Beoordelingen over NH Best Hotel 3-sterren

De Maas 2, 5684 PL Best, Nederland

#3 van de 3 hotels in Best

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Goed bed en goede aanrij locatie en gratis...
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai op de gang, het was best wel gehorig. ik vind een ligbad en een douchgordijn niet meer van deze tijd Laadpaal was met 220 stopcontact? geen laadkabelaansluiting

Goed bed en goede aanrij locatie en gratis parkeermogelijkheden. vriendelijke receptie

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Netjes
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat je geen verwarming aan kon zetten. Er werd mij verteld dat ze centrale vloerverwarming hadden. Maar deze was koud.

Kamer op zich was mooi en netjes. Heerlijk bed. En een lekkere grote tv.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Oud maar betaalbaar, prima voor 1 nacht (zonder aircon)
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles was oud, inclusief meubilair en beddengoed. Zo oud dat het niet meer goed schoon te maken is bv wasbak, tegels, deurposten. Douchestang kapot. Tegels waren overgeschilderd om 'op te frissen'. Geen aircon! Heel harde bedden.

Zeer vriendelijk personeel. Goed bereikbaar (Airport). Ruime parkeerplaats. Koffie/thee altijd prettig op kamer. Kamer niet groot maar ook niet krap. Voldoet om een nachtje te overnachten voor op reis, vlucht van airport. Zou er geen weekend/week volhouden.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima voor 2 nachten.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vergrotende Spiegel boven toilet gemonteerd. Heel onhandig. Kapspiegel recht tegenover t bed. Ongemakkelijk als je wakker wordt om gelijk jezelf te zien. Geen nachtkastje aan beide kanten. Onhandig. Geen kiepraam; werkte althans niet.. in de nacht behoorlijk aanwezig motorgeluid. Afzuiger? Erg storend.

Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Veel te duur voor zo’n kleine kamer. Plus het was niet schoon!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een erg verouderd hotel. Plus er lagen nog haren in de wasbak en douche putjes van de vorige mensen.. ik vind dat echt heel vies en ronduit slecht. De prijs-kwaliteit verhouding vond ik niet kloppend. De kwaliteit was echt niet in verhouding voor wat ik ervoor had betaald. Daarnaast was er geen afzuigsysteem in de douche aanwezig en bleef het vochtig. Er was geen airco aanwezig. De kamer was zo klein dat wanneer je met twee mensen bent je nergens je koffer kwijt kunt zonder er niet over te hoeven vallen. Als het schoon was had ik het minder erg gevonden, maar omdat dit het niet was zal ik niet meer teruggaan naar dit hotel.

Zwembad

• Beoordeeld op: 5 september 2018

aan verwachtingen voldaan
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een prima hotel met goede voorzieningen. Ik gebruik het om een zakelijk te overnachten en daar voldoet het voor. Recreatief zou ik er niet zo snel voor kiezen (ligging). Restaurant basic maar goed en het ontbijt is top.

Zeer aangenaam
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Van de 3 kamers hadden we 1 kamer waar het bed en kussen heel erg tegen vielen. De andere 2 waren top.

Super vriendelijk personeel mochten zelf later uit checken dan eerst gedacht dus top

Goede faciliteiten maar kamers verdienen een opknapbeurt!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamer die wel een opknapbeurt kan gebruiken. Lakens niet schoon (nagellak vlekken en haren hierin..) Tevens erg gehorig.

Goede faciliteiten voor een kleinschalig hotel. (Zwembad, sauna) Vriendelijk personeel. Goede matrassen!

Prima weekend gehad!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche mag in de loop der tijd vernieuwd worden. Matrassen net iets te hard en kussens net iets te dik. Helaas geen keuze uit kussens.

De kamer was een perfect formaat voor een weekend weg. Hotel is dichtbij de snelweg. Personeel is erg vriendelijk

personeel erg vriendelijk
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer beneden met uitzicht op het parkeerterrein. oud en versleten sanitair. het ontbrak een nachtkastje. Er was maar een stoel voor twee personen.

personeel erg vriendelijk

Heeft potentie maar dan moeten ze wel aan de slag
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zat op de begane grond wat meer gevoel gaf van een kelder, kamer klein voor het raam groen niet onderhouden een rotzooi. Geen airconditioning

De omgeving

prima verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was erg warm, er was geen airconditioning en er kon geen raam open. Kamer was niet helemaal schoon (er lagen nog sokken van de vorige gasten)

Eerder inchecken dan aangegeven was. Heerlijke bedden.

