Beoordelingen over Mooirivier 4-sterren

Oude Oever 10, 7722 VE Dalfsen, Nederland

#7 van de 20 hotels in Dalfsen

Onze kamer was helaas zeer donker, zelfs op een stralend zonnige dag. Dit viel ons erg tegen. Mensen met depressieve neigingen beter niet aan deze kant van het hotel boeken.

De ligging is fantastisch en de service héél goed

Diner een belevenis;

douche geen waslapje/handje douchemutsje uitzicht op de omgeving vanuit het restaurant, jammer

Diner een belevenis; schilderijtjes die ook nog zeer uitstekend en verrassend lekker waren.

• Suite Loft en Spa

Het verschil in communicatie over de prijzen en de annuleringsvoorwaarden Zandloper sauna was al een tijdje defect

Locatie Bedden Enthousiastme van het personeel

• Beoordeeld op: 4 september 2018

erg prettig!

heel raar dat we op het terras alleen maar (lekkere maar minder gezonde) bites konden bestellen en via roomservice bijvoorbeeld ook salade.

geweldige restyling van mooi oud complex. ruim, comfortabel en sfeervol met oog voor details.

FFantastisch hotel. Super kwalteit prijsverhouding!

Kamer was prima voor het doel van het verblijf. Kamer was een klein beetje stoffig.

Parkeren is top. Prima gastvrij personeel. Terras in de zon aan water top.

Prima hotel op een prachtige locatie

Dit hotel is prachtig gelegen aan de rivier met mogelijkheden om wandelend of fietsend de omgeving te verkennen. Ontbijt zeer uitgebreid, lunchkaart beperkt maar smakelijke gerechten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De standaard hotelkamer is wel wat klein, maar voldoende om een (paar) nachtje(s) te slapen. Badkamer is netjes met fijne douche.

Fantastisch verblijf!

Ondanks het feit dat dit een groot hotel is, heeft het een gezellige sfeer en is het personeel zeer gastvrij. We hebben enkel ontbeten in dit hotel, maar dat was fantastisch! Zeer uitgebreid en overwegend verse producten.

de phön is echt mega antiek en kan echt niet meer in deze tijd, geen power. Jammer omdat dit de enige keer was dat we onze eigen phöns niet mee hadden genomen, omdat we overal steeds goede phöns hadden en die hier zeer zeker hadden verwacht..

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Wij komen binnenkort terug omdat dit hotel zeer geschikt is om even tot rust te komen.

De afstand tussen de ontbijttafels vonden wij krap. Dat geeft een beperkt gevoel van vrijheid en privacy. Juist omdat verder in het hotel alles heel breed en ruim is opgezet.

De plek en de rust die heerste. Ook de inrichting van de kamers en openbare ruimten erg plezierig.

Prachtige locatie en geweldig restaurant

Mini opmerking is dat de dekens héél heet waren, voor deze tijd van het jaar wat minder prettig.

Fantastische locatie, prachtig uitzicht op de rivier en paardjes aan de overkant. Vanuit het hotel start je heel makkelijk mooie wandelingen of fietstochten in het Vechtdal. Ontbijt kan buiten op het grote terras. Daarnaast is het restaurant écht een aanrader. Geweldige wijn, lekker eten en hele goede bediening.

Heerlijk ontspannen op een prachtige locatie

Een heerlijk hotel op een prachtige locatie. In de zomer eet je op het terras aan de Vecht met uitzicht op het landgoed aan de overkant. We hebben genoten

Een prima hotel met een fantastische keuken!

Wij hadden fantastisch weer en konden buiten dineren aan de Overijsselse Vecht. Aan de overkant van de Vecht liepen paarden door het gele gras. Met een beetje fantasie lag Mooiriver in Zuid Afrika. En we hebben echt heerlijk gegeten!

Prachtig hotel . Super lokatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Mooie kamer. Prachtig hotel. Fijn en hartelijk personeel. Prachtige locatie. relaxte sfeer. Mooie omgeving Goede fietsen gehuurd van hotel. Heerlijk gegeten , buiten aan de rivier. TOP

Heerlijk rustgevend in prachtige omgeving; top locatie aan het water
    • Suite Loft en Spa

De prijs / kwaliteit vond ik toch net een beetje uit balans. De kamer was mooi en van alle gemakken voorzien, maar de kamer had mijns inziens ook 50 euro goedkoper kunnen zijn.

