Beoordelingen over NH Eindhoven Conference Centre Koningshof 4-sterren

Locht 117, 5504 RM Veldhoven, Nederland

#3 van de 6 hotels in Veldhoven

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is te groot om gezellig te zijn. Kamer is afgeleefd, kan dringend een opfrisbeurt gebruiken. Onhandige werktafel voor zakelijke reizigers. Donkere kamer, ook niet leuk als je moet werken op de kamer. Geen airco. Trage wifi.

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.

goede prijs/kwaliteit verhouding met dito service en hier en daar een kleinebehoefte aan een update.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

geen airco, bij meerdere nachten verblijf geen vervanging van beddengoed alleen opmaak, bij het uitpakken van het plastic bekertje in de badkamer was het stuk, ik had dit klaar gezet in de hoop op vervanging, helaas.

kingsize 2-persoonsbed, rustig, ruime badkamer, uitermate goed en uitgebreid ontbijt.

Koningshof was niet tof maar voor het personeel alle lof
    • Superior Eenpersoonskamer

Een hotelkamer verhuren in een vleugel die nog wordt verbouwd en waarvan de airco het niet doet. De hygiëne in de badkamer

In eerste instantie kreeg ik een kamer in een vleugel die nog werd verbouwd. In de kamer hing een penetrante geur van betonlijm en de airco deed het nog niet. Toen ik hierover klaagde werd ik vriendelijk geholpen en kreeg ik een andere, gekoelde kamer. De badkamer van deze nieuwe kamer zat vol met zwarte schimmelplekken en er plakten haren aan de muur.

groot complex, nette en schone kamers, kleine badkamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

receptie gaf geen welkom gevoel, en erg jammer dat je ook nog moet betalen om te parkeren terwijl je daar slaapt

groot complex, nette en schone kamers, kleine badkamer

Bosrijke omgeving, accommodatie met veel faciliteiten, goede prijs/kwaliteit, leuk voor uitstapjes
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was een Congress activiteit met veel gasten (250). Dit was wel een storend bij het inchecken.

Goede uitvalsbasis voor omgevingsactiviteiten. Fietsen gehuurd is zeker handig in de omgeving. Uitgebreide faciliteiten met fitness. Zwembad. Gezeliige bar voor s' avonds en uitgebreid ontbijt buffet.

Aardig personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat ik aan de balie op eens 20 euro duurder uit kwam, denk iets met parkeren te maken. Wel jammer want was genoeg plek en toch betaald parkeren. Had 1 tweepersoons bed gevraagd, kregen 2 eenpersoons bed slaapt niet echt lekker.

Aardig personeel!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het personeel was uitermate beneden pijl. Zeer onvriendelijk. Bij de receptie zeer kortaf we werden bij binnenkomst niet eens begroet. Bij het ontbijt stond een hele chagrijnige dame die erg onvriendelijk was. Het gaf ons verblijf dit weekend geen prettig gevoel. Het hotel zelf is netjes mooi. Mooie sportfaciliteiten en het eten wat lekker. De kamer was niet erg schoon. Er lagen nog haren in de badkamer en er was bij binnenkomst 1/2 wc rol en geen reserve. al met al raden wij dit hotel niet aan voor de gezelligheid want dat is ver te zoeken.

Het ontbijt was prima. Sportschool was mooi netjes en nieuw

Ontbijt was super!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Betalen voor de auto per dag! En jammer dat de bar niet tot laat geopend was, nergens kon je nog even een drankje doen, jammer! Kamers waren erg warm zelfs met het raam open.

Ontbijt was super! Heel gevarieerd en alles was heerlijk vers. Genoeg keuze! Schone kamers en prima bed!

Voor een zakelijke overnachting prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een kamer (208) die vlakbij een enorme airco unit lag, en die maakte best een hoop herrie door het warme weer. En de kamer had wat ruimer gemogen.

