Beoordelingen over NH Amersfoort 4-sterren

Stationsstraat 75, 3811 MH Amersfoort, Nederland

#8 van de 18 hotels in Amersfoort

Jammer van dit incident , want het hotel is verder top!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was de hele nacht geklop in de kamer volgens ons kwam dat van boven ik heb om 2 uur snachts de receptie nog gebeld , die ging op de gang kijken maar ja daar was het niet . Dus ik vond niet dat er goed is gehandeld , ik heb wel 3 keer gebeld. We hebben 4 uur geslapen , want om 10 voor 7 begon het weer. Echt vreselijk irritant geklop , ik dacht iets van buizen of zo , we snapten er niks van. Dit heeft ons verblijf echt verpest. Wij komen elk jaar naar Dios LAtinos weekend maar ik weet niet of ik nog in het NH hotel kom. Het kost best veel geld vind ik en als je dan zon nacht ervaar?

Keurige kamer

Bezoek aan Dias Latinos
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Opstap naar het bad voor kleine en oudere mensen te hoog. Ik miste een klok in de kamer. Wat ik vreemd vond dat er veel bezoekers hun fiets meenamen in de lift. Ik zou kiezen voor een appart fietsenhok. Verder alles oke.

Ontbijt was buitengewoon goed. Accommodatie is zeer goed .

Een slaapplek, dicht bij het centrum en station.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De schoonmaak die zeer verlaat plaatsvond, pas einde middag. Maar ook de kwaliteit van schoonmaken die in de details beter kan, denk aan lampenkappen, legen prullenbakken elke dag enz. De overdrukke ontbijtruimte met een tekort aan tafels op de twee ochtenden dat wij er waren. De te vroege sluiting van de bar op een vrijdagavond, te weten al om 11.00u. De weinige plaatsen in de parkeergarage. Maar de allergrootste stoornis is het energiebeleid; als de badkamerlichten te lang aan staan gaat een deel van de verlichting uit. Als je de kamer verlaat en de kamersleutel in de vorm van een kaartje uit de houder haalt(die er in moet ivm het functioneren van elektra op de kamer) gaat ook de airco uit en dat is echt niet grappig met de hoge temperaturen van dit weekend, te weten 28C! Tevens weten we uit ervaring van een vorig bezoek in de winter dat zelfs de verwarming uit gaat als het kaartje uit de houder is. En een wens zou zijn om in plaats van de oploskoffie op de kamer een Nespresso apparaat te zetten, zó veel lekkerder😉

De locatie en de vriendelijke medewerkers. De kamers zijn groot genoeg en liggen op een relatief rustige locatie, dicht bij het centrum van de stad maar ook op loopafstand van het station. Fijn dat er zoveel personeel rondloopt in de ontbijtruimte die een bestelling kunnen opnemen en het zeer regelmatig bijvullen van alles op het buffet. Buffet is zeer uitgebreid en internationaal gevuld. De dames achter de balie zijn uiterst behulpzaam, zelfs een treinkaartje kon uitgeprint worden!

Weekendje weg in Amersfoort
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De vriendelijkheid van het personeel. Ze waren niet onvriendelijk, hoor, maar er kon nauwelijks een glimlach of een persoonlijk woordje vanaf...

Het ontbijt was prima en de kamer was netjes, schoon en had prima bedden.

Heerlijk verblijf gehad, stad dichtbij kunt er zo heenlopen , veel gezellige terassjes en winkels.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt werd niet goed aangevuld. Vaker in NH hotel Zandvoort geslapen daar was het ontbijt veel uitgebreider, maar ook groter hotel.

goed ontbijt, aardige dames bij ontvangst.

leuk hotel voor een weekendje weg/stedentrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- het diner (prijs-kwaliteitsverhouding) - afrekenen na het verblijf. Tot de dag van vandaag is het dubbele reservering van het bedrag op de credit card niet opgelost. - deze vragenlijst heb ik al 2 keer eerder ingevuld ;-)

de ligging

Fantastich, hartelijk ontvangen, goed geslapen en uitgeslapen weer weggegaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik werd op de late avond zeer hartelijk verwelkomd. De kamer was fantastisch. Goed onderhouden en goed schoongemaakt. Alle informatie over het hotel was aanwezig. Helaas heb ik door wijzigen van afspraken het ontbijt niet mogen proeven, maar bij NH is dit vaak super geregeld.

Kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt oude en opgepiepte broodjes bij het ontbijt verder was het goed en eten in het restaurant prijs wel erg duur voor wat er op je bord lag ( vlees was wel lekker)

Kamers

erg goede ligging en mooie en schone kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

beetje lawaaiige ventilatie. Als je die uit zette en het raam open deed was er veel geluid van straat en spoor. Bedden zijn erg hard

erg goede ligging en mooie en schone kamers. Geen contactgeluid met buren

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was prima, enig minpuntje.. ernstig uitgedroogde kaasplakken. De matrassen zijn voor rug en reumapatiënten wel erg hard

Bijzonder nette en schone kamer! Vriendelijk personeel. Fijn ingerichte kamer met koffie en theefaciliteiten. Erg prettig

Prima verblijfplaats als je graag veel van de stad wil zien.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren vrij hard en ze stonden op wielen. Zelfs met de bedden op de rem reden ze makkelijk weg.

Locatie: dicht bij centrum. Ontbijt was goed en veel keus.

Nette kamers - goede locatie - prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Speciaal dit hotel geboekt omdat het de mogelijkheid had om elektrische voertuigen op te laden. Bij aankomst bleek dit niet zo te zijn. Ik ben niet zo gediend van deze valse voorwenselen.

Nette kamers - goede locatie - prima ontbijt

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Het was maar 1 nachtje, maar zeker een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor nu geen op- of aanmerkingen.

Vlakbij het Centraal Station, tevens op loopafstand richting het centrum. Nette kamer, goed bed, heerlijk ontbijt, vriendelijke ontvangst.

Personeel zeer vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg gehorig! De lift en de mensen in de kamer naast ons waren zeer goed te horen.

Personeel zeer vriendelijk. Fijn dat we al vroeg konden inchecken. Door de gehorigheid uiteindelijk geen parkeerkosten hoeven te betalen.

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was een aangenaam verblijf, we werden prima onthaald. De kamers waren voorzien van alles wat we nodig hadden. Het ontbijt was prima, helemaal niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat er geen fietsenstalling is Maar dat werd opgelost met fiets door de lobby naar parkeergarage 😃

Heerlijk ontbijt Erg vriendelijk behulpzaam persooneel

Net hotel, lekker ontbijt en heel dichtbij de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt, veel keuze en verder gewoon prima voor elkaar. Hele goede ligging ten opzichte van de stad, met 5 minuten lopen was je al in het centrum. Parkeren kun je onder het hotel, dat is prettig en was 12.50 per dag.

Een echte aanrader! Heerlijk genoten!

De service van het personeel helemaal top! Wij hadden 2 kamers 1 voor drie personen. De slaapbank was niet echt om op te slapen. Ze kwamen kijken en boden gelijk een ander alternatief!!! Heel erg fijn! Wij komen heel graag nog eens terug!!!

geweldig verblijf voor een weekendje Amersfoort.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets het enigste dat niet handig is, is dat de douche in de badkuip zit. Voor ons geen probleem maar voor veel oudere of minder valide een behoorlijke stap om erin en eruit te kunnen. En af en toe haperde het pasjessysteem om de kamerdeur te openen. Dan terug naar de receptie om te verhelpen.

