Beoordelingen over NH Groningen Hotel 4-sterren

#13 van de 21 hotels in Groningen

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Net niet
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor die prijs verwacht ik van een superior kamer een andere kwaliteit. Badkamer viel bijna uit elkaar en de douche was ronduit gevaarlijk.

Zeer goed ontbijt. Prima locatie

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Prima hotel op een praktische locatie aan de rand van de stad.

Geen opmerkingen.

Als ‘guest of the day’ werden we getrakteerd op leuke extra’s, zoals gratis parkeren, een gratis hapje en drankje en drankje bij aankomst en een mooi gelegen kamer op de 9e verdieping.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Prima hotel voor een weekend Groningen.

Koffiemelkpoeder was geklonterd.

Prima ontbijt, met alle gebruikelijke mogelijkheden. De kamer is zo goed omdat hij geen overbodigheden bevat en alles simpel te bedienen is.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

We werden verrast met de mededeling gast van de dag te zijn.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We werden verrast met de mededeling gast van de dag te zijn. Extra luxe kamer en leuke attenties gehad. Super verblijf, personeel heel vriendelijk en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Geweldige locatie voor een hele gezellige stad.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het inchecken was een langdurig proces, terwijl alle gegevens bij dit hotel al bekend waren voor mijn komst. Een borg betalen bij inchecken kwam mij erg onvriendelijk over. Jammer dat het tweepersoonsbed uit twee aparte matrassen bestond, waarmee een enorme sleuf tussen beide matrassen zat.

Het personeel was vriendelijk. De kamer was ruim, toiletruimte ruim en volledig uitgerust. Het was een compleet ontbijt-buffet. Opvallend was het vrolijke personeel. Parkeergelegenheid tegen acceptabel tarief. Goeie matrassen.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Toplocatie maar laat de auto thuis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Parkeerkosten...heb voor nog geen 24 uur €39,40 betaald. En dan hebben we het over Groningen...niet Amsterdam..

Comfortabele kamer en rust 'snachts

Prima hotel maar te weinig aandacht op overlast van groepen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We hadden een groep op de gang die om half 11 zeer luidruchtig de stad in ging en om half 5 thuis kwamen met veel geschreeuw en slaan met deuren. Hierdoor hebben we slecht geslapen.

Heerlijk bed en nette kamer

verstoorde nachtrust
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamerdeuren zijn voorzien van drangers die de deuren met een luide klap dichtgooien. dat is in de hele gang luid en duidelijk te horen. We hebben daardoor zeer slecht geslapen.

goed ontbijt

De douche beviel me niet omdat dit in het bad was en de...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De douche beviel me niet omdat dit in het bad was en de douchestraal niet heel ver kwam, waardoor je dicht bij het schuin aflopende eind gedeelte van het bad stond dus grote kans op val gevaar.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

financiele puinhoop
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het hotel houdt al bijna vier weken een reservering op mijn creditcard vast terwijl ik op 19 augustus de rekening volledig heb voldaan. Bellen heeft geen effect ( drie keer!!!)

• Beoordeeld op: 6 september 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen 100% afgesloten en beveiligde ruimte voor fietsen.

Ontbijt was uitstekend. Locatie was perfect om als uitvalsbasis te dienen voor "sightseeing" in de stad Groningen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Het personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden...het was er stoffig..en nogal chaos bij ontbijt..slechte aanvulling ..beetje slagveld op het buffet

Het personeel..allemaal stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam!

Heerlijk genoten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kussens op het bed waren niet prettig, en de badkamer zag er door de verkleurde voegen en kit randen beetje smoezelig uit

De ligging en het ontbijtbuffet

Leuk om een paar dagen de binnenstad van Groningen te bekijken.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Afzuigsysteem in badkamer staat altijd aan (herrie), terwijl er niet merkbaar iets gebeurt. Beetje muf op de kamer, ondanks dat het raam altijd op een kier stond. Geen airco in de kamer? Zal wel heet geweest zijn tijdens de afgelopen hittegolven...

Lekker ontbijt, goed bed. Loopafstand van het centrum. Genoeg te zien en te genieten in het centrum van Groningen!

