Beoordelingen over NH Centre Utrecht Hotel 3-sterren

#23 van de 30 hotels in Utrecht

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ideaal!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij vonden het ontbijt erg tegenvallen. Weinig keus en vooral weinig beleg. Als dit nog beter word geef ik het hotel een 10! Ik zou het verblijf dus excl ontbijt boeken.

Schone moderne nette kamers. Midden in het centrum van Utrecht en erg vriendelijk personeel! Wij zinn tevreden.

Ligging echt in het hart van de stad.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer had iets groter gekund.

Ligging echt in het hart van de stad. Kamers modern ingericht. Het gekoppelde restaurant Luden is gezellig en serveert heerlijk eten in een gezellige informele ambiance. het uitzicht aan de voorkant van het hotel is op de oude Janskerk op de Jansplaats. Perfecte prijs kwaliteitsverhouding.

Heerlijke, schone kamer in hartje Utrecht
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

In hotels is het altijd jammer dat er twee losse bedden op de kamer staan. De bedden slapen heerlijk, maar het zou fijner zijn als er één groot bed zou staan.

Wij hadden een hoekkamer en dat geeft een prachtig uitzicht op de omgeving, het centrum van Utrecht. De hotelkamer was groot. De bedden slapen prima en de kamer was schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De locatie was top.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was nogal simpel. Niet heel erg veel keuze van broodjes en beleg. Met name weinig soorten vleeswaren

De locatie was top. Dichtbij het centrum, eetgelegenheden en bioscoop.

Locatie helemaal top.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is wat gedateerd. Kamer en badkamers zijn wel aan een renovatie toe. Alles mag een tikkeltje ruimer,

Locatie helemaal top. Vriendelijke ontvangst. We waren hier voor een vrijgezellenfeest. Bij terugkomst op onze kamer vonden we een flesje water en 2 paracetamol, erg attent en leuk!.

Het hotel op een geweldige locatie is vergane glorie en behoeft een opknapbeurt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De lobby is gedateerd en past totaal niet bij zo’n prachtig oud gebouw. Weg met het systeemplafond! Een verfje aldaar is wenselijk. Bij binnenkomst in de kamer lachte een afgeknipte teeennagel ons toe en op het (Frans) balkon lagen ettelijke sigarettenpeuken. Het douchescherm op het bad was niet goed gemonteerd, waardoor de hele vloer blank stond na het douchen. Het ontbijt, geserveerd in een geweldige barokke ruimte, was summier en de versgebakken broodjes waren keihard.

Erg ruime kamer met een kingsize bed. Locatie midden in het centrum was geweldig.

een geslaagde overnachting in het centrum van utrecht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer want we waren Lucky gast en kregen daarom een upgrade super leuk met mooie badkamer en badjassen en een presentje en het mooie weer dus leuk weekend gehad.

Redelijk goed verblijf gehad, maar weinig slaap!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco deed het niet. Kon maar op een stand staan. Kamer prima, alleen de geluiden van buiten heel erg hoorbaar . Er lagen oordopjes op het nachtkastje..... We hadden om een rustige kamer gevraagd. Dus voor €99,00 euro hadden we wel iets anders gehoopt te krijgen. Badkamer erg klein, maar schoon. Ontbijt was goed, alleen op het verse fruit zaten allemaal vliegjes, dus dit maar niet genomen.

hotel ligt bij centraal. Aardig personeel, mooie kamer.

Onaangename veel te kleine kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Zeer kleine kamer met zware sigarettenreuk. Er is net voldoende plaats om rond het bed te kunnen. Piepkleine badkamer. Geheel is afgeleefd en oogt weinig verzorgd. Bedden zijn vrij hard. Zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ontvangst bij check-in was zeer onpersoonlijk.

Ligging tov centrum van Utrecht.

Perfecte lokatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had ontbijt bij prijs maar er is me niet uitgelegd bij inchecken hoe en waar dat was,er is helemaal niks over gezegd en mijn kamer was om drie uur nog niet klaar.ik had als alleenstaande een grotere kamer als mijn dochter en schoonzoon die samen waren op dezelfde gang.

De lokatie is echt super..

