Beoordelingen over NH Atlanta Rotterdam Hotel 4-sterren

Coolsingel / Aert van Nesstraat 4, 3012 CA Rotterdam, Nederland

#39 van de 58 hotels in Rotterdam

Gebaseerd op 2008 beoordelingen over dit hotel

prima hotel op een heerlijke plek, midden in de stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was erg lawaaiig zowel door andere gasten als door het buitengeluid. Ook was de kamer erg warm terwijl je door het lawaai niks open kon zetten. Ook was de ontbijtruimte slecht bereikbaar, de M verdieping was vanuit ons deel van het gebouw niet met de lift bereikbaar, maar alleen met een drie tal trapjes (op en af)

Prima geslapen op een goed bed, goede badkamer met lekkere zeep en shampoo. Een kluisje. Alles op orde. Ook het gebouw zelf is bijzonder, Het bestaat uit meerdere onderling samengebrachte gebouwen met hoogte verschillen. Maar ook prachtige details uit de jaren dertig (denk ik) Marmer, houten plafonds,

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Rotterdam is een mooie stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

De prijs had incl. ontbijt moeten zijn dit stond heel strategisch niet vermeldt.

Ontbijt was veel te duur €18,90 pp. maar binnen een straal van 100 mtr kun je voor pakweg €6,00 ontbijten. Het hotel is wat gedateerd maar schoon. Ligging van het hotel in het centrum en op loopafstand van het C. station Rotterdam.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Locatie was super.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enkel glas in ijzeren kozijnen. Niet meer van deze tijd. Hotel en kamers en vooral dus de ramen zijn dringend aan renovatie toe.

Locatie was super. Onbjjt was geweldig.

HEEL MOOI

NA EEN MAAND VERDER STAAT MIJN GELD NOG ALTIJD GEBLOKEERT OP MIJN VISA KAART VISA KAART GEGEVEN BIJ HET INSCHECKEN EN BETAALD MET GEWONE KAART RESULTAAT BETAALD BIJ HET UITSCHECKENMET BANK CONTACKT MAAR OP VISA NOG GEBLOKKEERD

PERFECT EEN AANRADER

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Goed! Een hele mooie midweek in Rotterdam gehad!

Dat wij bij aankomst nog eens 4 x 20 euro moesten betalen voor ons piep kleine hondje. Was van tevoren niet duidelijk gemaakt door het hotel of en hoeveel kosten eraan verbonden zouden zijn. Een kind tot 12 jaar mag gratis mee. Een hondje wat totaal geen overlast geeft, kost 20 euro per dag!

Wij hebben niet ontbeten in het hotel. De locatie van het hotel beviel ons het meest.

SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tjonge wat was dit een superuitje voor een oma met 2 kleinkinderen (7 en 10)!! Prachtige kamer super goot bed. Zo groot zelfs dat we het bijgezette bed niet gebruikt hebben. Leuke fitness en als klap op de vuurpijl een TE GEK ONTBIJT !!!!!!! Zeker voor de kids met zoveel extra luxe !!!!!!Dit hotel bewaren we bij de tophotels!!!!

Ligging in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Receptie personeel, gevraagd (zowel per mail als aan de receptie) factuur te mailen en niet mee te geven aan mijn gasten. Zowel per mail als aan de balie een bevestiging hiervan gekregen. Resultaat: mijn gasten komen naar mij toe met de rekening, met de vraag wat hiermee te doen :-( Hoe simpel kan het zijn.

Ligging in het centrum

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prijs Kwaliteit matig en duur ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en extra bed

Dachten met ontbijt te hebben geboekt, namelijk aangegeven in zoekmachine. Zat er niet bij en was rond de 18 euro. Dat eet je s’morgens echt niet weg. Verder geen frisse kamer. Vieze vloerbedekking en geen fris ruikend en ogende badkamer.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima hotel op goede locatie (vlakbij congresruimte).
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verlichting op de kamer was matig; ik lees graag even voor het slapen gaan; boek moest ik bijna onder het bedlampje op het nachtkastje leggen om voldoende licht te hebben om te kunnen lezen.

