Beoordelingen over NH City Centre Amsterdam 4-sterren

#139 van de 410 hotels in Amsterdam

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Helemaal top !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel bevindt zich in het oude atelier en kantoor van het bekende warenhuis Gerzon . Het is jammer dat het verleden ( bijna ) niet meer terug te vinden is. Wij vonden de bedden een beetje stevig .

De locatie is fantastisch, heel centraal, tram bijna voor de deur. Goede restaurants om de hoek. Rustig hotel, geen lawaai van buiten. Mooi ingerichte ontbijtruimte, gevarieerd ontbijt, gezonde en verse producten.

Fijne ruime kamer, goede bedden.
    • Standaard Driepersoonskamer

Badkamer klein in verhouding tot de erg ruime kamer. Geen toiletborstel aanwezig.

Fijne ruime kamer, goede bedden. Zeer goed ontbijt Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader voor zowel een kort als een langer verblijf.

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onthaal zeer onvriendelijk, betaalt via visa, bij aankomst, zouden we nog eens moeten betalen al stond duidelijk wit op zwart betaald via visa, was in het Frans , waarop bediende antwoordde: ik versta geen frans, als receptioniste?? Kamer was ultra klein en donker, bedriegelijke foto’s op internet, bij uit checken zouden we nog eens 253€ moeten betalen , hallo zeg , ik raad dit hotel aan niemand aan, veel te duurvoor wat het is!

De bedden echt niet wat ik verwacht van een hotel waarvoor...

De bedden echt niet wat ik verwacht van een hotel waarvoor je 650 euro betaald voor maar 2 nachten. En sorry maar als je de kamer binnenkomt en kijkt recht op stof webben nee dank u.

voor herhaling vatbaar, maar zeker een ander hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer op de begane grond? Deze was in de kelder met een klein raampje 2 meter hoog, enorm lawaai van de voetgangers die met blikken voetbalden. De kleine kamer met haren in ons bed en een kamergang met brug over de garage ingang. Zéér bizar voor deze prijscategorie.

het ontbijt was goed, een schitterende stad.

Uitstekende locatie, zeer vriendelijk personeel, lekker...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer was erg klein en zag er op internet groter uit. Bar is alleen tot 22 uur geopend.

Uitstekende locatie, zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt

Alles was prima, behoudens de grootte van de kamer.

Alles was prima, behoudens de grootte van de kamer. In de site stond 20 vier.meter, maar in werkelijkheid was de kamer ongeveer 13 vierkante meter, zonder de mogelijkheid om samen even een drankje te drinken en zonder het beloofde zitje. Zelfs als je de badkamer meetelt kom je slechts aan ongeveer 15 à 16 vier. meter. De guest manager was uiterst vriendelijk en gaf compensatie voor een volgende keer, maar kon niet ontkennen dat de opgegeven meters niet overeenkwamen met de werkelijkheid. Dit was een slaaphok en geen logeerkamer.

Alles was prima, behoudens de grootte van de kamer. In de site stond 20 m2, maar in werkelijkheid was de kamer ongeveer 13 m2, zonder de mogelijkheid om samen even een drankje te drinken en zonder het beloofde zitje. Zelfs als je de badkamer meetelt kom je slechts aan ongeveer 15 à 16 m2. De guest manager was uiterst vriendelijk en gaf compensatie voor een volgende keer, maar kon niet ontkennen dat de opgegeven meters niet overeenkwamen met de werkelijkheid. Dit was een slaaphok en geen logeerkamer. NH hotels: geef een beschrijving van de kamer naar waarheid!!!

veel te duur voor deze accomodatie, te beginnen met een zeer kleine kamer en kleine badkamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

inchequen was rampzalig hoewel wij nederlands sprreken had ik de indruk dat dat een moeilijkheid was meisjes an t ontbijt zeer vriendelijk

voor die prijs had er best een cava tje bij het ontbijt mogen zijn fruit was niet echt vers eitjes en brood was wel lekker vers fruitsap hebben we ook gemist

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Aangenaam hotel, goed gelegen en een lekker ontbijt!

Eventueel extra hoofdkussens

De kamer die we geboekt hadden was blijkbaar al vezet, we kregen direct zonder dat het zelf vroegen een upgrade naar een grotere kamer.

Heerlijk Amsterdam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

€19 pp voor ontbijt is wel heel duur,als je bedenkt dat je in de straat op diverse plekken voor een tientje kunt ontbijten...En er mag op de hotelkamer wel een foto aan de muur gehangen worden,maakt het geheel af...

