Beoordelingen over NH Amsterdam Noord 4-sterren

Distelkade 21, Amsterdam Noord, 1031 XP Amsterdam, Nederland

#148 van de 410 hotels in Amsterdam

Zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Amsterdam Noord ligt net buiten het centrum. In afstand zeker niet ver maar je dient er wel te geraken over het water met de pendelboot of auto. Om de 20minuten is er een gratis busje die je brengt van het hotel naar de stad en omgekeerd.

Zeer vriendelijk onthaal, propere moderne kamer met mooie badkamer. Gratis parking.

Het is het geld niet waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne viel erg tegen. Er zaten vlekken en schimmel op de muur in de hotelkamer en wat van meubilair zag er verwaarloosd uit. Daarnaast was het het bad verre van uitnodigend om erin te gaan zitten.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en de gym heeft goede voorzieningen.

Grote kamer, makkelijk in te stellen airco, schone badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat het ontbijt pas vanaf 07.00 geserveerd wordt, wel mogelijkheid om vanaf 06.00 een broodje te kopen bij de balie als alternatief.

Grote kamer, makkelijk in te stellen airco, schone badkamer.

Zeer goed gelegen, net buiten het centrum, maar dank zij het pendelbusje was dit geen probleem

Dat sommigen van het personeel geen Nederlands spreken in Nederland

Heerlijk ontbijt, goede hygiene in het hotel, het pendelbusje van het hotel naar de stad.

Netjes, ruim, alles aanwezig, pendeldienst
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel Engels moeten praten zelf terwijl we Nederlands spreken en in Nederland verblijven. Personeel verstaat geen Nederlands. Bar sluit al om 0.30uur.

Netjes, ruim, alles aanwezig, pendeldienst

Mooi hotel met goede service
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een gratis shuttlebus die je elke 20 minuten van of naar het centrum brengt. Ook mochten we voor de gehele duur van ons bezoek aan Amsterdam de auto gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

fantastisch, net en vriendelijk personeel dikke duim omhoog !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goed ontbijt, prima service, chauffeur van de pendelbus had pauze toen we naar de stad wilde werd er gewoon een taxi voor je geregeld (kosteloos) dat noem ik prima service !

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Ruime kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime kamer. Schoon. Goed bed. Rustige omgeving waardoor we goed geslapen hebben. Geweldig ontbijt. Fijn dat we tegen twaalven nog een afzakkertje konden nemen in het cafe.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Rustig en toch niet zo ver van centrum. Leuk met de overzetboot.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Na verblijf zien we dat het bedrag (173,36€))van ons verblijf tweemaal van onze visakaart is gegaan. We hebben reeds contact opgenomen met nh noord AMSTERDAM.De manager ging contact met ons opnemen. Tot op heden heeft hij dit niet gedaan.

Kamer en shuttle naar centrum

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Een aangename verassing en super service
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was een schone nette kamer, groot genoeg en het ontbijt was ruim van keuze. We hebben enorm genoten in de bar, maar vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel was TOP!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

ontbijt is en blijft fantastisch, ik kom hier omdat ik...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

dit keer geen stop in het bad, bedden minder comfortable als de laatste keer en prijs redelijk hoog.

ontbijt is en blijft fantastisch, ik kom hier omdat ik glutenvrij moet eten, hier heb je genoeg keus! daarnaast blijft het personeel zo super vriendelijk, geweldig!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Fijn hotel op rustige locatie. Met pendelbus naar CS A'dam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik miste een spiegel in de slaapkamer zelf.

De kamers waren erg rustig en comfortabel. Parkeergelegenheid was goed (met hek). Vriendelijk personeel. Goede beveiliging. De pendelbus van + naar het centrum was ideaal!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

personeel gebruikt dezelfde lift als de klanten bij het poetsen. Hierdoor meer dan 10 minuten moeten wachten op de lift.

heel uitgebreid ontbijt, mooie ruime kamer met groot bed en een heel ruime badkamer. Na het uitchecken mocht onze wagen nog de hele dag op de parking blijven staan.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima gastvrij en gastvriendelijk hotel voor een weekend bezoek aan Amsterdam

Eigenlijk niets

rustige ligging. comfort van parkeren en shuttlebus naar de andere kant van het IJ. Vriendelijk personeel. De leuke Sinterklaasattentie op 5 december getuigt van aandacht voor de gasten

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Zeker een aanrader voor als je iets gaat doen in Amsterdam. Er is ook een shutttle naar Amsterdam ce
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lampje bij bed boven hoofd nogal fel, minder prettig als je leest voor het slapen gaan om in slaap te vallen.

