Beoordelingen over NH Amsterdam Schiller 4-sterren

Rembrandtplein 26-36, Amsterdam Centrum, 1017 CV Amsterdam, Nederland

#245 van de 410 hotels in Amsterdam

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Overwegend aan de verwachtingen voldaan. Lokatie is schitterend gelegen als uitvalsbasis .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer geeft uit op het Rembrandtplein. Een vensterdeur (de middelste van de drie) die uitgeeft op het Rembrandtplein sluit niet goed dicht en daardoor komen de geluiden vanuit het Rembrandtplein de kamer binnen. Dichtingsstrips dringend later verbeteren (oude wegnemen en dikkere plaatsen)

Het interieur is subliem. Ontbijt is ruimschoots voldoende , gevarieerd en lekker. Lekkere koffie!

Genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

(Onze kamer was bij inchecktijd nog niet klaar. Daarop een upgrade gekregen): junior suite met balkon en dat uitzicht! Keken zo tegen het beeld van Rembrandt aan!!

4,0
    Is niet waarvoor we betaald hadden.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden een kamer geboekt met uitzicht op de stad, geluidloos, een 1 tweepersonenbed, kregen we een kleine kamer met 2 eenpersoons bedden en harde muziek van de discotheek verderop. Keypass wou ook niet werken, daardoor duurde lang voordat we in de kamer kon. We zijn anders gewend.

Het beviel ons dat het hotel dichtbij veel verzienningen was.

Ontvangst was vriendelijk, snel in kunnen checken door het...
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer was gelegen aan het Rembrandtplein. Voor mensen die moeilijk kunnen slapen bij geluid van buiten is dat iets om rekening mee te houden. Er lagen wel oordopjes klaar op de kamer.

Ontvangst was vriendelijk, snel in kunnen checken door het online boeken. De éénpersoonskamer is best wel ruim, schoon en het bed is zeer comfortabel. Deze keer geen gebruik gemaakt van het restaurant, maar ook dat is prima.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Genoten van een heerlijk, gastvrij verblijf. Complimenten aan het personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eenvoudig ingerichte badkamer, zeer schoon en een prima douchekop. Het bed was een beetje hard maar dit is persoonlijk.

Prima hotel met een geweldige ligging. Zeer vriendelijk en attent personeel. Een heerlijk uitgebreid ontbijt gehad en een heerlijk diner genuttigd (RTL Late Night arrangement). De moeite waard om te boeken voor een paar dagen Amsterdam. Goede uitvalsbasis voor diverse activiteiten door de centrale ligging.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

De locatie is zeer goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Temperatuur op de kamer was te warm! De kachel hadden we dicht gedraaid en nog steeds was het warm. Het is wel gedateerd, we hadden wel iets meer luxer en moderner verwacht. Wat ook jammer was, is dat we 2 keer 1 persoon bedden kregen in plaats van 2 persoon bed, wat we hadden gevraagd. Dit zie je helaas vaker in hotels! Dus al bij al prima hotel! Alleen het is tijd voor een renovatie nu!

De locatie is zeer goed! Op de Rembrandtplein! Personeel was super aardig en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

goed verblinf gehad. helaas kwaliteit van extra bed heel slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hadden extra bed(sofa bed) hele slechte kwaliteit, alleen maar veren en kuilen voelde je. Erg slecht geslapen hierdoor en de wifi werkte niet

Matig hotel, niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn ok, maar het sanitair is dringend aan een update toe. Kan echt niet meer. Bovendien was het sanitair in onze kamer niet goed schoon gemaakt. Het ontbijt is eenvoudig en niet geweldig van kwaliteit.

De locatie is geweldig als je op diverse punten in het centrum moet zijn voor afspraken.

goed en prima locatie zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

2 cups koffie op de kamer. heel koud in de ontbijtzaal prijs van de kamer behoorlijk veel... uitzicht vanuit de kamer, uitkijk op rembrandtplein is natuurlijk veel leuker

ruime kamer, heerlijke badkamer, goede bedden en mooi tv scherm.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Heerlijk ontspannen sfeer, genieten hebben we gedaan en een echte aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Beoordeling dat dit een 4-sterrenhotel is, viel in realiteit een beetje tegen.. Maar de locatie is het in ieder geval wel waard! Heel aangenaam en behulpzaam, vriendelijk personeel.

Kamer was ruim, net en stil. Heerlijk uitgebreid ontbijt én tot 10.30u voor de langslapers!! Perfecte locatie, alles op loopafstand; top!!