Het hotel aan de spuistraat in het verleden al heel vaak bezocht. Tot onze grote verbazing had men een enorme renovatie doorgevoerd het afgelopen jaar. De kamers zijn werkelijk prachtig opgeknapt en heel schoon en fris.Balie en liften vernieuwd,kortom een geweldige verbetering..

Netjes, uitstekende locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het vuilnisbakje (van de vorige gasten) in de badkamer was niet leeggemaakt toen we toekwamen op onze kamer, dit vond ik een minpunt. Ook ging de verwarming niet echt hoog, het was net alsof er steeds lauwe/koude lucht geblazen werd.

Kamers waren ruim genoeg en netjes. Het hotel is gelegen op een zeer goede locatie (aan de negen straatjes).

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

heerlijk amsterdam genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De vloer van de douche is gevaarlijk glad en je kan je niet vasthouden anders dan aan de douchestang als je uitglijdt

prima ligging, kleine kamer, heerlijk ontbijt

Super lokatie, prima hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vind het niet kunnen dat ik tijdens mijn ontbijt een kaartje krijg van een (overigens zeer vriendelijk) personeelslid met de vraag eenvreview te schrijven op trip advisor en specifiek die naam te noemen!

Lekker ontbijt! Bijzonder vriendelijk personeel. Super pecan broodje!!

De locatie en het vriendelijke personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeermogelijkheid. Auto met heel veel moeite kunnen parkeren omdat garage erg klein is. Dit heeft schade opgeleverd. Had graag van te voren willen weten dat garage problematisch is. Het was mij boeking niet duidelijk dat ik geen ontbijt had geregeld. Dit kwam dus nog in de prijs. Ik had geselecteerd op kamers met ontbijt. Bleek dus niet zo te werken.

De locatie en het vriendelijke personeel. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Uitstekend hotel in het hartje van Amsterdam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer had enkel een klein raam met uitzicht op een binnenplaats en andere kamers, niet fijn om de buurman op zijn bed te zien liggen...

Goed ontbijt, goede kamer, keurig hotel!

Het was onzeker of onze kamer al klaar was toen we kwamen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zie boven. Ik vond de ervaring matig voor de prijs die ik heb betaald.

Het was onzeker of onze kamer al klaar was toen we kwamen inchecken om 14u. De balie medewerker checkte dit met housekeeping. Eerst zei ze dat de kamer nog niet klaar was, maar er was wel een andere kamer beschikbaar. Maar de ramen/het uitzicht was gek. Toen ik twijfelde was ineens de officiële/originele kamer klaar en kregen we de sleutels. We vonden de kamer heel erg achteraf/in een hoek. Ik had het gevoel dat dit alsnog de kamer was met het mindere uitzicht, die ze ons aan wilde bieden. Kamer 530 met een extra trap naar boven en uitzicht op het dak/aircosysteem... Wat we overigens de hele nacht hebben horen brommen. In kamer 530 was ook een tussendeur. Volgens mij zat de andere kamer (529) daar achter. Het was namelijk super gehorig. Helaas vroeg gewekt door de rennende kinderen van de kamer naast ons. De medewerker vond het bij het inchecken ook lastig om ons uit te leggen over City tax en het bedrag wat "geblokt" werd op de creditcard als we besloten om toch ineens te ontbijten of de mini bar te gebruiken. Bij het uitchecken nogmaals de creditvcard overhandigd, terwijl we in de veronderstlling waren dat dit al afgehandeld was. Het had fijner geweest als dit duidelijker was uitgelegd bij incheck, hoe dit in zn werk ging. Ik vind het gek dat de medewerker het lastig vond om in onze moedertaal uit te leggen, wat er ging gebeuren & de procedures van betaling uit te leggen.Ik begrijp dat Amsterdam toeristisch is, maar we zijn wel gewoon in Nederland, waar je ook je Nederlandse gast goede service moet verlenen. En onprofessioneel om te zeggen: ja de kamer is nog niet klaar, maar ik heb nog wel een andere kamer, maar mensen vinden die vaak niet mooi. Ze had beter niets kunnen zeggen. Dit is niet wat ik verwacht in een vrij prijzig hotel.

Ontbijt en personeel waren een enorm pluspunt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Grootte van de kamers; prijs/kwaliteit viel dit toch tegen. Voor mij absoluut geen probleem voor een kleine kamer; maar deze stond toch niet in verhouding tot hetgeen betaald werd.

Ontbijt en personeel waren een enorm pluspunt. Alsook de ligging!!

Goed Hotel. Kamers zijn modern en hygiënisch. Ligging is perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn aan de klein kant. Ook het 2 persoonsbed is erg klein en je kunt beter 2 1 persoonsbedden vragen dan Hennie meer ruimte.

