Beoordelingen over NH Maastricht 4-sterren

Forum 110, Randwijck, 6229 GV Maastricht, Nederland

#29 van de 51 hotels in Maastricht

• Beoordeeld op: 24 september 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Heel snel werd de incheck procedure afgehandeld en de kaart werkte niet in de deur, daardoor weer terug om incheck opnieuw te doen...jammer

Schone kamer

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Goede bedden, moderne kamer met airco en heel schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer ongezellige omgeving. Maar ik snap dat het een prima locatie is voor zakenmensen. Krappe badkamer. Lastig om uit het douchebad te komen!! Kleine ontbijtruimte. Erg kort op elkaar en was mega druk.

Goede bedden, moderne kamer met airco en heel schoon. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet!! Prima personeel.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Personeel, grote kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Slechte bedden (we hebben nu beiden rugpijn). Gehorig, deuren slaan te hard dicht, je hoort je buren duidelijk op de vloer lopen.

Personeel, grote kamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Lekker geslapen en goed ontbijt gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren kan als je geluk hebt langs het hotel, anders moet je duur betalen in de parkeergarage.

Goed ontbijt Lekkere grote kamer Lekker bed Schoon.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Degene die in het restaurant bediende was oprecht vriendelijke.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

nIet duidelijk waarom ik nog moest uitchecken terwijl de kamer al betaald was en ik niets van de minibar gebruikt had. Wastafelameubelement op mijn kamer zag er niet schoon uit. Was het wel maar er zitten vlekken op die niet weggaan.

Rust.

comfortabel is het juiste woord.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was aan de warme kant in de kamer en in de ontbijtzaal.

Het ontbijt was geweldig. Het personeel vriendelijk en de kamer was ruim met goede bedden en een prima douchegelegenheid.

Heerlijk en ontspannen verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het waren moderne en ruime kamers. Alles zag er netjes en schoon uit. Verbinding openbaar vervoer was prima. Afdoende parkeergelegenheden (zowel van het hotel als op straat).

Zeer goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Minibar was kapot.Koelde niet en kon mijn dieetdrankjes niet koelen.

Kon mijn drankjes gewoon bij 24 uurs receptie zetten.Was iemand komen kijken van personeel meteen,maar die kon het niet oplossen.Op maandag kwam er meteen een monteur.Had extra grote kamer ivm mijn scootmobiel.Zeer klantvriendelijk,aardig personeel,ook in de bar.Toilet was aparte ruimte.Prachtige badkamer.Zeer geschikt hotel voor mindervaliden.

• Superior XL Tweepersoonskamer

Het eten in het restaurant was niet zo lekker. Zowel de pasta van mijn vrouw als mijn sate voldeden niet aan de verwachtingen.

Kamer (Superior XL) was uitstekend, boven verwachting.

Een weekend Maastricht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs van ontbijt. We hebben 1x ontbeten in het hotel maar de andere dag in centrum gaan ontbijten..... We komen zeker terug maar nemen dan geen ontbijt. Parking is ook duur. Voor de bus betaal je met 2 13€ h/t.

Mooie grote kamers, rustig gelegen nabij busstation.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prettig hotel voor 1 nachtje
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitzicht en gehorigheid van het laden en lossen van vrachtauto. En het parkeren vind ik erg duur, je kan de auto haast niet anders kwijt dan in de parkeergarage of je moet 's morgens je bed uit om de parkeermeter te vullen.

Het restaurant, ontvangst en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Super hotel voor een heerlijke overnachting

Heb geen aanmerkingen

Super kamer. Heerlijke bedden. Op klein uurtje afstand van Spa-Franorchamps GP circuit. Vriendelijk personeel en simpel alles te regelen via internet waardoor er snel is in en uit te chechen. Zeer tevreden dus volgende jaar zeker weer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prijzig hotel met lekker ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De kamer was niet echt wat ik zou noemen goed gekuist. Hier en daar een haar op de grond en wat stof. Het was nu ook niet smerig maar voor de prijs per nacht verwacht ik dan wel dat het kraaknet is. Nogal prijzig 196 euro per nacht met ontbijt weliswaar. Voor die prijs mag er een flesje gratis water staan. Om naar het centrum te gaan heb je een auto nodig. Er is geen gratis parking aan het hotel. Langs de straat ging wel maar daar stond het vol. 15€ per dag voor parking.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. De bedden waren comfortabel

heel fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

s'avonds in het restaurant was het een beetje fris, moesten een jasje halen en is heel ongezellig.

