Beoordelingen over NH Collection Amsterdam Barbizon Palace 5-sterren

Prins Hendrikkade 59-72, Amsterdam Centrum, 1012 AD Amsterdam, Nederland

#72 van de 410 hotels in Amsterdam

Eentje om terug te doen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Redelijk kleine kamer met trap maar volledig benut

Het ontbijt was fantastisch, personeel supervriendelijk. Parkeergelegenheid met ondergrondse parking en autolift, geweldig.

Perfecte locatie met zeer vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer genoeg moesten we 5 minuten lopen om naar de kamer te lopen, omdat de kamer helemaal aan het eind was. Het bed was heel groot, maar ook heel erg oncomfortabel.

De kamers waren mooi en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

TOTALLY PERFECT
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoe zal ik het omschrijven??? Héél makkelijk eigenlijk; PERFECT!!! Alles in dit hotel is meer dan inorde. Van in-check tot en met uit-check. Personeel is meer dan vriendelijk. Een perfecte mix van professionaliteit & amicaal. Geen enkele vraag is hen te veel. Kamer heel netjes en mooi. Het ontbijt; voor ieder wat wils. ALLES en meer aanwezig. Alsook hier weer, GEWELDIG personeel! Zo, vriendelijk. Uw dag kan niet beter beginnen. Alsook de ligging kan niet beter zijn. Pal aan het centrum en binnen in het hotel alleen maar rust! MEER dan aanrader. Wij komen hier terug.

Superhotel ! Jammer van het te kleine bed !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afmeting bed ! 1,40m of nog net niet !

Prachtige dakkamer in het oude gedeelte van het hotel met het oude dakgebinte in verwerkt. Supervriendelijk personeel aan receptie en zeer behulpzaam.Konden ook onze eigen e-bikes in afzonderlijk lokaaltje stellen.

Geslaagd
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was super vriendelijk en heel gedienstig. Hun motto: geen enkele vraag is voor ons te gek! Wij vertelden dat we het spijtig vonden dat we owv ons hondje niet het huis van Anne Frank konden bezoeken. Zij hadden blijkbaar hiervoor wel een oplossing: hondje mocht bij hen backstage blijven! Gewoon super ! Felicitaties aan het personeel!

Hotel met duur ontbijt op topligging
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als je aan de kant van de straat ligt is er 's nachts heel veel lawaai. Verder vond ik 26.9€ wel heel prijzig voor een ontbijt, ze spraken over een gigantisch aanbod maar dat viel eigenlijk wel mee, zo rijkelijk was dit niet.

Het hotel ligt op een topligging in Amsterdam, eigenlijk heb ik over het hotel zelf niet echt klachten.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Moderne ruime kamer en badkamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door personeels tekort konden we pas veel later op de kamer bij aankomst. Daarna werden de kamers pas laat in de middag schoongemaakt en voorzien van nieuwe badhandoeken. In de louche was geen bediening en moest je gaan bestellen aan de bar.

Moderne ruime kamer en badkamer. Met ruim voldoende kastruimte.

Zalig luxueus verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt duur, maar genoeg mogelijkheden om te ontbijten in de buurt.

Ideale ligging in het centrum vlakbij Centraal station. Comfortabele kamer en luxueus bed. Gastvrij onthaal en zeer vriendelijk personeel.

Modern hotel op prima locatie, weinig sfeer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte ontvangst ( tot twee keer toe werd kamer aangeboden die al bezet dan wel niet schoon was) Extra bed pas ‘s avonds laat bijgeplaatst na herhaald verzoek aan de receptie Niet alle medewerkers waren even vriendelijk (receptie en bar) Gelukkig werd een en ander naar tevredenheid goed gemaakt door klachtenmanager Thijs Schoonmaak kamers matig

Heerlijk en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 13 december 2017

De locatie was perfect.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer zat aan de straat kant. Hier hoorde je af en toe luidruchtige mensen.

De locatie was perfect. Alles was aan te lopen. Helemaal als je met de trein gaat.