Alles prima kamer, comfort, locatie, personeel, ontbijt! Een aanrader dus!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ontbijtzaal zelf straalt de sfeer van de 19de - begin 20ste eeuw uit maar kan een opfrisbeurt gebruiken; nu is het wat 'vergane glorie', best jammer. De akoestiek is er ook erg slecht: iedereen zat rustig te ontbijten maar een trio Nederlandse dames waren tot ver achteraan te horen met hun luidruchtig gekwebbel. Dat was eigenlijk storend.

Het ontbijtbuffet overtrof onze verwachtingen: een gevarieerd, rijk aanbod met verse producten en lokale specialiteiten. Er was rekening gehouden met mensen die glutenvrij of vetarm willen eten maar de zoetebekken komen er eveneens aan hun trekken.

Goed hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

Niet beiden restaurants waren open.

Hygiëne en de ruime kamer. Bagage wordt naar jammer gebracht als je te vroeg bent en ze achterlaat bij de bagageopslag.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygiëne in de badkamer kan beter, er is zichtbaar lekkage geweest. Ook klemt de badkamerdeur.

Lekker ontbijt, erg vriendelijk personeel en de locatie is top!

Heerlijk en goed verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen we aankwamen in het hotel duurde het tien minuten voordat er iemand aan de balie verscheen, dit kan misschien iets beter.

Ik vond het ontbijt ontzettend uitgebreid en heel lekker, en de kamers en het personeel bevielen even goed! Heerlijk verblijf gehad.

Ruime kamers op een goede locatie en verzorgd ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren er het weekend van de canal pride... tip... folders en info hierover... dit kon nu niet gegeven worden door de balie.

Ruime kamers op een goede locatie en verzorgd ontbijt

uitstekend

Toiletborstel in badkamer.

Uitstekend Hotel midden in het centrum, parkeren goed geregeld, kamer was keurig, schoon en sfeervol. personeel erg vriendelijk. Een aanrader voor weekendje weg voor twee.

Veel te kleine kamer in vergelijking met de plaatjes!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer, onverschillige balie medewerker die me een lang formulier laat invullen. Als je toch via booking reserveert verwacht je niet nog alles over te schrijven...

Veel te kleine kamer in vergelijking met de plaatjes!

De kamers waren heel erg klein. Je kon nergens je kleine koffertje kwijt., Douche was met schimmel. Ik brak 's nachts bijna mijn nek omdat er een opstap in de kamer is , wat je 's nachts niet kunt zien. Ik had al een beoordeling geschreven, maar die is niet geplaatst. Waarom?

Locatie perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Douche erg klein en vies. Kleine kamer voor hoofdprijs.

Locatie perfect. Auto geparkeerd op P+R de Uithof en met de bus tot voor de deur gereden. Vanuit daar centrum op loopafstand.

Ideale locatie in de binnenstad en prima voorzieningen.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Verwarming was karig voor de grootte van de kamer. En er was een feest bij de buren waardoor mijn nachtrust wat later begon.

Upgrade gekregen als Lucky Guest, heerlijk ruime 2pk. Lekker groot bed en luxe badkamer.

Ideaal voor de tijd die ik er verbleef.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De ontbijt- en restaurantruimte en gemeenschappelijke delen zijn aan opfrissing toe, het street-food restaurant is een leuk concept maar de muziek staat veel te luid daar om rustig te kunnen genieten.

De service van het personeel aan de receptie, vriendelijk en betrokken, en de hotelkamer, netjes en verzorgd, waren prima wat mij betreft. Dat ik ook nog laat ontbijt kreeg nadat ik mij oversliep was top;

Goede locatie, maar voor deze prijs verwacht je meer
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Prijs te hoog, niet kunnen betalen met creditcard en niet op rekening. Donkere kamer. Oude badkamer.

