Beoordelingen over NH Arnhem Rijnhotel 4-sterren

Onderlangs 10, 6812 CG Arnhem, Nederland

#8 van de 16 hotels in Arnhem

Arnhem: Tja. Je verwacht er een hoop van, maar wordt nooit een stad dat ik denk van Yes, nog een kee
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt is duur. Ik heb in andere hotels bijna zelfde ontbijtmogelijkheden gehad voor 7/8 euro.

De kamers zijn ruim en stil, maar wellicht een beetje gedateerd. Zelfde geldt voor de badkamers.

Te duur voor wat je krijgt.
    • Junior Suite met Uitzicht

Voor een suite was de badkamer véél te klein. Vies gordijntje in het bad. In de beschrijving stond dat we er terras erbij hadden. Dit was echter een klein balkon precies naast het terras van het restaurant. De beloofde badjas en slippers waren ook niet aanwezig.

Vriendelijk personeel.

Het uitzicht van de kamer en het buiten terras met prachtig...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De afstand naar het centrum was iets verder lopen dan verwacht. Maar wel een mooie wandeling.

Het uitzicht van de kamer en het buiten terras met prachtig uitzicht over de Rijn.

heerlijk genoten, in een prima hotel in een hele mooie stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij aankomst werd ons verteld dat onze kamer geen zicht had op de Rijn maar dat we voor 25 euro konden upgrade naar een junior suite, wat we hebben gedaan. Is prima, alleen bij nader onderzoek van het hotel zijn er volgens ons helemaal geen kamers die geen zicht hebben op de Rijn. Dus als de vraag je gesteld wordt vraag eerst of je de kamer mag zien.

Ontbijt was uitstekend en het personeel erg vriendelijk.

Mooie locatie aan de Rijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontvangst door onvriendelijke ongeïnteresseerde chagrijnige receptioniste. Kon geen glimlach of vriendelijk woord opbrengen. Zeer onaangenaam, ongastvrij en onpersoonlijke jongedame... De volgende ochtend gelukkig geholpen door een collega; een vriendelijke vrouw die haar vak verstond en mensen vriendelijk te woord stond. Andere opmerkingen; hotel is wat oudbollig, maar wel heel schoon. Ontbijt prima maar stevig geprijsd!

Voordelen: locatie, uitzicht op de Rijn, gratis parkeren voor de deur. Fietsverhuur à 9,50 per fiets per dag.

Top hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs voor het ontbijt is best aan de hoge kant. Wij hebben ervoor gekozen om elders te ontbijten voor €10,00 pp.

We hebben fietsen bij het hotel kunnen huren, her personeel deed niet moeilijk over de tijd dat de fietsen terug moesten.

De vriendelijkheid van het personeel en het geweldige...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De boel is wat gedateerd: buitenkant en interieur binnen. De gang waaraan onze kamer lag rook enorm muf en een beetje een putlucht. In dat opzicht is de prijs te hoog- niet 4 sterren waardig.

De vriendelijkheid van het personeel en het geweldige ontbijt! Top. Wel 4 sterren waardig.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Relaxt, mooi en rustgevend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De airco is leuk voor mensen die ervan houden, maar voor mij hoeft het niet. Hij stond een keer op 5 graden toen ik terug kwam na een leuke dag Arnhem. Snel uit gedaan, want ik was al snel een ijsklontje geworden. Ik heb de volgende dag de airco op 17 aangedaan en toen is het schoonmaakpersoneel eraf gebleven. (Slimme truc!)

Wat een rust! Mooi uitzicht over de Nederrijn vanaf mijn kamer. Echt genoten van de rust daar.

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In het toilet miste wij een wc borstel en er zat een randje schimmel bij het bad. Ook het koelkastje zou wel een keer ontdooid kunnen worden er zat erg veel ijsvorming in.

Het ontbijt was perfect en de kamer met uitzicht op de Neder-Rijn was erg mooi.

