Beoordelingen over NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky 5-sterren

Dam 9, Amsterdam Centrum, 1012 JS Amsterdam, Nederland

#110 van de 410 hotels in Amsterdam

volledig genoten in stijl
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

als je geen credit card bij je hebt er kan een probleem onstaan voor de 100 eur deposit dat ze vragen

stijl van het hotel. Dam plein is breathtaking, free coffee ook super.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lift werkte niet toen we incheckten, personeel was niet echt vriendelijk, badkamer is gebouwd met glazen wanden, als je naar het toilet gaat in de nacht is je partner meteen ook wakker ivm het felle licht van de badkamer. warm water kraan zat helemaal los op de wastafel. Glijstang van de douche viel er af. Absoluut geen value for money, we hebben comfortabeler gelogeerd in het centrum van Amsterdam en komen ook beslist niet meer terug in Krasnapolski. Vergane glorie.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We bedden een gratis update! De ontbijtzaal is ook geweldig. We zijn al over ter wereld geweest maar nergens is de ontbijtzaal mooier en beter dan in Krasnapolski. Ook het personeel in de ontbijtzaal is super!

perfect
    • Premium Driepersoonskamer

- het feit dat ik na telefonische bevestiging, volledige betaling bij aankomst en verificatie van adres in Rotterdam, alsong geweigerd werd vanwege een onbeschikbaar paspoort. Nogal genant dat iets dergelijks plaats moet vinden en plein publique. - het feit dat mijn vervoer (zo'n brommer-wagentje uit thailand) niet chique genoeg was om voor de deur te wachten op ons. belachelijk

Prettig verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De minibar controle in de ochtend was jammer en onnodig storend.

Schone kamers en vriendelijk personeel, de locatie was ook top. Ideaal voor een paar dagen amsterdam

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

De ligging van het Kransnapolsky is perfect.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij inchecken kregen wij een gratis upgrade naar een andere kamer. Men zou dan verwachten dat er een ligbad bij de kamer zou zitten, maar helaas was dit niet het geval. Voor ons was de upgrade daardoor onnodig. Upgrade betekend bij ons meer luxe, dus ligbad ipv alleen een douch.

De ligging van het Kransnapolsky is perfect. Je bent zo bij alle hotspots van A'dam.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het viel tegen voor mij
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers deze waren niet echt geluid dicht, ik ben redelijk veel wakker geworden door het lawaai waardoor ik zeer slecht geslapen heb. En de Belgische tv-zenders deden het niet op tv terwijl deze wel aangeboden worden. De parking vond ik ook overdreven duur €50 voor 24 uur, je laat al wat geld achter in het hotel en dan komt dit er nog eens zomaar bovenop

Ontbijt was super! En de ligging van het hotel is ook super!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Door het ontbijt, entourage en locatie een heerlijk verblijf, maar ontbrekende puntjes op de "i".
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor het geld wat we betaalden had de kamer helemaal af moeten zijn zoals: het hele gordijn aan de rail, geen scheur in de kitranden in de badkamer. Daarnaast was het uitzicht (afvalcontainers van de Bijenkorf) een kleine tegenvaller. Tijdens het inchecken niet de vraag gehad naar de keuze van het uitzicht.

Het ontbijt, die we niet hadden gereserveerd. Front Office medewerker deed wel zijn best deze ons te "verkopen"; zeker niet opdringerig.

Locatie is super.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamerfaciliteiten zijn erg matig: goedkope slingerende douche en onvoldoende opbergruimte voor toiletspullen, geen bad. Nauwelijks ruimte om kleding goed op te hangen, onlogische inrichting.

Ligging was uitstekend, direct op de dam... frisse en moderne kamer. Fijn personeel. Heerlijk gegeten bij the White Room.

Uitstekende locatie, maar een teleurstellend presterend Krasnapolsky; viel ons ronduit tegen!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi, temperatuur douchewater, een zich spontaan openende badkamerdeur en een niet functionerende lift; dat laatste was best hinderlijk omdat onze kamer zo ongeveer op de noordpool van het hotel was gesitueerd!

