Beoordelingen over Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre 3-sterren

P.C. Hooftstraat 2, Amsterdam Oud-Zuid, 1071 BX Amsterdam, Nederland

#310 van de 410 hotels in Amsterdam

6,4

Goed hotel, vriendelijk personeel en kort aan het centrum.

Restaurant ligt aan de inkom, zetels in het restaurant zijn versleten. Veel betaald naarmate de grote van de kamer, wist dit niet op voorrand. Nat tapijt in de slaapkamer, door een lek aan de airco.

Prima ligging, niet te ver van het centrum. Tram in de buurt. Vriendelijk personeel. Wifi en airco op de kamer, mooi badkamertje. Zeker zijn 3 sterren waard.

locatie

Een kamer donker met een heel klein raampje. hevig schimmelsporen in hoek. tweede "upgrade" kamer was zo klein dat de badkamer deur niet helemaal open kon en botste tegen het bed. Kamer verder schoon en bed was goed.

locatie

Prima, maar de prijs - kwaliteit is een beetje te hoog gegrepen.

Onze kamer was niet echt proper, er lagen nog lege flesjes. Het tapijt in de gang is aan vernieuwing toe, alsook verdient de lift eens een poetsbeurt.

Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum.

De ligging van het hotel

De kamer was erg warm en de badkamer rook niet heel fris. Ook tijdens de incheck en uitcheck waren de receptionisten aan het discussiërend c.q ruzie aan het maken over hun werk. Tijdens het ontbijt wordt er weinig contact gemaakt vanuit personeel en heel veel tafels waren nog voorzien van vieze vaat, dat geeft niet echt een welkom gevoel.

De ligging van het hotel

Goedkoop verblijf, maar nare kamer

Kamer bevatte een soort extra verhoogde vloer. Die kraakte, was kapot en smerig. (kamer 008, in de kelder)

Locatie is zeer dichtbij Paradiso en het bed was fijn.

perfect voor een weekend

perfecte ligging in centrum nabij rijksmuseum, mooie kamers met prima bedden nette ruime badkamer. Alles op loopafstand, cafes, restaurants, maar ook bezienswaardigheden, musea, vondelpark. Tram station ook in de buurt, half uurtje lopen van centraal station

Fantastische locatie! Bij een volgend bezoek aan Amsterdam zou ik er weer boeken.

De sfeer in het hotel laat te wensen over, en verschillende personeelsleden waren niet erg klantvriendelijk.

De locatie in Amsterdam is fantastisch!! Alles is dichtbij, op loopafstand.

Schitterend!

Had de schakelaar bij het bed gewerkt, dan kreeg Apollo museumhotel een 10!

Prijs/kwaliteit-verhouding is top! De ligging is schitterend, het is een rustig hotel en toch overal dichtbij, super vriendelijke bediening, echt niets dan lof 😊

Hotel op toplocatie. Musea, restaurants en winkels op loopafstand.

De kamer was wat klein. Al het noodzakelijke was aanwezig en daarmee in orde, maar niet bijzonder oid. De badkamer was erg klein. Met twee mensen tegelijk naar binnen, lukte niet. Verder was alles voor handen wat nodig was.

De locatie van het hotel was top!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Voordelige maar wel ruime kamer

WIFI werkt niet goed in de kamer, die in uithoek van hotel lag. Wel verbinding in de badkamer, maar niet in het slaapgedeelte.

Voordelige maar wel ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Aanrader!

Mooie badkamer, waterkoker en theetje+oploskoffie, basic kamer maar je hebt alles wat je nodig hebt, hotel is gelokaliseerd in een leuke buurt. Budgetproof!

Prijs kwaliteit is voor Amsterdam niks op aan te merken.

Bij het inchecken gaf de receptioniste aan dat we een upgrade kregen. Aangekomen in onze kamer (104) moesten wij erg lachen. De deur van de badkamer ging moeilijk open omdat het bed in de weg stond. Wij vonden het prima hoor.. maar ik vraag me toch af wat onze oorspronkelijke kamer had geweest als dit een UPGRADE was.....

Ligging van het hotel.

Frisse kamers, een goed ontbijt en een top locatie.

Parkeren is een ramp. Valetparking is aan te raden. Kamers zijn erg klein, voor 1 tot 2 nachten te doen. Tijdens ons verblijf was er 's nachts een irritant hoog zoemend geluid te horen, welke van een elektrisch apparaat van buiten onze kamer kwam. Wij hebben de receptie gebeld en die zouden gaan kijken, maar ze zijn niet bij onze kamer geweest. Het geluid was gelukkig na een poos weg.