Prachtige locatie, de suite (kamer 4) was mooi, schoon en ruim, goed verzorgd ontbijt.

Het duurde tekort!
    • Suite met Uitzicht op de Rivier

Eigenlijk hadden wij tevoren een iets andere verwachting van een suite met rivieruitzicht. Het uitzicht was namelijk beperkt en dat komt vooral door de verdiepte ligging. Maar het terras maakt veel goed.

Het restaurant bleek uitstekend en de bediening tevens.

Heerlijk weekend gehad in een supermooie omgeving in een tophotel!

Prima ontbijt, heerlijk restaurant en lekker schone kamers! Reserveren voor het restaurant is een must! Zelfs de electrische fietsen geboekt via het hotel! Wat een locatie in een prachtige omgeving!

Heerlijke plek aan de Vecht.

Wij hadden fantastisch zomerweer voor dit moderne goed verzorgde hotel met restaurant aan het water . Vriendelijke en behulpzame staf.. Omgeving is heel geschikt om te fietsen. Diner gelukkig gereserveerd . Dat is wel nodig , want bij de lunch was er geen plek meer.

Onthaasten aan de vecht

Geen echte tegenvaller maar meer opvallend. Alles was super hygiënisch, Maar alleen het luchtrooster aan het plafond was vies.

De geweldige locatie...het eten on de zon aan de rivier

Super mooie locatie, heerlijk vertoeven!

Het personeel had iets vriendelijker mogen zijn bij de receptie..

Het ontbijt was heerlijk met veel keuze aan beleg, broodjes, fruit, etc. Lekker ontbijten buiten of binnen in een leuk aangeklede ruimte.

Echte aanrader!

De tafels en stoelen bij het buiten dineren waren niet zo praktisch.

Heerlijk ontbijt, mooie kamers, prachtige locatie! Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

Niets! Of nou ja, een zwembad was wel fijn geweest.

Mooi gelegen hotel met vriendelijke uitstraling. We hadden een kamer die half onder het maaiveld lag en daardoor heerlijk koel was (die dag was het buiten 28 graden!). ‘s Avonds gedineerd op het terras aan de Vecht, een heel rustgevende omgeving. Met aan de overkant van de rivier een natuurgebied waar een kudde paarden verbleef. We hadden aangegeven dat we graag vegetarisch wilden eten, en werden verrast door heerlijke, én prachtige, kleurrijke gerechten. Wat we ook als prettig hebben ervaren: de vriendelijke benadering door de medewerkers. Kortom: een aangenaam verblijf in een mooie omgeving!

Ontbijt en diner waren top.

De Nescafe op de kamer, een nespresso is zoveel prettiger

Ontbijt en diner waren top. Jammer dat er geen upgrade mogelijkheid meer was. Volgende keer eerder boeken. De fietsservice was fantastisch, op de dag dat we uitcheckten konden we nog een mooi rondje fietsen

Prachtig gebouw, doet een beetje afrikaans aan. Lekker bed, kamer niet erg groot, maar wel comfortab
    • Suite met Uitzicht op de Rivier

Het diner duurde erg lang, m.i. Te weinig personeel.

Kamer was prima, niet erg groot voor een suite. Lekker bed. Eenvoudig maar goede badkamer. Onhandig de wc aan de andere kant. Uitzcht op de Vecht was m8nimaal vanuit de kamer. Lekker ontb8jt.

Prachtig hotel met super vriendelijke bediening op een toplocatie.

Prachtig hotel aan de oever van de rivier de Vecht. Met een ongelooflijk terras met uitzicht op de natuur. 's Morgens buiten heerlijk ontbijten aan de oever, super vriendelijk personeel. Het 4-gangen diner in het restaurant is een echte aanrader. Zeer lekker voor een correcte prijs. Ideale uitvalsbasis om te fietsen in de mooie omgeving of een bezoekje te brengen aan Zwolle.

Idyllisch gelegen hotel, fijn verblijf gehad

Wat meer ruimte in de badkamer om spullen op te leggen.was wat krap bemeten.

