Beoordelingen over NH Geldrop 4-sterren

Bogardeind 219, 5664 EG Geldrop, Nederland

#4 van de 8 hotels in Geldrop

Wanneer je geen hoge eisen stelt is dit hotel prima met een top top ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer met ligbad is erg verouderd. Voor ouderen zal het lastig zijn het bad in en uit te stappen. In de serre in de ontbijtzaal hangen de spinnenwebben boven je hoofd. Ramen smerig. Geeft geen verzorgde indruk. Krijgt geen aandacht. De ober in de bar was steeds verdwenen.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en keurig verzorgd. Heel vriendelijk personeel dat haar best deed, zodat er voldoende te krijgen was. De kamer en het bed waren fris en schoon, goed geslapen.

Heerlijk rustig hotel in mooie omgeving tegen uiterst redelijke prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruime kamer, comfortabel bed, lekker schoon, stil/rustig, vriendelijk personeel, zwembad en sauna onverwachte bonus, goed bereikbaar met auto, prijs/kwaliteit heel goed.

Alle andere zaken zijn ondergeschikt als je verwacht in het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vind het onbegrijpelijk dat men besluit het restaurant gesloten te houden. Een zwak excuus dat er te veel ziek meldingen voor de keuken zijn duidt op een management probleem hier mag de gast niet de dupe van zijn. Zeker niet als andere restaurants op 20 minuten loop afstand liggen.

Alle andere zaken zijn ondergeschikt als je verwacht in het hotel te kunnen dineren.

Het hele hotel was wat gedatteerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Upgrade voor hele hotel noodzakelijk. Zo ook de buitenkant. Zag er wat armoedig uit.

Het hele hotel was wat gedatteerd. Wat vlekken in de vloerbedekking en stoelen. Kamer lekker groot. Ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

5,6
    Het ontbijt was uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

De hygiëne in het sanitair van de kamer. Veel aanslag in voegen van tegels en kitranden. Een douchgordijn is ook niet fris. De shampoo en douchgel daar in tegen zijn als prettig ervaren

Het ontbijt was uitstekend.

Ik vond de 2 heren achter de receptie super vriendelijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mijn zus die had begin augustus gebeld of jullie een kamer hadden voor 4 personen. Helaas gaf de dame aan dat er geen kamers zijn voor 4 personen. Wat ik raar vond is dat wij wel een kamer kregen met 2 persoonsbedden. dus had makkelijk gekund. Dit is wel een min punt!

Ik vond de 2 heren achter de receptie super vriendelijk! Dikke pluim voor hen! Kamers waren ruim! wij hadden geboekt voor 2 personen en krijgen 2 persoonsbedden:)

Heel fijn hotel verder, maar voor mijn werkzaamheden niet voldoende om terug te komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De premium wifi was waardeloos. Ik nam speciaal dit hotel vanwege de premium wifi omdat ik belangrijke skype afspraken had. Op kamer 323 was het echt ongelofelijk slecht deze verbinding. Ik heb mijn afspraken moeten annuleren, mijn klanten tegemoet gekomen via chat beneden in het restaurant. Was een duur verblijf op deze manier. Ik meldde dit bij de receptie, deze kon me alleen maar zeggen dat een ander bedrijf over de wifi gaat.

Alles was super! heel vriendelijke mensen. Vooral het personeel, echt geweldig

Bedden goed, personeel vriendelijk, badkamers aan modernisering toe
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer/ toilet is oudbollig, slechte warm water voorziening. Steeds koud- warm- koud. In bad stappen om te douche is niet gewenst. En douche gordijn is echt uit de prehistorie. Toilet erg laag.

Bedden zijn super goed en nette kamer

Prima hotel, super ontbijt en een mooie kamer. Niets op aan te merken!

De 2e avond was het heel erg druk bij de bar, hebben meer dan een half uur gewacht. De bediening zou bij ons langs komen maar we hebben niemand gezien. Dan maar een kopje koffie op de kamer gedronken.