Frisse kamers, een goed ontbijt en een top locatie.

Voor 1 nacht prima.

De kamer (begane grond) was erg klein, maar wel netjes schoon. Bed was klein en niet echt comfortabel. Savonds veel last van het lawaai vanuit de bar. Om amper 9 uur in de ochtend kwam housekeeping de kamer binnen voor een schoonmaak, belachelijk! Prijs-kwaliteit verhouding hierdoor wat minder.

Dit hotel gekozen voor een bezoek aan het Hard Rock Café, 1 nacht gebleven. Locatie is super. Met openbaar vervoer goed te bereiken. Vriendelijk personeel, spreken veel verschillende talen. Ontbijt was prima.

Super lokatie, goed ontbijt, comfort kamers kan beter.

Prijs kwaliteit, we hadden het kleinste kamertje in een souterrain. Voor ruim 280 euro voor 1 nacht had ik wel wat meer comfort verwacht. Met name de bedden vond ik zeer matig.

De lokatie, steenworp afstand van Paradiso.

Niet super luxe, maar wel prima voor 1 overnachting

De kamer viel een stuk kleiner uit dan verwacht van de foto’s. Terwijl we ook nog een upgrade kregen naar een deluxe kamer..

Het ontbijt was heerlijk en de locatie perfect!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Overprized en weinig gefocust en klantgericht personeel.

Kwaliteit van het personeel. Bij aankomst in de middagbestelden we twee drankje, tortillachips en een kaas/ui-pizza. Ik kreeg een hawaipizza, de drankjes was ze vergeten en ook moest ze nogmaals het kamernummer vragen omdat ze die ook alweer was vergeten (ze had meer aandacht voor haar telefoon). Ze zegde toe de pizza niet in rekening te brengen. Bij de uitcheck de volgende dag bleek dit niet te zijn gebeurd.Ook had ik bij incheck gevraagd of ik met ontbijt had geboekt. Volgende de dame achter de balie wel maar de volgende dag wilden men toch weer ontbijt rekenen. Na assertief mijn klachten te hebben gedaan is alles wel alsnog goed afgehandeld maar het is niet echt een klantvriendelijke ervaring. Ook was de kamer basis en klein voor de prijs (166,- voor 1 nacht).

Locatie was dichtbij Paradiso waar we een concert hadden. Bed en douche zijn goed.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

een prachtige en betaalbare locatie met ruim voldoende faciliteiten

We misten een haak of kapstokje voor je ( natte) jassen op te hangen buiten de kleerkast

de kamers waren klein maar comfortabel genoeg en prima dat er koffie en thee gezet kon worden

Dieptepunt. Absolute low.

De kamer was voor de prijs of 207 euro een absolute dieptepunt. Te klein om ook maar ergens een koffer neer te zetten. Matras versleten. Geen stopcontact in de buurt van het theezet-apparaat of bed. Wc te klein om het lijf te keren. Wieltjes van radiator stuk. Room for the price an abolute low. Too small to put your suitcase somewhere. Mattress worn-out. No socket for the teamaker, which you had to keep on your knees. Toilet too small to turn your body. Heater broken.

De locatie, dicht bij het Rijksmuseum

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Nooit meer

- Gehorige kamers. Hoorde alles; de lift, de trap, mensen buiten lopen/praten, mensen op de gang, de deur van andere kamers, werkelijk alles. - Hadden late check out genomen tot 14:00 uur, want we lagen er pas om 6:00 in. Worden we om 11:00 uur wakker gebeld waar we blijven... Bericht van late check out niet doorgegeven aan collega. - Kamer super klein en shabby Als ze me €30 zouden bieden om dit nog een keer te doen, weiger ik dit zonder twijfel. Geen oog dicht gedaan en me rot geergerd.

Ligging vlakbij Holland Casino/Leidse plein/Museumplein

Geweldige lokatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was niet super schoon. Kitranden mogen worden vervangen. Kamer is niet groot(maar voldoende). Bij het ontbijt viel het ons op dat je voor een gebakken ei moest bijbetalen, beetje jammer. Wij hadden valet-parking besteld. Maar bij aankomst duurde het nog een uur voordat onze auto werd opgehaald. Terwijl we hadden aangegeven hoe laat we zouden arriveren. Dat was zonde van onze tijd. Hadden we beter kunnen besteden in de stad.