Vriendelijk personeel en een goed ontbijt

Onze slaapkamer was klein, maar wel schoon en geschikt voor ons doel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruimte in de badkamer, bij naar toilet gaan, moest je oppassen dat je je hoofd niet stootte tegen de rand van de wasbak. Niet fijn, misschien zelfs wel beetje gevaarlijk.

goed geslapen, ontbijt was goed, ruime keuze en mooie compacte broodjes en croissantjes

Gewoon prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De 'wegwijzers' richting het restaurant. Zal nadat de verbouwing klaar is wel opgelost zijn verwacht ik.

Kamer was prima. Bed vond ik een beetje aan de harde kant. Ontbijt was heel goed. Zeer ruime keus. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Alleen door een verbouwing was een gedeelte afgesloten. Daardoor moesten we erg zoeken naar het restaurant voor het ontbijt.

Prima kamers, prima ontbijt, te groot en onpersoonlijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel was niet altijd even vriendelijk. Hotel is erg groot. Je verdwaalt er gemakkelijk. De aanwijzingen naar kamers onduidelijk. Het stopt steeds waardoor je weer de weg kwijt bent. Mensen slecht ter been zou ik niet adviseren hier te verblijven. Ontbijtzaal was een wandeling op zich.

Het ontbijt was geweldig. Bushalte naar Eindhoven voor de deur.

Een geweldig 2-daags seminar, echter het gekoppelde verblijf in dit hotel viel tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij boekten een nacht koningshof i.v.m. 2-daags seminar. Daardoor bleven veel mensen in dit hotel overnachten en was waarschijnlijk de reden dat de hotelprijs met €40,00 voor een 2-persoonskamer omhoog werd gebracht. De verhouding prijs-kwaliteit werd hierdoor totaal uit verband gebracht. Een “comfort”kamer bestond uit een bed van 140x210 of twee bedden van 70 cm breed. De kamer was vrij klein en was aan een opknapbeurt toe. De parkeerkosten waren aan de hoge kant, wel goede parkeergelegenheid.

De vele binnenplaatsen boden een goede mogelijkheid om op rustige wijze buiten te eten en te drinken.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De duidelijkheid onder de verschillende onderdelen van het Hotel .Het is handig als de medewerkers op de hoogte zijn als er voor een festival andere regels gelden.

Ontbij en kamers zijn goed

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Hele fijne man die mij hielp en een grote teleurstelling in het management
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nou waar ik echt kwaad over ben en waardoor ik dus ook nooit meer terug kom komt door de jongen in de ochtend op 5-6 Ik wil s morgens naar mijn werk gaan half7 en vind een gewond baby konijntje op de parkeerplaats. Ik zie een jongen van het hotel en vraag hem kan je de dierenambulance bellen, als je geen tijd heb neem ik hem zelf mee want ik vind het zielig. Nee ik neem hem mee, ik zeg beloof je dat ja echt ik zeg anders neem ik hem mee. De volgende ochtend 6-6 tijdens het uitchecken vraag ik hem of het was gelukt . Nee hij moest hem weer buiten zetten van ze baas die jongen die samen met hem in de ochtend stond. Hij wilde de dierenambulance bellen maar dat mocht niet!? Wat is dat nou voor iets dat duurt echt 1 minuut het beestje kon niet eens lopen. Ik ging kijken waar die jongen hem had buiten gezet en daar lag ie dood... ik ging naar binnen en vroeg zijn leidinggevende hoezo mocht ie niet effe 1 minuut bellen wat een onzin 😡 Hij zei er niks op en keek me alleen maar aan. Ik weet dat ze het druk hebben maar het is een kleine moeite en die leidinggevende was zo ongeïnteresseerd en het boeide hem niks.. Volgens mij moeten we met ze alle een beetje om de natuur denken helemaal als je op zo een pracht locatie zit.. Heel teleurgesteld ben ik in dit management geen goed instelling

