Beoordelingen over Hotel Mimosa Scheveningen

Renbaanstraat 18-24, 2586 GB Scheveningen, Nederland

#9 van de 26 hotels in Scheveningen

heerlijk, genoten

super ruime kamer ( 3 persoons) grote ramen die lekker open konden waardoor het lekker cool in de kamer was. Verder hoorde je af en toe wel wat geluiden van de gang maar ach.

Uitstekend een aanrader voor andere gasten.

Eigenlijk niets.

Ontvangst was hartelijk, fijn dat jullie een tuin hebben waar gezellig gebruik van gemaakt kan worden. Wat we zeer op prijs stelden was dat er de mogelijkheid was om zelf koffie of thee op de kamer gezet kon worden. De kamer was netjes en schoon, zo ook de badkamer. Het ontbijt was uitstekend. Dit hotel is een aanrader. Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Wat een fijne sfeer, heerlijk ontbijt en bovenal vriendelijk...

Wat een fijne sfeer, heerlijk ontbijt en bovenal vriendelijk & meedenkend personeel. Ondanks dat de trap wat stijl is en de kamer ietwat verouderd (maar schoon), hangt er een relaxed 'thuis'gevoel in het hotel.

voor 1 nachtje is het te doen.

de hygiene: kamervloer was plakkerig. De kamers zijn erg gehorig. Je kun letterlijk verstaan wat in de naastgelegen kamer wordt besproken. Veel trappen op en af.

Het ontbijt was prima, personeel gemoedelijk, prettig

Betaalbaar goede centrale ligging

Schoonmaak . Enkel handdoek wissel gehad. Bed nietopgemaakt wasbak en buro niet afgedaan. Verder was de kamer goed schoon.

Locatie. Het ontbijt veel keus en vers.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Heerlijke dagen!

Mij viel niets tegen, maar als je slecht ter been bent is dit geen aanrader... alles trapje op, trapje af! Begint al bij de voordeur...

Gezellig, gemoedelijk hotel... Lekkere bedden & een heerlijke douche!

Genoten

3 persoonskamer was lekker ruim en ontbijt zeer goed. Kon ook erg makkelijk spullen daar achter laten op dagvan vertrek en nog lekker even naar het strand, zodat je laatste dag ook echt kon gebruiken. Dicht bij strand, boulevard en theater

Prettig verblijf gehad en zullen zeker terugkomen bij gelegenheid.

De badkamer had wat missers. De dispenser bij de douche was leeg en niet voorradig, dus met handzeep gewassen. De douchestang werd met papiertjes ondersteund. Douchegordijn is te klein.

Geweldig goed ontbijt en met goed weer op het terras mogelijk. Balkon op de kamer. Rustige omgeving. Kleinschalig hotel. Openbaar vervoer en strand dichtbij.

Mooie kamer, is denk ik pas gerenoveerd als ik de vorige...

Beetje gehorig. Onze balkondeur kon niet dicht. Later bleek dat onze buren hetzelfde balkon hadden, dus kunnen eventueel zo bij ons naar binnen. Kluisje op de kamer dus goed gebruiken. Er is geen shampoo of douche schuim, deze dus van huis meenemen;-)

Mooie kamer, is denk ik pas gerenoveerd als ik de vorige beoordelingen lees. Ontbijt, lekker buiten opgegeten. Locatie. Thee en koffie op de kamer.

ruime kamers dicht bij de Pier

Kamer (familiekamer) vertoonde veel sporen van slijtage (afgebladerde verf, vochtvlekken op muren, vlekken op de zetel, .... ), wat voor die kamerprijs niet zou mogen ( 168 euro voor de familiekamer ) . Op sommige kamers was de zeep niet aangevuld, maar dit is wel na melding in orde gebracht. Geen extra badkamerbenodigdheden conditioner, watjes, ..... ) aanwezig, terwijl dat dat kamers in deze prijscategorie wel zou mogen. Kamer lag deels op kelderniveau, met een klein raampje wat op de straat uitkomt. Gordijnen moeten dus steeds dicht om privacy te hebben ( tweede deel van de kamer heeft wel toegang tot een klein tuintje).