Het ontbijt was super, heel veel keuze en veel verse producten. De kamers zijn heel modern en hygiënisch.

Voor rustige nachten moet je niet hier zijn, flinterdunne muren en 't personeel kan het niks schelen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De muren van dit hotel zijn van papier. Wat je buren aan het volgen zijn op tv, kun je op je eigen kamer ook horen. We kloegen bij het personeel en we zouden een andere kamer krijgen, maar plots waren ze volledig volzet. We kregen geen alternatieve oplossing aangeboden, zelfs geen korting. Onvoorstelbaar! Er werd ons gezegd dat het personeel nog nooit klachten had gehad over dunnen muren, we werden bekeken alsof we twee idioten waren. Ga dus naar een ander hotel als je 's nachts rust wil: dat hebben wij helaas niet gehad en het personeel zal het worst wezen.

De locatie is goed: heel centraal

Uitstekende ligging! Zeer net hotel, prima ontbijt!
    • Standaard Driepersoonskamer

Wij hadden een tweepersoonskamer langs de grachtkant, waar nog een bed was bijgezet. Kamer was groot genoeg, heel proper. Ontbijt was alles aanwezig. Vriendelijk personeel. Alles was in de buurt, hebben alles te voet gedaan. Parkeren was € 50 per nacht, maar op straat parkeren was nog duurder.

enkele dagen rustig kuieren door de binnenstad en genieten op de kamer van een goede nachtrust

kamer had maar 1 nachtkastje geen enkele van de TV zenders was Belgisch Bv. Eén

Super uitgebreid ontbijt met mogelijkheid tot het nemen van champagne Toffe attentie gekregen van het hotelpersoneel voor mijn verjaardag Mochten reeds zeer tijdig op de kamer (12u)

Goed hotel met een perfecte ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was aan de kleine kant. Op de foto's leek het allemaal net iets luxueuzer en groter.

De ligging van het hotel is perfect. Een goede uitvalsbasis om eender welk museum, monument of wat dan ook te bezoeken. Het ontbijt was zeer gevarieerd, alles was aanwezig om de dag goed te beginnen.

Ons verblijf was prima
    • Standaard Driepersoonskamer

De vindbaarheid van de parkeermogelijk van het hotel zelf. Via navigatie kom je er niet, althans wij niet. Als je niet weet waar het zit vind je het niet. Bellen met hotel was lastig omdat je eerst via centraalnummer in contact komt. Daarna pas doorverbonden met hotel zelf.

De kamer was prima en het ontbijt erg goed. De ligging van het hotel is top.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

fantastisch
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de bar viel tegen, was miniem maar er was voldoende gelegenheid in de buurt

Prima ontbijt, heel vriendelijk personeel, volledig geluidsdichte kamers, heel goede ligging midden alle bezienswaardigheden. Een aanrader!!

Z'n geld niet waard
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ze pushen je om de auto in de garage te zetten en vertellen je pas later dat t 50€/dag is.Verplicht autosleutels afgeven aan balie en ze verzetten uw auto zonder toestemming te vragen.Arrogante reactie als je daar niet mee akkoord bent. Airco blijft ganse nacht een hels lawaai maken en kon niet afgezet worden. Hele kleine kamers.Voelt aan als en snelweghotel.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

kamer was fijn!
    • Standaard Driepersoonskamer

Stop van het bad functioneerde niet helemaal goed.

kamer was fijn! Ruim! Badkamer met ligbad, heerlijk! Ontbijt de volgende morgen was super! Ontbrak echt niks!

Heerlijk shopping weekendje weg hotel :-)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren kon onder het hotel, maar was wel 50,- per dag. Misschien zeurderig, maar de kussen waren me te zacht ;-)

Locatie was perfect, kamer prima, ontbijt super. Rustige kamer, ondanks de locatie in hartje Amsterdam.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Meer dan tevreden.
    • Familiekamer (4 Personen)

Wij zijn niet zo van de boxspring bedden

Ontbijt was boven verwachting. Grote familie kamer, prima badkamer. Attent personeel. Koffer konden we na uitchecken nog achter laten om later op te halen, prima service dus.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Alles netjes, ruime kamer, heerlijk ontbijt met veel keuze...
    • Superior Driepersoonskamer XL

Het derde bed had spijtig genoeg geen volwaardige matras (plooimatras, type logeerbed).

