Beoordelingen over NH Amsterdam Zuid 4-sterren

Van Leijenberghlaan 221, Zuideramstel, 1082 GG Amsterdam, Nederland

#252 van de 450 hotels in Amsterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 12 november 2018

goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Betaling viel zwaar tegen, werd extra geld achter gehouden door een fout, ondanks ik hier over al beklag had gedaan. krijg het wel terug, maar toch 200 euro waar ik 10 dagen niet over kan beschikken. slechte zaak!!

goed ontbijt

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 11 november 2018

De staat van de kamer en t zeer uitgebreide ontbijt buffet.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Twee keer hebben we ons bij de balie gemeld met een vraag: wandelroute naar tram, een flesje in mini bar was al open: oh dat is niet erg. Nou, ik vond van wel, hygiëne bijv...en kregen we dus belabberde antwoorden. Beide dames waren niet behulpzaam of begripvol. Erg jammer...

De staat van de kamer en t zeer uitgebreide ontbijt buffet. Erg leuk dat we gast van de dag waren en gratis gebruik mochten maken van de mini bar

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 27 oktober 2018

Het bed lag goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gezien de prijs verhouding en wat je krijgt viel het mij zwaar tegen De vloer is totaal kapot Tegels in de badkamer afgebrokkeld Douche deur mist Kitwerk zeer vies Douche wisselt steeds heel erg van temperatuur(heel heet water over je heen dus) Zo kan ik nog wel even doorgaan

Het bed lag goed

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Zakelijk hotel, voor een gezellig weekendje weg minder geschikt.

Voor deze prijs hadden we meer verwacht. We hadden een drie persoons kamer met twee boxsprings en 1 logeerbedje. Dat kun je voor dat geld eigenlijk niet maken. Verder is het inchecken vrij ingewikkeld. Er dienen meerdere papieren te worden ingevuld, daarnaast moet elke gast ook een document ondertekenen. Vervolgens dient er een pre autorisatie uitgevoerd te worden. Allemaal heel zakelijk. Voor zakelijk gebruik zal dit hotel ongetwijfeld uitstekend zijn, maar voor een gezellig weekendje weg is het minder geschikt.

De kamers waren schoon en zagen er prima uit, verder kon de kamer goed donker gemaakt worden en was er geen geluidsoverlast. De mensen bij de receptie waren vriendelijk.

Upgrade van kamer gehad, een erg leuke bijkomstigheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De liften zien er erg somber en matig onderhouden uit. Dit is niet in lijn met de rest van het hotel.

Upgrade van kamer gehad, een erg leuke bijkomstigheid. Heerlijk relaxte dag gehad!

Heerlijk hotel niet ver van het centrum. Dichtbij de Zuidas waar je ook heerlijk kunt ontbijten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Eigenlijk niks. Ik wist dat de ligging iets minder mooi zou zijn maar het hotel zelf is geweldig.

Mooie ruime kamer, moderne badkamer die zeer ruim was.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Mwa....
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens het diner duurde het erg lang voordat we ons eten hadden en de kwaliteit was niet erg goed en vaste klanten kregen een voorkeursbehandeling. Kamer was schoon maar gordijnen waren erg versleten.

Ligging was prima, openbaar vervoer is om de hoek.

Aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Barman(vrouw) veel afwezig. De metro,buslijn op 15 min stappen vh hotel.

Heel vriendelijk personeel! Uitgebreid en lekker ontbijt. Ruime en propere kamer. Genoeg parkeerplaatsen voor het hotel, welke gratis zijn in het weekend.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Wij zullen van dit hotel vaker gebruik maken

zie boven

vaak in dit hotel gelogeerd, goede ervaringen. deze maal iets minder, omdat de vloer van de kamer lelijke plekken had/ongelijke vloerdelen. Waarschijnlijk pech, deze keer. Wij kregen als "gast van de dag"een upgrade", maar dat stelde qua kamer niets voor; er was wel een gratis drankje.

