Beoordelingen over Stadsvilla Hotel Mozaic Den Haag 4-sterren

Laan Copes van Cattenburch 38, Den Haag Centrum, 2585 GB Den Haag, Nederland

#7 van de 39 hotels in Den Haag

fantastisch hotel met hele vriendelijke medewerkers!!!

de prijs voor een ontbijt 18 euro vind ik aan de hoge kant

zeer mooie kamers ruime badkamer, alleen douchen in het bad vind ik persoonlijk iets minder fijn, maar ten opzichte van de ruimte en de schoonheid van het hele hotel en de vriendelijkheid van de medewerkers vind ik dat het een hele dikke 9,5 verdiend.

We hebben genoten.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het zeeppompje was niet schoon en de zeep was op. Afstand tot het centrum was verder dan we dachten.

Heel mooi ingericht. Zowel de kamer als het hotel zelf. Ontbijt was heerlijk!

Mooie nette kamer maar heel erg warm
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het raam van onze kamer kon niet open daardoor kon er niet gelucht worden en was het ontzettend warm. Dit gemeld bij de receptie maar konden hier niets aandoen.

Erg mooi en sfeervol hotel!

Helemaal niets!!

We hadden een basic kamer geboekt maar kregen voor hetzelfde bedrag een suite om in te verblijven. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We voelden ons echt welkom!

goed maar nogmaals het ontbijt is veel te duur.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt is goed maar niet bijzonder echter je betaald er veel te veel voor namelijk 18 euro p.p. 10 euro minder zou de prijs/kwaliteit-verhouding beter weergeven.

De locatie en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Een geweldig hotel op een mooie rustige locatie, maar...
    • Basic Tweepersoonskamer

Een geweldig hotel op een mooie rustige locatie, maar vlakbij allemaal leuke restaurantjes en cafés! Het personeel is super vriendelijk en het ontbijt is ook heel uitgebreid! Zeker een aanrader!

Heerlijk ontspannen

Aangezien het hotel in een oud pand gevestigd is zijn de kamers niet helemaal geluidsdicht, lawaai van de gang hoor je erg goed.

De bedden waren heerlijk en 's ochtends stond er een voortrekkelijk ontbijt klaar. Daarnaast waren de medewerkers erg behulpzaam en vriendelijk

Heerlijk verblijf!

Prachtig gebouw en een heerlijke, grote, schone en geluidsarme kamer... fantastische bedden. Het personeel is zeer vriendelijk en staat altijd klaar! Ontbijt is precies goed.... niet overdreven veel, maar wel voor iedereen wat wils..... kortom, het heeft ons aan niets ontbroken! De inrichting van kamer én andere ruimten is zeer smaakvol.... wij komen terug!

prima verder
    • Basic Tweepersoonskamer

1) bediening TV vergt "hooggevorderde " TVbedieningskennis ": 4 knoppen in goede volgorde en dan nog soms geen beeld.... 2) gordijn koorden: men moet minstens 1.85 mt groot zijn om die koorden te kunnen bedienen; heb hen dat ook gemeld. 3) aandoenlijke liftbediening : niet van deze tijd maar het werkt wel. Reden is kennelijk monument status hotel. 4) reservering autoparkeren werkte niet: iemand had geparkeerd zonder reservering ( dus was alles vol) en men wist niet wie dat was. Tip aan hotel: laat iedereen zijn kenteken melden bij inchecken. Hotel heeft mij wel goed geholpen want het was druk.

Lokatie prima, ontbijt prima evenals service waar nodig

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

• Basic Tweepersoonskamer

Zeer attent en vriendelijk personeel, mooie verzorgde kamer, beetje te warm naar onze smaak maar thuis hebben we nauwelijks verwarming dus dat ligt meer aan ons dan aan het hotel.

Aangename sfeer, super verzorgd en fijne locatie.
    • Basic Tweepersoonskamer

Drukte bij ontbijtbuffet (maar dat is natuurlijk ook moeilijk te 'managen'). Zitplaatsen wel voldoende.