Prima ontbijt

Geweldig met een grote g, mede door de prachtige kamer met dam view
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Meer personeel in het restaurant/ brasserie. Wachttijden te lang en soms klungelig. Bv je krijgt je gebakje pas als je de koffie al op hebt. Vond ik tijdens mijn vorige verblijf in oktober jl. Overigens ook al

Ik was alleen met onze 17 jarige dochter en had verzocht om een kamer in het hoofdgebouw omdat we ons dan veiliger voelen als we in de avond niet dat steegje van gebouw a naar b hoeven over te steken. We kregen zelfs een kamer met zicht op de Dam. Geweldig!!!

Heerlijk ontbijt, goede locatie dicht bij het station, water...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nachttafeltjes naast het bed zijn erg klein, te weinig plaats om lectuur op te leggen; er ontbreekt een handgreep bij het bad, dit zou makkelijker zijn voor oudere personen; liever een groter hoofdkussen.

Heerlijk ontbijt, goede locatie dicht bij het station, water van douche en bad zeer snel warm, voldoende kastruimte en kapstokken

heerlijk ontbijt, uitgebreid veel variatie, vriendelijk...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

inchecken duurt te lang sommige kamers zeer mooi, andere klein en ongezellig

heerlijk ontbijt, uitgebreid veel variatie, vriendelijk personeel bij ontbijt

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was er gehorig, toen ik s'middags lag te slapen kwam er zomaar iemand in mijn kamer zonder toestemming om een dienblad op te halen. Het was een beetje koud in de kamer en ik kon het niet warmer krijgen. Bij vertrek werd mij een taxi door de baliemedewerkster aangeboden naar het centraal station voor maar liefst 74 Euro, terwijl er in die buurt heel veel taxis zijn die het voor 10 Euro doen. Op straat hield ik er meteen een aan die me voor 10 Euro er naar toe bracht.

Ik had een geweldig groot king size bed. Mooie kamer, mooie badkamer, aardig personeel. En het is een toplocatie!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Slecht bed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed, zeer hard nauwelijks een oog dicht gedaan terwijl we van een superieur kamer waren geupgrade naar een premium kamer. Overigens vraag ik me af wat de upgrade was. Vond de kamer nou niet super speciaal , slecht uitzicht op binnen plaats. 2 zakjes suiker bij koffie automaat en 3 cupjes koffie. Voor t geld vonden wij t erg tegenvallen

Ontvangst door balie medewerkster

Heel mooie kamer!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het matras, ik werd 's morgens om 6u30 wakker met rugpijn. Dag erna waren er mensen die 's nachts toekwamen en kort daarna andere mensen die vertrokken met veel lawaai. Geluid van de gang weergamlde toch wel redelijk luid in de kamer.

Heel mooie kamer! Proper. Mooi hotel. Dichtbij alles (Centraal Station, Winkels, Bars, Restaurants,...)

Heerlijk!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, fijne service, aangenaam personeel, ontvangst prima, mooie, ruime en vernieuwde kamer. Bar is fantastisch met zeer bekwaam personeel. Ligging top.

top locatie centraal gelegen voor een stadsvakantie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

niet qua hotel maar Amsterdam over het algemeen. Alle dingen die je wilt doen moet je van te voren reserveren.

We waren de speciale gasten van die dag. Dat was heel leuk

Romantisch en luxe door hotel en White Room
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren. Bedrag voor 1 nacht parkeren idioot hoog. Hebben nu van P+R gekozen.

Super kamer, dank voor gratis upgrade. Top kamer, ruim en luxe. Hele vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Ligging super, kamer niet prijs/kwaliteit
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel gehorige kamer op de eerste verdieping, enkel bereikbaar via trap. Zware koffer zelf naar boven en beneden mogen heffen. Kamer komt uit in de foyer en aan een klein straatje waar heel veel lawaai is, heel slechte isolatie van de ramen en ‘s ochtends daardoor heel vroeg wakker. Vuile bebloede zakdoek gevonden op de vensterbank. Een kunst hoe je een badkamer met toilet en douche in zo’n kleine ruimte krijgt terwijl de kamer zelf heel ruim is. De badkamer had een heel onaangename doordringende geur (stank), verluchting is minimaal of nihil.

Heerlijk ontbijt, aangename ontvangst en vriendelijk personeel.

Locatie is super!
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tot 2:30u 's morgens veel lawaai uit de bar van het hotel ! ik kon er niet van slapen, zelfs met de ramen dicht!

Prachtige ontbijtzaal met heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Over het algemeen, prima. Voorheen was het uitstekend.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat het ontbijt niet in de wintertuin mogelijk was. Meer dan jammer en waar het ontbijt werd geresveerd werd; daar was het koud, kaal , leek op een kantine.