Prima voor 1 nacht ivm vroege vlucht vanaf Eindhoven Airport, maar niet meer dan dat.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer had geen airco, met dit warme weer een tekortkoming. Tafel-ventiliator niet afdoende. Douchegordijn was ronduit smerig. De gevraagde wake-up call om 4:30 niet gekregen!! Erg slordig. Excuus was ook maar magertjes... Tijdens uitchecken was de baliemedewerker meer in contact met een (bevriende?) bezoeker met ontbloot bovenlijf dan met mij. Wellicht ook de reden van de vergeten wake-up call. In het restaurant werd mij letterlijk ten tijde van de stoel aanschuiven gevraagd wát ik wilde drinken. Óf ik wilde drinken was meer op z’n plaats geweest... Wat ik wilde, geen idee, had de kaart immers nog niet kunnen bekijken.

Ligging tov Eindhoven Airport. Hotel geboekt ivm vroege vlucht op zondag.

Fijn hotel, vlakbij Eindhoven, met goede faciliteiten en gratis parking.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een zwemles op zondagochtend, waardoor het zwembad niet helemaal vrij was voor de hotelgasten.

Het tweepersoonsbed was enorm groot! Heel fijn! Het hotel is goed bereikbaar en je bent in 10 minuten in Eindhoven.

Comfortabel hotel met sauna en zwembad
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad was heerlijk maar als je uit de sauna kwam, die was er ook, dan mocht je niet zonder zwempak naar de douches gaan want die waren bij het zwembad. Dus heb maar op mijn kamer uiteindelijk gedouched. Vreemde constructie maar heb heerlijk gezwommen

Bed was goed en een waterkokertje met thee en koffie op de kamer. Heel goed! Bad op de kamer. Je komt niets te kort en shampoo etc etc.Comfortabel hotel

Voor verbetering vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te beperkte gebruiksmogelijkheid van de "gratis Wifi" (100 Mb is te verwaarlozen en dus slechte reclame). Sanitair was slecht onderhouden - erg krappe toilet

Het ontbijt overtrof mijn verwachting (lekker uitgebreid )

Prima bed de rest was uitgesproken slecht!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangst. De dame in kwestie luistert zeer slecht naar de gasten. Geen vriendelijke uitstraling. Wij hadden vooraf gebeld of onze ruwharige teckel mee mocht, hetgeen geen enkel probleem was bij NH Best. En dat dat €20,00 extra kost wat voor ons prima was. Echter bij aankomst vond mevrouw het nodig om op te merken dat honden niet zijn toegestaan maar bij hoge uitzondering hiervan wilden afwijken. Ondanks het feit dat wij aangaven dit vooraf te hebben afgesproken bleef zij bij hetgeen zij gezegd had. Een excuus voor de slechte communicatie kon er niet vanaf. Zeer slordig gewoon, deze arrogante houding. En wij, bijtend op onze lippen maar vriendelijk blijven als gast!

Het bed sliep prima

Handig voor een vroege vlucht maar te duur
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wc zat los en verf van het bad liet los, maar kregen direct een andere kamer. Prijs kwaliteit was niet in balans, want kamers zijn gedateerd. Hebben 83 euro betaald voor 1 nacht, terwijl de dag erna 56 was. Oh ja en harde bedden.

Vriendelijk behulpzaam personeel. Geen ontbijt gehad, maar daar kan je ook weinig aan verpesten. Ideaal als je een vroege vlucht hebt.

Prima standaardhotel voor een nachtje onderweg
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken een enorm formulier dat allerlei persoonlijke zaken vroeg zonder verder verantwoording over het waarom. En dat om middernacht na een vermoeiende vlucht...

Gewoon een standaard ketenhotel aan de rand van de snelweg om een nachtje te slapen. Net wat we nodig hadden, niks mis mee maar ook niks bijzonders of opvallends.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het was op zich een prima verblijf, maar we hadden als gezin ook op 1 kamer gekund.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het gebouw ziet er niet heel gezellig uit. Wij waren met ons gezin, met twee kinderen, waarvan 1 in een babybedje. Wij hebben 2 kamers moeten boeken, maar dat had gerust in 1 kamer gekund!