Het uitzicht was geweldig. Prima bedden en vriendelijk personeel. Ontbijt was niet enorm uitgebreid, maar voldoende keuze. Lokatie was super!

goed verzorgd hotel ik kom hier beslist nog een keer terug .

de receptie het hele personeel spreekt geen of zeer slecht nederlands. ik vind wij zijn in nederland dus is de nederlandse taal verplicht . tot je ook engels en of meerdere talen moet spreken is een aanvulling

ontbijt was exclusief deze kan je apart erbij pakken tegen een extra prijs die ik redelijk vond de kamers waren erg klein . wij hadden de kelder. als je er met twee personen bent is het erg krap allemaal . weten niet of de kamers op de verdiepingen groter zijn

Goed hotel, maar zoveel geld niet waard
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ongelofelijk lang moeten wachten aan de receptie voordat we iets gedaan kregen (zowel inchecken, uitchecken en het ophalen van de bagage) uiteindelijk is dat geen ramp maar als je maar twee dagen gaat, verlies je wel wat tijd om dingen te kunnen bezichtigen, hier moet dus rekening mee worden gehouden als je het hotel gaat boeken. We betaalden voor een Deluxe-kamer en kregen een verkeerde indruk vanuit Booking.com, de kamer leek niet op degene die we op de foto's te zien kregen, waardoor we onszelf afvroegen of het wel degelijk een Deluxe-kamer was. Er was ook niets speciaal aan het uitzicht, we hadden een kamer aan de achterkant. De badkamer was aan de kleine kant en er liep veel water door het douchescherm waardoor de badkamer nogal nat was na het douchen. De douche zelf was zeer aangenaam net zoals het bed. Het hotel zelf en het personeel was oké, maar zeker zoveel geld voor een nacht niet waard.

De kwaliteit van het bed was oké en de ruimte die we hadden ook. De mogelijkheid tot het zetten van een koffie of een thee was ook zeer aangenaam. Het was een frisse, rustige kamer gelegen aan de achterkant van het hotel.

Aanvaardbaar

Badkamer / toilet wel heel erg klein. Eén koffietoestel is veel te weinig voor alle ontbijters. Zou toch minstens twee moeten zijn.

Ontbijt was prima. Personeel vriendelijk.

De ligging.

Veel te duur voor wat ik in de plaats gekregen heb. Omdat ik alleen was en slechts voor één nacht geboekt had, kreeg ik een klein, miezerig, petieterig zolderkamertje in de nok van het dak en met een heel klein vierkant venstertje waardoor het in het kamertje donker en ongezellig was. De eenpersoonsmatras was van slechte kwaliteit en als je niet oplette, viel je er zo pardoes uit omdat het veel te smal was. Ook de badkamer was veel te klein. En dat alles voor de "zachte prijs" van 150 euro voor één nacht. Nooit meer, pure afzetterij !!!!

De ligging.

Prima locatie voor een weekend Amsterdam. Onze kamers waren wat krap, maar wel goed op orde.

Ruimte op de kamer vond ik voor de prijs wat mager. Locatie is belangrijk, maar vind het wel wat aan de forse kant.

Goede locatie. Schone nieuwe badkamer en nette kamer.

eenmalig

hoge prijs voor een claustrofobische kamer (in verschillende Europese landen (DE/LT...) is de kamer aan 1/3'e van de prijs 2x zo groot) meermaals verzocht voor 2 aparte bedden, is gewoon genegeerd, dame aan receptie wist er niets van

Prima hotel met perfecte ligging.

De ramen sloten niet helemaal. We hebben hier geen last van gehad maar kunnen ons voorstellen dat dit in de herfst of winter wel een probleem kan zijn.

Prima hotel met perfecte ligging. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeker voor een hotel in Amsterdam!

Uitstekend en betaalbaar hotel hartje amsterdam

Kamers een beetje klein en muren kunnen in de toekomst een streepje verf gebruiken al was alles heel netjes in de kamer !! Eigenlijk viel niets ons écht tegen !!