Heerlijk rustige ligging, lekker diner en ontbijt..mooi terras aan de rivier.

Heel goed bevallen

Iets meer ruimte in de kamer. Het was voor ons OK, maar als je een langer verblijf hebt dan is het wat krap.

Prima ontbijt. Kamers mooi maar wat klein. Wel van alle gemakken voorzien. Ambiance en sfeer is geweldig! Restaurant is perfect en culinair van niveau.

Prima voor een nacht, maar wel duur!

De kamers zijn toch wel klein en de badkamer is achterhaald en is aan vernieuwing toe. Zeker voor de prijs van de overnachting!! Het diner was goed, wel kleine porties! En frietjes apart berekenen bij een 4 gangen diner stond ons tegen!

Het is een prachtig hotel, mooi gelegen aan de vecht! Het personeel is zeer correct en gastvrij. Ontbijt is prima!

Prima, alleen jammer dat de kamer niet klaar was bij aankomt om 12.00.
    • Suite Loft en Spa

Voor de prijs van de loft suite verwacht je wel wat zaken als een douche muts, leuk setje verzorgings producten en vooral grote zachte badhanddoeken.

Het ontbijt was super! Het hotel ziet er prachtig uit en is geheel gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

De kamer maar vooral de storende aanwezigheid van " studie " groepen in het restaurant ! Lawaaierige groepen die luid de sfeer verpesten .

Ligging .

Locatie, kamer, personeel, diner en ontbijt prima.

E-bikes gehuurd. In donker moeten fietsen zonder verlichting. Lag wellicht aan ons maar wij hadden geen uitleg over verlichting gehad, konden bij voorlicht geen knop vinden. Achter reageerde verlichting niet op knop. Batterijen vergeten ?

Locatie, kamer, personeel, diner en ontbijt prima.

Pure verwennerij op een prachtig gelegen plek aan de rivier

Mooirivier is in het weekeinde helaas niet met OV (bus) bereikbaar. Maar een taxirit naar station Dalfsen is betaalbaar (ca. 16-20 euro, Uber)

Smaakvol ingerichte kamer met keurig uitzicht. Met name werd het grote tweepersoonsbed gewaardeerd dat in, tegenstelling tot bij de meeste hotels, nu eens niet uit twee tegen elkaar geschoven 1 persoonsbedden bestond, maar uit een echte kingsize, supercomfortabele boxspring. Extra waardering verdienen ook het uitstekende restaurant, het prachtige 'deck' terras aan de Vecht en last but not least het bijzonder vriendelijke personeel. Je voelt je echt in de watten gelegd.

Service bij het ontbijt viel tegen. Vieze borden werden niet afgeruimd. Meeste van personeel leek onervaren. Geen gerookte zalm bij het ontbijt.

Bedden waren zeer goed. Mooie rustige locatie.

Zeer goed zeker rekening houdend met prijs/kwaliteit

De badkamer was eerder naar de kleine kant en op de vloer aan het hoofdeinde van het bed lag wel redelijk wat stof.

Het eten was super en het personeel uiterst vriendelijk. De kamer en de bedden waren zeer goed.

heerlijk tot rust gekomen
    • Suite Loft en Spa

de douche is veel te klein, de badkamer is gigantisch maar de doucheruimte is veel te klein. Erg onhandig ontworpen.

de bediening van receptie, bar maar ook restaurant was erg goed!

Prettig, maar niet overdreven veel service (zwembad, sauna etc.)
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Wij hadden geboekt via booking.com. Wij boekten een hotel in de buurt van Welsum (Overijssel). MooiRivier bleek één de hotels die in de buurt lagen: 2,1 km van Welsum. (Staat nog steeds op de site!) Toen wij op weg gingen bleek het hotel 48 km van Welsum te liggen. De nacht van 10 op 11 maart hing er een dichte mist. Om een lang verhaal kort te maken: i.p.v een paar minuten rijden, waren wij vijf kwartier onderweg van Welsum naar Hotel MooiRivier. Midden in de nacht in dikke mist op B-wegen... Doodmoe en met hoofdpijn van het turen door de dikke mist kwamen we aan. De hoofdportier hoorde de nachtbel niet, maar door te kloppen konden wij zijn aandacht trekken. Ook hij was een vriendelijk personeelslid, dat zich direct verontschuldigde. Voor ons was dat in ieder geval geen reden tot boosheid. Wel waren we boos - deels op onszelf - omdat wij zo lang hadden moeten rijden. We waren zo moe, dat we het verblijf zondag om 11.50 uur tot een long stay hebben verlengd.