De ligging was perfect (vlak bij congrescentrum de Doelen)

Eén keer en nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het openen van de vensters ging moeizaam (slot gebroken). Was zeer warm op de kamer. Deur naar terras toegespoten. Dreiging via huisreglement dat roken zwaar beboet zal worden (150 euro en meer).

Alles normaal. Niet buitengewoon.

Alle voorzieningen waren aanwezig en schone handdoeken waren...

De kamer was zeer verouderd qua uitstraling. Er zaten vlekken in het tapijt en de muren waren beschadigd. De douch was ook verouderd. De ramen waren aan de buiten kant ook aardig smerig.

Alle voorzieningen waren aanwezig en schone handdoeken waren aanwezig. Bed was schoon.

Hygiëne onder de maat.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne op de kamer. Niet schoon. Nadat we er melding van gemaakt hadden zou het opgelost worden; niet dus. Vuile vlekken op het meubilair die je meteen zag bij binnenkomst. Absoluut niet 4 sterren waardig. Er stond vuile vaat in de gang die er na 2 dagen nog stond, terwijl ik er ook personeel zag rondlopen? Lege bierflessen in de hal die er stonden toen we op vrijdag aankwamen en er op zondag nog steeds stonden toen we vertrokken. Onbegrijpelijk dat zelfs een werkster dit niet ziet. (Of niet wil zien) Badkamer was in orde.

prijs kwaliteit redelijk, onze kamer was wel oud geen uitzicht, prima ontbijt maar geen goede wifi.

Dat we helemaal geen wifi hadden, als je met een puber gaat is dat waar we op letten met boeken. Jullie beloven wifi maar nergens , zelfs niet beneden bij de balie. Geen vitrage voor de ramen dus geen privacy.

Het ontbijt dat was erg goed.

Als het niet te warm is een perfect hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco de kamer was bloedheet. Het raam geeft nauwelijks frisheid en ventilator ook niet . Lawaai op maandagavond tot 4 uur snachts

Heel vriendelijke ontvangst. Perfect uitgebreid ontbijt. Ligging midden in centrum.

Ontbijt was ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is dringend aan vernieuwing toe. We hebben ervaring met NH waalwijk en NH Amsterdam. En dan was NH Rotterdam een hele teleurstelling.

Ontbijt was ok. Locatie was heel goed.

Ruime kamers

Een paar benodigdheden waren niet aangevuld in de kamer, maar dat werd al snel opgelost door het personeel!

Ruime kamers Grote en comfortabele bedden Personeel vriendelijk en behulpzaam

Voor een leuke shopping dag en gezellige avond in Rotterdam, een perfect hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De liften kunnen wel iets sneller haha

Het hotel is erg schoon, ligt op een geweldige plek zo midden in de stad, is toch erg rustig en heeft naast de leuke bediening ook nog een lekker restaurant.

Fijne kamer met badkamer, perfecte ligging om uitjes te...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lawaaierig in de nacht, veel verkeer en mensen buiten.

Fijne kamer met badkamer, perfecte ligging om uitjes te plannen. Goed ontbijt. Vriendelijke personeel.

schimmel in de badkamer handdoeken gescheurd ...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

schimmel in de badkamer handdoeken gescheurd vloerbedekking op kamer en in hotel gescheurd en in het hotel vloerbedekking versleten kortom vergane glorie

verblief ok kamer gewoon vies
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was echt een hele vieze bende, ramen waren jaren niet schoongemaakt, heel veel oud vuil, behang was van de muur, kortom een 4 sterren hotel onwaardig, geen parkeerplekken.

Ontbijt was goed

Fijn weekend onder vriendinnen op leuke locatie.

De prijs van de parking na het weekend!!! Schandalig duur. Gelukkig te delen onder de vriendinnen. Daar zouden de hotels toch een oplossing voor mogen vinden.

Pal in het centrum, de vele winkels achter de hoek. Lekker uitgebreid ontbijt tot 12u. Vriendelijk en aanspreekbaar personeel. Leuk hotel om opnieuw te boeken.

Viel erg tegen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco voor kamer van 100 euro... . Ik moest raam open houden voor frisse lucht. Daardoor veel muggen en veel rumoer op straat Coolsingel, omdat er geen hor was. Douche water van wisselende temperatuur. Van zeer warm naar koud... Douche hing erg laag. Veel te laag voor mij ( ik ben 185 cm lang). Lang wachten bij receptie. Toilet bij receptie 2 grote trappen naar beneden met mijn koffer. Toilet was erg smerig. Niet schoongemaakt. Overal toiletpapier op de grond......

