Beoordelingen over Best Western Museumhotels Delft 4-sterren

Oude Delft 189, 2611 HD Delft, Nederland

#29 van de 34 hotels in Delft

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima verblijf.

Meer koffie / thee op de kamer, was nu erg karig met 1 thee en 1 koffie pp.

Het hele residentie waar wij verbleven was erg schoon en gemoedelijk ingericht.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Een uitstekend verblijf.

Eigenlijk viel niets ons tegen. Het hotel voldeed aan onze verwachtingen.

Een zeer sfeervol (veel kunst) hotel in het centrum van Delft vlak bij alle winkels, horeca en bezienswaardigheden. Mooie kamers met goede bedden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was basic maar verder goed. Het hotel is bijzonder goed met het openbaar vervoer te bereiken. Het heeft een centrale receptie en is verdeeld over verschillende (oude) panden met twee verschillende ingangen.

Het ontbijt was heerlijk met vriendelijke bediening.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kleine kamer was in orde behalve de schuine muren. We zijn beiden niet van de kleinsten en regelmatig liepen we dan ook met schouder/hoofd tegen de schuine balken. We waren verplicht om telkens licht naar voor gebogen boven het bed die muur te passeren. Geen aanbeveling voor een rugpatient hebben we ondervonden ...

Het ontbijt was heerlijk met vriendelijke bediening. Alles werd de hele tijd goed bijgevuld. Er was lekkere koffie !

Prettig hotel in centrum van Delft

Toiletartikelen werden niet aangevuld. Toen we na drie dagen echt alles hadden opgebruikt moesten we bij de receptie om nieuw doucheschuim e.d. gaan vragen. Ook het inmiddels gebroken plastic bekertje werd niet vervangen. We moesten maar een kartonnen bekertje van het koffiezetapparaat gebruiken... En dat als je €150 per nacht betaalt.

Wij hadden een suite in bijgebouw Résidence. Erg mooi. Goed ontbijt en fijne bediening. Goed gelegen vlakbij het centrum en de nieuwe parkeergarage Prinsenhof. (Uitgang Olofstraat, dan is het nog geen 5 minuten lopen).

De ramen van de kamer konden niet open, staat er dag en...

De ramen van de kamer konden niet open, staat er dag en nacht een airco te blazen met een vreselijk geluid. Onpersoonlijke inrichting en zonde van het mooie pand, daardoor sfeerloos. Blij dat we geen ontbijt hadden gereserveerd,want die ruimte is piepklein en ziet er niet gezellig uit. Nu in een leuke café ontbeten in het centrum. Een echte aanrader.

We hebben het naar onze zin gehad.

Om te douchen moest ik in het bad stappen. De ventilatoren werkten niet. (die hadden we wel nodig vanwege de warmte)

Vriendelijke bediening, prijs-kwaliteitverhouding is oké, heerlijk ontbijt, goede bedden, receptie steeds bemand.

Aangenaam en verzorgd!

Kamer onder het dak, waardoor vrij warm. Attent om 2 ventilatoren te plaatsen! Kleine maar zeer nette kamer en badkamer. Goed bed! Ontbijt was verzorgd.

Sfeervolle locatie, de omgeving bied veel mogelijkheden er op uit te trekken.

Oppervlakkig was het schoon, maar er gingen wel veel spinnen raggen en het en der zaten vlekken op gordijn. Voor de rest van het interieur wel schoon.

Personeel was erg gastvrijheid en accommodatie zo pittoresk. Het is een oud pand wat enorm mee helpt aan de bijzondere sfeer. Ligt aan het plein wat erg veel mogelijkheden bied om e stad te verkennen.

Het ontbijt was lekker en het personeel was vriendelijk.

Het was duper warm en er was geen airco, ook kon er geen enkel raam open gezet worden. Waardoor het heel warm en benauwd was op de kamer

Het ontbijt was lekker en het personeel was vriendelijk. De omgeving is super mooi en je bent onmiddelijk in het gezellige gedeelte van de stad.