Ruime kamers met recent vernieuwde en ruime badkamer. Goede ligging zeer dicht bij het centrum. Vriendelijk personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Prima verblijf, helaas bestaat de familie-kamer niet meer, dus we kregen andere kamer(s).
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De familie-kamer zoals getoond op de website bestaat niet meer (sinds december) en we kregen dan ook een andere kamer (2 kamers met tussendeur). Daardoor ook geen eetkamer zoals geadverteerd en daarom alsnog een ontbijt moeten bijkopen (prijzig). Wat aankleding aan de kamers zou het veel gezelliger maken.

Rustige buurt, op loopafstand van het strand en de pier van Scheveningen. De kamer(s) waren netjes.

Het was een echte meevaller en zeker een aanrader.

Niets waaraan het hotel iets kon doen. Beetje last gehad van luide buren, maar was ook niet zo erg dat er zou moeten tussengekomen worden.

Heel vriendelijke ontvangst, supermooie kamer.

Prima overnachting en hotel

Trappenhuis zag er wat gedateerd en oud uit. Geen tapijt op de bovenste treden (mogelijk zijn ze er mee bezig)

Heerlijk uitgebebreid ontbijt. Prima bedden en nette kamer.

Prima verblijf voor paar dagen aan zee. Ontbijt als positieve uitschieter!

Het hotel is gehorig. Met jonge kids wel lastig omdat ze niet goed in slaap kwamen daardoor. Ook hadden we vroeg in de ochtend al een etenslucht in onze kamer.

Mooie kamer, redelijk goed schoon en netjes Ontbijt fantastisch, voor elk wat wils en zeer uitgebreid Koffers konden dag van in en uitchecken bewaard blijven Hele fijne locatie, dichtbij het strand, met een mooie binnentuin om te ontbijten of wat te eten/drinken

prijs/kwaliteit verhouding: zeer goed!

Het onderhoud was een beetje achterstallig. Voor ons was dat niet zo'n probleem. Het parkeren in de straat is weliswaar tot 13.00 uur gratis (wat handig is voor in- en uitladen, maar vanaf 13.00- 24.00 uur uur mag je maar 2 uur blijven staan. Dus is het handiger om een andere parkeerplaats op te zoeken.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en gevarieerd en uitstekend! Bij mooi weer kun je zelfs in de tuin eten. De bedden waren prima. Ook voldoende kussens. Ruime kamer met voldoende bewegingsruimte Schone wc en doucheruimte.

Het was een heerlijk verblijf aan het strand

Er was geen gelegenheid om in de avond, als de kinderen sliepen, iets te drinken. Ook maakte de kamerdeur een raar alarmgeluid als de klink naar beneden ging; ook bij de buren.

De bedden sliepen geweldig. Fijn dat de kamer zo koel was en we een deur naar het balkon konden openen.

Ontbijt was voortreffelijk.

Het onderhoud van het hotel. Het hotel is niet erg toegankelijk voor mensen die niet goed kunnen lopen. Erg steile trappen met hele smalle treden.

Ontbijt was voortreffelijk. Het hotel heeft achterstallig onderhoud.

Ons zien ze niet meer terug in dit hotel.

Aankleding. Achterstallig onderhoud b.v trapbekleding versleten,schilderwerk afgebladderd. En zeer gehorig, midden in de nacht veel last van muziek andere kamer. Hotelgast gaf geen reactie op kloppen deur en s'nachts is receptie niet aanwezig. S'ochtends aangegeven maar hotelgast was blijkbaar al uitgeboekt waardoor dit niet meer kon worden besproken.

Locatie van het hotel

Ontbijt was prima.

Ontbijt was prima. Veel keuze. Alleen een beetje jammer dat alles zo hoog staat. Mijn dochter van 9 kon er moeilijk bij. Daarnaast wel even een fohn meenemen en oordopjes. Is wat gehorig en de fohn was kapot (en echt ouderwets). Voor een paar dagen aan het strand echter een super leuke locatie. Het personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn gewoon ok! Verwacht geen super de luxe want dat is het niet, maar ik raad het iedereen aan om hier 1 of 2 nachten door te brengen. Super dicht bij het strand, boulevard en de pier!

Top locatie!!

Je wordt wat ongeïnteresseerd ontvangen en er is achterstallig onderhoud. Het hotel is gehorig.