Het bed was heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er kunnen geen ramen open waardoor er geen frisse lucht naar binnen kan. Daarbij deed de verwarming/ airco het niet goed. Hierdoor bleef het ruim boven de 20 graden op onze kamer. Mijn vriend is dit nog gaan melden op dag 1 maar werd met een korte instructie weer naar boven gestuurd. Dit hielp totaal niet. Bij het uitchecken bleek dat er ook nog andere dingen mogelijk waren maar dit was helaas niet gedaan.

Het bed was heerlijk! We hebben twee nachten zo lekker geslapen in dit ben. Verder prima ruime hotelkamer met een fijne regendouche.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- 's morgens hoor je de vliegtuigen goed (de luchthaven is dan ook zeer dichtbij) - ontbijt was matig (pannenkoekjes lauw, er stonden geen bordjes bij de kazen en het vlees dus geen idee wat je aan het nemen bent, geen gewone koffie en bovendien maar 1 toestel (wat een geprul)

Vriendelijk personeel Keurige kamers

Goed verblijf met alles erop en de eraan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De receptionist heeft ons geweldig geholpen. Super vriendelijk. Alle bussen/trams/metro lijnen uitgelegd. Hotel ligt centraal. Je kan alle kanten op. Met de tram op 10 min. afstand lopen, ben je zo in het centrum.

De informatie op de website kwam niet overeen met de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De informatie op de website kwam niet overeen met de werkelijkheid. Het was erg warm op de kamer en de airco maakte veel herrie. De loopafstand tot de metrohalte was minimaal 10 minuten. Het ontbijt was niet in de prijs inbegrepen. Voor deze prijs kan je ook iets dichter bij het centrum vinden in een leukere buurt.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima einde van een goede nacht stappen met collega's
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Deur was gebarricadeerd toen ik terug kwam uit de stad, waardoor je met wat drank op er niet uitkomt hoe je binnen moet komen. Gelukkig was er een behulpzame medewerker die mijn struggle zag en mij binnen liet. Echter is dit een beetje vreemd en staat het niet helemaal gastvrij.

Prima locatie die goed te bereiken is vanaf Amsterdam Zuid. Goede ontvangst waarbij alles snel en goed wordt geregeld. Gevolgd door een prima kamer met een goed gevulde minibar en snacks, een prima badkamertje en bed waar je de nacht wel op doorkomt :).

5,5
    Goed hotel met aantal verbeterpunten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchekoppen niet vast Douchekraan slecht afstelbaar warm /koud Raam gaat niet open voor buitenlucht Thermostaat niet afstelbaar waardoor kamer te warm Bed uit 2delen schuift makkelijk van elkaar Tijdens omdraaien

Ligging goed Kamers goed

Erg fijn!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben niet gebruik gemaakt van alle faciliteiten, maar de kamer/het hotel kwam overeen met de verwachting. De locatie was vooral een pluspunt, je stapt uit de bus en staat direct voor het hotel. Alles was schoon, de kamer was ruim en het personeel was daarnaast enorm vriendelijk! Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

werkelijk een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het bedienend personeel in het restaurant was (te) dwingend en te aanwezig.

de kamer/locatie/comfort/eten&drinken alles was perfect. Ook het personeel aan de receptie was zeer service minded. Ik heb zelf nog even in de sauna gezeten en ook dat was prima! Ben uiteindelijk niet buiten de deur gaan eten, want dat was ook prima en tegen een zeer schappelijke prijs!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ons verblijf in het hotel wordt mede als zeer prettig ervaren vanwege het fijne personeel

Ik heb geen klachten

Het ontvangst was wederom zeer vriendelijk. De kamers uitstekend. Wij hebben heerlijk gedineerd in het restaurant. Het ontbijt was uitgebreid en smakelijk. Het personeel was zoals altijd vriendelijk en behulpzaam.

Veel te warme kamers!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel te heet op de kamers. Geen functionerende airco en geen mogelijkheid de kamer te luchten. Ondanks meerdere meldingen bleef het heet (lees 23 graden Celsius) op de kamer. Een reden om niet meer terug te komen.

Ruime kamers Prima ontbijt.