De kamer, prachtig uitzicht: uitzicht op de Dam.

Uitstekend verblijf. Eindafrekening was verkeerd.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij de afrekening werd de toeristenbelasting alsnog in rekening gebracht, zelfs meer dan 5%. Heb hier over gereclameerd. Werd in een aparte afrekening gecorrigeerd, maar bij thuiskomst bleek dit toch van mijn rekening te zijn afgeschreven.

prima kwaliteit.

Superlocatie, verder erg 'gewoon'
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vroeg om een aanpassing van de factuur (zakelijk in uw hotel verbleven, maar omdat ik geen zakelijke creditcard had, deze in prive geboekt) en deze aanpassing zou gemaild worden, maar heb ik tot op heden nog niet ontvangen, deze ontvang ik nog wel graag!

Het is puur de locatie. Hotel zelf is weinig bijzonders in vergelijking met de kamerprijs, mijns insziens erg eenvoudig. Wél netjes en schoon, personeel attent en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Top hotel in hartje Amsterdam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel Krasnapolski is prachtig gerenoveerd. Mooie ruime kamer en luxe badkamer. Ontbijt zeer goed verzorgd in de sfeervolle wintertuin. Diner in The White Room was echt topklasse ! Alle personeel was zeer vriendelijk en attent. Kortom we zijn zeer tevreden !

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Heel comfortabel groots historisch hotel op de meest centrale (en toeristische) plek van Amsterdam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is heel groot en de bediening is correct maar niet echt hartelijk. Ik mis échte hospitality,

Wat een heerlijke bedden en een zalige stilte in de kamer!

Fijn hotel, handige locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ziek geworden van de kip in het restaurant van het hotel. Gemeld dat de kip niet gaar genoeg was maar de serveerster vertelde dat het geen “supermarktkip” was en dat deze rood van binnen hoorde te zijn. Heb het niet verder opgegeten. Wel afgerekend en helaas binnen 2 uur erg ziek geworden.

Mooi hotel, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Excellent service, great location!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekende service, early check-in om 12.00 gekregen.... en een upgrade.... Er zit een geweldig restaurant beneden, The White Room, van 3 sterren chef Jacob Jan Boersma.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn gehorig. Je hoort het geluid van degenen die op de gang lopen en het geluid van de kamers naast je zoals het stromen van het water in de badkamer aangrenzend.

Vriendelijkheid en service personeel. Ontbijt was erg goed

super
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij heb boeken van het hotel dachten we dat de parking incl. was, bleek niet zo te zijn. 50 euro voor 1 dag was nogal aan de hoge kant.

super vriendelijk personeel

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mij niets. Maar verwacht niet een schattig klein hotelletje.

De kamer was uitstekend qua grootte en voorzieningen. Goed schoon en rustig gelegen aan binnentuin (premium kamer aan binnentuin)

• Beoordeeld op: 29 september 2017

heerlijk ontbijtbuffet
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wachtrij aan het ontbijt + geen goed management op één van de dagen om mensen naar een vrije tafel te begeleiden schoenpoetsmachine niet gevonden

heerlijk ontbijtbuffet heerlijke bedden en ruime lichte kamer

Het verblijf was goed, maar we hadden er meer van verwacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parking was niet proper, het rook er alles behalve goed. Bij onze aankomst werden we aan de receptie volledig in het Engels verder geholpen, terwijl we toch in Nederland zijn. De kamers zagen er op foto ruimer uit dan ze in werkelijkheid zijn. (toch de kamer die wij hadden) Onze verwachtingen lagen hoger.

Het eten in Grand café was echt lekker. De kamers waren heel proper. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk.

Ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Caesar salade van room service had alleen wat overschotjes kip Stukjes/rafeltjes van paar mm In totaal misschien 25 gr!! Uitzicht op dak van ontbijtruimte 30 cm van mijn raam begon dat dak schuin omhoog te lopen.maw green uitzicht

Ligging. Ontbijt

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het ontbijt zijn de artikelen niet vers genoeg. Het hotel is gerenoveerd en is nu heel kil qua look. Het oogt heel zakelijk en ongezellig. De bereikbaarheid met de auto is een ramp : het verkeersplan in A'dam is recent veranderd, en Google Maps geeft dit nog niet weer.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was geen raam dat je kon openzetten in de kamer en wij houden wel van frisse lucht. Voor een vijfsterrenhotel hadden we een zwembad en fitness verwacht. Tip: wc borstel voorzien en oorstaafjes en demake-up wattenschijfjes.

