Beoordelingen over Motel Koolen 2-sterren

Tolschestraat 1, 5363 TB Velp, Nederland

#1 van de 2 hotels in Velp

Motel Koolen is zeer goed!

Geen negatieve opmerkingen.

Tweede keer overnachting ivm stap avond en wederom zeer positief. Wat een vriendelijke mensen. Prijs kwaliteit is meer dan zeer goed. Heerlijk verblijf.

Kanon vistelse/ super verblijf

SE 🇸🇪Mycket vänlig bemötande. Sköna sängar, fina rum. Mycket bra frukost som serverades på bordet, olika sorters pålägg, ost, sylt, apelsinjuice, te, kaffe, baquet, m.m. Kaffe och te på rummet, vi hade ett litet kök med kaffekokare. Kan rekommendera motellet, vi kommer gärna tillbaka. NL 🇳🇱Heel vriendelijk ontvangst. Heerlijke bedden, mooie ruime kamers. Goed ontbijt wat aan tafel geserveerd wordt met oa verse broodjes verschillende soorten beleg, kaas, jam juice d'orange, koffie, thee enz Wij hadden een keukentje met koffie apparaat. Koffie en thee is aanwezig. Kan dit motel werkelijk recommenderen, kom hier graag nog eens terug.

heerlijk ontspannen

wij hebben het geweldig gehad! de eigenaars zijn zeer vriendelijk en gastvrij, goede informatie verstrekking, kamer is netjes en schoon, kortom een aanrader!

Prima motel op een prima lokatie

Er viel niets tegen.

Het is lekker dicht bij de uitvalsweg en toch rustig. Prima kamers en de kamer was voorzien van koffie en thee. Ook werd er aangeboden of we iets wilde drinken. Heel aardig.

Prima hotel voor 1 nacht!

Miste een krukje of iets in de badkamer om je toilettas op te zetten. Prullenbak was aan vernieuwing toe en zeil onder hoeslaken lag niet prettig. Bedden wel goed.

Prima hotel voor 1 nacht! Goede douche en goed ontbijt. Mooie tuin die niet verwacht.

Perfect!

Niks, alles écht top!

Zeer vriendelijke gastvrije eigenaars, erg fijne kamer met terrasje in de mooie tuin. De kamer was perfect. Heerlijk ontbijt! Het enige minpunt was dat we er maar 1 nacht waren...te kort. 😉 Heel goede prijs/kwaliteit verhouding!!

In een woord: "voortreffelijk!" Vriendelijke, joviale sfeer, kraaknet.. Vriendelijke en attente gastheer en gastvrouw. Een adres om te onthouden, Lode en Angelo

Verblijf was prima, goede bedden en de omgeving was erg mooi veel fietsroutes.

Douchebak was erg glad, met uitstappen opletten dat je niet uitgleed

Ontbijt was prima er was ruim voldoende. Bedden waren goed. Kreeg veel informatie over de omgeving. Fietsroutes.

en prettig onderkomen

de kamer was schoon, goede beddden en fijne douche Het ontbijt was prima. geserveerd in een gezellige ruimte. Bij mooi weer kan je ook in de mooie tuin zitten. De eigen fietsen kunnen veilig in een overdekte schuur staan. De eigenaren waren vriendelijk en behulpzaam

Prima verblijf in kleinschalig hotel met familiair karakter.

Jammer dat je in het hotel het geluid van de N-weg kunt horen. De inrichting kan hier een daar wel een 'update' gebruiken (de eigenaren gaven dit zelf ook al wel aan).

Het hotel wordt gerund door een vriendelijk stel, dat ons hartelijk ontving in de mooie tuin.

Prettige plek om te overnachten

In Hotel Koolen kom ik wel vaker. Soms vergeet ik op tijd te boeken en dan is het vol. Dom, denk ik dan bij mijzelf, want het is een erg prettige plek om te overnachten.

Gastvrij en rustig

De kamer deed wat oud aan en kan her en der wat klein onderhoud gebruiken.

Kleinschalig en persoonlijk. Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse. Kamers liggen aan een rustige en mooie tuin. Senseo-apparaat en kurkentrekker aanwezig op de kamer. Het hotel ligt in een mooie, groene omgeving met veel uitvalswegen.

Super, komen we zeker vaker terug.

