Beoordelingen over NH Bussum Jan Tabak 4-sterren

Amersfoortsestraatweg 27, 1401 CV Bussum, Nederland

#1 van de 2 hotels in Bussum

goed gelegen om te fietsen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

onthaal bij aankomst: weinig deskundig (bij uitchecken ander meisje: zeker ok!) rokers op terrasjes aan de kamer

heerlijk ontbijt, grote kamer, mooie fietsroute (gekregen aan de receptie), goede keuken restaurant (wel kleine gerechtjes)

mijn verblijf was helemaal goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het balkon was wel echt smerig, je kon er op tekenen met je vingers zo vies was het.

de eerste dag dat we er aan kwamen en we liepen de kamer binnen stonden we versteld. zelf was het een heel deftig restaurant en wij waren zelf 18, we werden goed ontvangen. het ontbijt was heerlijk en je kan goed uit eten in de buurt. lekker winkelen kan ook, wij waren naar Hilversum gereden waar je goed je geld kan besteden.

Zeer tegenvallend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Totaal sfeerloos hotel, lobby, bar en restaurant. Alles wat Jan Tabak 'maakte' is tot een steriele box omgebouwd. Bar personeel nogal luidruchtig onder elkaar (tè Amsterdams qua instelling); wel behulpzaam, maar ..... De de bar is niet een plek om eens gezellig wat te drinken. Eten in de bistro beperkt in keuze, maar zeker kwalitatief geen aanrader. Matrassen behoeven een zgn dekmatras voor comfort.

kamer ruim en schoon, maar zoals rest hotel sfeerloos. Ruime parking. Goede ontvangst aan de receptie ook bij uitchecken

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was een evenement daardoor viel het vinden van een parkeerplaats een beetje tegen. Gevalletje overmacht.

Prima centrale locatie voor fiets of te voet naar centrum cq Naarden vesting. Ontbijt tot twaalf uur op zondag is een gouden greep. Goed ontbijt dat tijdig wordt bijgevuld. Dat wordt terugkomen voor een paar daagjes langer. Onverwacht een upgrade gekregen naar superior comfort room. Top!

Ons weekend bij Jan Tabak was zeer aangenaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Niet veel. Gangen naar de kamers mogen van mij iets schoner. Veel vlekken op tapijt, oogt niet fris

Goed, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers. Mooi hotel.

prima hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

via Booking.com een kamer met balkon geregeld. geen gekregen. Blijkt normaal te zijn: reactie hoteldesk: kan gebeuren :-(

prima hotel. lekker rustig; genoeg parkeergelegenheid. goed internet.

Gelukkig maar kort
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ingewikkeld om met de auto bij het hotel te komen En de kamer was gedateerd Badkamer ook: de doucheknoppen enz waren niet goed schoon (gedateerd)

Kamer en ontbijt was

Fijne plek, goed restauran prettig aangekleed uitnodigend en Amsterdam dichtbij.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche in het bad dat vindt ik vervelend met een douchegordijn.

Het restaurant. dat was prima en kwalitatief goed. En de ruimten om te werken in de lounge etc.

Kort verblijf gehad , volgende keer ergens anders ivm de slechte prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer stonk naar riool en er was een tegel kapot/ weg van het bad. Bad zelf was klein en niet geschikt om lekker in de liggen. Ook met douchen in het bad kon je niet eens goed staan.

Goed ontbijt maar niet zo uitgebreid als je zou verwachten aan de hand van andere reviews en de reclame.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Is heel goed vertoeven en voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toilet niet fris en badkamer wat gedateerd.

Vriendelijke ontvangst. Goed verzorgd en uitgebreid ontbijt buffet Goed verzorgde mooie grote kamer met goede bedden.

Prima hotel met gemoedelijke prettige sfeer !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Inchecken duurde onnodig lang. Bar ging al dicht toe we aankwamen om 23.30 uur. De kamer die wij hadden was verouderd, vooral badkamer..