Alles netjes, ruime kamer, heerlijk ontbijt met veel keuze en prima ligging voor uitstappen. Gebruik van bagagekamer na het uitchecken was erg handig.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Net hotel op prima locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - XL

De superior kamer is niet wat je verwacht voor die prijs. Voor deze prijs verwacht je een luxere kamer. In de vitrine van het restaurant staat vers fruit en gebak tijdens het ontbijt, alleen kun je dit niet zelf pakken. Het personeel ontbrak vaak (druk met andere werkzaamheden) dus kon ik dit niet krijgen.

De ligging is geweldig. Vanuit P+R en openbaar vervoer perfect bereikbaar en vanuit het hotel is alles op loopafstand. Onze kamer op de begane grond viel tegen, receptie dame Noah hielp ons vriendelijk aan een betere kamer met uitzicht.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Super locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer keek uit op een plat dak aan de binnenkant van het gebouw. Erg donker en een beetje triest.

Super locatie. Super ontbijt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prijzig, maar perfect hotel voor een geslaagde citytrip

Bijna niets! Enkel het uitzicht (ondanks superior kamer) en het raam dat niet openkon. Maar dit weegt niet door gezien al de positieve punten!

Zeer comfortabele bedden. Verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel. Uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Mooie en comfortabele kamer, lekker ontbijt, centrale...
    • Familiekamer (4 Personen)

Niets, alles was perfect. Wel iets duurder hotel.

Mooie en comfortabele kamer, lekker ontbijt, centrale ligging, mooi uitzicht, Nespresso op de kamer was net waar we zin in hadden toen we aankwamen

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Te koud
    • Familiekamer (4 Personen)

De temperatuur van de kamer. De verwarming was aan, maar het was de hele nacht te koud. In de badkamer zat onder de wastafel een gat waar veel koude lucht doorkwam. Extra dekens waren er niet. De koffiefaciliteiten waren niet voldoende, voor 4 personen slechts 3 kopjes koffie beschikbaar. Ook is er geen mogelijkheid om je jas op te hangen en zijn er te weinig spiegels in de kamer.

De locatie is prima en de grootte van de kamer - met 4 losse eenpersoonsbedden - ook!

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Op de tegenvaller wat betreft het uitzicht na vonden we het een prima hotel. Zeker een aanrader!

We hadden voor een behoorlijke prijs een kamer besteld (geen standaard) met twee eenpersoons bedden en uitzicht. Bij aankomst was er geen kamer met 2 bedden beschikbaar. We kregen uiteindelijk een kamer met drie bedden maar zonder uitzicht. Het was een donkere kamer met een klein raampje. Dat was erg jammer en voor ons gevoel was het een standaard kamer en hebben we er te veel voor betaald!

De bedden waren heerlijk, de locatie fantastisch en het personeel ontzettend vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Locatie top, hotel viel tegen
    • Superior Driepersoonskamer XL

De ontbijtruimte was een enorme chaos toen wij binnen kwamen. Er was geen enkele gedekte tafel beschikbaar. Alle lege tafels lagen vol met vuil servies. Veel te weinig personeel. De kamer was gehorig, geluidsoverlast van buren door geloop en ruziënde kinderen. Kamer was groot maar erg sober, geen 4 sterren niveau.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Uitstap Amsterdam 🎉
    • Standaard Driepersoonskamer

Het was super goed gelegen . We mochten vroeger dan voorzien op de kamer . Het ontbijt was lekker en uitgebreid ! Bij het uitchecken konden onze koffers nog in het hotel blijven om Amsterdam nog wat te gaan verkennen ! Dit hotel is zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 20 december 2016

De ligging is fantastisch, perfecte uitvalsbasis.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - XL

Kamer leek ingericht voor 1 persoon, terwijl we met 2 waren - 1 zetel, 1 wijnglas, 3 koffiecups. Trappen van op straat naar lobby (moeilijkere toegankelijkheid)

De ligging is fantastisch, perfecte uitvalsbasis. Uitgebreid lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

badkamer was niet echt schoon laminaat zorgt voor relatief veel lawaai, gecombineerd met een kamer naast de lift niet echt top gedoe bij het inchecken, veel papieren invullen en paspoort nodig

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Ontbijt en het hotel is prachtig ingericht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was echt sober met een heel klein venster die uitgaf opde kamer rechtover en beneden de koepel van de eetzaal. Weinig lichtinval daarnaar donkere kamer. Wat decoratie en kleur zou niet mis staan op de kamer. Voor de rest super proper echt top!!!

Ontbijt en het hotel is prachtig ingericht

Fijn verblijf met een paar verbeterpunten

De bediening in de bar/lounge was erg vriendelijk maar had ( met meer ervaren mensen en meer mensen ) een stuk sneller gekund. De grootte van de geboekte kamer viel mij ook tegen evenals de wifi vanwege de erg lage snelheid van het internet.