Het ontbijt was super. Ontzettend veel keuze tussen broodsoorten en beleg. Ook veel vers fruit, yoghurt, sapjes etc. Mooie en schone kamers en prima bed. En ook de ligging was perfect. Goed te lopen naar het centrum van Amersfoort toe. Amersfoort is een prachtige stad. Veel cultuur, leuke winkelstraten en vlakbij de dierentuin. Parkeren ook fijn onder het hotel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Handig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel had beloofd dat ik Om 6.30 ontbijt op de kamer kreeg, maar belde s morgens om te vertellen dat collega’s ten onrechte die belofte hadden gedaan. Daarop nam de frontdesk aan dat ik helemaal geen ontbijt wilde en moest ik hem ervan overtuigen dat 7 uur ook nog kon. Slechte interne communicatie en slechte gesprekstechnieken dragen niet bij aan een positieve klantbeleving. .

De ligging en de kamer.

Fijn hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijk en behulpzaam personeel. We waren gast van de dag, kregen een gratis upgrade van de kamer en een drankje. We konden om 12 uur al op de kamer. Hotel is vlakbij het centrum, dus een prima ligging.

Prima hotel in bijzonder mooie stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Pas op om niet per ongeluk een tweepersoonskamer voor eenpersoonsgebruik te reserveren.

Prima ontbijt, keurige kamer, voorzien van alle gemakken. Vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Goed, maar in de avonduren moet je er niet zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is het een echt zakenhotel. Gezellig ‘s avonds een drankje nemen is er bijna niet bij. Dat moet dan aan de kleine bar of in het restaurant. Dit hotel mist echt een gezellige avondgelegenheid om iets te nuttigen. Verder niks dan lof!

Een prima hotel, op loopafstand van het centrum. Aardige en behulpzame medewerkers/sters, prima kamers en een goed ontbijt

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren erg hard, jammer dat toen we de volgende morgen zeiden dat de bedden hard waren ze zeiden dat we een zachtere topper konden krijgen.. Misschien dit van te voren aangeven.

Ligging van het hotel

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er kwamen veren door het matras en het bed was erg hard. Ook vielen de kussens tegen.

We waren gast van de dag, dit hebben we als zeer prettig ervaren. Personeel was erg vriendelijk. Mooie schone kamers.

Niet slecht, maar eenmalig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeerkosten ( 2 nachten 25 euro) harde matrassen en de kaas bij het ontbijt zag eruit alsof het er al 3 weken lag

Vriendelijk personeel, schone kamers

Fijne locatie en een top ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vond het bed niet echt lekker slapen, maar dat verschilt per persoon.

Het ontbijt was heerlijk! En de kamer was netjes, modern en prettig. Erg blij met het bad :)

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

uitstekend hotel in Amersfoort
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets, voldeed volledig aan verwachting

Heerlijke kamer met uitzicht op de binnenstad. Vriendelijk en gastvrij personeel die je echt welkom heten aan het eind van een lange dag. Comfortabele bedden en een uitstekend ontbijt!

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Mooi hotel, goed gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sommige dingen bij het ontbijt was een beetje oud. Zoals de kaas wat er te lang lag en het fruit. Jammer. Zag er wel allemaal goed uit. Wij gingen misschien ook wel iets te laat ontbijten.

Mooi hotel, mooie kamers. Vriendelijk personeel. Nadat wij hadden uitgecheckt mochten we de auto laten staan. En kregen we later ook nog een kopje thee gratis.

fantastisch!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was heel luxe. Zelf had ik geboft, want ik had een kamer op de bovenste verdieping. Ene kant. Kamer voor het hotel, dus geen naaste buren. andere kamer dito. Wegens oujaar fantastich uitzicht (ondanks regen).

Plezierig en comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Luidruchtige gasten in naburige kamer. Toen ik daar iets over zei bij een volgend bezoek kreeg ik ongevraagd een upgrade naar een suite op de hoek gelegen. Zeer attent!

Uitstekend personeel, jonge hartelijke mensen

Het was matig, maar handig voor oud&nieuw om niet onder invloed terug te rijden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren kost geld terwijl het een NH hotel parking is. En wij ontvingen twee eenpersoonsbedden samengevoegd tot tweepersoonsbed in plaats van het gereserveerde grote bed.