Het ontbijt was echt super! Badkamer is aan vervanging toe. Kamer is mooi ruim.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Was de eerste keer in mijn leven dat ik in een hotel was zonder bekers of glazen in de badkamer. Advies van de balie was om een koffiekopje te gebruiken of een glas te halen in het restaurant. En in het buro zat een groot (bedoeld) gat met een basketbalnet waaronder de prullenmand zat. Heeft volgens mij meer nadelen als voordelen. Interieur was wel heel erg IKEA stijl. Toegang tot de hotelruimtes gaat via een soort metro-poortje die het af en toe niet doet. Restaurant is een donkere ruimte zonder uitzicht. Hotel is bezig met verbouwing. Duurde even voordat ik de nieuwe ingang gevonden had.

Goed ontbijt. Ruime kamer met ruime douche. Alles was schoon. Geen geluidsoverlast. Veel mogelijkheden voor sport. Hulpvaardig personeel in het restaurant. Prima TV en ontvangst. Goed bed. Goede airco.

Leuke gezinsvakantie gehad!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De bedden in de familykamer waren aan de kleine kant (zeker als je partner >180 is) en de matrassen waren ook harder als verwacht.

Het zwembad was klein, maar wel heel leuk. Airco op de kamer was ook zalig (het was buiten +30°C)

goed alleen jammer dat we nog de deur uit moesten om te dineren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat je als gast ook diner kan krijgen zonder vooraf te boeken. Voor ons een gezelschap van 6 personen was er niets te eten te krijgen. We zijn toen maar bij Van de Valk gaan eten

ontbijt was goed kamer ook goed

Lekker geslapen voor een mooie prijs.

Af en toe mag de toegewezen persoon v/h hotel ook kijken of er niet opnieuw een kitlaag rondom het bad mag en het douchegordijn gewassen dan wel vernieuwd kan worden. Het oogt net niet mooi.

Goed uitgebreid ontbijt met veel te kiezen. Kamers groot en het bed was zeer groot voor één persoon, lekker geslapen. Pikke donker met de gordijnen dicht.

Kort en praktisch
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer. Hij is verouderd waardoor hij denk ik ook niet echt meer goed schoon te krijgen is. Verder moet je in een bad douche. Niet heel praktisch.

Airco deed het erg goed waardoor we heerlijk hebben geslapen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ramen waren erg vies tot blauw. We hadden gevraagd of we een kamer op begaande grond konden krijgen maar kregen een kamer op de 4e verdieping aan het einde van de lange gang. Helaas werd er ook erg laat op ons gereageerd met vragen.

Airco deed het erg goed waardoor we heerlijk hebben geslapen met het warme weer. Kamer en badkamer waren zeer ruim. Ontbijt was uitstekend!

Ontbijt was uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Rond zwembad beetje vies. Blikjes in struiken.

Ontbijt was uitstekend. Ook diner in hotel gehad. Dat was ook goed. Aanwezigheid wellness en sportfaciliteiten groot voordeel. Goed bereikbaar. Kamer ruim en zeer nette badkamer.

Prima ontbijt, ruime kamer en goede prijs/kwaliteit...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hygiëne in de ontbijtzaal laat te wensen over. Bij het raam in de serre zijn het allemaal stofwolken en spinrag. Even een blik op de grond en naar boven zou helpen in de schoonmaak en doet recht aan het overall beeld van het hotel.

Prima ontbijt, ruime kamer en goede prijs/kwaliteit verhouding.

heerlijk om zo een overnachting te kunnen doen

kan niets bedenken

Heb gezocht naar een hotel met zwembad, (binnenbad) als verjaardagscadeau voor mijn kleindochter van 9 jaar , was geweldig en wij hebben samen heel veel plezier gehad en genoten van wat er aanwezig was.

Geen lunch.