Mooi grote kamer met super badkamer. Sfeervol ingericht met mooie design spullen (geen kringloop-spullen wat je nog wel 's tegenkomt bij 'boetiekhotels'. Schoon en een Nespresso apparaat (hoewel de receptionist ons aanbood om koffie mee te nemen van beneden: een professionele Jura-machine). Kortom, super verzorgd allemaal!

Fijne overnachting in een mooi hotel. Met heerlijk ontbijt op een prima locatie in Den Haag.
    • Basic Tweepersoonskamer

De krappe ruimte bij het ontbijtbuffet.

Zeer mooi ingericht hotel. Vriendelijk personeel. Het lekkere ontbijt. Het heerlijke gratis kopje koffie en thee met koekje. Fruit wat voor het pakken ligt.

Prima hotel en leuke locatie.

Zie hierboven.

Prima locatie, leuke kamer en vriendelijk personeel. Alleen de intbijtruimte is te klein, voelt gauw benauwd als je je broodjes en beleg wilt pakken.

Het vriendelijk personeel maakte het tekort aan een goed ontbijt en vele trappen een beetje goed.
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij logeerden op het 3de verdiep en de lift konden we niet gebruiken. Erg slechte isolatie, alles is hoorbaar op de kamers (lawaai van in de gang en buiten) Ontbijt was zeer sober en niet echt vers.

De ruime kamer was een plus evenals het vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Heerlijk luxueus

Kamer was zo groot dat het moeilijk warm te krijgen was met 1 kleine verwarming

Luxueuze kamer, parking aan het hotel, rustig ligging, ideaal tussen het strand en het centrum, fietsen beschikbaar

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Het enigste nadeel wat ik tot nu toe kan geven is bij het...
    • Basic Tweepersoonskamer

Het enigste nadeel wat ik tot nu toe kan geven is bij het ontbijt. De broodjes en croissants. waren oud en niet doorheen te komen maar de rest van het brood was wel vers en lekker, en voldoende beleg wat regelmatig werd bijgevuld. Verder was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

De kamer was erg fijn, schoon, comfortabel en gezellig, goed...
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt is wel wat aan de dure kant vinden we voor 18,- p.p. Dus we hebben besloten ergens anders te ontbijten. Maar daar is veel gelegenheid voor in de leuke straatjes. Wij hadden in de nacht (kamer 31) wel even last van hard sprekende en lachende mensen vanuit de lounge, kennelijk zit er een luchtkoker waar het geluid doorheen gaat richting toilet. Maar het was snel al weer netjes opgelost na ons telefoontje naar de receptie. En we hebben heerlijk geslapen.

De kamer was erg fijn, schoon, comfortabel en gezellig, goed bed, fijne douche met apart toilet. In het hotel wordt echt goed naar je geluisterd en de sfeer is heel persoonlijk.

De familiekamer verdient een onderhoudsbeurt, verder zeer...

De familiekamer gaf een nogal slordige indruk, waarschijnlijk door achterstallig onderhoud.

De familiekamer verdient een onderhoudsbeurt, verder zeer tevreden over het hotel!

uitstekend
    • Basic Tweepersoonskamer

als we in Den Haag logeren gaan we steeds naar dit hotel ,heel erg verzorgd ontbijt ,nette kamers ,op wandelafstand van het centrum . vriendelijk personeel ,heel gedienstig .

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Heerlijk geslapen!
    • Basic Tweepersoonskamer

Heerlijk geslapen! Ontbijt was lekker uitgebreid en super lekker. Personeel is enorm gastvrij! Top service! Een aanrader en ik kom zeker nog een keer terug!

een fijn verblijf in de buurt van alle Haagse attracties
    • Basic Tweepersoonskamer

het is er wel wat gehorig

Fijne kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, koffie/thee op de kamer en idem in de lounge te gebruiken evenals fruit, zeer behulpzaam personeel

Een warm verblijf in het hart van Den Haag
    • Basic Tweepersoonskamer

Het zou misschien net nog iets aangenamer geweest zijn moesten de muren echt geluidsdicht geweest zijn. Dit is mogelijks moeilijk door de structuur van het herenhuis waarin het hotel gevestigd is maar soms waren de buren heel duidelijk te horen, wat er op zich weer voor zorgt dat je zelf ook stiller moet zijn. Daarnaast kan het handiger zijn om het ontbijtbuffet niet in de kleine gang te plaatsen maar te verhuizen naar de eetplaats zelf of een andere plek te zoeken.