Prettige sfeer, mooie hal en prettige bar en ontbijtgelegenheid. Makkelijk te vinden en prima gelegen. Prettig personeel!

eens maar nooit meer!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

inchecken duurde erg lang. Voor hond werd uitzondering gemaakt omdat op booking nog niet was aangepast dat honden niet meer welkom zijn. weinig personeel beschikbaar. keuken leverde bij hapjesplank zilveruitjes ipv olijven, zonder excuses of opmerking. Pas nadat we een opmerking maakten werd verteld dat de olijven op waren. Bij het hoofdgerecht kregen we salade met olijven (!). Vlees was koud. Lang moeten wachten op hoofdgerecht. Restaurant was op zaterdag praktisch leeg, op een paar zeer luidruchtige (dronken) gasten na, waar door de bediening niets op uit werd gedaan.

prima schone kamer. wel wat gehorig door drukke weg langs hotel, hoewel we zelf aan de zijkant zaten.

Fijne bedden, schone kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Stofpluizen op de vloer. Maar dat kan omdat er laminaat op de vloer ligt. Lastig om dat stofvrij te houden.

Modern en schoon. Lichte kleuren in het interieur.

Goed te doen voor wat betrefd prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Om te douchen was het nogal lastig om in en uit het bad te stappen. Was nogal glad. Ontbijt mag iets uitgebreider.

Het ontbijt was redelijk. Kamers waren ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Rokers direct bij de ingang. Hierdoor liep je door de rook naar binnen en buiten. Niet echt plezierig. Personeel pakte deze kritiek wel goed op.

Lokatie en kamer

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Topverblijf! Zeker voor herhaling vatbaar. Een mooi en heerlijk hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Top ontvangst! De klantvriendelijkheid van de receptioniste spatte ervan af! En ook oog voor details; i.v.m. mijn verjaardag een leuke attentie en een felicitatiekaart op de kamer aangetroffen. Geweldig!!

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Prima business hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een grotere kamer gevraagd, wat telefonisch door hotel bevestigd was. Helaas was dat bij aankomst niet aan de receptie doorgegeven en was er ook geen grotere kamer beschikbaar.

Prima hotel voor familiebezoek met Kerst

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Redelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Catering service is matig. Personeel wacht erg lang met bestelling opnemen. Verkeerde bestellingen doorgegeven aan keuken waardoor het nog langer duurde. Gelukkig is kwaliteit van het eten wel prima. Kamers zijn gedateerd.

Receptie personeel prima. Eten erg lekker.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Prima verblijf al kan de kamer op details verbeterd worden. En weinig perkeerplaatsen en ook lastig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was een upgrade. Maar de grote spiegel stond gewoon los tegen de muur, het bedlampje hing min of meer los (kon niet gericht worden) en de wc rol houder zat te ver naar achter.

Ik heb heerlijk gegeten, zowel diner als het ontbijt. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer kwam niet overeen met de plaatjes. Gerookt in de kamer rook gaten in het gordijn schimmel in de badkamer lampen die het niet deden. Parkeergarage zat vol parkeren op het buitenterrein veel te krap 5x steken. 115 euro voor een slecht onderhouden stinkende kamer is echt veel te veel. Men is bezig met een renovatie alleen de 3everdieping is nog niet verbouwd wist de dame te vertellen. Waarom wij daar een kamer hadden en ons dit niet vooraf is gemeld is ons een raadsel. Bekende van ons sliepen in een gerenoveerde kamer en waren tevreden. Bijzondere was dat zijn 5 euro minder hebben betaald

Ontvangst is mooi en gerenoveerd, eerste indruk is goed

Matig, eerst maar eens het één en ander renoveren dan zou ik nog overwegen terug te komen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De foto’s van de kamers zijn een beetje misleidend. Het restaurant viel qua prijs/kwaliteit flink tegen, jammer. De hotelkamers kunnen wel een update gebruiken, in de badkamer was een gedeelte van het plafond afgebrokkeld, schimmel op de badrand, corrosie op de leidingen,kranen en vloertegels, geen wc-borstel, vies douchegordijn al met al vergane glorie. De extra €20,- voor de hond was ook belachelijk hond slaapt in de bench. Vier sterren zou het moeten zijn maar zie het er niet van af.

De receptioniste was heel vriendelijk, lobby/bar is gerenoveerd ziet er goed uit, bed was goed en geen parkeerkosten.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

de vriendelijkheid van het personeel en de kamer was ook...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Diner. Dat was niet echt heel bijzonder en lekker. Voor een hotel van deze klasse verwachte ik iets meer. De wijnkaart daarentegen was wel goed.

de vriendelijkheid van het personeel en de kamer was ook uitstekend.