het heerlijke ontbijt met een heeeel groot assortiment van verse produckten

Goed hotel aan de rand van Maastricht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De kamer was ruim en praktisch ingericht. Er gaan zeer regelmatig lijnbussen (lijn 5) die je vanaf het hotel naar Maastricht centrum brengen. Personeel is zeer vriendelijk en klantgericht.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Ontbijtbuffet is uitstekend.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Slecht werkende airconditioning. Ook na inspectie door hotelpersoneel geen verbetering/oplissing. Daardoor kamer erg warm.

Ontbijtbuffet is uitstekend.

De ontvangst bij de receptie was super, de standaard kamer...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden onze kamer nabij de ingang van het hotel, wat voor enig geluidsoverlast zorgden. De kamer was erg warm.

De ontvangst bij de receptie was super, de standaard kamer voldeed aan alles en het ontbijt was geweldig.

Ideale overnachting als je voor zaken in de buurt bent
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche is misschien aan vervanging toe. Drupte af en toe en heb ik dus in de bak gelegd.

Geweldige diner 's avonds (menu) voor een goede prijs. Heel uitgebreid ontbijt.

Niet schoon
    • Superior XL Tweepersoonskamer

Kamer niet schoon. Kraan nog vies, tandpasta van vorige bewoner zat er nog op. Schimmel in de badkamer.

Goed bereikbaar. Parkeergarage die je ook na het uitchecken de rest van de dag mag gebruiken. Goed uitgebreid ontbijt.

Heel lekker gegeten en goed geslapen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Spijtig dat het hotel niet dichter bij het centrum lag, maar gelukkig was er ook een busverbinding.

Heerlijk ontbijt. Heel lekker diner gehad in het restaurant Prima bedden. Mooie kamer (new style)

Prima verblijf tegen een goede prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zie bovenstaand wat betreft geluidsoverlast. Bij vorige hotelbezoekers geen hinder ondervonden. Volgende bezoek toch een kamer met airco boeken,wist niet dat deze in het hotel waren.

Locatie is prima,kamers prima in orde,fijne douche! Een minpunt is wanneer je een kamer dicht bij het restaurant hebt,heb je pech wanneer de avonden zomerslang zijn.Erg veel last van zeer luidruchtige restaurant gasten.Vaak tot in de kleine uurtjes.

Het was leuk en gezellig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De lobby was onaantrekkelijk en moeilijk te vinden door de aparte ligging van het hotel. Iets meer bordjes of een andere inrichting kan zeker geen kwaad.

Het ontbijt was super! Zeker in vergelijking met de prijs.

Bij het telefonisch boeken was er een lange introductie over...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het telefonisch boeken was er een lange introductie over het privacy reglement. Bij het inchecken moest een privacy document ter grootte van een A4 tje worden ondertekend. Zal juridisch allemaal keurig voor elkaar zijn, maar het roept ook weerzin op.

Een hotel waar ik in voorkomende gevallen zeker weer zal boeken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In de buurt van het hotel is niets te beleven. Maar voor mijn doel, een bezoek aan het ziekenhuis de volgende morgen, was de locatie zeer geslaagd. Overigens, de stad Maastricht ligt met enkele treinminuten te gaan vlakbij.

De kamer was schoon en had goede voorzieningen Het ontbijtbuffet was ruim gesorteerd en smaakvol. Fijn was de mogelijkheid om je in de lounge te kunnen verpozen.

De kamer en het ontbijt, zo ook het restaurant waren prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De afstand tot het centrum van Maastricht viel een beetje tegen (ca. 2 km), maar het was mooi weer waardoor lopen goed te doen was.

De kamer en het ontbijt, zo ook het restaurant waren prima.!