Ontbijt prima, locatie goed. Parkeren op eigen parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

goed, duur en top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douchen in een badkuip of kleine douche is een beetje jammer. De bar was op maandagavond al dicht. Gelukkig zitten er genoeg kroegen tegenover het hotel. 200,- voor een nachtje slapen blijft natuurlijk bizar veel geld, maar ja dat zijn de prijzen in Utrecht.

locatie is top, kamer ruim en personeel is vriendelijk. Ontbijt is gewoon goed en de eetzaal is fanatisch mooi

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Klein, maar fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De grootte en het uitzicht (achterkant) van de kamer en het lawaai van de airco terwijl die op de kamer zelf uitstond. Hotel is een beetje gedateerd en staat in schril contrast met NH Den Haag. Voor deze prijs wel ok. Voor ontbijt had ik helaas geen tijd. Vriendelijk personeel aan de receptie.

De ligging t.o.v. het centrum. En als horecagelegenheid eronder klaar is, dan wordt het ongetwijfeld nog leuker. Misschien in de zomer nog eens terug.

Ondanks bovenstaande : goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Had 4 dagen tevoren mijn zieke partner afgemeld, moest evengoed de volle mep betealen

Ontbijt was goed, alleen de koffie was niet te drinken het leek wel teer. We houden echt wel van lekker sterke koffie maar dit was niet te drinken. Jammer als je dag zo begint!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren bij het hotel is lastig. Als je aankomt is niet duidelijk waar je kunt staan. Je moet je bij de receptie melden om uitleg te krijgen. Op de site staat dat niet duidelijk aangegeven. Omliggende parkeergarages hebben overigens een prima tarief en relatief kleine loopafstand. Over bedden kun je van alles zeggen en het heeft vooral te maken met persoonlijke wensen. Voor mij was het bed aan de harde en het kussen aan de zachte kant. Maar zoveel mensen, zoveel wensen.

We waren tevoren ingelicht over mogelijke geluidsoverlast in verband met renovatie. In de praktijk hebben we geen enkele overlast ervaren. Zo midden in de stad hoor je geluiden van uitgaanspubliek, maar eigenlijk is dat best gezellig. Zo nodig lagen er oordopjes. Het ontbijt is prima, niet zo uitgebreid, maar wel heel smakelijk. Onze badkamer was compact, maar wel van alle gemakken voorzien zoals een heerlijke douche.

Sfeervol en gezellig hotel in het centrum van de stad met een goed restaurant en prima service.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt op zondag ochtend. was een puinhoop. Veel te weinig eten ,er werd bijna niets aan gevuld of veel te laat . Er waren veel gasten in het hotel dus dit hadden ze kunnen weten en goed kunnen voor bereiden. Het ontbijt op zaterdag ochtend was echter uitstekend echt heerlijk!!

DE ligging is echt perfect, midden in de stad en toch lekker rustig.( kamer aan de achterkant) De ontvangst is hartelijk en de inrichting van het restaurant heel sfeervol. Prima keuken, heerlijk gegeten 's avonds. Ik kom graag terug!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prachtig achter de Dom, echt A locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine broodjes waren erg Hard, iets minder leuk dat er om ons tafeltje al van alles weer opgeruimd, beetje storend

Mega veel keus, qua ontbijt met heerlijke oude kaas 😀 en prachtige eetzaal

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Helaas.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kleine kamer, zeer gehorig door houten vloeren en dunne gipswandjes. alles op de gang hoorde je langslopen. brand (tussen) deuren hoorde je dicht slaan. Oploskoffie sticks en thermos kannen koffie bij ontbijt, niet meer van deze tijd voor EU 135,00 per nacht.

Prima locatie, midden in de stad. mooi oud gebouw. Uitgebreid ontbijt buffet, comfortabel bed.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

logeren dicht bij het centrum,alles op wandelafstand
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

kamers aan de straatkant hebben veel last van nachtlawaai,door de oude ramen met enkelglas.en ook redelijk koud 's nachts : er zijn geen extra donsdekens of gewone dekens,jammer. 's morgens was er niet genoeg plaats voorzien voor het ontbijt,te weinig gedekte tafels,jammer

karktervol hotel met ruime verzorgde kamers

ligging, hygiëne, vriendelijkheid personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Kamertemperatuur was veel te hoog. Niet prettig om te slapen. Airoc werkte niet. En de matrassen waren te hard.

ligging, hygiëne, vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

OK!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Graag keuze tussen een klein en een uitgebreid ontbijt .

De mogelijkheid tot het nemen van een avondmaaltijd binnen het gebouw, zonder de straat op te moeten.

