Beoordelingen over Mövenpick Hotel 's Hertogenbosch 4-sterren

Pettelaarpark 90, 5216 PH Den Bosch, Nederland

#16 van de 21 hotels in Den Bosch

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Mooi hotel net buiten de stad, kamers verouderd helaas
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Badkamer verouderd, douchegordijn was bruin onderaan dus qua hygiëne kan het beter

Ontbijt was geweldig lekker en gezond ! Shuttlebus naar de stad om de 10 min is heel makkelijk en top !

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Redelijk
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Helaas slecht geslapen, geen fijne kussens en last van "dode" armen van het matras. Ook zat er nog een vies zakje in het emmertje bij de wastafel. Verder is alles netjes en verzorgd. Voor mij prijs, kwaliteit verhouding niet voldoende.

Het ontbijt was prima. Goed en netjes geholpen bij de Bali.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

De barman die in de avonden aanwezig was.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De tweede dag waren meerdere producten voor het ontbijt niet aanwezig en personeel zeer onvriendelijk en kortaf. Onze tv werkte niet naar behoren en na aangeven is hier niks mee gedaan. De bedden waren doorlegen.

De barman die in de avonden aanwezig was. Eerste dag was het ontbijt en personeel perfect, maar....

Heerlijk weekend in `Den Bosch.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Personeel in bar moet soms gezocht worden. Staan dan in de keuken te kletsen. Met raam open slapen hoor je best wel het geluid van de auto's op de snelweg. Maar het ligt er maar net aan wat je van thuis aan geluid gewend bent.

Prachtige badkamer/douche. Wastafel buiten de badkamer is slim. Dan kan toilet gebruikt worden terwijl iemand anders de wastafel gebruikt. Deur van badkamer sluit stil waardoor je niet hoort dat andere gasten 'thuis'komen.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

De kamers zagen er super schoon en netjes uit.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De airconditioning werkt alleen niet zo heel goed. Enige minpunt

De kamers zagen er super schoon en netjes uit. Locatie is ideaal Prijs/kwaliteit verhouding is top

De uitgebreide informatie aan de balie en de p&r bus...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Beetje meer zakjes koffie en thee op de kamer zou welkom zijn . Jammer dat je 7,50 per dag voor het parkeren op de parkeerplaats moet betalen.

De uitgebreide informatie aan de balie en de p&r bus naar centrum die bijna elke 10.minuten rijdt v.v. moet wel per dag 4 euro betaald worden . Maar op de dagkaart kunnen 4 mensen reizen.

Prima bed
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt niet inbegrepen, koste 20€ pp, erg duur. Hoge toeristenbelasting. Badkamer, toilet en wastafel erg laag. Prijs was erg hoog voor wat de kamer bood.

Prima bed

Dit hotel ligt iets buiten het centrum.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Dit hotel ligt iets buiten het centrum. In eerste instantie lijkt dit een wat zakelijke omgeving met veel kantoorgebouwen en toch zijn we al voor de derde keer hier geweest. Het personeel is vriendelijk, de kamers oké, de hygiëne top en het ontbijt......echt SUPER! Dit kom je niet vaak tegen. Een aanrader!

Kamers en ontbijt waren prima.

Kamers waren niet goed gestofzuigd op dag van aankomst en tijdens het verblijf (etensresten onder het bed gevonden). Viel ons tegen dat je € 7,50 per dag moest betalen voor het parkeren bij het hotel op een bedrijventerrein.

Kamers en ontbijt waren prima. Duurde vaak wel lang voordat bepaalde gerechten / broodjes etc. bij het ontbijt werden aangevuld.

Niet de €95 per persoon per nacht waard
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

- Kussens zo zacht dat je net zo goed zonder kon slapen. - Douche en bad in 1, het kan hierdoor glad worden. - TV parallel aan het bed, hierdoor niet fijn kijken. - Niet de €95 per persoon per nacht waard.

- Airconditioning en koelkast op de kamer. - Uitchecken om 12 uur.