Ondanks de lieve mensen, nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De afstand bediening van de tv werkte niet. De koelkast van de minibar was niet aangesloten, daar kwam ik pas achter toen ik om 23:00 terug kwam. Voor we naar een voorstelling gingen wilden we koffie drinken. Het duurde eindeloos eer er een mislukt bakje koffie kwam. Het duurde nog langer voordat dit wel kwam en dat ik maar de helft hoefde te betalen maakte dit niet goed. De verlichting bestond uit 10 watt gloeilampjes. Lekker zuinig, maar erg donker. 3 watt led lampjes, hadden genoeg licht gegeven. Een onverwarmde badkamer maakte het ongenoegen compleet.

Het ontbijt was goed, het bed was zeer goed. De ontvangst bij de receptie was goed en ze waren behulpzaam bij het gebruik van de wifi.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Goed gelegen, mooi gerenoveerd hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Prachtig gerenoveerd. Ontbijt geeft je een thuisgevoel, presentatie van alles in een soort keuken. De bar heeft ook een moderne strakke lijn. Mooie zithoek bij een gashaard.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche in kleine gladde badkuip ( met gordijn) niet meer erg van deze tijd. Route slecht aangegeven, moeilijk te vinden

Ontbijt was prima, goed verzorgd. Goed bed

De centrale hal is mooi opgeknapt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn matig, ook de gerenoveerde. Jammer dat de kwaliteit van beneden, boven niet wordt doorgezet. Verkeerde zuinigheid.

De centrale hal is mooi opgeknapt.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Net hotel, goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel staat op de grens tussen Bussum en naarden. Officieel postadres is Bussum, maar sommige navigatiesystemen geven Naarden aan. Dat zou duidelijker op de informatie kunnen staan. De toegang tot het hotel is voor personen die de omgeving niet kennen moeilijk te vinden door ingewikkeld wegennet aldaar.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

voor een zakenreis niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was een zakelijke reis en ik wilde dat de factuur betaald zou worden door mn werkgever. Dit was absoluut niet bespreekbaar omdat er geen overeenkomst was met NH. Ik vind dit helemaal niet klantvriendelijk.

Goed verblijf, maar uiteindelijk te duur ...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs van het ontbijt : 17€/pers is echt te duur (prijs was ook niet of alleszins niet duidelijk aangegeven en dit was dan ook wel een verrassing) / kamer was vrij koud bij aankomst en er waren geen extra dekens in de kamer

Eten in restaurant was zeer goed voor een goede prijs

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Personeel / restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douchen moeten in bad is niet meer van deze tijd. Geen kamers met aparte douche aanwezig. Ontbijt duur als je je maar beperkt wilt ontbijten.

Personeel / restaurant

• Beoordeeld op: 11 november 2017

We hebben een prima verblijf gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de site waren prachtige moderne kamers met evenzo mooie badkamers. Onze kamer was echter niet gerenoveerd en de badkamer was 'versleten'. Schimmel, te klein bad, beschadigde wastafel, kortom jammer.

De ontvangst, de begane grond, het ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Heerlijk,goede prijs/kwaliteit. Genoten!

Badkamer toiletgeur ruik je

Service, restaurant, bar en hotel net opnieuw gestyled, opgeknapt, modern, sfeervol! Aardig personeel, sjiek, ruim opgezet, heerlijk gezellig drankje hapje. Fantastich ontbijt!! Heerlijke bedden, ruime kamers

Het ontbijt was erg lekker
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij vonden het werken van de kamer lichten erg vervelend want wij konden ze niet aan doen zoals wij wouden - ze bleken alemaal tegelijk aangesloten te zijn Onse deur ging moelijk dicht - wij moesten er aan trekken/duwen om het goed dicht te krijgen (aan gegeven) De douche lekde erg op de vloer. (aangegeven)

Het ontbijt was erg lekker Het atmosphere was gezellig en vriendelijk

Efficiënte overnachtingsmogelijkheid dicht bij de snelweg

Eigenlijk niets.

