Beoordelingen over Hotel Nehalennia 3-sterren

9,7

• Beoordeeld op: 28 september 2018

In een woord geweldig
    • Basic Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt, geweldige ontspannen sfeer, prettige inrichting, sociale eigenaren. Prima oplossingen voor thee, koffie enz. op de kamer, vertrouwen naar de gasten, registreer je eigen verbruik consumpties! De ligging van het hotel is spectaculair.

Geweldige vakantie op super locatie. Erg knus hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Ik ben niet enthousiast over de mogelijkheid van honden in t hotel

Vriendelijk personeel Huiselijkheid Zelfbediening , gebruikte consumpties zelf aankruisen op kaart

Heel goed meegevallen

Niks,viel ons tegen

HET ONTBIJT WAS HEEL GOED VEEL VARIATIE. DE KAMER MET ZEEZICHT AFSTAND TOT ZEE HEEL KORT. BIJ HET ONTHAAL IETS FRIS OM TE DRINKEN.

Super fijn hotel!

Top ontbijt! Ik genoot vooral van alle lekkere superfoods voor bij de yoghurt. Zaden, pitten, noten, besjes enz. Veel keuze in luxe kaasjes, vlees. Lekker brood. Verse croissant. Verse gebakken pannekoekjes en spiegeleitjes. Echt perfect! Lekkere koffie en thee. Heel fijn dat je direct aan het strand zit, en je bent ook snel in het winkelcentrum. Super fijne locatie. Ruime kamers.

Fijn hotel dicht bij zee
    • Basic Tweepersoonskamer

Mooie ruime kamer met balkon en uitzicht op zee, schoon, goede matrassen, thee/koffie faciliteit op de kamer, zeer goed ontbijt, gratis parkeren bij het hotel, dicht bij zee.

Goed ,gezellig,niet te duur,geslaagd

Eigenlijk niets.Misschien een kleine hint:zorg voor gebakken ontbijtspek ,dit is het enige wat ik kan opmerken.

Mooie grote kamer.Goed verwarmd ondanks de ijzige kou.Zelf koffie en thee zetten naar hartelust.Blikjes drank aan 1 euro.Goed verzorgd ontbijt.Hotel ligt vlak aan de zee.Voldoende parking.

zeer goed
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

De wasbak in de badkamer mag eens gerenoveerd worden,deze is echt uit de tijd

Voor die prijs een uitstekend goed hotel met zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt vriendelijk personeel en diervriendelijk hotel , drank voor in de kamer staat in de gang en men hoeft maar te nemen en je kamernummer te noteren,dit schept een groot thuisgevoel en vertrouwen Vlak bij het strand alsook zeer kort bij het centrum waar het gezellig vertoeven is

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Tophotel !

Heel vriendelijke ontvangst. Fijne sfeer. Heerlijk rustige kamer en bedden perfect. Ontbijt met alles erop en eraan. Mijn man en ik komen hier zeker terug. We hebben genoten!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

heerlijk verblijf gehad met erg vriendelijk personeel, men heeft echt de tijd voor je
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

badkamer was wat minder, kraan zat los, wat ouderwets en gedateerd, wel schoon

mooie grote kamer, erg comfortabel en een prima ontbijt met lekkere verse broodjes en croissant

fantastisch, met kerstavond nodigde de familie alle gasten uit voor een kerstborrel, nog nooit meega
    • Basic Tweepersoonskamer

onbemande bar, nu hebben we er geen gebruik van gemaakt en op de kamer gezeten

grote kamer, heerlijk zeer uitgebreid ontbijt voor de eerste maal "gratis" voor honden

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Was leuk weekend voor de betaalde prijs.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

Info bij aankomst .Deuren sluiten om 22U00 en dan moet je binnen met code.Was ons allemaal niet gezegd bij aankomst .voor hetzelfde laat je de hond nog eens uit en dan sta je daar wel. Hondje was niet welkom in het bargedeelte omdat de eigenaar zelf een hondje heeft dat daar rondloopt en niet zo sociaal is.Sorry, maar ik vind wel dat de gasten op de eerste plaats moeten gesteld worden. Hotel is verouderd, antieke lift (wel grappig),gebarsten vloertegels. De verwarming op de kamer is onvoldoende. Wordt vaak afgezet vrees ik.