Goed ontbijt en zeer goede locatie die zeer makkelijk via openbaar vervoer is te bereiken

de locatie.

kamers waren wel klein. gelukkig hadden we slechts 2 kleine koffers bij want anders niet mogelijk om ze beide open te leggen. kamers niet geluidsdicht, achtergrond gezoem van luchtinstallatie op dak onder raam duidelijk te horen, ook met ramen gesloten.

de locatie. vlak bij musea, trams en eetgelegenheden

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

1 nacht in Amsterdam

Kamer was vrij klein, badkamer beetje onhandig ingedeeld. Kamer was niet 100% schoon.

Goede locatie, naast het Rijksmuseum, in 5 min op het Leidseplein en niet in de drukte. Personeel was erg vriendelijk.

Alleen een bed

Verlichting

Wij logeerden op de begane grond in een zeer kleine kamer waar je om elkaar heen moest draaien om naar bed of douche te komen. En de kamerdeuren van de andere kamers maken enorm veel herrie ala ze dicht gedaan worden waardoor je iedere keer wakker schrikt

De ligging van het hotel

Onze kamer nummer 5 had een sterke rioolgeur, je kon schrijven in het stof op de kast, daar kwam ik toen ik op muggenjacht ging. Zeer kleine kamer, zeer kleine badkamer, wel functioneel maar verouderd. Tijdens het douchen moesten we een handdoek leggen voor de deur om te voorkomen dat het water uit de badkamer liep. De koffie tijdens het ontbijt was ook geen succes, mits opleg van 1 euro kon je een Cappucino bestellen - deze smaakte helaas even slecht

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Goede ligging en comfortabele bedden, verder niks bijzonders

Koffieapparaat uit het stenen tijdperk en geen 2x1 bed terwijl ik daar wel voor geboekt had, tevens kwamen sommige medewerkers niet super enthousiast over.

Goede ligging en comfortabele bedden

Prima om kort te overnachten, ontbijten en dan snel Amsterdam in.

Klein stinkend kamertje - badkamer stonk naar pies (wel optisch schoon) Enkele rare receptionisten, weinig aandacht voor de gasten in de rij (niet allemaal trouwens!)

Prima locatie, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Lokatie subliem. Staf zeer vriendelijk. Buitenterras heerlijk

Douche ruimte wat klein!!. Had moeite om er uit te komen, moet nodig wat aan de omvang van mijn buik gaan doen. Houder met douche gel zat me in de weg toen ik de deur openmaakte en uit wilde stappen. Ook stond na de douche het hele toilet blank.

Ontbijt was goed, alleen was het verse fruit op!

Ochtendreceptie slechts bezet met 1 persoon en met lange...

Ochtendreceptie slechts bezet met 1 persoon en met lange wachtrij mensen die willen uitchecken ging de receptiemedewerker een gast verderop de weg wijzen in plaats van hiervoor collega te regelen.

Heel aangenaam

Geen mogelijkheid om vrij lawaaierige airco af te zetten zonder electriciteit af te sluiten + geen stopkontakt voor scheerapparaat aan de lavabo

Comfortabele kamer

Slechte prijs/kwaliteitverhouding, kleine kamers, veel te lange rij bij in- en uitcheck.

De kamer was zeer klein; de badkamer was zo groot als een bezemkast; kamer was veel te licht. In- en uitchecken duurde langer dan een half uur, echt zonde van de tijd. Prijs/kwaliteit was slecht.

Locatie was prima

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteit. De kamers zijn erg duur in vergelijking met wat je krijgt. De kamers zijn heel klein, niet voldoende geluidsdicht, de badkamer is werkelijk net geschikt om met 1 persoon in recht te staan, de airco/ verwarming werkte niet.

Locatie. Het hotel ligt in een van de meest mooie winkelstraten en vlakbij verschillende musea.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Leuk hotelletje voor een eerder "beperkt" budget in het oude centrum.

Eigenlijk geen minnetjes conform prijs-kwaliteit

Aangeduid met 3 sterren, doch al veel minder gehad voor die quotering. Kleine maar gezellige kamer. Goed en degelijk ontbijt voor deze categorie, perfect gelegen om het oude stadsdeel van Amsterdam te bezoeken.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Fantastische ligging, prima kamers

De kamer gaf ons niet echt het gevoel van een 4-sterren hotel. We misten een föhn, sfeerverlichting (alleen felle plafondspots) en leeslampjes bij het bed (alleen mini-lampjes die weinig licht gaven), broekenpers. De matrassen waren redelijk.

Vooral de locatie van het hotel is top. Centraal in Amsterdam, alles op loopafstand. De dunne zomerdekbedden werden op ons verzoek aangevuld met een extra deken. Kamer was netjes schoon, kleine maar nette badkamer. Redelijke matrassen.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Wat een vriendelijke mensen en goede service!