De bedden en het ontbijt waren geweldig. De locatie is een grote plus. Een late check out is ook fijn (12.00)

• Beoordeeld op: 26 april 2018

over het geheel genomen een prettig verblijf in een mooie accomodatie, maar wel gehorig

de matrassen te zacht, één bed op wieltjes het andere op poten. Het balcon gaf ook toegang aan de naastgelegen kamer en was daarom maar gedeeltelijk privé. Erg gehorige kamers.

redelijk ruime en goed geoutilleerde en kamer met hoog plafond (ouderwetse bouw!); prachtig ingericht en keurige badkamer

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Heerlijk verblijf.

Heerlijk verblijf. Hartelijk ontvangen, geweldig luxe ontbijt, goeie bedden en op 2 minuten van het circus theater en 3 minuten van het strand. Mijn zoon en ik hebben genoten van ons verblijf.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Knus hotelletje

Zaten op 2e verdieping dus moesten 2 trappen omhoog, receptie en ontbijtruimte 2 trappen naar beneden dus 4 trappen in totaal is erg veel als je mensen bij hebt die bijna 75 jaar oud zijn. Was wel wat achterstallig onderhoud.

5 minuten lopen naar de boulevard en strand. Goede bedden. Goed en uitgebreid ontbijt. Leuk kleinschalig hotel.

Wij hebben genoten.

Zou het niet weten.

Een gemoedelijke sfeer, niks is te veel. Wij konden de bagage laten staan nadat we de sleutel hadden afgegeven en nog lekker naar het strand gelopen.

Prima verblijf!

Het was niet duidelijk dat het hotel kamers aanbiedt op twee adressen in dezelfde straat. Wij waren blij dat we konden overnachten in het pand waar ook de receptie en ontbijtzaal zich bevinden.

Het ontbijt was heel lekker en gunstig geprijsd. Ideale locatie voor een bezoek aan het Circus Theater.

Prima voor ons doel.

Kamer beetje gehorig. Deur valt zwaar dicht. Houten vloer maakt geluid. Niet al te storend allemaal. Prima verblijf gehad!

Lekker ontbijt, goede locatie, aardig personeel.

Absolute aanrader in Scheveningen

het weer....

sfeervolle locatie [geen groot zakelijk hotel], vriendelijke mensen, klein maar voldoende grote kamers en zeker ook zeer compleet en heerlijk ontbijtbuffet. dicht bij circustheater en strand

Top, gaan zeker weer als we richting Scheveningen gaan.

Veel smalle trappen en geen fijne matras (wel fijn veel kussens)

Het ontbijt was erg lekker en veel keuze. Ook de kamers waren erg netjes, mooi ingericht en fijne douche. Dichtbij de boulevard en de tram.

Uitstekende locatie!

Er waren twee dingen die ons tegenvielen: het parkeren en de hoogte van de toeristenbelasting. Het parkeren gaat vanaf 1 uur 's middags in tot 12 uur 's nachts, daarna is het gratis. Het is aan de dure kant en lastig omdat je per twee uur mag parkeren, dat betekent steeds aanvullen bij de automaat! €3, 50 per uur. Natuurlijk kun je de auto in de parkeergarage zetten aan het eind van de straat bij het casino, maar als het regent of als je met je koffers sjouwt, is dat niet leuk. Omdat je zo dichtbij zit bij het openbaar vervoer kun je net zo goed met de trein en de tram gaan. Ach ja, hoogbouw op de zeereep, ja, dat is mijn pet-hate, vreselijk gezicht die flats die hoger zijn dan het Kurhaus, en in een afwijkende bouwstijl.

Dit hotel is gevestigd in een oud pand, enkele loopminuten vanaf het Circustheater, Kurhaus en de zee. De kamer was ruim genoeg, de tv was goed en er was een radio cd speler, dus je kunt je eigen muziek meenemen. Koffie en thee mogelijkheden en een koelkast en magnetron. De receptie is beneden in de kelder en ik heb hondjes gezien in het hotel. Overal zijn trappen er is geen lift. Het ontbijt is uitgebreid, en bij de buitendeur kun je snoepjes en/of stukjes fruit meenemen, dat wordt steeds aangevuld. Het was al met al even wennen maar dan.. heel gemakkelijk om daar te logeren.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

was een prima plek voor het doel wat we hadden: naar de Lion King

Er was veel keuze tijdens het ontbijt maar niet van een kwaliteit die ik eigenlijk zou willen. En er is veel geluid `s avonds/`s nachts van binnenkomende gasten en in de morgen ruik je de gebakken spek in je slaapkamer.