De kamer lag in een gehorige steeg.

De kamer lag in een gehorige steeg. Het raam stond open en we kregen het niet gesloten. Pas de volgende ochtend zagen wij een raamstok in de hoek van de kamer staan. Het personeel heeft ons hier niet over geïnformeerd.

Hebben ECHT GENOTEN van ons bezoek aan Delft en Rijswijk, mede door het prima hotelverblijf.

- Het ontbijt was lekker, maar had in de totaalprijs kunnen inbegrepen zijn. - Koffiezet : de "potjes" moesten er omgekeerd ingezet worden om het deksel te kunnen dichtduwen, Tip : vermelden in de handleiding. - Jammer dat je alleen in de parkeergarage verderop kan parkeren, maar wel begrijpelijk in zo'n mooie stad met smalle straatjes en oude gebouwen.

Perfecte ligging om Delft te bezoeken: Vermeer Museum, Botanische Tuin, Grote Markt, boottochtje, leuke straatjes+terrasjes, vriendelijke mensen. Ook niet zo ver v.h. Rijswijk-Museum (Papier Biënnale).

Perfekte lokatie en bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel; jammer van de uitgewoonde kamers.

Schimmel in de badkamer was vorig jaar al gemeld en is nu nog steeds niet verholpen. Kluisjes zijn ook broodnodig aan vervanging toe!!!!!

Perfecte lokatie en uiterst vriendelijk personeel.

2x korte stedentrip goed bevallen. Delft is de moeite waard.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Bij aankomst de koffie/theefaciliteiten niet aangevuld. Geen aanwezigheid baliepersoneel overdag in achterste gedeelte (2e/3e overnachting). Geluid airconditioning 's nachts storend. Tip: maak wat leuks van de binnenplaatsjes.

Vriendelijk personeel,behulpzaam bij verkeerde boeking omzetten. Ligging. Aanwezigheid 1-persoonskamer (1e overnachting) is een plus. Plek voor fiets.

Perfect gelegen hotel

Wat ik erg jammer vond is dat de kamer en de badkamer van kamer 16 geen enkel raam had dat open kon. Alles zat potdicht met voorzetramen die niet weggehaald konden worden.. Hierdoor was de kamer warm en benauwd ondanks de mooie hoge plafonds. Er stond wel een ventilator die hielp wel. Maar ik voel me benauwd in een kamer waar geen raam open kan. Andere kamers in het hotel hebben volgens mij wel ventilatiemogelijkheden.

De ligging is perfect! Kamer is schoon en bedden comfortabel. Een heel leuk hotel midden in historisch centrum. Aanrader!

Hygïene
    • Standaard Eenpersoonskamer

Deur kast kon niet hellemaal open vanwege dranger deur van de kamer. Was er weinig ruimte om bij de kast te komen. Voor de rest echt een aanrader.

Hygïene

Een prachtige accommodatie in het midden van de stad.

Een ideaal verblijf na een fietstocht langs Nederlandse steden. Vriendelijk onthaal en alles conform de gemaakte afspraken zoals plaats voor onze fietsen.

een dagje cultuur in Delft
    • Standaard Eenpersoonskamer

Onze kamer was op de begane grond, naast een weggetje met veel voetgangers en fietsers. We hoorden 's nachts de mensen langskomen maar hadden daar niet echt last van.

De locatie was super, het personeel was vriendelijk.

Fantastisch hotel in een toffe, rustige stad.

Ik kan er geen vinden.

De kamer was groot en rustig. Het ontbijt was zoals altijd zeer lekker en uitgebreid. Hotel is zeer goed bereikbaar en ligt pal in het centrum

uitstekend

uitstekend ontbijt, verrassende kamer met twee niveau's en interne trap. slapen op zolder met uitzicht op het centrum. Kamer 220 is overigens niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Een slechte nacht in een leuk hotel.

