Beoordelingen over Hotel New York 4-sterren

Koninginnenhoofd 1, Feijenoord, 3072 AD Rotterdam, Nederland

#5 van de 58 hotels in Rotterdam

Top verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Sommige kamers hebben te kleine tweepersoons bedden. Dat ligt aan de kamer, die zijn soms niet groter. Tip is om even van te voren het hotel te bellen, vaak is er wel wat te regelen.

Locatie is top, sfeer in het hotel heel goed, ontbijt is top. Restaurant 'the basement' top kwaliteit.

Erg mooie locatie, fijne hotelkamer, aardige receptie...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Erg mooie locatie, fijne hotelkamer, aardige receptie medewerkers die erg behulpzaam waren: kortom erg tevreden. Bedden en het beddengoed waren verder uitstekend. Het was ook erg fijn dat er drie verschillende kussens beschikbaar waren per bed (van stevig tot zacht).

Een feestje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Beugel bij het bad zat los en de badafvoer functioneerde niet optimaal. Klacht goed opgepakt.

Personeel uitermate vriendelijk, vooral de oudere piccolo/portier in uniform.

We hebben genoten van een heerlijke avond, nacht en ochtend in Hotel New York!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas viel het diner in Hotel New York wat tegen. De bediening is ontzettend vriendelijk, maar de kwaliteit van het eten kwam niet uit boven 'net voldoende'. Jammer, want de locatie en het personeel hebben alles in huis om er een geweldige ervaring van te maken. Verder kon onze badkamer wel eens een goede schoonmaakbeurt gebruiken.

Hotel New York ademt nog steeds de sfeer van het verleden. Prachtig gebouw, onovertroffen vriendelijk personeel met oprechte aandacht en oog voor de gast. Heerlijk ontbijtbuffet, zalig terras. En de foto's uit lang vervlogen tijden, de prachtige vloer, trappen en authentieke elementen in de kamer maken de beleving echt af. In de kamer zijn de bedden van superkwaliteit. Heerlijk geslapen en de kamer is verder van alle gemakken voorzien. De parkeergarage naast het hotel is ook bijzonder handig!

Kamers zijn leuk aangekleed en mooi uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Prijs kwaliteit, je betaalt mijn inziens voor locatie en naam.

Kamers zijn leuk aangekleed en mooi uitzicht Bed is erg goed evenals dekbed en dat is toch het belangrijkste van een hotel

Lokatie bijzonder en leuke sfeer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Jammer dat we voor de (prettige) (regen)douche in het bad moesten klimmen. Geen mini-bar koelkastje. Twee treden tussen badkamer en slaapkamer, uiteraard toch weer een keer over gestruikeld.

Lokatie bijzonder en leuke sfeer. Helaas regen, dus geen kans voor het ruime terras. Zeer behulpzaam en attent personeel. Ruime kamer, handige grote plek voor reistas. Goede bedden en lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Achterzijde

Ontbijt viel wat tegen door kwalitatief slecht glutenvrij brood, en geen keuze aan glutenvrije broodvervangers.

Heerlijke kamer, groot en goede faciliteiten

Mooi verblijf in een locatie die geschiedenis ademt!
    • Tweepersoonskamer met 1 Kingsize bed en Balkon

Niks. Als u het modernste comfort verwacht kunt u misschien beter een ander hotel kiezen. Als u sfeer verwacht dan bent u hier op de juiste plaats! Nog even vermelden dat we "top" hebben gegeten in de basement. Hoog niveau!

Hotel met een prachtige sfeer als u gevoelig bent voor nostalgie! De duizenden landverhuizers van begin vorige eeuw hebben er hun stempel op gedrukt.

Mangifique

Helemaal niets, zelfs het weer was fantastisch.

Schitterende locatie. Heerlijk aan het water. Je voelt de historie, het eten is goed en je bent zo in het centrum.

