Beoordelingen over NH Amsterdam Schiphol Airport 4-sterren

Kruisweg 495, 2132 NA Hoofddorp, Nederland

#7 van de 17 hotels in Hoofddorp

Veel te dure ervaring en slecht geslapen op veel te harde bedden en te dunne kussens
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Doordat ik van mening was dat ik op booking.com een familiekamer heb besteld incl ontbijt wat ik ook gefilterd had en uiteindelijk voor 2 nachten 249 euro ex ontbijt moest afrekenen voor een 2 pers superior room viel alles tegen. aan de receptie werd plichtmatig gedaan en kon niets.. daarbovenop bleek ook nog dat het zwembad buiten gebruik was . Dus U begrijpt dat er vanaf nu nooit meer NH wordt geboekt. Terwijl mijn vorige ervaringen juist top waren.. Geen handreiking stoort mij het meest. Nu helemaal klaar mee

Shuttle naar Schiphol is ideaal. Slechte koeling en ventilatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Benauwd. De koeling / ventilatie maakte meer herrie dan in vergelijkbare hotels.

Ligging t.o.v. luchthaven. Ideaal als je op tijd en stressvrij wilt inchecken.

Grandioos
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het klinkt wat overdreven wsl, maar echt alles was oké

Na een doodvermoeide vliegreis/ 10 uur hangen op een ander vliegveld kwamen we op de perfect dag in dit hotel aan .Het late uitchecken op Zondag vond ik grandioos

Gratis shuttle van en naar de luchthaven
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer lang aanschuiven (meer dan een half uur) voor inchecken Beperkte beschikbaarheid op de shuttle naar de luchthaven. Ik moest hierdoor een stuk vroeger vertrekken dan nodig was voor mijn vlucht.

Gratis shuttle van en naar de luchthaven

Eerste keer nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parkeren te small, vieze veroudere ruimte zwembad overal zand geen toezicht overal lagen gebruikte handdoeken, hottubs buiten werking, sauna veroudert, kille wellnessruimte nodigd niet uit eerder vlucht gedrag Bar sluit veels te vroeg en verder niks bijzonders te doen in hotel had een queensize bed besteld kreeg 2 eenpersoons bedden, was wel gereserveerd en ver weg van je kamer lopen door de incheckhal met je zwem of sportkleding lopen om bij de lift te komen, raar, parkeren duur per dag 17,50 kun j niet eens normaal uitstappen uit je auto plaats te klein

Fitness meest geweldige plek naast squash en tennis gedeelte

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was voor mij persoonlijk wat aan de harde kant. De airco kreeg ik niet uitgezet, heb daarom oordoppen in gedaan.

Schoon hotel. Goede shuttle service. Lekker gegeten.

Goed bed, zeer vriendelijk personeel, ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was goed maar niet bijzonder. Er lagen haren in het bad. Ventilatie systeem op kamer maakte veel herrie. S avonds geprobeerd receptie te bellen voor wekservice maar waren niet bereikbaar. Prijs best hoog voor een kamer.

Goed bed, zeer vriendelijk personeel, ruime kamer. Goede shutteldienst met aardige chauffeur.

Super locatie, helaas harde bedden. Verder alles prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bedden waren heel erg hard, erg oncomfortabel. Zonde voor een verder goed hotel!

Prima hotel. Lobby is wel een beetje kil en ongezellig. Personeel heel vriendelijk en locatie is top met gratis shuttlebus van en naar Schiphol.

Disappointing! Onwaarschijnlijk dat ik opnieuw kies voor deze locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamerinrichting was oud (en outdated) en leek geheel niet op de foto’s op de website. In de badkamer lekte het plafond, mogelijk veroorzaakt door airco (erg warm in de kamer!). Begon vroeg in de nacht, dus ik wilde niet op dat moment nog naar een andere kamer.