Het was voor ons een geslaagd verblijf omdat de ligging van het hotel erg gunstig was.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Er had qua schoonmaak ook de spiegels, de waterkoker en kopjes even wat meer aandacht aangegeven mogen worden.

Het eten in het restaurant was erg lekker en goed verzorgd. En de locatie van het terras aan het water was erg mooi.

Fijn bed, gunstig gelegen voor een bezoek aan de stad.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De mini bar was leeg maar er stond wel een kaartje.... Je moet douchen in bad, met douche gordijn. Dit valt erg tegen als je naar de prijs van dit hotel kijkt. Zeker voor ouderen is dit niet handig. Ook het ontbijt is 19,50 euro per persoon is flink aan de prijs. En dat je moet betalen voor het parkeren op het terrein valt tegen.

De kamer was goed, alleen het gebruik van de föhn is wel een aandachtspuntje, deze werkt alleen als de grote lampen branden. Bed was erg goed.

Warm welkom.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed twijfel of het laken ververst was, maar werd snel verschoond. Afstand naar centrum is toch pittig om te lopen. In de avond een taxi terug genomen en prijs viel mee, €10 ongeveer voor een ritje. In de buurt dus weinig te doen.

Warm welkom. Hele nette, ruime kamers en grote 1-persoons bedden. Eén bed twijfelde we of het beddengoed beslapen was en ze kwamen het meteen vernieuwen. Geen geluidsoverlast, ramen kunnen op kiep. Koffie & thee faciliteiten, bad etc. Dus alles wat je nodig hebt was aanwezig.

Prima voor 1 nachtje. Heerlijk ontbijt.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Badkamer verouderd. Armoedige eerste aanzicht van hotel bij aankomst. Het entree mag opgepimpt worden, de buitenzijde dan. Betalen voor parkeren als gast vind ik niet kunnen. De receptionistes komen met zwakke excuses, die geen hout snijden. Maar zij kunnen, hoe aardig ook, we geen bevredigend antwoord op geven. Mij best, maar voor toekomstige gasten....

De kamer op zich was prima. Badkamer verouderd. Klein smal bad.

Receptie was prima.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De prijs/kwaliteitverhouding is in vergelijking met andere hotels een stuk minder.

Receptie was prima. Personeel in bar en restaurant vond ik minder professioneel.

Zeer leuke stad, met veel terrasjes en restaurantjes. Leuk om te winkelen.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De bussen staakten op zaterdag, het was jammer dat we daardoor 4 x een taxi moesten nemen. Het was een service geweest als het hotel een busje had geregeld wat bijvoorbeeld maar 1 x per uur die dag had gereden.

Het ontbijt was heerlijk. Alleen was het jammer dat de luxe broodjes op de eerste dag op waren. Het werd later wel bijgevuld zagen we, maar toen zaten we al vol van de crackers/boterham en de heerlijke yoghurt die ze hebben! De 2e dag was alles volop aanwezig. Honing wordt mooi gepresenteerd dmv honingraat/bijenraat.

Ok
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Wij wilden ontbijt op bed, echter bij het lezen van de mogelijkheden hebben wij daar van afgezien. De keuze staat in schril contrast met het ontbijt dat in de eetzaal beschikbaar is. De koffie mag beter, niet meer van deze tijd, is niet zo lekker.

Ontbijt is uitgebreid en lekker. Heerlijke bedden (superior room).

Het was allemaal prima, maar wat standaard.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Bij ons in de kamer was het plafond ij de badkamer heel erg vies, ook de douchekop stond vol met klak.. kleine dingen die makkelijk op te lossen zijn. Vond ik er jammer.

Het was allemaal prima, maar wat standaard.. had iets meer verwacht voor wat ik moest betalen...

Avondeten en het ontbijt waa goed geregeld.

Dat als je met een rolattor of rolstoel komt je niet makkelijk lang de slagboom komt.