Heel aardige receptionisten, prima nette schone kamer, bewaking parkeerplaats lijflijk aanwezig, prima ontbijtje, geen geluidsoverlast, kamer niet te heet

• Beoordeeld op: 3 december 2017

De openheid van het gebouw.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De openheid van het gebouw. Vriendelijkheid van het personeel, ontbijt goed verzorgd. Voorziening in de badkamer heel goed. Dichtbij om in het centrum te komen.

Zeer goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De matras was mij wat te zacht en wiebelig. Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn voorkeur liggen

Zeer goed ontbijt. alles in buffetvorm. Steeds iemand in de buurt om het buffet aan te vullen.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Perfecte faciliteiten en service. Zakelijke kamer maar wel ruim
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden ontbijt via roomservice 's avonds aangegeven via een bon die je aan de deur hangt. Deze is echter nooit gezien/opgehaald. Als compensatie werd ons bij het uitchecken een blikje fris aangeboden bij de receptie. Beetje mager, beter was geweest dat we alsnog naar het ontbijtbuffet konden doorlopen.

De superior is een ruime kamer met groot bed. De shuttle bus is bijna steeds beschikbaar om je naar het centrum te brengen. Eenmaal was de chauffeur met pauze en toen werd er direct een gratis taxi geregeld!

Aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De auto voor de deur geparkeerd en een prima ontbijt maakt het verblijf al aangenaam. Mooie kamer, een aparte toiletruimte en lekker stil. Locatie was perfect voor ons bezoekje aan Paradiso noord.

Goed gelegen, rustig hotel voor een gezellige trip Amsterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden konden zeker beter. De kamer werd de eerste dag niet schoongemaakt...

Lekker en verzorgd ontbijt. Prima ligging, vlak buiten het centrum, maar een prima werkende (gratis) shuttledienst van en naar het centrum. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk.

Comfortabel hotel met vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed, de service was prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor ons was de gratis shutlle naar het centrum een beduidende meerwaarde; zo moesten wij zelf niet met de auto door het drukke stadscentrum op zoek naar een parkeerplaats!

Aangenaam verblijf voor citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hard matras Geen wc-borstel in de badkamer Ontbijt op zondag is hetzelfde als in de week (mocht naar mijn mening iets uitgebreider zijn)

Vriendelijk personeel Moderne kamer - steeds netjes schoongemaakt Douchekop met massagefunctie Aangenaam ontbijt Bewaakte parkeerplaats Shuttle service naar het centrum

goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de poetsdienst om half7 s'morgens horen stofzuigen is niet iets waar je op zit te wachten

pendelbus is een pluspunt al hebben een keer meer dan één uur moeten wachten

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Het is een bijzonder goed verblijf met goede parkeergelegenheid en gratis vervoer met de pendelbus
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat je overal een pasje voor nodig hebt (ook in de lift)

Het was een hele mooie ruime kamer waar wij in lagen met een hele goede parkeergelegenheid (gratis)

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Prima !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer mooie kamers, ruime (gratis) parking, vriendelijk en efficient personeel, en vanuit het hotel waren we met de fiets (die we meehadden) via de veerpont in no time in het centrum van Amsterdam. Echt een aanrader !

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Goed alternatief voor dure hotels in centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bar van hotel was om 23.30 uur dicht, had wat later gemogen.

Persoonlijk contact met receptie over bereikbaarheid centrum met shuttle bus en passende activiteit bij regenachtig weer.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Ligging en gratis parking.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bedden van slechte kwaliteit. Kamer ook niet proper, vol met haren onder de bedden dus hier was in tijden geen borstel voorbij gekomen.