Locatie dichtbij schiphol en shuttle service

Voor 1 nacht prima
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen werkende airco ( met de temparaturen op dit moment ) echt een must. geen luchtcirculatie want het raam kan niet open

De ligging en dus bereikbaarheid en constante vervoer tussen hotel en airport

voor 1 nachtje slapen en ontbijt ,het was toppy!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

misschien een duidelijke bewegwijzering voor de kamers. ben een paar keer verdwaald.

alles goed geregeld, kon zelfs eerder op de kamer. alles netjes en schoon.

Voor overnachting oke
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant en de ontvangst was niet juist geregistreerd waardoor ik alles zelf op moest zoeken betaling was gedaan maar systeem werkte niet juist.personeel was in 1e instantie niet vriendelijk en onbekwaam.

De kamer

Kamer was zeer ruim en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was zeer ruim en schoon. Het bed lag ronduit heerlijk! Een nacht verbleven we met zn drieën, kregen daarvoor een gratis upgrade naar een junior suite en kregen een extra bed in de kamer voor die nacht. De luchthavenshuttle is praktisch en snel.

Keurige ruime kamer en badkamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De uitcheckservice die via je mobiele telefoon zou kunnen werkte totaal niet, terwijl dat bij het inchecken erg werd gepromoot.

Keurige ruime kamer en badkamer

Netjes, maar onpersoonlijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prachtig nieuwe badkamer was wel spiegelglad en zonder einig handvat bij de douche. Minpunt : men was vergeten ons om drie uur s nachts wakker te maken. Dat had ik niet verwacht van een hotel dat veel met gasten te maken heeft die op tijd hun vliegtuig moeten halen.

Vlak bij Schiphol en gratis taxi naar het vliegveld. Heel schoon en netjes.

locatie was ideaal
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

we hadden een grote kamer, maar de airco was stuk. We kregen een kleinere kamer voor in de plaats, maar hebben daar geen verschil voor terug gezien in de afrekening.

locatie was ideaal

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Verblijf is goed bevallen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij 1 persoon boeking geen mogelijkheid voor een korting op de kamerprijs. Alle kamerprijzen zijn berekend op 2 personen. Onredelijk en niet gastvrij

Aan te bevelen voor mensen die met vliegtuig op reis gaan om de nacht ervoor door te brengen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niks, waren onder in indruk van hotel.

De kamers waren uitstekend. Groot bed ruim plaats in kamers, ruime badkamer en ontbijt was uitgebreid. Lawaaihinder van opstijgende vliegtuigen gezien we zo dicht bij luchthaven waren heel klein. nauwelijks hoorbaar.

De kamer was in orde maar wel verouderd .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was in orde maar wel verouderd . Zwembad en sauna waren heerlijk maar wel een boel handdoeken die er lagen van de vorigen en lege flesjes op de grond .

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De service in het restaurant was zeer slecht. We waren met tweeën en enkel mijn maaltijd werd gebracht. Ondanks dat we dit herhaaldelijk hadden aangegeven werd het eten van mijn dochter nog steeds niet gebracht en het personeel was duidelijk niet echt begaan met de situatie zodat mijn dochter op de duur een hamburger is moeten gaan halen bij de Mc Donalds vlakbij. En de frieten die ik voorgeschoteld kreeg, zou ik zelf niet durven serveren aan iemand. Ze waren aangebakken en daardoor steenhard. Daarnaast was het onthaal aan de receptie onpersoonlijk. Een glimlach is niet inbegrepen in de prijs. Wanneer ik 's avonds de receptie probeerde te bellen met een vraag werd me gevraagd even te wachten, wat uiteindelijk iets langer duurde dan even. En als ik dan nog eens probeerde te bellen werd er telkens opgenomen en onmiddellijk weer neergelegd.

De shuttle naar de vlieghaven was handig hoewel het best is die op voorhand te reserveren. (Wat overigens enkel in het hotel ter plaatse bleek te kunnen.) Het onbijt viel ook wel mee.