De kamer lag direct aan een drukke doorgang die de gehele nacht actief gebruikt werd. Door de slechte geluids-isolering (enkel glas en ouderwetse schuiframen- museum) kon je gesprekken woordelijk volgen en was het of fietsen en scooters door de kamer reden. Bij kamers die aan het binnenplein grenzen zal dit niet het geval zijn.

De ligging en de inrichting van het hotel (museum hotel)

Ons verblijf in dit beste hotel van Delft was wederom een waarlijk plezier.

Helemaal niets !!

Altijd een plezier om in jullie hotel te komen!! En deze keer kregen we vanwege onze goede review een gratis ontbijt aangeboden. Wat een klasse, wat een super benadering van een zeer trouwe klant !!

de locatie

De kamer was niet goed schoongemaakt, veel haar in de badkamer en stof in de kamer. Na dat we het hebben laten merken is opnieuw schoongemaakt maar onder het bed lag nog veel stof en een lege fles water van de vorige gasten. Matras v h bed is erg zacht. De extra bed voor de kinderen is niet comfortabel genoeg.

de locatie

leuk weekendje weg met kids

duur parkeren in de buurt maar kan hotel niet aan doen natuurlijk :)

uitgebreid ontbijt met vers fruit en veel keuze in brood, vriendelijk personeel! prijs kwaliteit zeker in orde

Heerlijk hotel midden in het centrum

Doordat er niveauverschil in de diverse ruimtes zaten was het s'nachts oppassen geblazen als je de wc wil bezoeken, als het donker is kan dat een minpunt zijn en kunnen er ongelukken gebeuren, een klein infrarood lampje wat aanspringt als je naar de wc zou gaan zou wel helpen denk ik.

Het was een ruime kamer (junior suite), kamer was schoon er zaten koffie/thee faciliteiten op de kamer, er waren heerlijke ruime bedden aanwezig, ondanks midden in de stad tegenover de oude kerk, was het heel rustig

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Te luidruchtig helaas, deed het hele (verder goede) verblijf teniet.

De kamer was enorm luidruchtig! 's Avonds konden we bijna letterlijk horen waar de gesprekken van onze bovenburen over gingen. We hebben ook de hele nacht wakker gelegen van het gesnurk van onze bovenbuurman. Dit heeft ons verblijf negatief beïnvloed. Bij thuiskomst hoorde ik van familie dat dit bij Best Western altijd het geval is (de slechte geluidsisolatie). Geen Best Western meer dus, want een goede nachtrust is juist het belangrijkst van een hotelovernachting.

Ontbijt was goed, centrale ligging was goed, sanitair was netjes en vrij nieuw, bed lag goed

Prima hotel voor een weekend trip

Schoonmaak van de kamer en badcel Veel spinraggen tegen plafond in de badkamer Ook onder het bed spinraggen Kan beter worden gestofzuigd

Ontbijt was prima aardig personeel

Goed bed, midden in Delft.

De muziek op de gang stond om 11 uur 's avonds nog zo hard dat ik er niet van kon slapen. Dat was een tegenvaller.

Het was een erg goed bed. En een badkamer met bad en douche is ook een grote plus.

Ik kom met grote regelmaat terug in dit fijne hotel. Dat zegt toch genoeg. Op Booking.com voordelig

Ontbijt is simpelweg te duur. Jammer dat er geen speciale regeling is met de Phenix parkeergarage om de hoek. €30 per dag is toch behoorlijk veel en als je tussendoor de auto gebruikt kan het nog oplopen tot makkelijk €40 of €50,-... :-((

Lokatie en service

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Het ontbijt had voor mij zeer goede...

Het hotel is in een oud gebouw en mijn kamer was enigszins gehorig, maar ik heb er weinig last van gehad.