Ontbijt was goed met heel vriendelijke hulpvaardige bediening. De ligging is goed, zo op het strand, zo in het centrum met veel horeca. Huisdieren gratis toegelaten.De honestybar in de gang met koffie, snoepgoed,toiletartikelen.,...

De ligging is geweldig.
    • Basic Tweepersoonskamer

Er was maar 1 minpunt. Matras in basiskamer is vrij hard. Niet fijn voor een zijslaper

De ligging is geweldig. Je zit bij het strand en in het dorpscentrum. Het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt zeer lekker en uitgebreid

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Goede service met een geweldig ontbijt vlakbij het strand en met gratis parking.

De goedkopere kamers ogen iets minder gezellig.

Fantastisch ontbijt in een gezellige ‘hollandse’ sfeer. ‘s Avonds kan je van de bar gebruik maken en kan je uzelf bedienen. Je noteert zelf wat je verbruikt. Dit schept een fijn gevoel van vertrouwen en een thuisgevoel.

Een heel gezellig uitje in Domburg, met een overnachting.
    • Basic Tweepersoonskamer

Wij zijn maar 1 nachtje geweest, er viel niets tegen.

Het was een ruime, schone en fris ruikende kamer. Het ontbijt was geweldig, zeer uitgebreid. Ook was er een waterkoker op de kamer en kon je thee of koffie op de gang pakken, bij de prijs inbegrepen.

Alles prima, zeker een reden om nog eens terug te komen!

Geen enkel punt van kritiek.

Uiterst vriendelijke en behulpzame staf, je voelt je er echt een gast!!! Uitgebreid en prima verzorgd ontbijt. Hotel heel schoon en goed onderhouden. Strand en dorpskern op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Fantastisch hotel, lekker uitgebreid ontbijt en heel vriendelijke personeel!

We zouden donderdag aankomen en zaterdag vertrekken. Helaas door een onverwacht sterfgeval, moesten we vrijdagavond naar huis gaan. Het personeel was zeer vriendelijk en meelevend en we hebben ook een aangepaste factuur gekregen. Echt geweldig. Hier komen we zeer zeker nog eens terug!!!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

fantastisch en voor herhaling vatbaar!!
    • Basic Tweepersoonskamer

vond de kosten om mijn hond mee te nemen wel erg hoog. Is de reden dat we hem uiteindelijk thuis hebben gelaten, al had hij het hier geweldig gevonden

Het was een compleet plaatje, goede kamer, aardige mensen, goed ontbijt. We hebben een paar heerlijke ontspannen dagen gehad!!

Het hotel ligt echt vlakbij het strand en het centrum van...
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer was gerenoveerd, maar badkamer liet toch ergens een beetje te wensen over. Er stond een oude stoel (gescheurde bekleding) om de handdoeken op te leggen en de douche was niet 100% proper. Badkamer was op die manier toch een beetje in contrast met de vernieuwde kamer. Het was geen al te groot stoorpunt, maar toch. Kamer was ook redelijk gehorig.

Het hotel ligt echt vlakbij het strand en het centrum van Domburg en alle restaurants. We hebben het ook direct gevonden en het hotel had voldoende parkeerplaats. Het onbijt was echt super! Vers gebakken spiegeleieren, pannekoeken, yoghurt, kaas en vlees, groentjes, brood, croissants... heel uitgebreid!

Aangenaam.

Een minpunt is dat in dit hotel honden mogen verblijven. Dat vind ik niet hygienisch op de kamers. Dit is voor mij een reden om dit hotel niet meer te boeken.

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was fantastisch. Toen ik aankwam, was de kamer nog niet gereed. Direct werd aangeboden om koffie te maken. Ik hoefde maar even te wachten. Dit wordt zeer op prijs gesteld.

• Basic Tweepersoonskamer

Ik had gewild dat de kamer een leuke balkon had ofzo.. en mijn vriendin was jarig. En flesje champagne ofzo was leuk geweest haha

Ontbijt was heerlijk..en alles dichtbij. Strand en stad zelf.

zeer goed in t algemeen en zeer dicht aan het strand . en bij centrum

?leeslampje aan Beide kanten van bed , ipv nu maar 1 tje aanwezig

onthaal zeer vlot , kamer zeer netjes , alles wat we nodig hadden , spijtig dat er geen enkele zender op TV van belgische aard was ,één of vtm bv of een van de andere kanalen , wel zeer veel duitse posten en enkele nederlandse waar de programma s niet echt interressant waren , ok TV is een luxe die niet echt altijd nodig is , doch aangenaam op moment van uitrusten . verder was het ontbijt PRIMA !! alles erop en eraan in buffetvorm en zeer vers !