Bijzonder plezierig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enig puntje van kritiek: de koffie op de kamer. Bijzonder onsmakelijk zo'n zakje...

De dame aan de balie die ons incheckte was bijzonder vriendelijk en attent! Kamer prima. De fietsen. Enorm handig om over een fiets te kunnen beschikken.

Goed maar we komen niet terug omdat het veel te warm was en de kamers niet gelucht kunnen worden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was echt veel te warm op de kamers! Er kan geen raam open en de airco functioneert niet. Ik heb hier iedere dag over geklaagd maar er veranderde niets. Wel vraagt men de handdoeken meermaals te gebruiken ivm het milieu maar men kan beter het hotel drie graden lager stoken. Ik vind het sowieso niet fris als er geen raam open kan. Hoe kun je een hotelkamer luchten?

Prima, ruime kamer. Goed ontbijt. Genoeg gratis parkeergelegenheid aan de straat.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer niet goed opgeruimd- nog badspullen vd vorige gast/prullebak niet geleegd. Deurklink badkamer was er af gevallen, kraan lor etc. Er kan geen raam open en airco werkte raar. Herrie van de gang hoor je in de kamer. Voor 160,- excl ontbijt had ik echt meer verwacht.

Dichtbij schiphol

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen sfeervol hotel, beter voor een zakenreis dan voor een weekend weg. Erg heet in het hotel. Personeel niet erg professioneel

Goede kamer,fijne bedden, mooie badkamer, koffie aanwezig op kamer

Onvergetelijke citytrip begint bij een goed hotel, en dat was het ook👌
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mijn stijltang werkte niet in de badkamer. En het lawaai buitenaf was minder.

Het ontbijt was super, zo heerlijk ontbeten. Personeel was zeer vriendelijk.

Ruime kamer, rustige wijk, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai van de minibar/frigo die je niet kan uitzetten, lawaai van vliegtuigen 's morgens vroeg

Ruime kamer, rustige wijk, vriendelijk personeel

Prettig verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen bad aanwezig was. Daarnaast waren de kussens erg zacht en maakte de airconditioning iets te veel geluid.

De kamers waren prima. Glade vlieren zoals gevraagd ivm huisstofmijt. Late uitcheck op zondag tot 15:00uur en een ondergrondse parkeergarage zonder extra kosten.

Geen tegenvallers

Tot onze verrassing kreeg ik een upgrade naar de executive rooms omdat ik Guest of the day was. Helemaal geweldig maar buiten dat feit ben ik en mijn gezelschap zeer te spreken over NH Amsterdam Zuid. Het personeel van de bar/restaurant en aan de balie zijn zeer klantvriendelijk, housekeeping is zeer behulpzaam. We hebben net als de vorige keer gedineerd in het restaurant, heerlijke wijn en het eten uitstekend, zo ook het ontbijt. Niets dan lof en een aanrader!

Rustig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was ijskoud in de kamer, ook al stond de airco uit. Er kan ook geen enkel raam open !

Ontbijt was goed, veel keuze. Goede ligging, 20min van het centrum met de tram.

We hebben hier een fijn verblijf gehad en komen hier zeker weer als we weer in Amsterdam overnachte
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is jammer dat er veel vliegtuigen laag overvliegen, maar daar kan het NH hotel natuurlijk niets aan doen! Gelukkig is het hotel goed geisoleerd!

Leuk personeel, mooie entree, mooi hotel, mooie kamer. Fijne douche en heerlijke bedden. Heerlijk ontbijt! Fijn dat er in het weekend vrij parkeren is.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was erg duur. De wc zat in de badkamer i.p.v. apart en er was geen douchegordijn. Rondom het hotel is weinig te beleven.