Ligging en gratis parking. Ontbijt was goed. Zéér vriendelijke bediening in de bar.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Vriendelijk personeel en schone kamer, toch was ons verblijf een teleurstelling (ook door renovaties
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is geen restaurant bij het hotel. We moesten in de bar iets eten en dat was zeer matig en heel rumoerig! Er stond op de info in de kamer, dat er een oplaadsnoertje voor de telefoon verkrijgbaar was bij de bar, maar daar vertelden ze ons, dat er alleen een adapter was voor buitenlanders en dat ze deze foute informatie allang hadden doorgegeven aan de directie, maar die deed er niets mee! Er was een hotelshuttle naar A'dam C. ,maar toen we 's avonds terug wilden, hebben we 25 minuten moeten STAAN wachten buiten het hotel vóór de shuttle kwam. Dat is geen service! Bovendien kunnen er maar 9 mensen mee, zodat er heen en terug 2 mensen moesten wachten op de volgende rit, die minimaal een half uur wachten duurt!!

Het ontbijt was prima; een goede prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Vriendelijk personeel en shuttle dienst maakt dit hotel top.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ons deel van het hotel is een beetje verouderd maar ik heb begrepen dat dit aangepakt wordt.

Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Goede Wifi op de kamer Voor een verjaardag waren er zeer leuke attenties op de kamer. Gratis parking, prima shuttle dienst naar het centrum.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Perfecte uitvalsbasis voor een verblijf in Amsterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geweldig hotel. Kamer met koelkast en waterkoker, handig om lekker een koffie of thee op de kamer te drinken. Handige shuttlebus die je om het kwartier naar het centraal station brengt. Kamer mooi zuiver en personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De parking was gratis en we mochten zelfs na het uitchecken nog gebruik maken van de shuttlebus en onze wagen op de parking laten staan. Toppie!!!

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Goed hotel als er geen werken zijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De werken in het hotel waren al voor 7u begonnen. Zijn hierdoor wakker geworden. Ze hadden ons een kamer moeten geven op een andere verdieping. Dit was voor de prijs ver onder maat! Heel spijtig.

Vriendelijk personeel en super ontbijt

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Goed onderkomen dichtbij alle attracties
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Muziek in bar/restaurant zachter. Heerlijke snacks.

Goede ligging. Met veerpont zo in centrum Amsterdam, terwijl auto veilig en goedkoop geparkeerd staat. Op loopafstand van de Eye en Lookout. Zeer de moeite waard.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

GE-WEL-DIG verblijf, zeker aan te raden als je in amsterdam verblijft.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

heerlijk uitgebreid ontbijt, comfort van de kamers, hygiene, de vriendelijkheid van het personeel, gratis shuttle naar amsterdam centrum die maar bleef rijden, gratis parkeren, doen echt het maximale voor de klant. Ik heb mij nog nooit zo behandeld gevoelt als een koninginnetje :)

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Top! Tot de volgende keer!

Douche straal was te zacht in kamer 451

De fantastische (gratis) pendel service van het hotel naar de pontjes. Zeker een reden om dit hotel weer te boeken! Ook het parkeren was gratis. Voor ons twee services om de volgende keer weer voor dit hotel te kiezen.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Prima kamers in gedateerd gebouw
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De buitenkant van het hotel is niet erg uitnodigend. De gangen van het hotel zijn laag en gedateerd.

Kamers waren prima, badkamer schoon en lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Lekker ontbijt, veel keuze.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine bedden met klein dekbed, temperatuur was moeilijk te controleren (te warm of te koud), dubieuze vlekken op de muur en in het dekbed. Vrij prijzig voor wat je er voor krijgt. We hadden twee dezelfde kamers gereserveerd waarvan er 1 een stuk kleiner was.

Lekker ontbijt, veel keuze. Loopafstand van het centrum (of met een gratis busje vanaf het hotel)

• Beoordeeld op: 4 november 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Misschien zou een kapstok wel handig zijn.

Kamer met apart toilet, badkamer met bad én douche, waterkoker en thee op de kamer, parking waar je gratis heel de dag op kon blijven staan.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

verhouding prijs -kwaliteit onacceptabel .we zijn echt veel beter gewend.......ook in A'dam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

2 bedden waren gevraagd plus douche en geen bad. Zonder bericht genegeerd. zand op de vloer,beddentijk vol vlekken,geen haken bij voordeur voor jassen . Geen handgreep bij bad voor de ouderen onder ons.

De vrouwen aan de balie. Hartelijk en onthielden onze reden van komst en vroegen er geinteresseerd naar. Leuk.. Man aan balie had er duidelijk geen zin in en vertrok.Zondagmorgen j.l. ong 10.00 uur

Geslaagd dankzij NH Noord !