Ehhhh... Badkamer was ruim.

Leuk hotel perfecte ligging

De algehele staat van het hotel is wat aan de matige kant het zal weer tijd zijn voor een renovatie

Ligging, goede betaalbare parking aan de overkant en uitgebreid ontbijtbuffet

Prima locatie, ruime kamers en supergoed ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Extreme gehorigheid van de kamer was wel opvallend. Slechte isolatie?? We hadden een upgrade naar een ruimere en modernere kamer aan de voorzijde. Echter was het lawaai dus wel heftig, ook 's nachts. Wij zijn wel wat gewend aangezien we zelf stadsbewoners zijn. Volgende keer heb ik dan liever een kamer aan de achterzijde, uitzicht is dan minder maar de nachtrust beter!

Kamer was erg ruim, goed bed, veel faciliteiten en genoeg bergruimte. Ontbijt was uitgebreid en lekker vers! Ook voor mensen met dieet was er genoeg keuze. Locatie is ideaal, zo midden in de stad.

Als klanten meermaals wakker worden in de nacht door geluid...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Als klanten meermaals wakker worden in de nacht door geluid buiten zelfs op het 5de verdiep dan geef je geen oordopjes maar issoleer/maak je ramen. Algemeen had dit hotel hetzelfde niveau als een hotel die een derde goedkoper is.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niks eigenlijk in het begin vertelde ze mij dat de kamer niet vrij was maar uiteindelijk wel dus super

De kamer was super en vond het erg vriendelijk dat ik toch gevraagde kamer kon krijgen

Vanaf hier de stad verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

hoewel het hotel historisch is, zijn de kamers wat oubollig. De klimaatbeheersing is ook wat verouderd, waardoor het op de kamer wat benauwd aanvoelde.

De locatie van het hotel is super, echt midden in het centrum. Hierdoor een prima uitvalsbasis

• Beoordeeld op: 19 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is geen 4 sterren waard. Omdat er geen airco is heeft het hotel een ventilator geleverd die stuk was.. daarnaast de strijk plank die op de kamer is geleverd was ook kapot. Een tip voor het personeel is controleer eerst voordat je iets levert aan de kamer.

heel erg goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

dat er bij beide bedden een stopcontact zou zijn om je telefoon op te laden. Zodat je je telefoon ook nog als klok kin t gebruiken.

het ontbijt was buitengewoon. ondanks dat het hotel een beetje gedateerd was, was het prima. schoon, netjes. Een keer nieuwe stoelen was niet verkeerd. ze waren oud, zakten door, maar was toch netjes. Goede bedden. uitstekende ligging. midden in Rotterdam. alles wat er te zien was, was op loopafstand.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

aan de achterkant geluidsoverlast installaties + forse geuroverlast afzuiging keuken. Hotel ook toe aan forse revitalisatie maar desondanks fijn verblijf

ligging, ontbijt, vriendelijk personeel

Was erg goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De dame die ons bediende was super onvriendelijk . Deed totaal geen moeite om ons te helpen . Uiteindelijk heeft een andere werkneemster ons geholpen en gaf ons een super kamer en was erg behulpzaam en vriendelijk spijtig ken ik haar naam niet meer maar ze is beetje donkere type een topvrouw

De kamer uiteindelijk

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Jammer dat een NH hotel zich qua kameruitrusting zo presenteert.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het meubilair en de stoffering is dringend aan vervanging toe. De stoelen zien er versleten en smerig uit. Het bureau is aan de achterkant een stofnest.

Het ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit.

perfect en zeker voor herhaling vatbaar

helemaal niets

Hele ruime kamer met een ruime badkamer. groot bed en het ontbijt was uitstekend. na uitchecken konden we de koffers achterlaten en werden deze in een daarvoor bestemde kamer geplaatst. konden we nog mooi Rotterdam verder verkennen.

Geslaagd bezoek aan Rotterdam mede door Uw uitstekende hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden 2 kamers. 1 kamer was aan de kleine kant, de andere overdreven ruim.