De kamer was ruim en schoon en de badkamer oogde nieuw.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Vooral een dikke pluim voor het bar personeel en de receptie

Ik heb 4 nachten verbleven in kamer 209, de douche knop werkte niet, heb dit elke ochtend aan receptie doorgegeven en gingen er telkens melding van maken aan de td. Resultaat niets nada niente de douche werkte nog steeds niet. Dus probeer maar éénhandig je te wassen gewoon hopeloos ondermaats, ik had hier graag mijn score opgetrokken maar wegens deze minpunten gaat de score compleet omlaag........reken daar bovenop een nachtprijs a +/- 250eur ???????? Gelukkig sliepen mijn collega's in de kamer ernaast zodat ik daar kon gaan douchen.................IS Dat de kamer die je verwacht ???????dan kan je jezelf de vraag stellen waardeloos :-(

Vooral een dikke pluim voor het bar personeel en de receptie

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Zalig verblijf net buiten Amsterdam (30 min met tram 5)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douchekophouder was gebarsten, maar het was geen probleem. Deze was wel nog in staat om de kop hoog te houden.

Het ontbijt was super goed voorzien en vers! Een super hotel voor een super prijs. De bedden waren lekker zacht en alles was zeer proper.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Fijn en prettig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren voor ons iets te hard

Mooie schonen kamer. Goed en veel keuze bij het ontbijt. Fijn dat je op zondag ook gratis later uit kunt checken.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

gezoem van de ventilatie en brandalarm boven het bed dat steeds oplicht

Ruime kamers, uitgebreid ontbijt, de kamers waren schoon, fijn personeel, boeken zonder creditkaart

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Lekker ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onvriendelijk personeel. We waren met de auto, waar ze ons 10,5€ voor rekenden. Op de site staat er iets anders. Toen we dit aankaarten, hebben we het verschil wel teruggekregen. We vroegen aan de accomodatie een tweepersoonsbed, we kregen 2 eenpersoonsbedden.

Het ontbijt was superlekker! Er was heel veel keuze.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Prima uitvalspunt voor een bezoek aan de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloer in de kamer is nodig aan vervanging toe. De temperatuur in de slaapkamer was te hoog en alleen met de airco bij te stellen. Airco en minibar maken teveel geluid 's nachts.

Prima ontbijt Badkamer uitstekend. Gratis parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Prachtige ervaring.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche was in een slechte staat. En paste daardoor eigenlijk niet in het totaalplaatje. (maar dit was dan ook een detail ten opzichte van al het goede)

- De grote bedden en de zeer ruime kamer - Het ontbijt was echt het beste dat ik ooit heb gehad en gezien. Zo veel keuze. Prachtig!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Ondanks wat tegenviel toch prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Housekeeping was slecht, geen schone glazen, koffie en theefaciliteiten niet aangevuld. Douchestang in de douchecabine kapot en hing half los. Tandpasta op de muur nadat deze schoongemaakt zou zijn. Tafel in de kamer met koffiedruipvlekken van de vorige gasten. En zoals meestal in elk hotel slechte kussens die zeker geen steun geven. Verder was de laminaatvloer aan vervanging toe en de witte muren mochten wel een keer geverfd. De badkamer is verder mooi, maar ja dan weer een kapotte hoektegel. Dus NH hotel doe wat meer aan onderhoud.

Het ontbijt was heerlijk. De kamers zijn prima, ruim en netjes ingericht. De badkamer is prima. Nadat we wat tegenviel tegen de receptionist vertelde haalde deze als korting 1 ontbijt van de rekening.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond de kamer nogal stoffig en miste overgordijnen. Misschien dat de gordijnen anders dicht moesten, geen idee.

Dat ik een kamer had was ik erg blij mee. Daarnaast het feit dat ze een taxi voor mij belden. Super service

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Erg plezierig verblijf voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een geluid in de kamer hoorbaar alsof in de kamer er naast de wasmachine stond te draaien, maar ik neem niet aan dat de hele nacht gewassen wordt, dus het zal iets geweest zijn van de lucht behandeling vermoedelijk.

Ontvangst was uiterst vriendelijk en professioneel, kamer en badkamer waren keurig en schoon. Leuke bijkonstigheid, we werden gekozen als 'Guest of the day' uit de boekingen via Booking.com, resulterend in gratis upgrade van de kamer, gratis gebruik minibar, en geatis ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Medewerkers waren TOP.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een opmerking betreft het koelkastje op de kamer, dat maakte nogal lawaai. De een heeft daar last van en de ander niet. Ik dus wel.!!!