De ligging was fantastisch, het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was hemels, zowel de wintertuin en diversiteit aan verse, gezonde producten. Een extra pluim voor het personeel van de ontbijtzaal want ze doen alles met de glimlach. De upgrade naar een premium kamer incl. ontbijt. En de verrassingen 's avonds op de kamer.

5-sterren bushotel waardoor service niet waargemaakt kan worden door goedbedoelende medewerkers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden gereserveerd (en hotel daarop uitgezocht) met 2 honden. Site vermeld dat ze welkom zijn, zijn ze ook, maar ze mogen niet alleen op de kamer blijven...bijzonder. Wel hadden ze een dog sitter, dan die maar boeken, maar ook niet beschikbaar. Uiteindelijk honden maar gehele dag meegenomen (ook naar restaurant) en ontbijt gecanceld, want dat konden we dan ook niet samen doen als er 1 persoon bij de honden moet blijven....afijn hier komen we niet meer. 5 sterren plus zou toch meer meedenkend moeten zijn....

De plek

Service is ver te zoeken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op zich is de locatie super , kamers schoon , wel prijzig . Ik heb de receptie gebeld om iets te vragen en moest 8 minuten wachten . Met een ander toestel gebeld en meteen te bekende slogan, heeft u een momentje alsjeblieft en ging weer. Weer gebeld en voor hun iets zegden heb ik meteen verteld dat ik op een ander lijn al 8 minuten stond te wachten en krijg als antwoord , sorry is veel te druk. Toen zei ik , dan moet de telefoon niet opnemen en krijg als antwoord je moet een mailtje sturen. Nou voor mij hoeft dat niet meer .

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

NH Krasnapolsky review
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen opmerkingen, aangenaam verblijf.

De service en het behulpzaam personeel waren pluspunten. De setting van het hotel was rustgevend en klassevol. Ik zal dit hotel zeker nog boeken als uitvalsbasis voor zakelijke verplichtingen. Ook voor een weekendje weg is het Krasnapolsky hotel een aanrader, zowel het personeel als de inrichting van de loungebar zijn top. Het ontbijt was uitgebreid en in orde, de kamers ruim en net. De bose mini soundlink in de kamer was een goed idee. Tot slot een laatste positief punt namelijk de ligging: centraal, dicht bij alles en met uitzicht op het damplein. Indien u geen gebruik wil maken van de parkeerservice aan het hotel zelf kan u eenvoudig weg uw auto in de ondergrondse parking Oosterdok kwijt, deze ligt op ongeveer één kilometer van het hotel.

Super!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer welke wij geboekt hadden Superior kamer is echt TE duur en is een benauwend klein "hokje " De Premium kamer is het geld wel waard

De service en klantvriendelijkheid En de upgrade die wij onverwachts kregen

We gaan niet terug
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kwamen rond de middag aan en de kamer was niet klaar ; geen probleem met een upgrade kunnen we wel ineens op een kamer. Bleek dat de kamer in een bijgebouw was boven een uitgaanssteeg en heel lawaaierig. We moesten naar de lift gaan zoeken, naar de ontbijtzaal gaan zoeken, was niet evident, staat niet aangeduid en het hotel is vrij groot en het verliep allemaal heel chaotisch. Het personeel kon vriendelijker.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Goed ontbijt, personeel zeer professioneel en vriendelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers nogal luidruchtig, veel geluid van kamers erboven. Parkeren is écht te duur en zeer krap.

Goed ontbijt, personeel zeer professioneel en vriendelijk De lokatie is voor bezoek Amsterdam ideaal

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Onvoldoende kwaliteit en service.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden -Terras en Uitzicht

Gewekt door housekeeping. Erg vreemd dat dit kan gebeiten. Zelfs dure premium kamer heeft slechts 3 cupjes voor koffie en 1 badjas. Ontbijt op bed verliep chaotisch. Eordt eerst gebeld door iemand die niet weet wat hij moet vragen. Dienblad nat, boodjes waren ze vergeten. Vers fruitsap was gewoon jus uit een pak😝 Pesoneel begreep ongemakken en gaf aan dat je gewoon steeds maar moet bellen voor aanvullingen. Onbegrijpelijk.