Goed zwembad. Ontbijt voortreffelijk, ochtendkrant aanwezig. Kamer was met airco, temperatuur buiten boven 30 celsius.Kortom tevreden klanten. Ga zo door.

Moet altijd heel goed opletten.

Prijzen, punten kloppen niet. Op de hetzelfde tijdstip zelf niet. Ontbijt, annulering, punten, worden niet aangeboden of verdwijnen. Als je kortingscodes inzet is het verblijf juist duurder. Dit alles geldt voor alle nh’s. Verjaardagscadeau?

Leuk dat je punten kunt inzetten.

Relaxt

De zwembad, en bar. Ijsblokjesmachine op de verdieping, fijne toevoeging. Veel kussens op het bed, ideaal als 1 kussen te weinig voor je is, hoef je niet een extra 1 te vragen.

fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en extra bed

bedden te klein en tekort aantal vlees gerechten restaurant

ontbijt goed restaurant eten heerlijk alleen weinig vlees gerechten , alleen spare ribs en een burger

Goede locatie, prettig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik werd uiterst vriendelijk ontvangen bij het inchecken en er werd mij een mooie kamer toebedeeld. De kamer was ruim, proper en in de extreme hitte van de afgelopen tijd lekker koel. De locatie van het hotel is ideaal; direct na de afslag en Eindhoven + omringende dorpen zijn in no-time te bereiken. Het ontbijt was prima en het uitchecken verliep vlekkeloos en zeer vlot.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Omdat de kamer dicht bij het zwembad was kon je af en toe vanaf 7 uur 's ochtends gillende kinderen door de gang horen rennen.

Veel keuze bij het ontbijt, fijn zwembad, grote kamers met lekkere bedden.

Erg goed en uitgebreid ontbijt.

Moeizame checking, gegevens van Booking stonden niet in het systeem. Ik moest m'n Bookings bevestiging doorsturen wat niet lukte. De mail kwam niet bij hen aan. Uiteindelijk alsnog een nieuwe reservering in hun systeem moeten plaatsen.

Erg goed en uitgebreid ontbijt.

Prijs kwaliteit niet in verhouding met wat je krijgt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs was aardig duur voor de kamer die we hadden. Badkamer was niet afgewerkt en er zaten vieze vlekken bij het bad en plafond. De stoelen in de kamer waren bevlekt. Daarnaast werden we s nachts wakker van gasten die heel veel lawaai hadden.

Locatie en het ontbijt.

Mooi pand en locatie maar compleet verwaarloosd en geen vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op alle fronten was het hotel vies,het personeel op de dame van de receptie na was onvriendelijk.het personeel van de bar en restaurant had voldoende tijd en ruimte om evt wat schoon te maken maar ze zaten \hingen rond.we werden genegeerd bij onze aankomst bij het ontbijt

Het bed lag lekker

Goede plek om bij tekomen van een cursus dag
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij vertrek, uitchecken, geen medewerker achter de balie. Even gewacht kwam medewerker te voorschijn nam zonder wat te zeggen kamerpas in en vertrok weer. In de badkamer vieze vlekken van ouderdom, roest bij het putje, schimmel op de kitnaden

Goed en uitgebreid ontbijt

Het is geen duur hotel, maar geen airco op de kamer was met...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is geen duur hotel, maar geen airco op de kamer was met 30 graden geen optie. Dat vondt het personeel ook dus kreeg ik een gratis upgrade. Kamers zijn echt volledig gedateerd.

Leuk voor 1 nacht, geweldig ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer zelf viel enorm tegen. Er hing een ventilator op het plafond dat op de hoogste stand precies heel wankel stond. De kamer was ook veel kleiner als verwacht. Het zicht op het veld maakte wel veel goed, maar persoonlijk vind ik de kamer zijn prijs niet waard.