Fantastisch verblijf voor dagje Amsterdam!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie is top, hotel is schoon, kamers zijn erg ruim, amenities zijn ruim. Ook had een vrienden een special request voor een welcome note in de kamer voor me te doen, en ze hebben echt hun best gedaan door dit in een lijst te doen met leuke balonnen.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Basic
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een vier tot vijf sterren hotel geboekt, maar wegens overboeking naar het apparthotel aan de overkant geplaatst , met toestemming van mij, het werd wel voorgesteld als een upgrade dus dachten we , waarom niet. Helaas toen we aankwamen hebben we gezien dat het ineens naar drie sterren gezakt was. Dit is geen upgrade ! De volgende dag hebben wij daarvoor wel een compensatie voor gekregen maar het is spijtig dat het zo is gegaan, ik keek er naar uit om in een mooie frisse kamer te slapen en niet in een oud zij gebouw met enkele beglazing met veel lawaai. Het heeft dus een dubbel gevoel, ook al was het personeel gewillig en vriendelijk en hebben ze een mooie toegeving gedaan.

de ligging

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Mooi hotel , voor ons geen slaapcomfort
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren werken in het hotel . Onze kamer was er net naast . Al smorgensvroeg tot savonds laat boren en trillen . De ramen zijn enkel glas en onze kamer was aan een straat met luidruchtige mensen die uitgaan . Je hoorde tot diep Snachts veel lawaai van op straat . Niet geslapen wegens teveel lawaai !

• Beoordeeld op: 16 november 2017

We komen niet snel meer terug
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hinderlijk geluid gehele nacht in de kamer, wij denken van de airco waardoor mijn njuet kon slapen, cijfers v.d. klok/wekker erg hinderlijk blauw licht

De kamers zijn prima,erg netjes

Zeer schone en nette kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is veel te duur. 60 euro voor 2 personen...bij het restaurantje naast het hotel kan je voor nog niet eens de helft hiervan met z'n tweeën fantastisch ontbijten.

Zeer schone en nette kamers. Top locatie!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

paar dagen Amsterdam kijken
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Locatie is prima: Trams en bussen op 100 m bij CS. Koop een OV kaart: kun je overal naar toe. Ik zat aan de wandelroute kant. Geen lawaai: zeer goed geisoleerd.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Uitstekende ligging, vlak tegenover de Amsterdam Cruise...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In een hotel van deze klasse verwacht ik geen storende geluiden van buiten - de geluidswering kan beter. Tussen de badkamer/toilet en de slaapkamer is er een hoogteverschil van ca. 1,5m. Wanneer men 's nachts naar het toilet gaat leidt dit tot struikelen over de trappen. Vooral de laatste trap blijft volledig in het duister verborgen (ledlichtje ?) De afzuiging in de badkamer kan ook beter. Na de douche is de grooote spiegel een tijdje onbruikbaar.

Uitstekende ligging, vlak tegenover de Amsterdam Cruise Terminal. Duur, maar uitstekend ontbijt met zeer ruime keuze. Prima koffie automaat op de kamer Vriendelijke en behulpzame staff.

Mooi luxe hotel, goede ligging in Amsterdam, heerlijk ontbijt, maar al met al te hoge kamerprijs.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

EUR 300 per nacht is het voor mij echt niet waard. Kamer met uitzicht geboekt; kreeg kamer op begane grond, aan het kanaal, viel iets tegen. Had gehoopt op romantische kamer met iets meer authentieke details. Badjassen waren niet zacht.

Prima (gelegen) hotel, netjes en schoon. Zeer uitgebreid ontbijt. Bij inchecken kregen we een huisgemaakt koekje. Mooie regendouche, lekkere douchegel/zeepje. Groot bed, stevig matras.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nou dat is wat sterk uitgedrukt. Is wat moeilijk om daar vroeg gasten te ontvangen en iets te drinken te bestellen. De prachtige kamer had mooie zolderbalken. Het bed is evenwel zo gesitueerd kamer 409 dat je zeker je hoofd er aan zult stoten.

Het personeel

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Te duur voor dit hotel in de avond geen schone badhandoeken...
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te duur voor dit hotel in de avond geen schone badhandoeken enz Veel lawaai van auto,s Kamer erg goedkoop ingericht niet erg maar wel voor 5 sterren Veel veel te duur

Heerlijke kamers op toplocatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was leuk geweest als ze een mogelijkheid hebben voor Express checkout, dat je kunt vertrekken zonder in de rij te moeten staan.

Het hotel heeft recent alle kamers vernieuwd. De kamers hebben airco, een heerlijk en vooral groot bed en een lekkere douche. De kamer was goed schoon en ziet er modern uit.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Geweldig hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat de bar niet tot laat open is. Ik had graag gasten ontvangen (ook laat) en in het hotel wat gedronken.