De kamer en de douche waren prima en ook de waterkoker op de kamer is fijn.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Perfect

Persoonlijk had ik een dubbel bed prettiger gevonden maar begrijp de keuze ivm andere bezoekers

Ontbijt was super uitgebreid en personeel was vriendelijk en hulpvaardig. Kamers niet groot maar groot genoeg.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, dat was meer dan prima!

We hadden een zeer kleine kamer. 2 bedden tegen elkaar aan tussen 2 muren, er zat geen ruimte tussen, echt te klein, dat viel me erg tegen.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, dat was meer dan prima!

Prima verblijf voor een weekendje weg!

Parkeren is minpunt, in de parkeergarage voor € 30 per dag. Er zijn veel steile trappen naar de kamer. Erg gehorig.

Ligging is erg centraal. Goed bed, heerlijk ontbijt, schone kamer, vriendelijk personeel

Genoten!

De straal van de douche is wel erg matig. Was jammer in deze kou. Was enige minpuntje

Ontbijt heel uitgebreid en verrassend. Hotel ligt heel centraal. Prima plek

Super tijd aan gehad.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Een van de badkamers was door een niet af te sluiten ventilatierooster en 2 ramen i.c.m. vrieskou buiten zeer onaangenaam om in te douchen. De verwarming stond vol open maar kreeg het niet warm.

De locatie was super t.o.v. het strand maar ook richting de stad Den Haag. Wij zaten als gezin in het souterrain en hadden 2 kamers met een tussen deur. Dus ruimte genoeg.

Fijn hotel vlakbij het strand en het circus theater

Wij zaten in een net gerenoveerde kamer! Een hele fijne lichte kamer waar je je direct thuis voelt. Goede bedden, fijne douche, voldoende opberg ruimte, koffie en thee faciliteiten.

We kwamen om te slapen en dat was goed maar zou niet meer kiezen voor dit hotel

Vitrage kapot hele grote scheur in. Overgordijnen ook kapot zoom lag er uit en waren niet verduisterend. Douche was klein en er was geen zeep aanwezig! Na t ontbijt werden de tafels met een smoezelig doekje afgenomen en de troep op de grond geveegd!

Bed was goed t was schoon en ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Leuk, fris hotel. Prima verblijf!!!

Geen punt van kritiek maar als ik echt iets moet benoemen.....ik ben niet zo'n goede slaper en op de kamer hing een klok die tikt. Daar had ik misschien de batterij even uit moeten halen ;-) Verder alles prima

De kamer zag er erg leuk en orgineel uit. Groot genoeg en netjes schoon. De ligging is perfect, ik ging met mijn dochtertje naar the Lion King, theater is vlakbij en het strand is ook maar een paar minuten lopen. Met de tram ook goed te bereiken, bij het Circustheater uitgestapt. We waren vergeten ontbijt te boeken maar dat kon alsnog tegen een klein prijsje. Uitgebreid ontbijt, scheelde ons aan niks!!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een shabby hotel voor een prima prijs

Het is wel wat shabby. Trappenhuis is vervallen zooi, de badkamer erg klein (wc nog net niet in de douche) en er is geen stopcontact voor de waterkoker (en koffiezetter is er überhaupt niet).

De locatie is fantastisch - het is een paar minuten lopen naar het Circus theater, het strand en de pier. Het meisje dat het ontbijt verzorgt is aardig, werkt hard en heeft overal een antwoord op.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Matig kan veel beter

Tijdens inchecken, personeelslid totaal niet gemotiveerd, erg negatief, hij was blij dat hij alleen de dag erna nog hoefde te werken omdat hij weekend wou en moe was, niet klantvriendelijk. Wees niet waar we moesten zijn moesten alles zelf ontdekken. Het andere personeel was wel Vriendelijk en als je wat te vragen had waren ze altijd bereid om je te helpen Scheuren in gordijnen en handdoeken (vlekken in de handdoeken). Verf bladere van de muur en scheuren in de muur. Erg gehorig !