Personeel was bijzonder vriendelijk. Iedereen! Compliment.

Ideaal hotel om heerlijk te ontspannen en culinair te genieten!
    • Suite Loft en Spa

Er viel niets tegen. Je moet er wel rekening meehouden dat er buiten de prachtige natuur, niet zoveel te zien is in de buurt. Omme, Dalfsen en Zwolle zijn leuk, maar geen echte toeristische trekpleisters naar mijn bescheiden mening.

Heerlijk hotel om tot rust te komen. Het restaurant is fantastisch! Prachtige inrichting. Culinair werden we weer ongelooflijk verrast. Het tussengerecht was een zodanig topgerecht dat het zelfs een ster waardig was. Wij blijven hier terugkomen.

We hebben genoten wat een prachtige plek!

De kamers zijn standaard uitgerust. Naast de shampoo en bodywash in de badkamer vind ik een conditioner en een showercap toch bij een standaard badkamer uitrusting horen..

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam! Het diner en ontbijt waren perfect.

Zeer gezellige bar, restaurant mooi ingericht en uitstekend...

Kamers zeer klein; wij vroegen een kingsize bed (wat toch vrij standaard zou moeten zijn) en dienden hiervoor een upgrade naar een superior kamer te boeken.

Zeer gezellige bar, restaurant mooi ingericht en uitstekend gegeten

Heerlijke dagje buiten, rustig weekend

Prima ontbijt, niks bijzonders. Verbaas me altijd over de prijs van ontbijt in hotels (€34 voor 2 personen?!) Kamers zijn ontzettend gehorig. Zaten dames van Yoga groep in het hotel en die waren ook na 01:45 nog vrij luid. Verder lagen alle schoenen van de groep ook in de gang waar we langs liepen als je naar de kamers liep. Kan netter!

Ontzettend mooi Lodge stijl hotel, vriendelijk en snel personeel. Gezellige lounge en bar. Eten schijnt goed te zijn!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

heerlijk relaxen aan de rivier. prima ontbijt. grote lounge met veel materiaal om te lezen.

Heerlijk, goed verzorgd ontbijt met zicht op de rivier. Comfortabele kamer die niet echt ruim was. Fijne badkamer. Lekker bed. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Heerlijk rustig, sfeervol verblijf. Het eten was geweldig.

We hadden de aller achterste kamer, we moesten naat beneden en toen weer omhoog met de trap, beetje verwarrend

Mooirivier is erg ruim van binnen dan je ziet vanaf de buitenkant. Het interieur is erg mooi en geeft gezelligheid en rust.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Uitstekende locatie voor een weekendje quality time.

Ontbijt en diner waren prijzig evenals de drankjes in de bar. Alles wel goed verzorgd.

De locatie, kamer en voorzieningen waren uitstekend. Ook voor zakelijke bijeenkomsten uitermate geschikt. Terras aan het water helaas gesloten ivm weersomstandigheden.

fraai gelegen locatie.
    • Suite met Uitzicht op de Rivier

De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is belabberd. Het ontbijt is fors geprijsd. Ongepast om me enkele dagen tevoren op mijn mobiele telefoon (nota bene tijdens het eten) te bellen met de vraag of we ook dineren. Als die vraag al nodig is, kan dat per email, maar zeker niet per mobiele tel. Daarvoor heb ik mijn telefoonnr. niet verstrekt.

fraai gelegen locatie. serene rust wanneer er geen grote groepen zijn.

Top locatie!

Wij vonden het eten heerlijk, maar wel wat aan de prijs.

Fijn Hotel, er hangt een rustige atmosfeer. Parkeren is top, personeel heel erg vriendelijk en we hebben er heerlijk gegeten.

Een prachtig hotel. Zeer aan te bevelen.