Een onverklaarbare harde zoem op onze kamer??? Daardoor niet zo goed geslapen. Wel een gratis ontbijt aangeboden gekregen ter compensatie. (en oordopjes...:) ) Ze gaan uitzoeken waar de zoem vandaan kwam!

Wat een vriendelijke mensen en goede service! Een prima kamer (heerlijke bedden!) met badkamer. De locatie was ook top! Lekker ontbijt! Zeker tot ziens!

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Fijne locatie, aardig personeel

Badrand was niet schoon, verlichting: één spot ging aan/uit, kamer erg klein, geen kapstok om jas op te hangen, in de kast geen kleerhangers.

Fijne locatie, aardig personeel

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Ondanks de locatie vond ik de prijs/kwaliteitverhouding belachelijk

Er hing een riool lucht in de kamer. De matrastopper bewoog alle kanten op bij draaien in bed. De nachtlampjes konden niet uit en er zat geen stopcontact naast het bed.

Het personeel was heel aardig, vooral aan de balie

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Praktische uitvalsplek

Het is een kleine kamer: deze voldoet, maar erg krap bewegen

Zeer practische locatie als uitvalsplek voor stedentrip en bezoek aan gekende toeristische attracties

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

ik zou niet meetr kiezen voor dit hotel.

Ik heb gemeld dat er kleine fruitvliegjes in de badkamer vlogen, kwamen uit de wastafel maar heb hen de kamer uitgemept. Helaas is er 1 dood aan de muur, zwart vlekje dus mijn fout, belsist geen schoonmaak achterstand.

De kamer was wat zielig, een 1-persoons zonder frunnik, badkamer prima. Ontbijt prima. Bed erg koud, dunne deken en heb me maar aangekleed. Hoorde bij receptie dat ik had kunnen bellen maar dat doe ik snachts niet zo snel. Zelf opgelost.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Echte gastvrijheid op topstek!

Ze moeten echt een betere koffiemachine aanschaffen en nog eens goed naar de kwaliteit van de koffie kijken! :) Verder was alles OK!

Ik ging helaas 's avonds door mijn enkel, na de spoedopvang 's nachts terug. Toen en de volgende ochtend geweldig (en gratis) geholpen door personeelsleden om mij naar mijn kamer te brengen en weer te halen met mijn bagage, door het ontbijt aan tafel op te bedienen enz. Echt gastheer/-vrouwschap, echte gastvrijheid!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Een goede uitvalbasis voor een citytrip in Amsterdam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het uitchecken : balie leek overvallen, iedereen stond daar om 11u. Er was geen haardroger op de kamer

De ligging van het hotel is zonder meer subliem

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Kamer viel tegen

Zeer kleine kamer zonder kast of andere basisgemakken. Schoonmakers willen al vanaf 9 uur naar binnen en zijn hierin erg persistent.

Locatie is gunstig voor museumbezoek.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Voor herhaling vatbaar.

De kamer en badkamer waren aan de kleine kant en voor onze kamer op de tweede verdieping ontbrak een lift. Er was geen restaurant, maar dicht in de buurt wel veel eetgelegenheden.

Erg vriendelijke bediening en geweldige locatie. Erg rustige kamer.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

De man die werkt bij de resectie nacht is een enorme...

De man die werkt bij de resectie nacht is een enorme arrogante man niet behulpzaam ontzettend irritant en denk wel zeker weten dat anderen dit ook vinden en vonden

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Vergissing in boeking van het aantal kamers.

Vergissing in boeking van het aantal kamers. Had 3 geboekt maar stonden maar 2 kamers in de reservering. Maar is toch goed gekomen. Verder deed de verwarming het niet in de kamers. Moesten met kleren aan slapen. Had best wel gecompenseerd mogen worden in de prijs. Doen ze namelijk wel in andere hotels! Jammer dat er geen shuttleservice was van CS naar hotel. Misschien toch een idee om over na te denken?

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Wel schoon maar slecht geslapen door de herrie!

Kamer was te krap en heel veel lawaai in de gang. Je kon gewoon alles en iedereen horen! Zelfs de schoonmaakkar kon je hee goed horen!

Kamer was mooi schoon

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Je betaald voor de locatie

Kleine kamer, kleine straal douche, klein bed, vlekken op de muren/spiegels. Schoonmakers kwamen 2x binnnen terwijl wij aan het slapen waren.