Het ontbijt had voor mij zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en omvatte onder meer krant, vers fruit, ei, ambachtelijk brood en veel variatie voor het beleg. WIFI ook in orde. De leden van het hotelpersoneel waar ik mee te maken heb gehad waren zeer vriendelijk en erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Heerlijk, top locatie midden in centrum en toch lekker rustig slapen.

Iets te dun dekbed. En hoewel de kamer volledig schoon was lag er ergens een onsmakelijk plukje haar. Maar dat werd zeer sympathiek opgelost en excuses met een gratis drankje in de bar. TOP SERVICE!!

Ruime kamer en twee persoons bed (zonder gleuf er tussen). Super vriendelijke medewerkers. Zeer betrokken en persoonlijke gastvriendellijkheid. Verrassend voor een keten hotel.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prachtige, grote familiekamer pal in het historisch centrum.

Niets te verbeteren aan het hotel. Waar de gast rekening mee moet houden, staat al op de site: - Geen parking. Delft centrum is alleen voorbehouden aan vergunninghouders ! - Het hotel ligt in hartje centrum. Houd dus rekening met nachtelijk straatlawaai (tot 1h).

We bestelden een 'familiekamer' met slaapbank voor "2 kinderen t.e.m. 12 jaar". Toen we 's morgens aankwamen. was de slaapbank al als bed gedekt. Het bleek een uiterst comfortabel tweepersoonsbed te zijn, uitstekend voor onze zesjarige zoon. De kamer (nr. 107) is daadwerkelijk groot genoeg om er met zijn drieën (vieren) in te verblijven en aldus kan je dus met je hele gezin in historisch Delft verblijven.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Super leuke relaxte plek

Zeep in plaats van 2 bodylotion was leuk geweest. Aan de ander kant zeep heb je meestal zelf bij je. Het koffieapparaat super leuk dat het er stond maar wel erg lastig om te bedienen en 2 koffiepadjes vond ik ook wel wat weinig.

Heerlijke grote kamer aan de voorkant met uitzicht op de kerk . Heerlijk ontbijtje en zeer vriendelijk personeel. Kamer was nog niet klaar rond de aankomst tijd die we hadden door gegeven maar was ook niet erg Gezellig Delft ingewandeld Leuke winkels vlakbij ook leuke eetgelegenheden koffie tentjes Leuke stad

Goed hotel midden in het centrum,vriendelijk personeel.

Dat wie niet bij het hotel konden parkeren. Daarom hadden we fietsen meegenomen. Die konden we in een binnentuin stallen.

Prima gevarieerd en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Ontbijt was acceptabel.

lawaai van de trap en van boven.

Ontbijt was acceptabel. De kamer ligt ongeveer naast een stalen trap en dat geeft veel lawaai. De badkamer was op het oog schoon maar een vreemd " luchtje".

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima hotel op praktische locatie met goede prijs-kwaliteitverhouding.

Geen reserverol toiletpapier, de aanwezige rol was bijna op. Daarom maar een rol uit het toilet op de gang gebruikt. Parkeergelegenheid is een heikel punt, de nabijgelegen Phoenix parkeergarage hanteert sinds 3-1 een uurtarief van 3 euro en geen dagtarief meer! Daarom de auto verplaatst naar de Zuidpoortgarage op 15-20 min. lopen! Daar wel dagtarief van 16 euro. Bij het hotel alleen parkeren voor vergunninghouders.

Uitstekende kamer met fraaie badkamer, in Residence. I.v.m. vroeg vertrek geen ontbijt genot. Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Hotel is zeer centraal gelegen, op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden van Delft.

Centrale locatie, prima net hotel.

Informatie over parkeergelegenheid nabij hotel (waar wel of juist niet parkeren; in Delft is parkeren in centrum lastig).

Centrale locatie, prima net hotel.

Nette kamer, vriendelijk personeel maar versheid en beperktheid ontbijtbuffet valt tegen.