Het hotel was ideaal gelegen, met een gratis parkeergelegendheid voor de deur en daarnaast nog een eigen, bewaakte en afgesloten, parking van het hotel. Het ontvangst was verwarmend en vriendelijk, de kamer was heel verzorgd en tot in de kleinste details voorzien. Zo was er een Apple Dock Station op een nachtkastje geïnstalleerd en was er naast de haardroger en de minibar zelfs een DVD-toestel voorhanden. De ligging van het hotel was verder uitstekend, op 15min tot 30min stappen van de leukste bezienswaardigheden in Den Haag! Het ontbijt had alles wat er verwacht zou kunnen worden.

Prima hotel!
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij vonden het niet handig dat we via een trap naar de badkamer en toilet moesten. Deze 'beperking' hadden wij graag teruggezien in het eindbedrag. Onze vrienden hadden een kamer met alles gelijkvloers en deze kamer kostte hetzelfde.

Wij vonden de mensen die er werken erg vriendelijk en behulpzaam!

Ruime propere kamer!

Omdat er de eerste dag in de ontbijtruimte een vergadering was moesten we in een veel te kleine ruimte eten en kon het personeel niet alles tijdig aanvullen... Het personeel was over het algemeen vriendelijk er was wel een jongen die nog veeeel moest leren (veel te stijf,niet spontaan...)

Ruime propere kamer!

Genieten!
    • Basic Tweepersoonskamer

Weinig afzetruimte bij het bed, de prijs van het ontbijt en het weghalen van ontbijtbuffet terwijl wij nog aan het ontbijten waren (en het nog geen tijd was).

Vriendelijk personeel! Wij kwamen vroeg op de dag dus kamer was nog niet klaar, wel mochten we de bagage laten staan terwijl wij ons zelf vermaakte in de stad. Bij terugkomst was de kamer klaar en onze bagage al naar onze kamer gebracht! Een warm welkom dus (incl. bonbonnetjes en rozenblaadjes op het bed), veel daglicht, lekker bed, ruime bad(kamer), mooi aangekleed, schoon, alle benodigdheden die je verwacht, lekker ontbijt met veel keus, gratis koffie, thee en fruit gehele dag.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

fijn

Booking.com geeft op de site niet aan dat je een parkeerplaats moet reserveren. Er is maar beperkt plek. Kosten zijn 17,50 Kitchenette staat op de site,maar die is er niet. Wel een losse waterkoker, magnetron en koelkast.

Locatie centraal en vriendelijk personeel

Uitstekend gelegen hotel met kleinschalig gevoel en vertrouwd karakter

De sfeer en design van het hotel in combinatie met het gastvrije en kwalitatieve service verlenend personeel zorgde voor een vertrouwd en rustgevend verblijf.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima verblijf met heerlijk ontbijt aan de rand van de stad dicht bij openbaar vervoer.

Een heerlijk ontbijt na een verkwikkende nacht in een bed met een prima matras en keuze uit verschillende hoofdkussens. Mogelijkheid tot huren van fietsen ter plaatse.

Een prima gastvrij hotel met een stijlvolle inrichting.

Ontbijt buffet beetje krap. Mensen staan elkaar in de weg. Zitjes in ontbijtzaal teveel op elkaar.

Heerlijke bedden. Lekker ontbijt. Genoeg handdoeken.

Top hotel!
    • Basic Tweepersoonskamer

Top hotel! Sfeervol ingericht, alles netjes en schoon, vooral de ruime douche vonden wij fijn! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt prima (als ik dan een minpuntje moet noemen, de stoeltjes zaten niet fantastisch ;)) Zeker aan te bevelen!

super
    • Basic Tweepersoonskamer

wij hadden geen bordje "Niet storen" waardoor de schoonmaakster binnenkwam

Hele vriendelijke medewerkers. Rondje gelopen door het hotel om alles aan te wijzen.