Ontbijt was uitstekend. Netheid uitstekend. Zeer vriendelijke medewerkers

al met al wel prima verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer, oud meubilair, doorgezakte stoel, aan renovatie toe, verder niet gezellig qua lounge en restaurant. Ook personeel is niet heel meewerkend omdat ik via boeking had geboekt, kon geen kamers wijzigen of bijboeken, moet dat allemaal via boeking regelen. Ook vooraf betalen van de kamers ben ik niet gewend.

ontbijt en ligging

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Locatie is perfect: hartje centrum aan de Coolsingel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Doucheslang en kop waren niet goed bevestigd. Waardoor je niet relaxed kon douchen. Ook geen thermostaatkraan. Het is een beetje outdated allemaal

Locatie is perfect: hartje centrum aan de Coolsingel

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Toplocatie!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was goed, alleen de roereieren zagen er uit of het al een keer gegeten was. Ik was mijn parfum vergeten en daar was een melding van gemaakt dus nog aanwezig!!

Nooitmeer
    • Grote Superior Tweepersoonskamer

De kamers waren oud en aan vervanging toe Badkamer was niet schoon en openbare toiletten waren gewoon smerig moest gewoon naar mijn kamer toe het stonk er erg.

Het tweepersoonsbed was heel goed, lekker stevige matras en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Paar minpuntjes: roerei bij het ontbijtbuffet was niet helemaal gaar. Op de kamer konden we geen gebruik maken van de minibar voor onze eigen spullen. Wij vonden de kamer na verhouding ook vrij prijzig.

Het tweepersoonsbed was heel goed, lekker stevige matras en fijne deken. Slaapkamer en badkamer waren beide goed schoon. Locatie ook top, in het winkelcentrum van Rotterdam.

Teleurgesteld
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel ze hadden me op een verdieping met kinderen gezet die in d3 gangen zaten en kabaal maakte heel stoorend , smorgens bij het onbijt zaten er een gans groep die heel veel kabaal hadden en dat is heel vervelend als je gezellig wilt ontbijten spijtig daarvoor is veel te duur voor 1 avond en een ruil ganze avond lawaai geen aanrader

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Alles was perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles was perfect Alleen de kamer was ontzettend koud vooral nu in deze koude tijden. Ze moeten echt wat doen met die oude enkel glas ramen in de kamers het leek wel te vriezen in de kamer. Snap niet dat die oude ramen nog nooit vervangen zijn. Heel jammer.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Zeer slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Van de vier kamers die wij hadden, waren er twee ronduit slecht. Een van de kamers (op 4e verdieping) was net een rokershol waar jullie met te veel parfum hadden geprobeerd deze geur te verbloemen. Dit kan als professioneel hotel écht niet. Ieder hotel moet toch weten dat je een kamer waar gerookt is een tijd moet laten luchten om te zorgen dat de geur wegtrekt voordat het weer wordt gebruikt voor andere gasten? Niet alleen hing de geur in de kamer, ook was de geur helemaal doorgedrongen tot het bedlinnen en de handdoeken. Een frisse douche afsluiten met een doorrookte handdoek was niet echt waar mijn collega's op zaten te wachten. De andere kamer betrof kamer 101. Op het eerste gezicht een mooie kamer (ruim), wel wat moeilijk te vinden en afgelegen, maar toen mijn collega en ik gingen slapen bleken we vlak naast een techniekruimte (oid) te zitten. Gedurende de hele nacht hebben we een aanhoudend gezoem gehoord met als resultaat: geen oog dichtgedaan. Een kamer op deze locatie met dit geluidsoverlast mag wat ons betreft niet verkocht worden aan gasten. Al met al hebben wij een zeer teleurstellende ervaring gehad. Op basis van deze ervaring zal ik jullie hotel zeker niet aanraden.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Opnieuw teleurstellend, alleen locatie en ontbijt zijn goed te noemen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer, voor een NH hotel was deze onverwacht basic. Smoezelig tapijt, een winkelhaak in beddegoed, TV afstandsbediening werkte niet. De kamer was erg ruim, heeft een groot bed, maar tv kijken vanuit het bed was eigenlijk niet te doen, vanwege de afstand bed-tv. Samengevat, sfeerloos, koud saai. Normaalgesproken zou ik dit melden, maar wij waren te moe om dit aan te pakken...