Avondeten en het ontbijt waa goed geregeld. De kamers waren goed schoon en fris.

Comfortabel, prima voorzieningen in hotel en op kamer, fijn...
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Omgeving. Het is een kantorenbuurt, met zicht op de snelweg. Maar met taxi ben je zo in centrum van Den Bosch.

Comfortabel, prima voorzieningen in hotel en op kamer, fijn buitenterras om wat te drinken, uitstekend ontbijt, aardig en servicegericht personeel, rustig, geen omgevingslawaai. Super dat onze trekkingfietsen veilig en droog konden staan.

Aangenaam en verzorgd hotel aan de rand van de stad
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Wel een eindje van het centrum af en zo goed als geen restaurants in de buurt. Er was wel een pendelbusje (tegen betaling) voorzien, waar we verschillende keren gebruik van hebben gemaakt

Mooie, rustige kamer met alle comfort. Zeer vriendelijk personeel. Ruime keuze bij het ontbijt

5,5
    Verschrikkelijk omdat ik ziek werd en geen compensatie kreeg
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De kosten , geen gebruik van het slapen wegens onwel worden en toch de volle pond betaald , dat was pijnlijk

Heb nergens gebruik van gemaakt , ben onwel geworden in de avond , heb geen gebruik gemaakt van de faculteiten en slapen , ben er vier uurtjes geweest en moest toch alles betalen terwijl ik ziek werdt .

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Da we pas om 15uur op de kamer konden.Voor de rest alles prima

Da het netjes was ,gezellig ,parking voorzien ,kort bij centrum,eigenlijk niets op aan te merken.

Kamer op de begane grond
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer viel tegen omdat er een tussendeur in de kamer aanwezig was die als geluid box functioneerde. Dit viel op toe er s'nachts om half twee mensen terug kwamen uit de stad en erg luidruchtige waren. We hebben de receptie toen gevraagd om actie te komen dit is ook gebeurd. In vervolg geen kamer meer met tussen deur!.

Kamer op de begane grond

Fijn shopWE in Den Bosch

De parking - €7.50/N - zou echt wel inbegrepen mogen zijn! En als het buiten glad is en de gasten moeten te voet over een ijstapijt om de ingang te bereiken, dan zou er wel mogen gestrooid worden!!

Vriendelijk en voorkomend personeel; kamers modern en ruim genoeg; mooie inloopdouche in de badkamer; héél ruime ontbijturen (van 6u30 tot 11u30!!) voor een heel gevarieerd en lekker ontbijtbuffet met zelfs live op vraag gebakken eitjes!

Heerlijk bed en schone kamer
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De prijs voor het ontbijt mag wel goedkoper!! €19,50!!! Dat kan best een tientje goedkoper of reken een x-bedrag bij de boeking van de kamer. Het smaakte goed maar 20 euro voor een ontbijtje is mij wat overdreven

Heerlijk bed en schone kamer

Prima lokatie en wandelend naar centrum
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De kussens zijn aan de zachte kant. Deze mogen iets steviger.

De lokatie, de kamer, de rust en het ontbijt. Perfect. Leuk een extra confortabele stoel in de kamer.

Een prachtig gastvriendelijk hotel wat moet werken aan de hygiëne.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne viel erg tegen. Wij hadden vieze kopjes en oud water in de water koker. Ook lagen er zeep resten en haren in de badkuip. Verder deed een lamp het niet en konden wij door viezige ramen niet helder naar buiten kijken.

Personeel was erg gastvrij, de bedden waren erg ruim en er was een ruim aanbod van ontbijt

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Verder prima naer ons zin gehad.ook sauna top.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Geen bossebol zo te verkrijgen, moet je van te voren bestellen! In het restaurant is overdag niemand te vinden, erg rustig.gewone simpele broodjes waren er niet, kleine menukaart. Ligging perfect te doen met de bus naar de stad op loopafstand.gaat tot laat 00.50 nog terug.

De ligging van het hotel.