Heerlijk avondmaal gegeten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het turks stoombad had wat verf verloren langst de binnenkant. Zwembad was wat klein maar dat is echt mierenneuken ;p

Heerlijk avondmaal gegeten. Heerlijk bed geweldige douche

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij diner werden bij gedwongen iets anders te nemen omdat alle hamburgers op waren dit is natuurlijk vreemd voor zo een groot hotel. In het echte restaurant mochten wij niet dineren omdat dat gereserveerd was voor een vliegtuig dat gestrand was Wij moesten maar in de kale Brasserie eten. Daarbij sprak het personeel alleen Engels. Voor mij is heb geen probleem maar ik kan mij voorstellen dat er veranderen mensen niet leuk is

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

De shuttle van en naar de luchthaven is ideaal voor het...
    • Standaard Driepersoonskamer

We konden blijkbaar niet eten in het restaurant en moesten eten in de bar. Het eten was relatief koud.

De shuttle van en naar de luchthaven is ideaal voor het reizen vanuit schiphol

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Goed hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel hadden wij een tijd geleden al geboekt. Bij aankomst bleek er een grote storing geweest te zijn waardoor er overboeking was. Wat ik raar vond was dat ze daarom ook 1 van mijn 2 kamers dubbel geboekt hadden.... maar de volgende dag kreeg ik wel via booking.com een melding van een no show van 1 kamer? Dus dat konden ze blijkbaar wel weer terug vinden..

Geluidsdicht. Auto's op straat waren maar een paar meter verderop, maar geheel niet te horen.

Abonnementje op nemen..
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat we zo weinig tijd hadden om ervan te genieten...

Fijn hotel. Heel dicht bij Schiphol. 10 minuten met shuttle. Fijne kamers, fijne douche, goede bedden. Heerlijk ontbijt.Tweede keer hier geweest. Staat nu vast op mijn lijstje.

Locatie en shuttle bus.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bubbelbad was helaas buiten werking, verder viel niets tegen.

Locatie en shuttle bus. Zwembad en alles prima in orde. NH hotel was ons aangeraden door een collega, en is zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Verblijf was behalve een aanal minpunten prima. Hotel bleek gedeeltelijk in staat van verbouw.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sluiting van het restaurant en aanduiding van parkeergelegenheid en entree was minimaal.

Ontbijt uitstekend. Kamer prima. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit en prijs diner was goed behalve de ambiance in de loge ivm reservering door gezelschap van het restaurant. De reservering van de pendelbus op afspraak.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Prima hotel voor op doorreis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor een gezellige sfeer moet je hier niet zijn. Dit is typisch een hotel aangelegd voor mensen die via Schiphol reizen.

Prima hotel voor 1 nacht dicht bij Schiphol met grote parkeerplaats. Kamer was ruim en de bedden waren goed. Ontbijt is prima

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Kort bij de snelweg, goede prijs/kwaliteit.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik heb een hekel aan kamers waarvan het raam niet open kan en waarin enkel kunstmatige ventilatie mogelijk is.

Kort bij de snelweg, goede prijs/kwaliteit.

Prima accommodatie voor een één-nachtsverblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het restaurant was na een klein half uur nog niet open na de beloofde openingstijd.

Het hotel is makkelijk te bereiken en dicht bij Schiphol. Uitgekozen ivm shuttleservice. Aangename grote kamer.

Goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt bleek niet inbegrepen. Stond wel in groen venster op booking.com 2x mailvraag hierover naar B.C. Totaal nooit antwoord gekregen!

Kamer met inloop douche

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima, maar ga niet voor de wellness.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De wellness faciliteiten zijn echt onder de maat. Het is verouderd, veel dingen zijn gesloten wegens onderhoud en het is lang geleden dat er een schoonmaker langs geweest is; het is er smerig.

Kamer is ruim, modern, met goede bedden en prima douche. Geluidsisolatie is ook voldoende om de vliegtuigen niet al te nadrukkelijk te horen.

Het was goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij roomservice willen bestellen was er alleen maar pizza 😐😐😐 en de lift naar onze kamer was veel te ver vanaf de receptie. Het feit dat we met veel bagage reisden maakte het erger.