Bij aankomst viel ons op dat er echt veel groen is in de omgeving. Het personeel voor in te checken was super vriendelijk en de mensen dat we daarna tegen gekomen zijn ook. Er is ook een kleine speeltuin voor de kinderen buiten wat leuk is bij mooi weer. Het ontbijt is het echt wel waard! Enorm veel keuze en lekker ook. Het hotel zelf is op ongeveer 15 min rijden van Eindhoven en de parking was gratis!

Gewoon ok
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen busverbinding op zondag en buitensporige kosten voor de door het hotel bestelde taxi. Ontbijt relatief duur. Kamers prima maar wel gedateerd.

Vriendelijk personeel, rustige kamer met riant uitzicht, mogelijkheid fietsen te huren, prima faciliteiten. Uitstekende prijs in het weekend.

Kinderen vonden het zwembad geweldig. Uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ventilatie in badkamer maakte een hoop herrie op onze kamer. We hadden 2 kamers (1 voor ons en 1 voor 2 kinderen zonder doorloop maar wel naast elkaar)en op de andere kamer hoorde je het niet zo hard. Menukaart van het restaurant sprak ons niet zo aan, maar dat is voor ieder persoonlijk. Je kon niet contant geld pinnen we wilde namelijk drinken uit de automaat halen dus daarvoor moet je dan wel los geld voor hebben. Konden nog wel net iets bij de bar halen voor 23.00 uur.

Ontbijt was echt geweldig veel keus, vriendelijk personeel ook. Zwembad de kinderen hebben zich goed vermaakt ook in de sauna en turks stoombad en bubbelbad.ruime kamers met koffie en theefaciliteiten. Wij verbleven hier 2 nachten. Aan de overkant van het hotel zit de Mac Donalds en daarnaast kun je lassergamen en escaperoom hebben we ook gedaan. En er is ook restaurant aan die weg op de hoek.

prima slaapplek

Zwembad erg mooi, alleen vaak 's morgens vroeg niet geopend. Kamers werden niet gestofzuigd tijdens onze aanwezigheid. Geen airco en raam kon niet ver open.

Het ontbijt smaakte heerlijk. Alleen de diverse pannetjes om zelf de eieren te bakken vond ik niet zo'n succes. Het was een beetje een kliederboel.

goed bed, makkelijk bereikbaar en parkeren.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geheel is nogal gedateerd en niet echt schoon. Zou in hotel met zwembad en sauna wel badjassen en extra handdoeken voor sauna verwachten. Entourage sauna spreekt totaal niet aan.

goed bed, makkelijk bereikbaar en parkeren. Sauna goed op temperatuur.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Het ontbijt was goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het hotel wat verouderd is, vooral de badkamer. De kamer en badkamer waren helemaal niet schoon. Ik denk dat iemand heeft in de kamer gerookt.

Het ontbijt was goed. Het personeel is erg behulpzaam en heel vriendelijk. Dichtbij de snelweg, goed parkeren.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Vorig verblijf is ons beter bevallen.Het kan niet dat iemand met hun sleutel in onze kamer kunnen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat tegen viel: op een bepaald moment kon een koppel in onze kamer binnen met hun sleutel. Gelukkig waren we in de kamer!!!

Ontbijt viel wat tegen. We konden ontbijten tot 10 uur, maar om half tien was er geen spek meer en was de keuze voor de rest vrij beperkt.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Redelijk goede accomodatie voor een 2 nachtenverblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer viel tegen, niet zoals wij van een 4-sterren hotel gewend zijn (NH hotel notabene ! ) > er was geen minibar in de kamer en ook een kluis ontbrak. Bij aankomst was de staande leeslamp defect, dit werd weliswaar, na melding, direct door de receptionist verholpen en vervangen door een ander staande leeslamp.