Sfeerloos.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Bedden zijn met oplegmatrasjes opgekallefaterd, koelkast vies en deed het niet. Superiorkamers hebben alleen douche dus als je bad wilt dan moet je oude, stoffige kamer nemen. Geen 4 sterren.

Receptie

Had er meer van verwacht
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Onze kamer was half schoongemaakt, de kussens waren opgeklopt maar de dekens lagen nog in een frommel, heel apart

Prima hotel, maar toe aan een update. Oude badkamer & sfeerloze kamer

we hadden een mooie 2- persoonskamer (gerenoveerd).
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

helaas bleken sommige lampen, stopkontakten niet te werken en stroomde de douche over na korte tijd.

we hadden een mooie 2- persoonskamer (gerenoveerd). Een prima hotel met aardige medewerkers en goed eten. Wij zijn al voor de 2de keer hier geweest en de eerste keer mankeerde helemaal niets aan de kamer.

Super goed restaurant.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt en koffie. De ober in de ontbijtzaal mag wel iets aan zijn omgangsvormen doen. Een goedemorgen kon er nauwelijks vanaf.

Super goed restaurant. Receptioniste super vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima voor 1 nacht.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Comfort van het bed. Douchen in het bad. Het is ook nog een klein bad. Bruin verkleurde voegen. Prijs van het ontbijt. Standaard prijs van de kamer. Betalen voor parkeren bij het hotel.

De locatie. Vriendelijkheid van het personeel. De bus stopt bijna bij de voordeur. Redelijk ogende kamer.

Fijn en rustig hotel top dagen gehad
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Parkeren was beetje onduidelijk wat betalen betreft ik kon daar vooraf niet duidelijk vinden hoe of wat later bleek dat extra per nacht er bij te komen, dat verraste me wel, misschien proberen dat bij booking.com aan te geven, al is het maar met een regel text, maar de balie medewerkster ging hier goed mee om, en duidelijk verhaal er achter

Vriendelijk en behulpzaam personeel echt top zulke mensen houden het hotel super draaiende bedankt voor jullie inzet en zorgen

Zeer prettig personeel, achteraf onaangekondigde extra kosten
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

parkeerkosten EUR 7,50 !! die achteraf worden berekend en niet staan aangegeven bij de boeking of bij het inrijden van het hotel terrein

ontbijt was goed

Plezierig
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Badkamer mag wel een opfrisbeurt hebben en een douchegordijn is niet meer van deze tijd. Tevens was deze vierkleurd Andere kussens op het bed zou beter zijn

Kamer ziet er goed uit, bijna luxe. Bedden zijn prima ( wij hadden een kingsize) alleen de kussens zijn veel te zacht. Blijft niets van over als je je hoofd erop legt. Kamer is lekker stil ondanks dat je pal aan de snelweg zit

Fijn hotel met mooie kamers.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Parkeren is de eerste 3 uur gratis en kost daarna €7.50 per dag. Aangezien het hotel aan de snelweg ligt ben je verplicht de kosten te betalen als je met de auto komt.

Het bed was groot en bestond uit 1 deel en niet uit 2 losse boxsprings. Parkeerplaatsen op het terrein van het hotel, helaas moet je hier wel voor betalen (zie -punten). Verder is er een shuttlebus van het hotel die je naar het centrum van 's-Hertogenbosch brengt.

Rustige ligging, goed restaurant.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Sanitair: douchen in de badkuip, super laag toilet. Betalen voor parkeren op terrein van het hotel.

Groot bed, rustige ligging, ruim restaurant en prima ontbijt.