Puur genoten van het totale plaatje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De ontbijtzaal biedt schitterend uitzicht, doch als er heel veel volk is kunnen degene die wat later aankomen misschien wel wat moeten zoeken naar een plaatsje. In de 2de zaal zeker wel plaats. Misschien is een 2de koffietoestel aangewezen want dat leverde een mini-file op ;-)

Eerste wat ons bijblijft is ongetwijfeld het schitterende uitzicht op de Rijn. Is al voldoende om uren te kunnen turen (en mijmeren) over het mooie landschap. Kamer heel netjes en voldoende comfortabel. Persoonlijk hebben we liever een douche maar dit voldeed ook ruimschoots. Ontbijt echt wel goed. Met het schitterende weer was het eigenlijk zelfs mogelijk om op het terras te ontbijten. Voldoende uitgebreid en van alles voldoende aanwezig. Heel vriendelijk onthaal, veel vroeger dan voorzien kunnen/mogen inchecken. Ook de andere medewedewerkers waren heel erg vriendelijk. Tot slot de locatie is excellent. Vlakbij centrum (leuke wandeling) en ook gratis parkeren wat me geen onbehagelijk gevoel opleverde (qua veiligheid om auto daar achter te laten). Kortom, hier gaan we zeker nog terug naar toe. Dikke pluim aan alle medewerkers daar.

Tevreden maar niet optimaal
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

We betaalden teveel voor het diner, terwijl de kwaliteit minder was. De witlof was bitter en niet lekker in combinatie met fletse rode kool. Daarbij vonden we een glas wijn ( Amerikaanse Chardonne) a € 6,- veel te duur. Toen we vroegen om een karaf kraanwater erbij werd daar moeilijk over gedaan en dat dat eigenlijk niet de bedoeling was aldus de serveerster.

Ontbijt beviel het meest en was zeer uitgebreid.

Prima voor een weekendje Arnhem
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Het terras van het restaurant viel wel wat tegen. Uitzicht is beperkt omdat de uitbouw van restaurant met kamers daar boven veel van het zicht ontneemt. Het was warm weer en het terras is dan echt een broeikas. Jammer. De lift is piepklein. Met z'n 2-en en een grote koffer is echt al proppen. Niet van deze tijd.

Het uitzicht vanuit de kamer was erg mooi over de Rijn. Wel jammer dat bomen ook helaas weer een deel van dat uitzicht ontnemen. Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Zeker een aanrader om door te geven aan derden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het opruimen van het servies bij het ontbijt moet sneller gebeuren zodat de plek weer vrij is en anderen kunnen gaan zitten

De plek vh hotel en het ontbijt

Goed en mooi verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Toen we incheckte werd de vraag gesteld of we ontbijt wilde op zoon manier dat het in de prijs begrepen zat. Dus toen we hoorde dat we tijdens het uitschenken nog een bedrag moesten betalen viel dat echt even tegen.

De kamer en de badkamer zagen er goed en verzorgt uit. En het ontbijt was heerlijk.

Een fantastisch verblijf!

Eigenlijk niets

Het ontbijt was prima en we kregen een upgrade van onze kamer. Dat was geweldig : een super groot balkon met uitzicht op de rivier en een super ruime kamer . Daarnaast stonden er heerlijke hapjes voor ons klaar op de kamer bij aankomst!

heel goed te doen

Zie bovenstaande

De kamer was heel goed. Badkamer erg klein. Ontbijt heerlijk. Alleen jammer dat er maar 1 kop koffie bij geschonken werd. Prachtig balkon...maar weinig privacy.

Centraal hotel in Gelderland met geweldig uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had gereserveerd voor het diner. Mooie tafel met uitzicht op de Rijn. Bleek men bij inchecken niet meer te weten. Gelukkig was er nog iets te regelen.

Mooi uitzicht op de Rijn, prima ontbijt.

Hotel op mooie, rustige locatie, net buiten centrum Arnhem
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De hele inrichting is toe aan een update: meubilair en sanitair

Mooie locatie met prachtig uitzicht op de Rijn, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt. Ruime parkeervoorziening.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Zie bovenstaand
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers en gangen zijn gedateerd, gezien de prijs mag hier wel een upgrade voor komen zeker de badkamers verdienen aandacht

Ontbijt was goed en uitgebreid

Vriendelijk personeel aan de balie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De buitenkant van het hotel en de oever van de rijn. Personeel in het restaurant had er geen zin in.