Verlichting van de kamer was wat mager, te donker om nagels te lakker bv.

Ontvangst en vriendelijkheid zoals je het nergens ziet. Kamers super netjes en fris. Niet ruim, maar wel slim ingedeeld. Badkamer erg netjes met ruim licht en extra stopcontact.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Motel Koolen, ik vind het een aanrader.

Een aangename plek, zeker als je een extra dag hebt, waarvan je een deel wilt doorbrengen op je hotelkamer. Bovendien een hartelijke en persoonlijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Persoonlijke ontvangst in aantrekkelijk geprijsd motel.

Geen minpunten ontdekt.

Vooral de persoonlijke en gemoedelijke ontvangst beviel mij. De veilige stallingsplek voor mijn motorfiets, de mooie ruime kamer en de goede verhouding tussen prijs en kwaliteit maakten het af. Ik kom zeker terug.

de persoonlijke benadering van de eigenaren is erg fijn. Ze denken graag met je mee en zijn erg vriendelijk. Wil je voor een leuke prijs in een mooie omgeving lekker vertoeven, is Motel Koolen zeker aan te raden :)

Lekker uitgerust en na een heerlijk, uitgebreid ontbijt de volgende morgen weer op reis gegaan.

Klein wasfonteintje in de doucheruimte, verder niets op aan te merken.

Goede ontvangst door Anita. Fam. Koolen was zelf op vakantie in GB. Uitstekend ontbijt ook verzorgd door Anita!!

Goed als overnachtingsadres voor doorreis naar vakantie.

De ontvangst. Rommelige receptie en de eigenaar op blote voeten (hij zei er wel bij dat hij erg last had van zijn voeten!)

Het ontbijt was prima. Er werd zelfs aangeboden broodjes mee te nemen voor de heenreis van onze vakantiebestemming.

Goede startplaats voor mooie fietstochten.

Weinig mogelijkheid voor frisse lucht (kamer 8). Misschien een idee om een hor te plaatsen tegen de muggen.

Simpele maar goede kamer. Super schoon.ook koffie- en theefaciliteiten aanwezig.

ideaal voor op doorreis of bezoek aan de regio

Zeer hartelijke mensen met een persoonlijk praatje. Wij waren hier vanwege een familie feest. Ligging was ideaal, vlak langs de doorgaande weg. Je hoort dat trouwens helemaal niets van op de kamer. Iedereen heeft een eigen ingang dus geen gedoe met nachtportier of wat dan ook. Prachtige tuin waar je heerlijk kunt zitten met een bakje koffie. Doet meer aan als een B&B dan een hotel.

Een aanrader. Wij komen nog wel eens terug naar Motel Koolen

Het persoonlijk contact met de eigenaren. Attent en snelle service. Accomodatie is gunstig gelegen voor mooie fietstochten in de omgeving van Velp en Grave.

Super vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Toch wat lawaai van de N 324 in de tuin, maar dat weet je bij een motel

Ontbijt was goed niet overdadig veel,maar genoeg zodat er geen gevaar voor voedselverspilling bestond. handig de fietsverhuur.

Mooie locatie

Ontbijt eenvoudig, maar goed. Jammer dat er geen fruit bij het ontbijt is. Heel aardige eigenaars die veel over de omgeving konden vertellen. Prachtige tuin waar je heerlijk een krant kan lezen.

Zeker een aanbeveling bij vrienden en kennissen

Het enige minpuntje was dat de kamer, die trouwens fantastisch was, was verbonden met een andere kamer met een deur de mensen naast ons waren , denken wij, een beetje doof, dus hadden ze de tv heel erg hard staan tot ong. 1.30u. Het toiletgebeuren was ook niet erg privé.

Kamer was fantastisch.. Mensen waren heel gastvrij. Wa er erg gezellig.

We ontvingen uitgebreid informatie over de omgeving.

We ontvingen uitgebreid informatie over de omgeving. Toen we door ziekte al na 1 nacht moesten vertrekken werd ons ook slechts 1 nacht in rekening gebracht.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Prima locatie voor een nachtje, gastvrij ontvangst.

Bed was helaas te kort voor ons en niet zo comfortabel. Kamers zijn gehorig maar geen last gehad van buren.

Prima locatie voor een nachtje, gastvrij ontvangst, schone kamer en sanitair. Mooi goed onderhouden tuin.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Zeker de moeten waard om er nog eens terug te gaan.