Aangenaam stadshotel met een centrale ligging.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De ruimte waar het ontbijt staat is een kleine doorgang. Alles staat dicht op elkaar en in een kleine koelkast met glazen deurtjes. Daardoor is het minder overzichtelijk als het druk is.

Het hotel is centraal gelegen. Dicht bij zijn er voldoende goede restaurantjes, ook voor de lunch. Het hotel is gelegen op wandelafstand van het centrum. We hadden onze fietsen mee. Deze mochten op de binnenplaats staan. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Lekkere koffie, thee en water staan steeds voor je klaar.

• Basic Tweepersoonskamer

Heerlijke tijd gehad met mijn zoon tijdens ons verblijf. Ontbijt was erg goed en divers. Loop afstand van veel leuke activiteiten zoals omniversum en madurodam. Kort met de tram (nr 9) voor het strand, sealife en circustheather. Helemaal top.

Fijn verblijf met al het verwachte en gewenste comfort aanwezig.
    • Basic Tweepersoonskamer

Eigenlijk had alleen de wifi wat beter gekund, verder alles meer dan prima op orde!

Leuk en kleinschalig karakteristiek hotel met zeer prettig personeel. Tramstation op de hoek van de weg en op loopafstand van Den Haag centrum.

gastvrij ontvangst.
    • Basic Tweepersoonskamer

gastvrij ontvangst. Kamer was schoon en mooi ingericht. Onze Kamer was op de 3e verdieping. Handig om vooraf aan te geven als u bv. slecht ter been bent, om dan kamer op eerste verdieping te vragen. Verder leuke buurt, een prachtige stadswandeling naar de binnenstad. Kortom, prima verblijf.

Fijn hotel met uitstekdn personeel
    • Basic Tweepersoonskamer

de vrije beschikbaarheid van koffie, thee, e.d.,en de lounge die vrij te gebruiken was, maar vooral de vriendelijkheid van het personeel was heel prettig

Tripje Den Haag
    • Basic Tweepersoonskamer

Basic kamer is echt basic. Veel te kleine parkeerplaatsen achteraan het hotel.

Goede ontvangst, vriendelijkheid personeel, uitgebreid ontbijt, airco op de kamer, parkeergelegenheid aan het hotel. 24/24 bemande receptie. Slechts een halfuurtje wandelen tot in het centrum of naar het Gemeentemuseum (tentoonstelling Mondriaan).

• Basic Tweepersoonskamer

Prima hotel. Goede locatie. Ik was er van vrijdag op zaterdag en kon gratis bijna voor de deur parkeren. Als ik weer naar Den Haag ga, zou ik zeker weer boeken

Heerlijk Boutique hotel voor een weekend Den Haag
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er waren geen fietsen meer beschikbaar bij het Hotel. Dat was jammer.

Een gratis upgrade naar een suite! Hele mooie ruime en lichte kamer. We waren erg blij dat we op zondag tot 11.30u konden ontbijten en pas om 12.00u uit de kamer hoefden. Bovendien kun je je auto in het weekend gratis voor de deur parkeren. Erg uitgebreid en lekker ontbijt. Hotel Mozaic ligt ongeveer 10 minuten lopen van het hartje centrum van Den Haag. Een leuke wandeling langs kleinere winkeltjes. Op 300m van het hotel ligt de tramhalte; tramlijn 9 gaat in een paar minuten naar het Kurhaus in Scheveningen.

toppie moppie, betere bedden en gordijnen en het had een 10 gekregen.
    • Basic Tweepersoonskamer

bedden, veel licht in de kamer in de nacht. Ik hep pijn aan me nek van die kussen tot ruim een dag erna en die dekens luchten niet. Dus op zo een warme dag is dat ongemakkelijk

locatie en hotel zelf.

Gezellig en confortabel
    • Basic Tweepersoonskamer

We hadden wat te drinken gekocht en dat konden we helaas niet koud leggen op de lamer. Maar het bleek al gauw dat dat er op een basic double room geen koelkastje staat. Op andere kamers wel dus dat is prima!

De kamer was heel gezellig en verzorgd. Bed lag heerlijk! Ook de locatie was perfect. Dicht bij een tramhalte. Zo'n 12 minuten van Scheveningen vandaan en de andere kant op naar Den Haag centraal een kwartiertje.