Het ontbijt was super goed geregeld, muv een gezonheidspiramide voor kinderen. Daar lag, naast appels, allerlei snoepgoed etc. Dat is in onze ogen niet gezond en hoort ook niet thuis bij het ontbijt. Zwembad en sauna waren klein, maar wel fijn dat het er is!

Voor één nachtje prima hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg kleine kamer, door de haast die we zelf hadden wat minder praktisch en liepen we elkaar veel in de weg. Alles zit er wel in (TV, bureau, bed, kast), maar dat laat wat weinig loopruimte over.

Goed ontbijt, erg rustig in de ontbijtzaal.

Goed verblijf gehad maar nooit weer een kamer boven de ingang.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de map staat dat er op alle kamers een kluisje aanwezig is en ook bij de receptie. Deze kamer had geen kluisje en je gaat niet steeds naar de receptie om iets op te ruimen. Ik had de kamer boven de ingang en dat is niet goed bevallen. Midden in de nacht kwam er een groep jongens met het nodige lawaai omdat ze daar gingen staan ( hard) praten. Ook een nacht rond 5.30 uur gingen er mensen weg en ook nogal rumoerig,beter een kamer aan de andere kant dus. En de deuren van de kamers vallen héél hard dicht.

De kamer was erg schoon, dat is heel prettig binnenkomen

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Blij dat ik snel naar huis kon!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer op de begane grond. Buitentemp -2 C en geen verwarming op de kamer. Na bij de receptie geklaagd te hebben werd er een klein elektrisch kacheltje op de kamer gezet.

Goed ontbijt.

Zeer slechte ervaring met personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer slechte ervaring met personeel. Zaterdagavond was het best druk in het restaurant. Een man in de bediening. 10 minuten aan de bar gezeten zonder dat de ober vroeg of ik iets wilde drinken. Op zijn minst had hij kunnen zeggen welkom ik ben zo bij U. Na tien minuten kwam de dame van de balie helpen. Toen ze bij de bar kwam vroeg ik of ik iets kon bestellen. Haar antwoord was dat het druk was en ging door met rekeningen opmaken. Ben maar vertrokken zonder consumptie. Hier moeten ze echt een verbeter slag gaan maken!

Eenvoudige kamer. Goed ontbijt, maar voor het diner moet je er niet zijn.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bediening in het restaurant. 1ober en eeen mevrouw achter de balie die meehielp in de bediening: moest elke keer weg als er iemand aan de balie stond. Veel te lang wachten tussen de gerechten door: bijv. Ruim 30 min. wachten op het hoofdgerecht en 20 min wachten op het dessert....

Heerlijk ontbijt

Kom er graag terug.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eetgedeelte mocht iets warmer zijn. Ook voor ontbijt was het vrij fris

Mooie ruime kamer van alle comfort voorzien. En geen geluidsoverlast van andere gasten. Geen grote menukaart maar wel tot in detail verzorgde gerechten. Heel sterk keukenpersoneel een grote plus voor deze locatie waar je toch vrij veraf bent van andere eetgelegenheden. Ik heb ze niet gemist en genoten van de gerechten.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima overnachtingshotel met uitstekend ontbijt
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verlichting op de kamer is wel erg beperkt, kamer niet zeer ruim, maar verder prima. Wifi onbruikbaar traag.

Hotel in rustige omgeving, geen last van omgevingslawaai, zoals snelwegen. Goede bedden, zeer uitgebreid ontbijt.

Gedateerd hotel voor teveel geld
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel, de inrichting zijn gedateerd. De kamer stonk naar rook en is klein. Het hotel heeft een duidelijke upgrade nodig om te voldoen aan de eisen van deze tijd. Bovendien was de prijs ook hoog. Geen goede prijs-kwaliteit verhouding dus.

Weinig

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Prima hotel, behulpzaam personeel, zeer slechte WiFi
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De WiFi was slecht. Een snelle internetverbinding is (vind ik) tegenwoordig geen luxe. Dat je daar 10,- per dag voor extra moet betalen vind ik echt niet kunnen. Met het gratis netwerk kon ik niet eens mail ophalen, mobiele hotspot is dan het voordeligste alternatief.