Medewerkers waren TOP.!!!! Ontbijt werkelijk fantastisch. Al met al was het 'n dikke TIEN.!!

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Nee bedankt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Kom niet meer terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer stonk naar wietlucht. Inchecken was dramatisch

Goed bed

• Beoordeeld op: 29 september 2018

lokatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluid in de kamer van fan en een of andere machine (op het dak ?)

lokatie

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Ruime kamers, mooie badkamer en goede bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime kamers, mooie badkamer en goede bedden. Moesten in de RAI zijn. 5 minuten afstand.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Duur

Prijs/ kwaliteit verhouding.

Het ontbijt was prima maar de 3 persoonskamer erg krap en in verhouding erg duur voor 1 nacht.

Goed, maar prijs aan de dure kant

Preparatie kamer: bed te kort

Uitgebreid lekker vers ontbijt!

Aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hygiene in de badkamer kan naar mijn gevoel beter.

Het ontbijt was voldoende maar na 4 dagen wel eentonig. Kamers waren ruim en luchtig.

Voor 200 € per nacht met ontbijt verwacht ik meer comfort...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor 200 € per nacht met ontbijt verwacht ik meer comfort dan vuile liften en zeer kleine kamer

Dicht bij metrostation daardoor ben je zo in het centrum

Hotel is niet erg sfeervol, betreft een zakelijk hotel

Dicht bij metrostation daardoor ben je zo in het centrum

De gastvrijheid van het personeel, zeer hartelijke ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gastvrijheid van het personeel, zeer hartelijke ontvangst. Veel tips voor in de stad

15 euro Betalen voor parkeren

Mooie kamers, fijne bedden

fijn hotel, gelegen op een gunstige locatie en ov voor de deur

nvt

zeer uitgebreid ontbijtbuffet. wij kregen een gratis up-grade van de kamer.

Heerlijk ontbijt

Heerlijk ontbijt Mooie kamers

precies wat wij naar op zoek waren

geen opmerking

Hele nette kamer. alles naar wens!

Geweldige nette koele kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldige nette koele kamer. Heerlijk diner gehad. Ontbijt overheerlijk. Vriendelijk personeel. Gratis shuttlebus naar Station Zuid. Top geregeld!

Goed, wij komen vaker terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij uitcheck hadden we een dame die niet Nederlands sprak, en alles in het engels deed.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

weet ik niet, de prijs, iets goedkoper zou leuk zijn

lekker bad

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers prima, ontbijt en gastvrijheid uitstekend

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

We waren klant van de dag, leuke bijeenkomst van een toch al...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We waren klant van de dag, leuke bijeenkomst van een toch al gezellig weekend.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Kort en goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede ruimte, uitstekende bedden, goed ontbijt.

Nooit meer, veel te duur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles, van ontbijt tot hygiëne

Het bedformaat

Radio op kamer.

Vriendelijk aardige personeelsleden

Kort zakelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De dekbedden waren echt slecht/oud aan de overkant te vol onderin niets.

Vriendelijk ontvangt bij de receptie

Comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De upgrade van de kamer, het ontbijt

Gezellig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed ligging vlakbij het openbaar vervoer. Stadscentrum eventueel ook te voet te bereiken vanaf het hotel. ongeveer 45min wandelen dan.

Goed geholpen door personeel en verder alles schoon en netjes!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloer in slaapkamer en tegels in de badkamer hebben een opknapbeurt nodig

Ontbijt en bed

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

De gang was niet gestofzuigd!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gang was niet gestofzuigd!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Aangenaam verblijf gehad

Ontbijt was lekker

Het ontbijt smaakte heerlijk en was uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt smaakte heerlijk en was uitgebreid. Erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Restaurent en bar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer op aantal zaken toch versleten

Restaurent en bar

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

in orde
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

verwarming in kamer (te koud), wachten op trage lift.

mooie en ruime kamer, goed ontbijt