Locatie van het hotel is top

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Uit nood hier verbleven maar prima geslapen, goed ontbijt en ik was weer uitgerust.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor één uit nood ingelaste nacht was het prima. Een mens wil niets meer op zo'n moment. Het is geen hotel voor een vakantie, te veel verkeersdrukte, te ver van het centrum, maar hè daar kwam ik niet voor.

Heel simpel. Mijn internationale trein reed na Bad Bentheim zodanig uit zijn tijd dat ik op zijn vroegst om 02:00 of wellicht helemaal niet meer op tijd thuis zou zijn. En ik moest de volgende ochtend om 09:00 weer in Utrecht zijn. Om dan vanuit de trein een hotel te kunnen boeken en voor een schappelijke prijs vlakbij het station de nacht door te kunnen brengen is een een groot gemak. Top!

Ruime kamer, goed bed, goed uitzicht, schone kamer, lekker...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchecabine was wat klein en lekte. Ook het badscherm lekte bij douchen. Tv (en afstandsbediening) werkte niet zo goed met zenderinfo, gids, etc).

Ruime kamer, goed bed, goed uitzicht, schone kamer, lekker rustig (geen geluidsoverlast gehad), vriendelijk personeel. Goede service, na vergissing in boeking netjes gecorrigeerd door medewerker hotel.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Om contact op te nemen met het hotel moest of via booking.com of via een centraal nummer van NH zelf waar je eindeloos in de wacht staat

De kamer was prima, personeel vriendelijk en ontbijt heerlijk

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima hotel, fijne ligging, aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet vermelden op site dat ontbijt gratis is, dat schept verwarring

Super lokatie, mooie frisse kamer, niet gehorig. Heerlijk ontbijt, gezellige ontbijtruimte.

Prettig verblijf in alle opzichten. Hier zal ik vaker verblijven!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed van mindere kwaliteit dan die op een duurdere kamer. Nog goed hoor!

Vaker geweest: vriendelijk personeel, voortreffelijk ontbijt, standaard kamer, maar redelijk ruim, schoon, stil, heel dicht bij het NS station

• Beoordeeld op: 19 november 2017

De kamer was zeer schoon/hygienisch.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was zeer schoon/hygienisch. Kwaliteit van ontbijt en roomservice waren aanzienlijk beter dan in veel vergelijkbare hotels (diner zag er ook goed uit, maar dit hebben wij zelf niet genuttigd).

Beneden gemidded
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene! Met name de liften waren erg vies (RVS zijwanden vol met vieze vegen en vlekken). Daarnaast ontbrak op de kamer een wc borstel. Douche en bad vies met kallresten.

matig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Duurt erg lang om in te checken kamer deur komn niet op slot. na melding bij de receptie werd de verkeerde instructie meegegeven vriendelijk meisje bij de receptie ging uiteindelijk mee (terwijl ze alleen was) na 3 keer met de lift op en neer. Parkeren betalen € 12.50 is belachelijk. van der valk is gratis.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Het ontbijt was goed verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mijn vrouw heeft informatie gevraagd over een zeer prettig klein kussentje. ER zou worden uitgezocht waar dit kan worden aangeschaft. Ik heb mijn mailadres afgegegeven evenwel geen reactie ontvangen.

Het ontbijt was goed verzorgd. Koffie/thee komt uit goede automaten, de hele dag door.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

extra kosten zoals ontbijt en parkeergeld voor het hotel maakt de accomodatie duur
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

stond veel wind waardoor er erg veel lawaai was van de vlaggenmasten ...onrustige nacht

jammer dat ontbijt en parkeren extra betaald moeten worden daardoor wordt een aanbieding toch een dure grap

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

De kamer was ruim en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets. De prijs-kwaliteitverhouding is wat je van een NH-hotel kunt verwachten.

De kamer was ruim en schoon. Het personeel was vriendelijk. Prima parkeergelegenheid onder het hotel.