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Domburg is tof, maar het hotel is niet aan te raden.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer was niet klaar om 14u00, heb nog een hele tijd moeten wachten. Ik kon eventueel een andere kamer krijgen, die wel klaar was, maar dan moest ik € 118,00 per nacht extra betalen. Ik mocht op het terras gaan zitten, maar er werd me niet gevraagd of ik iets wou drinken. Gelukkig had ik zelf nog een flesje water bij. Later op de kamer bleek dat het zelfbediening was. Dit had men aan de receptie toch wel even kunnen zeggen. Er werd me ook niet verwittigd dat de kamer uiteindelijk klaar was. Ik heb het allemaal maar zelf moeten uitzoeken. Hygiëne: toen ik met mijn blote voeten in de kamer liep, waren mijn voeten vol (honden?)haar. IN de badkamer lag er nog zand. Gaten in de douchemat, uitgerafelde handdoeken. Badkamer in 't algemeen niet proper. In de ontbijtruimte lagen op de vensterbank 2 dode vliegen, de dag nadien lagen ze er nog. Het meubilair in de kamer is aan vervanging toe. Mijn kamer kwam totaal niet overeen met de foto's op de website. Terras bleek gewoon een overloop van de brandtrap te zijn, een stuk zonder omheining, ook gevaarlijk om gewoon op te lopen want de planken lagen niet vast. Hotel heel erg op Duitstaligen gericht. Personeel kon nauwelijks Nederlands. Op tv buiten 4 Nederlandse posten, alles Duits.

Vlak bij strand en dorp.

Alles op loopafstand.

s'nachts was het warm op de kamer(geen airco)

De ontspannen sfeer,zelf je drankjes nemen bij de bar en zelf noteren laat veel vertrouwen zien.Lokatie op loopafstand van het strand en het centrum van Domburg.Prima plek.

Wij hebben een uitstekend verblijf gehad in een uitstekend hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

Ons viel niks tegen in dit hotel

dit hotel heeft een uitstekende ligging ten opzichte van het strand, maar ook ten opzichte van het dorp Het hotel heeft een uitstekend ontbijtbuffet waar het aan niks ontbreekt. Ook het personeel was super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Centraal gelegen en parkeren op eigen terrein als er nog plaats is. Hond niet toegestaan bij ontbijt

Hond toegestaan. Maar let op. niet in de ontbijtruimte. Hond kan niet alleen in de vreemde kamer achterblijven. We moesten om en om ontbijten.

De centrale ligging in het dorp tov het strand en een eigen parkeerplaats voor de gasten

De kamer had zeezicht en een balkon en dat is natuurlijk al...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

De kamer had zeezicht en een balkon en dat is natuurlijk al een geweldig uitzicht. Daarnaast een ruime badkamer met douche én bad. Het ontbijt is erg verzorgd, met veel keuze. En de ontvangst was ook netjes en gastvrij.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

goed gelegen vlakbij het strand met parking,heerlijk ontbijt...
    • Basic Tweepersoonskamer

geen vlaamse zenders op tv,geen fietsparking,hotel is aan vernieuwing toe.

goed gelegen vlakbij het strand met parking,heerlijk ontbijt in mooie ruimte.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima voor een paar nachtjes
    • Basic Tweepersoonskamer

Het personeel spreekt gebrekkig Nederlands, best vervelend aangezien je gewoon in Nederland bent.

Erg uitgebreid ontbijt wat bij de prijs inbegrepen zit.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Ligging dichtbij strand
    • Basic Tweepersoonskamer

Schimmel in badkamer, geen waterdruk, kamer en badkamer in slechte onderhoudsstaat. En het ergste is dat de nooduitgang geblokkeerd is met bedden en huisraad.