De man die mij holp in de middag bij inchecken was erg aardig en toen er stof in mijn kamer lag heeft ie mij een andere kamer gegeven heel fijn

matig verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bepaalde groepen beinvloeden hier de kwaliteit van het hotel, onbeschoft, lawaai tot diep in de nacht, geen manieren. jammer.

ontbijt is zeer uitgebreid

• Standaard Eenpersoonskamer

Eten is super, kamer is klein maar alles is er. Ik was er tijdens een seminar en andere gasten die roken buiten beneden op de binnenplaatsen. De rook komt door het open raam de kamer in. Dit vind ik vies. Roken sowieso verbieden. Of verplaatsen naar een plek buiten de bebouwing.

Locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fijne kamer, alleen nog niet helemaal afgewerkt na een renovatie. Inchecken duurde wat lang. Eten viel wat tegen in het restaurant.

Locatie. Mooi terrein. Ruime badkamer.

Ontbijt was erg goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De warmte in de kamer. Nu was t erg warm geweest, maar het zo prettig zijn geweest wanneer de kamers in ieder geval koeler zouden kunnen

Ontbijt was erg goed

Niet vrijwillig boeken, is dringend toe aan renovatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was oud en versleten. We hadden een kamer die stamde uit de vorige eeuw, rook muf en was rumoerig. Naast het raam was een regenpijp die constant drupte ivm de regen. Het koelkastje sprong om de zoveel tijd aan en stond dan vervolgens een half uur te rammelen. Kortom, belachelijk veel geld voor een oud hok....

Hmm...kan zo even niets bedenken....

matig zeker geen tweede keer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

lange wachtrij om in te checken; hotel onder andere gekozen vanwege zwembad dat was lek en daarom dicht. Ik ontkom verder niet aan de indruk dat de kleine kamer een 1 persoons kamer was en voor 2 personen werd aangeslagen.

ontbijt prima

Goed ontbijt en vriendelijk personeel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Hygiëne van de kamer/badkamer liet te wensen over. Bij aankomst werd ons medegedeeld dat het zwemband gesloten was, hier waren we speciaal voor gekomen. Het alternatief wat ons werd aangeboden, was een zeer verouderd zwembad dat niet aan onze verwachtingen voldeed.

Zeer vriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Prima verblijf voor congres
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche werkte niet zo goed (knop was kapot en kon niet zo ver draaien doordat het draaimechanisme defect was).

Ontbijt was erg goed en uitgebreid, bed was prima

Een goed verblijf met goed ontbijt, diner en lunch. Aan te raden.

De fietsen

Vriendelijk horeca personeel! Schone kamer Jammer dat de huurfietsen over een terugtraprem beschikken. Dus geen versnellingen e.d. Mooie fietsroute gedaan van 35 km.

Prima hotel met mooie ligging

Het hotel is erg groot en daardoor wat onoverzichtelijk en ongezellig.

De ligging van het hotel is ideaal. Dichtbij Eindhoven en midden in de bossen. Het ontbijt is erg uitgebreid en er is zelfs een speciaal ontbijt voor kinderen. Wij hadden een familiekamer en die was groot genoeg voor ons drieën. De kamers zijn erg modern met een mooie badkamer.

okay voor als je moe bent en nog op je kamer wilt werken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

maar het gebouw en faciliteiten wel heel zakelijk en ongezellig. Leek op een kantoor. Echt heeeeeeel erg lange afstanden te lopen wat ook vooral aan de karige aanwijzingen lag m.i.

Het bed was heel goed en het was lekker stil. Het raam kon open!

In deze vorm niet voor herhaling vatbaar! Jammer want voor ons doek
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs en toewijzing kamer had beter gekund.