Voor 1 nacht prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vieze toilet op begane grond. Werd na melding direct schoongemaakt. Klimaat in hotel niet prettig, maar is ook heel lastig. Gelukkig kon ons raam open.

Ontbijt!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Comfortabel verblijf op goede locatie tussen treinstation en centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben met het raam wat open geslapen omdat we het anders toch te warm vonden op de kamer.

Fijne comfortabele kamer en prima ontbijt. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prima verblijf op prima locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Twee lekkere stoelen in plaats van één.

Ontbijt was prima. We hadden twee kamers geboekt en onze dochter was gast van de dag. Daarom kreeg ze een grotere en luxere kamer en nog een paar kleinigheidjes. Heel leuk. Locatie is perfect: op loopafstand van station en centrum.

Goede kamer. Ontbijt op zaterdag is vanaf 08.00 uur wat voor mij te laat was.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op zaterdag kan pas om 08.00 uur ontbeten worden. Daar ik om 08.00 uur weg moest kon ik een ontbijt pakket krijgen waar ik de volgende dag best lang op moest wachten. Pakket was matig met o.a 3 keer sanwich van wit brood!

Kamer

• Beoordeeld op: 23 september 2017

leuk ,met verwijzing naar bovenstaande.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het hotel heeft geen ouderwetse rustkamer waar de bij een (e v namaak) haard een glas kunt drinken ,krant lezen en met andere gasten een kort praatje kunt maken zoals dat toch bij veel andere hotels wel mogelijk is. alles is ultra modern en uiteraard digitaal maar dus een beetje koud.het zeer behulpzame en vriendelijke personeel maakt daarentegen weer veel goed.

het ontbijt was geweldig divers. de kamer niet groot maar de badkamer te klein en naar onze opvatting niet compleet.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was Top! Enige kleine minpuntje was wat schimmel op de kitrand van het bad. Dat verwacht je niet in zo'n mooi hotel.

De kamer was super en het ontbijt heerlijk.

Heeeeeeeerlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn altijd weer super. De airco een uitkomst. Het ontbijt is heerlijk en luxe. Het personeel is super super vriendelijk, behulpzaam en geen moeite is teveel.

Relaxte overnachting op een goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het eten ving niemand ons op daarnaast was het een kamer met twee losse bedden

Ontbijt was dik in orde en vrij divers. Locatie is fantastisch (letterlijk 2 minuten lopen o.i.d. vanaf het station).

Verwacht niet meer dan 'gewoon een saai hotel'
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Medewerkers lijken niet echt zin te hebben om je te helpen. Inchecken ging onhandig en traag. Bij het uitchecken werd er niet gevraagd of alles naar wens was en het tutoyeren vind ik niet gepast. Wij waren op zoek naar een bekende plek in Amersfoort, maar geen van de dames kon nu echt goed vertellen waar het lag. Prijs/kwaliteit verhouding ligt scheef.

Goede locatie vlak naast het station. Kamers zijn schoon en meubilair oogt fris.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien iets meer keus in het restaurant maar dat is persoonlijk. Ontbijt was wel super!

Super kamer en super service van het personeel voor onze dochters van 2 en 5

prima ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen stopcontact in de badkamer. Wel een punt voor scheerapparaat, maar daar kun je bv geen krulborstel op aansluiten. Er is ook geen stopcontact in de kamer bij een spiegel

Ontbijt was goed, veel keus

Zoals het hoort
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs is niet goedkoop

Ruime rustige kamer. Groot bed en verzorgde badkamer. Uitgebreid ontbijt en erg vriendelijk en gedienstig personeel. Op loopafstand van het huwelijksfeest.

Een goed verblijf in het centrum van Amersfoort met prima bedden en een goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De parkeerruimte was beperkt, we moesten parkeren op één van de plaatsen van de buren (kantoren). Niettemin probeerde men wel parkeerkosten in rekening te brengen. Bij navraag werden deze kosten direct van de rekening gehaald.