Als je wat ouder bent, heb je wat meer licht nodig in de badkamer. Dat kan beter. De scheerspiegel hangt op 'manshoogte'. Lastig te gebruiken door vrouwen. Een grote schoenlepel op de kamer zou handig zijn. Tijdens het diner hadden we na 1 1/2 uur alleen nog maar het voorgerecht geserveerd gekregen. Dat was wat erg lang wachten.

Een prachtig hotel, zeer mooi gelegen, erg rustig. Alles was zeer schoon. Mooie kamers, Ontbijt fantastisch. In het restaurant kijk je uit over de Vecht. Heel mooi. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Vanuit het hotel kun je prachtig wandelen en fietsen.

Superlocatie, heerlijke omgeving om te fietsen en te...

Ontbijt niet heel uitgebreid voor € 17,00 p.p. Na het avondeten een Spanish coffee is zonde van het geld. € 11,50 voor een halve mok is iets te veel van het goede.

Superlocatie, heerlijke omgeving om te fietsen en te wandelen. Diner was absoluut fantastisch.

iets strakke omgeving voor vakantie - dat is een kwestie van smaak overigens.

omgeving en restaurant: uitstekend eten en fijne omgeving voor wandelen en fietsen

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Mooi hotel,lekkere(maar prijzige) keuken.

Zie boven

Aardige ontvangst, mooi hotel; een kamer met uitzicht op de rivier is aan te bevelen. heerlijk gegeten in t hotel s avonds , wel prijzig., maar je kunt niet makkelijk ergens in de buurt dineren. Ontbijt was prima.; niet super uitgebreid . Toen wij er waren was t erg stil overal( in de bar, t restaurant, de lounge en ook bij t ontbijt); dat was wel jammer ; maakt t wat minder gezellig voor zo n groot hotel.Was erg veel personeel overal. Misschien een idee om in zo n stille periode de prijzen aan te passen?/wat lager te doen. Het hotel is mooi ingericht en alles is erg schoon.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Geweldig genoten.

Het ontbijt is goed, maar de prijs is wat hoog.

Het restaurant is op sterrenniveau. De omgeving is geweldig om te wandelen, te fietsen, en om met de auto rond te rijden.

De prijs voor ontbijt pp vonden wij erg hoog.
    • Suite Loft en Spa

De prijs voor ontbijt pp vonden wij erg hoog. Wij hebben hier dan ook geen gebruik van gemaakt. Opmerking mbt uitleg bij Sauna: men gebruikt de term"wasbeurt", terwijl mn eigenlijk adviseert voor het gebruik van de Sauna te douchen. Wasbeurt doet erg aan autowasbeurt denken.

Super en meer dan super
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Dit is een hotel waar de gastvrijheid nog voor de gast is. Met een meer dan goed restaurant en een uitstekend bar. Eigenlijk wil ik zo'n locatie geheim houden maar dat gaat helaas niet. Iedereen die deze locatie te duur vindt heeft geen idee wat gastvrijheid kost. Chapeau!!

Een aanrader.
    • Suite met Uitzicht op de Rivier

Mooie, moderne locatie. Ontspannen sfeer met comfortabele faciliteiten in huiskamer stijl. Omgeving gefietst, ronde Ommen Dalfsen, prachtige en overzichtelijke fietsroutes. Zeker terugkomen!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Superverblijf op een fantastische locatie in het altijd mooie Overijssel.
    • Suite met Uitzicht op de Rivier

Het ontbijt. Niet voldoende aangevuld. Zacht- en hardgekookte eieren lagen door elkaar en het roerei smaakte alsof het uit een pak kwam (niet vers).

De suite was fantastisch. Lekker ruim, van alle gemakken voorzien. Klein minpuntje: de boom voor het mooie uitzicht op rivier de (Overijsselse) Vecht.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Fraaie locatie met mooi uitzicht.

Dure wijnen. Iets te grote accommodatie; zeer geschikt voor conferenties, feesten e.d. Voor romantische reis geven wij voorkeur aan kleinschaligere verblijven.

Heerlijk diner en geweldig ontbijt. Kamerprijs iets te duur naar verhouding kamer. We waren vergeten de thermostaat naar beneden te doen, dus werden vroeg wakker door de warmte, ondanks raam open.

Het was fantastisch!