Precies goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zagen er goed uit. De badkamer overtrof onze verwachtingen. En nette, moderne badkamer met een fijne douche. De bedden lagen ook lekker en de kamer was van alles voorzien.

Goed voor verblijf in Maastricht. 500 meter van het station Randwyk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dit hotel heeft geen airco! Gelukkig wel een goed werkende fan aanwezig.

Alles dik in orde, goede prijs kwaliteit. Wij zijn op fietsvakantie, fiets + fietskar veilig te parkeren in afgesloten ruimte in P.garage.

Perfect
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Geen handzeep bij de wastafel.

Zeer schone kamer, rustig plekje net buiten maastricht en toch zeer centraal. Goeie airco op de kamer, geluidsdichte kamers en zeer vriendelijk personeel. Dikke prima !

Mijn racefiets mocht mee naar de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mijn racefiets mocht mee naar de kamer. Erg fijn dat er bij het personeel begrip is voor de waarde van zo’n fiets en dat je daar als eigenaar zuinig op wilt zijn

Mooie en plezierige verblijfsruimten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Traagheid bij al die handelingen bij de incheck. Zelden mee gemaakt.

Mooie en plezierige verblijfsruimten. Goed restaurant met niet te dure, leuke gerechten

Slechtste ervaring ooit!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ongelooflijk! In 2018 geen airco in de kamers en dit niet vermeld bij de boeking! Bedankt booking.com!

Niets zelf de parking moest worden bijbetaald!

Iets buiten de stad maar het goed openbaar vervoer ben he zo...

Geen minpunten

Iets buiten de stad maar het goed openbaar vervoer ben he zo in het centrum. Zeer vriendelijk personeel, mooie en schone kamer, uitstekend ontbijt. Kortom: wij komen terug!!

De kamer was heel ruim en net, de badkamer ook, We kozen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was heel ruim en net, de badkamer ook, We kozen niet voor kamer met airco want wij hebben liever open raam, dat lukte goed, geen last van buitenlawaai. Subliem ontbijt, ruime keuze en eigen wensen worden direct ingewilligd; Zeer gastvrij personeel, aan de balie en in het restaurant en de bar en ook het onderhoudspersoneel. rustige ligging, geen last van voorbijrazende auto's, vlotte busverbinding naar centrum.

Was oke
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat wij geboekt hadden voor 5 nachten voor 348 euro en dat bleek zonder ontbijt en parkeer gelegenheid te zijn extra kosten 279.00 euro erg jammer vooral de kosten voor het parkeren 14.00 euro ong.

De kamer met airco en de grote van de kamer

Heerlijk weekend!
    • Superior XL Tweepersoonskamer

De kamer was niet brandschoon, maar dat maakten de schoonmaaksters de volgende dag netjes perfect in orde.

Wij verbleven in de Superior XL kamer, heerlijk groot bed en zeer ruime kamer. Apart toilet en badkamer, airconditioning was met de huidige temperaturen hier heerlijk. Het ontbijt was zeer uitgebreid en tegen een kleine vergoeding werd het ontbijt op de kamer gebracht op precies het aangegeven tijdstip. Ook de tijden waren heerlijk ruim, tot 12 uur ontbijt en de bar was open tot 1 uur 's nachts. Wij komen zeker nog eens terug!

Warm welkom en lekker vertroeteld tijdens verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor ons was het gewoon degelijk en goed, heb absoluut negatiefs te melden.

heerlijk ontbijt wat constant vers aangevoerd wordt. Voor uitstapje hoeft U maar 200 meter te lopen naar de bushaltes, vanwaar U in alle richtingen kunt opstappen.

Hondvriendelijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Je verwacht gratis parkeer voorziening bij hotel. Wel een goed alternatief door personeel geboden. Wij hadden ons hondje mee en het verblijf ervan was relatief prijzig maar de behulpzaamheid en diervriendelijke benadering maakte alles goed.