Goed verblijf in een keurig hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Weinig op aan te merken. De badkamer was misschien een klein beetje gedateerd.

Vriendelijk personeel en schone nette kamers. Het ontbijt was heerlijk en parkeer faciliteiten waren prima geregeld

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ontbijt was goed, de kamers zijn mijn inziens echter geen 4...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

Ontbijt was goed, de kamers zijn mijn inziens echter geen 4 maar 3 sterren. Parkeren wordt niet vermeld, is mogelijk maar voor €15 achter het gebouw.

Fijn om je een dag nergens druk over te hoeven maken en alleen te genieten van een goede nachtrust.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Een gezellige zithoek om nog even na te genieten van de dag.

Lekkere bedden en goed, uitgebreid ontbijt. Ook in de avond is er gelegenheid om nog wat te drinken.

Heerlijk hotel voor een paar nachten in de stad.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De airco deed het niet, waardoor het erg warm was in de kamer. Geluid van de traumahelicopter van het UMCG

Heerlijk uitgebreid ontbijt, ruime schone kamers. Super vriendelijk presoneel.

Nipt voldoende voor 3 dagen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er was geen parkeerplaats ter beschikking, hier hadden wij juist op geselecteerd. Tevens vonden wij de badkamer niet meer van deze tijd, tegels beschadigd en douchen in bad viel ons erg tegen.

Centrale ligging

De kamer was prima en redelijk tot goed geluiddicht.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Aanwijziging van desk medewerker betreffende parkeergarage M.n. Inrijden vanaf hotel kan beter, misschien een situatie op papier?

De kamer was prima en redelijk tot goed geluiddicht. Ontbijt is uitgebreid en goed.

Hygiëne kan beter, locatie top, vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt prijzig maar super goed. Kamers zeer gehorig vooral de deuren. Kan beter schoongemaakt worden,op nachtkastje was vies en kwam haren op de rand van het bad tegen jakkie! Deurgreep en daarom heen vies. En het matras was voor mij hard wat voor een ander misschien goed is. Tja tegenover het hotel ligt een ziekenhuis, dus een traumahelikopter of ziekenauto met sirene komt wel eens langs. Had in de nacht geen hinder van.

De ligging is perfect. Super lekker ontbijt Vriendelijk personeel

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Het restaurant gedeelte waar je alles in zelfbediening moest doen. Als je in een hotel bent wil je daar niet aan denken.

De ontvangst door de dame achter de balie. Wendy complimenten.

Ruime kamer met bed.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Vieze vlekken op gordijn en een kleintje op laken. Hard bed. Achterstallig onderhoud badkamer (wat schimmel en kapotte tegels).

Ruime kamer met bed. Mooi uitzicht en dichtbij binnenstad. Vriendelijk personeel.

Airco is bad. Rooms look a bit old. Beds are not the best.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Omdat het in mijn huis te warm was ben ik in een hotel gaan slapen. Echter kreeg ik de temperatuur niet onder de 22 graden. Meestal was het 23 en soms 24 graden. De airco stond op vol vermogen en op 18 graden.

Het ontbijt was zeer goed en er was een rijkelijke keuze.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zoals vaker in hotels die in of zeer nabij stadscentra zijn gelegen is de parkeergelegenheid betalend. In dit geval 15€/dag.

Het ontbijt was zeer goed en er was een rijkelijke keuze. Ligging is prima, het stadscentrum op wandelafstand. Hoewel het rechtover het Universitair Medisch Centrum van Groningen is gelegen, ondervonden wij hiervan heel weinig hinder.

10 minuten fietsen van het station.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Oude kamers, vieze douchekop, vreemde ‘oude’ geur in de kamer. Licht gangetje stuk, gordijn los en airco maakt veel herrie (kamer 602).

10 minuten fietsen van het station. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid.

Hotel is ideaal voor een weekendje Groningen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Klein minpunt . Hotel ligt op 50 meter van Ziekenhuis , dus veel ziekenwagens die aan en af rijden met lawaai van sirenes .