Kan ik niet bedenken.

Wat een geweldig mooi hotel. Het gebouw zelf, de inrichting en entourage, alles met zorg uitgekozen. Het personeel is super beleefd en vriendelijk en het restaurant was helemaal top!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

super hotel om zeker nog terug te komen.

het restaurant doet me een beetje denken aan een bedrijfs kantine. de prijzen zijn best heel aan de hoge kant voor het eten? voor de rest alles perfect.

heel mooi hotel langs de mooie vecht. mooie bar met super uitzicht over de landerijen. lekker ontbijt.

Inspiratie op doen in een mooie omgeving.

Ondanks de fijne uitstraling van het hotel mist het enkele (basis) faciliteiten. Bijvoorbeeld een (eventueel simpele) sport ruimte. Daarnaast is de WiFi ronduit matig; instabiel en heel traag. Bij navraag werd er gemeld dat er contact opgenomen had moeten worden met de receptie om de modem te resetten. Ik vind het bijzonder dat een conferentiehotel (insteek is zakenmarkt) geen snel en bovenal stabiel internet kan aanbieden op de kamers. De kamers zijn vrij gehorig en dat maakt het met de vroege start van de huishouding er niet prettiger op. Overigens was die vergeten onze kamer te voorzien van handdoeken en zeep. Dit is uiteindelijk door het personeel aan de receptie netjes verholpen, maar niet ideaal.

Een mooi hotel met conferentie mogelijkheden in een prachtige omgeving. Smaakvol ingericht. De bar heeft veel keuze en is vriendelijk geprijsd. Niet ver van de A28, dus goed bereikbaar. Parkeren kan simpel voor de deur en de beleving is zeer ruimtelijk.

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving.

Prima stek! Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en een prachtige omgeving. Wat extra opviel was dat alles echt brandschoon is. Dat zie je nog wel eens anders. Compliment hiervoor!

De locatie was prima, enthousiast is een groot woord

De bediening, niet goed opgeleid, te weinig, ongeorganiseerd (vuile glazen op het terras bleven lang staan op diverse lege plekken)

De locatie was prima, enthousiast is een groot woord

Prima.

Eigenlijk geen aanmerkingen; hooguit is de prijs voor het ontbijt voor kleinverbruikers wat aan de hoge kant.

De diners 's avonds waren uitstekend.

het avond eten , risotto erg zout, ook doorgegeven aan...

het avond eten , risotto erg zout, ook doorgegeven aan keuken, ik kon iets anders krijgen echter de rest van de menukaart 5 gerechten was nou ook niet iets wat ik zou willen kiezen , dus de menukaart zou aangepast mogen worden

Mooie omgeving, prachtige kamer. Nadeel veel kamers, hierdoor veel gasten. Niet kleinschalig
    • Deluxe Loft

Het personeel tijdens ons drankje op het terras. We vroegen een fles wijn, dit duurde heel lang voordat we het kregen. De wijn en glazen werden neer gezet en niet ingeschonken..... Ook het massale, aantal gasten viel ons tegen. Wij dachten dat het een kleiner hotel zou zijn

De kamer, het ontbijt, lunch.

Prachtig hotel op mooie locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Bedden te zacht met een kuil. Verwacht je niet in zo'n goed hotel. Kamer niet schoongemaakt, koffie niet bijgevuld op kamer. Denk er aan van tevoren diner te reserveren. Staat niet op de site dat dat verstandig is. Zeker in het weekend heel druk en dan kans dat je alleen nog om 17.30 of 21.00 kan dineren. Was heel erg druk, ook diner. Eten was er al, nog niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Te druk.

Prachtig modern hotel, mooi gelegen aan de rivier. Heel vriendelijk personeel. Mooie grote kamer. Diner en ontbijt erg goed.

Heerlijk hotel op unieke plek aan de rivier

Iets meer waterdruk (douche) zou fijn zijn. Ontbijt wel wat prijzig. Verder tophotel.

Zeer vriendelijk personeel, goede bedden met lekker beddegoed, rustige kamer, heerlijke lounge, geweldig terras aan de rivier, ligging hotel top voor wandelaars en fietsers, heerlijk ontbijt. Ik was er voor de derde keer en kom zeker terug.