Een heel vriendelijk en open ontvangst.

helemaal niets!

Een heel vriendelijk en open ontvangst. Wij hebben een upgrade gekregen van onze kamer en wij keken onze ogen uit. De airco was zeer welkom. We hebben heerlijk van het bad genoten en het ontbijt wat meer dan volledig, ook voor mijn dochter met een lactose intollerantie was er meer dan voldoende keuze in eten. Alles top. Ik zou zo mijn koffertje pakken en terug gaan naar dit fantastische hotel op een fantastische locatie!

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Wij hebben een fijn verblijf gehad in jullie hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De servieten aan de ontbijttafeltjes kwamen nogal rommelig over. Het oogde dat er al gegeten was aan de tafeltjes.

Het ontbijt was heel goed. Detail: muurposter Scheveningen heel mooi, maakte de kamer optisch ruimer.

top!
    • Basic Tweepersoonskamer

Dit keer wel een hele kleine kamer. We komen vaker bij dit hotel, meestal is de kamer groter.

Kamers komen huiselijk over, het is een klein en gezellig hotel met alles in principe op loopafstand als je graag loopt

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Leuk hotel voor een weekendje Den Haag / Scheveningen
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was erg lekker en vers. Een minpuntje was dat er beiden ochtenden geen opgeruimde tafel voor ons beschikbaar was. Er waren geen schaaltjes om yoghurt of melk in te doen.

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers met goede bedden.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Heerlijk comfortabel hotel, ideaal gelegen tussen strand en stad met OV om de hoek.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Mooi gebouw, vriendelijk personeel. Ideaal gelegen t.o.v centrum en strand, OV om de hoek. Prettige ambiance, schoon en fris, comfortabel. Lekker ontbijt. Mooie ruime kamer! Heerlijk geslapen. Geen last van geluiden.

Leuk hotel in een leuke woonbuurt
    • Basic Tweepersoonskamer

We hebben in eerste instantie een zeer matige kamer gehad, die vooral qua indeling echt tegenviel. De tweede kamer was normaal, alleen geluidsoverlast via de ventilatieschachten. Het hotel kan dat echt verbeteren.

Goed ontbijt met goede koffie

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Heerlijk rustig verblijf gehad, precies goed!
    • Basic Tweepersoonskamer

Ik ben zeer tevreden over mijn verblijf. Het bed lag heerlijk, de kamer was fijn ruim en rustig. Ik hoorde dat ik een gratis upgrade had gekregen, dat was mooi meegenomen. Prima badkamer. Prima ontbijt. Aardig personeel. Ik reis voor zaken en het enige wat ik nodig heb: een goede nachtrust en een goed ontbijt. Wat mij bovenal beviel was de 'mazzel' dat ik om de hoek een parkeerplekje vond. Ik weet niet of de straten rond het hotel normaal gesproken vol staan, maar ik had echt een uitstekend plekje, gewoon op straat waar het betaald parkeren is van 09.00-17.00 uur. Ik kwam om 21 uur aan en vertrok om 8 uur, dus dat kwam gunstig uit.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

fijn hotel, goed ontbijt, kamer iets te warm
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was erg warm, ondanks raam open. Daardoor meer geluid van de weg maar nog steeds vrij warm.

Goed ontbijt, mooie omgeving. Het centrum was prima te belopen.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Aangenaam kleinschalig gezellig hotel,je voelt je net thuis.
    • Basic Tweepersoonskamer

De steile trap naar kamer op tweede verdieping. Lift werkt niet zoals het moet! vooral met bagage een probleem(pje)

Gezellig hotel,vriendelijke ontvangst,origineel qua inrichting,rustig gelegen,lekker verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Een geweldig bed en een heerlijke kamer en verder een zeer...
    • Basic Tweepersoonskamer

Personeel was onkundig en wist niet wat de Waalsdorper vlakte was. Ook de door mij gereserveerde parkeerplaats was niet geregeld wat zeer kwalijk is.

Een geweldig bed en een heerlijke kamer en verder een zeer goed ontbijt. Prima de luxe verder niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Mooi stadshotel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer eiets te klein. Strijkijzer en kapstok in een hoekje geven kamer een ietwat rommelig effect. Dan toch maar een kastje liever.

