was ook geen koelkastje waarin we iets te drinken konden zetten. Dat zou sowieso fijn zijn, maar als het zo warm is helemaal.

Vanuit het hotel kun je prachtige fiets-/wandeltochten maken! De ligging is perfect.

Kamer netjes en schoon.

Nogal warm op de kamer. Raam open gezet maar gauw weer gesloten door herrie van airco installatie op het dak. Plaatsing toiletpot enigszins krap.

Kamer netjes en schoon. Bed redelijk goed.

Goed eenvoudig hotel

Badkamer: het opstaande randje om de ruimte te betreden, de wc pot past -maar net- dus weinig beenruimte in deze ruimte, de inloopdouche was zalig en ruim. Wij sliepen op de 1e etage en hadden 's-nachts het raam open maar op het dak waar wij opkeken stonden dus apparatuur bv afzuiging die echt regelmatig aansloegen. Onder bed mag de stofzuiger ook wel eens komen.

personeel heel vriendelijk en ontbijt gewoon goed, niet iets spectaculairs of zo. Misschien hadden ze iets van streekproducten kunnen neerzetten.

De omgeving is prachtig. Hebben genoten van de wandeling en het fietsen.

De bedden waren slecht en de badkamer was erg sober. Het was wel allemaal schoon.

Het ontbijt was goed. De kamers waren erg verouderd. De service om fietsen te huren was goed.

Het ontbijt smaakte goed.

De laatste avond was er veel herrie i.v.m. de kermis. Niks aan te doen. Dus we hebben ons er niet aan gestoord.

Het ontbijt smaakte goed. We hadden vooral geluk dat we gebruik konden maken van de studio, waar een heerlijk bubbelbad staat.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Teleurstelling. Er werd tien euro in mindering gebracht maar daar voelden wij ons niet beter door.

Kamer was klein en benauwd en er hing een misselijkmakende rioollucht. Te hoge harde kussens. De volgende ochtend toen wij wilden douchen stond er bruin vies rioolwater in de douchebak. De hele bovenverdieping bleek overigens verstopt en het stonk enorm in de badkamer maar ook in onze kamer.

Ontbijt was wel goed. Bed was wel goed.

Het ontbijt was goed

Het ontbijt was goed De kamer had iets ruimer gemogen Jammer dat er geen airco was met dat warme weer Maar al wat je nodig hebt was aan wezig en netjes

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Motor weekend

Mooie menukaart, alleen erg aan de prijs. Wij zijn in Duitsland gaan dineren.

Vriendelijke personeel, alles was schoon, vlak bij de grens naar Duitsland

Op zich aan de accommodatie niets. Alleen als je wat minder kunt lopen en geen auto hebt, valt er niet zo heel veel te beleven.

De bedden waren goed Het diner 's avonds was meer dan goed.

Omgeving

Hygiëne, kamer was niet schoon, spinnenwebben, douchegordijn met bloedvlekken. Restaurant, geen koffiemelkcups, alleen melkpoeder, behalve 1 servetje op de tafel geen extra servetjes bij de buffettafels.

Omgeving

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Voortreffelijk eten en gelukkig was het heerlijk weer om...

Iets meer douche spul omdat we kwamen wandelen hadden wij dit niet bij

Voortreffelijk eten en gelukkig was het heerlijk weer om buiten te zitten. Goede kamers en we kwamen wandelen, alles goed geregeld

Ze hadden goede bedden,douche was goed,eten was lekker...

De deuren van de kamers vallen erg hard dicht daar wordt je wakker van. Van het eten waren de gebakken aardappelen in vierkantjes gesneden en gebakken. Vindt dat dat plakjes moeten zijn,de blokjes doen afbreuk aan het mooie heerlijke menu.

Ze hadden goede bedden,douche was goed,eten was lekker,ontbijt was lekker je kon zelf je eieren koken heb ik nog nergens gezien. En we hebben heerlijk op dijk gewandeld. En de volgende dag met de motor de Betuweroute gereden met de motor. Ons is het hotel goed bevallen.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Een perfect hotel voor een relatief laag bedrag voor wandelaar of fietser.

Wij hadden het maandmenu. Dit viel bij ons helaas niet in de smaak. De soep vonden we erg zout, en de vis was droog en smaakte gewoon echt niet lekker.

Het ontbijt was heerlijk, met veel keuze. De kamer was vrij klein, maar verder prijs/kwaliteit verhouding was prima. De bedden waren ook prima. En onze hond (tegen betaling van € 10 p.n.) was welkom, wat een voorwaarde was voor onze overnachting, omdat wij het Pieterpad aan het wandelen zijn met onze hond. Voor degenen die het Pieterpad wandelen: deze locatie is perfect, ligt mooi op de route. Je hoeft niet om te lopen.