Het eten was prima, sommige personeelsleden waren wel Vriendelijk. Goed gelegen hotel overal dichtbij

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Nou voor deze prijs was deze accommodatie perfect!

Het ontbijt was zeer uitgebreid. De eigenaar verontschuldigde zich dat er in de ochtend behangers bij de kamer bezig waren. Maar daar hebben we na genoeg geen last van gehad. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Perfecte locatie voor een bezoek aan het theater!

De verwarming kon niet uit waardoor het erg warm op de kamer was. De batterijen van de afstandsbediening waren leeg en daar hoorde ik andere gasten ook over klagen.

Perfecte locatie voor een bezoekje aan het circustheater!

Bed was zacht maar goed te doen voor twee nachten.

Er werd gewerkt (leggen van laminaat en afwerking trap) in het hotel, geen overlast gehad aan lawaai , maar we waren er ook vrijdagmiddag tot en met zondagmorgen. De trapleuning naar de kelder waar je in en uit checkt en waar je ontbijt is echt vies. Terwijl dit toch met een schoonmaak doekje schoon te maken is. Zo ook enkele stopcontacten en bedradingen. Een lik verf door het hele gebouw is geen overbodige luxe.

Bed was zacht maar goed te doen voor twee nachten. Genoeg keuze voor een goed ontbijt.

2 tuinstoelen met kussens

De badkamer; deze is erg klein en geen mogelijkheden om je toiletspullen kwijt te kunnen.

De kamer is erg klein. De douchegelegenheid is heel erg klein, geen mogelijkheden om de toiletspullen neer te zetten. Het ontbijt is uitstekend verzorgd: veel variatie en zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Geslaagd verblijf

Kamer was eenvoudig maar op zich wel goed. De “badkamer” was schoon maar ook heeel eenvoudig. Verder werd het hotel gerenoveerd. Dit wordt nergens vermeld en niet in de prijs verrekend. De kosten van parkeren zijn per 1 januari met EUR 2,50 verhoogd naar EUR 15,00 per nacht. Dit staat niet op de site of in de infomap op de kamer

Het ontbijt was heeeel lekker en compleet. Bedden zijn goed. Afstand naar strand e.d.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Na de verbouwing denk ik een aanrader, nu niet.

Het hotel is in verbouwing, bij binnenkomst kom je direct in de verbouwing binnen... ook op zaterdag zijn ze aan het klussen. Renovatie van het hotel is geen overbodige luxe, maar het werkt niet echt ontspannend er tussendoor te lopen. Hierdoor veel stof in het trappenhuis.

Het ontbijt was heerlijk! Groot assortiment en werd telkens aangevuld waardoor je lekkere warme broodjes had.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Het apparaat met toiletrollen was wat onhandig geplaatst waardoor je niet recht op het toilet kon zitten.

Locatie. Kleurstelling van het hotel. Ontbijt Goede bedden

Heerlijk bed en een zeer goed en uitgebreid ontbijt.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het putje van de douche liep slecht door. Verder alls helemaal naar wens.

Heerlijk bed en een zeer goed en uitgebreid ontbijt. Daarnaast alles op loopafstand. Circustheater om de hoek en het strand op 4 minuten.

Zeer vriendelijke medewerkers.

Parkeeropties zijn er niet echt. We hebben in Den Haag bij het ziekenhuis geparkeerd, en vanaf daar nog 10 min de bus genomen.

Zeer vriendelijke medewerkers. Erg uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Locatie is dicht bij het strand, Lion King theater en Sea Life en andere bezienswaardigheden.

Prima verblijf gehad.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De man die het ontbijt regelde en het uitchecken, was niet erg vriendelijk. Wanneer je slecht ter been bent, moet je hier niet heengaan. Veel tappen lopen en erg krap.

Het ontbijt was prima, erg gevarieerd. Wel krap allemaal. Dus wanneer je zo laat mogelijk wilde eten, moest je geduld hebben. De familiekamer was erg ruim, netjes en schoon. Alleen de bank zag er erg vlekkerig uit. De lokatie was top. Erg dicht bij alle evenementen. Het ontvangst was ook erg vriendelijk.