Lekker ruim bed

Douche, kamer, bed
    • Superior Kamer Nieuwe Stijl

Kamer op gelijkvloers. Gordijnen niet gemakkelijk. (Zwaarste aan buitenkant) Invullen document aankomst. (check-inn duurde 20m... Even wachten, daarna alles invullen wat eigenlijk al gebeurde tijdens boeken).

Douche, kamer, bed

zou het niet doen. Te gehorig, te druk.
    • Superior Kamer Nieuwe Stijl

alhoewel het exeptioneel weer was (sneeuwval) was de wachttijd om bij het hotel in te checken meer dan 45 minuten. Het kost een uur om van Breda naar Amsterdam te reizen, inchecken bijna net zo lang. Dit was zeer vervelend. Het hotel is daarnaast erg gehorig. Ik raad dit hotel af.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Het hotel is mooi en personeel is vriendelijk echter het wellness gedeelte is verouderd en vies.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had dit hotel geboekt speciaal voor de sauna, zwembad en whirlpool. Whirpool was stuk. Sauna was volledig versleten. Met had er een deur van multiplex ingezet en de banken waren vies en zakten door en door de plakken aan de wand kon je doorkijken. Algemene indruk van dat gedeelte van het hotel kan ik niet anders beschrijven als vies.

De kamer was mooi ingericht!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Zeer geschikt voor puur zakelijk verblijf, doch rekening houden met lawaai van de vliegtuigen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was zeer druk en chaotisch , plaats rond ontbijt-buffet is eerder beprekt waardoor het soms nagenoeg niet bereikbaar is tussen 7u30 en 8u30. Voor koffie moest je in de rij staan . Daar het hotel vlak bij de luchthaven en de aanvliegroutes ligt moet je tot laat in de avond en vanaf 6 uur 's morgens ook rekening houden met het lawaai van opstijgende en dalende vliegtuigen dat storend kan zijn. Isolatie van de kamers kon ook iets beter , lawaai uit de gangen en andere kamers kon je vaak goed horen.

Ruime en nette kamers. Zeer ruime parking en gemakkelijk bereikbaar, vlak bij de snelweg. Vriendelijk en behulpzaam personeel . Ruime en correcte conferentie-mogelijkheden.

Formidabel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Normaliter zou ik hier opbouwende feedback geven omdat ik geloof dat dit alleen maar ten goede kan komen van de ontwikkeling etc etc... Echter, niets! Ga zo door!

Overtreffende verwachting ervaren door uitzonderlijk klantgerichtheid van personeel. Dank daarvoor Ik had door omstandigheden mijn vlucht gemist naar Washington maar bij het binnenkomen vh hotel,kon ik de situatie loslaten puur door het ontvangst en begrip (ik had nl m'n pasjeshouder met alle creditcards in m'n tas die inmiddels in een kluis was op Schiphol dus beperkt was in betaalmogelijkheden)vh personeel die met mij mee dacht waardoor er geen verdere frustraties en obstructie ontstond. Ik kon, na betaling vd de kamer met een betaalpas, heerlijk een paar uurtjes gaan slapen om mijn reis de volgende ochtend voort te zetten. Als ik de volgende keer naar Nederland kom dan weet ik wel waar ik ga overnachten! Nogmaals dank voor de formidabele professionaliteit en klantgerichtheid! Benito Hiwat

Heerlijk rustgevend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt op bed kwam niet opdagen, geen probleem. Denk dat wij zelf te laat hiervoor aankwamen (00:10)

De kamer was heerlijk rustig en ontzettend schoon.

prima hotel, fijne gratis shuttle-verbinding dicht bij vliegveld.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de airco maakt een ontzettend luid geluid, daar kun je absoluut niet doorheen slapen. Ik heb hem gelukkig uit kunnen zetten. Ik heb dit gemeld bij de balie, antwoord was " ja dat horen we wel vaker " ???

Fijne kamer, Leuke minibar, alles prima in orde locatie dicht bij schiphol, fijne gratis shuttle-verbinding.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

??