Ontbijt was wat sober, maar was wel voldoende.

Aangezien het hotel was volgeboekt kregen wij een prachtig apppartement aangeboden voor ons verblijf, en deze was in een woord super... We kregen heel veel informatie en uitleg over de omgeving en er was voldoende folders en fietsroutes. Prachtige tuin waar je ook heerlijk in kan zitten. De omgeving is prachtig we hebben er heerlijk gefietst.

Prima motel, no-nonsense

Als ik toch wat moet noemen, het is een tikje gehorig. Zelf geen last van gehad, maar ik kan me voorstellen dat mensen die in absolute stilte willen slapen hier last van zouden kunnen hebben.

Uitstekende prijs-kwaliteit, no-nonsense, vriendelijk personeel.

Voldoet als slaapgelegenheid met zeer behulpzame eigenaars

Locatie ligt langs een drukke weg. Jammer dat de kamer niet aan de tuinzijde lag, hierdoor weinig privacy.

Eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer was ruim en voorzien van een koelkast en koffievoorziening

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Een heel leuk fam. hotel , vriendelijke , attente bediening , schone kamers ! Voor herhaling vatbaar

niets !

Goed ontbijt , schone kamers met goede bedden , koelkastje ,senseo app. magnetron . Gastvrouw was erg vriendelijk , vertelde uitgebreid wat er te doen was in de omgeving . Prachtige tuin , met mooi terras . Je kunt er prachtig fietsen in de omgeving .

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Onhygienisch

Hygiene was niet om aan te zien, vlekken op het beddengoed, stank in de badkamer, spinnetjes in de kamer, oud meubilair en tapijt, krakend en oncomfortabel bed.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Motel Koolen geeft natuurlijke rust door hun zeer verzorgde tuin en aandacht voor hun gasten.

Tegenvallers kunnen wij niet melden.

Fam. Grootveld heeft ons verblijf onvergetelijk gemaakt. Met extra service en gehoor hebben ze ons omringd. Heel oplossingsgericht. Ons verjaardags diner was heel kleurig en zeer smakelijk en iedere morgen hadden wij een heerlijk ontbijt met lekkere sap en goede koffie en allerlei smaken thee. Wij werden nog verrast met een boeket rozen vanwege de verjaardag. Wij konden zelfs met een fiets en scootmobiel de omgeving verkennen. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Functioneel als overbrugging-slaapplek tussen Sauna Oase en TuinIdee

Aanblik, voorkant ziet er erg kil uit, beetje Belgisch, gordijnen dicht, kaal. We hadden gedacht nog een borreltje te kunnen drinken, HOTEL Koolen bleek echt MOTEL te zijn. Mooi aangelegde tuinen heb ik ook niet gezien, wel een ruime tuin, maar ouderwetse grindtegels, beetje ouderwets aandoend.

Het ontbijt was simpel maar goed, de gastvrouw was erg vriendelijk. Kamer was beetje gedateerd maar prima schoon en voldoende. Lekker dicht bij Sauna oase dus heel functioneel voor ons.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Helemaal zoals we verwacht hadden! Knus en echt een thuis gevoel

De douche zelf is glad, en als je uitglijd zoals mij gebeurde dan val je naar op het zitplateau😏

Alles was helemaal prima! Extra service dat we vroeger wilde ontbijten en zelfs nog een lunche pakketje mochten maken.. We hebben heerlijk geslapen op fijne matrassen.. Allemaal top!

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Grave ballon fest

tijdens ontbijt, voorbeeld; nog koffie werd er gevraagd?, de koffie was er eerst voor het kopje er stond, bediend door twee personen, de samenwerking was een beetje verstrooid.

ontvangst was geweldig

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Vond het een prin

Het ontbijt vond ik sober en mensen na ons moesten wachten tot er een tafel vrij was.zo eet je niet rustig.

Mooie tuin kuntm daar heerlujk even zitten.goede kamer

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

gastvrij, behulpzaam, lekker ontbijt, leuke kamer

de kamer was in een verbouwde garage, zag er allemaal prima uit helaas een behoorlijk vochtige ruimte

super gastvrij ontvangst, veel tips voor de omgeving

geen airo kamer vol op de zon

geen airo kamer vol op de zon

Prima hotel voor een vriendelijke prijs

Niets alles was prima

Vriendelijke mensen

Het was in de nacht erg warm, maar dat kwam ook door het...