6,0
    Mooie locatie prachtig pand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel en prijs kamer Zou voor 2 personen €100 betalen Voor 1kind extra Betaalde ik voor 1 volwassene en 2 kinderen van 14 en 12 ineens €117 meer omdat er anders geen extra bed op de kamer kon

Geen op- of aanmerkingen

Wat een geweldige locatie! De ruimte en met name ook de inrichting en sfeer van mijn kamer overtrof mijn verwachtingen. Alles was gewoon goed voor elkaar.

Aangenaam hotel in een hippe buurt met aangenaam personeel en restaurant.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Achterzijde

Tijdens het marathonweekend 2018 verbleef ik in Hotel New York. Het verblijf viel erg mee: fijn onthaal, uitgebreid ontbijt, goede ligging vlakbij Katendrecht. Bijzonder attentvol was het feit dat er een kaartje op de kamer lag om mij succes te wensen voor de marathon (hoewel ik dat maar één keer zijdelings had vermeld). Kortom, bij een volgend verblijf kom ik graag terug naar dit hotel.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Personeel- vriendelijk, en service georrienteerd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Customer relationship management; ik boekte zakelijk een locatie voor een bijeenkomst, en ook nog een kamer voor mijn opdrachtgever. Deze kreeg een uitzicht met zijn kamer op een blinde muur. Dit gebeurde al een keer eerder. Douche is in de badkuip, met de browser zeer dicht op de muur.

Personeel- vriendelijk, en service georrienteerd

Aangenaam verrassend verblijf waar we zeker terugkomen.

Geen enkele opmerking!

Ik had zonder voorkennis het Hotel geboekt omdat "Frank in Person" optrad in "The basement" van het hotel en ik die als verrassing voor de verjaardag van mijn echtgenoot had gepland. Het hotel is ons dus op alle vlak zeer goed bevallen. We komen zeker terug. Een aangename verrassing is de gescheidenis achter het hotel.

Prachtig hotel, matige matrassen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen waren matig! Ik had betere matrassen verwacht gezien de prijs van de hotelkamer.

De prachtige ligging van het historische pand, vriendelijk personeel, het uitgebreide ontbijt.

Zalig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Duur, ik had geboekt met ontbijt inbegrepen en bij betaling bleek dat dit niet inbegrepen was! Dus nog duurder! Voor de rest ! Super hotel! Goede ligging! Mooi uitzicht!

De supervriendeljke receptionist Hidde👍

Een mooi hotel, op een ideale loctatie voor een gezellig weekendje Rotterdam
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Misschien de kaart in het restaurant, vond ik zelf wat minder. Wellicht ook tijdens een marathon-weekend wat meer inspelen qua voeding (pasta's). Er waren namelijk meer hardlopers die er verbleven. Verder was het eten prima verzorgt.

Tijdens de marathonweekend er vertoeft. De locatie is ideaal, ontvangst is prima. Faciliteiten zijn goed. Slaapkamer en badkamer erg groot en luxe. Een erg prettig verblijf.

Heerlijke kamer, stinkende gangen, duur voor wat je krijgt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Achterzijde

Het hele hotel ruikt continu naar eten: ‘s ochtends naar gebakken spek, vanaf ‘s middags naar gebakken vis. Misselijkmakend. Er zit geen ontbijt bij de dure kamer inbegrepen. Voor zoveel geld mag je meer verwachten. Als hotelgast moet je gewoon in de rij van het restaurant wachten op een tafeltje om te kunnen ontbijten. Sfeer in restaurant is gehaast.

Het hotel ademt sfeer en historie. De medewerkers van het hotel zijn erg vriendelijk. De kamers zijn enorm groot, evenals de bedden.

Wj hebben genoten!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Het restaurant viel tegen. Het voorgerecht werd gelijktijdig geserveerd met het hoofdgerecht. Eindeloos aan tafel gezeten. De communicatie met afd reserveringen kon beter. Geïnformeerd naar kamers met connecting doors ivm twee jonge kinderen. Niet gewezen op familiekamer of wachtlijst daarvoor.