Prima kamers, mooie locatie en goede faciliteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer lag een haar in bad. Matrassen zijn vrij hard. je voelt de veren.

Prima kamers, mooie locatie en goede faciliteiten. Leuk en professioneel personeel.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

prijs kwalitiet niet in verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamers niet schoon, zeker de badkamer niet. Douchegordijn niet meer van deze tijd, los stopcontact, ontbijt tafel stond niet klaar.

Kamers verrassend ruim!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Erg goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche vond ik niet prettig, kon ineens warm worden. De wc liep niet goed door.

Het ontbijt was geweldig! Zoveel keuze dat we moeilijk een keuze konden maken, omdat we eigenlijk alles wilde proeven! Het leuke is ook dat de ontbijtzaal de zaal is waar rtl late night wordt opgenomen. De kamers zijn erg netjes en schoon, lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

heerlijk relax
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

luxe kamer met geweldig uitzicht op het Rembrandplein. Grote badkamer met ligbad. Supervriendelijk personeel. goedgevulde minibar en koffie en thee op de kamer

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Fantastisch hotel met erg leuke vriendelijke medewerkers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fantastisch hotel met erg leuke vriendelijke medewerkers. We kregen een kamer-upgrade omdat we al een keer meer waren geweest dit jaar! Volgende keer weer NH Schiller

Uitstekende locatie voor verblijf hartje Amsredam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In verhouding tot de prijs vonden we de kamer erg klein, wel rustig, (achterkant). Geen airco, maar her raam kon open. Behoorlijk harde matras.

Ontbijt is gewoon goed en je kunt gezellig in de serre of op het terras plaatsnemen. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kamer en badkamer zijn goed schoon. Combinatie met Late Night arragement is leuk om een keer te doen.

Leuke stad, hotel op mooie locatie maar slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bedden, geen airco waardoor balkondeuren open moesten en hierdoor veel geluidsoverlast. Verouderde kamers en badkamer niet schoon.

De locatie en het uitzicht van de kamer

Alles was perfect in orde, fijn verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We waren er om twee uur, eerst lekker geluncht daar, kan ook prima bij NH hotel schiller. Maar om drie uur konden we nog steeds niet op de kamer, we moesten tot half vier wachten, dat vind ik voor die prijs echt niet tof.

Alles was perfect in orde, fijn verblijf

Heerlijk verblijf met een perfecte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het matras was voor mij te zacht. Een beetje doorgelegen.

Leuke kamer met balkon met uitzicht op het rembrandsplein. Weinig last van buitengeluiden. Goed koffie en thee faciliteiten en goed gevulde minibar.

Het was een prima weekend maar zal niet gauw weer voor dit hotel kiezen. Te duur voor wat je krijgt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had gedacht dat het hotel iets mooier was. Het is wat sommige dingen betreft wel aan vervanging toe.

Ontbijt was wel oké maar ik vond het veel geld voor dat wat er was. Kamer was prima maar vieze gordijnen en vieze vloerbedekking.

Middelmatig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was erg warm en er was maar één ventilator.. Het is verbazingwekkend dat een viersterren hotel geen airco heeft. We hadden kamer geboekt met ontbijt. We moesten om 5.00uur in de ochtend vertrekken wegens vliegtuig van mijn vriend naar VS. We hebben gevraagd over ontbijt in de ochtend. Antwoord was dat we kunnen in Mc Donalds in Schiphol iets eten. Dit was een tegenvaller. Meeste hotels (4 sterren) hebben ontbijt in de vroege ochtend of ontbijt pakket dat ze meegeven. Deze hotel had geen van beide en ze hebben niet eens prijs van ontbijt bij vertrek verminderd van de prijs van kamer.

Locatie was goed.

De ligging van het hotel en de netheid van onze kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De temperatuur in onze kamer, de verwarming stond op 5 (de buitentemperatuur was 20graden) Erg warm, zeker niet fijn!

De ligging van het hotel en de netheid van onze kamer

hotel oude stijl positief -deels vloeren te...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat steeds meer tot mij doordringt : de hotelreservatie diensen via BOOKING COM zijn te duur - deze organisatie neemt te veel % commisieloon opalle reservaties - derhalve probeer ik dit te vermijden. en ik spreek in naam van veel hoelhouders- ook de strafpunten systeem weerhoud elke vrijheid aan de biedende hotelpartij

hotel oude stijl positief -deels vloeren te vernieuwen-liften en toegangsdeuren tot vloeren ??? zou zeker benevens een schildering aanpassing

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Makkelijk ingecheckt en kon prima late checkout krijgen voor...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ze waren enorm aan het verbouwen in of naast het hotel. Werd om 9 uur al wakker geboord

Makkelijk ingecheckt en kon prima late checkout krijgen voor niet al te duur

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Super vriendelijke Staff, er mooi Hotel
    • Standaard Eenpersoonskamer

De prijs was een beetje hoog voor de hele kleine 1 persoons kamer...maar dat zou mij niet weerhouden om zeker weer terug te komen als gast in dit mooie Hotel met super goeden service en erg vriendelijke Staff ...een absoluut aanrader...locatie is de best!!!!