Prima hotel voor een kort verblijf !
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Prima hotel voor een nachtje Den Bosch, goede bereikbaarheid per bus naar centrum. De prijs van het ontbijt te hoog ! Vanwege de prijs geen ontbijt genomen, kunnen dus niet beoordelen of het ook daadwerkelijk een goed ontbijt was ....

het was een afknapper, niet passend bij "Mövenpick.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer werd slecht schoongehouden, drie dagen zelfde vuil op de grond, laken met bloed door wond aan voet werd niet vervangen. Gordijn kapot, douche in het bad met zeer hoge rand voor ouderen gevaarlijk, hoort niet in vier sterren plus hotel. De avond voor Kerst waren vele gerechten niet a la carte te bestellen. Eerste Kerstdag was er bij de koffie op twee stukjes appeltaart na geen gebak o.i.d. meer te krijgen! (Mövenpick!). Het restaurant was het gehele kerstweekend zeer koud. Bij het afrekenen kreeg ik te horen dat er een storing van de cv was geweest. Door de manager, die zich geen moment in het restaurant liet zien,werden de gasten niet geinformeerd, geen excuses aangeboden en geen "goedmakertje" aangeboden. Stijllos management, niet passend in vier-sterren-plus hotel.

ontbijt, rust

• Beoordeeld op: 21 december 2017

stink hotel van rokers
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

staat vermeld als rookvrij hotel, maar niks is minder waar, kwam op een kamer waar zwaar gerookt was, maar dat was verhuld, doordat het raam open stond en de badkamer, waar het heel erg stonk was dicht gezet. hierdoor pas in de nacht tegen de lucht aangelopen en stonk heel erg. bij de melding de volgende dag, kreeg ik als opmerking dat ik het maar eerder had moeten melden en mocht gewoon het volle pond betalen. erg slecht, geen aanrader dus !!!

dicht bij snelweg, aardige bar man

het hotel ligt mooi met een grote vijver wel ver van de stad.
    • Sleep Kamer met Kingsize Bed

min punt was het lawaai dat door anderen gasten werd veroorzaakt. de kamer deur slot slecht en daardoor bleef de kamer de hele dag toegankelijk naar de huishoudelijke service maar gelukkig zonder gevolg.

De kamer was mooi en ruim de bedden waren comfortabel.

Heerlijk verzorgd weekend gehad!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De saunaruimte; was kaal en sfeerloos,geen kastjes om kleding in op te bergen,oude gamele doucheruimte. Kan wel een opknapbeurt en wat aankleding gebruiken. De sauna en infraroodsauna waren wel prima.

Heerlijk uitgebreid ontbijt,goede bedden,mooi aangekleed hotel. Transferbus naar de binnenstad was ideaal! In 6 min middenin de stad,onbeperkt heen en weer voor 2 euro,super!

Ontbijt was prima.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Badkamer was vies, wc echt ranzig. Dat viel erg tegen! Het bad erg smal waar je in moet douchen, met een vies douchegordijn.

Ontbijt was prima. Had misschien wat uitgebreider verwacht, hebben een hoop betaald voor 2 nachten. Bed was heerlijk, lekker lang.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Niet schoon
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet schoon vooral de badkamer niet,een smerig douchegordijn en wc borstel houder (ik snap het niet, een douchegordijn kost bijna niets en een wc borstel ook niet voor dat geld dat ze vragen voor een kamer kan je elke maand een nieuwe plaatsen.) En een vieze handdoek met een bruine vlek erop De kamers zijn misschien wat verouderd maar dat betekent niet dat het niet schoon hoeft te zijn juist dan moet je daar meer aandacht aan geven. wij zijn met weinig tevreden en vinden het al gauw goed maar hier worden we niet echt blij van. Geen aanrader

P en r in de buurt om in 10 min maar de stad te reizen met de bus voor maar €4

Prima overnachtingshotel op perfecte locatie
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt vrij prijzig en parkeergeld