De ligging van het hotel is zeer interessant ... evenals de bewaakte parking en shuttledienst naar de stad Amsterdam

Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Amsterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed was aan de harde kant.

Vriendelijk personeel, behulpzaam.

Super gezellig! We raden het zeker iedereen aan!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het personeel is supervriendelijk. Het ontbijt is heerlijk en de kamers zijn prachtig! Kortom... topervaring!

De vriendelijkheid van het personeel

De vriendelijkheid van het personeel

vriendelijk personeel

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Bedden en lokatie

Bedden en lokatie

We komen terug, een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer en het ontbijt, bijkomende diensten.

Geweldig ontbijt super goed

Geweldig ontbijt super goed

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Het ontbijt was heerlijk,

De hygiëne van de kamer

Het ontbijt was heerlijk,

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prima hotel buiten het centrum

Standaard ontbijt

Handige gratis shuttleservice naar Amsterdam centrum

Perfect voor citytrip

Donsdeken mag dikker.

Shuttlebus

Correct

niets speciaals.

Ligging, parkeerservice en shuttle dienst. Correcte kamer. degelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Comfortabel

Comfortabel

Een rustige plek in het drukke Amsterdam

Beetje gedateerd interieur

Rustig, weliswaar redelijk ver van het centrum, maar de shuttlebus is prima Uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Het gemak van een parkeerplek bij het hotel, dicht bij de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het gemak van een parkeerplek bij het hotel, dicht bij de stad. Het hotel voldeed aan alle wensen.

Zakenreis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was te zien dat de kamer te snel schoongemaakt was.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Goede, prima verzorgde accommodatie

Sluitingstijd bar 23u

Parkeren/gezellige bar

Het ontbijt was redelijk .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt viel tegen eieren koud

Het ontbijt was redelijk .

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

De kamer was zeer goed.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Prima hotel, uitstekende ligging en faciliteiten !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligging, ideaal voor weekendje Amsterdam. Gratis parkeren tijdens verblijf.

Heerlijk verblijf

Ruime keuze

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Geen Stopcontact op de badkamer

Geen Stopcontact op de badkamer Geen gesloten kast

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Late check out stond wel in systeem, maar er werd gebeld en...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Late check out stond wel in systeem, maar er werd gebeld en geklopt omdat de kamer nog bezet was na 11u. Vervelend!

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Shuttledienst was top....dit maakt van jullie hotel een echte aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De gang naar onze kamer had dringend een opfrisbeurt nodig. Ook leeg plateau van eten stond heel lang op gang...

Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Prachtig verblijf gehad, de zon was van de partij dus dat was een meevaller!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt vonden wij wat tegenvallen, heb al uitgebreidere ontbijtbuffetten gehad. Het was zeker niet slecht, maar kan iets beter

Perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt zeer goed Zeer gezellige bar

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

het was een prima varblijf en een fijn hotel met vriendelijk personeel

bar is erg vroeg dicht om 23 uur

shuttle bus is ideaal parkeren is prima ontbijt is goed bar is gezellig

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

vriendelijk personeel, goed verzorgd ontbijt, goede parkeer...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vriendelijk personeel, goed verzorgd ontbijt, goede parkeer mogelijkheid, gratis vervoer naar het centrum ,

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

We komen zeker terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het gratis vervoer naar het centrum! Super!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Praktisch hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

-Voetenbankje in de kamer was niet zo proper. -Zwak wifi-signaal.

+De gratis autoparking en shuttlebus naar het centrum zijn super praktisch!

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Aangenaam basic hotel buiten het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer, te zachte kussens 😕

De pendeldienst en het ontbijt waren prima!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

NH Amsterdam

Ligging van stad

Ontbijt en kamer

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

prettig verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gratis parkeren, lekker bed en goede klantvriendelijheid

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Shuttle naar centrum Amsterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Shuttle naar centrum Amsterdam. Mooie modern ingerichte kamer.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Ideaal

Helemaal niets

Gratis parking. Gemakkelijk om naar het centrum te gaan met de shuttle

• Beoordeeld op: 17 december 2016

goed hotel

kamer was best luidruchtig

vriendelijk personeel en de shuttle bus is zeker een pluspunt

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Was kort verblijf maar prima verhouding prijs-kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer kan wat schoner.

Was kort verblijf maar prima verhouding prijs-kwaliteit.