De Staff was erg vriendelijk en behulpzaam...het uitzicht vanuit het Hotel was erg mooi...en het aller mooiste was dat vanuit de Hotel Bar/Restaurant ...iedere avond Life RTL " Late Night " show word uitgezonden waar je als Hotel gast gratis bij mag zijn...super gezelige avond gehad met mijn dochter...

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Perfecte locatie aan het Rembrandtplein.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het wordt tijd voor een grondige renovatie, wil dit pand zijn uitstraling behouden. Neem ook afscheid van de dagelijkse tv show en herstel het restaurant in de prachtige grandeur die deze ruimte zonder alle lelijke studio apparatuur zou kunnen hebben. Prijs blijft altijd een moeilijk punt in Amsterdam, dat hard op weg is om een van de duurste city trip locaties in Europa te worden. Maar deze nadelen zullen ons niet weerhouden om nog eens terug te komen. Schiller heeft 'iets' heel bijzonders!

Perfecte locatie aan het Rembrandtplein. Een karakteristiek, oud hotel dat een bepaalde charme heeft die zich niet zo makkelijk laat beschrijven. Een vriendelijke staf en een uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Bom

Vanwege het feit dat taxi van af Schiphol niet mag parkeren voor Hotel en wij daardoor met koffers moesten slepen en bij vertrek ook auto van vrienden os niet op kon halen voor het Hotel is een reden dit Hotel niet meer te gebruiken

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De upgrade naar de premium kamer zat alleen in de ruimte vd kamer. De badkamer was heel klein en gedateerd en het bed erg smal. De kamer was ook erg warm.

Heerlijk ontbijt en diner. Centrale ligging.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Goed hotel op een gezellig, maar wel erg druk, Rembrandtplein.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Door de opname van "RTL Late Night" was het niet mogelijk om bij aankomst in het hotel te dineren. Geen normaal toiletpapier, alleen kleine velletjes.

Prima kamer met gezellig uitzicht over het Rembrandtplein. Wel erg veel lawaai, maar dat was onze eigen keus, we hadden ook een kamer aan de achterzijde kunnen krijgen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Top locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de hygienne onderbed lagen oordopje die niet van ons waren en de radiator knop mocht weleens een poetsdoek zien onderandere

de locatie en zicht op rembrandplein

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

We hadden geboekt via booking.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden geboekt via booking.com reserveringsnummer etc. Maar toen we aankwamen werd er gezegd dat ze vol zaten bizar was voor de verjaardag van mijn partner.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Het ontbijt was heerlijk, accomodatie goed met uitzicht op...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gebruik van tv, kanalen zijn niet logisch ingedeeld. Verder alles goed

Het ontbijt was heerlijk, accomodatie goed met uitzicht op levendig plein en midden in het centrum. Vriendelijk personeel en 's avonds de Late Nightshow.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima, centraal en ideale locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kachel in de badkamer stond uit en dat merkte ik pas bij het douchen midden in de nacht. Was erg fris.

Prima kamer, ontbijt goed verzorgd, net en schoon hotel.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

slechte service
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel scheepte ons op met een achterafkamer met een hele steile trap. Dit is voor een aanbieding of last minuten maar niet voor het volle tarief. Ik ging hier niet mee akkoord en Pim gaf mij gelijk, maar hij en de receptioniste konden er niks aandoen omdat ze volgeboekt zaten. Ze gingen kijken naar alternatief of bij hotel aan de overkant. Na 10 minuten kwam Pim terug en had hij ineens wel een andere kamer op de 5e verdieping. Heel vreemd. Daarvoor verkondigde hij nog dat alle kamers hetzelfde waren. Wat dus niet zo bleek want de kamer op de 5e verdieping was veel groter. Mijn moeder en ik voelde ons echt afgescheept als een niet belangrijke gast en daar baal ik heel erg van. We werden hierin ook niet gecompenseerd. Het nare gevoel is nog steeds niet weg. Terwijl we lang van te voren deze boeking al gemaakt hebben.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Voor 190 euro een twee persoons kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor 190 euro een twee persoons kamer Het is voor de locatie dat ze zoveel durven te vragen Echt vergane glorie Ouderwets harde bedden verouderde badkamers waar je in een bad moet staan In een van der valk van 90 euro slaap je in de mooiste kamer tegenwoordig alleen niet hartje stad.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ik zou het hotel niet aanraden

op weekdagen is er geen enkele mogelijkheid om in de lounge of bar te zitten en ergens iets te eten of drinken, vanwege de opname van RTL late night show. Er is niets geregeld voor de hotelgasten.