Locatie, en ontbijt was prima.

Rotterdam verdient zo’n hotel niet
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

-Mijn reservering is automatisch geannuleerd, zonder vooraf contact, en zonder dat dit bij reservering vermeld stond als optie. Norse ongastvrije receptioniste heeft uiteindelijk een reservekamer gegeven. -Vieze wc bij binnenkomst -Hotel is vergane glorie, alleen locatie is goed. Tip: pak liever een ander hotel

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima hotel, we waren er al eerder geweest. Echter bed was dit keer zeer oncomfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kwaliteit van bed en kussens was onvoldoende, was vorige keer veel beter. Hierdoor slecht geslapen! Ook was bed te klein voor 2 personen. Prijs voor 24u auto parkeren in naastgelegen parkeerplaats is erg duur! Ondanks korting die je in het hotel krijgt.

Prima hotel ligt mooi in het centrum van Rotterdam.

een uitstekend hotel voor een weekendje Rotterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het is wel een gehorig Hotel, maar dit hoort bij een ""oud"Hotel. Heeft ook zijn charme.

Lekker uitgebreid ontbijt met ruime tijden tot 12.00 uur op zondag. Uitstekende locatie midden in de stad.

Goed gelegen en mooie prijs kwaliteit!

Badkamer was aan de kleine kant voor 2 personen

Mooie gerenoveerde kamers met alle voorzieningen, heerlijk ontbijt met ruime keuze en zeer goed centraal gelegen maken dit hotel wel top!

Goed centraal Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er zit nogal verouderd meubilair, 1 van de liften is nogal schokkerig. Het hotel is ingericht in een mix van oubollig en nieuw. Er is niet aan beide kanten van het bed een stopcontact.

De locatie is perfect, dicht bij centraal station en het stadscentrum. Het uitzicht was goed op de 7e verdieping en de kamer zag er netjes uit en was ruim.

Zoals verwacht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluid vanaf buiten. Kamer aan straat 3hoog.

Ruime keuze bij ontbijt. Ruime kamer, en stil wat geluid vanaf gang of buren betreft...en het hotel zat aardig vol...maar wel wat straat geluiden.

Leuk weekend gehad, Hotel prima, met wat kanttekeningen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Krappe kamer, s'nachts warm ondanks dat de verwarming uitstond. Krappe In-Uitgang van het hotel, waar continue mensen de ingang blokkeren. Beetje massaal gevoel. Mengkraan van de douche werkt slecht.

De Lokatie was super. Lekker ontbijt.

Het hotel ligt midden in de stad.dat was een pluspunt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze eerste kamer was een ramp: wij hebben heel de nacht wakker gelegen van het lawaai, de verlichting was minimaal, de badkamer verouderd en piepklein. We hebben de 2e dag een andere kamer gevraagd en die was gemoderniseerd, veel groter en de verlichting was ook beter.

Het ontbijt was zeer goed, verzorgd, verse producten, genoeg keuze.

Centraal gelegen maar verouderd hotel in een moderne stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn verouderd, veel straatlawaai wegens enkel glas en verouderde metalen raamconstructies.

Vriendelijk en hulpvaardig personeel, barman is top.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Superligging en ruime kamer met alle faciliteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bar gaat pas om 17 uur open en gaat normaliter om 24 uur dicht. Maar deze avond was de bar al gesloten toen we thuiskwamen (22:50 uur). Je mist overdag iets waar je even een koffietje of wijntje kan drinken, vooral op 1e Kerstdag, want toen was er haast niets open in de buurt.

Ligging is perfect, naast De Bijenkorf. We zijn er al vaker geweest, 1 x met uitzicht op de Coolsingel, nu hadden we geen uitzicht. Maar we waren er maar voor 1 nacht en zijn toch meestal buitenshuis, Dus niet erg.

goed : als je hotel zoekt met neet veel extra's
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer erg klein -- hal erg druk ivm restaurant doorloop heel veel chinezen en daardoor veel tocht in de hal etc ------ bar erg ongezellig --

locatie top ++++++ ontbijt goed ++

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer was klein. Het bad was voor een deel voorzien van antislip (op de plak waar je staat te douchen) maar helaas niet op de plek waar je het bad uitstapt. Hierdoor kun je alsnog wegglijden met je voeten.