Vriendelijk personeel aan de balie. Prima bedden. Mooi uitzicht!

prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ontbijt was veel te duur. 17,80 PP is belachelijk. wel n 2 persoons matras, maar 2 lossen dekbedden. niet fijn als je van elkaar houd. kranen in badkamer zonder thermosstaat, is ook n min punt .

het uitzicht.

Zeer tevreden over ons verblijf en heerlijk ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Het was jammer dat we nadat we terugkwamen van de schouwburg op Zaterdag avond om 11 uur de bar gesloten was en wij daar niet nog even gezellig na konden praten.

Prima ruime kamer en prachtig uitzicht! Ontbijt was heerlijk!!

weekend naar de veluwe
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

douchen in een badkuip blijft behelpen ik ben meer fan van een inloopdouche.

De ligging van het hotel aan de Rijn is perfect. We hebben ons laten verrassen door de chef met een viergangen menu. Dit was werkelijk een verassing echt heerlijk gegeten en ruime porties maar ook de bediening erg goed echt een aanrader. We gaan hier zeker terug om nogmaals van te genieten. Goed ontbijt in het gezellige restaurant met uitzicht over de Rijn. Voldoende parkeergelegenheid. Personeel aan de receptie behulpzaam en vriendelijk.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De radiator van de kamers met een 200 nummer ruizen vrij luidt, ook als de kraan van de radiator uit staat. Kamers op hogere verdiepingen hebben daar geen last van.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De locatie van het hotel is perfect. Het is tevens een rustig hotel.

geen ontbijt in hotel gedaan, bed comfort en kamer met...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

was in eerste instantie verkeerd bed dan ik had aangevraagd, maar snel hersteld

geen ontbijt in hotel gedaan, bed comfort en kamer met uiticht was geweldig.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

naar onze mening te duur voor wat je krijgt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De standaardkamer was klein en het raam kon niet open wat een zeer benauwend gevoel gaf. Voor de 2e nacht hebben we een andere kamer gevraagd, wat kon tegen een extra betaling van 25 euro.

de locatie, vriendelijk personeel, ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Fantastisch verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De dekbedden waren net iets te kort.

Het uitzicht was heerlijk, de bar had een ruime keus en de bediening was goed. Het meeste is de oprechte vriendelijkheid van het personeel bevallen.

Het weer :-)

De zorg van de medewerkers voor de gast(en), de sfeer, allemaal uiterst klantvriendelijk. Ik heb nog een nachtje bijgeboekt en mijn agenda aangepast. De locatie is natuurlijk erg fraai, nu met het uitzicht op het wassende water van de Rijn. Ik kom in het voorjaar of de zomer weer eens terug.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Schone kamers met mooi uitzicht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vond het ontbijt zo prijzig dat we elders zijn gaan eten. 20 euro is de prijs voor een lunch, maar zeker geen ontbijt

Schone kamers met mooi uitzicht

Gewoon super weekeinde gehad heerlijk hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

De badkamer is aan vernieuwing toe

Ontbijt goed kamer goed personeel prima en relaxed dat is een verademing vergeleken met andere hotels waar het personeel druk druk druk over de vloer loopt! Nogmaals een echte aanrader komen wij zeker terug.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Uitzicht en kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er is sprake van achterstallig onderhoud. Kapotte gordijnen. Niet echt goed schoongemaakte badkamer. Personeel doorgaans echt heel vriendelijk en professioneel. Op één serveerster bij het diner na. Zij was niet goed opgeleid voor wat je mag verwachten bij het bedienen tijdens het diner. Gesloten niet echt hartelijk. Althans zo kwam het over. Voor het hoofdgerecht: De kwaliteit was prima. Heel goed klaargemaakt. Alleen een belachelijk kleine portie in verhouding met de prijs. Het dessert was weer prima in verhouding.

Uitzicht en kamer.