Ligging dichtbij strand

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Voor ons een paar heerlijke dagen
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamers zijn wat gedateerd

Het ontbijt was werkelijk geweldig!!! De ligging kon niet beter. En het weer werkte ook mee. 2 dagen volop zon, en dat half maart.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

relax.gemakkelijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

je kunt in de kamer goed ruiken, dat er honden in hadden gezeten, dit was ook nog te zien aan de binnenkant van de deur.

een hele ruime kamer, met een heerlijk zitje, een uitgebreid ontbijt, en zeer dicht bij het strand en eetgelegenheden. zeer gemoedelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Uitstekende locatie om even uit te waaien!!

Kamer was niet echt gezellig, matras was "hard", we hadden een kamer op het gelijkvloers, waardoor we "geen" uitzicht hadden zoals verhoopt, maar doodleuk door de ramen op de parking uitkeken, :-(((.

Overheerlijk en zeer gevarieerd ontbijt! Goede ligging, vlakbij strand, bos, wandelwegen, fietsroutes, stadje met diverse eetgelegenheden en terrasjes.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Een aangenaam verblijf op een schitterende locatie.

Gedateerde inrichting van de kamer en staat van onderhoud algemeen.

Ruime kamer met balkon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt en schitterende locatie, centrale ligging t.o.v. centrum Domburg.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Goede kwaliteit voor deze prijs.
    • Basic Tweepersoonskamer

Comfortabel, enigzins gedateerd hotel dat vlakbij de zee ligt. Gezellige huiskamer waar je jezelf kunt voorzien van koffie of een drankje. Lekker, uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Super hotel
    • Basic Tweepersoonskamer

Wat een heerlijke familie die dit hotel runde. Ik ga nooit een 2de x naar t zelfde hotel maar dit hotel overweeg ik zeker. Alles was gewoon super!!!

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Dichtbij strand en lekker ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

Het interieur van de kamer was netjes en de kamer ruim maar het geheel zag er oudbollig uit. Kussens niet echt comfortabel en de kamertemperatuur was te hoog. Verwarming uitgedraaid en raam open gezet, maar het bleef benauwd en warm.

Vriendelijk personeel. Uitgebreide keuze in ontbijt, ruim assortiment en veel verse producten. Heel dichtbij het strand en prima plek om te parkeren. Schoon en netjes. Hond was welkom. Balkon en zeezicht.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Kamer met zeezicht en heel goed ontbijt .

Verwarming was onvoldoende, daarom stond er waarschijnlijk een electrische radiator in de kamer . Eigenaardige lift .

Kamer met zeezicht en heel goed ontbijt . Gratis hotelparking direct aan strand is een luxe in Domburg .

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

De kamers waren proper.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

Gangen waren rommelig. We betaalden 5 euro extra voor kamer met balkon met zeezicht. Het balkon was er wel maar het zeezicht niet.

De kamers waren proper. Het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Geweldige hotel om op eerste kerstdag wakker te worden

Helemaal niets

Zeer gastvrije ontvangst. Gezellige kerstsfeer in de ontbijt en loungeruimte. En onvoorstelbaar uitgebreid ontbijtbuffet met een typisch Duitse toevoeging: heerlijk (zelfgemaakt) gebak!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Zeer tevreden!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

Er was elke ochtend weer een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Echt geweldig. Fijne bedden en goede kussens. Ook heel prettig om een klein koelkastje te hebben op de kamer bij een kleine zithoek. Ook daar fijne stoelen.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Alles was heel goed Het ontbijt was uitstekend De ligging van het hotel kon niet beter Mooie grote slaapkamer met douche en ligbad. Alles zeer schoon. Zeer nette en opgevoede medewerkers

• Beoordeeld op: 28 december 2016

We hadden een heerlijk weekend en een zalig ontbijt!
    • Basic Tweepersoonskamer

ik vond de kamer erg koud. verwarming volop aangezet en toen ging het wel.

Het uitgebreide ontbijtbuffet was een verrassing: echt heel uitgebreid en lekker!!!

