Beoordelingen over NH Amsterdam Centre 4-sterren

Stadhouderskade 7, Amsterdam Oud-West, 1054 ES Amsterdam, Nederland

#249 van de 410 hotels in Amsterdam

6,4

De vriendelijkheid van het personeel en de service van het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de kamer was de verwarming/koeling aan het venster zeer oud, vuil en stuk. Daarenboven zaten de gordijnen er in vast en kon ik bijgevolg de kamer niet correct verduisteren.

De vriendelijkheid van het personeel en de service van het barpersoneel + de algemene verbouwingen van het hotel zorgen voor een fris en hedendaags interieur.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Kamer viel erg tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer nodig aan een opknapbeurt toe. Vloer met vieze plekken, deel vloer / plinten los. Vieze plekken (bloed?) in de gordijnen. Airco kon 's nachts niet aan ivm lawaai. Afzuiging badkamer werkte niet, enkel voegen waren beschimmeld. Toilet pot niet goed vast, deels kapotte verlichting, vieze spiegel. Op booking.com staat vermeld: "alle kamers zijn ingericht met sfeervolle crèmekleuren en lichte accenten" dit was totaal niet van toepassing op onze kamer.

Het ontbijt was erg goed. Lobby en bargedeelte netjes en schoon. Personeel vriendelijk. Goede locatie.

Hotel is goed maar is te duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Harde bedden, schimmel in de douche, defecte dingen.(koelkast koelt niet, scheerspiegel hangt erbij aan 1 schroef, gootsteen liep leeg als de stop erin zat)

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel veel. Ik had een reservering geboekt via booking.com. Ik kreeg een bevestiging van mijn reservering. Toen ik wilde inchecken hoor ik dat hotel helemaal vol zat. Er werd een alternatief aangeboden die iets verder was dan centrum. Kortom wees zeker van je reservering.

goed verblijf netjes schoon . gedateerd verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

enigzinds gedateerd en versleten uitstraling

ontbijt was zeer goed . de accomodatie en de kamer enigzins uitgeleefd en versleten . ik vertoef meerdere keren per jaar bij hotels van oranje in noordwijk wat ik prijs/kwaliteit verhouden veel beter vindt

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had gevraagd om setje tandenborstels. Niet gekregen. Wij waren met zijn 2-n maar er was maar voor 1 persoon ontbijd blijkbaar en zou ik moeten bijbetalen. Dit ervaar ik als onvriendelijk, te meer omdat ik via Booking vrijwel altijd met 2 personen boek. Wij zijn dus elders gaan ontbijten.

Vloeren van de kamers zien er slecht uit, dit geeft een...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vloeren van de kamers zien er slecht uit, dit geeft een “vieze” indruk. Hotel ziet er versleten uit van binnen, oa lobby, tijdelijke ontbijtzaal, losse plinten in de kamer. Erg veel last van geluidsoverlast snachts. Ramen zijn niet erg isolerend.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Schimmel rond bad,sigarreten brand plekken op stoel,raam...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schimmel rond bad,sigarreten brand plekken op stoel,raam sluit ni goed af,haardroger kapot,lampekap hangt naast lamp ook kapot,thermostaat verwarming kapot contant 28graden,radio badkamer kapot

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Uitstekende superiorroom en uitstekend ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt, er stond 19,50 op de website, is al aardig aan de prijs en bleek 24,95 plus wat 7 euro extra kosten. Geen idee waarom.

Uitstekende superiorroom en uitstekend ontbijt. Goed geïsoleerde kamers, prima bedden. Uitstekend geslapen.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vrij kleine kamer en badkamer. Interieur en vloer gedateerd. Airco kapot. Niet echt zuiver. Prijs/kwaliteit verhouding niet in orde. Veel te duur

Locatie prima. Ontbijtbuffet okee

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Fijne ruime kamer, super locatie en erg vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche was erg mooi en ruim alleen kwam er een heel klein straaltje water uit. Erg jammer als je niet goed kan douchen.