Ontbijt heel goed , ligging niet ver van centrum dus gemakkelijk te voet te bereiken

Geweldig!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Goed hotel op loopafstand van het centrum. Mooie ruime kamer. 's Ochtends een lekker ontbijtbuffet met verschillende soorten brood en beleg. Kortom het is goed vertoeven in Groningen.

Fijn hotel op loopafstand van het centrum van Groningen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Parkeergelegenheid was bij aankomst vol. De parkeergarage van het ziekenhuis of iets verderop op het Damsterdiep was wel beschikbaar.

Goede ligging aan de rand van het centrum.

Parkeerplaatsen zijn slechts beperkt beschikbaar.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Parkeerplaatsen zijn slechts beperkt beschikbaar. Ik had specifiek gezocht naar hotel met parkeerfaciliteiten. Bij aankomst rond middernacht was bijzonder onprettig om op dat moment te horen dat er helemaal geen parkeerplaatsen beschikbaar waren.

ligging vlakbij centrum
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Onvoldoende parkeermogelijkheden. Noodgedwongen betaalt langs de straat geparkeerd waar je nota bene maar max. twee uur kunt blijven staan (risico op parkeerboete). TV was kapot en werd ook niet opgelost!!!

ligging vlakbij centrum

Voor ziekenhuisbezoek prima. Lekker dichtbij, gewoon oversteken.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Prijzen variëren nogal en zijn aan de hoge kant.

Kamer is goed maar niks gezelligs maar voor het doel van het (ziekenhuis) bezoek is het prima. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het personeel was enorm vriendelijk.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De douche op de kamer was erg slecht en er hing een hele muffe geur op de badkamer en kamer. Daarnaast vond ik de kamer heel erg stoffig en kreeg ik direct last van mijn huisstofmijt allergie.

Het personeel was enorm vriendelijk.

prima hotel, maar wel behoorlijk aan de prijs
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

airco houdt de kamer niet koel parkeergarage niet te vinden door het ontbreken van geode borden. NB parkeer niet zoals ik in het UMCG: het is krankzinnig duur (40 euro voor 24 uur)

prachtig uitzicht vanuit de kamer op de 9e

We hadden de superior kamer, wat op zich prima was.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden waren wat doorgezakt. De badkamer zag er mooi uit, maar was niet heel praktisch. De kraan was onnodig ingewikkeld, met een natte vloer tot gevolg. Daarbij moest je in het bad stappen om te douchen, wat met de constructie van de douchewand nog wel een opgave was. Zeker voor de 65+er in ons gezelschap.

We hadden de superior kamer, wat op zich prima was. Verschil met een gewone kamer is, voor zover ik nu kan zien, een geüpdatete badkamer. Personeel was vriendelijk. Ontbijt was heerlijk. Wel op beide dagen erg druk/vol.

De bedden waren zeer comfortabel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij hebben uiteindelijk niet in het hotel ontbeten. Om 9.00 zat de hele eetzaal vol met een groep mensen en het was een overdosis aan geluid. (De touringcar stond voor de deur) Dat vonden we jammer.

De bedden waren zeer comfortabel. Alles was heel schoon en het personeel was vriendelijk. De locatie is dik in orde, je loopt zo het centrum in.

Uitstekend hotel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hard dichtslaande deuren. Probeer hier iets aan te doen, technisch of door gasten hiervoor te waarschuwen.

Mooie kamers. Mooi uitzicht als je een kamer hoog in het gebouw hebt. Perfecte centrale locatie.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Gelegen dicht bij het centrum.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We konden een parkeerplaats (ivm familiebezoek en slechter ter been zijnde)bij het hotel niet reserveren. Maar na het gesprek met een receptioniste waarschijnlijk volgende keer wel.

Gelegen dicht bij het centrum. Maar niet in de drukte.

Prijs kwaliteit verhouding is iets aan de dure kant .
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Parkeren €50,- voor 2 dagen vind veel geld voor zo'n korte periode. Keuken van restaurant sluit al om 20.30 uur vrij vroeg vonden wij. Ook meerdere gasten hebben naar een ander restaurant uit moeten wijken om te dineren.