Per abuis een kamer voor gehandicapten gekregen. Onhandig. Hebben niet om andere kamer gevraagd . Wij waren laat en moe. Grote afstand naar receptie. Omgeving / gebouw somber. Parkeerkosten extra. Bedden matig ( rollen over harde vloer) . Nu rustig maar kan erg druk worden. Conclusie: vorige bezoek was goedkoper ( goede prijs/ kwaliteit) , maar nu te duur ivm kwaliteit.

Prima behalve het slechte bed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer in nieuwe gedeelte. bed was verschrikkelijk. De veren voelde je in je rug. Dit zouden nieuwe matrassen zijn? Werd opgelost door een dekbed erop te leggen. Dit hielp enigszins.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne sportfaciliteiten en sauna.

We hebben hier de nacht doorgebracht omdat we de volgende dag vroeg een afspraak in de buurt hadden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De grootte van het hotel, je moet aardig wandelen voordat je bij de faciliteiten belt. Het oude klooster is een wirwar van gangen. Als je er maar 1 nacht bent neem je dus de plattegrond gewoon mee

Ontbijt en faciliteiten en de snelheid van handelen bij personeel. Zowel in receptie als in de sportfaciliteiten en de Bar

Prima hotel met faciliteiten voor kinderen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De rust (joekel van een hotel, voormalig klooster) en de faciliteiten zijn prima. Wij waren met een stel 'oudere' kinderen en dan is het zwembad, de squashbaan en het fitnesscentre leuk! Prima ontbijt (niet elk personeelslid had er zondagochtend zin in, dat kan, maar mag je niet laten blijken naar je gasten)

Prima uitvalsbasis voor dagje uit, niks fraais.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt magere keuze, met Pasen niks extra. Kamers klein en gedateerd (standaard tweepersoons). Ontbijtdames waren luidruchtig aan het schoonmaken, hard pratend met elkaar over onze tafel heen (beide dagen).

Mooie ligging als uitvalsbasis voor dagjes uit, super sportscentre, fijn personeel bij de receptie.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

prima hotel voor zakenreizen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant Binnenhof: buffet bij lunch en diner in is beperkt van keuze en warme gerechten worden niet meer aangevuld als je wat later komt (ober meldde ons dat het op was en ze dus niet meer konden aanvullen).

Leuke Abdijbar Restaurant Porticato Sportscentre met zwembad en sauna ingegrepen voor hotelgasten Vriendelijk personeel

Prima hotel, waar aan de prijs/kwaliteits verhouding nog heel wat verbeterd kan worden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine 2 persoonskamer, piepklein badkamertje, waar je om naar de wc te gaan, jezelf tussen de wasbak en de toiletpot moest schuiven. Je kon als je op de wc zat, je hoofd op de wasbak leggen. Diner kaart aan de dure kant, misschien een idee om wat goedkopere gerechten toe te voegen ? Lunch pakketten besteld, 11,5 euro voor 2 bolletjes, een reepje chocola en een flesje water ! Geen goede prijs verhouding! Er is nu betaald parkeren ingevoerd, 7,5 euro per dag. Dit komt nog bovenop de rekening.

Prima ontbijt, zelfs glutenvrije broodjes.

Aardig, niet heel speciaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sauna, mannen en vrouwen gescheiden, niet echt leuk voor een weekendje weg. Ondanks een zwemkleding verbod was ik de enige met blote billen, voelt erg ongemakkelijk.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Top!!!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De rust, het vriendelijke personeel en het heerlijke ontbijt. Genoeg verschillende soorten broodjes, diversiteit aan warme eten en ruime keuze aan dranken (koud/warm) en als er wat op was werd het direct weer aangevuld. Alles zag er verzorgt uit en zeker weer voor herhaling vatbaar.

Het betalen voor de parking is niet correct.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het betalen voor de parking is niet correct. Het wordt nergens vermeld, en is een pure meerpijs. Er is geen andere parkeergelegenheid, dus moet je dit betalen. De prijs is ook overdreven.

Prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken lang gewacht en er werd geen 2e incheck balie geopend.