Het hotel is prachtig met een bijzondere sfeer. De kamers en de bedden (vooral de kussens) waren top!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer was vrij donker (uitzicht op muur) en de verlichting in de kamer was slecht. Badkamer is mooi en groot. Nadeel: er was alleen een regendouche, niet fijn als je je haren niet wilt wassen, geen handdoekhaakje of rekje bij de wastafel en geen ruimte om je toilettas neer te zetten. Parkeren in garage is duur: 22, 50 per dag.

Prachtig hotel op een prachtige locatie. Gezellig restaurant en goed ontbijt. Prima bedden.

Geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een prachtig, sfeervol hotel op een mooie locatie. We hadden prachtig lenteweer; dat maakt alles mooier. Personeel is heel erg vriendelijk. Lunch en diner erg smakelijk. Wij hebben een geweldig weekend gehad en komen zeker een keer terug.

Hotel ou on se sent bien !!!

rien a dire

c'est un très bel Hotel bien organisé Bravo!!!! le prix est un peu cher mais il n'y a rien a reprocher et le personnel est très bien nous étions très content.bon diner ,bien dormi et bon déjeuner nous allons revenir. Wel bedankt en tot sinds een zeer goede team doe zo voort

mooie plek, veel mooie geschiedenis, kamer was niet goed voor dat geld.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hele badkamer zat vol met schimmel. Alles was toch behoorlijk gedateerd in mijn kamer. Ik heb 119 Euro voor een nacht betaald. Daarvoor kreeg ik een kamer zonder uitzicht. Prijs/kwaliteit is derhalve niet echt goed.

Schitterende locatie en een ontzettend mooi gebouw. Veel geschiedenins op deze plek.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Relaxed, mooie locatie en goede prijs/kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst was vriendelijk. Uitleg duidelijk. Wat ik heel fijn vond was dat de parkeergelegenheid heel dichtbij was en dat ik na uitchecken mijn bagage nog tot eind van de middag mocht opslaan.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Bijzonder om in New York geweest te zijn, erg naar onze zin gehad. Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Achterzijde

De kamer vonden we iets minder, 2 matrassen wat betekent dat je niet dicht bij elkaar kunt slapen. Ik had gevraagd om....maar snap dat er maar één iemand de gelukkige kan zijn. Verder geen douche of zoals we hoopten een stortdouche. Wel eentje in het bad maar is niet handig. Het raam was heel moeilijk open te krijgen.

Het ontbijt en diner waren voortreffelijk. Het was wel heel druk met zoveel mensen in het restaurant maar we kregen een prachtig plekje op het podium achterin waar we geen last van het geluid hadden. Mijn partner werd op de avond onwel, toen we terug naar de kamer gingen kwam iemand van het personeel ons een kannetje thee brengen, geheel op jullie kosten bleek later. Voortreffelijk vonden wij dat, aandacht voor de mens, wij voelden ons koning. Dank daarvoor.....

Heerlijk weekend met mijn tienerdochter in Rotterdam gehad. Met als hoogtepunt Hotel New York!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ramen in het restaurant mogen gelapt worden.

De portier die vertelde over het hotel. De geschiedenis van het hotel is bijzonder. Je krijgt ook een gratis boek hierover. Ook hebben wij de voorgestelde route naar de SS Rotterdam gelopen. Deze beschrijving lag naast het bed.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht

Had meer verwacht van dit hotel. We komen regelmatig in hotels, maar we vonden de kamer niet bijzonder. Beetje kil. En lijkt alsof hotel een opknapbeurt kan gebruiken.

Uitzicht en lokatie en restaurant the basement

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer / wastafels niet echt schoon (haren, tandpasta-spettertjes). Dat zou je niet verwachten..

Bedden erg goed. Ontbijt niet goedkoop maar wel toppertje.