Prima gastvrij hotel goeie ligging heerlijk eten.

De douche met douchegordijn was een beetje klein.

Het ontbijtbuffet was prima en ruim voldoende.Het diner was ook dik in orde, bediening hartelijk en goed.Voor deze prijs waren we zeer tevreden en de omgeving is heerlijk om te fietsen.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Aangenasm verblijf in knus, gemoedelijk hotel met vriendelijkpersoneel en goe

Badkamer klein, zachte bedden, houdt rekening met de afstand van plaatsen zoals bijv zevenaar, afstand als aangegeven op booking.com is hemelsbreed, met voetgangers/fietspont klopt het, met auto is het 45 minuten omrijden

Ontbijt was goed, ligging was in het dorpscentrum, mooie omgeving

Leuke omgeving , helaas slecht weer.

Informatie wb de busdiensten, daar wist degene die toen achter de balie zat "niks van

Goeie bedden , goed ontbijt. overwegend vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Ondanks badkamer hebben wij een heerlijk weekend gehad

Badkamer verouderd(vooral de voegen)en na 2dgn.1 schoon badlaken en rond toilet kon wat schoner, maar de thermoskraan werd na klacht,meteen vervangen dezelfde dag

Ontbijt + Diners waren petfect en bij informatie zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Het ontbijt was prima.

Het is niet meer anno 2017. Kamers incl. badkamer kunnen heel goed een opknapbeurt gebruiken.

Het ontbijt was prima. Ik miste alleen het voorgesneden fruit.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Zeer goed

Heerlijk ontbijt, prima WiFi, aardige eigenaar. We werden vooraf gebeld dat er wellicht enige geluidsoverlast kon zijn vanwege een feestavond. Op de kamers was echter helemaal niets te horen. We komen zeker nog eens terug met mooier weer, want de omgeving is prachtig en kamer comfortabel. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Echt een aanrader

Eigenlijk niets. Alleen jammer dat er geen ligbad was.

Het echt heerlijke eten. De formule all you can eat in het weekend is echt super. En het enthousiaste personeel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Aanbevelenswaardig.

Kamer enigszins krap. te weinig ophanghaken douche. Douche erg krap.

Dag en nacht volop warm water. CV prima en goed te regelen. Heerlijk stil, vooral ´s nachts. Diner van de Maand was erg goed. Ontbijtkeuze was ruim. Prijs-kwaliteit uitstekend.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Prima voor een nachtje

Er is geen gezellige ruimte om in de avond even te zitten. De bar is aansluitend aan de receptie en je zit dus min of meer in de hal. Er staan ook tafels waar mensen zitten te eten. Als je op de bank zit, die heel kort op de open haard (die helaas niet aan was) staat dan zit je in de loop van restaurant naar bar en keuken. Bovendien zit je met je neus naar de muur. Aan de receptie waren ze wel vriendelijk maar verder een beetje onpersoonlijk allemaal. Behalve dan de ontbijt-dame!

Het ontbijt was wel het hoogtepunt. Inderdaad, zoals al meerderen schreven, is de dame bij het ontbijt een topper!! Vriendelijk, vrolijk, heel snel, erg attent en een echte lieverd. Het zag er aan de buitenkant erg knus uit en ook de ontbijtruimte is gezellig. Kamer klein en donker, badkamer krap maar voldoende, prima bed. Een leuk hotelletje voor een nachtje en als we in de buurt moeten zijn, gaan we er nog eens terug.

Leuk hotel voor 1 nacht, iets gastvrijer zou wel mogen.

Matrassen zijn inmiddels wel heel erg doorgelegen. De mengkraan was kapot dus 's ochtends van een ijskoude douche mogen genieten (kamer 11). Toen we dit melden tijdens check-out werd hierop lauw gereageerd. In de kamers vooraan, aan de straat kant heb je last van een bloedirritant luchtafzuig (ofzo zoiets) apparaat dat op het platte dak een meter of 1,5 van het raam staat. Dit ding hoor je snachts, ook als het raam dicht is (zeker in kamer 11 en 12). Voor lichte slapers is dit een nachtmerrie.