Wat mij het meest beviel was het vriendelijke personeel en het feit dat de kamers netjes en schoon waren. Ook de ligging van het hotel en bereikbaarheid met openbaar vervoer zijn zeer goed.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

vriendelijk personeel, prima ontbijt, mooie locatie, prima...
    • Standaard Driepersoonskamer

het is warm op de kamers snachts en met behulp van de thermostaat lukte het niet om de temperatuur naar beneden te krijgen. (Te) warm om te slapen

vriendelijk personeel, prima ontbijt, mooie locatie, prima bedden en sanitair

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Klein kamertje

Superior Kamer met uitzicht bleek een soort gevangenisbunker zonder mooi uitzicht op de grachten, wat wel op het plaatje stond bij de boeking. Ook waren de tv en de wasbak stuk.

Kregen gelukkig een korting van 25 euro, omdat de kamer weinig uitzicht had. Locatie is perfect.

Genoten van de fijne kamer en ontbijt kids vonden geweldig...
    • Standaard Driepersoonskamer

Genoten van de fijne kamer en ontbijt kids vonden geweldig vooral de taarten en donuts ;-))

goede locatie, ruime kamer en prima ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

raam niet langs straatkant maar binnenkoertje, douche in bad : moeilijk in en uit stappe

goede locatie, ruime kamer en prima ontbijt.

super ontbijt, beste ooit

super ontbijt, beste ooit

Ontbijt is super
    • Familiekamer (4 Personen)

Parking 50€/dag maar miniscule plaatsen in overvolle parking, vol met karren, huurfietsen ed. Enkel voor de ervaren puzzelaar.

Ontbijt is super

vriendelijke ontvangst, uitgebreid en lekker ontbijtbuffet

vriendelijke ontvangst, uitgebreid en lekker ontbijtbuffet

Amsterdam was een grote meevaller ... wel raar dat je er weinig 'ollands' hoort spreken :-)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijzen 24u snacks lijken me te hoog.

Ontbijt was rijkelijk, de kamers in order.

Prijs vs kwaliteit

Locatie! Top

Ideale ligging met heerlijk ontbijt.

Het ontbijt was super!

Heel mooi hotel overal dicht bij,een aanrader!

Niks!!

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam!!!top!!

13 in een dozijn

Prijs kwaliteit verhouding

Ontbijt was goed , mooie variatie

Voor ons als citytrip zeer goed, wanneer wij naar Amsterdam terugkeren verblijven wij in NH
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was niet heel clean !!

Alles zeer goed

In het centrum gelegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In het centrum gelegen. Verzorgd.

Kleinere kamer gekregen dan geboekt zonder compensatie

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

uitstekend

ontbijtruimte

Parking redelijk duur...

Geluidsarm hotel ondanks de locatie in het centrum van de stad.

Gratis upgrade naar een betere kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was erg donker, en onlogisch ingedeeld

Gratis upgrade naar een betere kamer

Het was fantastisch

Niks viel tegen

Ontbijt was super, de kamer was erg ruim en het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Haardroger was stuk.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtige kamer, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Heel goed
    • Familiekamer (4 Personen)

De plek midden in de stad.

Perfect voor citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt,veel keuze. Kamer ruim,rustig. Goede ligging hotel ,alles vlot bereikbaar.

Locatie, vriendelijkheid personeel en comfort.

Locatie, vriendelijkheid personeel en comfort.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Ons buitenverblijf

Het zwembad

Parkeergarage

Perfect voor citytrip.

Comfortniveau kamer.

Locatie in het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Wij zijn drie dagen geweest en willen zeker terugkomen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vriendelijke mensen, perfecte locatie, schoon, prettig in- en uitchecken, heerlijk ontbijt.

Een hotel om terug naartoe te gaan
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niet voor ons maar in de ontbijtruimte is een ontbijthoekje voor kinderen. Met eigen hapjes ..... heel leuk

Fijn weekendje weg!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Uitzicht vanuit de kamer. Maar we hadden ook niet de duurste kamer genomen.

Ontbijt. Nette propere kamer en badkamer. Vriendelijk personeel. Ligging.

verlichting van de verwarming was fel

verlichting van de verwarming was fel

• Beoordeeld op: 12 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt...mooie, verzorgde kamer!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

• Standaard Driepersoonskamer

Ruime nette kamer, zeer goed gelegen in de buurt van restaurantjes en winkels

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Goede ontvangst, heerlijk ontbijt en een goede kamer en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goede ontvangst, heerlijk ontbijt en een goede kamer en vriendelijk personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH City Centre Amsterdam