Kamer was redelijk, ontbijt goed, behalve een donkere lange haar in de omelet

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

totaal niet aan te raden als Hotel verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen parkeergelegenheid of regeling,moest de auto parkeren onder het Waterlooplein a €47,50 per dag .konden geen gebruik maken vanbistro ivm opnamen RTL late en Maandagochtend voor opname verloren kind. kamers waren zeer gehorig rumoer buitenaf tot 0400 in de ochtend

ontbijt goed , kamer goed

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is oud..douchegordijn op de douche vind ik persoonlijk minder hygiënisch en niet passen bij een 4 sterren hotel. Er zat een afdak onder ons hotel. Daar lag veel afval. Eten en sigaretten. .

Kamer was klein maar voldoende. Ontbijt was goed. Locatie was erg prettig midden in de stad! Het bord met chocolaatjes vanwege de verjaardag van mijn dochter was erg attent!

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Perfecte locatie hotel kan hier een daar een update gebruiken
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ondanks dat het een goed hotel is heb je het gevoel dat je puur voor de locatie betaald. In de zomer zou ik dit hotel zeker afraden ivm het ontbreken van een airco. De ramen van de kamers zijn ook echt aan vervanging toe. Plus de badkamers kunnen ook wel een upgrade gebruiken

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

De kamer had enkel glas en daarmee heb je veel...
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer had enkel glas en daarmee heb je veel geluidsoverlast van buiten. Bovendien waren de gordijnen te kort en te smal waardoor felle lichten van Rembrandtplein naar binnen schijnen de hele nacht.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Was leuk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Groot nadeel dat je nergens goedkoop kunt parkeren. Dit is echt onnozel duur. Verder goed hotel. Kamer prima, maar niet echt heel luxe ofzo.

De locatie is echt top.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Héérlijk verblijf midden in Amsterdam!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor dit geld verwacht je iets meer luxe op de kamer zoals wat meer extra's. De vloerbedekking was niet echt schoon.

De locatie is top! De kamer is best prijzig, maar door de locatie bespaar je taxi kosten. Het bed was heerlijk! Het ontbijt was super. Het ontbrak aan niets! We hebben hier ook gedineerd, omdat we een arrangement hadden met RTL Late night. Fan-tas-tisch was dat! De badkamer is klein en verouderd,maar er was een föhn en goede vergrootspiegel aanwezig. Vloerbedekking vind ik altijd verschrikkelijk op een hotelkamer. Die krijgen ze nooit goed schoon en dat bleek ook hier.... Dat mocht de pret niet drukken, het was een heerlijk verblijf midden in Amsterdam!

Heerlijk weekend gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was niet heel erg schoon bedden hard verder geen minpunten

Ligging en mooi hotel top locatie buiten gewoon vriendelijk personeel heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Paar maanden geleden in NH Caransa verbleven.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Paar maanden geleden in NH Caransa verbleven. Toen super tevreden. Ook nu weer een mooie, schone en ruime kamer. De locatie is uitstekend en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!!

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Stom!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel bleek overboekt. Wat ontzettend slecht. Het bleek ook nog vaker voor te komen. Wat amateuristisch. En dit voor een vier-sterrenhotel. Nooit geen NH weer.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Ontbijt was goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was oud, klein en net 2 sterren waard. Was op gerookt en op de lampenkapjes zat heel veel ranzigheid! We kregen wel een andere kamer. Maar blijft oud en het geld zeker niet waard!

Ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Eenvoudige accomodatie waar de klant geen koning is meten waar sprake is van een matige hygiëne.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

1. Onze aanvraag voor late check out werd pas bij inchecken afgewezen. Daardoor konden we niet meer kiezen voor een ander hotel. 2. Ondanks de 'niet storen' kaart aan de deur, stond - terwijl wij nog in diepe slaap lagen - om 9.55uur plotsklaps een schoonmaakster in onze kamer. Ze excuseerde zich met de mededeling dat veel gasten vergeten de 'niet storen kaart we te halen. De receptie deed onze klacht hierover slechts af met een 'welgemeend' maar tamelijk goedkoop excuus. 3. De hygiëne was matig; een bureaustoel met witte vlekken van een eerder 'feestje' en een badkamer waar een putlucht hangt droegen niet bij aan aan de beleving van een plezierige overnachting in het centrum van Amsterdam.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Nostalgisch hotel in dito stijl.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel prima. Alle nabijgelegen parkeergarages waren vanwege evenement gesloten. Had ik graag willen weten. Later prima opgelost door voordelige parkeerservice.

Nostalgisch hotel in dito stijl. Heeft charme. Locatie op Rembrandt plein is voor buitenlandse gasten fantastisch. Aanrader: maak gebruik van de parkeerservice indien nodig

• Beoordeeld op: 3 november 2016

te duur voor wat het maar was.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was zeer veel lawaai van buiten. Op een moment leek het of het raam open stond, dit was echter niet zo. We kregen 2 aparte bedden terwijl aangeduid was dat we 1 tweepersoonsbed wilden. Te duur voor wat het was.

De kamer was zeer proper. Het hotel was ideaal gelegen.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeerservice niet doen! Lange wachttijd!

Ontbijt prima, kamers goed. veel lawaai aan de voorzijde maar dat weet je van te voren als je in hartje Amsterdam boekt.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

De locatie en het ontbijt was erg goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het linnengoed was niet helemaal schoon, de kamer was erg klein en lag op een erg gehorige plek.

De locatie en het ontbijt was erg goed. Personeel ook heel vriendelijk

De lokatie en het uitzicht waren heel goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is groezelig. De kamers outdated. Er stond een bankstel was heel smerig was. Voor dat geld geen fijne indruk.

De lokatie en het uitzicht waren heel goed.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

erg duur voor een donker zolderkamertje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de website mooie kamers geadverteerd. 400 euro betaald voor 2 nachten op een donker zolderkamertje. Een klein raampje dat met 2 spiegels wat licht naar binnenkaatste. VEEL te duur voor dit soort kamer. Was de 2de maal een NH hotel, viel voor de 2de maal zwaar tegen

Locatie was perfect

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Oude kamers, klein bad, geen douche

Gewekdig

Nuets

De kamer

perfecte lokatie aan het altijd gezellige Rembrandplein
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen Airco in de kamer erg jammer, het was dan ook in de kamer veel te warm

De ligging, dichtbij alles perfect

Personeel

Personeel

Had meer luxe verwacht voor de prijs die je betaald.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gedateerd, lagen geen handdoeken klaar. Verouderde badkamer. vd Valk is meer luxe voor veel minder geld.

De locatie was goed. Vriendelijk personeel.

Top verblijf

badkamer beetje klein

Top locatie mooi uitzicht gezelige omgeving

Vriendelijkheid personeel

Vriendelijkheid personeel

Erg fijn hotel voor een bezoek aan Amsterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De ligging van het hotel is perfect. Alle aantrekkelijke locaties in Amsterdam zijn op loopafstand.

Mijn man had een werkafspraak. Ik naar Prince in beurs van Berlage!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben genoten! Alles was top!

NH Schiller

Ik heb geen minpunt

Midden in het centrum. Super personeel. Alles schoon. In één woord geweldig hotel.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Op een mooie plek in Amsterdam gelogeerd
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Oude kamers, een beetje een gedateerd hotel

TOP HOTEL
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

leuke locatie,tof en vriendelijk pesoneel, Gezellig hotel

• Standaard Eenpersoonskamer

Super locatie, prima ontbijt, parkeren om de hoek, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Onberispelijke service

Onberispelijke service

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Het verblijf voldeed helemaal aan mijn verwachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer is ruim en comfortabel. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Uizicht locatie beviel het meest
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijzen zijn Veelste duur voor de kamers

Uizicht locatie beviel het meest

Perfecte uitvalsbasis

Verouderde badkamer

Prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Perfecte locatie en prima ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer en algeheel onderhoud van de kamer

Locatie, ontbijt, bed

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

We hebben erg genoten, zeker ook van Amsterdam

N.v.t.

We hadden een hele ruime kamer met zicht op het Rembrandt plein. Ontbijt was prima. De locatie super.

Ideaal voor nachtje Amsterdam

Niet echt negatieve punten

Lekker in het centrum

Hygiëne van de kamer (kledingstukken onder het bed)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hygiëne van de kamer (kledingstukken onder het bed)