Goed verblijf gehad. Voordelige prijs, dus verwacht je niet aan grote luxe. Wel netjes.

Slecht geïsoleerde kamers. Gemeenschappelijke WC tegenover de kamer waardoor alle geluiden te horen waren.

Heerlijk ontbijt met veel keuze. Basic kamer en badkamer maar netjes. Ideaal voor 1 of 2 nachtjes

Wij hebben genoten van ons verblijf in Mimosa!

Gehorige kamers door de houten vloeren.

Perfecte ligging t.o. van de belangrijkste activiteiten in Scheveningen zoals; Circus Theater, strand, pier en Kurhaus. Charmante plek om te zijn. Omdat het hotel, mede bestaat uit een aantal huizen, heb je een soort van ik "woon" er idee.

Duur voor wat je krijgt

Vlekken in lakens.randje douche naast wc gevaarlijk.erg gehorig.buren hadden wc op gang en maakten er nachts ruim gebruik van.ontbijt was zeer matig eieren koud.brood oud.

Fantastische plek, erg vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Douchen, goede straal, maar water liep langzaam weg 😉

Het ontbijt was zeer gevarieerd, erg fijn! Ook konden wij onze auto voor de deur kwijt en konden we een vergunning krijgen voor 24u wat zeer goed uitkwam (anders mochten we daar max 2 uur staan).

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Een aanrader!

Het gebouw is nostalgisch en daardoor ontzettend gehorig.

Het ontbijt is superuitgebreid en vers! Het personeel is ontzettend aardig. Vlakbij de boulevard en de pier en het Circustheater. Vers fruit in de gang voor de gasten.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima maar kan beter

Het was er erg gehorig wij werden sochtends vroeg wakker van de andere gasten (deuren open en dicht, voetstappen, gesprekken, alles hoor je)

Het ontbijt was super en de locatie ook

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Voor herhaling vatbaar.

Gezellig (familie)hotel op loopafstand van het circustheater en de boulevard. Prima kamer, uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Gemoedelijk sfeertje.

Prima hotel, jammer van het geluidsoverlast.

Het geluid. Het hotel is erg gehorig. Dit zorgde ervoor dat wij op onze vrije zondag al om half 7 ochtends wakker werden. Dat viel tegen, omdat we graag lekker wilde uitslapen.

Het bed was erg fijn en ook het ontbijt was lekker en uitgebreid. Het hotel bevond zich dichtbij het circus theater en bij het strand.

Helemaal prima

een uitgebreid ontbijt! Heerlijk. Parkeren voor de deur voor 12,50 per dag. Uitstekende locatie t.o.v. strand en circus theater. Prijs/kwaliteit uitstekend.

Een fantastische dag met een heerlijk bed en breakfast

Het uitzicht was niks... De stoep met de geparkeerde auto's maar ja dat heb je gauw als je in het souterrain slaapt.

De kamer was dik voldoende voor een nacht... Goeie douche en goeie bedden... Schoon... Prima... Ik zou er een volgende keer ook weer heen gaan.

Gezellig hotelletje met een kei lekker, uitgebreid ontbijt!

Koffie en thee voorzieningen op de kamer: bij aankomst in de kamer stonden er twee vuile koffie/theetassen op een vuile plateau... deze werden ook de volgende dag niet vervangen, plateau bleef vuil! Jammer.

Super lekker ontbijt, heel veel keuze! Ligging is goed, direct bij het strand en niet ver van Den Haag waar het ook erg leuk is! Mooie kamer met goede bedden en kussens!

prima voor de duur en het doel

koffie- en thee voorzieningen op d ekamer waren helaas niet aangevuld. 1 theezakje, 1 zakje chocomelk

de locatie en erg lekker ontbijt. leuke binnentuin ook al was het daar nu niet de tijd van het jaar voor

Prima hotel met vriendelijke uitstraling en op korte loopafstand naar strand en Circustheater!

Trappen zijn erg smal en steil.