De kamer was geweldig mooi. De lobby is heel ruim en met een goede sfeer. Personeel aan de receptie is erg vriendelijk en ook het personeel dat je tegenkomt. Ze vragen snel of ze je van dienst kunnen zijn, dat is prettig.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Aangenaam verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer aan de straatkant af te raden wegens enorm veel straatlawaai. Vuile toiletten in de lounge.

Uitstekend ontbijt: enorme keuze, snelle aanvulling, goede kwaliteit van de producten, heerlijke koffie. Vriendelijk personeel. Goede kwaliteit van de bedden.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Toen we wilden ontbijten waren alle tafels nog vuil, ...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toen we wilden ontbijten waren alle tafels nog vuil, personeel loop er rond maar ruimt de tafels niet af. De borden waren op, 3 personeelsleden hebben dat gezien maar 10 minuten later waren er nog geen borden.

fantastisch overal dicht winkels
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt was nie normaal nog nooit zo ontbijt gezien en gegeten kamers zijn super groot jammer dat er geen raam was die open kon en dicht bij de rose buurt net om het hoekje

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

top service op toplokatie !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- zeer goede bedden - zeer goed ontbijt - parkeerservice - we hadden ons verslapen en waren dus te laat voor ontbijt (we hadden kamer incl ontbijt); geen probleem, zeer uitgebreid ontbijt werd alsnog op de kamer gebracht ...... chapeau !!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Comfortabel bedrijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door de houten vloer kun je je buren goed horen lopen. Vind de prijs weer net iets too much voor dit hotel. Maar het zal ook wel met de locatie te maken hebben want beter bereikbaar dan dit is een hotel niet!

Heel fijn bed, lekker ontbeten, perfecte locatie! Het personeel bij het inchecken was heel erg aardig! De douche was heel lekker!

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

De kamer was top en het ontbijt was heerlijk!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst, rond 12.00 uur was het niet duidelijk of we een kopje koffie konden drinken in de lobby. Het was een beetje rommelig.

De kamer was top en het ontbijt was heerlijk!

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

geen 5 sterren waard
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

eerst zij wij van kamer verandert vanwege lawaai (raam sluit niet volledig), kamers zijn algemeen heel gehorig, lamp was stuk, beetje stoffig in de kamer, op eerste verdiep hadden wij soms last van etensgeur in de kamer

heel dicht bij centraal station, super uitgebreid ontbijt, ruime kamers en goede bedden

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Een schande
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te duur voor wat het is Geen 5 sterren waard In de kamers hoor je alles wat er in de andere kamers gebeurt!!! Geen sevice Iedereen spreekt er bijna enkel Engels! Ontbijt ondermaats voor de prijs 29€ Ben er vorige week twee nachten blijven logeren. Zijn hun 5 sterren niet waard!!! 500€ en heb bij toekomen van mijn horen moeten maken voor de kamer te krijgen waarvoor ik betaalde. Eerst wilde ze mij hiervoor nog extra laten betalen. De eerste nacht amper 3u kunnen slapen, zoveel lawaai in een andere kamer heb gedurende 2u moeten bellen naar de receptie voor er een eind aan kwam. Natuurlijk niet meer kunnen slapen. Hiervoor geen attentie gekregen op de kamer niets behalve een sorry!!!! Bij het ontbijt was er veel leeg en moesten we steeds vragen om het bij te vullen. Ik raad het hotel af, voor de prijs zijn er zeker betere hotels met betere service. In het hotel zelf veel basklasse gasten dat geen manieren heben! Niveau heel laag en onbeschoft ,hier wordt niets tegen gezegt dit lijkt allemaal normaal bij hun!

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Heel mooi hotel maar te duur voor wat je krijgt!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg duur hotel ook al ligt het hartje Amsterdam, artikelen in minibar en op de kamer veel te prijzig. Spinnenwebben aan de houten balken in de kamer! Verder kamer wel heel erg schoon. Toen we de raam open zette van de kamer omdat het veel te warm zagen we dat het kozijn helemaal verrot was, dat moet toch niet kunnen bij zo'n duur hotel!

Locatie is perfect, de hoek om en je zit meteen in het centrum.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Goed, maar zakelijk hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles buiten kamer en ontbijt: afstandelijk, onpersoonlijk, kille lobby, koude ontbijtruimte (letterlijk)

zeer uitgebreid en lekker ontbijt met verse producten, verzorgde en mooie kamer.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Professioneel en vriendelijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Engels! Zelfs als ik Nederlands sprak, kreeg ik dikwijls antwoord in het Engels! Onaanvaardbaar! Ik heb mijn gans leven professioneel in het Engels en Frans gewerkt, maar in de belangrijkste stad van mijn taalgebied, verwacht ik dat er ook die taal gesproken wordt.