Heel vriendelijk personeel, zowel bij de receptie alsook in het ontbijtrestaurant.D

Het ontbijt en de bedden maken alles goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schoonmaak badkamer. Er lag zelfs 'n gebruikte pleister op de vloer. De kamers met een nummer boven ..12 aan de voorzijde lijken te liggen bij 'n startbaan van Schiphol, zoveel herrie van de keuken-afzuiging. Dat was afschuwelijk.

Het ontbijt was (zeer) uitstekend. Zo royaal en veelzijdig. Enkel iemand die niks gewend is kan commentaar bedenken en "naar mac donald's gaan". De kamer was erg kaal en zakelijk. De bedden waren uitstekend.

Prima hotel, perfect voor fietstochten in de omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat het hotel wat verouderd is, vooral de badkamer. Het werkt allemaal prima maar dan is het beeld anders en dan zou het hotel een paar punten meer krijgen. De service van het personeel maakt echter veel goed.

Het personeel is erg behulpzaam en heel vriendelijk. De kamer was prima met een mooi uitzicht op de bovenste verdieping aan de achterkant van het hotel. Fijne bedden, lekker ontbijt met veel keuze en lekker eten in het restaurant.

Ontbijt was heerlijk

De handoeken leken op het oog schoon, maar eenmaal in het licht zaten er allerlei gele vlekken in, evenals de lakens op bed. Obers waren erg vaak uit het zicht, moest zelf om mn drinken vragen. Was best vreemd voor het bedrag wat je neertelt. 2 jaar geleden was ik hier ook, veel betere ervaring!!!

Ontbijt was heerlijk

genoten van ons verblijv

De wat verouderde badkamer. De badkraan = niet zo proper. We zijn laat aangekomen en hebben toch wat moeten zoeken om het hotel te vinden.

De kamer was heel goed met een goed matras en comfortabele kussens. De badkamer is verouderd en het bad zou vervangen mogen worden door een inloopdouche. De gemeenschappelijke ruimten zijn proper maar nogal kaal (misschien concept van het hotel). Het ontbijt maakte alles goed. Heel veel keuze en voor elk wat wils. Alleen voor het ontbijt zouden we terug gaan. Heerlijk genoten in het zwembad, Turks stoombad en sauna. Dit is zeker een meerwaarde. Personeel zeer vriendelijk. Veel parkeermogelijkheid en gratis.

Prima Hotel voor op doorreis!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer kwam verouderd over jaren 90 stijl, bed kan ook confortabeler.

Dichtbij de snelweg, goed parkeren, perfect hoteltje voor als je onderweg bent.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prijs-kwaliteit niet in verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer is toch echt wel behoorlijk verouderd waardoor prijs-kwaliteit niet in verhouding is.

Zeer vriendelijk personeel, met name de vrolijke dame bij het ontbijt. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk.

Goed!

Helaas geen gebruik kunnen maken van de extra korting voor het ontbijt die ze aanboden tijdens carnaval.

De mogelijkheid om kostenloos een zaaltje te gebruiken!

Kort en prima voor 1 nacht, meer niet

Mevrouw de receptionist was onaangenaam en een bedweter: bitchy We hadden een familiekamer. Bedden uitstekend maar badkamer kkein en erg gedateerd. Geen NH collection hotel. Heel jammer

Brasserie lekker gegeten; vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Het was er schoon en de kamer redelijk ruim.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de site staat niet vermeld dat het zwembad op bepaalde tijden niet toegankelijk is voor hotelgasten. Erg jammer dat ik dit daar te horen kreeg. Ik had namelijk het hotel uitgezocht met het idee om met mijn 3 jarige dochter op zaterdagochtend te gaan zwemmen.

Het was er schoon en de kamer redelijk ruim. Prima ontbijt en goede bedden.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Als de fitnessapparaten worden vervangen (vernieuwd) is het TOP
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kwaliteit van de fitnessapparaten; de crosstrainer was kapot en de fiets is van zeer slechte kwaliteit. Loopband gaat nog net, maar kan veel beter.

Alles, behalve de kwaliteit van de fitnessapparaten.