Ontbijt was goed, redelijk uitgebreid en de nieuwe ontbijtdame maakt het verschil in gastvrijheid. Dit was ook de eerste keer dat we gastvrij en vriendelijk werden ontvangen tijdens de check-in.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

leuk hotel waar je echt nog gast bent

badkamer iets anders indelen,alles was nieuw maar niet praktisch,

het ontbijt was heerlijk en het geheel zeer goed verzorgt.Mooi smaakvol ingericht Zeer goed keuken ,een aanrader het maand menu !!!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

FF lekker weg.

De kamers zijn aan de kleine kant, maar ja, voor die prijs?

Het restaurant en het personeel, heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Personeel is echt erg vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Was een weekend uit met mijn zus. Vrijdag Duitsland. Zaterdag fietsen met gehuurde ebikes van hotel. Prachtige omgeving. Heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel. We komen terug!

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goede zweer

Ontbijt was goed ruim voldoende. De kamer zag er goed uit netjes en schoon. Personeel was beleefd en behulpzaam. Over het algemeen had ik een goede indruk van het hotel. Kom zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

prima lokatie

er was een feestje en het was wat rumoerig buiten toen deze s´nachts naar huis gingen. Overigens kan het Hotel hier zelf weinig aan doen denk ik . Momenteel zijn ze bezig met de renovatie van de weg. De hoofdstraat lag open. ook hier kan Hotel zelf weinig aan doen.

prima Hotel. Kamer en ontbijt waren goed

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Vriendelijk personeel, goede locatie, prima bedden,heel...

Kamer erg benauwd en warm, bij open raam last van motor koelcel,toilet/douche erg krap Ontbijt niet meer dan voldoende

Vriendelijk personeel, goede locatie, prima bedden,heel schoon

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima verzorgd ontbijt.

erg warm op de kamer maar het was dan ook buiten erg warm die dag. Een ventilater had wat verkoeling kunnen brengen.als airco een te grote investereing is

Prima verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Vriendelijkheid van het personeel

De temperatuur om de kamer was abnormaal hoog c.a. rond de 30 graden en geen airco. S'morgens bij het ontbijt zelf je eitje koken in water wat niet echt aan de kook was . geen succes.

Vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Gastvrij hotel

Badkamer van kamer 14 was schoon maar kan een opknapbeurt gebruiken.

Prettig personeel, weet van aanpakken, zowel bij het inchecken als bij het serveren in het restaurant!

gastvrijheid en vriendelijk personeel

douchekraan werkte niet goed te warm en wastafel te klein kon spulletjes niet kwijt

gastvrijheid en vriendelijk personeel

ontbijt was goed, kamer klein maar schoon

ontbijt was goed, kamer klein maar schoon

Was mooi

De matrassen

Prima ontbijt

heel mooi ontbijt en avondeten was ook zeer goed

uitzicht kamers aan de achterkant

heel mooi ontbijt en avondeten was ook zeer goed

Nachtje Millingen

Het ontbijt was redelijk prijzig

Goedkoop verblijf

De locatie en de parkeerruimte

Heel erg warm op de kamers aan de achterzijde van het hotel. Tevens lawaai van koelmotor of iets dergelijks.

De locatie en de parkeerruimte

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prachtig

Alles is naar wens verlopen

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Hotel

Weinig faciliteiten in het hotel

Prima schone kamers

Het ging wel

Het was erg warm op de slaapkamer, Het is al wat ouder allemaal.

Het ontbijt was heerlijk

Beetje gedateerd

Personeel vriendelijk goed eten en schoon

Leuk

Stoffige kamer, slechte bedden, onvoldoende haakjes voor bijv. Handdoeken

Restaurant en personeel

Goed. Mooie omgeving.

Meer comfort hotelkamer.

Goed hotel.

Goed hotel met vriendelijk personeel in fatastische omgeving

Goed ontbijtbuffet met ruime keuze

Gastvrijheid, restaurany

Enge lift

Gastvrijheid, restaurany

Vriendelijk

Bed

Heerlijk ontbijt

Zou er geen tweede keer heengaan.

Erg kleine kamer en slechte bedden en erg gedateerd.

Het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel was oke.

Ben Goirle

Weinig schaduwplekken op terras

Restaurant

Erg goed

Ontbijt goed, eten erg goed, bediening vriendelijk , kamer schoon en goed. Je heb niet veel woorden nodig het was erg goed.

voor kort verblijf geweldig

geen opmerkingen

soepel hotel

gewoon..goed hotel voor een scherpe prijs

kamer niet groot..maar schoon..goed bed enz ontbijt was echt goed!

Volgende keer weer naar Millingen!

wifi verbinding

Uitstekend restaurant, prima ontbijt.

Knus en gezellig

Knus en gezellig