Zwembad en sauna waren goed, hygiene goed. Kamers waren prima, comfortabel, heel fijn bed, en een beetje in oude stijl (past wel goed bij het hotel). Het cafe in het hotel was top, leuk personeel! Vrolijke en grappige barman genaamd Wandifa. Vlakbij het hotel een leuk kleine winkelcentrum met supermarkt.

Uiterlijk is aantrekkelijk , maar geen gastvrijheid !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Koffie apparaat was kapot in me kamer,! Heb met receptie contact opgenomen, Als antwoord: we kunnen niks doen !!! Voor dat we klaar met gesprek zijn, heeft medewerker telefoon opgehangen,!!! Slaat nergens op🤬

Geen hospitaliteit!!!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima voor een kort verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Betaald parkeren. Bij aankomst lag er chips van de vorige gasten op de grond en na drie nachten verblijf lag dat er nog steeds, oftewel slechte/geen schoonmaak.

Goede bereikbaarheid accommodatie.

Doordat de ingang verplaatst was, maar de bewegwijzering nog...

Doordat de ingang verplaatst was, maar de bewegwijzering nog niet was aangepast kwamen we via een achteringang het hotel binnen en was het via de gangen even zoeken naar de receptie.

• Standaard Eenpersoonskamer

De ramen waren enkel glas, dus erg koud. En dan maar 1 dekbed. Het was buiten zeer koud, waardoor het niet goed warm was ondanks de verwarming op de hoogste stand stond. Misschien in toekomst ramen vernieuwen, zal veel energie besparen en aangenamer zijn voor klanten in winter.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. De grote parking was gemakkelijk. Vriendelijk personeel.

Was zeer aangenaam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren netjes; goede boxspring. Badkamer was ruim en proper. Ontbijtbuffet was ruim, alles netjes geserveerd. Leuk gebouw en rustige omgeving; ruime parking.

Prima voor als he dichtbij Eindhoven AirPort moet slapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat ik 7,50 moest betalen om 1 nacht te parkeren terwijl ze ruimte te over hebben. De kleine eenpersoonsbedden. Ben denk ik verwend door Amerikaanse hotels waar twe queensize bedden in staan.

Het zwembad was prima.

Koud, muf deprimerend. Personeel was wel aardig.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het was bedompt, kamer was erg klein en donker en vooral heel koud. Niet warm te krijgen en geen extra deken op de kamer aanwezig. Het rook er muf na het open zetten van de kraan op de badkamer. Niet fris!

Goed, zoals verwacht volgens d omschrijving van booking.com
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het bed vond ik zelf te zacht Zelf ontbijt ik tegenwoordig met een warm hap. Ik heb het noet nagevraagd of dat een mogelijkheid is. Er lag genoeg, doch energetisch een echt Hollands koud ontbijt. Heel veel luxe broodjes , yoghurt ontbijtje en een typisch Engels ontbijtje. Niks te klagen en uiteraard de koffie, thee en andere sappen.

de mensen die bij de receptie en de balie bij het sportcentrum werkzaam zijn , prima uitstraling. Het sportcentrum beviel me prima De 1 persoonskamer is van prima kwaliteit en kwa ruimte prima te doen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prima hotel en ontbijt.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Verborgen kosten. De kosten van € 7,50 voor het parkeren was een verassing bij het afrekenen. Jammer dat deze informatie niet vooraf is gecommuniceerd met de klant door Booking.Com en/of De Koningshof.

Prima hotel en ontbijt. Hotel is een beetje sfeerloos doordat het een groot hotel is.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Dit was de laatste keer voor ons in Koningshof Veldhoven. Teleurstellend!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dit is de laatste keer dat we Koningshof Veldhoven hebben geboekt. We kwamen er zo,n 4 /5 keer per jaar. Vorige keer lag er een onderbroek van de vorige gast (denk ik) in de hoek van de kamer, ditmaal werd er vergeten de bedden op te maken en de vuilnisemmer te legen. En sinds 1 januari moet er betaald worden voor een parkeerplaats. Antwoord van de receptioniste: dat is tegenwoordig overal! Terwijl Koningshof gelegen is aan de rand van een dorp in een bosrijke omgeving met plenty parkeerplaatsen!!! We gaan op zoek naar een ander mensvriendelijker hotel.