Het is een prachtig gebouw, we vonden het erg leuk dat de...

Na het eten wilden we nog even in een lekkere luie stoel een boekje lezen. Er is niet echt een lounge-plek, je moet dan eigenlijk op je kamer gaan hangen, dat vond ik jammer

Het is een prachtig gebouw, we vonden het erg leuk dat de portier even de tijd nam om ons de directieruimte aan de voorkant te laten zien. Leuk als het personeel ook vol trots over het gebouw vertelt

• Tweepersoonskamer met Uitzicht

Ik zou graag willen dat het hotel weet welke kamer ik eerder gehad heb en mij een andere kamer aanbiedt. Elke kamer heeft immers weer een unieke ervaring.

De kamers

Heel erg leuk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Ik zou een klein lampje bij de traptree van kamer naar badkamer maken . Als je er s nachts uitmoet is dat in het donker toch een unsafe condition.

Hele aardige mensen achter de receptie, de meneer in het rode kostuum die een handje helpt, het restaurant . De kamers met uitzicht op de haven zijn echt heel leuk, mooie mix van oud nieuw en industrieel bij de inrichting. Heerlijk ontbijt. Eindelijk een hotel zonder al de onnodige complexe internet dingen. Gewoon klik en hup.

Mooie locatie, Katendrecht en watertaxi binnen handbereik
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel, prachtig gebouw, mooie locatie. In vergelijking tot de beginjaren echter niet meer wat het geweest. Raakt zichtbaar gedateerd en leunt o.i. nog duidelijk op het succes van de beginjaren. Vooral de onpersoonlijke benadering van het personeel vonden we opvallend, ook in het restaurant. Zou voor een hotel als dit beslist meer oprechte gastvrijheid mogen uitstralen. Voor wie terugkomt na een avond in het centrum en nog een afzakkertje denkt te nemen sluit de bar betrekkelijk vroeg. Zeker voor een grote stad als Rotterdam.

Prettige bedden (prima matras, zeer aangenaam beddengoed), ruime badkamer, schoon.

Ik bestelde een kamer met alleen douche omdat ik niet in een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik bestelde een kamer met alleen douche omdat ik niet in een bad kan stappen. Er was alleen een regendouche die wel erg groot is. Maar wanneer je je haar droog wilt houden moet je je daaronder in allerlei bochten wringen . Er ontbreekt een mogelijkheid om je vast te houden wat lastige momenten opleverde. Het licht in de kamer ondanks dat er geloof ik wel 7 lampen waren, was zeer slecht. Lampje boven het bed zo moeilijk te bereiken, dat je om het weer uit te doen je bed uit moest.

Slecht geslapen vanwege harde muziek van de hotel New York disco.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Blijkbaar houden ze in de hotel ook feesten met harde muziek tot diep in de nacht. Onze nachtrust is hierdoor behoorlijk verstoord.

De locatie is fantastisch en het gebouw is prachtig.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Sfeervol comfortabel hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zijn weinig op de kamer geweest en dan is de prijs voor Wilhelminapierkamer wel hoog. Standaardkamer lijkt mij comfortabel genoeg en is stuk goedkoper.

Mooie ruime kamer. Zeer schoon. Comfortabele bedden. Zeer uitgebreid ontbijt. Diner ook erg goed! Personeel erg vriendelijk!

Altijd weer goed!

Niks eigenlijk...

De sfeer van het hotel in zijn geheel! En een super lekker kussen, ik ga ze ook kopen voor thuis! Verder heerlijk gegeten in het restaurant, zowel ‘s avonds als bij de lunch/ontbijt!

unieke locatie om te overnachten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Bij aankomst hadden we wel een prachtige kamer maar niet het juiste bed. Zonder probleem een andere kamer gekregen maar zonder het mooie uitzicht (van de 2e naar de 1e verdieping). Kamer was alleen erg stoffig, dit is bij vertrek gemeld bij de receptie.