Vriendelijke receptiemedewerksters zowel bij inchecken als uitchecken gaven voldoende informatie. De kamer is modern, relatief ruim en praktisch ingericht. Groot bureau-oppervlak en draaistoelen. Bedden met stevige matrassen. Badkamer adequaat. Alles goed schoon. Het ontbijt is weliswaar aan de prijs maar prima, met een enorme keus en kwalitatief goede artikelen.

Ruime, nette en comfortabele kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Parkings dichtbij de ingang waren gereserveerd voor "trainers'" en fidelity Card leden. Spijtig !

Ruime, nette en comfortabele kamers. Uitgebreid en zeer vers ontbijt.

Zakelijk hotel op makkelijk te bereiken locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Geen kingsize bed beschikbaar hoewel we dit bewust hadden geboekt, douchen in bad onveilig, toiletreservoir loopt te langzaam vol, geprogrammeerde sleutelpas functioneert slecht, traploper in centrale hal niet schoon

De ligging tov onze bestemming, parkeren, bar

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima hotel voor zakelijke overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers en gangen op de tweede verdieping zijn nog niet gerenoveerd. Wanneer je een kamer boekt staat dat gespecificeerd, als New Style, maar had ik over het hoofd gezien. De kamers zijn op zich OK en van alle gemakken voorzien, echter je kan zien dat ze aan renovatie toe zijn.

Goed bereikbaar vanaf de snelweg A1, hotel ligt in een luxe woonwijk en stille omgeving. Mooi gerenoveerde lobby en bar/restaurant.

Goede parkeergelegenheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Verouderde kamers en accomodatie. Ontbijtruimte en bar zijn recent vernieuwd, rest van hotel heeft ook dringend een opfrissing nodig. Lakens waren niet proper en in de badkamer lagen haren van de vorige persoon (toilet, douche, bed,...)

Goede parkeergelegenheid. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Kamers was simpel, zouden wat aankleding kunnen gebruiken (schilderij, iets meer kleur)

Ontbijt prima, heel aardig personeel. Gezellig bar. Grote parkeerplaats bij hotel.

Allés prima op restaurant n'a.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat mij echt tegenviel was de kwaliteit van het avondeten, ik was er trouwens ziek van. Ook behoefte aan keuze. Dus restaurant een boosdoener. Ik kom regelmatig bij jullie maar weet niet wat er gaande is met het restaurant. Zeker iets down.

Net, clean en zakelijk aangenaam.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Wij hadden een mooie, ruime, frisse kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Wij hadden een mooie, ruime, frisse kamer. Het personeel was bescheiden en heel vriendelijk, dat was heel prettig. De omgeving was mooi en de faciliteiten om je fiets te stallen waren uitstekend. Een warme ervaring.

boekingservaring NH Jan Tabak te Bussum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

dat van de directie uit ik ben bedonderd, nl. mijn credit-card zou bij inchecken niet worden belast en dat is wel gebeurd en nog eens voor een groter bedrag waarvoor ik heb geboekt. Dit is oplichting!

Erg goed zoals gewend van dit hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sommige gerechten in het restaurant zijn niet aam te raden zoals de seafood spaghetti.

Een prachtige upgrade gehad naar een suite van de manager, echt super! Nette en schone kamer (zoals altijd hier). Heerlijk en uitgebreid ontbijt!

Vergane glorie, niet voor herhaling vatbaar. Vesting hotel inde vesting is veel hipper en leuker.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is een beetje vergane glorie.

De keuken is niet ingericht op avondborrels etc. Er was niet veel meer en wat er was vonden we niet lekker. Met name het gehakt prutje bij de chips...

uitstekend, kan niet beter.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is een prima hotel alles ruim opgezet, onvoorstelbaar goed ontbijt nee is niet te 'koop'. Heerlijke binnentuin. Al met al een prima plek om te overnachten.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prijs/kwaliteit klopt niet, veel te duur voor wat je krijgt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schimmel aan de badrand, kranen verouderd en aangeslaan, badoverloop niet aangesloten, dus badkamervloer helemaal nat na het nemen van een bad, 's morgens vroeg lawaai van de tuinman

Lekker ontbijt, ruime kamer

Waardeloos.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer met schimmel douchekophouder zit los. Key-card werkte niet. Balkondeur ging niet open. Is verholpen. Toen wilde hij niet meer op slot Getelefoneerd van Bussum naar Hilversum. Kosten € 3,00. Hebben onze klachten via een mail kenbaar gemaakt.