Heerlijk ruime kamer en badkamer. Super locatie en mooie nette kamer.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Een Top Hotel ! ! ! (met maar 1 minpunt)
    • Standaard Eenpersoonskamer

Helaas één Minpunt: bij het uitchecken om 05:00 moest ik lang wachten voordat er een Hotel medewerker kwam, er stond niemand! Misschien is het een goed idee voor het Management van dit Hotel om aan iedere balie (dit Hotel heeft namelijk meerdere balies) een Touchescreen te plaatsen waarop de gasten de Hotelmedewerkers digitaal kunnen laten weten dat ze aan de balie staan en graag geholpen willen worden. Op die Touchescreens kunnen de gasten dan vervolgens zien dat hun verzoek in behandeling is en er een Hotelmedewerker naar beneden wordt opgeroepen. De Touchescreens kunnen bijvoorbeeld via Wifi-direct in verbinding staan met smartphones die de Hotelmedewerkers bij zich dragen. De Hotelmedewerker kan dan of digitaal reageren door te laten weten dat hij de oproep ontvangen heeft en eraan komt, of een live gesprek aangaan wanneer hij of zij dat nodig acht!

Schone nette en zéér sfeervolle één Persoonskamer met een ruime kledingkast voorzien van mooie houten kledinghangers, een kluisje dat in deze kast is bevestigd met de bijbehorende handleiding, grote comfortabele schone bed met 2 vaste bedden die niet verschuiven, een ruime bureau met stoel, een prachtige Philips Led HD Hotel TV die op een draaibaar voet op de hoek van het bureau staat precies op ooghoogte wanneer je op het bed ligt, TV en Radio kanalen stonden goed afgesteld, fantastische ruime WC/Douche met superschoon inloop stortdouche (2 koppen) voorzien van meer dan voldoende aan schone handdoeken, aanwezigheid in de kamer van tussendoortjes: snoepgoed/chocola/nootjes/chips en last but no least een koelkastje met gekoelde drankjes zowel water, fris als alcoholische drankjes! Ook de individuele reiziger die een 1 persoonskamer bij dit Hotel boekt, wordt van alle gemakken voorzien!!!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Goed ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Superior kamer was schaars ingericht (tgv recente renovatie was inrichting nog niet af). Ligging achter/in de kelder met minimaal uitzicht. Wifi gaf problemen (teveel beton/staal ?). Geen nachtbalie.

Goed ontbijt. Zeer centraal gelegen hotel. Kamer was ruim en zeer rustig tgv ligging achteraan in het pand.

Prima , maar veel dingen kunnen beter
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche gammel, onderdelen los en bij warmste stand lauw water. Bij uitchecken om 11 uur, toiletten beneden bij receptie ontzettend smerig, alle 3 vies zonder toiletpapier. Géen echt visitekaartje voor een hotel, deze dus ook niet kunnen gebruiken.

Mooie grote kamer met uitzicht op de stad. Uitstekend ontbijtbuffet

Fijne locatie, onvriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel is enorm onvriendelijk. Bij mijn aankomst werd er terwijl ze me 'hielpen' hevig gediscussieerd over het al dan niet nemen van een lunchpauze. Daarenboven werden er enkele onbeleefde opmerkingen gemaakt op het moment dat mijn kaart niet direct werkte. De volgende dag vroeg ik een vroege housekeeping, dit werd met een hap en een snauw gedaan. Ik was echter niet de enige die het personeel ondermaats vond. Tijdens mijn aankomst zag ik een ander koppel vroeger vertrekken. Erg jammer want het hotel heeft alles om er iets gezelligs van te maken.

De ligging is enorm praktisch. Alles ligt op wandelafstand. Dichtbij is ook een straat vol eetgelegenheden. Het Vondel park is ook enorm dichtbij en er is een goede verbinding met het vliegveld.

Locatie vlak bij musea en Leidseplein
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wifi kwam niet tot in kamer 101 Leidingen maakten veel lawaai, waardoor we 's ochtends vroeg wakker gemaakt werden. Kamer kan wel een likje verf gebruiken, veel vliegen dood geslagen, maar allemaal vlekken op de muren

Locatie vlak bij musea en Leidseplein

Slecht uitgeleefd hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers niet klaar bij aankomst; computer boekingscsysteem puinhoop dus alles aan de bali duurt lang; kamers werkelijk ongelovelijk standaard en uitgeleefd! Waardeloos hotel!