Naar wens.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

Onhandige douche in heel hoog bad. Onhandige bediening in restaurant en heel veel herrie vanuit bar. Slechte parkeermogelijkheden.

Mooie grote kamer. Geweldig uitzicht op nederrijn en balkon. Zitje, minibar en waterkoker. Goede bedden met leeslampjes. Goed eten in restaurant.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Comfortabel hotel met prachtige ligging tov natuur en stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeelslid was bij aankomst erg onvriendelijk. Wij waren ervan overtuigd dat we incl ontbijt hadden geboekt. Zij liet ons op zeer klantonvriendelijke wijze weten dat dit niet zo was. Oa: “mensen lezen tegenwoordig niet meer”

Heerlijke kamer

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Het uitzicht was onvergetelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Niet alleen van toepassing op dit hotel maar algemeen. 19 euro voor ontbijt is veel wanneer je weet dat je alleen yoghurt en wat muesli en een kop thee wilt. Ik zou liever afrekenen wat ik bestel en niet betalen voor een heel buffet waar anderen misschien wel heel veel van gebruiken. Mijn ontbijt kan voor ca. 10 euro.

Het uitzicht.

Heel erg de moeite waard, vooral door het uitzicht, comfort en heerlijke ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

We hadden een heerlijk balkon. Daar konden we in de zon zitten. Het was wel koud, perfect moment voor een fleece dekentje. Hebben we opgelost met de dekbedden, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Alles super. (helaas doen de punten het hierboven niet en lijkt het of ik allemaal nullen scoor. Het zijn stuk voor stuk negens. En waar krijg je tegenwoordig nog een mooi zachtgekookt eitje??

Prima hotel en voor het ontbijt, de locatie en het uitzicht een echte aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer niet zo netjes. Kalkaanslag rondom de kraan en een schone handdoek op de stapel met blijvende donkere vlekken.

Verzoek voor bad werd direct gehonoreerd. Prima kamer en mooi uitzicht. Bad was groot genoeg. Ontbijt was perfect! Zeer ruime keuze en fijne details. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

fijn hotel met leuke faciliteiten (buitenterras, uitgebreid ontbijt, zeer goede keuken)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

lift ging wel wat schokkerig, niet echt negatief maar vreemde gewaarwording

Prachtig zicht op de Nederrijn en natuur daarachter. Rustig want kamers aan achterkant, je hoort de drukke weg niet. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Zeker een hotel om eens terug te komen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren aan de weg, dus even goed opletten.

Het was een rustige plek aan de Rijn met een mooi uitzicht. Het ontbijt was prima. Verder personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt dicht bij centrum, er rijd ook een hotel busje die je er heen brengt. Zeker een aanrader.

Was een aangename ervaring. Zeker een adres om bij te houden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De hygiëne mocht wat precieser en dit over het algemeen.

Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd. koffiemachine is wel aan nazicht of vervanging toe. De kamer voldeed aan onze wensen.

In het algemeen een vrij goed verblijf gehad, niet veel op aan te merken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer was wat aan de kleine kant. De dranken in de minibar waren behoorlijk prijzig, en daar hebben we dus geen gebruik van gemaakt. Eén storend element was dat er buiten een toestel stond te draaien, een soort ventilator, maak voor geluidshinder zorgde.

De kamer was ruim, heel wat kastruimte, inclusief kluis, met mooi zicht op de Nederrijn. Het diner was superlekker ! Het ontbijt was ook voldoende en lekker. En heel vriendelijk personeel, wat zeer aangenaam is.

goede kamer, met gedateerde badkamer (douchen in het bad).
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

badkamer en een gezelligere bar in het hotel

goede kamer, met gedateerde badkamer (douchen in het bad). Ontbijt prijzig maar goed. Uitzicht op de Rijn: prachtig

vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

eten in restaurant, beperkte keuze maar vooral te speciale dingen, liever simpeler aanbod en ook meer snacks

vriendelijk en behulpzaam personeel ontbijt was heel lekker

Prima, schoon hotel , vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

Terras bij kamer was slecht onderhouden, veel onkruid . Terras bij bar is ongezellig, windschermen vies. Gemiste kans voor zo'n prachtig uitzicht.