Het ontbijt was prima maar wel stevig aan de prijs. Parkeren prima geregeld maar parkeergeld vragen aan een klant gaat wel er ver.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Beetje teleurstellend
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Flauwe verrassing: 7 euro parkeerkosten (voor 1 nachtje). Met ongeloofwaardige motivatie erbij dat anders iedereen uit de omgeving hier zou gaan parkeren. T hotel zou deze kosten voor hotelgasten gemakkelijk kunnen voorkomen, dus ware reden lijkt me 'meer verdienen'. Ik had - ruim 2 weken geleden al - bij mijn boeking gevraagd: 'een rustig gelegen kamer waar ik zo weinig mogelijk voetstappen, gepraat op de gang etc hoor' maar kreeg uitgerekend een kamer aan het begin van de gang, bij trap en lift. Ik had bewust een kamer met bad gereserveerd. Toen ik bij de receptie vroeg om een rustig gelegen kamer, kreeg ik - zonder bijbetaling - een kamer die, zo werd gezegd, normaal 25 euro duurder was, op de 5de verdieping, helemaal achterin een gang. Op zich sympathiek. Maar - dit vertelde de receptionist er niet bij - die kamer bleek geen ligbad te hebben. Al met al niet zo handig verlopen.

Hotel ligt aan autosnelweg maar deze was niet hoorbaar in de kamer.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Fijn bed, prima ontbijt, vriendelijk personeel, maar smerige douche.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het douchegordijn was echt smerig met een vieze rand en rare vlekken erin. De douchekop was oranje uitgeslagen. Dan sta je niet lekker onder de douche.

Pendelbus naar de stad op korte afstand is top:

Prima kamer en heerlijk ruim bed, schoon sanitair.
    • Sleep Kamer met Kingsize Bed

Niets op aan te merken.

Prima kamer en heerlijk ruim bed, schoon sanitair. Ligging is prima, zeker gezien het transferium dat naast het hotel ligt en waarmee je voor 4 euro van en naar de stad reist met 4 personen binnen 5 minuten. Vriendelijk personeel, erg netjes.

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een lamp stuk op de kamer en er was een lamp stuk in de badkamer

Ontvangst was goed. Wij willen via deze weg de gastvrouw Marielle bedanken voor de wijze waarop zij ons zaterdagavond bij het diner heeft ontvangen.

Goede service! Schoon hotel, zeer donkere kamer!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets. Tip: De informatiemap kan beknopter, bij bijna alles stond genoteerd vraag het bij de receptie. I.p.v. al deze pagina`s zou u ook één pagina kunnen maken, informeer voor onderstaande zaken bij de receptie, zij helpen u graag verder.

De service!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

De slaapkamer, met 2 grote 1pers bedden.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zonde dat er een ligbad in zaten ook nog met een douchegordijn, die geel onderin was van het water. En dat sommige voegen ook met schimmel zat bij het douche gedeelte. En wij vonden het ontbijt heel prijzig 19.50 pp, koffie konden wij niet zelf pakken en zonder dat er wat gevraagd werd of wij klaar waren met ontbijt werd alles weg gehaald.

De slaapkamer, met 2 grote 1pers bedden.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Uitstekend en schoon,
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was ontzettend warm en benauwd, zowel op de kamer als op de gang. De verwarming stond veel te hoog.

Uitstekend en schoon, mooie kamers en goede bedden.

Goede sfeer in het hotel. Prijs kwaliteit verhouding was niet helemaal oke
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was een aanfluiting. Zo armoedig. Rest van hotel heel mooi, waardoor badkamer qua comfort en uitstraling zwaar tegenviel.

Het diner en ontbijt waren fantastisch

Prijs-kwaliteit OK

Op de kamer hebben we haar gevonden in de badkamer en op het bed..... :-((

De service in het restaurant 's morgens was 2 x top!! De hostess die ons ontving was super vriendelijk, de hostess die ons liet uitchecken, had op dat ogenblik wellicht een slechte dag....

prima voor een weekendje weg!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vriendelijk personeel prima diner, kamer was netjes en schoon en we werden keurig te woord gestaan toen we vragen hadden. Er was een extra shuttlebus geregeld omdat de kruising nabij het hotel opgebroken was. We hebben daar dankbaar gebruik van gemaakt om den bosch in te kunnen komen.