Hulpvaardigheid van het personeel

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Heerlijk hotel, een feest om hier te verblijven
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit is echt een bijzonder heerlijk hotel, waar alles klopt. Fijne kamer, heerlijk bed, geweldige locatie, fijn personeel en een ongelooflijk bijzonder ontbijt. Ik heb van elke minuut genoten.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Schitterend hotel op centrale locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond de hygiene iets tegenvallen. Er was blijkbaar niet gestofzuigd en de plint in de badkamer was niet helemaal schoon meer.

Het hotel ligt op een schitterende en centrale locatie. Het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. De kamers zien er na de renovatie prima uit.

zeer goede locatie, kamer kijkt uit op een van de grachten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

parking op voorhand te reserveren ! aan te raden want parkeerplaatsen in Amsterdam zijn schaars en duur

zeer goede locatie, kamer kijkt uit op een van de grachten zeer uitgebreid ontbijt

Verblijf in het Hotel: NH Collection Barbizon Palace te Amsterdam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets eigenlijk, alles was naar wens.

Het ontbijt gaf voor elkeen wat wils, uitstekend verzorgd. De 1ste kamer had een wat gevaarlijk plateau bij het betreden van de kamer, verder was er op de kamer en badkamer niets aan te merken, na dit gemeld te hebben, kreeg ik gelijk een andere kamer en deze voldeed uitstekend aan mijn verwachtingen, mooie kamer en een uitstekende hygiëne.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

zeer goed hotel; een aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

heerlijk ontbijt met overvloed van keuze. ruime en nette kamers met mooie grote badkamer. Zeer goed gelegen aan overkant van centraal station en direct bij de toeristische stad, de hop on hop of bussen en boten, the red light district enz...

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Heerlijk hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fantastisch hotel met behoorlijke faciliteiten, op perfecte locatie t.o.v. alle bezienswaardigheden. Fantastisch ontbijt tot 12:00 uur (!) (lazy Sunday).

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Een uitstekend hotel om te verblijven voor kortere of langere tijd.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik kan niet bedenken wat ons tegenviel. Volgens ons zag alles er prima uit.

De kamer was uitstekend. Het was heel schoon. Groot voordeel is dat het in het centrum ligt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Prima locatie maar overweeg wel of je ergens anders parkeerd.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren voor bijna 50 Euro vond ik te hoog. Netjes gemeld dat ik de auto om 9:50 nodig had maar het kosten hun bijna twintig minute extra om hem op te halen. We kwamen bijna te laat hierdoor.Parkeren is niet goed geregeld en erg duur.

Goede locatie en net hotel.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Perfecte ligging in het centrum van Amsterdam, mooi hotel,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van een ontbijt, € 26,90 pp is echt beláchelijk duur als je al bijna € 200 betaalt voor een kamer. Gelukkig kun je buiten de deur op iedere hoek van de straat ontbijten.

Perfecte ligging in het centrum van Amsterdam, mooi hotel, nette kamers.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Bukken voor de douche !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Plafond in kamer en badkamer was te laag, douche enkel voor personen onder 1.70 m, luidruchtige ventilatie die niet kan afgezet worden.

Goede locatie , modern design , nespresso op de kamer

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Niet werkende koelkast bij aankomst.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niet werkende koelkast bij aankomst. Krakende bedden, airco snachts niet meer werkend. Voor een 5 sterren hotel niet netjes. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

niet slecht, niet goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

we moesten validaten met de creditcard maar de terminal werkt niet? ja? dan kunnen we toch niet validaten!!! op zondag was er extended checkout pas om 15u ipv gewoonlijk 13u, maar om 13u stopte de kaart met werken, dit was niet aangepast in onze luxe kamer was er wel een trap om naar de badkamer/toilet te gaan, beetje raar... toen ik dit opmerkte vertelde het personeel dat dit bij de meeste kamers zo was..

wel een mooi hotel op zich maar vrij duur en toch daarom niet beter als een ander van 40-50 euro goedkoper. de locatie links aan het station valt wel goed mee omdat het dicht bij het station en de uitgaansbuurt is, maar als je ergens bij de dam of spui zit, ben je mss beter af... wel wat verder stappen met je bagage maar wel midden in de actie

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Uitstekend.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de hal stonden zetels waaronder nooit gestofzuigd werd, er zat een muis onder.