Goede bedden. Ontbijt was goed verzorgd. Ruime keuze en erg netjes.

Keurig hotel met duur ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik was met mijn man en dochter die in een 2e kamer sliep; De kamerprijs was ca €180,- samen. Het ontbijt kostte €17,50 per persoon. In totaal betaal je dan €52,50 aan ontbijtkosten. Het ontbijt is niet slecht maar heeeeel eenvoudig qua aanbod, dus ik vind dat dan onfatsoenlijk duur; Ik neem nl meestal alleen een croissantje, glaasje jus (deze was uit een pak uiteraard) en capuchino; Als het croissantje nog lekker vers was geweest, dan had ik een beter gevoel gehad;

Het is gewoon een keurig hotel voor een dito prijs met pracgtig uitzicht over de Rijn

Een perfecte ervaring.

Niets te melden.

Vriendelijk ontvangst en vlotte service, Kamer modern (klasiek) met uitzicht op het water, helemaal goed, perfecte bedden, kamer faciliteit was goed. Ontbijt zeer uitgebreid, rekening houdend met allergie.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima! En we komen zeker terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De parking was wel erg vol en we hadden moeite een plekje te vinden. De airco maakt 's nachts ook best veel lawaai

Het ontbijtbuffet is heel goed. En dan met mooi weer lekker buiten zitten met je bordje vol is echt vakantie. Het uitzicht op de Rijn is zo mooi!

Twee heerlijke dagen met mijn volwassen dochter

NIETS

het was een heerlijk verblijf met een super uitzicht. super goed ontbijt. ook 's avonds in het restaurant gegeten wat ook heel goed was. personeel super aardig

Prachtuitzicht maar personeel maakt hier het positieve verschil
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

Heel attent personeel. Er was met een wens geen rekening gehouden, dat werd DIRECT opgelost op een uiterst behulpzame wijze. Men kreeg in de gaten dat mijn vrouw jarig was, waarop men heel lief reageerde. Gevolgd door buitengewoon attente tractatie op onze kamer. Verder: prachtig terras

Wellicht het beste hotel in de stad Arnhem
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De badkamers waren brandschoon, maar konden hier en daar een paar cosmetische ingrepen gebruiken.

Corrent en vriendelijk personeel. Werkelijk prachtige ligging aan de Rijn. Verbazend stil ondanks de locatie aan een weg. Inspirerende wandelroute naar de stad. Prima menukaart en klasse ontbijt.

Het uitzicht en het ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er stond een generator vlak onder ons raam die om het kwartier aansloeg en dan een paar minuten gigantische herrie maakte. Dit maakte slapen met open raam niet mogelijk. Badkamer klein en gedateerd.

Het uitzicht en het ontbijt

We hebben het prima naar ons zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Er lagen snacks (tegen betaling) op de kamer, waarvan het zakje chips twee maanden over de datum was. De rest was nog ruim langer houdbaar. Ook jammer dat dat er onder de kitlaag van het bad wat zwarte schimmel zat. Voor de rest zag het er prima uit. De parkeerplaats was niet zo ideaal, het ligt aan een fietspad en een drukke weg. Dus opletten met in- en uitrijden! Ook is de kans groot, dat je je parkeerplek kwijt bent, als je 's avonds nog even weg wilt. Aan de overkant mag je ook parkeren, maar daar geldt hetzelfde verhaal.

Het uitzicht over het water gaf een zeer ontspannend gevoel. We hadden een fijne kamer met een mooie badruimte.

algemene tevredenheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

Het afstoffen in de kamers kan beter. Twee opeen volgende dagen werden vuile kopjes en glazen niet vervangen, en thee en koffie werden niet bijgevuld. Bij melding aan receptie werd dit onmiddellijk genoteerd en opgelost.

Het ontbijt was uitstekend, keuze genoeg en alles werd tijdig aangevuld. Een aanrader is zeker het verrassingsmenu bij het diner.