Prima ruime kamer, alles netjes schoon en alle faciliteiten...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond persoonlijk het douchen ín het bad niet zo prettig. Ik houd van een normale ruime(inloop) douche. Bij het ontbijt vond ik de koffie niet lekker. Geen keuze in espresso,cappucino of andere goede kofiie, maar gewone hollandse koffie, die rondgebracht wordt door het personeel en aan je tafel in een grote mok geschonken wordt. Mijn eerste kop was lauw, de 2e kop heb ik zelf moeten ophalen, personeel was te druk of kwam niet vaak genoeg in het achterste deel van de ontbijtzaal. Beetje slecht voor deze kwaliteit hotel.

Prima ruime kamer, alles netjes schoon en alle faciliteiten die je verwachten mag. Personeel was correct vriendelijk. In het weekend dat ik er was liep de P&Rbus vanaf parkeerplaats Pettelaar niet, wegens wegopbrekingen. Het hotel had regelingen getroffen met taxi's en de Hop on/hop off-bus. Personeel deed erg hun best voor de gasten. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker vers allemaal. ( Matige koffie dus)

Heb kamer geboekt via Booking, per ongelijk verkeerde datum...
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Heb kamer geboekt via Booking, per ongelijk verkeerde datum eerste instantie, 1,5 maand vooruit! Daarna nieuwe kamer geboekt en gevraagd of eerste gecanceld kon worden, dit kon niet!!!, bizar.

comfortabel en luxe
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

mooi en netjes hotel. goede service van het vriendelijke personeel. uitgebreid en lekker ontbijt. alleen, enige minpuntje; geen koffieautomaat en de koffie werd aangeboden door het personeel, alleen daar moest je soms lang op wachten. Een volgende keer zou ik dit hotel zeker weer boeken!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Hotel ziet er prima uit, maar service mag echt beter.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt vond ik chaos. De borden waren meerdere keren op! Net als de rest van het buffet. Broodjes, die nog afgebakken moesten worden, fruit op enzovoort. Dat kwam zeer rommelig over. De kamer was zeer stoffig.

De kamers waren mooi ruim.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

• Classic Kamer met Kingsize Bed

Netjes, schoon, ruim, licht, kamer van alle gemakken voorzien, personeel erg aardig, fietsen mee en die konden in overdekte stalling, ontbijt uitgebreid en top.

Mövenpick viel dit keer op meerdere fronten tegen ...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

duidelijkheid informatie : moeten zoeken naar wifi code, ook naar kosten flesje (lauw) water (bleek later gratis), eerder genoemde extra's bij upgrade bleken even later toch niet van toepassing, kamer niet proper (dode insect op vensterbank, pakje zakdoekjes van vorige gast onder bed, sporen tandpasta in glazen), kwaliteit van avondeten (mosselen, burger, wijn, de 'handgesneden frietjes') liet zeer te wensen over (zeker gezien de flinke prijs!), ontbijt - de zogenoemde 'quick breakfast' - liet meer dan een half uur op zich wachten (het vriendelijke welwillende personeel leek overbelast)

Het verblijf was oké maar door personeel teleurstellend
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De communicatie tussen het personeel. Afspraak met de avondreceptie was dat er om 14:00 uitgecheckt mocht worden, vervolgens ging om 13:00 uur de telefoon dat er nu uitgecheckt moest worden. De manier waarop er gesproken werd was niet gastvriendelijk. Vervolgens met uit checken beweerde mevrouw bij de receptie dat er zeker niet betaald was voor de accommodatie. Hierna moest er bewezen worden dat er betaald was( via iDeal) via een email van booking en werd er zonder excuses verteld dat er een onderzoek gedaan zou worden. Volgens mij is dit niet het probleem van de gast.

De kamer was prima

Prima uitvalsbasis voor stedentrip.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Prijs van ontbijt bijna 20 Euro per persoon. Dit deed ons kiezen voor ontbijt buiten de deur.