Locatie prima.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Prima ontbijt en ook fijn dat wanneer je aankomt nadat de keuken dicht is 22.30 toch nog prima broodjes, vers fruit etc. kunt eten. Uiterst vriendelijke medewerkers! Gunstige ligging

Het hotel is een aanrader!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Goed gelegen hotel. Enkele minuten lopen naar de binnenstad. De kamer beviel goed ook. Het bed lag lekker en het uitzicht was mooi. Verder was het ontbijt heerlijk.

Met stip het slechtste hotel waar ik geweest ben.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Met stip het slechtste hotel waar ik geweest ben. Dit hotel is een sjoemelhotel, alle hotels in Groningen gaven netjes aan hoeveel kamers met 2 persoonsbedden ze hadeenn en hoeveel kamers 2 maal een 1 persoonsbed. Dit hotel laat je doodleuk een 2 persoonbed bestellen via booking en ergens in kleine lettertjes staat achteraf verstopt dat je ondanks deze boeking nog steeds 2 losse bedden kunt krijgen als er niet genoeg kamers met 2 persoonsbedden zijn. Dit wordt natuurlijk niet aangegeven tijdens de booking. Toen we hiermee geconfronteerd werden op de kamer, want aan de balie "vergeten" ze dit te vertellen. Hebben we gebeld met de receptie en meteen werd de schuld bij ons gelegd en naar hun eigen website verwezen waar dit uitgelegd werd. Ja hoor, als ik op booking bestel ga ik nog eens de website van het hotel ernaast leggen, droom lekker verder. En daarna volgde een tien minuten durende mantra met het staat toch echt in uw boeking, we kunnen hier niets aan doen, we gaan hier ook niets aan doen, we gaan ook geen geste doen, geen verlaging van prijs, iets van extra service bieden, echt helemaal niks nada noppes, ect. Uw geld is binnen, succes verder. Nog nooit zo'n walgelijke afschuiverij meegemaakt en heb al wat hotels versleten in binnen en buitenland. Men zou onze klacht doorgeven aan de manager maar die hebben we natuurlijk nooit meer gezien of gehoord. Zal vast niet de eerste zijn geweest. Ik kreeg trouwens ook bij binnenkomst te horen dat onze kamer vast niet gereed was, want je mag officeel pas om drie uur inchecken. Het was... 14.51?? Gelukkig bleek er toch eentje vrij. Het was 25 graden op de kamer dus s avonds de airco/fanspeed op 18 graden ingesteld. Twee uur later terug van stad nog steeds 25 graden. Ik heb maar zonder deken geslapen die nacht, ging prima. Kwam ook amper lucht uit die airco dus het verbaast me niets dat het 25 graden bleef.

Aangenaam, gastvrij en hier en daar wel mankementen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Airco deed het niet, voor televisie moest iemand komen. Veel lawaai in kamer naast ons, werd gelukkig meteen opgelost door het fijne personeel!

Ontbijt goed En service ook

Goed verblijf maar kwaliteit kan beter
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De kamers zijn standaard maar de TV werkte niet; geen duidelijke handleiding hoe de afstand bediening aan de praat te krijgen. Bedlamp werkte niet; waarschijnlijk kapotte lampen. Receptie 's nachts niet bereikbaar om een en ander na te vragen.

Lekker ontbijt!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Personeel was niet zo vriendelijk en vrolijk, kan te maken hebben met dat ze op Koningsdag moesten werken..niet een heel warm welkom!

Lekker ontbijt! En een mooie kamer!

Zeer Matig
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het uitzicht was een betonnen muur Hadden geen dubbel bed besteld maar 1 grote. Duidelijk aangegeven 12e verdieping (3e is het geworden) De douche was oud, gebruikt en vies.

Dat het last minute geregeld kon worden

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima verblijf gehad
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bij incheck aan de balie werd niet duidelijk gemaakt dat het registreren van de creditcard bij incheck feitelijk betekent dat NH een reservering op je creditcard maakt van de te verwachten kosten. Die reservering wordt dan later omgezet in het bedrag dat je betaalt bij check out. Vreemd systeem en vervelend dat er niet duidelijk over wordt gedaan. En waarom die reservering? NH moet meer vertrouwen hebben in zijn gasten. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten denk ik dan.