De afstandbediening en de föhn deden het niet, ook de shampoo in de badkamer was leeg. Ontbijtbuffet viel tegen: beperkte keuze en meerdere voedingswaren waren duidelijk niet vers.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamer was netjes.

Het was een goede overnachting in het Oude centrum van Delft perfecte ligging !!

Het uitzicht., onbruikbaar koffiemachine, en een VAN in de winter is. iet echt nodig ...

Het is een prachtige locatie ,het was schoon, in een prachtig monumentaal gebouw .

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Delft is een zeer mooie stad waar het rustig is en je lekker kan eten en rustig shoppen.

We hadden een kamer aan de straat kant en er is toch wel wat lawaai omdat het oudere niet geïsoleerde ramen zijn. Er kwam ook wel wat koude lucht naar binnen omdat de ramen niet volledig te sluiten waren.

Tof hotel in het centrum van Delft met ruime kamers en zeer ruim bed. Ontbijt was zeer lekker en met uitgebreid aanbod.

matig voor een 4-sterrenhotel

de ontvangst bij de receptie was niet vriendelijk. in de kamer was een lamp stuk waardoor er weinig licht was. de deur van de minibar bleef openstaan. werd profesorisch verholpen door viltjes eronder

het ontbijt was goed en de ligging van het hotel ook

Heerlijk vertoeven!!!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik vond het een nette kamer met alle voorzieningen. Heerlijk geslapen. Goed ontbijtbuffet. En de ligging is super, midden in Delft!! Ik heb het erg gezellig gehad.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Reden om terug te keren in de donkere dagen voor kerst

muziek bij ontbijt te luid en helaas niet sfeervol gekozen in kersttijd

Rustige uitstekende kamer, op verzoek begane grond. Kerstsfeer in lounge en een zeer gevarieerd ontbijt. Zelfs echte kaarsjes op de tafel.. Locatie prima, midden in centrum.Loopafstand station , uitstekende restaurants en bezienswaardigheden in de buurt.

Prettige en luxe kamer in een gezellig hotel in het centrum.

Helaas was het koffiezetapparaat kapot. Maar er kwam de volgende dag een nieuwe! Netjes geregeld!

De kamer was heel mooi. Ik heb gevraagd of het mogelijk was om een badkamer met ligbad te krijgen en deze kregen we.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Fijn hotel!

Inchecken kan pas vanaf 15:00 en uitchecken tot 11:00. Beide tijdstippen zouden wat ruimer mogen, dus eerder in- en later uitchecken.

De mooie historische panden.

• Standaard Eenpersoonskamer

Het was erg warm. verwarming hoeft niet aan in zo'n kleine kamer. Na even luchten was het snel beter.

Heerlijke douche, compleet ingerichte kamer. Prettig bed.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Fantastisch weekend gehad in Delft. Ik kan dit hotel iedereen aantaden.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Ruime kamer, gezellig ingericht, fijne badkamer. Alleen koffie/thee-apparaat op de kamer was voor ons te ingewikkeld om te gebruiken. Verder was de ligging van het hotel ideaal. Midden in het oude centrum, dus we konden alles te voet doen. Prachtig!

Prima stedentrip hotel.

Locatie heel erg goed voor een stedentrip. Verder netjes, en gemiddeld, niet excellent. Vriendelijke mensen. Het hotel en de faciliteiten zijn erg "op leeftijd".

Het verblijf was goed

Dat er helemaal geen parkeergelegenheid is. Zelfs niet om alle zware koffers uit de auto te halen.

De mensen deden heel erg hun best om aan onze wensen tegemoet te komen. Twee van onze gasten kwamen terug van Jordanië van een projectenreis en hadden 's nachts gevlogen. We hadden verzocht wat vroeger in de kamer te mogen, zodat ze nog even konden douchen en omkleden voordat ze mee naar een feest konden gaan. Alles werd in het werk gesteld aan deze vraag te voldoen. Op onze vraag voor een strijkijzer werd snel en correct gereageerd. Veel dank voor deze goede service.