Prima locatie op loopafstand (zo'n 20 minuten) van centrum Den Bosch. Prima kamers met lekkere bedden en zeer vriendelijk personeel.

Fijne tussenstop op weg naar Postel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging op bedrijvenpark aan de A2. Herrie van airconditioning van vlakbij gelegen Volksbank-gebouw.

Perfecte bediening in de bar. Prima sauna. Goed ontbijt. Heerlijk bed.

niks speciaal.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

veel te duur. ligt ver van het centrum... moest boven de dure prijs nog ontbijt betalen

niks speciaal... wel heel vriendelijk... geen speciaal ontbijt....duur hotel maar je voelde in alles besparing

Nette kamer met mogelijkheid om koffie of thee te maken op...
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De kluis op de kamer was kapot, dit werd niet opgelost en er werd ook niks ondernomen ter compensatie. Bediening in de bar hield niet over.

Nette kamer met mogelijkheid om koffie of thee te maken op de kamer, prima bedden, vriendelijk personeel.

Over het algemeen een prima hotel.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Kussens op bed waren veel te zacht. De bar is niet echt gezellig.

Goed hotel. Vriendelijk personeel. Wij hadden een superior kamer op de 5e verdieping. Schone kamer. Late checkout was geen probleem. Parkeren bij de P&R op 400 meter afstand van het hotel voor 4 euro per dag (incl. dagticket voor de bus voor 4 personen naar Den Bosch). Ook zijn er gratis fietsen te leen bij de P&R. Parkeren bij het hotel kost 7,50 euro per dag.

Een groot bed!
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Er was veel schimmel in de badkamer. De airco deed het niet goed. De prijzen van consumpties waren erg hoog. Wij waren met twee auto's, dus dat kostte ons 15 euro extra.

Een groot bed! Dichtbij snelweg.

Redelijk goed hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg kleine badkamer. Douchen in een klein bad is niet meer van deze tijd. Ontbijt was goed, alleen jammer dat de broodjes niet goed afgebakken waren.

Ligging van het hotel. Dessertkaart.

Hotel is me tegengevallen voor die prijs. H
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Hygiene in de kamer, stof en niet alles goed schoongemaakt. Verouderde badkamer met krakend toilet en kalksteen erin. Bespetterde en niet schoongemaakte spiegel aan badkamerdeur. Zilvervisjes op de grond en een bad zonder badmatje waarin gedoucht moet worden. Glad en levensgevaarlijk. Slecht en/of niet of helemaal niet werkende airco. Klachten kenbaar gemaakt aan het eind van verblijf. Er is iemand meegeweest naar kamer om e.e.a. te bekijken. Er zou actie ondernomen worden!!!

Ontbijt was goed en overvloedig. Vriendelijke bediening. Ik had kamer incl. ontbijt. Vind prijs aan de hoge kant € 19,00. In meeste hotels zijn de prijzen tussen de € 9,O0 en € 14,50.

Het ontbijt was te duur!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden geheime deal, zonder ontbijt, maar hoorden bij het hotel dat het 19,95 pp Dat viel toen zo tegen!! Hotel verder prima Maar hadden beter niet via booking com kunnen boeken Bij hotelspecial stuk goedkoper uit geweest, dat was inclusief met ontbijt!!

Het ontbijt was te duur!

Goede bedden.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De inrichting van de badkamer was echt verouderd, de wc-pot was van binnen gewoon bruin. Twee lampen deden het niet. Tijdens ons verblijf bleek een vervanging van de boiler aan de gang te zijn. Een van ons stond onder de douche met een straaltje koud en daarna geen water. Andere heeft zich dus niet kunnen douchen.

Goede bedden. Idem kussens.

Zalig genieten.

Alles was naar wens.

Ontbijt heel lekker en ruime keuze. Kamer was heel verzorgd en net. Sauna voor de hotelgasten was in de prijs en overheerlijk. Busvervoer naar en van het centrum om de 10 min was heel goed. Zeker een aanrader.