Prachtige locatie, erg leuk en spontaan personeel.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Verder goed verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Alleen ik vroeg naar de coctail kaart en krijg hem in het engels.Een nedelandse kaart was er niet. Vreemd!!. En als de deur open gaat beneden komt ondanks dat er gordijn voor hangt nog een kou binnen.Verder alles oke.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Heerlijk weekend gehad in dit hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was heel goed, echter al ruim voor 10 uur werd alles opgeruimd en konden wij niet eens meer een kopje koffie na nemen. Hiervoor mogen ze wel wat speling nemen.

Super mooie kamer in nog mooier gebouw. Heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

De sfeer en het karakter van het gebouw.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als ik dan toch iets moet zeggen, het interieur van het ontbijtrestaurant past niet bij de stijl van de rest van het hotel

De sfeer en het karakter van het gebouw. Ruime kamer. Bed, kussens en beddengoed waren fantastisch.

Wat een prachtig hotel, heeft mijn verwachtingen overtroffen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel was erg vriendelijk. Doordat er iets met de boeking was kregen we een andere kamer met prachtig uitzicht over de stad en alle gemakken voorzien. Het ontbijt is heerlijk, met vers fruit, heel veel soorten brood en eitjes. Al met al een heerlijk weekend gehad.

Heerlijk en romantisch.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Helaas stond de regenknop aan.

Mooie locatie, fantastisch historisch Hotel, Diner in het hotel was buitengewoon en met een kamer met uitzicht over de de nieuwe Maas was het weekend perfect.

Fantastisch, uitermate vriendelijk personeel die begrijpen wat service is.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

De prijs kwaliteit verhouding van de champagne/prosecco. Voor deze prijs verwacht toch wel een beter glas om te toosten op het nieuwe jaar.

Fantastische ambiance.

Geweldig oud&nieuw gehad in Hotel New York!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Mooie ruime kamer. Geweldig die oude details. Bedden lagen heerlijk! Ontbijt was lekker. Aardig personeel (leuk ook dat er een portier bij de deur staat).

Mooie ruime kamer, mooi ingericht, netjes en schoon.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

We hadden een 2persoons bed geboekt, maar dit bleken twee 1persoonsbedden aan elkaar geschoven. Daarnaast was er een nescafé koffie machine, niet duidelijk of je apart moest betalen voor het gebruik. Een raam in de badkamerdeur, kon niet worden afgesloten.

Mooie ruime kamer, mooi ingericht, netjes en schoon. Prima uitzicht.

Bijzonder genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontzettend genoten tijdens ons verblijf met Kerst in hotel New York. We werden verrast met een upgrade van de kamer! In de NY basement gebruik gemaakt van een lekkere high wine. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel kortom een aanrader.

Heerlijk Visueel Mooi en Sfeervol Hotel "Oude stijl met nieuwe Objecten"
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeker voor herhaling vatbaar, maar het liefst met een betaalbare parkeerplaats, aangezien wij liever met de auto er naar toe gaan.

Ontbijt was goed, niet overdadig maar dat vinden we juist heel fijn. Omdat het een hotel is waar veel mensen bij elkaar komen, kun je hier nog op een laat tijdstip eten, als het in de stad niet meer kan. De inrichting is sfeervol en wij zijn gek op die oude 1900 sfeer, die door het hele gebouw is volgehouden. De kamers zijn hoog en met stoere lampen en kisten/koffers ingericht. Ook daar houden wij van. Met een watertaxi kun je heel snel en spectaculair van en naar de stad en hotel ... hartstikke leuk !