Comfortabel geslapen midden in Historisch Delft.

Ik had een kamer met tweepersoons bed geboekt en hier ook nog een speciaal verzoek voor gedaan. Desondanks kregen we een kamer waar twee eenpersoonsbedden aan elkaar waren geschoven. Een kamer met tweepersoonsbed bleek lastig te vinden waarna we wat achteraf in een kamer met een twijfelaartje belanden.

Personeel was vriendelijk en deed haar best om speciale verzoeken mogelijk te maken. Ook was ik in eerste instantie geüpgraded ten opzichte van mijn boeking. De locatie is super midden in Delft.

Helaas blijft het niet acteren van het personeel hangen, terwijl het een mooie locatie is.

Was met mijn moeder van 75 waarvoor het trappen lopen tegen viel. Was in veronderstelling dat er een lift was. Daarnaast was het thee en koffieapparaat stuk gedurende het verblijf. Ondanks dat we de eerste dag meteen melding hadden gedaan. Dat was teleurstellend.

Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Raam naast de straat doordat we op de begaande grond zaten. Voelde niet prettig om ' s nachts open te houden

Mooie schone kamer Leuke extra's koffie en thee op de kamer... appeltje bij de receptie

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel.

Verwachting van de bezoeker managen door aan te geven dat er geen restaurant in het hotel is. Niet dat ik het heb gemist, want er zijn eetgelegenheden genoeg in de nabijheid van het hotel.

Ontzettend goed, uitermate vriendelijk, behulpzaam en persoonlijk ontvangst. Bedankt hiervoor. Prima ligging. Leuke kamer.

De plek in de stad is goed, maar had meer service en gezelligheid verwacht. Is best duur hotel.

Sliep in het straatje, niet in het hoofdgebouw op Oude Delft of Phoenixstraat. Je komt daar geen mens tegen; ook geen personeel. Eenzaam verblijf en ongezellig zo.

Goed geoutilleerde kamer, zeer ruim van opzet.

Prima hotel in Delft maar zie mijn opmerkingen.

Onze kamer (205) lag op de bovenste verdieping. Een zolderverdieping met behoorlijke schuine wanden. Douchen was bijna onmogelijk. De douche was namelijk gesitueerd onder de schuine daken waardoor wij, met lengtes rond de 1.85 meter, niet/nauwelijks onder de douche konden staan. Wie heeft in godsnaam zo'n indeling kunnen bedenken. Zorg er dan in ieder geval voor dat alleen kleine mensen geboekt worden in deze kamers.

Locatie was perfect, midden in het centrum van Delft. De bedden waren prima, het ontbijt was top!

Een leuk en gezellig hotel, met het centrum van Delft letterlijk naast de deur!

Geen eigen parkeergelegenheid, maar de Parkeergarage Phoenix is op loopafstand. Kosten €18 per dag. Auto is niet nodig voor het centrum, dat is allemaal op loopafstand.

Supermooie locatie, 3 gebouwen met elk een eigen ontbijtruimte. Ontbijt is knus en goed verzorgd. Kamer was ruim, schoon en goed ingedeeld. Zeker een aanrader als je een bezoek wilt brengen aan Delft (een leuk centrum!)

De locatie van 't hotel is absoluut perfect.

Eigenlijk niets...

De locatie van 't hotel is absoluut perfect. Vrijwel tegenover de Oude Kerk en vlak naast De Prinsenhof. Uitgaans gelegenheden zijn op loopafstand. Een volgend verblijf in Delft zal in ieder geval opnieuw beginnen bij dit hotel.

Prima hotel voor zijn prijsklasse in een leuk stadje op mensenmaat.