Alles was zoals je mag vewachten van een hotel dat al met al 180 euro per nacht kost, want ontbijt is behoorlijk prijzig pp en parkeren auto kost ook nog 15 euro p/n.

Het ontbijt was heerlijk en de hotelkamer prima!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was ontzettend druk tijdens het ontbijt, waardoor er bijna geen plek was, maar het personeel pakte dit goed op.

Het ontbijt was heerlijk en de hotelkamer prima!

Goed bereikbaar hotel met uitstekende faciliteiten op loopafstand van het centrum van Groningen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Klein detail - niet eens een tegenvaller, maar misschien een aandachtspuntje voor het hotel: bij het ontbijt keken we vanuit de ontbijtzaal uit op een stoep waar onder andere een lege pizzadoos, wat drankblikjes, een lege chipszak, diverse sigarettenpeuken en de nodige uitgespuugde stukjes kauwgom lagen. Je kunt zeggen 'Tja, Groningen is nu eenmaal een stad', maar één van de medewerkers voor de komst van de ontbijtgasten even de ergste rommel laten verwijderen, kan ook. Het zegt overigens verder helemaal niets over de hygiëne binnen; die was prima.

Eenvoudig te bereiken hotel met genoeg parkeergelegenheid in de omgeving. Zoals beloofd op korte loopafstand van het centrum, dus een prima uitvalsbasis. Vriendelijke ontvangst door het personeel. Ruime, goed onderhouden kamer met goede voorzieningen en een heel schone badkamer. Onder andere door het feit dat je met je sleutel alleen naar je eigen verdieping en de etage met de fitnessruimte kunt, was het rustig in de gangen. Vanuit onze kamer op de vierde etage hadden we een mooi uitzicht over de skyline van Groningen. Uitgebreid ontbijtbuffet met prima koffie en met hartige en zoete producten voor elk wat wils. Leuk detail: er is speciaal servies voor kleine kinderen. Top!

Superlekker ontbijt!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Superlekker ontbijt!! Compliment voor de medewerkster die speciaal een ei ging voor ons ging bakken. Niets was haar teveel. Zij was supervriendelijk!!

De locatie en het ontbijt waren heel goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht

De badkamer was wat verouderd.

De locatie en het ontbijt waren heel goed! Dichtbij het centrum en veel keuze bij het ontbijt. De kamer was ruim genoeg voor twee personen.

Heel prettig en ontspannen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was zeer stoffig achter het gordijntje achter het bed.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en zeer goed en veelzijdig. Het personeel was uiterst vriendelijk!

Zeer matige ervaring. Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

-Zeer veel geluidsoverlast, oa door studenten(vereniging) - slechte wifi - niet nh waardig, kamer was gedateerd - koelkast was verzegeld waardoor je deze ook niet voor persoonlijk gebruik kon gebruiken - stank overlast door een allesbrander in de buurt die de hele nacht brandde. Zelfs de auto zat onder het roet. - ontbijt was buitenproportioneel duur

Goede locatie. Dichtbij het centrum

Heerlijk en ontspannend.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Enige minpuntje was het parkeren kn de nabijgelegen parkeergarage dit was nogal aannde prijs.

Heerlijk ontbijt erg variërend. Kamer mooi ruim en netjes. Heerlijke bedden en een erg mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

zeer teleurstellend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

personeel, afhandeling van problemen en ook de afhandeling (helemaal geen enkele) van een brandalarm om ca 1 uur snachts, pas na 20 minuten buiten brandweer en pas na meer dan een uur buiten weer naar binnen. volgende ochtend bij uitchecken vroeg de receptioniste of alles naar wens was geweest. Staf mist training op alle gebieden en weet niet om te gaan met klachten EN met calamiteiten.

weinig

Slecht hoe ze met groot brandalarm om ging.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Als je om 1 uur s nachts wegens brandalarm uit bed moet en met 200 gasten op straat wordt gezet en op het moment en vooral daarna niet wordt geïnformeerd. De vluchtroute via trappenhuis: op 0 deur geopend die opslag bleek. Dus via -1 naar buiten. Later bleek dat 0 route via keuken naar garderobe was. Brandweer kwam na half uur pas inspecteren en men wist nog steeds niet of wel/geen brand was. Als er echt brand was zouden er echt doden zijn gevallen. Niet meer kunnen slapen van adrenaline. De dag erna deed men of hun neus bloedde. Geen vraag alles naar wens?? Waardeloos gecommuniceerd en nog slechter afgewikkeld. Ik kom hier zo nooit weer.