Op zich goed hotel, zeer goed ontbijt, maar zorg dat in het weekend de hotelgasten voor gaan!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat erg jammer was was dat het zwembad zondagochtend gesloten was. Er werd zwemles gegeven. We hadden Dit hotel geselecteerd en geboekt vanwege zwembad en sauna. Erg teleurstellend dat je dan in zwempak voor gesloten deur staat. Had ik dit geweten dan had ik dit hotel niet gekozen. Tip: vermeldt dit op de site!! Ook bij het inchecken is ons dit niet verteld.

Ontbijt was super, alle keus en erg lekker.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Prima vertoeven in NH Geldrop
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aankomst op koude kamer. Geen thermostaat, alleen aan/uit knop aan radiator. Niet prettig om enkele uren op de kamer in de kou te moeten werken voordat het warmer werd.

Accommodatie hier en daar wat gedateerd, maar schoon en netjes. Vriendelijk personeel, altijd prettig. Goed eten, met goede verhouding prijs - kwaliteit.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima hotel qua faciliteiten, eten en de sfeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene bij het zwembad aan het einde vd dag. Wellicht toch eens tussendoor daar checken! En wat jammer dat het zwembad zondagochtend dicht is ivm zwemlessen. Door de late checkout hadden we daar ook smiddsgs nog kunnen zwemmen, maar toch. Daarom maar zaterdag voor en na het eten gezwommen ;-)

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en ook s'avonds heerlijk gegeten. Ruime nette kamer, wij hadden mooi uitzicht over velden, weilanden, bosrand. Fijn zwembad met bubbelbad, sauna en stoomcabine. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Locatie was voor ons niet zo belangrijk, maar dicht bij Eindhoven, niet ver van snelweg, dichtbij dorp en toch in het groen!

mooie ruime kamers, uitgebreid ontbijt en vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

badkamer is goed, maar kan beter ivm douchen in bad, fitness ruimte iets gedateerd.

mooie ruime kamers, uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel, ruime parkeerruimte gratis.

Comfortabel en plezierig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kussens waren te slap voor ons. De presentatie van het hotel bij de ingang (buiten): uitpuilende prullenbakken, halflege ongevulde plantenbakken, rokers voor de ingang, de matten waren vuil en niet gestofzuigd. Ook geen enkele kerstversiering buiten bij de ingang.

De locatie van het hotel. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Wij hebben voor 1 nacht gereserveerd en is ons prima bevallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is een beetje gedateerd. Douche in bad, gladde bodem, voor ouderen min of meer riskant met in- en uitstappen van het bad. Toilet zit heel erg laag. Vanaf de weg is het niet erg goed aangegeven waar je af moet slaan richting hotel. Dat kan beter.

Prima ontbijt. Goede kamer.

heerlijk verblijf gehad,ook al was het weer niet optimaal
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was uitstekend, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers was uitstekend. Wij hebben genoten van de omgeving. Mooie wandeling gemaakt. Naar Nuenen geweest ( Vincent van Gogh) museum

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goed, maar ik vrees toch niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij moesten eerder ontbijten dan 8.00 uur 's ochtends op zaterdag, dat was niet mogelijk in het restaurant in plaats daarvan konden we een ontbijtbox reserveren. Maar de ontbijtbox was erg karig! Eenvoudig sneetjes brood, dat was echt een tegenvaller. Een goed ontbijt is voor ons heel erg belangrijk. En de badkamer kan wel opgeknapt worden.

Het eten was erg lekker!

Geen verontschuldiging is nooit meer !!!!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het beveiligingspersoneel !!! Afgesnauwd omdat we bleven slapen in de camper, hebben moeten om 23 h de parking verlaten (ondanks veel vertier in de brasserie met 10 man ! ) ondanks we 3 kamers voor de kinderen geboekt hadden en ze hadden nochtans telefonisch gezegd geen probleem om te slapen in de camper (er was parking in overvloed ! ) en s'morgens ontbijt te nemen met de kinderen !!!!