Ontspannen verblijf met uitzicht aan de Rijn!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

Kleine badkamer, vasttapijt in kamer en gang aan opfrissing toe.

Ruime kamer met klein terrasje. Comfortabel bed. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en lekker restaurant. Zeer vriendelijk en behulpzaam aan het onthaal.

Kort maar goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Er werd geen rekening gehouden met de gevraagde opties: geen vast tapijt (allergisch aan huisstof), geen donsdekens maar laken en deken of donsdeken apart

Mooie kamer aan de Rijnkant. Waarschijnlijk niet rustig als het terras open is ? Gratis parking.

Heel gevarieerd en lekker ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Achterkant van het hotel kan mooier worden ingericht, meer aangepaste beplanting met uitzicht op de Rijn.

Heel gevarieerd en lekker ontbijt! Uitzicht vanuit de eetruimte op de Rijn was mooi. Vriendelijk personeel. Uitzicht vanuit de kamer iets minder. Rustig hotel.

Het uitzicht vanaf de kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Tip: de schuifdeuren in de badkamer even beetje olie in spuiten en de onderkant ontkalken

Het uitzicht vanaf de kamer. Voor een kleine meerprijs toch omgeboekt naar een kamer met Rijn zicht! Lekker bootjes kijken

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Goed verblijf, luxe kamer. Ontbijt had liever eerder begonnen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik moest zaterdagochtend vroeg vertrekken om een trein te kunnen halen - het ontbijt startte pas om 8:00 uur. I.o.m. receptie kon ik een kwartier eerder komen ontbijten. Wat daarbij tegenviel was dat de koffieautomaat nog moest opwarmen en schoonspoelen (een medewerkster zei dat toen ik de ruimte betrad, maar pas toen ik er 5-10 minuten later om vroeg, zette ze de automaat aan. Kon ik nog minuten wachten, en dat was nou net niet de bedoeling).

In de reservering stond 'kamer zonder uitzicht' terwijl ik een prachtig uitzicht op de Rijn had

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

goede locatie, met parkeermogelijkheid voor de wagen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

goede locatie, met parkeermogelijkheid voor de wagen. Centrum van Arnhem 15 min stappen of met bus. Zeer vriendelijk personeel Mooi uitzicht op Rijn Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Het bed was echt heerlijk

Dat je extra 10 euro moest betalen voor het uitzicht

Wij konden direct bij aankomst over de kamer beschikken. Alleen was het wel jammer dat je 10 euro extra moest betalen voor de uitzicht

Service, hadden niets mee aangezien we niet wisten dat er in...

N.v.t.

Service, hadden niets mee aangezien we niet wisten dat er in arnhem bleven slapen. Echter kregen we oplader tandenborstels en tandpasta. Gewoon super dus.

Fijn hotel aan de Rijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

De kamer is wat gedateerd en ook de douche is aan herinrichting toe. Bedden waren wel prima maar de verlichting in de kamer is maar minimaal, zeker als je in bed nog wilt lezen.

De ontvangst door Koen van de receptie was prima, we kregen zelfs een welkomstpakketje , maar al het personeel was erg vriendelijk en aardig. Het eten 's avonds in het restaurant was een zeer goede prijs kwaliteit verhouding, we hadden het 4 gangen surprise menu en het uitzicht is mooi vanuit de tafeltjes aan het raam. Het ontbijt wat tot 12 uur gebruikt kan worden was ruim voldoende en werd goed bijgevuld. Parkeren makkelijk voor de deur. Het balkon bij kamer 317 is fantastisch, helaas werkte het weer niet mee maar wie weet een volgende keer wel.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Op fiets afstand van het Gelredome
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

Kamer, klein en 200 euro. gratis bitterballen beloofd in de bar; geen bitterbal gezien. lampen op terras gingen uit terwijl terras vol zat. goed ontbijt maar diepvries door airco.

Op fiets afstand van het Gelredome

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Op loopafstand van het station (en centrum)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs van de overnachting vond ik pittig!