Prima kamer. Netjes en schoon.

Ondanks de verstoorde nacht en oké hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Helaas ging snachts het brandarlam af we hebben 45 min in de kou staan wachten. personeel comuniseerde slecht met hotel gasten. Ook hadden we room service besteld voor het ontbijt maar hier moesten we zelf achteraan bellen. Wat ook tegen viel is het water gebruik. Als iemand stond te doucen kon je geen water uit een andere kraan pakker water werd dan bloed heet.

Ontbijt was erg lekker lekker vers! Kamer was netjes maar niet bijzonder

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Slecht
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zogezegd parking echter zijn maar 10 plaatsen die niet te reserveren zijn en meteen volzet. Onvriendelijk personeel, “het is niet standaard dat je kan parkeren bij een hotel, je moet je auto op de stoep zetten tijdens inchecken” Oude kamer, bepleistering van van de muur. Deur slot stuk.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Goede locatie en voortreffelijk ontbijt, maar slechte parkeerfaciliteiten en treurige overloop.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Slechte parkeerfaciliteiten. De UMCG garage is erg duur en het alternatief (Boterdiep garage) is relatief ver weg, zeker bij slecht weer. De overloop van de 5e verdieping is erg ongezellig (treurig) met een groezelig ogend tapijt op de vloer (andere verdiepingen ook?).

Het ontbijt was uitstekend (hoewel tijdens de ochtendspits diverse zaken te traag werden aangevuld) en de locatie is goed.

Zeer gevarieerd ontbijt!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zeer gevarieerd ontbijt! Vriendelijk personeel, schone kamer met geweldig uitzicht over Groningen! Parkeren op eigen parkeerplaats tegen gunstig tarief :-)

Goed, maar te duur qua faciliteiten enz
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt goed, echter te duur voor wat je kreeg Te weinig hotelinformatie, bleek dat er alleen maardagmenu was Parkeren te duur en slechte informatie over hoe slagboom werkt

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Groningen centrum is een heerlijke stad om te bezoeken
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bedden waren wat ons betreft te hard. In de badkamer constateerde wij schimmel op het plafond, in het douchegedeelte, dit maar even gemeld. Op booking staat dat er in dit hotel een badjas en slippers klaar liggen, dit is niet zo, er zijn geen badjas en slippers.

Grote kamer, rustig, en hotel ligt loopafstand centrum 6 minuutjes lopen, en je staat naast de martinitoren. Lift gaat met je kamerkaart, geeft wel een veilig gevoel.

Zeer fijne accommodatie in Groningen. Aan de rand van het historisch centrum.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Toen wij aankwamen waren helaas alle parkeerplaatsen van het hotel bezet. Jammer. De auto moest toen op straat geparkeerd worden. Voor de rest geen minpunten.

Vriendelijk baliepersoneel. En we kregen zomaar een kamerupgrade. Leuke verrassing. Fantastisch ontbijt.

Parkeergarage tegenover hotel heeft geen overeenkomst meer...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Parkeergarage tegenover hotel heeft geen overeenkomst meer met hotel Dit werd niet gemeld bij incheck balie Hotel blijkt eigen parkeerdek te hebben. Ook niet gemeld door balie medewerker. Parkeergarage om de hoek is goedkoper dan die tegenover hotel. Ook niet gemeld door balie medewerker. Resultaat: €40 parkeerkosten voor 1 nacht!

Jammer, wij komen hier niet meer terug
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

verwachting versus realiteit. Bed was minder, badkamer begint tekenen van slijtage te vertonen

ontbijt was goed, de rest viel tegen. Bij aankomst bleek optie van kingsize bed niet te kunnen omdat er maar een heel beperkt aantal beschikbaar zijn, dit merk je pas bij aankomst

Fijn hotel maar wij vonden alleen de bedden te hard.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De bedden vonden wij te hard, we hebben niet lekker geslapen. De dekbedden waren niet lang genoeg.