Ontbijt !!!! grote kamers ! en zwembad voor de kids !

Prima verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douchegordijn was iets aan de korte kant, waardoor de badkamer net op een zwembad leek en de vloer daardoor glad was. Echter was dit voor ons geen probleem, we hebben er een handdoek neergelegd.

Kamers prima in orde. Fijn bed!

Verrassend fijn verblijf voor prima prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer een beetje verouderd en moet wel opgeknapt worden. Badkamer had wat losse voegen en tegels. Was echter wel schoon.

Goed ontbijt, zeer uitgebreid en werd constant aangevuld. Goede service. Prima parkeren en in het hele gebouw hele goede WiFi. Erg rustige kamers met een prima flat screen televisie. Volop zenderaanbod. Heerlijke bedden, breed en voldoende hard. Prima geslapen. Erg ruime tijden voor ontbijt en lekker laat uitchecken. Ook prettig om een koffie/thee mogelijkheid in de kamer aan te treffen.

Aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiene mag net iets beter. De hoekjes in de badkamer e.d. En tapijten zijn minder ons ding. Maar over het algemeen in orde!

Het ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Voor ieder wat wils.

Matig tot goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamer ... kleine badkamer, geen wc borstel

heerlijk ontbijt, jammer dat de verantwoordelijke alle broodjes constant goed legde met haar handen.. niet echt smakelijk om een bepoteld broodje te hebben. Maar wel verzorgd voor de rest en goede keuze

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Fijn zakenhotel met goede voorzieningen en fijne wellness.

Eigenlijk niets!

Heerlijk ontbijt. Fijne wellness: zwembad en sauna. Vriendelijk personeel, heerlijk rustig hotel. Ik kom hier altijd graag weer terug.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Er eens lekker tussenuit om te wandelen en te fietsen in een comfortabel hotel met lekker eten..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prachtige, vernieuwde kamer. Heel rustig met zicht op de weiden en koeien. Fantastisch ontbijt met alles erop en eraan. Je kan het niet bedenken of het was er. Heel, heel vriendelijk personeel aan receptie, ontbijt, restaurant, bar, schoonmaak. Heel mooie omgeving om te fietsen en te wandelen. Prachtige kastelen in de buurt.

Goede uitvalsbasis voor omgeving van Eindhoven.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer is wat krap met een douche in het bad. Als je wat ouder bent, Dan is dat niet zo handig.

De kamer is ruim (304). Brede bedden en een zitje met twee stoelen. Fijne hoge, stevige bedden. Ontbijt uitgebreid. Ligging dicht bij de snelweg.

Super goed!

Iets gedateerd hotel.

Grote kamer, groot bed, alles netjes schoon en het ontbijt was heerlijk en uitgebreid! Het hotel is iets gedateerd maar in deze situatie geeft dit niet. Goed hotel en super vriendelijk personeel. Heel gastvrij ontvangen ook al was het midden in de nacht. Aanrader!

Heerlijk genoten samen :-)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het toetje stond vers fruit bij de sorbet. Dit fruit kwam uit de vriezer en onze sorbet hebben we weer teruggegeven. Deze hoefde we ook niet af te rekenen.

Mooi hotel.. Leuke Bar. Restaurant in het hotel.. En leuke zitplekjes her en der in het hotel

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was uitgebreid. Personeel was aardig maar niet hygienisch. Tafels niet afgenomen maar de placemats werden uitgeschud waardoor vleeswaren, etc. op de grond belanden? Personeel moet kleding dragen die ze passen

Personeel achter receptie was goed en de bedden waren heerlijk. Kamers waren gedateerd maar schoon.

Het was een prima verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer is duidelijk aan een upgrade toe. Douchen in het bad is niet meer van deze tijd. Het douche gordijn is aan onmiddellijke vervanging toe.