Kamer op rustige gang, ontbijt was prima en de prijs was redelijk. Voor een verblijf in het centrum van Amersfoort aan te bevelen. De kamer kon tot 5 uur 's middags gebruikt worden zonder meerprijs!

Toen ik boekte vroeg ik om een dubbel bed en dit bleek te...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Drie keer op de bel van de parkeergarage moeten drukken voordat er werd beantwoord. Prijs voor parkeren gold voor 24 uur, terwijl na aankomst om 20:00 in Amersfoort buiten de parkeergarage nog maartot 22:00 uur zou moeten worden betaald.

Toen ik boekte vroeg ik om een dubbel bed en dit bleek te zijn gehonoreerd.

goed attent
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen gelegenheid om zakelijke afspraken te maken. Om 14.00 stond notabene dinee al gedekt. Weinig privé om dingen te bespreken. Alles netjes maar morsig, dwz kanten van stoelpoten blank. Niet af dus voor 99 € ondanks op booking 94€ verders toiletborstel op badkamer zou gewenst zijn. Positief daar in tegen het personeel dikke pluim, zij werken immers onder een groot hotelketen. Badkamer voor die prijs zouden kitranden clean zijn en kalk weg.

Dichtbij de stad. Inzet personeel, incl backoffice. Alleen jammer dat het overdag "dood" is. Komt met name dat er enkel ruimte gehuurd kan worden voor zakelijk ontvangst. Mijn mening hoofdprijs vragen omdat het naast station ligt.

Prima hotel na avondje uitgebreid tafelen in de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Matrassen voelden oud aan, beetje bobbelig en dekbedden te dik voor de zomer

Mooie lichte hoekkamer met uitzicht. Prima ontbijt! Modern en fris hotel!

mooi centraal gelegen en alles aanwezig, maar in verhouding vrij prijzig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bij het ontbijt wordt er niet voor voldoende tafels gedekt, je moet zelf je spullen verhuizen als je apart aan een tafeltje wilt zitten. Klein afvalbakje zou handig zijn voor verpakking en theezakje bijvoorbeeld. Instap bad/douche is hoog

prima locatie, alles op de kamer aanwezig, lekkere koffie bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Niet voor herhaling.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt werd niet goed aangevuld. Sommige personeel gaven geen goede info. En bij De hotel bar saai personeel of geen personeel.

De kamers waren prima.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Het was voor een nachtje weg perfect. super!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aangezien dat ontbijt van 08:00 tot 12:00 is, is misschien idee om ontbijtbuffet uitbreiden met wat meer brunch mogelijkheden.

Zeer ruime kamer. Ontbijttijd was ruim voldoende, hoef je niet te haasten in de ochtend. En uitchecken tot 17:00. Super! Wat een klantvriendelijkheid is dat. Heerlijk rustig stad verder verkennen. Dikke 10 hiervoor.

Aanrader voor iedereen

Alles was naar wens

Heel lekker uitgebreid ontbijt. De melk was op en duurde even voor dat werd opgemerkt maar werd wel aangevuld voordat we erom vroegen.

Fijn!

Eigenlijk niks

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel, superligging (2 minuten vanaf station, 3 minuten vanaf centrum), bioscoop om de hoek. Fijne bedden, grote tv ;-) En stille airco. Dus precies wat we zochten.

Alleen voor de locatie, niet voor de rest
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer redelijk gedateerd, nu al (het hotel is nog niet zo oud); geen bidet; gevaarlijke douche (slippery); kamer extreem standaard, dertien in een dozijn. Slechte koffie bij ontbijt, uit zo'n WMF machine, kraak nog smaak. Slechte patisserie bij ontbijt, kraak nog smaak. Prijs/kwaliteitsverhouding absoluut niet in orde.

De ligging, zowel t.o.v. centraal station Amersfoort als t.o.v. mijn bestemming en niet te vergeten de binnenstad. Alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De koffie op de kamer. Was niet lekker met zakjes en gekookt water. Ik had een nespresso verwacht. Of op zn minst senseo

Geen ontbijt.omdat ik geelgroen moest vertrekken. De baliemedewerker bood me toch een croissant aan. En pakte ook een banaan voor me.