De vriendelijkheid van het personeel en het ontbijt was zeer goed

Het verblijf was gewoonweg slecht mede gelet op het bedrag wat wij uiteindelijk moesten betalen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Wij hadden een kamer op de 5e etage, in de kamer was constant een hinderlijke brom/fluittoon te horen alsof er iemand aan het stofzuigen was. Wij konden daardoor de slaap niet vatten. Hebben omstreeks 02.30 uur de receptie gebeld en hebben aangegeven wat het probleem is. Van de receptie werd ons oordopjes aangeboden en of een andere kamer. Een andere kamer hadden wij in eerste instantie gewijgerd omdat we doodmoe waren van het bezoek aan Andre Rieu en eigenlijk wilden slapen. Uiteindelijk hebben wij omstreeks 3 uur toch maar om een andere kamer gevraagd. Wij kregen een kamer op de 2e etage, deze kamer was erg warm, en hebben de airco aangedaan, deze was helaas niet meer uit te krijgen waardoor wij wederom met geluidoverlast van de aico zaten. Hebben daarom wederom de receptie gebeld, deze kwam omstreeks 03.15 uur langs en hebben het plafond geopend en de stekker uit het stopcontact getrokken. Hehe eindelijk rust. De kamer was nogsteeds warm om 04.30 sliepen wij nog niet. We hebben totaal geen nachtrust gehad. Bij het uitchecken hebben wij het eea uiteengezet maar moesten toch het volle bedrag a 175,00 Euro voor 1 nacht betalen. Het parkeergeld a 14,50 Euro hoefden wij niet te betalen. Wel erg karig voor een 4 sterren hotel. Was het aanbod van het hotel om de rekening te delen dan hadden wij dat redelijker gevonden. Probeer altijd een win-win situatie te creëren. Wederom een Gemiste kans. Wij komen in dit hotel dus nooit meer terug.

Ondanks alles wat wij hebben meegemaakt is de vriendelijkheid van het personeel

Heet en tegenvallend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco, alleen een kleine ventilator, die ook nog eens een enorme herrie maakte. Daarom vind ik de prijs-kwaliteit verhouding slecht. Daarbij ook nog eens de hoge parkeerkosten. Buiten de stad vind ik €15 veel. Ik had het hotel uitgezocht op parkeergelegenheid, en vind bij deze kamerprijzen dat het inclusief zou moeten zijn. En op woensdag avond zaten er mensen op het terras, die tot twee uur s nachts zeer luidruchtig waren. Ik snap wel dat dat niet aan t hotel ligt, maar op zijn minst kan je even melden dat het wat overlast geeft. En de mensen erop aan spreken.

Waterkoker en koffie en thee op de kamer.

Propere kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Laat ontbijt in t weekend. We stonden al met 30 mensen te wachten om vroeg te kunnen ontbijten en het ging pas om 7.30 open. Vroeger was niet mogelijk. In de week wel.

Propere kamer.

ER EVEN LEKKER ENKELE DAGEN TUSSENUIT

geen tegenvallende elementen.

rustige sfeer, klantvriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en diner. uitstekende ligging. ruime en nette kamers . mogelijkheid fiets of bomfiets te huren.

, fijne bedden, kon iets schoner vriendelijk personeel, betere electra voorziening bij nachtkastje.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat er geen stokcontact is bij het bed,voor je mobiel op te laden tenminste in de kamer waar ik sliep. En dat de koffie in kopjes geserveerd werd bij roomservice ontbijt en niet in een thermoskannetje zodat het warm blijft totdat ik mijn thee op heb.

de bedden in de supurior room waren goed. fijne lakens en veel ruimte

Prima hotel voor gezellig weekendje Maastricht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Te druk bij receptie met in- en uitchecken.

Uitstekend ontbijt met veel keuze. Mooie schone kamer met goed bed. Zeer vriendelijk personeel bij horeca / bar. Met de bus binnen 10 minuten in centrum en bushalte voor de deur.

Rust en goed bereikbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toeristenbelasting zat niet bij de prijs van de kamer als geboekt inbegrepen, even verwarrend.

Prachtig ruime kamer, goede (betaalde) parkeerfaciliteiten aan de straat voor 6 euro per dag. Paar minuten lopen naar treinstation om binnen 3 minuten hartje centrum Maastricht te staan. Ideaal voor mensen die met de auto komen en het zonde vinden teveel parkeerkosten te maken.