Binnen en buiten zijn in dit hotel één. Adembenemend mooi.

Een ventilator op de eerste kamer die enorm veel lawaai maakte. Maar ik kreeg een andere kamer. De doucheslang die lekte. Zou zo mooi zijn als de technische dienst de gasten voor is. Maar de oplossingsgerichtheid zonder enige discussie is perfect.

De ligging van het hotel en de wijze waarop je van binnen naar buiten kan kijken en buiten binnen komt. De zorg van de inrichting, design, details. Iedere gang of vertrek weer verrassend. gastvrijheid van personeel

Een schitterende locatie aan het water, aardig personeel en...

Het uitzicht op onze kamer viel tegen, wij sliepen beneden en iets lager gelegen. De struiken in de tuin waren redelijk hoog, beter is om dit te vervangen voor mooie laagbloeiende bloemen en planten. Verder miste ik de minibar.

Een schitterende locatie aan het water, aardig personeel en een heerlijk ontbijt. De kamergrootte was prima en de douche was heerlijk.

Kamers zijn geweldig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Prijs van het ontbijt € 17 p.p. viel tegen.

Kamers zijn geweldig. We hadden een deluxe kamer met vrij uitzicht op de rivier de Vecht. Diner in het restaurant uitstekend. Vriendelijk personeel met veel zorg voor de gasten. Perfecte locatie.

Culinair, servicegericht en in een prachtige omgeving

Personeel tijdens het diner in het restaurant (op de meer ervaren ober na) mag zich iets meer op de gasten richten. Geen amuse (hoort toch een beetje wanneer je een verrassingsmenu van de chef bestelt). Opvallend veel vliegen in het restaurant en aan tafel (deuren waren dicht). Het aperitief stond net op tafel toen het voorgerecht al werd ingezet, daarnaast moest ook worden gevraagd om (bijpassende) wijn. Het eten was overigens erg goed.

Ontzettend vriendelijk personeel, zeer service gerichte dames bij de receptie. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Ook het diner erg lekker (helaas was niet al het personeel even ervaren, 'jongelui' die iets meer interesse hadden in elkaar dan in de gasten. Hotel is verzorgd en ligt prachtig gelegen langs de Vecht. Echt een leuke locatie.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prachtig gelegen hotel; ideaal voor een weekendje Overijssel om de omgeving te verkennen

De ligging aan de Overijsselse Vecht is prachtig! De terrassen aan de waterkant en de uitkijkend over het groen is superb! Met dit zonnige weer ook heerlijk buiten gegeten en ontbeten.

Op het terras waren veel insecten, vnl wespen, dat komt natuurlijk door de prachtige ligging aan de Vecht, ik denk dat daar weinig aan te doen is.

Mooie kamers, zeer netjes, heerlijke lunch, ontbijt was geweldig, dit alles op een top locatie ! Zeer vriendelijk personeel. Voor kinderen zijn er geen faciliteiten, maar dat was voor ons geen probleem. Top hotel

fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Rivier

Het ontbijtbuffet zou iets mogen worden uitgebreid

Prima service, fijne comfortabele kamers, vriendelijk personeel, afgesloten fietsenstalling en een schitterende ligging. Het eten is er geweldig!!

Beste verblijf ooit in Nederland

Kleine tip: nachtlampje in badkamer zodat grote licht snachts niet aanhoeft

Ligging prachtig - inrichting zeer smaakvol zowel terras als binnen en kamer

Great place with great surrounding

Great place to stay. Modern en gezellig ingericht, mooi en sfeervol interieur en erg mooie ligging. Goed gevarieerd ontbijt en goede kamer. Erg vriendelijk en ontspannen personeel en ontvangst.

voor herhaling vatbaar.

voor een aantal van onze groep, viel het tegen dat het 1 matras was op het 2-persoonsbed, waren ze niet meer gewend :)

prachtig hotel, mooie omgeving, heerlijk ontbijt, schone kamers

Mooi ligging hotel;

Eigenlijk een groot conferentie hotel; beperkte capaciteit restaurant; moielijk om op gewenste tijd te eten; beperkte kaart

Mooi ligging hotel; goed uitvalsplek voor wandelen en fietsen