Lekker ontbijt (geen grote luxe maar alles wat bij een ontbijt behoort in deze prijsklasse). Vriendelijk en gedienstig personeel. Verzorgde en goed onderhouden kamer. Het hotel is zeer goed gelegen (op 5 minuutjes wandelen van het centrum maar maar later op de dag een zeer rustige buurt). Treinstation dichtbij en openbaar vervoer naar Den Haag stopt op 100 meter van het hotel. Restaurant Vanderdussen (op 200 meter) is uitstekend en toch betaalbaar. Wij logeren steeds in dit hotel wanneer we in Delft verblijven.

goede locatie, slechte manieren.

Omdat we wisten dat er geen honden mochten slapen, hadden we een andere slaapplaats voor ons hondje geregeld. We moesten wel nog inchecken, waar ons hondje bij was. We kwamen binnen bij de receptie met hond, en toen we meldden dat hij niet bleef slapen was het oke. Tot zover allemaal nog prima, maar toen we na het betalen even bij de receptie op de rest van ons gezelschap wilden wachten moesten we onmiddellijk het pand verlaten. We werden zonder pardon op straat gezet, waardeloos. Dit zijn eenvoudigweg slechte manieren, zo ga je niet met gasten om.

Hotel in hartje centrum
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer had een klein raam, waardoor het erg warm bleef in de kamer. Dikke dekbedden ook! Jammer genoeg geen airco. De verlichting in de kamer vond ik matig. Ik miste een goede leeslamp bij het bed.

Prima ontbijt. Complete en ruime kamer. Mooie grote badkamer. Zag er allemaal als nieuw uit. Vriendelijk personeel.

Niet echt 4 sterren.

Badkamer is superklein (zelfs voor 1 persoon. Ontbijt is geen 4 sterren (geen vers fruit op zondag). Crossant niet van een warme bakker. Instructie voor Uitschakelen airco: "demonteer display en maak bekabeling los".

Kamer was hoog en stijlvol gedecoreerd. Goede ligging.

Keurig hotel op superlocatie, helaas wel gehorig

Erg gehorig, zowel van andere kamers als van buiten. Met de ramen dicht konden we de mensen op straat nog letterlijk horen praten

Ruime schone kamer dichtbij de markt

Erg fijn verblijf!

De airco deed het niet erg goed, maar op een dag dat het 35*C is in Nederland is alles moeilijk te verkoelen.

Locatie midden in het centrum maar zonder overlast daarvan.

er moet echt iets gedaan worden aan de verluchting in de kamers

Het was zeer warm en in onze kamer kon de venster niet worden opengezet, er was ook geen airco. Het was er snikheet en de luchtkwaliteit was zeer ondermaats. Echt beneden alles.......

de ligging

Netjes, sfeervol en mooie lokatie.

Er kon geen raam open. In het weekend dat wij er waren was het erg warm en de enige verkoeling was een ventilator. Ramen waren allemaal geblindeerd, dus geen zicht naar buiten.

Erg mooie locatie midden in Delft. Kamers dik in orde, netjes en schoon. Wij zaten in de zogenaamde "Residence". Er zijn 3 verschillende lokaties van het hotel (vlak bij elkaar). Parkeren (voor een goede prijs) is gemakkelijk in de garage op 5 min. loopafstand.

lekker dagje uit

doucheruimte erg krap

heerlijk koel vanwege goede airco, fijne bedden, centrale ligging, lekker stil op de kamer, koffie en thee zelf te zetten op de kamer

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Goede locatie in het centrum van Delft

Onze kamer lag aan de gracht naast de kerk: vrij gehorig. 'S ochtends vroeg begint men met restauratie werkzaamheden aan de kerk met de radio aan.

De serveerster van het ontbijt is bijzonder vriendelijk en opgewekt! Gaat speciaal voor mij croissantjes afbakken!