De bosrijke en rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Jammer van
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was erg klein, zeker voor deze prijs. Op de badkamer geen verwarming, nogal koud na het douchen. Het parkeren is voor hotel gasten aan de dure kant. Bij BV het Maxima Z-H in Veldhoven betaal je max €4,- per dag. Waarom als gast voor een betaalde kamer dan nog eens €7.50 parkeergeld vragen ?

Zwembad, sauna was prima. Ook het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Een echte aanrader, Ongelooflijk uitgebreid en lekker...

1 klein minpuntje . In de badkamer is er geen verwarming. Het was er ondanks de verwarming op de kamer ijzig koud. Voor de rest alles prima.

Een echte aanrader, Ongelooflijk uitgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Geen warme chocomelk in de bar dan werd het gehaald in restaurant voor mij. Schoteltje kaas en hesp liefst zonder olijven geen probleem. geweldig onthaal. Rustige omgeving

Goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Beetje gehorig. Ik hoorde mensen op gang 's nachts waar ik wakker van werd en hoorde in de ochtend de telefoon in de kamer naast mij trillen bij berichtontvangst.

Vriendelijk personeel. Groot bed. Zwembad. Sauna. Schoon.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Heerlijk relaxed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Extra kosten van 10,50 om te parkeren.

De sauna was klein maar fijn alleen jammer dat we gescheiden in onze sauna moesten. De locatie was prachtig: heerlijk rustig ondanks dat er een drukke weg in de buurt was. Lekker dicht bij vliegveld Eindhoven waar we de dag erna heel vroeg moesten zijn. Kopje koffie op de kamer was welkom.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Diner en ontbijt zeer goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De lange gangen met die verschrikkelijke lelijke en enge schilderijen! We waren met zijn vieren en dit vinden we alle 4

Kamers waren mooi schoon en stil

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Genieten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het viel ons tegen dat we ineens per januari 7,50 per 24 uur parkeergeld moeten betalen. Dit was eerder niet het geval. Per nacht moet je dit er dus bij op gaan tellen, wat maakt dat een overnachting toch duurder is dan lijkt bij boeking, zeker als je meerdere dagen er verblijft.

Ontbijt is geweldig, personeel behulpzaam, ruime opzet hotel is fijn, mooie schilderijen, sportlocatie zeer goed met gezellig sportbarretje (panini’s, opkikkeryoghurt, lekker voor na het sporten. Ook liggen er spelletjes voor de kinderen). Voorin het hotel is er een speelkamer voor de kinderen, zelfs speurtocht mogelijk met verrassing. Ons favoriete hotel waar we vaker komen en erg genieten.

Ontbijt goed, maar kan absoluut goedkoper.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren voertuigen was verder lopen dan voorgaande jaren. Binnendoor route bij regen zou fijner zijn. Parkeren 7,50 was voorheen altijd gratis en inbegrepen in de prijs.

Ontbijt goed, maar kan absoluut goedkoper.

Voor de prijs was het te doen maar meer ook niet. Met rugklachten sou ik dit hotel niet nemen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren dramatisch slecht qua comfort en ligging. Veelste hard en de veringen kon je in je rug voelen. De groote was ok. Bij zo’ n hotel afgelegen in het bos vind ik wel vreemd dat je parkeergeld moet betalen

De kamers waren schoon en het personeel was vriendelijk. Beter dan de NH in Geldrop

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Prima Accommodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had een kamer naast de lift dit was niet echt fijn om 06.00 uur begonnen de eerste te lopen en met de lift en om 23.30 uur waren ook nog zat mensen die allemaal met de lift kwamen dus veel in en uit de lift rijden. En dat ik extra parkeergeld moest betalen 7,50 euro per nacht

Het gemak dat je in het hotel bent en de ruimte waar de beurs was ook in hetzelfde gebouw, dus niet de deur uit hoeft. Je kan eten en drinken allemaal in het hotel. Wil niet zeggen dat je goedkoper uit bent.