Het hotel zit op een geweldige locatie in het centrum. Geen last van geluid maar toch midden in het centrum. Kamer was ruim en voorzien van veel gemak. Ontbijt was goed en voldoende keus. Personeel was allemaal erg vriendelijk.

Mooie locatie, midden in Rotterdam, wel wat gedateerd
    • Grote Superior Tweepersoonskamer

In onze eerste kamer hing na terugkeer van het uitgaan een vreselijke rioollucht (putlucht), na onze klacht hierover kregen we een andere kamer en daar bleek de volgende morgen de wasbak in de douche niet goed door te lopen en kwamen er allerlei haren en andere viezigheid uit; voor mij duidelijk dat het schoonmaakpersoneel de was bak niet nat schoonmaakt! Bah en dat voor een hotel met zo'n naam en prijs, jammer

Prachtige locatie als uitvalbasis om Rotterdam te verkennen, midden in het centrum alle uitgaansgelegenheden op loopafstand en ook het openbaar vervoer. Hartstikke vriendelijk personeel dat er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Heerlijk uitgebreid ontbijt

Dat we bij aankomst te horen kregen dat we om 12.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat we bij aankomst te horen kregen dat we om 12.00 uur van de kamer moesten ipv om 15.00 uur, uiteindelijk mochten we tot 14.00 op de kamer blijven. Ook vraag ik me af waarom ik telkenmale (ik heb denk ik al wel 30 keer gelogeerd in het NH Atlanta) en toch moet ik elke weer het formulier invullen omdat ze me niet kunnen vinden in het systeem.

Het ontbijt was geweldig vers en veel keus
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was niet 100% schoon deuren zaten vieze vlekken. De badkamer was op t oog schoon maar verder kijkend was en waren er dingen niet fris/schoon en niet afgewerkt. We zouden tweepersoons bed krijgen maar t werden twee losse bedden.

Het ontbijt was geweldig vers en veel keus

Lekker ontbijt en heel vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is gehorig; ik heb beide nachten receptie moeten bellen over schreeuwende buren. Er werd wel gelijk en heel goed door het personeel gereageerd.

Lekker ontbijt en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Renovate me...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is versleten en afgeleefd. Het heeft een volledige renovatie nodig want nu is het een matige 3 sterrenhotel.

Locatie is recht in het centrum en niet ver van het station. Perfect voor een zakenreis.

Alles ligt dicht bij elkaar in de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De twee bedden naast elkaar dat was niet leuk en op de foto heb ik gereageerd op een kamer met een bed zonder splitsing in het midden en met een spiegel tegen de muur voor de bed ? Voor mij verrassing was het totaal niet zo jammer.

Alles ligt dicht bij elkaar in de stad.

Kon beter
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Van de ongeveer 10 x dat wij daar gelogeerd hebben was dit de minst goede. Met de enkele ramen hoort men het lawaai van de straat. Komt nog bij dat we rond half zes 's morgens zijn wakker geworden van een getik dat waarschijnlijk van de verwarmingsbuizen kwam. Verder slapen was er niet meer bij. Grappig bij het ontbijt : er zijn gekookte eieren voorradig doch geen eierdopjes. Eén van de personeelsleden zei dat zij er niet aan meedoen. Dus moet je het gekookt ei met 1 hand vasthouden en met de andere hand het zoutvat. Doch om zout te hebben heb je twee handen nodig om aan dat zoutvat te draaien : niet zo "handig" eigenlijk.

Het ontbijt.

Prima overnachtingshotel voor een bezoek aan Rotterdam Centrum. Zeer vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het uitzicht vanuit uit de kamers aan de achterzijde viel tegen. Alleen platte daken en afvoerpijpen. Geen korting op parkeren voor hotelgasten.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Kamers niet al te groot, maar wel netjes. Prima bedden. Ter voorbereiding op deelname aan een korenwedstrijd mochten wij in overleg met Fabio, de barman, zonder bijbetaling 's morgens korte tijd gebruik maken van de barruimte, en tot onze verrassing stond daar ook nog koffie en thee klaar! Geweldig!