De meneer aan de receptie is super, bij terugkomst herkende hij ons en lag de uitrijkaart klaar, deze jongeman is vriendelijk, goed met klanten !!!!! De dame bij het ontbijt kennen we inmiddels al na enkele verblijven, zij is ook zeer vriendelijk. Prima kamer en badkamer. Ook het eten op zondagavond beviel ons erg goed.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Fabuleus, fantastisch, formidabel verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets viel ons echt tegen. We wilden een goede nachtrust hebben voor we dag nadien vertrokken naar Schiphol voor onze lange vlucht naar Bali, en we hebben deze goede nachtrust zeker gekregen! Dank u aan allen!

De gemakkelijke bereikbaarheid. Heel vriendelijk personeel aan de balie. We kregen zelfs een kleine attentie (zakje stroopwafels), omdat we een lange vlucht hadden de dag nadien. Zeer ruime, mooie en moderne kamers met een goed bed. De spa- en fitnessruimte. Vriendelijk personeel in het restaurant met een lekkere menu ter aanbieding.

Vriendelijk personeel, ook in de hotelbar perfecte service.

Niets, alles ok

Vriendelijk personeel, ook in de hotelbar perfecte service. Kamers goed rustig ondanks vliegverkeer zeer nabij. Parkeren op terrein is goed geregeld.

Het onbijt was erg goed en uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bediening aan de bar reageerde ietwat arrogant en was niet flexibel met de tijd. Tien minuten voor sluitingstijd werd je bijna buitengekeken.

Het onbijt was erg goed en uitgebreid. Op zaterdag tot 11uur en op zondag tot 12 uur ontbijt-> geweldig !! De kamer was modern ingericht met prima douche en heerlijke bedden. Personeel aan de receptie was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In dit hotel klopt gewoon alles. De inzet en vriendelijkheid van de medewerkers, de accommodatie en de locatie dichtbij Schiphol zorgen ervoor dat dit hotel een prima begin van onze vakantie vormt. We hebben in 2016 voor het eerst een park en sleep-arrangement geboekt bij dit nh hotel. Is een echte aanrader. .

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Voor 1 nacht is dit hotel voor mij prima, ook de verbinding met Schiphol is uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen bar. In receptie niet echt cosy. Zit niet graag iets te drinken in een lobby, absoluut geen gezelligheid of privacy !!! Ontbijt had veel beter gekund voor 20 euro! Lawaai vliegtuigen, toch hoorbaar in kamers.

Kamer zonder tapijt vind ik altijd een bonuspunt! Badkamer en douche, prima! Vriendelijkheid en behulpzaamheid vh personeel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Prima voor 1 nacht, maar niet geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De geluidsisolatie van het hotel is gebrekkig en het ligt naast een van de startbanen, dus veel vliegtuiglawaai. Verder wordt de shuttle-service uitgebreid aangeprezen, maar die is vrij beperkt (elke 30 minuten) behalve tijdens spitsuren en er staat nergens een tijdsschema.

Prima gegeten. Ontbijt was goed en uitgebreid. Personeel heel efficient en vriendelijk. De receptie was ook efficient, alleen de informatie vooraf over de shuttle was incorrect en onvolledig, waardoor ik 1/2 uur op het vliegveld heb staan wachten.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Plezierig!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Te weinig uitcheck balies al om 06.30 uur als het druk is!

Wij gebruiken dit hotel als overnachting als wij heel vroeg moeten inchecken op Schiphol. Met de auto kan je binnen door naar de vertrek hallen rijden en je bent er binnen 10 minuten! Wij gaan dan meestal naar een P plaats tussen Hallen 2 en 3 in waar dan de Valet parking aanbieder5s de auto innemen en weer retour brengen bij terugkomst. Heel makkelijk en aan te raden!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

We hebben dit hotel geboekt in verband vroege vlucht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De opstijgende en/of dalen vliegtuigen zijn duidelijk hoorbaar op de hotelkamers. Maar dit kun je verwachten bij hotel in de buurt van het vliegveld.

We hebben dit hotel geboekt in verband vroege vlucht. Prima verzorgde en schone kamers voorzien van alle gemakken. Uitstekend ontbijt. Vriendelijke personeel. Uitstekende schuttelverbinding met de luchthaven.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima short stop
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was erg warm toen we kwamen en airco had veel moeite om de kamer te koelen. Ontbijt is duur.