Licatie

Uitstekend hotel en zeer goed gesitueerd, hotel met een prettige sfeer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het uitchecken bleek, dat wij "guest of the day" waren, echter dit hebben wij niet ervaren. Voor ons geen punt, maar wel vreemd.

Prima kamer, uitstekend ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij gingen 's-avonds naar het Delamar theater, dit lag om de hoek. Uitstekende tramverbindingen vanaf het Leidscheplein naar alle delen van de stad.

Zeer prettig verblijf. Standaard rate te hoog, maar genius prijs zeer scherp.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer wat gedateerd, wel aan een upgrade toe. Kaartslot functioneerde niet.

Ontbijt, zowel kwaliteit als tijd (tot 12 uur) en late uitchecken. Centrale locatie, rustige kamers.

Comfortabel en perfect gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij aankomst werd bedrag gereserveerd op kreditkaart... men zei dat het bedrag werd afgenomen, maar eigenlijk dus enkel gereserveerd... geen probleem, correcte rekening, maar verkeerde communicatie

Ontbijt was zeer goed met uitgebreid buffet en vriendelijke bediening. Kzmer was ruim en luchtig, comfortabel bed en stil. Badkamer ook goed, enkel vaste douchestan, dat was wat onhandig.

Geen 4 sterren waard
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wifi was erbarmelijk. De badkamer liep snel over en er was geen ruimte om een handdoek op te hangen bij de douche. Kamertemperatuur was nauwelijks te regelen. Beddengoed 1ste nacht was niet helemaal schoon. Er werd moeilijk gedaan over aanvullen van koffie -in eerste instantie moesten we 't doen met 3 cups voor 2 mensen en dat werd ook niet aangevuld de 2de dag zonder erom te vragen. Uitchecken duurde 20 minuten. Inchecken duurde even lang omdat er te weinig personeel stond. Room service menu is beperkt. Geconfronteerd met klachten, kon het personeel alleen maar zeggen "oh, het spijt me". Verder geen actie.

Het bed was goed, de locatie zeer goed.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

We hebben genoten...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine dingetjes die we reeds gemeld hebben en wat ook gelijk genoteerd is.

Mijn reispartner. De locatie midden in de stad. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Vriendelijk, behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij harde wind flink wat herrie op de kamer, lastig om doorheen te slapen.

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Heerlijke bedden. Smaakvol en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Diner was heerlijk. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Heel fijn hotel op een perfecte locatie.

Geen eigen parking.

Gastvrije, vriendelijke en professionele receptie. Hele nette en schone kamers. Heerlijk bed en goede kussens. Ontbijt ook zoals het hoort, volop keuze en verse producten. We zijn met een groep van 16 man/vrouw uit diverse landen in het NH hotel geweest. Iedereen was erg tevreden over het verblijf en de goede ligging in Amsterdam.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goed verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was te warm in de kamer en de airco deed het niet. Rare kamermeid die wilde weten hoelaat we zouden uitchecken

Ontbijt was goed! Ruim de tijd te ontbijten. Jammer dat niet overal was aangegeven wat voor vlees etc het was

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Slecht!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren zo slecht, oud en vies. Personeel gaf aan dat ze nog gerenoveerd moeten worden. Nou, voor 150 euro is de echt een aanfluiting. Klein dekbed, vieze badkamer en bedden. Nooit meer!!!

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Onze 1e kennismaking met NH
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

voor een 4 sterrenhotel vonden wij het tegenvallen dat er geen koffiekuipjes waren, er een aangebroken flesje wijn in de koeling stond, 1 lampje boven het bed kapot is, terwijl alle lampen aanwaren toen wij binnenkwamen. Er liep een zilvervisje in de badkamer, en waar er 1 is, zijn er meer. En er zat nog een entreekaart in de lezer. Dit soort ongemakjes verwachten wij niet in een 4 sterrenhotel. Ook hangen er slingers aan de muur. Van de vorige bezoeker wellicht?

goed ontbijt. fijne bedden en kussens vriendelijke en snelle bediening.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Perfect for shortstay in 020!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was warm op de kamer en de thermostaat was kapot. Hij was zelfs weggehaald. Dit hebben we gemeld maar niet opgelost. Gelukkig konden de ramen open.