Prima hotel - centrum beloopbaar + uitgebreid ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren kan op een punt wat verder gelegen (wel op loopafstand), niet bij het hotel zelf. Plan wat extra tijd in voor het parkeren van je auto en bel vooraf of er nog wel plek is. Matras van het bed was op zich goed, maar niet fantastisch voor mijn rug.

Vriendelijk personeel, ruime kamer, uitgebreid ontbijt, groot bed, prima locatie - centrum is op loopafstand. Restaurant bij het hotel is sfeervol, eten erg goed.

Echte aanrader voor stadsbezoek aan Utrecht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte ligging, vriendelijk personeel, royaal ontbijt, inpandige bar en sfeervol restaurant (Luden) Tevens om de hoek nog de mogelijkheid voor een speciale cocktail bij de zaak Zussen.

Lekker relaxen in hartje Utrecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het gebouw, de kamers, de badkamer, het is allemaal een beetje ouderwets en oubollig. De verwarming maakte een heidens kabaal toen we hem aanzetten. Maar wat verwacht je anders in een historisch pand midden in de stad?

Ruime kamer, wij zaten op de 3e verdieping, dus geen last van stadslawaai. Gezellige bibliotheek en grand café van Broers bij de hand, stadscentrum om de hoek. We konden onze fietsen op de parkeer plaats vlakbij zetten. Een fijne plek!

Schitterende ligging en uitstekende uitvalsbasis voor een citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is erg klein en dus minder praktisch als je met twee bent. Het poetsen van de kamer kan beter; we verbleven hier 2 nachten en de bedden waren snel dichtgegooid en men was er blijkbaar erg snel en oppervlakkig doorgegaan: de kamer

Zeer goed ontbijt, met uitzicht op het plein. Schitterende locatie, vlakbij alle bezienswaardigheden en restaurants . Goede bedden

Fijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren best klein. Bij aankomst was een van de kamers echt niet goed gepoetst. Bij het afrekenen was er een misverstand, het personeel was weinig duidelijk in wat er precies mis ging aan hun kant waardoor dit misverstand groter werd dan nodig.

Ontbijt was uitstekend.

Goede locatie, goed bed, maar zijn geld niet waard
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Veel te kleine kamer voor zulke prijs. Personeel dat er soms geirriteerd en verveeld bijstaat en dat niet vlot doorwerkt. Erg verouderd gebouw en praktisch geen isolatie, je kan het gesprek van de buren vlot meevolgen.

Het ontbijt en de bedden

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima en vooral functioneel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik heb 2 keer bij de balie gestaan en in beide gevallen duurde dit lang. De eerste keer moest ik wachten tot anderen waren ingecheckt (wat ook lang duurde), de tweede keer omdat het pinapparaat niet werkte. Kleine irritaties, maar dit gebeurt vaker bij dit hotel.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Jammer dat het gezien de weersomstandigheden buiten erg koud was en de ramen zijn wat oud dus daar tochtte het door. De dikke gordijnen hielden wel veel tegen.

Alles was prima. Goed ontbijt en de kamer was netjes en groot.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Leuk hotel, heerlijk ontbijt en midden in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden de (rustige) kamers aan de achterzijde, uitzicht was vreselijk. Wat we echt niet prettig vonden was de rioollucht op de kamers. Bleek van de grachten te komen. Dit is bij jullie bekend en toch moesten we erom vragen of men er iets aan kon doen. Als het bekend is en je verwacht gasten voor die kamers zou je denken dat men maatregelen neemt voor de gasten komen. Was echt geen prettige lucht in de kamer.

Het ontbijt was super (behalve de koffie, maar we konden ook cappuccino bestellen). Personeel was behulpzaam en aardig en de parkeergelegenheid goed geregeld (auto stond veilig en de intercom werkt prima op afstand)

• Beoordeeld op: 5 december 2017

We hebben er sowieso van genoten. Ik kan hier best nog eens terug komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was wel goed, maar ik heb wel is wat meer keuze gehad, en sommige producten werden te matig aangevuld.

De kamers waren netjes, met een hele leuke uitstraling. Het ligt mooi in het centrum van de stad, alles op loopafstand.