De kamers waren geweldig. Het personeel was heel vriendelijk. Mooi hotel met een geweldige ligging.

NOOIT NOG NAAR DIT HOTEL.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

PERSONEEL.HEEL ONVRIENDELIJK.NEDERLANDSE TAAL NIET MACHTIG.ZEER JAMMER IN HARTJE AMSTERDAM.

SLECHT ONTBIJT.ENKEL ENGELSTALIG PERSONEEL!!!!!

NH Barbizon brengt de zon weer terug!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje oubollig was de kamer!

De buitengewone vriendelijkheid en de houding om ons ter wille te zijn. Erg goed! Ook het ontbijt was uitmuntend

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het ontbijt was erg goed
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Kamer voor zo'n bedrag verwacht je meer van. Netjes en schoon maar klein en erg lawaaierig

Het ontbijt was erg goed

De klasse en professionaliteit van het team
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Altijd in het Engels aangesproken worden...

De klasse en professionaliteit van het team

Matig door veel te warme kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De klimatbeheersing die de erg warme kamer niet koeler kreeg. Er was niet in te slapen. Veel te warm

Veel betere alternatieven in Amsterdam beschikbaar
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zijn zeker geen rustige kamers. Veel lawaaihinder

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Bijzonder amicaal en service gericht personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bijzonder amicaal en service gericht personeel. Kun je als hotel trots op zijn.

ideale uitvalsbasis voor een verkenning van de stad

temperatuurregeling in de kamer

heel verzorgd en uitgebreid ontbijt vriendelijk en behulpzaam personeel

aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtkeuze was uitgebreid. Modern aangeklede kamer met goed bed & kussens. Geen geluidsoverlast van buiten.

Alles was goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer uitgebreid ontbijt, maar wel erg prijzig.

Alles was goed.

Top en een heel mooi kerstdiner in de kapel

Brø

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Communicatie.

Communicatie. Telefonisch onbereikbaar.

Topper, aan te raden.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco maakt soms tikkend lawaaitje.

Kamers, koffiemachine, mooi, goed bed, top design

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Lekker relaxen in het hartje van Amsterdam

?

Alles was super schoon en netjes

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Uitstekend hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Het uitzicht bij een ‘kamer met uitzicht’ viel nogal tegen.

Mooi hotel, top locatie, uitgebreid ontbijt, schone kamers.

Het was een heerlijk weekend.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht

Het geluid van buiten zou iets minder kunnen.

Het ontbijt was perfect. De kamer was mooi en schoon.

Het ontbijt is heel goed maar. Vind het wel prijzig andere ook heel goede locaties vragen 15 00 eur

Het ontb

Jammer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor een 5 sterren hotel zijn de kamers klein, simpel en met een trap (!) in een kleine kamer erg onhandig.

Lokatie

Geweldig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was super ontbijt heerlijk lekkere koffie iedeale ligging gewoon perfect

Heerlijk comfortabel verblijf

Uitzicht

Ontbijt heerlijk, wel prijzig. Kamer zeer gerieflijk

Super kamers met groot televisietoestel, Nespresso op de...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super kamers met groot televisietoestel, Nespresso op de kamer. Super ontbijt met zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

echt aanrader
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bereikbaarheid met de wagen niet evident

top ontbijt, grote kamer maar bleek wel de showkamer te zijn

Grote kamer uitzicht op centraal station
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ze klopte te vroeg op de deur

Grote kamer uitzicht op centraal station

Beste locatie van Amsterdam.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen welness en geen telefoonopladers ondanks dat dit werd beloofd.

Beste locatie van Amsterdam.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

S nachts erg veel lawaai van de straat

S nachts erg veel lawaai van de straat

uitstekend verblijf op prachtige locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt minder uitgebreid. nu veel te veel aanbod en daardoor te duur

kamer douche locatie

Heel de nacht wakker door een café onder het hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel de nacht wakker door een café onder het hotel. Echt schandalig

goed slapen in drukke stad

lelijke gangen

rustige kamer op drukke locatie (heel goede plek als je met de trein reist), goed geslapen in prima bed. uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Aangenaam verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lekker en uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel. Handige parking

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Collection Amsterdam Barbizon Palace