Teleurstellend, benauwende kamer voor 300 euro, goedkoop excuus met valutparkingplunder

Foto op website voor kamer voor 2 personen is totaal niet realistisch, er zit geen normaal raam in deze benauwde kamer maar, een klein zolderraampje [kijk foto 4e verdieping op het dak] voor 300 per nacht!!! Verder hadden wij " valute parking", auto hadden wij om 13.00 uur met knipperlichten aan neergezet VOOR DE HOOFDINGANG HOTEL, en deze zou dan opgehaald worden, om 03.30 uur kwamen wij terug naar het hotel, ons auto stond er nog met de alarmlichten aan, dus ruim 14 uur lang te knipperen voor de hoofdingang, sleutel lag gewoon bij de receptie, geen hotelmedewerker die dat signaleerde, dus niet klantgericht en meedenkend personeel, en als excuus gebruiken dat het de stagiaire niet goed doorgegeven had. Schijnbaar verdienen zij zakken met geld omdat er geen tegemoetkoming was voor deze plunder, maar ja, vaste gasten zal dit hotel niet hebben, alleen toeristen.....

Locatie perfect

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Teleurstellend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te kleine kamer voor 140 euro. Nr 204. Enge nauwe gangen. Geen trappenhuis naast de lift. Na een telefoontje van mij voor een grotere kamer bleek ik al de betere te hebben. Wilde ook meer betalen. Ik had een jarige bij me werd 90. Dat vonden ze zo leuk dat ze de kamer zouden versieren en een verrassing. Niet gebeurd. Zie je ook dat de prijs naar €89 was gegaan. Kruimels en stof op de gang. Zal iedereen aanraden daar nooit ooit te logeren

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Tegenvaller

Kamer erg klein, prijs-kwaliteit verhouding erg slecht. Personeel niet professioneel, zat ook op telefoon terwijl wij aan de balie stonden

Jongedame die de incheck deed was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Rip off in de PC Hoofdstraat
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer. Had een deluxe kamer besteld en kreeg een standaard op de 4de verdieping. 's nachts was het koud. Piepkleine badkamer. Reclameren hielp niet bij de van origine spaanse man achter de balie. Hij zij het zijn allemaal deluxe kamers. Dat is onzin. Je kan verschillende kamers boeken.

De locatie.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Not worth the three stars

Personeel niet vriendelijk, bot en onhulpzaam. Zeep dispenser in badkammer uit het muur gevalen en op grond. Gebroken stukken in douche. Bed ongelijk, lager aan de rechter kant.

Schoon en goede locatie

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Goede prijs-kwaliteitverhouding komt door een aanbieding van...

Goede prijs-kwaliteitverhouding komt door een aanbieding van €158 voor 2 nachten. Bij normale prijs zou de prijs-kwaliteitverhouding ongunstig uitvallen.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Ondanks dat t niet zo groot was een heerlijke nette kamer...

Ondanks dat t niet zo groot was een heerlijke nette kamer niet weg gestopt omdat ik alleen was. De locatie is super alles op loopafstand. De wifi werkt perfect!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Jammer

We kregen een kamer naast de lift waardoor er snachts telkens een lichtflits te zien was door de kamer van de lift die telkens naar boven en beneden ging. Ook was er in de ochtend vanaf half 9 heel veel herrie te horen boven ons en om ons heen. Vanaf 9 uur niet meer kunnen slapen omdat er werd gestofzuigd in de gang. We hebben onze late checkout gecancelled en zijn meteen in de ochtend weg gegaan. Flutnacht voor ons.

De ligging van het hotel in de stad
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De booking.com reservering was in het hotel niet bekend. Opnieuw boeken, ter plaatse, duurde zeker 30 minuten. Wifi werkte slecht, kamer piepklein. ontbijt redelijk.

De ligging van het hotel in de stad

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Te klein en te duur voor je geld

Kleine kamer, geen zeep (was niet bijgevuld). Wastafel afvoer was verstopt. Stank in badkamer.

Personeel was erg vriendelijke en professioneel. Kreeg een upgrade naar een grotere kamer.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Kamer niet nodig en niet gebruikt en ook door Booking.com geprobeerd te annuleren minder dan een uur na de boeking. Volledig geen flexibiliteit bij centrale reserveringen Pm te annuleren. Was een grote beurs in Amsterdam en deze kamer was heel makkelijk weer te verkopen geweest. Als ze mij voor 50% hadden laten annuleren hadden ze nog meer kunnen verdienen dus nog stom ook. Kamer niet gebruikt maar was in souterrain en kleurloos. Nooit meer!