Prima door bereikbaarheid en service personeel
    • Superior XL Tweepersoonskamer

De deur(en) kunnen alleen met een klap dicht worden gedaan. Geprobeerd om dit zachtjes te doen maar dat lukte niet. Dat gold ook voor andere gasten want die dichtklappende deuren waren goed te horen.

Service van het personeel

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Was heel warm id kamer,voor die prijs zou er mogen airco zijn in alle kamers.

Superlekker ontbijt. Ook lekker gegeten in restaurant savonds! Alles is er heel netjes, 3 de maal zelfde hotel Maastricht! Wandeling te voet naar centrum,en indien nodig bushalte voor hotel!

Het diner in het restaurant was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het gebouw oogt enigszins gedateerd; de kamer was warm en er konden geen ramen open.

Het diner in het restaurant was prima. Een maaltijdsalade op de kaart zou het menu completeren.

Prima accommodatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer had geen airco. Tegen betaling van €10 hadden we een kamer met airco kunnen krijgen. Maar dat werd pas verteld bij vertrek.

Ontbijt zeer uitgebreid, ook voor mensen met gluten- en/of lactosevrij dieet. Heerlijke kingsize bedden! Eigen parkeergarage, wel tegen betaling van € 14,50.

Een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Maastricht en omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De afzuiging in de badkamer stelt niets voor, waardoor alles beslaat en vochtig wordt.

Uitgebreid en goed verzorgd ontbijtbuffet van prima kwaliteit en comfortabele kamers. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel.

De moeite waard
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen airco op de kamer (166) Melding gemaakt bij receptie; bleek centraal te worden geregeld. Wij vonden het te warm. Micht een beetje koeler zijn Helaas was er vrijdagavond een feest in het MECC. Ondervonden daar toch wel geluidsoverlast van tot diep in de nacht. Jammer!

Heerlijk ontbijt. Prima aansluiting openbaar vervoer. Uitstekende uitgangslocatie voor een weekend Maasticht eo

Zeer goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer had geen airco, waardoor het verschrikkelijk warm was op de kamer. Naar mijn mening zou je dit niet mogen verwachten van een 4 sterren hotel voor een standaard kamer

Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

mooi hotel, maar verouderd
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer was warm, en 's morgens om 7u gewekt door lawaai van mensen die buiten op een taxi stonden te wachten. bleek dat het raam openstond, wellicht wegens gebrek aan airco?

vlotte late checkin (was al na middernacht)

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Het welkom bij de receptie was niet zo vriendelijk. Het eerste contact is toch belangrijk en daar wordt m.i. niet zoveel werk van gemaakt. We kwamen wat later op de avond aan, het was bijvoorbeeld fijn geweest als ons een drankje was aangeboden oid. Nu mochten we alleen toeristenbelasting en parkeergeld betalen.

goede locatie voor bezoek aan de universiteit. Kamer keurig en schoon. Koffie en thee faciliteiten prettig. Fijn ontbijt. Qua inrichting niet bijzonder. Ontvangst hal en receptie hotel komt verouderd over.

De locatie is 10 minuten rijden van het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De locatie is 10 minuten rijden van het centrum. In een kantoren wijk, doet wat ongezellig aan. Taxi 20 euro. Dus 40 euro meer en je zit in het centrum.

Ik vroeg om een kingsize bed ipv 2 losse bedden en dat werd...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was warm op de kamer. Airco zou fijn geweest zijn. Er was wel een ventilator maar dat was niet voldoende. Parkeren is heel duur!

Ik vroeg om een kingsize bed ipv 2 losse bedden en dat werd gedaan. Heel fijn.

Incheck proces, een drama.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Incheck proces, een drama. Waarom moet het zoveel moeite kosten om als de rekening al betaald is de klant nog een kamersleutel te geven? Zorg dat booking.com ook de toeristenbelasting al incasseerd, jullie kennen het bedrag dus kunnen het verrekenen met het hotel.

Prima hotel, goed ontbijt, mooie kamer, vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het plein voor het hotel is niet echt gezellg, uitzicht uit de hotelkamer was best lelijk. Niet in het centrum van Maastricht.