Zeer dienstverlenend personeel, heerlijke kamer en het...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer dienstverlenend personeel, heerlijke kamer en het ontbijt was fantastisch verzorgd. We bleven lang zitten en dit was geen probleem, ook niet de de koffie die we bleven bestellen. Zeer gewaardeerd is de late uitchecktijd :-)

aparte en zeer gewaardeerde sfeer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Achterzijde

we vroegen om wekservice, het werd genoteerd, maar we werden niet gewekt.

de verwachting was een hotel waarvan er niet 13 in een dozijn gaan en dat klopte.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Locatie perfect. En niet heel goedkoop.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Achterzijde

Met een topper worden alle eenpersoonsbedden een tweepersoons. Wordt het allemaal nog beter. Kamers met standaard-tweepersoonsbedden zijn schaars,

Ontbijt is prima! Veel soorten brood, veel keuze uit eiergerechten, sapjes, beleg, yoghurts/quarks en wat daarin kan. Alle landelijk kranten aanwezig aan de ontbijttafel.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Verrassend !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldig originele sfeer, adembenemend knappe locatie , interieur is super goed uitgewerkt tot in alle details. Prachtig! Super vriendelijk personeel , lekker gegeten en heerlijk geslapen.

Niet zo nieuwsgierig.

Ik ga niet iets verzinnen. Ik was tevreden. Top

Het Bed....was top...uitzicht op de Maas. Stad Amsterdam voor de deur, m'n meisie naast me. Wat wil ik dan nog meer. NIETS.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Heerlijke weekend break met al het moois van Rotterdeam "om de hoek"!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

De badkamer had in ons geval (kamer 1.27) wel wat groter gekund... krap met zijn tweetjes.Ook de wasbak was aan de kleine kant.

Vlotte check in door vriendelijk en goed opgeleid personeel. Kamer heerlijk ruim, modern en licht met geweldige bedden en kussens. Fantastisch ontbijt en heel goede lunch en diner kaart geserveerd door enthousiast goed opgeleid personeel. In de directe omgeving genoeg wandel mogelijk heden, leuke en goede eet gelegenheden en een fantastisch uitzicht op Rotterdam. En natuurlijk de watertaxi voor de deur!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Geen minpunten qua kamer, hygiëne en ontbijt kunnen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had een kamer (206) met uitzicht op muur. Beetje jammer. Kamer zelf was prima. Heerlijk bed! Leuke eigentijdse inrichting. Schoon.

Geen minpunten qua kamer, hygiëne en ontbijt kunnen ontdekken.

Zeer sfeervol hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel eetmogelijkheden: terras, ny basement en binnen. Hoewel het andere concepten zijn blijft de activiteit hetzelfde. Het aanbieden van spa faciliteiten eventueel met een zwembad in de basement :-) zou echt onderscheidend zijn en zou hotel ny een totaalbeleving kunnen bieden. Menukaart van ny basement mag beter. Niet alleen dessert ter afsluiting van het diner ook voor s'avonds laat bij (irish) koffie.

Zeer sfeervol hotel!

Het verblijf was op dat ene punt na, super.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Misschien het enige dat tegenviel is dat ik gevraagd had om al om 13.00 uur in onze kamer te kunnen. Dat was helaas niet mogelijk. Werd ook vermeldt bij de boeking. Toch was dar vervelend. Wij kwamen vanuit Duitsland en hadden erg lang gereden. Smiddags werden wij om 14.30 verwacht op een bijeenkomst. Dan is Jet fijn om van tevoren je nog even op te frissen. Dit was nu niet mogelijk.

Het is een fijne accomodatie. Goed restaurant en fijne mensen.

toplocatie blijft het,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt in verhouding wel duur, maar riant

Kamer was uiteindelijk nadat ik wel eerst de kamer moest omboeken. Ik had gevraag dom 2 aparte bedden, en kreeg eerst een kleine kamer met 1 heel klein 2 persoonsbed. Het omboeken was heel snel geregeld

Het hotel is mooi ingericht, het restaurant is heel gezellig...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt vonden wij wat prijzig,

Het hotel is mooi ingericht, het restaurant is heel gezellig en uitnodigend, informeel en toch heel veel klasse. Erg vriendelijk en attent personeel, heerlijk gegeten. Alle puntjes worden op de 'i' gezet. Persoonlijke benadering staat hoog in het Vaandel; de klant is hier Koning.