Ontbijt was goed. De kamer zag er goed uit. Alles was aanwezig.

Goed, gunstig gelegen doorsnee hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De badkamers zijn wat verouderd.

NH ligt op een steenworp van de stad. Sinds kort is er een eigen parkeerdek, de kamers zijn goed en het ontbijt(tegen meerprijs) is prima. Het hotel blinkt nergens uit maar is doorsnee op alle fronten goed.

Hotel is ok, maar personeel had wat professioneler kunnen zijn.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Toilet in kamer was niet schoon. Schoonmaakploeg had spons in kamer achtergelaten. Opvolging na klacht was teleurstellend. Ik werd Niet vooraf (bij inchecken) geinformeerd over waar het hotel parkeerfaciliteiten heeft. Vroeger was dat het umcg, maar achteraf, bij uitchecken werd mij gezegd dat het hotel daar geen faciliteiten meer heeft. Daardoor hoge parkeerkosten gehad. Zij hadden bijv bij het inchecken mij kunnen vragen hoe ik ben gereisd en een parkeermogelijkheid kunnen aangeven.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Prima alleen een nasmaak door het gedoe nu
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er is teveel geld op mijn cc geboekt waar ik nu moeite voor moet doen om terug te krijgen en de uitcheck ging moeizaam en de medewerkster was voor mij onvoldoende hulpvaardig en vriendelijk. Ook vind ik het niet zo goed dat je moet betalen om te parkeren.

Ontbijt was lekker en de locatie van het. hotel was goed.

Prima plek, vlakbij restaurants
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

het stukwerk aan de buitenkant van de badkamer ziet er niet zo netjes meer uit, verder hou ik er niet van om in een bad te douchen. Refit van de badkamer zou wenselijk zijn.

Prima bar & restaurant op begane grond, verder is de Poelestraat met veel restaurants 7 kroegen zeer dichtbij

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Hotel centraal gelegen in Groningen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt, zou ik gewoon bij het tarief doen. Het ontbijt was € 17,50 per persoon, persoonlijk vond ik het duur betaald. Parkeerplaats € 15,00 per dag, is niet erg gastvrij naar de gasten toe die van ver met de auto komen. Dus er komt zo wie zo altijd per nacht nog € 32,50 bovenop de geboekte overnachting. De badkamer was erg beschimmeld, zag er niet erg fris uit op plafond en muren. Hierbij heb ik het met name over kamer 302.

De ligging, met 5 minuten lopen zat je direct in het centrum van Groningen.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Gratis WiFi, prima maar verbinding af en toe niet erg goed en tergend langzaam.

Uitstekend ontbijt, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, top locatie. Fietshuur mogelijk (wel even banden oppompen), parkeergelegenheid voor €15 p/d.

Erg fijn.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Als je doucht wordt al snel de hele badkamervloer nat. Meer gesloten bad/douche.

De kamer was heerlijk ruim, met een heerlijk ruim bed. De fiesten waren erg fijn. Top locatie.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Net hotel, centraal in Groningen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Voor de zakelijke reiziger is het niet de beste locatie, omdat de WiFi erg moeizaam te verbinden is en regelmatig ook weg valt. Werken met online content is daardoor lastig.

De kamer was netjes en alles wat er nodig was, was ook aanwezig.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Lang met plezier hier gelogeerd, maar nu enigszins teleurgesteld.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We logeren hier een paar keer per jaar. Deze keer anders dan voorheen. We troffen in de badkamer lange donkere haren op het tegelwerk. De wastafelafvoer functioneerde niet naar behoren. En we werden uit onze slaap gehouden door een irritant geluid afkomstig uit de utiliteitenkolom naast onze kamer. De nachtportier leek het euvel (droger 4 verdiepingen lager) te hebben verholpen. Helaas daarna opnieuw wakker. Dit alles bij de receptie bij uitchecken gemeld. Stagiaire bedankte vriendelijk voor de melding. Verder geen passende actie genomen. Jammer!

Prima locatie naast het UMCG. Uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Vriendelijk personeel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Groningen Hotel