Super locatie, enorm behulpzaam en vriendelijk personeel aan...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Super locatie, enorm behulpzaam en vriendelijk personeel aan de balie.. Wij waren 2 jaar getrouwd en bed lag vol rozenblaadjes, 2 glaasjes cava en een "proficiat" briefje!!! Absolute verrassing omdat je dit meestal niet krijgt als je het ook vraagt..

Prima verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg klein. Maar voldeed. En ach voor 1 nachtje geen probleem. De badkamer was echt ienimini.

Mooi hotel midden in het centrum. Het ontbijt was erg lekker. Genoeg keuze. Vriendelijk personeel.

Fijn hotel op toplocatie middenin (winkel)centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De matrassen waren erg hard en veel herrie buiten 's nachts dus we hebben niet heel lekker geslapen helaas. Dubbele beglazing zou een slimme en duurzame goede oplossing zijn; wij dachten eerst dat er een raam open stond.

Een nette en schone kamer, supervriendelijke dames bij de receptie, een chique uitstraling en een heerlijk ontbijtbuffet

Goede bedden, uitstekend ontbijt.
    • Grote Superior Tweepersoonskamer

Douche werd warm en weer koud, heel vervelend, omdat hij superheet werd soms. Bij het uitchecken vroegen wij of we later de parkeerkaart konden afrekenen. Dat kon. Toen we later terugkwamen werden we geholpen door een jonge jongen, echter die stond alleen maar te zuchten en te blazen. Blijf dan thuis zou ik zeggen. Afgelopen jaren heb ik veel bij NH-hotels geboekt, omdat ik altijd tevreden was, echter door deze ervaring ga ik toch wat anders proberen.

Goede bedden, uitstekend ontbijt. Mooie ligging.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Midden in het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

een bad/douche combi en de inrichting van de gangen en kamers is flink gedateerd.

De locatie van het hotel ligt echt midden in het centrum. Het ontbijt is meer dan prima verzorgd. De bediening is aardig en behulpzaam.

Ontspannen weg in eigen land :)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat je de auto niet bij het hotel kwijt kunt. Ja in een parkeergarage maar dan ben je een hoop geld kwijt. Wij hebben de auto een paar straten verder op geparkeerd, lopen vinden wij niet erg maar niet iedereen vind dit fijn.

De hotelkamer was super!! Lekker ruim en schoon, en het ontbijt was ook heerlijk. Lekkere dingen en veel keus!! Kan moeilijk kiezen. Maar het ontbijt vinden wij in een hotel altijd wel heel lekker en hier helemaal!!

Prima verblijf, midden in centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs / kwaliteit kan beter.(geen bijzondere kamer, maar wel behoorlijke prijs)Moesten ontbijt nog apart afrekenen. Donkere kamer.

Heerlijk ontbijt, ruime keuze. Prima bedden. Super locatie.

Op het lawaai na buiten gewoon goed.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wij sliepen aan de voorkant dat was heel erg gehorig het was erg lawaaierig wij hadden dus een zeer korte nacht ik raad aan oordopjes te gebruiken.

Het ontbijt was uitstekend personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Rotterdam is geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Booking.com valt mij tegen omdat ik geen antwoord krijg op vragen die ik heb gesteld mbt de aktie met bonus. Beetje onfatsoenlijk, maar dat krijg je als je je erg groot waant

kamer was groot en gerieflijk en ook al vroeg te betrekken

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Rotterda is voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel was zeer vriendelijk en hulpzaam. Het ontbijt was kindvriendelijk, dit zowel het bestek, meubilair als het eten zelf. Het hotel is pal in het centrum gelegen. Alles is op voetafstand.

Centraal gelegen hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel ligt midden in het centrum. Vanuit het hotel zijn alle bezienswaardigheden te voet bereikbaar. Goed en uitgebreid ontbijt. Goedkoop parkeren kan aan de overzijde bij budget parking.

Prima voor 1 nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene vd kamers. Hotel/kamer is verder wel duidelijk verouderd.

Vriendelijk personeel. Parkeren vlakbij. Ligging van het hotel was super. Midden in het centrum.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Atlanta Rotterdam Hotel