De breedte van het bed, ik had vooraf aangegeven een 2 x...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De breedte van het bed, ik had vooraf aangegeven een 2 x 1persoonsbed, naast elkaar, nu stonden er 2 smalle 1 persoonsbedden tegenoverelkaarliggend aan de wanden, helaas

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

De kamers hebben wel een opknapbeurt nodig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeergeld buiten een grote stad betalen, is niet van deze tijd. Restaurant had absoluut beter gekund. Bediening is vriendelijk maar kwaliteit is niet 4 sterren waardig.

De kamers hebben wel een opknapbeurt nodig.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Niet om over naar huis te schrijven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We kwamen in het donker aan. Onduidelijke bewegwijzering naar de checkin. ( het is een heel omvangrijk complex) Eenmaal binnen is het ook zoeken naar de kamers. de restauratie faciliteiten waren dicht en donker. De kamers zelf zijn ook wat sleets en het schilderij hing op zijn kop. Gewoon weinig verzorgd en geen warme sfeer.

Ben erg teleurgesteld. Heb een betere ervaring bij andere NH hotels.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer ( gedateerd ) met de onverwarmde badkamer met n kraan die slecht te gebruiken was. Het eten in restaurant was van een cafetaria niveau.....slechte prijs/ kwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel .Het ontbijt was super!

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Fijn verblijf gehad, vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De kamers in het oude gedeelte hebben enkel glas en als het koud is merk je dat wel. En dat de gordijnen voor de verwarming hangt helpt ook niet mee. Wat mij ook erg tegen viel is dat je voor het parkeren 7,50 per dag moet betalen, vind ik niet echt gastvrij. Was mij ook niet bekent toen ik deze kamer boekte.

Het ontbijt is super!!! Kamer was gemiddeld.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Voor mij persoonlijk ruim voldoende.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De afstanden in het hotel alsmede de oriëntatie. Het geheel is iiets gedateerd.

De kamer was goed alsmede het ontbijt. De ruimte en de rust. Parkeren was eveneens prima!

Hotel is enorm groot, einden lopen. Bij de receptie krijg je een kaart mee.

Degelijke luxe kamer, goede bedden. Schoon en netjes. In tegenstelling tot andere hotels een prima klimaatregeling.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

relaxed nascholen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

het parkeerterrein is met regen een modderpoel

Gerenoveerde kamers en een een uitstekend ontbijt Prima congres hotel mits de arts-assistenten neurologie zich maar netjes gedragen en niet teveel drinken zeer attent personeel en ook een verrassend goede keuken

Comfortabel en rustig
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ondanks dat ik de verwarming maximaal had open gedraaid op de kamer leek het niet warm te worden! Ook het beddengoed leek schoon (had mijn eigen bij me om het te beschermen tegen de tanning) maar vond toch een paar zwarte haren op het kussen die niet van mezelf waren.

Vanwege een wedstrijd heb ik dit hotel geboekt. Vooraf gevraagd om een koelkastje op de kamer en daar is netjes rekening mee gehouden. Ook toen bleek dat mijn kamer key niet werkte werd ik geduldig en vriendelijk geholpen. Door zware sneeuwval ook nog een paar uur vast komen te zitten. De mensen achter de receptie hebben hun best gedaan om te kijken naar de mogelijkheden en maakten er geen probleem van dat ik in de lobby iets wilde eten na een paar uur.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Kamers waren geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers waren geweldig. Douche en wc heel lux. Groot tv voor je. Mooi uitzicht vanuit het raam. Beste personeel ooit, ze zien je van 10 meter afstand dat je iets wilt vragen.