De locatie en ruime kamer

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een kuil in het matras. Daarna rugpijn! Vreselijk moeilijk te bereiken. Heb Uur lang gezocht om er te komen.Heel zonde van onze dag! Ik had er graag op voorhand op geattendeerd willen worden. Klanten informeren of alternatieve route om op de Dam te komen. Hotel is wat gedateerd! mag wel gerestijlt worden.

de receptie was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Heerlijk gehad maar 5 sterren is wat veel zo ook de prijs dus.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Iets luxere kamer had ik verwacht. Het ontbijt is gewoon continental, niks aparts. De stoelen lagen daar vol kruimels. De afruimkarretjes zien er zeer smerig uit en die staan soms naast je! Geen haakjes in de badkamer voor je handdoek zowel aan de wastafel als naast de douche. De slippers zijn standaard heel groot geloof ik. Vieze vloerr in de lift 2 dagen lang. Slechte bediening in de brasserie. Traag.

Lekker centraal, personeel behulpzaam en luxe dat je alles kunt laten regelen.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heerlijk verblijf in een zeer comfortabel hotel. Mooie inrichting en een hoog serviceniveau.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen bad in de kamer was

Ik kreeg een upgrade en had mooi uitzicht op de Dam. De kamer was zeer comfortabel en mooi ingericht. Het ontbijt was heerlijk! Eitjes werden op verzoek gebakken. Service was heel goed.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Hotel waar je ooit moet hebben verbleven.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamer en kleine badkamer. Voor dit geld (285 euro) had ik groter verwacht en aparte douche en bad. Er stond een afzuiginstallatie op het dak dat erg veel lawaai gaf als je het raam open had staan.

Zeer schoon en bed was echt groot en 1 groot matras.

Het was super
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje te groot hotel voor ons gevoel.

Het ontbijt was super. Onze auto werd netjes voor ons aan de rand van de stad geparkeerd en terug opgehaald. Personeel was heel vriendelijk en hulpvaardig.

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij kunnen niets negatiefs vertellen!

Bij aankomst een upgrade naar Premiumkamer gekregen met uitzicht op de Dam!! Zeer grote designkamer. Fantastisch ontworpen badkamer! Alles buitengewoon schoon! Personeel was uitermate vriendelijk. Het ontbijtbuffet was een heerlijke, culinaire ervaring! Het was echt genieten!!

Prachtige ruime kamers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

toch nog wel wat herrie van deuren op gang die je hoort open en dichtslaan in hotelkamer, het bed staat ook naast de deur, evenals housekeeping/of gasten die bedden op andere kamers verschuiven

Het bed!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Goeg, functioneel maar mist persoonlijke noot
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel is goed, locatie top, maar mist persoonlijkheid. Jammer, bij mij als Amsterdams jongetje had "Kras" iets magisch. Dat heb ik niet aangetroffen. Raad het hotel een persoonlijke touch aan en een betere interieur designer.

Ontbijt in wintertuin!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Uitstekend ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douchen in bad is niet fijn en niet veilig. Geen sfeer op de kamer, te neutraal. Verwachtingen waren beduidend hoger. Koffiepoeder op de kamer ipv echte koffie..

Luxe ontbijt

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Amsterdam begint hier!

Geen minpunten!

Fantastische kamer, heerlijk ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Het Krasnapolski is ons vaste hotel als we Amsterdam aandoen.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

De kamer op zich was aangenaam, het personeel zeer...
    • Superior Eenpersoonskamer

Er was veel lawaai op de kamer door de ligging aan de straatkant en de slechte isolatie. Het uitchecken nam veel tijd in beslag door drukte, wachtrij Het hotel bleek moeilijk bereikbaar door afgezette wegen en éénrichtingsverkeer

De kamer op zich was aangenaam, het personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Perfecte locatie! Pracht van een kamer, hebben een leuke minivakantie gehad!

parkeergarage erg duur!

Ontbijt zeer goed en lekker, wintertuin vond ik in begin beetje koel en niet zo sfeervol maar het zalige ontbijt en zeer vriendelijk personeel maakt alles goed.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtzaal personeel blaft elkaar af in bijzijn van hitelgadten. Fliw in ontbijtzaal slecht. Producten liggen niet logisch bij elkaar. Je ei is kiud omdat je aan de andere kant je toast moet bereiden.

Ontbijt qua aanbod prima. Top locatie.