Prima ontbijt, mooie grote kamer. Vriendelijk personeel. We waren met de trein gekomen en hadden een ov-fiets gehaald. Fiets is wel handig om de stad te ontdekken, omdat het hotel wel een paar minuten fietsen van het centrum ligt.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Prima hotel en heerlijk ontbijt! Bedden vonden wij een beetje hard. Badkamer was heerlijk. wat jammer was dat ik er pas s’ ochtends achter kwam dat er koffie maak spullen aanwezig waren maar achter een deur in de kast stonden ;-)

super verblijf in een comfortabel hotel in een mooie, gezellige stad...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

1 minpuntje: kamer voor 1 persoon komt duurder uit dan een 2-persoonskamer en deze persoon kreeg ook minder uitleg bij het inchecken....

Alles was prima: vriendelijkheid, grootte en netheid van de kamer en badkamer,ontbijt. Terras aan het hotel is een meerwaarde en ook hier heel vriendelijk personeel. Ontbijt is erg uitgebreid en lekker! Niets dan positieve opmerkingen dus.

Zoals altijd perfect
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Waarschijnlijk kan het hotel zelf er weinig aan doen maar de rit erheen is altijd weer een puzzeltocht. De gemeente zou aan bewegwijzering moeten doen op vele plaatsen in de toch al wat vervreemdende omgeving. Ook het station is niet goed vindbaar.

Aardige, efficiente, attente en zeer meedenkende medewerkers. Prima restaurant, prachtig ontbijt, kamers helder, schoon en ruim. Wij bezoeken dit hotel al sinds de oprichting en blijven graag komen.

leuk verblijf in Maastricht maar volgende keer een ander hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het zogenaamde bij betaal principe! De kamer prijs is zonder ontbijt en dat wisten wij. Bij inchecken gelijk een ontbijt geregeld en we moesten voor de parkeer garage betalen. Vervolgens toeristenbelasting afgerekend en klaar om naar de kamer te gaan. Het was tweede pinksterdag en 28 graden in Maastricht dus vroeg het meisje achter de balie of wij airco op de kamer wilde. Dat was weer een tientje extra. Al met al hebben we de basis prijs van de kamer twee keer betaald en kwamen we uiteindelijk op de prijs van een goed hotel in het centrum. Toen we andere gasten spraken bleek dat op feestdagen de parkeerplaatsen voor het hotel gratis waren. We voelden ons echt bedonderd. Het NH hotel is ver van de binnenstad gelegen en omdat het per saldo niet goedkoper is zou ik iedereen aan bevelen om een hotel in het centrum te nemen. In juni gaan wij met 8 stellen naar Maastricht en ik zou de kamers regelen. Dat wordt dus zeker geen NH!

Hotel is goed voor een enkele overnachting echter het bij betaal principe is werkelijk te gek om los te lopen. Hygiëne is goed en de kamer is ruim met goede bedden.

Vriendelijk personeel en zeer goede ligging ten behoeve van...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Raam van kamer kon niet dicht aangezien kapot waardoor overlast van dronken gasten op straat midden in de nacht. Oude koelkast maakte ook erg veel lawaai maar op te lossen door de stekker eruit te trekken.

Vriendelijk personeel en zeer goede ligging ten behoeve van werk. Bovengenoemd commentaar werd serieus genomen en reparatie zou verricht worden.

Het verblijf was verder prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dit hotel heeft buiten veel ruimte voor een fatsoenlijke parkeerplaats.deze ruimte was onbenut.wij moesten onze auto aan de openbare weg parkeren bij een parkeermeter.ik vond dit niet erg gastvrij.

Gezellig weekend gehad, heerlijk geslapen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Doucheruimte vieze randen. Erg hoge badkuip, lastig om uit te stappen, ik gleed erg lelijk uit. Elf uur incheck maar kamer nog niet klaar. Fijn ontbijt, jammer dat de jus d’orange niet vers was.

Fijn bed, lekkere douche.