Het was in de nacht erg warm, maar dat kwam ook door het warme weer.

Fijne plek

Warm welkom en een super fijne kamer. Na een heerlijke nacht te hebben geslapen in fijne bedden heb ik nog genoten van een lekker ontbijtje.

Was heel goed verzorgd,

Was heel goed verzorgd, Vriendelijke eigenaars

Heel gastvrije mensen.Netjes en schoon.

Ontbijt was goed,maar had wat gevarieerder gekund.

Geweldig appartement gekregen,i.p.v hotelkamer.

Prima locatie,erg vriendelijk en gastvrij

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Heel schoon, aardige mevrouw, prima ontbijt.

Helemaal niks

Heel schoon, aardige mevrouw, prima ontbijt. Fietsen konden veilig in de schuur

Voor mijn doeleinde helemaal oke

niets. Nou ja het noodweer maar daar kunnen ze niets aan doen

Locatie was dicht bij waar ik moest zijn

Hebben genoten samen!

niets.

Super mooie omgeving kamers keurig!

Heel aangenaam verblijf, voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt was heel goed en verzorgd, de kamer was netjes.

De grote schone gezellige kamers

De grote schone gezellige kamers

Komen er zeker terug.

Ontbijt normaal,kamers super schoon.koelkast, magnetron en koffiezetapparaat op kamer aanwezig.rustige en mooie locatie.aanrader!!!

Prima locatie voor als je onderweg bent voor een goede prijs

Prijs kwaliteit

Lastig om het koffie apparaat aan te krijgen

Lekker rustig

Keurig ontbijt

Grootte kamer

Grootte kamer Wifi Parking

Ontspannen

Gezellige sfeer. Wordt heel vriendelijk ontvangen en zijn zeer behulpzaam.

Prima kamer voor kort verblijf

De grootte van de kamer, kleiner dan ik had gedacht. Voor 1 nacht niet erg.

Ligging was uitstekend.

Voldeed aan onze verwachtingen

Heb een bed besteld en krijg er twee

Snel en goed geregeld

Top!volgende x weer

Vriendelijk ontvangen en erg lieve Mensen!

fijne kamer, goed bed, goede douche en fijn zitje buiten. Alleen logeren is prima!

Het ontbijt, oud brood, smakeloze kaas, plastic ham...

Heerlijk gemoedelijk hotel. Voor een mooie prijs.

Prima hotel. De gastvrouw vertelde ons wat er in de omgeving te doen was. Fietsen gehuurd voor 8 euro per fiets.

Goed verzorgd Motel

Appartement en Ontbijt in de serre met uitzicht op tuin

HARTELYKE ONTVANGST GOED ONTBYT EN DINER DAAROM VOOR DE...

HARTELYKE ONTVANGST GOED ONTBYT EN DINER DAAROM VOOR DE 4KEER BY DEZE MENSEN

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima.

Kleedje op de grond was zo vaak gebruikt

Koffie en thee op de kamer. Tafel met stoelen. Heerlijke douche.

Uitstekende plek om tot rust te komen.

Diner.

Geweldig!!

Weinig tot niets!

Super lief ontvangst met een bakje koffie gezellig praatje mooie omgeving

Super gastvrij

De gastvrijheid

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Uitstekend goeie lokatie voor overnachting.

Op korte afstand van ons vertrekpunt Bolderman.

Uitstekend.

Bij aankomst was de kamer niet warm.

Goede accomodatie met zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Uitstekend ontbijt.

Gezellige gastvrouw en gastheer en zij deden hun best het...

Oud en gedateerd

Gezellige gastvrouw en gastheer en zij deden hun best het naar de zin te maken

voldeed volledig aan onze eisen en verwachting

perfecte dienstverlening

Was een fijn weekend.

Geen verbeterpunten

De warme ontvangst en hartelijkheid bij t lekkere Hollandse ontbijt.

Handige overnachtingsplaats

Ik vond de kamer gehorig: wc geluiden van de kamer naast ons 😱

De ontvangst was zeer vriendelijk. Service bij het ontbijt prima

Vriendelijkheid, netheid

Vriendelijkheid, netheid