Voor één nacht oké, anders te lawaaiig en niet comfortabel.
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Bedden waren redelijk hard. s' Nachts veel storend lawaai op straat. Oordopjes van het hotel hielpen niet. Verzoek om een rustige kamer kon niet ingewilligd worden. Geen verwarming in de badkamer.

Schone kamer en badkamer. Goede TV. Waterkoker, kluisje, haardroger aanwezig. Bushalte voor de deur. Midden in het centrum. Jaarbeurs goed bereikbaar.

Oké
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik vroeg of ik tegen betaling enkele broodjes voor lunch mee mocht nemen dit mocht niet.

Ontbijt viel mij tegen. Personeel hotel was heel erg vriendelijk

Gewoon een fijn hotel, maar prijs wordt wel wat aan de hoge...
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Personeel was wat te strikt met inchecken, zo konden we eigenlijk eerst niet voor het gehele gezelschap gelijk inchecken.. maar na aandringen kon het wel. Ook hier is een wat soepelere houding tegen trouwe klanten prettiger

Gewoon een fijn hotel, maar prijs wordt wel wat aan de hoge kant. Ieder jaar hebben wij een weekend 5 kamer nodig, beetje korting trouwe klant zou mooi zijn.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Matig, net voldoende. Ik ben beter gewend van dit hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Een bedlampje was defect. De batterijen van de afstandsbediening van de t.v. waren op. Wij vonden het zeer onaangenaam, dat mijn Creditcard 10 weken voor het verblijf al belast werd met de kamerprijs. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt! De receptioniste zei ons, dat vier weken tevoren normaal is. Zij kon zich ons ongenoegen voorstellen.

De badkamer vonden wij matig: erg krap en klein (kamer 202).

Centraal en net hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Niets, behalve een druppend lawaai dat zich om de 45 sec voordeed... Receptie ging het laten checken.

Snelle check in. Ligt centraal, amper 5 min van de Dom en de grachten. Recente renovatiewerken vonden plaats in dit hotel.

Centraal gelegen, redelijke prijs/kwaliteitsverhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptionist toonde zich weinig gastvrij. Waarom wordt de city tax niet gewoon in de kamerprijs verwerkt? Vlekken in het tapijt van de kamer.

Rustige kamer, mogelijkheid om thee te zetten.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Geslaagd als de nachtrust niet was verstoord
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Buiten onze kamer (210) bleek een generator te staan die vanaf half elf ging brullen en ploffen. Om half twee zorgde de attente nachtwacht voor een andere, rustige kamer (204)

Mooi oud hotel midden in het centrum Vriendelijke staf Uitstekend ontbijt Attente nachtwacht

Wegens bruiloft vlakbij heb ik dit hotel gereserveerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene badkamer zou opknapbeurt kunnen gebruiken. Verder gehoopt op Parkeerplaats bij hotel zoals ook werd aangeboden. Bij aankomst was er echter geen P beschikbaar. Uitzicht op binnenplaats niet fraai en zeer rommelig. Bij regenweer niet bovenste etage boeken! Gekletter van regen op dak zeer hinderlijk.

Prima ontbijt. Receptie mannelijke zijde direct op cursus sturen in verband met zijn klant- onvriendelijkheid!! Wat een botte boer! Dames daarentegen uiterst correct en behulpzaam.

Prima plek in centrum Utrecht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer had iets ruimer gekund ivm rolstoel. Zeer smalle ingang parkeerplaats! ( dus lak beschadigd bij inrijden).

De ligging midden tussen alle bezienswaardigheden in de stad

Centrale locatie (ik was er voor werk en had per abuis de...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Centrale locatie (ik was er voor werk en had per abuis de verkeerde kleur panty in mijn koffer gestopt - Bijenkorf lekker dichtbij). Goed ontbijt, ruime keus.

Leuke bruisende en mooie stad, maar voor t hotel zou ik niet teruggaan
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

De aanpassingen van reservatie waren niet correct doorgekomen , daardoor veel problemen om juiste kamer te krijgen Ongelooflijk veel straatlawaai, s nachts van studenten

Hotel ligt vlak bij centrum

Zou er niet weer heengaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitzicht op blinde muur. Lawaai gedurende de nacht van verwarmingsketel?? Steenkoude kamer Voor de bijgeboekte nacht veel hoger bedrag dan de laatste 2 nachten

Bushalte voor de deur. Vriendelijk behulpzaam personeel.