Heerlijk verblijf, wat geheel voldeed aan wat wij er van verwachtte.

Geen tegenvallers meegemaakt.

Vanaf het ontvangst voelde het al goed. Keurige jonge dame, de service van de luggage-room, kamer was ruimer dan verwacht en eindelijk een keer een heerlijk groot en lang genoeg bed.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Geweldige locatie
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verwarming in kamer blies koude lucht, hebben een heater gekregen. Verbleven er 1 nacht en na een half uur na aankomst kwam het kamermeisje al vragen of we nieuwe handdoeken nodig hadden en de volgende morgen klopte ze om 8.15 al weer aan. Verder werd er bij aankomst in de ontbijtzaal om 10.05 direct medegedeeld dat we tot 10.30 konden ontbijten.

Locatie uitstekend en mooie kamer.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Heerlijk ontbijt veel variatie personeel heel gedienstig en...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Harde matrassen donkere gangen Er lag maar een kamerjas en een paar slippers er lag ook geen bedsprei over de bedden of is dit normaal in het hotel? Plastiekzakjes in de vuilbakjes ?

Heerlijk ontbijt veel variatie personeel heel gedienstig en vriendelijk top ! Heel proper alles

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Goed hotel op een topligging en netjes gerenoveerd
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De matras was veel te hard, ik kreeg er rugpijn van en na een klacht zouden ze iets doen maar niemand hielp ons vooruit. De tweede nacht dus weerom afgezien.

Ik miste bij het ontbijt gewone broodjes en er werd onvoldoende bijgevuld naar gelang de drukte.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Uitstekend gelegen hotel, maar slechte prijs/kwaliteitverhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben zeer veel geld betaald voor deze overnachtingen en dan vind ik het niet kunnen dat er pas na de 2e keer klagen de kapotte theekoker vervangen werd. Bovendien hadden wij enkel gloeiend heet water op de kamer, zowel wat lavabo, douche en wc betrof. Het excuus dat er in het weekend geen technieker aanwezig is, vond ik maar flauw. Heel laat ´s avonds stellen ze dan voor om van kamer te wisselen, maar dan waren bedklaar (hadden ze dat gedaan om 19u toen wij het probleem gemeld hadden...). Ze hebben ons dan uiteindelijk 1 fles water gebracht zodat wij onze tanden konden poetsen. Geen goede service van een hotel van zulk kaliber! Nog een minpuntje: slechts 1 badjas in een 2-persoonskamer.

Het ontbijt was fantastisch, wat een keuze! Ook de bar was uitstekend, zeer gerenommeerd om zijn uitstekende cocktails en aangename sfeer. Zeer mooi (verwarmd) terras.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Toplocatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer viel erg tegen. Kamer 3079 zaten wij. Klein, geen uitzicht! Uitzicht waren aftanse woningen. Badkamer erg klein, douchen in bad. Voor dit geld zou een luxere ruimere kamer meer dan normaal zijn. Thuis is de badkamer luxer.

De locatie is gewoon perfect! Een hotel met deze luxe vind je niet dichter bij de dam! Ontbijt was zeer goed.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Slecht bed!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slecht bed!!!! Geen opener voor drinken Sochtends 2 x gestoord omdat personeel de kamer op komt . 9.30u en 10.30u! We hebben de kamer tot 12.00u! Onbijt erg duur!

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Heel aangenaam en relax!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Resto was helemaal niet fijn: entrecote smaakte naar lever. Als dat geadviseerd wordt door een sterrenchef...die zou daar zeker niet mee gelukkig zijn!! Daar gaan we zeker niet terug, ook niet zo gezellig zitten.

Super ontbijt! Werkelijk alles wat je kunt denken, was er te vinden. Vriendelijke bediening ook. Ook superleuke bar met vriendelijke bediening!!

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

meer van verwacht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was niet schoon, aparte bedden besteld, wel gemeld maar de oplossing was twee dekbedden op een bed. Deze werden op het bed gegooid en mochten het bed zelf opnieuw afhalen en opmaken. Geen 5 sterren gevoel.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

superhotel, goed gelegen, lekker ontbijt, ideaal voor een citytrip
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wel druk door de vele businessmensen, tv toestel/afstandsbediening blokkeerde vaak.

heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel,nette kamer in het gerenoveerde gedeelte

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Heerlijk verblijf op een top locatie midden in Amsterdam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hebben ook een 8-gangen menu gegeten bij de White Room. Eten was van goede kwaliteit, richting Michelinster-niveau. Het personeel was ook super vriendelijk, maar de wachttijden tussen de gangen was echt abnormaal. Zelfs tussen het dessert en de koffie zat ruim 20 min. In totaal hebben we van 18.30u tot en met 22.30u gedineerd en dat was echt te lang. Zelfs nadat we hebben aangegeven dat het wel wat sneller door mocht komen, omdat we wilden afronden, bleef het tergend lang duren voordat de volgende gangen door kwamen.