Fijne ontvangst. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Rustige ligging.

Wij hebben het fantastisch gehad
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was vrij warm en lag aan de straatzijde. Dus raam open was geen optie en de hele nacht de airco is ook niet fijn. Eventueel een beugel plaatsen om in en uit bad te stappen.

Het ontbijt was goed en de bedden waren super. Maar bovenal super geweldig personeel.

Bovengemiddeld luxe voor een reële prijs

Geluiden vanaf de straatzijde (stad). Loopafstand naar het Centrum is goed te doen bij mooi weer, maar anders toch nog wel een heel eind...

Junior Suite; dit is baden in luxe!

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

We zijn met een voldaan gevoel vertrokken.
    • Basic Tweepersoonskamer

uitstekende kamer, dicht bij centrum, stil, voortreffelijk ontbijt, hele dag gratis verse koffie en fruit doet erg goed aan. Personeel zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

De ligging van het hotel was erg goed.
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij hadden een kamer op de derde verdieping. Er was een lift maar die kregen wij niet aan de praat dus was drie dagen trap lopen.

De ligging van het hotel was erg goed. Wij konden lopend naar het strand in Scheveningen, half uur, en centrum was 10 minuten. Personeel was erg vriendelijk. Ontbijt was heerlijk. Kamer was netjes en stil dus lekker kunnen slapen.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Personeel is erg vriendelijk en zeer servicegericht.
    • Basic Tweepersoonskamer

Personeel is erg vriendelijk en zeer servicegericht. De ligging van het hotel is uitstekend wanneer je lopend of met het openbaar vervoer den haag wilt verkennen.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Fijne locatie voor weekendje weg!
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was wat klein. Prima voor weekendje weg, maar voor langdurig verblijf net iets te krap. En geen fonteintje in het toilet. Eerst de deur en kamer door om handen te wassen. Voordeel is wel dat de wc apart van de badkamer is.

Ontbijt is uitgebreid. Heel vriendelijk personeel. Persoonlijke benadering. De deur wordt bij aanbellen door de receptioniste persoonlijk open gedaan. Dat komt heel gastvrij over. Hotel is ook niet groot. Dat vind ik juist leuk. Wel de service van een groot hotel. Smaakvolle inrichting! Raad het hotel zeker aan!

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Verfrissend. Vriendelijk
    • Basic Tweepersoonskamer

Het was het helemaal prima. Ontbijt was heerlijk. Ter verbetering: ruimte iets krap en iets meer anticiperen op drukte met veel gasten.

Heel aparte prachtige kamer.Kleinschalig. Je voelt je welkom. Prima locatie.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Gezellig

Handdoek aan wastafel was totaal versleten,uitgerafeld, dit kan niet voor zoals jullie zeggen small luxury hotel. Geen haardroger gevonden,

Ruime kamer. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

• Basic Tweepersoonskamer

conditioner ontbrak, had ik voor kunnen bellen, zei personeel, echter omdat ik met griep en koorts kampte was ik niet op dat idee gekomen haha

Een rustige kamer aan de achterzijde, daarom nauwelijks verkeerslawaai

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Geweldige ervaring
    • Basic Tweepersoonskamer

Prachtige kamer, heel uniek hoe je boven slaapt en dan met een trapje naar beneden bij de badkamer komt. Heel schoon en netjes. Ontbijt was top, goede service en champagne!! Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Perfecte uitvalsbasis voor een weekendtrip Den Haag
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer was misschien wel iets wat krap, voornamelijk de douche en toiletruimte. Wel keurig netjes en comfortabel

Locatie, vriendelijk personeel, netjes ingericht

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Den Haag is ons bijzonder meegevallen, veel cultuur.
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel klein toiletruimte. Vloerbedekking op de kamer en vloerkleed in de eetzaal. Enkel vensterglas op de kamer waardoor overlast van de wegenwerken. Geen deca koffie.

Goed bed.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Even er tussenuit, citytrip.
    • Basic Tweepersoonskamer

Eigenlijk niks. Uhm misschien n plakje bacon bij het ontbijt.