Onze kamer was rustig gelegen. 's Avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Gedateerd hotel. Goed geslapen. Zo weinig personeel dat je hun niet lastig wou vallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

VERGANE GLORIE. Hotel wordt met minimale bezetting gerund. De tennis/squash banen zijn geheel groen gekleurd en het speelhuisje voor de kleintjes, daar ligt de glijbaan onder. De keu's bij de pooltafel zijn slecht/1 zonder kop. Zwembad oké.

Locatie. Restaurant nabij evenals Mac Donalds. Met trein 1 halte naar Eindhoven, mooie gezellige stad.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Een prima hotel als je op doorreis bent
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heb liever een aparte douche en niet een douche in een bad. Inrit van het hotel is in het donker wat lastig te vinden; het lijkt dat je over het trottoir moet rijden

Prima kamer, geweldig ontbijt. Dicht gelegen bij de snelweg (handig als je op doorreis bent)

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Een aardig hotel voor doorreis, maar helaas geen 4 sterren waard.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Neem geen kamer aan de voorkant van het hotel! Op het dak van de brasserie staat dag en nacht een installatie te brommen. Slapen is hierdoor bijna onmogelijk. Omdat het maar voor één nacht was, hebben wij geen andere kamer gevraagd. Het douchegordijn zit aan de onderkant vol schimmel. Hoort toch niet bij een 4-sterren hotel.

Het was een zeer ruime kamer met een goed groot bed. Het ontbijt is zeer uitgebreid met veel keuzemogelijkheden. De medewerkers aan de balie en bij het ontbijt zijn zeer vriendelijk

Het ontbijt was goed, alleen de glutenvrije broodjes kwamen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We zijn een wat ouder echtpaar. Om een bad te nemen was levensgevaarlijk. Het bad had een grote hoogte zodat het moeilijk was om eruit te komen. Namen we de douche dan was de bodem van het bad zo spiegelglad, dat we dat niet aandurfden. Een verbouwing van de badkamer met een aparte douche zou zeker geen luxe zijn.

Het ontbijt was goed, alleen de glutenvrije broodjes kwamen rechtstreeks uit de diepvrees en waren moeilijk eetbaar

• Beoordeeld op: 30 september 2017

van de week gebeld hoe het zit met sauna zwembad enz.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

van de week gebeld hoe het zit met sauna zwembad enz. Was gratis en kwam goed met late uit check. Bij aankomst anders..... U kunt in de ochtend tot 12.00 uur geen gebruikmaken van de natte ruimte vanwege zwemlessen . Daar gingen onze plannen. :( .... 12.00 uur gingen we verder op doorreis.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

oké
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Na middernacht (ik kwam na een lange werkdag laat aan) geen mogelijkheid om nog een drankje te bemachtigen.

prima prijs x kwaliteit. Voor een zakelijke overnachting een prima hotel. Buitenkant en inrichting wat gedateerd maar voor een zakelijke overnachting legt dat voor mij niet veel gewicht in de schaal.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het is een oude vervallen boel. Aan alles kun je zien dat er hier al vele jaren geen eurocent is uitgegeven aan onderhoud. Afgebladderde verf overal, tot in de ontbijtruimte toe, meubilair dat oud en versleten is. Zelfs de toner van de printer waarmee de factuur is uitgeprint is op en al weken geleden aan vervanging toe. Badkamer stamt uit jaren 80 met een klein bad, een onhygiënisch douchegordijn. De tennisbaan naast het hotel ziet er uit als een ecologische tuin getuige het centimeters hoge onkruid en mos. Eigenlijk een consistent beeld op alle vlakken.

bed is goed.

Kamer en ontbijt was allemaal zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het douchegordijn dat was een afknapper. Wit douchegordijn onderkant hele bruin. lelijk niet preytig heb het gemeld bij de receptie

Kamer en ontbijt was allemaal zeer goed