Verder prima hotel, ik vond vooral het personeel erg vriendelijk en het ontbijt is goed

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Oké voor één nacht.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer is overduidelijk gedateerd, met name de badkamer. In een hoog bad stappen om te douchen, tegelvoegen die schimmelig zijn, een oud toilet die praktisch tegen de muur geplakt staat. Dat moet echt beter, zeker ten opzichte van de prijs. Gezien de locatie denk ik dat voornamelijk zakenreizigers hier verblijven. Sloop het bad er uit, maak een mooie douche met gladde wanden, plaats daar de wasbak tegen en dan heb je meer ruimte voor het toilet.

Het diner was prima, in die zin is het restaurant wel aan te raden als je één nacht verblijft en niet de deur uit wil.

Prima hotel om te overnachten.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was erg verouderd en de toilet was onhandig geplaatst. Douchen kon alleen in het bad en dat terwijl de doucheslag/-kop op één bout hing in plaats van twee.

De kamer was netjes, maar wel wat krap bemeten voor twee personen. Goede bedden. Het ontbijt heeft onze verwachtingen overtroffen, uitstekend!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Toen het rustig was heb ik een paar uur lekker kunnen slapen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hele kleine badkamer met een douche in het bad, instap van het bad was erg hoog. Vond de haren van mijn voorgangers op de badkamervloer. De koordjes van de afsluiting van de was tafel waren groen uitgeslagen van het vuil. Kraan was ook vies. Vloerbedekking vol vieze vlekken...zag er niet fris uit. Terwijl er nog lege kamers waren had ik (later bevestigd) de gehorigste kamer gekregen. “Ja mevrouw dat is een erg gehorige kamer”

Bed was goed.

Ontbijt is super
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer koude kamer. Schoonmaak onvoldoende. Stopcontact functioneert niet. Nachtkastje aan maar één kant van het bed. Koffiekopje met suikerresten.

Ontbijt is super

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Verblijf was verder prima.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bereikbaarheid vanuit Eindhoven Airport. De Mokro rijders, die zich als taxi chauffeurs voordeden, wilden ons er niet naar toe brengen, vanwege de te korte rit ( 3,5km.), en lieten ons gewoon staan, ten faveure van verdere ritten. Echte taxi chauffeurs waren er op dat moment, 23:45 uur, niet. Tip: bestel een taxi van ten voren.

Prima ontbijt en kamer.

We hadden geen Wifi connectie.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden geen Wifi connectie. We melden dit en kregen als antwoord dat bij hen alles werkt. Toch eigenaardig dat we Wifi connectie hadden in 2 andere NH's vorige week.

Personeel was uiterst vriendelijk.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden slecht. Behoorlijk gedateerd hotel (denk “Sovjet” tijd). Kamer en badkamer smoezelig. Lichtknopjes direct aan het bed in het midden van het matras zodat je met je kussen tot drie keer toe de kamer vol in het licht laat baden! Spiegels in het hoofdeind van bed zijn beetje dubieus naar mijn idee.

Personeel was uiterst vriendelijk. Voordelig hotel in de nabijheid van vliegveld Eindhoven, en daarom goed aan te raden.

eenvoudige kamer ..... wel prima ontbijt.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hotel gedateerd...deert niet want de prijs is prima 55,- kleine kamer, wel gehorig. badkamer over de datum.

makkelijk parkeren....'s nachts achter gesloten hek. Ontbijt was prima...veel keuze.

Versleten en verroest
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is versleten en verroest hotel. Veel mankementen en slijtage. Slecht beheer ook. Zo zijn bijv de tv's voor de kledinghaakjes gehangen. De tegels in de douche bij zwembad ontbreken deels: daar is het zelfs erg vies

Personeel prima. Zwembad was goed en ontbijt oke.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Heerlijk ontspannen
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad en de sauna zijn heerlijk maar wel aan een renovatie toe. Niet onveilig, wel (te) oud.

Zwembad, sauna en professionele houding van AL het personeel

Bij gebrek aan beter en omdat het dichtbij mijn bestemming is
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontvangst was matig. Er stond maar 1 medewerker achter de receptie en de gast voor mij moest nog een heel formulier invullen. De medewerkster stond driftig op haar computer te typen en ik stond daar maar te wachten. Ik had het fijn(er) en gastvriendelijk(er) gevonden als ze mij geholpen had, ik was er al eerder geweest en was binnen een minuut klaar geweest, nog voordat de gast voor mij klaar was met het invullen van het formulier. Ik had daarnaast aangegeven in mijn boeking dat ik een strijkijzer en strijkplank wilde. Toen ik aankwam was dat nog niet op de kamer gezet. Niet erg op zich, daar hadden ze mee kunnen verrassen. Wat ik wel jammer vond is dat ik er later nog een keer om moest vragen. Het eten in het hotel vond ik onder de maat. Soep en nagerecht was lekker. Het hoofdgerecht, (wild) was smaakloos en er zat veel vet aan het vlees. Die tip heb ik de bediening ook gegeven. Het ontbijt is prima en uitgebreid, kleine tip is dat ze het roerei wat minder droog in de bak mogen maken. Hoe later je komt, hoe droger het is. Verder is het ontbijt goed. Inrichting van het hotel mag ook een upgrade krijgen. Het voldoet allemaal nog maar net en is schoon, maar versleten en niet meer van deze tijd.

Ik heb helaas niet veel punten die mij bevielen. De locatie van dit hotel is prima met voldoende parkeergelegenheid. Ontbijt is zoals bij alle NH hotels goed en uitgebreid. Qua prijs is het ook interessant.

Zeer matig
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiëne van de hotelkamer, geen roomservice beschikbaar of mogelijkheid om eten te bestellen, hele kleine hotelkamer.

Auto staat veilig op het terrein geparkeerd

Ideaal voor één nacht, buiten Eindhoven.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waren de eerste kamer van de gang en hadden best veel lawaai hinder. Ook gek dat de houskeeping aan kwam kloppen terwijl we er maar één nacht verbleven.

Net ontvangst, veel parkeergelegenheid, kleine maar comfortabele kamer.

Ideaal doorreis hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klein minpuntje is het douchen in de badkuip. Wellicht voor ouderen wat meer een uitdaging maar dat is uiteraard een aanname.

Wat goed beviel was het personeel: behulpzaal, professioneel en vriendelijk. Dit is een prima hotel voor mensen die bijvoorbeeld de volgende dag vroeg moeten vliegen of als uitvalsbasis willen gebruiken voor een paar dagen wandelen in de omgeving.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

oke
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst in de bar. Ik had een glaasje water ingeschonken in de lobby ( stond klaar als welkomstdrankje) en toen ik daarmee richting de bar liep om iets te bestellen werd mij meteen duidelijk gemaakt dat dit niet was toegestaan. Erg onvriendelijk

Prima kamer en faciliteiten. Gebouw zelf maakt een wat verouderde indruk. Vloerbedekking is versleten en op sommige plaatsen niet schoon.

Zeer vriendelijk personeel. Eigenlijk niet geschikt voor rolstoelafhankelijke mensen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje gedoe. We hadden een kamer met gehandicapte voorzieningen geboekt. De avond ervoor nogmaals gebeld om zeker te weten dat alles in orde was. Bleek dat we 2 kamers hadden en dat de een een grote badkamer had met minimale ondersteuning. Klein handgrepen, alarm touwtje alleen bij de douche en dan op een hoogte van 1 m. Kleine handbeugels. We konden bij elkaar slapen als de bedden opgeschoven waren in de tweede kamer, waardoor de kast deur niet meer open kon. Daarom beetje gedoe.

De vriendelijke ontvangst.

Fijne accomodatie voor betaalbaar weekendje weg.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen nachtkastje aan één kant van het bed. Geen menukaart op de kamer. Rondom het hotel is er niks bijzonders, je hebt een auto nodig om 'vertier' op te zoeken.

Uitgebreid lekker ontbijt, bad in de badkamer, rustige ligging. Bar, restaurant, zwembad en sauna, met auto snel bij winkels, normale prijs...alles aanwezig voor lekker weekendje weg.

Het ontbijt was heerlijk.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn een beetje outdated, alles ziet er een beetje oudbollig uit. Zeker de badkamer is niet echt modern. Maar voor een nachtje was het zeker prima.

Het ontbijt was heerlijk. Alles vers en genoeg keuze. Comfort is prima en bedden zijn prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Locatie, personeel top! Maar vernieuwing van de kamers noodzakelijk.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn verouderd. En bedden erg klein. Ik paste met mijn 1.93 eigenlijk niet fatsoenlijk in het bed. Kamers zijn ook erg klein, nauwelijks plek voor een koffer, en dezelfde lange benen pasten niet op het toilet met de deur dicht. Dus deur open..

Goede locatie! Dichtbij luchthaven van eindhoven. Hrt personeel is ook erg vriendelijk. Gratis parkeren.

Aanrader!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hartelijke ontvangst op een professioneel vriendelijke manier. Ook zeer vriendelijke ober tijdens het diner. Mooie kamers. Ontbijt perfect in orde.

Gezellig, rustig gelegen, lekker ontbijt en leuk personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden bij binnenkomst vieze handdoeken hangen. Zijn meteen vervangen.

Lekker ontbijt, ook rekening gehouden met allergieën. (Glutenvrij + soja producten) Aardig personeel, erg gezellig en weten veel van de omgeving.

prima hotel met vele faciliteiten en zeer vriendelijk personeel
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

restaurant kan beter, prijzen zijn relatief hoog voor het gebodene

ontbijt was perfect, kamer was goed , personeel is erg behulpzaam en vriendelijk, je voelt je er thuis, heel fijn zwembad met kleedfaciliteiten,

Lekker ontspannend
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel kwam een beetje oudbollig over en is wel aan een opknapbeurt toe Kamers verdienen ook wat aandacht

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam Bedden ook zeer goed Ontbijt was ook goed

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

zeer teleurgesteld.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We (met kind van 6 jaar) hadden ons op het zwembad verheugd. Dat bleek verhuurd aan de zwemles. Daar sta je dan in je badpak. Foute informatie op Booking: zwembad is er, maar niet altijd toegankelijk voor hotelgasten.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Standaard schoon zaken hotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Standaard hotelkamer. Niet modern en erg zakelijk ingericht. Kleine ventilator als verkoeling en lastig om stroom te vinden.

Goed bereikbaar met de auto. Voor de deur parkeren en vlak bij luchthaven Eindhoven Airport ca.10 min.

het weekend was perfect

niks !!

het ontbijt was compleet . de kamer was goed, lekker geslapen , het personeel was heel vriendelijk ,, de gin tonic was uitstekend geserveerd ,, prima hotel !

Prima hotel!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotelkamer was wat benauwd. Wrs ook door het warme weer. Verder: geen bestekbakken in de ontbijtzaal. De medewerkster daar was niet zo vriendelijk.

Door omstandigheden moesten we later ('s nachts) inchecken en dat was geen probleem. We konden ook later uitchecken. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

drie sterren absoluut niet meer
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst. Heel formeel. Na een lange reis verwacht je dat men minder formeel is en meer betrokkenheid toont. Invullen van de gegevens was belangrijker dan de klant

Ontbijt was goed Diner was matig en te duur voor de geboden kwaliteit

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Alleen voor het ontbijt zou ik al terugkomen.

Niks.

Prima kamer. Overnachting geboekt vanwege late aankomst per vliegtuig. Aangekomen om 00.15 uur. Barman was aan het afsluiten. Kon zonder probleem nog een biertje bestellen. Nachtreceptionist hielp ons op prettige wijze. Ontbijt was geweldig. Zeer uitgebreid met echt hele aparte hapjes.

overnachting voor vertrek Alphe d huez
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben niet veel geslapen vanwege het lawaai van mensen die aankwamen en gingen zowel binnen als buiten het hotel

we hebben alleen het diner gebruikt we moesten "s morgens heel vroeg weg. diner was goed bediening heel aardig

gastvrij
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

zeer krappe, benauwde kamer, en ontiegelijk warm; douchen in een badkuip, dat is zo niet meer van deze tijd

zeer uitgebreid ontbijt; eieren op verzoek en naar keuze bereid, hartelijke en gastvrije ontvangst

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prima hotel, maar wat gedateerd
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje gedateerde inrichting en badkamer. Ik vond het bed te hard, het kussen wat te dik en het dekbed wat stug.

Prima hotel voor niet te veel geld. Erg goed ontbijt.

Muren van de kamer zat vol vlekken en badkamer was aan...
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Muren van de kamer zat vol vlekken en badkamer was aan vervanging toe. Douchegordijn is niet de meest hygiënische oplossing. Ontbijtbuffet beviel goed.

Zelfs voor een paar uur slaap voordat je vroeg moet vliegen echt niet OK
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ongelofelijk geluid van de weg (ook snachts), kamer was een bezemkast, kamer was warm (geen thermostaat om te regelen, raam open geen optie ivm verkeerd en de fan te klein en maakte hels kabaal), badkamer zeer verouderd, geen stopcontacten binnen handbereik.

Pal aan de snelweg, snel inchecken, prima faciliteiten (zwembad tot laat open en ontbijt voor early birds)

Goede optie na festival op Aquabest
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijke receptie. Verbleven hier vanwege een festival op het Aquabest terrein. Was ongeveer 45 minuten lopen. Konden eerder inchecken vanwege het festival.

weekend GP Motocross in Valkenswaard met overnachting in NH Hotel Best , incl. ontbijt. Goede combi!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er de 1e ochtend een buslading met Oekraïners was die alles wat ze in hun tas kwijt konden, dan ook meenamen. Zelfs de suiker-melkzakjes en zoetjes op de tafels ! Beetje asociaal. Maar daar kan het hotel verder niets aan doen. Verder geen "last" van gehad.

ontbijt was goed verzorgd, keurig. Hotel is wat gedateerd in uitstraling, maar alles goed onderhouden en zeer net.

Heerlijk daar 's avonds gedineerd!
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De housekeeping klopte 's morgens om 9 uur al op onze deur! Waarvoor? Zou het niet weten! Ze klopten en deden de deur gelijk open, we kregen niet de kans om nee te roepen! We lagen nog in bed! Ze zeiden sorry en sloten Gauw de deur! Toen waren we dus echt wakker!!!!

Het ontbijt was erg uitgebreid! Genoeg van allerlei lekkers! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Hotel met (te) veel beperkingen
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Kamertemperatuur veel te hoog - Wifi deed het sporadisch - Kamer rook muf en was vrij gedateerd - Eten in het restaurant was heel matig

- Vriendelijk personeel - Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Handige locatie maar ik zou het verder niet aanraden
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verouderd, douchekoppen niet goed, kussens aanvervanging toe, geen wc borstel, avond eten was lauw , en bij ontbijt was brood niet afgedekt waardoor het uitdroogde jammer want er was verder genoeg keus

Service was goed vriendelijke mensen en zwembad was prettig

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

uitstekend
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

voor de toekomst, een iets betere badkamer. badkamer is prima voor 1-2 overnachtingen. blijft men langer, dan zou het douchen in een badkuip met een plastic gordijn kunnen gaan irriteren.

Prijs kwaliteit uitstekend Zeer goed ontbijt. kamer netjes.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Aangenaam verblijf in een vriendelijk hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We konden geen wifi-verbinding krijgen. De kussens waren erg hoog.

Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. We waren blij met de afgesloten fietsenstalling.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Prima gelegen, dichtbij de uitvalswegen, en goede...
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De opstelling van het toilet in de krappe badkamer, met een toiletrol-houder op schouderhoogte... ik ben als 50+ niet meer zo acrobatisch. Minpuntje dus.

Prima gelegen, dichtbij de uitvalswegen, en goede parkeergelegenheid. Zeer vriendelijk personeel en een prima ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prima voor zakelijk nachtje slapen, niet voor toeristisch bezoekje
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel vonden we gehorig. Om 3.30 uur hoorden we nog mensen praten. Kinderen die om 0730 opstaan.

Ontbijt was prima en uitgebreid. Kamer netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prijs kwaliteit in evenwicht.
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond het raar dat op de traptreden bij de ingang van het Hotel overal nog sneeuw resten lagen. Verder was het prima.

De kamer voldoet precies aan wat ieder nodig heeft. Het ontbijt is meer dan goed verzorgt en verdiend zeker een pluim!!

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Zakenhotel
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was aan de kleine kant en een simpele saté voor 17,50 vind ik prijzig.

Het is een prima 'zaken-hotel' met prima faciliteiten. Goed personeel!

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Voor een kort verblijf een aanrader
    • Basic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ingang met trappen ( koffers) er moet een betere verwijzing komen naar de lift van buiten naar binnen.

Het ontbijt is uitgebreid en uitstekend , het menu was perfect en de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.