We hebben het heerlijk gehad. Super vriendelijk personeel. Mooi knus hotel op prima locatie.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

op maandag was het ontbijt wel wat minder de croissants...
    • Basic Tweepersoonskamer

op maandag was het ontbijt wel wat minder de croissants waren allemaal plat en de keuze was minder op zondag was het een stuk beter . Verder hebben we genoten en was de kamer en personeel geweldig

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Tophotel op een toplocatie!
    • Basic Tweepersoonskamer

Eigenlijk niet echt, maar als ik dan iets moet noemen: het badschuim en de shampoo vond ik niet fijn. Komt niet makkelijk uit het flesje. Volgens mij hadden ze een paar jaar geleden kleine flesjes van Rituals: die waren veel fijner.

De kamers waren allemaal verschillend (we hadden 4 kamers), maar ze waren allemaal top! Het ontbijt was grandioos: zo ontzettend veel keus voor zo'n klein hotel. Ik heb nog nooit zo'n vriendelijk personeel gezien (van receptionistes tot kamermeisjes en nachtportiers!). Een paar jaar geleden was ik er ook en toen vond ik het een fijn hotel en nu weer! Tophotel op een toplocatie! Erg fijne, rustige buurt en toch dicht bij winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Heel fijn kleinschalig hotel op gunstige plek in de stad, aanrader!
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel fijn kleinschalig. We kregen een upgrade dus we hadden een nog mooiere kamer dan we al hadden geboekt. De begeleiding naar onze kamer op de 3e verdieping was top! Ontbijt was vers en heerlijk, klein buffet met alles wat nodig is voor een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Fijn verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer

Een keer na schoonmaak van de kamer kregen we maar 1 schone handdoek inplaats van 2..

We kregen gratis een update naar een grotere kamer met een bad. Fijne, schone kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Top verblijf in een top hotel op een top locatie
    • Basic Tweepersoonskamer

Ontbijt van 15e per persoon is te duur.

Super kamers en een geweldige prijs kwaliteit verhouding. Daarnaast een super licatie voor zowel den haag als scheveningen.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Heerlijk hotel vlak bij het centrum van Den Haag.
    • Basic Tweepersoonskamer

Douche. Vinden het niet fijn om in een badkuip te moeten staan met het douchen.

Vriendelijk personeel en een prima ingerichte kamer. Uitstekende WiFi verbinding. Fijn dat je gebruik mag maken van koffiezet apparaat en vers fruit.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Ander verwachting na lezen van de reviews en score
    • Basic Tweepersoonskamer

- Matras was doorgelegen. - De badkamer was onder de maat (klein : vooral tov de kamergrootte en spartaans). - Heel gehorig. - Te kleine parkeerplaatsen voor een betaalde plaats : dus kom met een klein autootje of zet hem vooral ergens anders.

Locatie is super

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Prima verblijf!
    • Basic Tweepersoonskamer

Het is een drukke straat, met het raam open hoor je in de avond, nacht en ochtend nog veel lawaai van de drukke straat. Daar moet je tegen kunnen.

De kamer was ruim en huiselijk. Je voelt je niet meteen in een hotel. De locatie was top!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Prima locatie in de buurt van centrum

De rekening lag al klaar, wat op zich prima is alleen jammer dat die niet even gecontroleerd was of die wel overeenkwam met de boeking.

Gunstige ligging t.o.v. centrum, goede uitleg van de beste route naar het centrum etc.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

een echte aanrader
    • Basic Tweepersoonskamer

voor ons was dit nu geen probleem maar een klein puntje viel ons toch op… om te douchen dient men in het bad te stappen dat behoorlijk hoog is. Een opstapje zou voor sommigen een meerwaarde kunnen zijn.

Het voorafgaand mailverkeer met vraag naar informatie werd zeer vlot en correct beantwoord. Ter plaatse kregen we spontaan een upgrade aangeboden en verbleven we letterlijk in een small luxury room. Een gezellig ingerichte zitkamer met oog voor detail, grote mooie badkamer en comfortabel 2 persoonsbed. Het ontbijt was verzorgd en uitgebreid.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Stadsvilla Hotel Mozaic Den Haag