Amersfoort is de moeite waard. En dit hotel een prima locatie om de stad te bezoeken !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douchen in bad; hoge instap. Afhankelijk van de ligging van de kamer geluidoverlast van de weg.

Prima kamer met alles wat nodig hebt. Uitgebreid en smakelijk ontbijt.

Prima hotel met vriendelijk personeel. Ruime kamer, alleen dat douchen in een bad....
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche in bad was een tegenvaller. Niet meer van deze tijd en mensen die wat ouder zijn mag! je zo'n kamer niet meer aanbieden.

Uitgebreid ontbijt, prima verzorgd. Ligging tov centrum Amersfoort perfect.

Tophotel op een top locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er waren speciale parkeerplekken in de parkeergarage gereserveerd voor hotelgasten. Op zich goed geregeld, maar erg krap.

Heerlijk ontbijt,zeer uitgebreid. We hadden een kamer met prima uitzicht. Vriendelijk personeel. De hotelkamer was schoon en netjes. Bedden waren voor ons iets aan de harde kant, maar het is maar net wat je gewend bent. Het was 5 minuten lopen naar het centrum, dus lekker dichtbij zonder last te hebben van het uitgaanspubliek midden in de nacht.

Fijne, praktische en schone plek vlakbij het station
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is goed en het zou nog beter zijn als er op aanvraag roerei of gebakken ei klaargemaakt zou worden. En de koffie op de kamers kan luxer.

Het hotel is op korte loopafstand van het station, wat voor mij belangrijk was. Het personeel is zeer vriendelijk, de kamers zijn schoon en de badkamers zijn heel fijn, met een heerlijk bad. Bovendien zijn de kamers zeer praktisch ingericht, er ontbreekt niets.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

NH Hotel Amersfoort tiptop
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Al het personeel is zonder uitzondering vriendelijk. De kamer was tiptop in orde. 's Avonds daar gegeten: kleine kaart, maar smakelijk, warm bord, hoog op smaak, billijk geprijsd. Zeer uitgebreid ontbijt. Verrassing was dat ik "gast van de dag" was: ik kreeg een drankje aangeboden en een upgrade naar een luxere kamer. Commercieel slim! En ook erg leuk.

Kan absoluut beter
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed Matras was erg door gelegen waardoor een nachtrust ver te zoeken was ivm rug klachten Douche werd steeds heeeel koud en dan heeeel heet En bij boeking moest ik een creditcard nummer opgeven Maar aangezien ik die niet heb mocht ik even die van mijn broer gebruiken heb alleen zn kaartnummer en zn naam ingevuld Niet om een verificatie code gevraagd of iets dergelijks maar wel het geld van zijn rekening af geschreven Wij dachten is alleen ter bevestiging dat we wel komen en bij te laat annuleren word het als nog af geschreven helaas was dat zonder enige aankondiging toch afgeschreven. Ontbijt was echt prima Alleen wel klein restaurant

Zeer goed verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bar was op zaterdagavond maar open tot 23:00 uur. 00:30 uur zou beter zijn.

Ontbijt was goed. De kamer uitstekend. En zeer vriendelijk personeel. Ik had de kamer voor een speciale gelegenheid geboekt en daar was door het hotelpersoneel alles aangedaan om er een extra feestelijke gelegenheid van te maken.

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schone en modern ingerichte kamer. Goed bed. Goed ontbijt. Ligging hotel op een paar minuten lopen van het stadscentrum. Parkeergarage NH onder het hotel.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Ideale ligging van hotel, aangenaam voor een korte zakelijke trip.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel erg beperkt aanbod van glutenvrij ontbijt Restaurant niet gezellig en geen aparte bar om nog iets rustig te drinken

Heel erg vriendelijk personeel, goede bedden

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Amersfoort