• Beoordeeld op: 17 december 2016

We waren op doorreis vanuit Spanje en zochten een betaalbare...
    • Basic Tweepersoonskamer

We waren op doorreis vanuit Spanje en zochten een betaalbare kamer. Dit hotel heeft ons verrast! Uitstekende bedden, fijne douche, uitstekend ontbijt. Er werden verse pancakes gemaakt waar je bij stond. We vroegen een extra croissantje. Werd zonder problemen direct bij gebakken. Daar kunnen veel hotels nog wat van leren. Prijs kwaliteitsverhouding uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Echt vakantiegevoel in Domburg.
    • Basic Tweepersoonskamer

Prima hotel, hele mooie locatie echt vlakbij het strand. Centrum van Domburg vlakbij. Prima hotelkamer, fijn relaxed ontbijt. Vriendelijke eigenaar met leuk hondje Evie. We hebben het erg naar onze zin gehad.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Vriendelijk maar een beetje stuntelig

Beter aangeven dat er honden in het hotel aanwezig zijn. Veel geblaf, haren overal. Alles is voornamelijk in Duits aangegeven maar niet iedereen kan Duits lezen....

Ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Op die kleine puntjes van de bedden na geweldige dagen gehad.
    • Basic Tweepersoonskamer

De matrassen van de bedden waren scheef en mogen wel eens omgedraaid worden en de bedden kraakten enorm

Bij aankomst werd onze reservering voor basis gratis en vanuit zichzelf omgezet naar een duurdere kamer... nu hadden we een heerlijk bad en een grotere kamer tot onze beschikking

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Voor het verblijf van een nacht dik in orde.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

Vreemd dat we altijd in het Duits werden aangesproken. Ik heb het persoonlijk niet voor dieren dus de honden vond ik niet echt gepast. Maar dierenliefhebbers zullen dit 'top!' vinden.

Goed uitzicht, lekker ontbijt, fijn stadje. Voor een dagje uit een geschikte plek.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Goed voor 1 nacht!

Er waren werken bezig in het gebouw. Op elke gang lag er rommel. De draaiknop van de afvoer van het bad was kapot, moesten hem er zo uit prutsen. Wat wel goed was, was dat we daarvoor €10 korting kregen!!

Goed bed en lekker ontbijt. Vriendelijk. Hondje liep overal rond.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

ruime badkamer , zeer schoon

7.5

beetje ouderwets

ontbijt was excellent

Toplocatie, een zeer uitgebreid ontbijt en heel lekker.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en Balkon

Toplocatie, een zeer uitgebreid ontbijt en heel lekker. Aangename sfeer en vriendelijk personeel.

uitzicht aan de voorkant was super,kamer kan wel wat moderne , en honden vrij kamer houdenì

de kamer en het bed

ontbijt was zeer goed,en de mensens zijn super vriendelijk goede parkeer plaatsen👍

Jammer van de farde wind. Verder alles oké. Gezellig centrum in Domburg.

Geen opmerkingen.

Kamer eenvoudig, maar balkon met zeezicht en dat is leuk. Prima ontbijt.

Top.

Totaal plaatje was prima.

Prima hotel. We hadden niet de mooiste kamer qua uitzicht.

Uitzicht

Ontbijt service

Prima plek en goed hotel

Inrichting kamer beetje gedateerd

Wat een prima ontbijt!

Ligging.
    • Basic Tweepersoonskamer

Prijs onder de 100 euro zou meer gepast zijn.

Ligging. Personeel

te kort

Als er ergens beter bestaat dan heeft onze lieve heer het voor zichzelf gehouden

Prima ontbijt

Prima ontbijt

alles oke

ontbijt was perfekt

Heerlijk tijd gehad

Het ontbijt was zeer luxe en uitgebreid

Top prijs kwaliteit goed

De lift

Top ontbijt en het strand dichtbij

Was heel fijn

Het ontbijt was heerlijk

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Locatie, kamer en ontbijt

Uitstekend ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer

Koffie en thee op de kamer i.p.v. op gang in kast

Uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel en dicht bij strand en centrum. Gratis parkeren

Gratis

Ligging, ontbijt, bedden

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

ja heel goed

ja heel goed

Leuk verblijf, vriendelijke uitbaters, dicht bij zee

Ontbijt was perfect

Heerlijk genoten aan zee voor een mooie prijs :)

Hygiene

Uitzicht op zee

Gastvrij. Zeer nette kamer. Hondvriendelijk.

Hotel. kamer. Geweldig ontbijt

Perfect

N.v.t.

Dichtbij zee, dichtbij het centrum.