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Slechte slaapkamer

We waren 30 jr getrouwd en hadden een normale slaapkamer geboekt we sliepen in de kelder een muffe en zeer kleine slaapkamer Het was net een grote kast Een grote domper , gevraagd om een andere kamer maar alles was vol Gezegd dat als we dit tijdens het boeken hadden geweten nooit voor dit hotel hadden gekozen!!!!

Het ontbijt was heerlijk en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Prima verzorgd kort verblijf.

Het ontbijt was prima verzorgd. Wat ons wel opviel dat niet elk personeelslid op de hoogte was over de service van het aanbieden van de latte en capocino. Er werd ons gevraagd het formuliertje in te vullen omdat we ontbijten. Vermoedelijk hadden ze het zelf niet gelezen of was er een taalbarriere. De kamer was prima verzorgd. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Personeel was erg vriendelijk.

Werkzaamheden buiten de weg. Kan gebeuren. Gevraagd naar rustige kamer. Vervolgens in de kelder gestopt, die zeer gehorig is. Bovendien nare geur. Om uit te checken 15 minuten in de rij gestaan.

Personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

1.Advies Parkeren. Niet naar hotel te rijden gezien werkzaamheden aan de weg, dus ook niet dat advies geven. 2. Bij telefonisch contact: keuze maken voor taal. Vervolgens na Nederlands kiezen alsnog in Engels moeten praten (tot 2 x toe), in je eigen land bovendien. Vraag het dan ook niet!!

Zeer goede service bij inchecken, meedenkend en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Intens cultureel, frustrerend ongemakkelijk

Geen waarschuwing bij boeking dat hotel NIET per auto bereikbaar is. Er is ook GEEN parking maar je betaalt wel 55 € aan "valet-parkeerhulp"... Je moet daar 1/2 uur op wachten bij aankomst en je moet TWEE UUR op voorhand zeggen wanneer je de auto nodig hebt. Kamer was gehorig want vlak naast de lift! Bed was hoogst oncomfortabel: te dunne matras op houten plank. Heb drie dagen last van lage rugpijn gehad. Badkamer belachelijk klein: letterlijk geen elleboogruimte om tanden te poetsen, je moet scheef op het WC gaan zitten en dan nog poken de houders van de WC-papierrol in je schouder en ribben. De deur van de douche opent net ver genoeg om je erdoorheen te wringen. Iets zwaardere mensen zullen hier van douchen moeten afzien. Je moet ook uitgaan voor middag en avondeten want het hotel serveert (behalve voor groepen van 20 of meer) enkel ontbijt.

Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Ligging is top voor museumgangers zoals wij (maar de gigantische grondwerken bederven het grotendeels. PC Hooftstraat en Stadhouderskade zijn een ramp en daar ligt nou net het hotel, (zie foto)

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Subliem

De wegeniswerken die starten tijdens de laatste nacht.

De ligging was uitstekend. Vanuit het hotel hadden wij een goede verbinding met de rest van de stad.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Veel te duur voor wat geboden wordt!

Helaas is de inrichting en het comfort absoluut niet in verhouding met de locatie en al zeker niet met de prijs. Kort gezegd veel te duur voor wat ze bieden. Jammer. Met wat meer zorg voor de afwerking, inrichting en hygiëne zou het een goed hotel zijn.

Prachtige locatie vlakbij het museumplein

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Geen lawaai gehoord.

De topper op de matras verschoof steeds, bij gewoon ( slapen) gebruik.

Geen lawaai gehoord. Handig koffie en thee blad. Fijn personeel bij de receptie!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Ligging was perfect.

Superkleine kamer met 2x bedden van 70 cm breed. In eerste instantie was de kamer ook zo klein dat je amper in en uit bed kon komen. We kregen na vraag wel direct een iets ruimere kamer, maar nog wel 70 cm brede bedden. Waterkoker was niet te gebruiken omdat het snoer niet bij t stopcontact kwam.(overigens slechts 3 stopcontacten midden op de muur zodat je je telefoon op de grond moest leggen )

Ligging was perfect.kamer was vrij nieuw ingericht. Nette maar erg kleine badkamer. Schoon.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre