Beoordelingen over NH Capelle Rotterdam 4-sterren

Barbizonlaan 2, 2908 MA Capelle aan den IJssel, Nederland

#4 van de 4 hotels in Capelle aan den IJssel

Hotel op zich goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had bij de receptie gemeld dat er onder ons raam 1e etage een condoom lag niet zo fris als je het raam open hebt. Ze reageerde dat ze het direct weg zou halen maar niet dus!! Dat vond ik niet correct.

De kamer was prima en het ontbijt prima. We hebben ook bij jullie gegeten maar was niet geweldig de aardappeltjes en de tonijn waren niet gaar!

Heerlijk en uitgebreid ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen in bad en geen steun bij het uit bad stappen en gladde badmat

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Rustige kamer.

Ruime kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ivm een hondenbeurs zat het hotel vol met honden. ‘S avonds kwam het personeel zo onze kamer inlopen aangezien ze dachten dat de kamer niet bezet was.

Ruime kamers uitgebreid ontbijt

We hebben een fijn verblijf gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwaar dreungeluid van ventilatie units (althans, dat denk ik)

Ontbijt was top! Kamer gewoon goed. Kan qua uitstraling een keer een update ondergaan, evenals badkamer. Maar voor de rest functioneel.

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was zeer uitgebreid en zeer lekker. De kamer was rustig en had een prachtig uitzicht. Het festivalletje Cullinesse was zeer makkelijk bereikbaar.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorigheid, erg hard dichtslaande deuren. Veel lawaai van de weg, waardoor het raam open laten geen optie was. In de rookvrije kamer drong toch nog rooklucht binnen.

Mooie kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er niet gedineerd kan worden. Slechts piza aan de bar te bestellen. Alleen met lunch tot 17.00 uur is het restaurant open.

Mooie kamers. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

Geen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij zijn helaas maar 1 nacht kunnen verblijven wegens het dodelijk verongelukken van onze zoom Werner van 39. Hotel ons fantastich behandelt. Dank daarvoor. Komen daar zeker terug. Paul en Marita.

overnachtings plek tijdens familie bezoek.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat er niet omschreven was dat er kamers zonder en met airco's zijn.

wij hebben geen ontbijt gedaan, aangezien wij bij familie hebben ontbeten. verder een fijne kamer, ziet er netjes uit allemaal.

Ruime kamer en badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was over de 30 gr. Kregen een kamer zonder airco, voor €15 konden we een kamer krijgen met airco en gebruik vd minibar. We bleven 1 nacht (vanwege een bruiloft in de buurt), waren om 02.30 uur in het hotel, hebben 6 uurtjes (niet) geslapen. Een hotelkamer zonder airco is niet meer van deze tijd. Kamer kostte €82 incl ontbijt, vonden wij al duur genoeg.

Ruime kamer en badkamer.

Heel comfortabel, schoon, compleet!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Absoluut niets te klagen!

Alles was weer heel erg goed. De kamers zijn zeer compleet, de bedden heel comfortabel. Het ontbijt is heel uitgebreid en er wordt rekening gehouden met duurzaamheid en verschillende diëten !

Good hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de receptie personeel moet meer scherp en draag meer professionalisme tijdens in checken van de gasten.

Het restaurant personeel was "thinking outside the box". Hun menu was best te veel voor middag. Pizza en spaghetti.. Ik wil graag iets kleiner lijk salade of sandwiches. Maar dat staat niks op de menu. De meneer heeft een heerlijk sla met gerookte zalm gemaakt voor me. Echt top.

Eenvoudig te bereiken, voldoende parkeergelegenheid,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is heerlijk dat het grote raam (standaard kamer) helemaal open kan, maar een hor zou erg nuttig zijn. er zijn namelijk veel muggen doordat het hotel aan een vijver ligt.

Eenvoudig te bereiken, voldoende parkeergelegenheid, vriendelijk en behulpzaam personeel, complete uitrusting van de kamers en goed eten.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We moesten 15 euro bij betalen voor airco op de kamer, stond niet duidelijk in de bevestigingsmail.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.

prima verblijf, rustige prettige kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffie was niet lekker. Op de kamer waren hier en daar stofrandjes die mijn effen jurk die in de kast hing helaas hadden bevlekt

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. De kamer was zeer comfortabel en het bed lag uitstekend.

Wij hebben een erg goed verblijf gehad in het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vanwege ons 30-jarig huwelijk had het hotel een Upgrade van onze geboekte hotelkamer gedaan. Tevens hadden ze de hotelkamer romantisch versierd. Met dank hiervoor!!

Het was prima...

Oeps zie boven...

Het buffer ontbijt was voortreffelijk. De matrassen waren voor ons hard. Hygiëne lepeltjes niet schoon, melkpoeder was verhard, glazen niet goed omgespoeld, geen schone handdoek gekregen en te weinig toiletpapier dan wel onvoldoende aangevuld!

Op de "slaande" deuren na, comfortabel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamerdeuren gaan automatisch dicht. Sommige automaten "slaan" de deur dicht met het gevolg dat je uit je diepste slaap "rechtop" in je bed zit. Onze kamerdeur (305) stopte precies voor de drempel; het kan dus ook anders. De klacht schijnt bekend te zijn; ons is verteld dat het Management niet wil investeren in het beter afstellen van de "slaande" deuren. Jammer. Er zijn gelukkig alternatieven.

De ruime kamer en dito badkamer; de ruime parkeer mogelijkheden. De mogelijkheid om zelf koffie en thee te zetten. De geluidsdichtheid van de kamer. De ruime keus in het koelkastje.

Lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verouderd . Standaardkamer heeft geen airco. Wel soort van verluchting boven het raam, waardoor dan weer lawaai binnenkomt. Op onze vraag op dit te sluiten, werd dit afgeplakt.

Lekker ontbijt.

Och
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen enkele kamer heeft voor een rolstoel gebruiker aangepaste badkamer faciliteiten. Dus we moesten ons plan maar trekken. Ook geen airco, dat was alleen voor de upgrade kamers.

De ligging is gewoon goed. Het hotel is makkelijk te bereiken en het parkeren is gratis. Dat was een leuke meevaller.de fietsen kobden veilig achter slot en grendel geplaatst worden.

Een comfortabele en praktisch gelegen hotel voor een nachtje weg.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is gelegen aan de rand van een kantoren complex, waardoor je helaas uitkijkt op een lelijk gebouw (zonde, want de vijver is met veel groen omrand).

Vriendelijk en behulpzaam personeel, met name in de bar. Daarnaast is de locatie erg praktisch, dicht bij de snelweg gelegen zonder dat je hier enige geluidshinder van hebt.

In de basis een prima hotel, maar in de details mankeert er een heleboel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer lijkt gerenoveerd, maar de afwerking is knudde. Langs het bad is de kale betonmixer zichtbaar, de bedwang is verkeerd gezaagd en de kitrand lijkt op een kleinere van een kleuter. Er is een prachtig restaurant met een prima buitenzit, maar na 17.00 uur sluit dit en je wordt geacht in een donker café te dineren wat met hoge temperaturen gelijk iOS aan een sauna. Het eten is redelijk, maar in enorme porties. Makkelijk om met twee personen van te eten. Het personeel heeft geen idee welke restaurant etikette er gehanteerd moet worden en op de kok na kan niemand de kassa bedienen. Zelfs de algemeen manager had geen idee. 4 klanten en geen enkele kon binnen 10 minuten de betaling doen. Men wist niet hoe ze het op de kamer moesten zetten, een pinbetaling moest verwerken of een cashbetalingen moest annuleren. Ook werden maaltijden niet volledig geleverd en een gast naast mij kreeg zijn salade nadat hij klaar was met eten. En dit niet opmaat het druk was, maar er gewoon geen aandacht werd geschonken aan de gast. Door 1 persoon werd er hard gewerkt: het was haar eerste dag. De hoofdkelner loopt doelloos heen en weer en schreeuwt over de gasten heen naar het nieuwe personeelslid. Dit is ook nog onverstaanbaar, maar de jonge dame weet hoe het moet. Ze loopt achter de man aan en in de keuken vraagt ze of hij het wil herhalen omdat hij niet te verstaan is als hij lopend bevelen geeft. De man weet ook nog hard te roepen dat hij de afwas doet en als hij 3 seconden later met een bord eten aankomt veegt hij met 1 hand aan zijn broek om deze droog te krijgen. Ook bij de receptie lijkt niemand de computer te snappen en betalingen lijken ongelooflijk veel handelingen te vragen. Met drie man moet 1 gast geholpen worden. Het ontbijt mist alle hygiene regels die er zijn. Alle vleeswaren liggen open en ongemoeid op tafel. De temperaturen zijn al duidelijk boven de 7 graden. Er liggen prachtige hele broden, maar er is geen ruimte om dit te snijden.

In de basis een prima hotel, maar in de details mankeert er een heleboel.

prijs kwaliteit verhouding prima, goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Leenfiets was handig of gratis of gereduceerd taxitarief van en naar centrum.

Als je met het OV naar het centrum wilt gaan dan ben je minimaal zo'n 15 min (lopend) onderweg tot het NS station. Metro station iets verder door lopen. Ontbijt: ruime keuze! Goed is een persoonlijke kwestie. Personeel klantvriendelijk en servicegericht. Dinercard wordt geaccepteerd!

Het ontbijtbuffet was heel erg goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De climaats-regeling in de hotelkamer was erg ondermaats, er kon nauwelijks gekoeld worden en de kamer was veel te warm en bleef veel te warm (zelfs met het raam open in de nacht) Doordat het raam wijd open stond, hadden we last van lawaai en uitlaatgassen van de achtergelegen snelweg. Dit was voor mij als longpatient erg belastend. In de kamer lag er een vloerplint los en de vitrage was erg vuil!

Het ontbijtbuffet was heel erg goed!

Standaard hotel met goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets te doen in hotel. Was wel een mini fitnessruimte maar met oude afgedankte apparatuur. Wel beter dan niets in ieder geval. Standaard hotel, niets speciaal.

Kamer was schoon. Ontbijt was goed.

Bij gratis wifi verwacht ik niet bij inloggen de keuze optie...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij gratis wifi verwacht ik niet bij inloggen de keuze optie 'traag' of 'premium' waarbij je voor een dag snel internet 10 euro moet betalen, nog nergens anders meegemaakt. Daarnaast is mijn algehele indruk dat het gehele hotel een flinke opknapbeurt kan gebruiken, vloerbedekking versleten op diverse plekken, lift voelt niet heel stabiel, gang van mijn kamer rook naar een achterafsteegje. Mijn bed was keihard. Eten was op zich prima. Ik wilde graag een wijntje bij het eten en dan verwacht ik als er niets wordt gevraagd dat ik de huiswijn krijg ipv eentje van Eur 7,00 per glas. Ik was al een keer eerder geweest en tegen beter weten in nog maar weer een keer geprobeerd door de positieve berichten en het hoge waarderingscijfer. Helaas was dit echt mijn laatste keer hier.

Slecht duur restaurant, kamers net en schoon
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Oudere medewerker in het restaurant heeft ons bijna een half uur laten wachten, nadat ons bordje van het hoofdgerecht door zijn collega was opgehaald. Geen dessertkaart of drinken. Dit erwijl er maar 3 tafels bezet waren... ook de prijs-kwaliteit verhouding in het restaurant is niet best; duur voor het geen je krijgt.

Fijne bedden

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Goed hotel voor verblijf om zakelijke reden met vriendelijk behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wat stoffige verwarmingsradiatoren op de kamer en vlekken in de vitrage. De hier en daar versleten vloerbedekking op de centrale trappen van het hotel. Volgens mij zou het hotel nog beter ogen als een medewerker van het hotel af te toen de kamers, gangen en trappen eens zou inspecteren op zulke onderdelen.

De sympathieke en vriendelijke medewerk(st)ers die warme belangstelling toonden en een persoonlijke benadering hadden! Prima ontbijt en diner!

Het was overal echt heel erg warm en ik was niet erg handig...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was overal echt heel erg warm en ik was niet erg handig met de verwarming. De verwarming (hete lucht) maakte ook erg veel geluid en ook was de snelweg goed te horen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

had via booking speciale aanbieding geboekt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen ZIGGO sport op de zenders Hierdoor kon ik de Formule 1 niet op mn kamer kijken. Dat is nu in 2018 not done ZIGGO sport MOET deel uitmaken van het basispakket vanwege Max Verstappen

had via booking speciale aanbieding geboekt. Zeer gunstige prijs/kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Goed ontbijt, verder niet echt geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

15 euro betaald voor “extra groot bed” wat niet echt groot uit bleek te vallen. We vroegen ons dan ook af hoe het andere bed eruit zag , zonder de toeslag.

Zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Uitstekend verblijf centraal in Nederland.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bad, in plaats van een douche, op de badkamer oogt wat ouderwets.

Goede bedden, rustige kamer, goede locatie, prima ontbijt, onverwacht landelijk uitzicht bij het ontbijt, vriendelijk personeel.

Prima hotel voor een overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur op kamer (warm), fles water op kamer is prettig (alleen minibar tegen betaling)

hotel is goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. Kamers zeker niet meer nieuw maar schoon en voldoet. Fruit/drankje in hal is leuk gebaar naar gast.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Goed hotel voor een prima prijs (via Booking).
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is een beetje verouderd. Voor de normale prijs van de kamer vind ik het te duur.

Voor mij was het de ideale locatie. Direct tegenover het adres waar ik die ochtend moest zijn.

Hotel was goed en komt in aanmerking voor een volgend verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kracht van de waterstraal van de douche. Straal was zwak. Verder was de temperatuur van de douche wisselend, zeker als er meerdere gasten aan het douchen waren.

Ontbijt was goed, voldoende keuze en vers fruit. Kamer was netjes en schoon.

Kamers waren voldoende groot, badkamer was netjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

WI-FI De wifi ontvangst was zeer matig, tablet deed het niet en savonds kon ik via de telefoon ook niet meer op internet.

Kamers waren voldoende groot, badkamer was netjes. Bar en eetgelegenheid waren netjes en gezellig.

Prima locatie en uitstekend bed maar benauwd op de kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel te warm op de kamer Raam kan niet open omdat verkeer je dan wakker houdt Douchekraan handmatig is voor deze prijs teleurstellend

Bed uitstekend Ruime kamer

Een uitstekende plek om te overnachten voor wie in deze buurt moet werken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een inloopdouche in plaats van een bad had het helemaal afgemaakt.

Goede, ruime kamer, goede bedden, goede wifi, prima restaurant, goed ontbijt, goed centraal gelegen, gede prijs-kwaliteit verhouding.

prima verblijf voor een paar dagen Rotterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine mankementen aan meubilair maar doorgegeven bij de receptie en aktie wordt ondernomen...

Ontstekend ontbijt. Kamer uitstekend. Centrale liggen; op 10 min van metrostation.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Nh heeft nog wel wat verbeterpunten.......
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden aangemeld dat we ons hondje mee zouden brengen en waren ervan op de hoogte dat er mogelijk een vergoeding zou worden gevraagd. Toen we echter 20 Euro per nacht moesten betalen voor de aanwezigheid van een klein hondje in onze kamer vonden wij dit buiten alle proporties. De balie employee stond erop dat dit bedrag onmiddellijk zou worden voldaan. Zij zou ons ongenoegen overbrengen aan de directie, die hier nog op zou reageren. Die reactie bleef echter uit. Ook blijkt dat in de praktijk de nh Rewards Card geen enkel voordeel oplevert. In tegendeel: card holders betalen meer als zij rechtstreeks bij nh boeken! Verder is communicatie met het hotel omslachtig en tijdrovend als gevolg van de irritante telefooncarrousel.

De accommodatie is uitstekend: goed bed, uitstekend ontbijt en goed onderhouden kamers

Uitstekend hotel!

Niets, alles was prima!

Weer een uitstekend verblijf gehad (eerder een uitgebreide review geschreven). Dit keer mét ontbijt en nog wel op de 2e Kerstdag: heerlijk! Veel keuzemogelijkheden (ook veganistische opties), goed gepresenteerd in een ruime opstelling.

De kamer is mooi en voorzien van voldoende gemak.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is simpel, maar nogal gedateerd.

De kamer is mooi en voorzien van voldoende gemak. Het ontbijt was heerlijk. Voldoende keus om de dag goed te kunnen beginnen.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vroeg om 22.01 uur of ik nog wat te eten kon krijgen bij de receptie. Her antwoord was nee de keuken is al gesloten. Toen ben ik naar de bar gegaan en toen heeft die dame heel aardig nog een salade voor me gemaakt

Proper. Strak

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Het verblijf voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen waren voor ons veel te hard. Is natuurlijk heel persoonlijk. De bedden waren zeer ruim van afmetingen. Helaas geen extra dekens. Hadden we gelukkig zelf meegenomen.

Ontbijt uitstekend !!

We komen zeker terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchen in bad is niet fijn, niet iedereen wil/ kan dat. Als je niet in Badkunt douchen is het wel zo prettig als er waslap/- doekje aanwezig is om je fatsoenlijk aan de wastafel te kunnen wassen.

Ontbijt was fantastisch, personeel uitermate attent en vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Een hotel waar niets op aan te merken is.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deuren van de hotelkamer vallen met een klap dicht. Je wordt s'nachts wakker van deuren die dicht gedaan worden . Kennelijk zijn dit branddeuren en moet dit op last van de brandweer. Hier zou iets aan gedaan moeten worden !!

Een hotel waar niets op aan te merken is.

Schone kamer, prima ontbijt, goed bed en de overlast van een...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schone kamer, prima ontbijt, goed bed en de overlast van een drietal Surinaamse dames die wat nadrukkelijk zaten te schreeuwen om 00.30 uur, werd door de nachtportier direct vakkundig geëlimineerd na een telefoontje. Slapen, zachtjes doen, of eruit....

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Slechte overnachtingservaring door slecht onderhouden niet hygienice kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Staat onderhoud kamers en hygiene. Ik heb twee kamers gehad, eerste kamer had vee gebreken: vlekken en gaten in gordijn, schuur in rand van het bed, niets afgestoft/groezilig. Hiervan direct melding gemaakt en ze boden andere kamer aan. Deze kamer lag helaas aan de snelwegkant, dus veel lawasi. Roosters waren dichtgeplakt net ducktape, lampen neit afgestoft, behang dat aan randen loslaat, haren van vorige bezoekers nog in bad, schimmelminnbad en de rand van wastafen, gele vlekken opnwastafel, tegel in bad kapot. Al met al zeer gedateerd en slecht schoongemaakt:onderhouden. Iets wat ik can Nh niet had verwacht. Aangezien ik de hele dag al zeer vroeg opwas niet op dat moment geklaagd, maar ben gaan slapen. Ontbijt was de volgende morgen goed. Bij uitchecken milding grmaakt. Ze zou de gebreken opschrijven. Daarmee zou het af zijn. Pas toen ik vroeg waar ik ren klacht kon indienen kwam de manager erbij. Die heeft mij een kaart meegegeven voor gratis uprgrade volgende keer en een kleine korting. Wel aardig, maar of daarmee problemen worden opgelost, ik denk het niet. We zullen welicht (als ik nog durf) een volgende keer zien. Wellicht volgde week, dan moet ik daar weer in de buurt zijn. Nu een paar dagen. Maar of het nh wordt.....

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Ein schöner und entspannter Kurztrip

Riesige Baustelle vor dem Hotel

Frühstück lecker und genügend Auswahl, zentral gelegen, mit dem Auto kam man überall schnell hin (Rotterdam, Den Haag, Scheveningen)

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer had een tussendeur naar de kamer er naast die niet op slot kon, wat niet prettig was.

Mooi hotel, schoon . Heerlijk ontbijt. Dichtbij de snelweg.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

niet een diervriendelijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik vind het persoonlijk belachelijk dat je voor elke nacht voor je hondje 25.00 euro moet betalen, deze info is slecht terug tevinden op hun site

het ontbijt was minder goed dan de laatste keer dat ik er verbleef. de kamer was goed,

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Aangenaam, voor 2 nachten goed verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fitnessruimte, sterk verouderde apparatuur, loopband kon alleen maar gebruikt worden aan rechterzijde vanwege verzakkingen ib de band

Kamer, restaurant

Prima locatie aan rand van Rotterdam, vlakbij snelwegen en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Houdt in deze periode rekening met reisvertraging doordat toegang tot snelweg/ringvia omleidingsroute vrrloopt.

Prima locatie aan rand van Rotterdam, vlakbij snelwegen en ring.

Goed verblijf met een prima ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was erg gedateerd en kon wel een opknapbeurt gebruiken. Al is het maar het vernieuwen van de kit-randen, dit zou al een stuk netter uitzien. Betalen voor snellere wifi is gewoon zeer ouderwets en veel te duur! Dit zou gewoon inclusief moeten zijn.

De kamer was erg ruim met een comfortabel bed. Service in het restaurant was vlot en correct. Het ontbijt was goed en zeer uitgebreid. Gratis parkeren bij de accommodatie is echt een groot pluspunt.

We hebben een fijn en rustig verblijf gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen sauna/wellness voorziening was. Afstand naar openbaar vervoer is bij goed weer best te doen, bij slecht weer te groot

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer heel netjes en bedden waren prima. Ontbijt heel uitgebreid.

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kosten voor de hond zijn €25 voor 1 nacht! De mededeling bij huisdieren zijn welkom; "mogelijk zijn er kosten aan verbonden" is wel ineens een enorme domper. Helaas konden we niet dichtbij ergens anders terecht en konden we na praten €20 betalen. Nh hotels? Een no-go voor ons!!

Heerlijk hotel met fantastische bedden en een echt werkende...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas werden we midden in de nacht wakker van bruiloftsgasten die in de gang op de vloer zaten te zuipen en daarbij erg veel herrie maakten. Heeft ons een uur nachtrust gekost terwijl we 's morgens om 7 uur weer moestren werken.

Heerlijk hotel met fantastische bedden en een echt werkende airco.

Het bed was comfortabel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vergaderruimtes waren erg 'uitgewoond' - vuile stoelen, een vieze trainer-kit met rommelige, gebrekkige inhoud, het beamtafeltje was stuk. Algeheel oogde het oud en goedkoop. Jammer.

Het bed was comfortabel. De kamer was groot genoeg. Er was een theekoker. Het personeel was heel vriendelijk.

Uitstekend ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets te ver van het centrum en nogal ver van het metrostation. Het is wel gezellig fietsen naar het centrum via het fietsnetwerk.

Uitstekend ontbijt! Splinternieuwe fietsen.

Diner en ontbijt prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer viel mij tegen, was wat outdated. Eén bedlampje was kapot en de andere ging gedurende de avond kapot. Er zat een barst in de spiegel. Het was wel schoon maar toe aan verfrissing.

Diner en ontbijt prima. Vriendelijke ontvangst / personeel

Zeer matig voor een 4-sterren hotel. Kamer ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Gastvriendelijkheid bij binnenkomst zeer matig - Lange wachttijd bij inchecken. Duurde VEEL TE lang voordat er een collega erbij kwam terwijl er meerdere mensen achter mij achter mij aan het wachten waren. - Gastvrijheid/servicegerichtheid restaurant zeer matig. - Kaart restaurant zeer weinig en zeer amateuristisch vormgegeven voor een 4-sterren hotel. - Factuur mini bar gekregen terwijl ik dat niet nodig was had ik aangegeven (hoofd factuur had ik al). > Meerdere hotels gezien van NH. In Capelle kan men totaal niet tippen met Brussel terwijl dat ook 4 sterren heeft. Meer talen worden daar gesproken en gastvriendelijk/service VEEL beter daar.

+ Kamer was netjes

Fijn hotel met prima personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, alleen er zat een scheur in de vitrage.

Had een nacht geboekt voor mijn ouders van 89 en 87. De receptioniste was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ze gaf mij het gevoel dat mijn ouders hier veilig waren en zou ook mijn telefoon nummer door geven aan de nachtploeg voor het geval er iets mocht zijn met mijn ouders. Ik ben haar naam vergeten maar ze verdient een dikke pluim.

Overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

€ 20 voor de hond is duur, en dan mag hij nog niet mee aan tafel, en een andere hond mag dat wel!?

Lekker ontbijtbuffet, vriendelijk personeel, goede bedden, goede WiFi.

Pure luxe
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het uitchecken verliep niet soepel. Er werd vergeten één van de twee ontbijtboxen mee te geven en er stond ten onrechte 20 euro voor twee lunchboxen op de rekening. Is gecrediteerd maar is wel slordig.

Prachtig luxe hotel met enorm gevarieerd ontbijt!

Prima hotel met mooie kamers, echter geen balkon en gedateerde badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de badkamer douchen in bad, voor ouderen niet aan te bevelen. Bij navraag blijken alle kamers met bad uitgerust. Voor ons een reden om geen lang verblijf in dit hotel te boeken.

Prima ontbijt, goede parkeergelegenheid, dichtbij de rondweg rotterdam, nauwelijks geluidshinder.

Het NH Capelle is een goed hotel voor kort verblijf met...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets, of toch .... Kelnerin in Luigi's Bar lijkt niet te begrijpen dat je het mooie Belgische bier La Chouffe niet in een vaasje moet schenken, ook als er even geen speciale La Chouffe-glazen beschikbaar zijn. Beter vooraf even met de gast overleggen dan deze glazig aankijken als hij daarover een opmerking maakt. (PS: Afzender is geen medewerker van La Chouffe)

Het NH Capelle is een goed hotel voor kort verblijf met comfortabele, grote kamers, vriendelijke medewerkers, prima ontbijt en dito menukaart voor lunch en diner. Makkelijk te bereiken nabij Rotterdam-Alexander. Volop gratis parkeren; dicht bij metro naar het centrum. Prima Lamsrack met couscous gegeten in Luigi's Bar (omdat het hotel-restaurant Fresco gesloten was).

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Comfortabel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zithoek kan beter. Er stond maar 1 fauteuil.

Kamers waren netjes en schoon. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet uitgebreid en uitstekend van kwaliteid

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Leuke en spontane ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Leuke en spontane ontvangst. Informatie over North Sea Jazz (programma ed) lag allemaal klaar, met nog een paar extra tips. Heerlijk en uitgebreid ontbijt, prima kamers. Kortom: voor herhaling vatbaar.

Prima accommodatie voor het NSJ.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel achter de balie was uitermate vriendelijk. Het personeel op het terras was minder vriendelijk doch niet onaardig. De kwaliteit van de stoelen op het terras was matig.

Kamers zijn goed, ruim en schoon. Lunch is prima.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Van een viersterrenhotel verwacht ik niet dat ik moet bijbetalen voor gebruik van airco of minibar ( er werd €15,00 gevraagd voor het mogen gaan gebruiken van de minibar-dus los van de prijs van de te nuttigen produkten). Dat stond ook niet vermeld bij de boeking ( ik verwacht een euro-teken achter de faciliteiten waavoor kosten in rekening gebracht worden, dit stond er echter niet bij).

Uitstekende kamer met dito bed. Uitstekend bereikbaar, makkelijk parkeren. Geen gebruik gemaakt van restaurant .

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

niet in verhouding prijs/kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

diversiteit ontbijt matig, vettige croissants. kamer in relatie tot prijs matig. s'-avonds diner in het "café" van het hotel, chagrijnig personeel.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Mooie kamer, ietwat gedateerd kraanwerk in het bad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant Luigi, smakeloze spagetti bolognaise, jammer

Geweldig ontbijt, zeer verzorgd én lekker! Heel vriendelijk onthaal bij de receptie en het overige personeel

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als ik dan iets moet noemen vond ik het jammer dat er niet zo veel televisie keuze was, maar dat was geen probleem. Slechts het enige minpuntje.

Het personeel was echt ontzettend vriendelijk. Zowel in het restaurant als bij de receptie. Ik reisde als vrouw alleen (voor het eerst) en vond het erg prettig dat ik op de bovenste verdieping geplaatst werd. Voelde me erg veilig en 's nachts was het erg stil. Ontbijt was heerlijk. Allemaal vers gesneden fruit en volop keuze. Bedden lagen goed en keuze uit 2 verschillende kussens (dik/dun). Parkeren = gratis en ook voldoende beschikbaar. Kortom: helemaal top!

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitchecken duurde lang en receptioniste keek voortdurend op het computerscherm en niet naar mij als klant terwijl de rekening al betaald was en er alleen voor de minibar afgerekend moest worden

Heerlijk ontbijt met vers fruit en verse sinasappelsáp.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Het was prima, niet meer, niet minder
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De eerste ontvangst, we kwamen binnen met twee racefietsen, de eerste begroeting was van He! die mogen hier niet binnen.....

Het was prima, niet meer, niet minder

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Capelle Rotterdam