Wij waren na het concert van Celine Dion pas kwart voor 12 terug en de bar zou volgens de papieren 12.00 uur sluiten. Maar we hadden dorst dus toch even snel een biertje..... Dat even snel werd een uurtje met 2 Belgische medeconcertgangers, compleet met hapjes! Barpersoneel bedankt! Het concertmenu was ook heerlijk, niet te duur en heel relaxed. Want in de stad is het vaak jachten om op tijd klaar te zijn met eten.

Prima hotel op goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat kleine dingetjes in de badkamer: - douche deur zat los - douche waterslang lekte

Uitstekend ontbijt Goede locatie t.o.v het centrum Prachtig uitzicht over de rivier

Prettig en comfortabel hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Ik miste wat informatiefolders over de omgeving die je zelf kunt pakken bij ded receptie en misschien een boekje of spelletje in de ruimte waar je kunt zitten met wat te drinken.

Zeer vriendelijk personeel en nette kamer met mooi uitzicht over de rivier.

Het ontbijt was prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

We hadden speciaal een kamer met zicht en balkon gekozen maar de balkondeur kon niet open. De zakdoekjes in de badkamer waren op (er zat er nog eentje in).

Het ontbijt was prima!

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen minpunten. Zelfs kijken voor reservering binnenkort met partner

Geweldig uitgebreid ontbijt. Uitzicht Netheid kamers Vriendelijk personeel Service gericht

Het ontbijt was goed maar veel te duur!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Standaard kamer was veel te duur! Geen uitzicht op de Rijn wat wel gesuggereerd wordt! Wilde je uitzicht dan kwam er nog eens 15€ per nacht bij voor een balkon en 10€ per nacht voor alleen een raam met zicht op de Rijn!

Het ontbijt was goed maar veel te duur!

Prima hotel voor een nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is een beetje vergane glorie. Verouderde badkamer. Stukjes afgestoten verf overal. Had ik niet verwacht gezien de prijs per nacht.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Mooi uitzicht over de rijn

Geweldig hotel langs de Rijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

Het hotel ligt schitterend langs de Rijn, lekker rustig en met een prachtig uitzicht, maar het nadeel is dat het net iets verder wandelen is naar het centrum van Arnhem.

De kamer met uitzicht én terras was het extra geld zeker waard. Lekker ontbijt en vriendelijk onthaal.

super hotel ideaal gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eerst en vooral het vriendelijke ontvangst , de omgeving , hotel met uitzicht op de rijn , het heerlijke ontbijt , het lekkere verrassing menu van de chef , de vriendelijke bediening, kortom we komen zeker terug , Arnhem toffe stad met in de buurt interessante musea

Smaakvol ontspannen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Als ik dan een minpuntje moet noemen, er was geen lift naar de kamers op rivierhoogte.

We hebben genoten van onze kamer met terras aan de rivierzijde! Het ontbijt was meer dan compleet! Fijn dat we tot 12 uur gebruik konden maken van de kamer.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Mooi hotel met uniek uitzicht over de rivier en de uiterwaarden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, Terras en Uitzicht

Parkeren is problematisch, omdat direct bij het hotel slechts beperkte ruimte is. Hotel is net te ver van het centrum gelegen om er naar toe te lopen, temeer omdat het geen prettige omgeving is om te lopen wanneer het donker is, ook verkeerstechnisch niet.

Goed maar enigszins beperkt ontbijt, unieke ligging aan de rivier met fantastisch uitzicht. Ruime kamer met balkon. Mini bar en koffiezet voorziening.

Het ontbijt is geweldig, menukaart restaurant mocht iets...

menukaart restaurant

Het ontbijt is geweldig, menukaart restaurant mocht iets meer uitgebreid zijn. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, echt een aanrader dit Hotel. Bedankt

Heerlijk genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen toiletborstel op slaapkamer Geen kindermenu in restaurant Eten in restaurant aan de prijzige kant en de rekening klopte niet, werd een fles rosé in rekening gebracht terwijl die niet was genuttigd.

Ontbijt heerlijk! Prachtig uitzicht vanaf slaapkamer. Erg vriendelijk personeel!