Locatie ok, hotel viel tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel heeft dringend onderhoud nodig. Versleten, vieze vloerbedekking in de gangen. Verfwerk beschadigd. In de kamer schimmel bij douchebak. Kamer stoffig. Ook vreemd zijn de ruiten met draadglas in de kamer. Zeer storend: in het restaurant, waar ook het ontbijt is, loopt een kat rond, ook over de bar, vies.

Locatie en vriendelijk personeel

Buitengewoon nette en ruime kamer. Had wel kleiner gekund, dan was er ruimte voor een bad geweest:-)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Standaard tv kanalen als Discovery en National Geographic niet in het pakket - Het ontbreken van eigen faciliteiten voor ontbijt en diner

Een goeie tv van een prima formaat vanuit alle hoeken van de kamer goed te bekijken!

afgezien van het straatlawaai goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas sliepen we aan de straatkant wat ervoor gezorgd heeft dat we veel last hadden van het straatlawaai, ondanks we op de derde verdieping sliepen. Ook was er een soort van pomp die de hele nacht bleef zoemen. Het hotel probeert dit wel te verhelpen door al standaard oordopjes op de kamer te leggen.

het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamer die wij hadden was ruim en aangenaam. Voldoende handdoeken en gratis koffie en thee ter beschikking. De minibar is schappelijk van prijs en voldoende gevuld.

Hotel met een ideale ligging , vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij sliepen in de hoekkamer op de 3° (zolder)verdieping, niet zo geschikt voor grote personen wegens de vele steunbalken in het plafond. Douche klein. Geen dubbel glas.

Centrale ligging. Degelijk, gevarieerd ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs/kwaliteit .

Bijzonder geslaagde citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

gehorige kamer (zeker in de badkamer konden we woordelijk onze bovenburen verstaan)

lekker ontbijt, goede ligging, mooie kamers, vriendelijk personeel, sfeervol gebouw

Degelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tussendeuren tussen de gangen zijn erg stroef. Is niet zo handig als je meerdere stukken bagage mee hebt en verschillende dergelijke deuren nodig hebt om bij je kamer te komen.

Vriendelijk, hulpvaardig personeel. Ligging

Het ontbijt was heerlijk en goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer veel te klein. De badkamer was niet erg schoon in de hoeken veel stof. De badkamer stonk erg muf of die lang niet was gebruikt. Spinnenwebben in de kamer. De lift deed het niet. En we zaten bovenin. Alles stond in de stijgers. Alleen was de ontbijtzaal open s'morgens. De rest zat dicht. Ik had liever gehad dat ze mij hadden gebeld dat het hotel in onderhoud was. Dan had ik wat anders uitgezocht. En dat de lift zolang uit de roulatie is. Gaan we een paar dagen weg voor de rust. Nou het lijkt wel of we naar de sportschool moesten. Nooit meer weer in dat hotel. Ben alweer aan een paar dagen aan rust toe.

Het ontbijt was heerlijk en goed

Propere, rustige en goed voorziene overnachting, ik ben tevreden.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het venster was zeer moeilijk te openen en te sluiten, verder was de kamer proper en goed ingericht. In de kleerkast (linker binnenwand) zit een metalen plaat met een vlijmscherpe braam op de hoek waaraan ik me in de hand heb gesneden. Het ontbijt was zeker niet slecht, behalve de koffie dan, die was voor mij niet te drinken. Het personeel heeft zich daarvoor verontschuldigd en voor lekkere koffie gezorgd. Vooral fruit was vers en met veel keuze.

Dat de kamers aan de achterkant van het hotel liggen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het reserveren via een creditcard en het schuilen achter een creditcard. als je deze geen hebt, kun je in feite niet boeken of overnachten. Dit komt zeer achterdochtig over.