Wij hadden twee nachten geboekt en de eerste nacht een kamer waarbij we niet konden ventileren. Het was erg warm in de kamer en de ramen konden helaas niet open en er was ook geen andere vorm van ventilatie. Dit vonden we echt een tegenvaller! Gelukkig konden we de volgende ochtend verhuizen naar een andere kamer. Deze was groter, met bad en de ramen konden wel open. Voor ons een vooruitgang en dat mocht ook wel na een slechte eerste nacht..... Verder zit het hotel wel vlak naast de kerk en dus werden we regelmatig wakker van de klokken. Oordoppen schelen wel iets, maar niet helemaal....

Het ontbijt was uitgebreid en lekker! Het uitzicht mooi en het personeel vriendelijk en behulpzaam. De locatie is top, alles is op loopafstand.

Fijn hotel midden in Delft.

Gehorig. We hadden de tv gewoon aan, maar daar had de benedenbuurman al last van.... Verder in de kamer een naar trapje.

Fantastische bedden in een zeer ruime kamer.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

De locatie was goed!

De kamers waren gehorig. Wij sliepen aan de voorkant. Wij konden goed horen wat er op straat gebeurde.

De locatie was goed! Je loopt zo naar de verschillende bezienswaardigheden en restaurants.

Bij Best Western weet je wat je krijgt, een goede kwaliteit

Enige minpunt was dat de badkamer en WC vanaf plusminus 1.70 meter met transparant glas was afgeschermd. M.a.w. je kon zonder al te veel moeite zien wat je kamergenoot uitvoerde aldaar. In de meeste gevallen zullen het stellen zijn in deze kamer en dat het dan niet zoveel uitmaakt, maar dat was in onze situatie niet het geval.

Bij Best Western weet je welke kwaliteit je kunt verwachten. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. De kamer bleek in één van de drie panden van dit hotel te zitten. Dus we moesten een stuk buitenom lopen en de kamer lag niet in het pand aan de Oude Delft maar aan de Phoenixstraat. Dat was niet erg omdat de kamer rustig gelegen was en het ontbijt er ook geserveerd werd. Kamer was groot genoeg, alleen jammer van het kleine raam. Maar ja, het is een historisch pand, daarin maak je niet zomaar een raam bij. Het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Het ontbijt was zeer goed.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Beste, de wifi-verbinding was niet geweldig. Kleine tip: iets duidelijker maken dat mensen die wandelen vanaf het station vaak aan de achterkant verschijnen, en de volledige steeg nog door moeten lopen. Wij hebben bij aankomst 2x aan een verkeerde deur staan bellen, die wel van het hotel is, maar waar niemand opent. Een klein bordje kan dit echter oplossen.

Het ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Jammer genoeg was het hotel op de dag van aankomst ' overboekt' door lekkage op net onze kamer.

Men heeft buiten een alternatief hotel niets extra aan kunnen bieden. Na aandringen wel een zogenaamd buskaartje wat uiteindelijk voor de tram bleek te zijn😟

De locatie van het Museumhotel is perfect.

Het bed en het kussen waren veel te zacht waardoor we geen oog dicht deden. Bovendien was het jammer dat de ramen van de kamer niet open kunnen waardoor er geen frisse lucht binnen kon.

De locatie van het Museumhotel is perfect. Het personeel was bovendien zeer vriendelijk en wees ons bv persoonlijk de weg naar onze kamer.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Ideaal hotel om Delft te ontdekken. Delft is heel leuk om een weekend te vertoeven.

In de familiekamer langs de straatzijde zijn de ramen enkel glas, waardoor we 's nachts wakker werden door luidruchtige mensen op straat.

De ligging is fantastisch! Mooi zicht op de oude kerk vanuit de familiekamer. Vriendelijk personeel. Appels aan het onthaal. Lekker en gezond!

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Geen ontbijt.

Men had moeten waarschuwen voor extreme kerkklok lawaai (voorkant kamer vlak bij kerktoren) en kamer achter moeten aanbieden.

Geen ontbijt. Kamer niet compleet door renovatie, dit is wel mede gedeeld.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Museumhotels Delft