Rustig gelegen op korte loopafstand van strand, boulevard en Afass Circustheater. Vriendelijke ontvangst en mooie ruime en schone kamer! Prima en uitgebreid ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Een thuisgekomen

De badkamer is nogal krap in ruimte. De gordijnen verduisteren het straatlicht niet.

Een familiale sfeer, heel vriendelijk. Een zeer uitgebreid, gevarieerd en overheerlijk ontbijt. Waterkoker, microgolf en frigo op de kamer waren een pluspunt. OV op wandelafstand voor bezoeken aan Den Haag. Uitwaaien aan zee kan op 200m.

Prima accommodatie voor een paar dagen strand
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We konden de auto 's avonds bijna nergens kwijt

Zeer goed ontbijt De familiekamer was erg ruim en qua inrichting een appartement (zonder keuken) Op loopafstand van het strand

Weer een top weekend😊

Het ontbijt staat vrij hoog dus voor de minder lange personen lastig te pakken.

Vriendelijke mensen en altijd bereikbaar, uitgebreid ontbijt en een top locatie. Alles binnen loopafstand.

Goede prijs, geweldige ontbijt, goed verzorgt

Parkeren. Zou fijn zijn dat ze n eigen parkeerplaats hadden, maar kwa ligging gaat t daar niet . Maar dichtbijzijnde parkeergarage is nog geen 5 min lopen. Je betaalt wel €19,50 voor 24 uur

Ontbijt was heel uitgebreid en goed verzorgt👍

Iedereen aan te raden

Een klein dingetje: om 7 uur sochtends roken we al gebakken spek.

Heerlijk ontbijt, leuke buurt vlakbij het strand, aantrekkelijke prijs, kleinschalig, aardig personeel

Zeer tevreden

doucheruimte dus maar dat was voor ons geen probleem verder. Doordat het douchegordijn vlakbij wc hangt wordt de wc wat nat. mistte ook een klein afvalbakje bij het ontbijt.

De lokatie dicht bij boulevard. comfort douche wat klein, Wellicht een afscheiding tussen douche en wc een oplossing? Vriendelijk personeel en een goede ontvangst. Een voortreffelijk ontbijt. en een redelijke prijs voor Scheveningen.

prima !

krappe wc, voor gezette of oude mensen niet te doen. vervelende enkelbrekende douche randjes.

prima ontbijt, prima eenvoudige maar zeer ruime kamer. mooi pand. vriendelijk personeel. Kunt parkeervergunning kopen bij inchecken en parkeren in de buurt.

Heel fijn!

Het was heel erg gehorig. We konden de buren erg goed horen. Er kon geen raampje appart open en ik durfde de deur niet open te zetten op de begane grond. Dus het was best warm 's nachts.

Grote kamer, fijne badkamer. Heel schoon!

De bedden ze liggen goed hoor maar zijn 2 eenpersoons bedden met aan een kant wielletjes en dan schuiven ze bij elkaar vandaan hadden beter tweepersoons bed kunnen doen

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid en de kamer was ook goed

Geweldig!

Het weer..... haha alleen dat was eff minder.

Ontbijten top 10. Delicious. Personeel ook toppijes... perfcte locatie! Dat waren we tevreden! Alles op een lekker afstand lopen. Ik zal nog een keer terug komen... mijn partner zei dat ook. We hebben echt genoten! Bedankt!

Prima locatie voor een weekendje weg!

Wat mij opviel was dat er soms geen plaats was voor de gasten die kwamen ontbijten, ze moesten dan even wachten tot er mensen uitgegeten waren. Dit mag eigenlijk niet voor komen. De kamer die wij hadden was prima, maar het douchen was niet heel fijn. Het water ging niet gemakkelijk weg en stroomde over tot langs de wc pot. Als je de kraan heel zacht zette ging het goed, maar dan kon je niet echt lekker douchen.

Het ontbijt was goed, en de koffie was heerlijk! Ook de bedden lagen fijn. Locatie licht heel dicht bij het strand, circustheater. Lekker rustig!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Leuk hotel zeer dicht bij de belangrijkste locaties in Scheveningen. 3 minuten lopen naar het strand, 3 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde parkeer garage en 3 minuten lopen naar het theater. Inbegrepen bij de overnachting een heerlijk ontbijt met ruime keuze mogelijkheden.