Dat de kamers aan de achterkant van het hotel liggen. Lekker rustig.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

We hebben het verder goed naar onze zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is een beetje opgeknapt, maar dat had wel beter gekund. De voegen zijn vies en de kitranden bij de douchecabine waren echt bruin. Niet echt smakelijk. Ten opzichte van de kamer is de badkamer van een ander niveau. Kozijn van het raam was heel erg rot, mag ook wel naar gekeken worden.

Fijne bedden en goede wifi en tv. Kamer is netjes. Zaten op 3e verdieping, kamer met dakkapel. Uitzicht wel leuk.

Helaas, na vele boekingen nu een erg slechte ervaring.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Helaas, na vele boekingen nu een erg slechte ervaring. Voor dit geld een stinkende kamer, zonder ventilatie krijgen is erg slecht. Kennelijk is boeken met optie tot annuleren op het laatste moment een reden om de laatste, slechtst te verhuren kamer in de maag te splitsen. Gelukkig was er accomodatie op de andere locatie, maar dat schopte het (zakelijke)avondprogramma flink in de war doordat hier veel te laat kon worden aangeschoven.. Voor deze prijs een erg slechte service.

Tophotel op heel centrale locatie, een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Niets is tegengevallen, maar het mag natuurlijk altijd een beetje goedkoper

Superruime kamer, heel mooi en comfortabel ingericht, overtrof alle verwachtingen. Ook het ontbijt was zeer lekker en gevarieerd, mooie ontbijtzaal, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Direct in het centrum en kregen gratis plattegrond van...
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Wij sliepen aan de voorkant van het hotel waar door met veel lawaai van buitenaf weinig geslapen

Direct in het centrum en kregen gratis plattegrond van Utrecht echt top En goed ontbijt

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Heerlijke uitvalsbasis voor een citytripje
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

De typische, kleine en nauwelijks performante hotelhaardroger. Zelfs op de hoogste stand denk ik dat je er nauwelijks de kaarsjes op een verjaardagstaart mee zou kunnen uitblazen. Maar goed, dat is een detail.

Prima ligging in het centrum maar toch niet te druk. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Netjes onderhouden kamer. Goede en brede bedden. Prima douche.

Fantastisch ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was een studentenfeest in het hotel, dat tot 01.00u duurde; recht onder onze kamer. Helaas waren we vantevoren niet geinformeerd. Volgens de receptionist was men de informatie brief op onze kamer vergeten; verder werd er weinig met onze klacht gedaan. Jammer!

Fantastisch ontbijt!

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Beste locatie in Utrecht, charmant hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk ontbijt, porties op buffet waren klein enik moest wachten op fruit en yoghurt, maar is uiteindelijk gekomen. Kofdfie was ondermaats voor dit leuke hotel.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

prima hotel op goede locatie met heerlijke bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was tot 10 uur en om kwart voor 10 werd dit al aangekondigd door de medewerker in het restaurant, uiterst vriendelijk maar de tijden mogen wel wat ruimer

locatie was top. personeel aan de receptie wel wat jong en onervaren maar erg vriendelijk. bedden waren nieuw en extra lang. dat vonden we ideaal

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Het Hotel is gelegen aan een drukke straat waar geen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het Hotel is gelegen aan een drukke straat waar geen parkeermogelijkheid is, ik kon de auto parkeren op een open parkeerplaats (mits betaling) en dit was 400 meter verder.

Goede ligging!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede ligging! Prima ontbijt. Kamer niet overdreven groot, maar voor een nachtje helemaal goed. Wij vonden het persoonlijk fijn dat de ramen van onze kamer goed open konden voor frisse lucht, vaak warmer in hotels.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Super lokatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met uitzicht

Badkamer was niet al te groot, de douchestand zal een beetje los en er zat een klein beetje schimmel (bovenaan) op de douchewand.

Super lokatie. Goed ontbijt. Kamer en bedden prima.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

locatie + mogelijkheid via hotel te parkeren
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de Wifi was totaal niet up-to-standard voor een zaken hotel. We moesten de laatste hand aan presentatie leggen en wachttijden voor reactie office356 waren beschamend slecht. Uiteindelijk via gsm-4G-hotspot moeten werken

locatie + mogelijkheid via hotel te parkeren

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Centre Utrecht Hotel