Goed en sfeervol ingericht hotel op en fantastische locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

er viel niks tegen maar ik wil wel de opmerking plaatsen dat ik de prijs van het ontbijt wat aan de hoge kant vond. Ontbijt was trouwens prima

De prachtige kamer met mooi beddengoed en uitzicht op het water

Goed verblijf gehad maar de kamer is gezien de inrichting en faciliteiten te duur.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

De inrichting van de badkamer is sober, een vaste stortdouche, wastafels en wc zijn laag. Geen föhn. ( lag id kledingkast) Voor de prijs van €175,-- per overnachting verwacht ik een luxe badkamer met bad en aparte douche.

Ruime kamer met uitstekende bedden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend restaurant in de basement. Top!

Ontspannend genieten na de city trip.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Het restaurant is qua prijs/kwaliteit een aanrader, verse zee producten. Alleen spijtig dat het erg lawaaierig is, de oorzaak is dat er zich tevens een café in de zaak bevind. Heeft wat aan stijl ingeboet sinds ons vorig bezoek van enkele jaren terug. Achteraf maar gezien dat er zich nog een 2de restaurant in de kelderruimte is, waar geen ruchtbaarheid wordt over gegeven.

Het ontbijt was prima. Ruime kamers. Ook prettig is de bootverbinding met het centrum. Parking is echt wel héél prijzig.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Leuk maar een beetje prijzig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Achterzijde

De prijs vond ik aan de hoge kant voor het gebodene, de kamer en het ontbijt waren goed, maar niet exceptioneel, je betaalt duidelijk ook voor de sfeer van het gebouw

Prachtige plek in Rotterdam, supermooi gebouw, ruime kamer

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Geen balans in beleving
    • Tweepersoonskamer met 1 Kingsize bed en Balkon

De menselijke factor. Twee dagen straal genegeerd door de piccolo/conciërge, en pas toen ik bij uitchecken vroeg of ik een enquete zou ontvangen, kwam hij in actie. Voorts beleefd personeel en sommige heel leuk, maar er wordt van teveel aannames uitgegaan, en niet gevraagd naar tussen wensen gasten mbt rekening zelf kunnen doornemen, vragen hoe lang er geparkeerd is, uitrijkaart procedure toelichten, personeel dat niets te doen heeft het tijdens ontbijt niet midden in het eetgedeelte met open mond laten staan, zodat de gasten alleen nog maar daarop uitzicht hebben. Er is geen balans in de benadering door personeel, sommige heel persoonlijk en leuk, andere afstandelijk/negerend of niet door hebbend waar de klepel hangt (kamermeisje en receptioniste bij aankomst)

De kamer met uitzicht op de Maas, Euromast en het terras beneden. De attente kaart die op onze kamer was gelegd met een speciaal persoonlijk welkom. Hotel New York is natuurlijk heel speciaal, en een verblijf is dan ook heel leuk. Heel centraal en goed bereikbaar, hoewel de afsluiting in verband de Roparun ons verhinderde Rotterdam in te gaan.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Uniek hotel op een unieke plek!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Poeh..kan eigenlijk niks bedenken. Klein puntje dan maar...jammer dat er geen e-bike meer in de verhuur is.

Het is een uniek hotel! Vanaf de incheck tot aan de uitcheck: geweldig! Fijne ruime kamers, heerlijke bedden, verzorgde badkamer met 2 wastafels en regendouche. Zeer uitgebreid en smakelijk ontbijtbuffet. Goed restaurant ...heerlijke kaart. Heerlijk buitenterras...unieke plek aan de haven. Maar bovenal: ontzettend sympathiek servicegericht personeel! Je voelt je echt welkom.