Defecte sauna.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Defecte sauna. Geluidsoverlast om 7:15 uur hoogwerker Wielercourse voor de deur bij aankomst. Geluidsoverlast feest bij buren hiervoor lagen oordopjes klaar. Men was vooraf op de hoogte alleen de gasten niet

Vriendelijk ontvangst heel goeie,uitleg kamers zijn wat...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er geen gewone fietsen meer waren voor ons enkel elektrische

Vriendelijk ontvangst heel goeie,uitleg kamers zijn wat gedemodeerd maar heel,ruim dus ook wel.ok prijs/ kwaliteit verhouding

Supergoed verblijf gehad en uitstekend personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heel klein minpuntje, omdat wij op zondag op tijd weg moesten en het ontbijt vanaf 07:30 open zou dit geen probleem moeten zijn, echter gingen de deuren voor het ontbijtbuffet pas om 7:45 open, dit scheelde ons een kwartier wat wij hard konden gebruiken.

Supervriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamers. Het ontbijt was heerlijk en goede bedden!

Het was een prima hotelkamer zeker voor deze prijs het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligging was best nog een stukje uit het centrum toch zeker 3 kwartier lopen.

Het was een prima hotelkamer zeker voor deze prijs het ontbijt was heerlijk wel aan de prijzige kant

Keurig riant zakenhotel. Een beetje onpersoonlijk.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

De parkeerplaats is alleen toegankelijk voor hotelpersoneel. Hotelgasten worden doorverwezen naar de dure openbare parkeergarage, waarvoor eerst bij de hotelreceptie een kaartje moet worden gekocht. Niet erg klantvriendelijk.

Het hotel is ruim opgezet. De kamers zijn ruim, schoon en comfortabel. De bedden zijn erg goed. Het personeel is vriendelijk en correct. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.

Heel prachtig en lekker genoten in het restaurent!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tijdens de boeking dacht ik dat het kamer met ontbijt was, watniet juist was. Dus was ik wel een beetje verrast(foutje van mijnentwege) dat ik moest bijbetalen. Volgende keer zal ik beter kijken op kamer met of zonder ontbijt.

Alles was perfect en proper.

Fijn verblijf voor een moeder / dochter weekend!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Nieuwe Stijl

Samen met de mini's uit de douche doen. Dochter had ze graag zelf willen gebruiken voor een volgende reis kampeertrip 😊 maar geen onov erkomelijkheid hoor.

Uitstekend uitgebreid ontbijt, ruime en schone kamer en vriendelijk personeel.

Prima zakelijk verblijf.

Parking voor de nacht erg duur in verhouding tot de hotelkosten - € 14,00

Prima ontbijt. Dame bij receptie was zeer correct, behulpzaam en vriendelijk.

Leuk verblijf in Maastricht met een rustige nacht, afgerond door een uitgebreid ontbijt
    • Superior XL Tweepersoonskamer

De vloer van de kamers, de omgeving van het hotel

Bedden waren groot en komfortabel. De vloer was niet zo aantrekkelijk, maar goed, dat is een nieuwe moderne vloerbekleding in donker Kunststof Erg vriendelijk en professioneel personeel! Tevreden met alles, de omgeving van het Hotel was rustig (weekend) maar eerder met industriele achtergrond.

Diner niet genoeg uitgebreid , meer aangepaste muziek .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Diner niet genoeg uitgebreid , meer aangepaste muziek . Bijna niet hoorbaar , moet niet zo luid zijn . Maar wel hoorbaar ? Ik wou nog een beetje sneukelen op de kamer s'avonds ( kon dit ? Automaten ) Groetjes Boudens Johny Muzikant .

Het verblijf is goed bevallen tot het moment van uitchecken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De informatie omtrent het betalen van het ontbijt had beter gemoeten. Ik had achteraf ontbijt voor 4 personen bijbesteld en had begrepen van de medewerker dat ik deze bij het inchecken op vrijdag 27 April al betaald had (+/- € 67,-). Helaas was dit niet het geval en diende ik nog eens +/- € 67,- bij vertrek/uitchecken af te rekenen. Dit kwam als een onaangename verrassing. Nu waren mijn vrienden en ik alsnog een aardig bedrag kwijt voor het hotel verblijf en is er van de aanbieding niet veel over.

Prima bed, goed geslapen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Maastricht