Kamer schoon en goed bereikbaar met lift.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Al direct bij entree viel me een bepaalde lucht op. Een soort schoonmaakmiddellucht deed denken aan het ziekenhuis. Niet prettig voor een hotel. Bed viel tegen, heeft veren en daar slaap ik slecht op. Een persoonlijke voorkeur. Het was op zich geen slecht bed. Omdat ik daardoor s nachts wakker werd viel geluid koelkast op. Vrij duidelijk aanwezig.Irritant kon geen stekker vinden om het eruit te trekken. Hotel goed bereikbaar en ruim voldoende parkeerplaatsen. Echter voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Kamer schoon en goed bereikbaar met lift.

Prettig verblijf in Koningshof , waarbij gratis parkeren ook heel fijn is.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat er maar 1 stoel op de kamer was , terwijl het een tweepersoonskamer is. Desnoods een klein krukje ( onder de tafel op te bergen) was wel handig geweest.

Goede slaapkamer met ruime badkamer, met een groot (gratis) parkeerterrein

Prima om een nachtje door te brengen in de buurt van Eindhoven.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De vloerbedekking in de gangen en kamer zijn echt aan vervanging toe. Het ziet er gewoon vies uit en dat is jammer, want de rest lijkt brandschoon.

Prima bedden en een uitstekend ontbijt. Rustige kamer in een mooie omgeving.

Kleine kamer met 2 eenpersoons bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine kamer met 2 eenpersoons bedden. 2de bed leek er bij in gepropt. Geen nachtkastje, geen stopcontact, geen lampje, geen stoel, op een gekke plek pal voor de deur, kortom, beetje anders dan verwacht

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Als je pech hebt moet je een eind lopen voor het ontbijt, omdat je kamer dan aan de andere kant van het grote complex ligt.

Ontbijt super. Prettige sfeer omdat het vanouds een klooster was. Geen 'groot hotel' gevoel omdat het maar 2 verdiepingen hoog is. Ook is er een soort van huiskamer met open haard. Zeer ruim opgezet. Heel fijn dat je kunt zwemmen en fitnessen. Handdoek krijg je bij het zwembad. Badjas aanwezig op de kamer (superior), net als een Nespresso machine. Abdijbar ook erg fijn. Bus stopt voor de deur en dat is handig om eindhoven te bezoeken. Overigens, er is ook een fijne P+R in eindhoven (meerhoven).

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Mooi hotel in bosrijke omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Wel erg grote afstanden tussen kamer, ontbijtzaal en parkeerplaats. Van kamer naar ontbijt, weer via de kamer naar de receptie om uit te checken, naar de auto...al met al een flinke onchtendwandeling;-)

Uitgebreide keuze voor gezond ontbijt

Prima plek voor ons congres met overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De looptijden van je kamer naar de feestruimte - het gebouw is gigantisch, met hele lange gangen (maar dat is ook weer deel van de charme)

Elke twee jaar ben ik hier tijdens een congres. Het gebouw blijft indrukwekkend groot (en een doolhof), maar je hebt dus lekker de ruimte, er zijn veel faciliteiten, ruimte om frisse lucht te halen en de kamers zijn simpel maar doeltreffend.

Mooie ervaring. Precies wat we nodig hadden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onduidelijkheid voor parkeren bij het inchecken. Dat kan duidelijker aangegeven worden.

De rust was het fijnst. Gelegen in de natuur, dus geen autoweg of stadgeluiden.

Heerlijk slapen in dit hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De nummering van de kamers en de afstand tot aan de kamer. Creditcard vereist voor boeken via booking.com bij dit hotel.

De bedden, de douche, bosrijke omgeving, tot 11u00 in de ochtend weinig tot geen lawaai gehoord!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Eindhoven Conference Centre Koningshof