Prachtige kamer voor een goede deal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

voorzieningen en aanpassingen voor mensen met een ernstige visuele beperking waren niet aanwezig

Prachtige kamer voor een goede deal. Ontijbt was erg prijzig. Maar je kan ook a la carte ontbijten. Dit dan ook gedaan. Ander voordeel: Je kan dan ook nog je eigen plaats kiezen en hoeft niet bij de ontbijtbuffet gasten te zitten.

Een fantastische, ontspannende, gastvrije locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

We waren niet vooraf geïnformeerd over een feest in het hotel, waardoor onverwachte geluidsoverlast. Even vooraf informeren was voldoende geweest.

Personeel is attent, vriendelijk en gastvrij. Algehele sfeer is goed.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

de moeite waard om te verblijven.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enige minpunt aan kamer (standaard) is geen zicht naar buiten. Een beetje claustrofobisch gevoel. (ramen geven uit op een binnenmuur.) Eetzaal voor lunch en diner is zeer lawaaierig en druk.

geweldig hotel. ontbijt super. Alles aanwezig Ligging is super. Buiten het centrum en toch overal dichtbij

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Heerlijk ontspannen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden niet het uitgebreide ontbijt (iets te laat opgestaan) en daar hadden we spijt van want de eieren met spek waren niet smakelijk bereid

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Werelds, historisch ( leuk boekje cadeau!)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer, prijs, dat het ontbijt niet inclusief was, onduidelijkheid bij Booking ddaarover op de site. K had van te voren meer willen weten over soorte kamers, uitzicht en geen uitzicht ( waar ik bij het boeken om gevraagd had)e. D. Dit voelde een beetje gevangenisachtig. De lege ontbijtzaal om half 8 met weer erg aardig personeel was heerlijk en mooi om te zien! ' , hoe alles op gang kwam daar. Eten 'à avonds, menu' viel wat tegen. Voor ons te veel lawaai maar dat hadden we zelf beter moeten inschatten. Niet zo veel drukte verwacht op zondagavond. Blijft een prachtig gebouw, mooie plek daar aan de rivier!!! En even borrelen op Katendrecht was erg leuk.

Het zeer vriendelijke personeel

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Het was koud in het restaurant, buiten was het ook koud, 10 graden. Binnen stond de kachel niet aan.

Kamer was geweldig, lekker geslapen, alles deed het, mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Klantenservice
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was wat verouderd, bedden schoven uit elkaar.

Super hulp van personeel, midden in de nacht geholpen omdat iemand zich niet lekker voelde. Adequaat gereageerd en naderhand ook super geholpen. Verder mooie locatie, uitgebreid ontbijt en mooie kamer.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Modern verblijf en locatie in historisch perspectief
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets meer ruimte bij de wastafel zou fijn zijn

Ontbijt is prima, lekker en met uitzicht op het water. De authentieke elementen van het hotel maken het verblijf zeer de moeite waard. Met name de historie geeft meerwaarde aan de overnachting en het verblijf. Dit wordt nog eens mooi beschreven in een boekje dat gratis meegenomen mag worden. Super!

Heerlijk overnachting met zalige shopdag!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Achterzijde

Badkamer was niet erg schoon, vieze voegen bij het bad.

We kregen een gratis upgrade van onze kamer hierdoor uitzicht op de Maas maakte het nog leuker.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

De locatie en de ontspannen sfeer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Achterzijde

De inrichting brengt mer zich mee dat wat moet inboeten op comfort. Zoals liften, trappen en draaideur. Niet een gemakkelijke locatie voor met een lichamelijk handicap. U

De geweldige locatatie en de ludieke inrichting, gezellig en relaxed.

mooi uitzicht heerlijk bed, zeer vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 Kingsize bed en Balkon

verouderde badkamer, hele grote ramen met geweldig uitzicht waren alleen erg vies..de kamer stond niet in verhouding tot de prijs.

mooi uitzicht heerlijk bed, zeer vriendelijk personeel. goed restaurant geweldig ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel New York