Ontbijt kost € 19,90 voor wat wij nuttigen 2 crackers en een beker melk. Hebben dus geen ontbijt genomen.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De parkeergarage was een beetje creepy. Het omtbijt begon pas om 7.00 uur en dat was op een doordeweekse dag iets te laat. Het menu van het restaurant was erg summier.

De kamer was groot en schoon. Het hotel (lobby en gangen) leek in eerste instantie oud maar als je dan in de kamer komt is deze splinternieuw. Het eten in het restaurant was erg goed.

Het ontbijt was fantastisch.

Ik heb geen opmerkingen.

Het ontbijt was fantastisch. Eitjes, spek, toast, kaas, charcuterie, confituur, choco, verschillende broodjes, zalm, ... Verschillende sappen, warme dranken. Eetruimte was gezellig, ook buiten tafels gedekt. Mogelijkheid om fietsen te huren in een prachtige streek.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

een fantastisch hotel, prijs was prima
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De toilet op onze kamer was erg laag, het leek wel voor kinderen, dit was niet prettig.

De kamers waren goed, het personeel allervriendelijkst, het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Heerlijk buiten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De airco mocht iets beter werken

Heerlijk buiten

Het buiten terras
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte service als het gaat om veranderen kamer gevraagd om een tweepersoons bed kregen 2x 1 persoons bed

Het buiten terras

Fijne kamer (stil, prima bed en douche), goed en uitgebreid...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fijne kamer (stil, prima bed en douche), goed en uitgebreid ontbijt, fijne bar en prima terras.

Vriendelijk, netjes en efficiënt

Vriendelijk, netjes en efficiënt

Prima hotel helaas lekkage op badkamer

Lekkage op de badkamer

Bar en ontbijt

Redelijk, maar zou niet opnieuw boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was erg gedateerd. Voegen ontbraken en tegels staken uit.

Het ontbijt was erg uitgebreid. Aankleding hal en restaurant erg modern.

Scan van ID kaart leverde op dat mijn BSN nummer verscheen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Scan van ID kaart leverde op dat mijn BSN nummer verscheen op alle papieren. Qua informatiebeveiligingsbeleid is dit hotel dus onder de maat.

Dat ik een upgrade kreeg

Dat ik een upgrade kreeg

Goed ontbijt en en voor s’avonds een leuke kaart

Niet rolstoelvriendelijk!

Goed ontbijt en en voor s’avonds een leuke kaart

positief en zal zeer zeker opnieuw verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Menu kaart kan wat gevarieerder

Aangenaam rustig hotel met goede service.

familie bezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de kamer was prima Mooi gerenuveert ook de badkamer. Ontbijt niet genomen.

Kamer had kille aankleding.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer had kille aankleding. Parkeergarage was verouderd en donker (automatisch licht werkte niet goed).

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

prettig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Drie kleine mankementen in de kamer.

Sfeer in het hotel.

heel erg fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het toilet liep niet goed

De keuken was voortreffelijk!!!

Mooi, schoon hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooi, schoon hotel. Personeel is zeer correct en vriendelijk!

Mooi hotel, goed ingericht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Had twee persoons bed gevraagd en balkon. Kregen twee losse bedden en geen balkon

Mooi hotel, goed ingericht

Ontbijt/service

Ontbijt/service

hotel heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

fijn hotel, zeer vriendelijk personeel en lekker gegeten op het terras van de brasserie.

Uitstekend voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douchekop die was lam

Het vriendelijk personeel en een mooie schone kamer

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Zeer representatief.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vond de uitstraling van buiten niet helemaal top.

Zeer representatief. Frisse uitstraling hotel en kamers

Hotel kan wel een vernieuwing gebruiken

Hotel kan wel een vernieuwing gebruiken

fijne rustige kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

de bedden zijn erg hard, hierdoor slecht geslapen.

fijne rustige kamer

Prima, zeker aan de verwachting voldaan
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fijne kamer, heerlijk koel en een prettig terras voor deze zomeravond. Jammer dat de bar binnen erg ongezellig leeg was.

Een heerlijk verblijf

Echt niks

Super mooie kamer, pas gerenoveerd

Geweldig hotel met goede bedden en een heerlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie moderne kamers met goede bedden.