Geweldige kamers, fantastisch ontbijt, uitstekende service! Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

TOPhotel op een TOPlocatie!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer had uitzicht op de binnenplaats/rookkamer. De Dam was leuker geweest maar daar hangt vast een ander prijsplaatje aan vast.

Alles was geweldig! Ook binnen 2 minuten een nieuwe waterkoker na doorgeven dat de onze niet werkte! TOP!

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

prima hotel met super centrale ligging en geen parkeerzorgen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel beschikt niet facultatief over toppers. Dus een hard bed kan niet verholpen worden. 2e keer in een maand dat NH Hotels ons verrast met behoorlijk harde bedden.

Geweldige service en vriendelijke medewerkers als ook het ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Heerlijk ontbijt. Teleurstellend verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen een upgrade naar een premium kamer. Leuk ... zou je denken. De kamer was groot maar het was er erg koud. Ondanks dat we de temperatuur hadden verhoogd, bleef het enorm koud in de kamer. Na een dag stappen in winterse temperaturen verre van ideaal. We hebben hierdoor niet van de kamer kunnen genieten. Deze kamer lag ook boven een bar/restaurant waardoor er tot laat in de nacht erg veel lawaai was. Dit in combinatie met een niet zo fantastisch bed zorgde voor een matige nachtrust. De kwaliteit van de bedden voor een 5* hotel was niet goed. Ik had ook 1 groot bed gevraagd maar kregen er 2. Een kamer in een stadshotel is voor mij even tot rust komen na een vermoeiende dag. Wegens de koude, het lawaai en een niet zo fantastisch bed is me dit niet gelukt.

Ontbijt was super! Aan te raden!

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

locatie is geweldig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bed was opgemaakt met synthetische dekbedden en synthetische kussens.Bed heeft niet de luxe van 5 sterren. Wij hadden 3 kamers naast elkaar en alle 3 hadden we aparte bedden. Liever tweepersoonsbedden gehad met donsdekbed en donskussens ipv harde synthetische.

locatie is geweldig. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

• Premium XL Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Dam

Het personeel is erg druk met zich zelf en de klanten moeten maar wachten, Bij het inchecken waren er wel 3 man bezig met een klant en wij moesten maar wachten,no 99 voor alles bruikbaar maar wordt niet op genomen heb 3x moeten bellen, de lakens die wij voor ons bed besteld hebben zijn nooit gebracht.

Alles was geweldig

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Vriendelijke ontvangst.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verlichting in de badkamer is matig (geen licht bij de douche/bad en verlichting bij de spiegel is slecht voor het opmaken). Ook was het gedeelte waar wij verbleven redelijk gehorig.

Vriendelijke ontvangst. Mooie locatie met alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Vriendelijke tegemoetkomende receptie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verzorgingsproducten in de kamer = te weinig (geen watjes, geen oorstokjes, 1 exemplaar voor 2 personen van alle verzorgingsproducten). Aantal is wel rechtgezet na melding. Restaurant avond : eten was fantasieloos en matig van kwaliteit; rekening klopte niet. Ontbijt tot 11 u : personeel gehaast ; klanten werden aangemaand zich te reppen ... Onduidelijke info over ontbijtformules.

Vriendelijke tegemoetkomende receptie. Oprecht geïnteresseerd in evaluatie klant bij het uitchecken. Deden ook een geste toen bleek dat er enig ongenoegen was. Kwaliteit bedden en douche : zalig. Uitstekende en persoonlijke bediening in de bar. Uitstekende ligging.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Locatie op 'De Dam' is absoluut een dikke plus,...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aanbiedingen voor dit hotel zijn ver uitgekleed (geen ontbijt,etc), proberen aan balie nog een upgrade te verkopen.

Locatie op 'De Dam' is absoluut een dikke plus, mooie grote kamers van alle comfort voorzien.