Locatie!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Kamer/badkamer helemaal niet schoon.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer/badkamer helemaal niet schoon. Bij aankomst 50,00 "borg" betaald, bij afrekening -/- toeristenbelasting terug gekregen. mi al verrekend met (hoge) prijs van de kamer.......

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

twee dagen naar Amsterdam als gezins uitje en naar de musical geweest, dit hotel ligt heel centraal
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

goed verzorgd hotel, een gezinslid voelde zich niet zo lekker en werd direct de vraag gesteld voor vers fruit of medicijnen. Lekker ontbijt kortom een aanrader

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Stappen in Amsterdam en een bezoek aan DE DIJK!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij vonden het niet heel schoon. Bij het bijdraaien van de TV richting het bed, bleek er wel een hele dikke laag stof achter op de TV te liggen in kamer 203.

Goede ligging, dicht bij het Leidseplein / Paradiso. Goed en uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Bijsturing nodig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kruimels die door het personeel van tafel op de grond worden geschud bij herdekken van de tafels bij ontbijt. Vloer die met koffievlekken en fruitsap plekken blijft liggen. Het meubilair heeft duidelijke slijtage en een gebruikte look en de randen van het badscherm waren niet schoon. Een bijsturing naar netheid nodig!

Goed gelegen, prettige kamerindeling, ruim ontbijtassortiment

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Verlichting badkamer defect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met uitzicht

Verlichting badkamer defect. Je zag geen hand voor ogen, dus in bad liggen na een vermoeidende dag was er niet bij...Na twee x gemeld bij receptie en een lange tijd later kwam er een personeelslid kijken. Hij kon het niet repareren en omdat er op zaterdag geen technische dienst aanwezig is, zijn we uiteindelijk verhuisd naar andere (grotere) kamer, die weer geen bad had.... We hebben het er maar bij gelaten...

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Personeel is geweldig , accomedatie viel erg tegen want van een 4 sterren hotel was geen sprake!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed, hard matras veren stonden in mn rug.Badkamer vies slecht onder houden.Lampen die niet werkten.Cleaning lady s die al met veel lawaai om half 8 smorgens bezig waren.Verwarming suis hele tijd.

De service van het personeel.Heel vriendelijk !!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onderhoud van de kamer kon beter, midden in de kamer ontbrak stuk laminaat. Dit verwacht je niet in 4 sterren NH hotel van dit prijscategorie. Hotel in algemeen wel representatief.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

De vriendelijkheid van het personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren voor ons aan de harde kant. Het was vrij stoffig en tot 2 maal toe ging de deur open door de roomservice terwijl we niks hadden besteld

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Slapeloze nacht helaas
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel was omringt met een groot reclame doek waardoor we niet uit het raam konden kijken .... dit vonden wij geen probleem ondanks de 210 euro voor 1 nacht in een hokje van 2 bij 3 meter. Het ergste was dat er door de hele stellage van dat reclame doek er een irritant geluid ten gehore kwam ik denk door de wind en we hierdoor geen oog dicht hebben gedaan. Terwijl we juist een nacht weg waren om voor het eerst in 8 maanden een ongestoorde nacht wilde beleven (baby) bij het uitchecken kregen we voor het ongemak een gratis upgrade voor een volgend bezoek aan NH binnen 6 mnd. Hier hebben wij echt niks aan helaas.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Slecht hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het inchecken duurde erg lang, er stond iemand die niet van de receptie was werd er gezegd. Vervolgens was de kamer erg verouderd en niet erg schoon. De airco werkte niet goed en geen warm water tijdens het douchen. Receptie gebeld hierover, werd er verteld dat het water altijd deze temperatuur had (nagenoeg koud). Er werd niet meegedacht aan een oplossing.

De locatie was goed.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Toplocatie, top ontbijt, prettig personeel, matige kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was erg klein. Geen bad. Slechts 1 stoel voor 2 personen. Om 8 uur werd door housekeeping op de deur geklopt. Waarom? Geen idee. Om 9.30u hetzelfde. Jammer.

Ontbijt was uitstekend.

De badkamer.

De airco . Lawaaiierig en niet helemaal in orde

De badkamer.klein maar logisch ingericht

• Standaard Eenpersoonskamer

De prijs-kwaliteit verhouding. 300 per nacht voor een bezemkast is een beetje teveel van het goede

Locatie is prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was niet goed schoongemaakt.

Locatie is prima.

• Standaard Eenpersoonskamer

Mini kamers die aan het afbrokkelen zijn en zeer duur

Prachtige locatie

Zeer slechte onderhouden kamers. Behang kwam van de muur en vloer kapot. Daarbij ook alles zeer stoffig.

Prachtige locatie

Ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met uitzicht

Kamerprijs, lawaai gedurende de nacht

Personeel

Ontbijt en personeel waren uitstekend.Kamer niet schoon en hygiene in badkamer waren onder de maat.

Hygiëne waren slecht.

Vriendelijk personeel.

Toeristenbelasting is niet inclusief.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toeristenbelasting is niet inclusief. Dit zijn niet vermijdbare kosten en horen dus inclusief te zijn.

Om

Hygiene en bed

Service attitude

Niet tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met uitzicht

De kamer moet geupdate worden is erg oud. Konden niet slapen vanwege de vlaggen.

De manager heeft de klachten zeer goed opgepakt.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

rustig, geweldig

koffieautomaat buiten eetomgeving

Mooie omgeving

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

centraal gelegen
    • Standaard Eenpersoonskamer

hotel met niet bepaald veel charme, maar functioneel

centraal gelegen

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Eerlijker adverteren. Tegenvallend hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene en verouderd gebouw

Dicht bij centrum

Building work, noisy

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was veel kleiner als aangegeven

Lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Shabby meubilair.na upgrade vanwege dubbele boeking,kwamen we in een kamer met kapotte lampen,maar wel een prima bed

Lokatie

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bar in de lobby was vreselijk

Kamer en ligging erg goed. Ontbijt uitstekend behalve de scrambeled eggs leken nergens op

Zeer ruime kamer

Weinig keus op menukaart

Zeer ruime kamer

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Te gek !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was perfect Ontbijt was goed Attentie op ons 12 1/2 dag was te gek !!!

Lokatie was erg goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hele slechte WiFi. Schoonmaak die om 10 uur je kamer binnen komt terwijl je op zaterdag tot 12 uur op je kamer mag zijn.

Lokatie was erg goed.

toilet niet te gebruiken!!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamer,toilet,heel vuil en stoffig

de douche

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Een leuk verblijf met alle voorzieningen in de buurt.

te kleine badkamer

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Heerlijk verblijf nabij Leidse Plein.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kregen als gastvan de dag upgrade naar grote kamer inclusief ontbijt.

ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt was prima. Personeel was erg aardig.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Ontbijt is te duur

Prima kamer,heerlijk bed

Kamer veel kleiner dan kamer van collega’s.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer veel kleiner dan kamer van collega’s.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

• Standaard Eenpersoonskamer

De kamers waren goed en het personeel was behulpzaam

• Beoordeeld op: 22 november 2017

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prijskwaliteit niet ok

Kamer

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Top locatie, prijs-kwaliteitverhouding slecht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteit. Kapotte bediening airco. Geen waterkoker op kamer, 2x om moeten vragen. Beschadigde meubels, verouderd.

Locatie is top!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Slecht bed, slechte airco

Kort, maar reisdoel gehaald!😁
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs/kwaliteit, kleine kamer/badkamer en niet schoon!!

Ligging tov het centrum en Vondelpark.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zo zo la la
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer sober; verlichting kapot; dubbel bed stond met lange kant tegen muur, dus klimmen om in bed te komen. Verder ongezellige sfeer: lounge, bar

ligging in centrum was goed, maar service en kamers matig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

afwerking kamers / gevoel van hygiene

ontbijt en ligging

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Amsterdam Centre