Het meest geschikte hotel in de buurt van Schiphol qua prijs- kwaliteit verhouding omdat we de volgende dag vroeg op Schiphol moesten zijn. Lawaai van Schiphol viel erg mee. Shuttle service 1xper uur. Koffie-thee faciliteiten op kamer. Winkeltje voor t broodnodige. Zeer nette douche ruimte.

Ontbijtbuffet was geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Stoelen in restaurant hard en beschadigd. Qua hygiëne moeten de tafels met name de placemats na ieder gebruik schoongemaakt worden! Gaan 1 x per dag in de vaatwasser werd mij verteld. Om 6 uur restaurant open en wanneer je gaat ontbijten om 11 uur bijvoorbeeld dan heeft bestek van vorige gasten met vlees of vis en in de mond gehad op jouw placemat. Aantrekkelijk idee??? Kruimels werden zo van de tafel op de grond geveegd...geen representatief plaatje .... Jammer!!! En ja lounge beneden sluit om 23:00 uuur. Iets bestellen om 22.20 uur was nier meer mogelijk ...oké apart. Verder alles top!

Ontbijtbuffet was geweldig

goede kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

hoge parkeerkosten bij hotel terwijl aan de overkant gratis parkeren was. Trage in/uitcheck bij receptive, plus extra kosten.

goede kamer. snelle lift

Wij waren in Amsterdam om onze zoon op te halen op Schiphol.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij waren in Amsterdam om onze zoon op te halen op Schiphol. Daarvoor is het hotel uiterst geschikt. Pluspunt is shuttle naar Schiphol, ook 's nachts.

Super vriendelijk personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was op zich netjes alleen waren er overal vlekken: op de grond, lampen, zetel, lavabo... de kamer was netjes gepoetst alleen toonde alles vies door die vlekken. Voor een 4-sterren hotel zouden ze naar mijn mening hier iets aan mogen doen. Gelukkig zagen we geen vlekken op het bed.

Super vriendelijk personeel! Mooie lobby.

Een perfecte relaxte overnachting bij NH Schiphol Airport

Alles was perfect.

Het ontbijt, het zwembad met sauna. De service met de badjassen. De luchthavenshuttle. De vriendelijkheid en correctheid van het hotelpersoneel.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de deuren van de kamers zijn te zwaar om open te maken (veren te stug) daardoor slaan ze ook hard dicht en als je alleen bent met bagage is er niemand om deze open te houden en daardoor lastig er binnen of uit te gaan. ik had kamer 1212.

alles goed vooral de bedden op de nwe kamers uitstekend

Mooie en ruime kamer;
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parking overvol, personeel moeten aanspreken om toch maar een geïmproviseerde plaats te vinden

Mooie en ruime kamer; uitstekend ontbijt; vriendelijk en behulpzaam personeel, goed functionerende shuttledienst naar Schiphol

Goed.

Iets betere prijs. :-)

Ontbijt was goed. Prijs op boeking.com was 114 euro zonder ontbijt. Met de parking bij kwamen we dan toch nog boven de 175 euro. Ontbijt was goed en uitgebreid. Ontbijten al mogelijk vanaf 5.30!

Prima overnachting vlakbij Schiphol
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gezien het feit dat alle gasten volgens mij via Schiphol reizen verwachtten wij dat ontbijt buffet eerder open zou zijn

Shuttle was prima, was wel druk dus pas 2e shuttle was plek. We kregen ontbijtbox mee omdat wij al op Schiphol moesten zijn voordat ontbijt buffet open was . Dat was ok

slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Betere schoonmaak van de kamer. De minibar werd niet aangevuld. en ook niet de koffie en thee. En de shampoo was ook niet bijgevuld. Heb daarna 3 keer de receptie gebeld maar de hoorn werd er steeds naast gelegd omdat de dames het druk hadden met inchecken. Uit wanhoop de 2 de nacht niet geslapen en ben om 22 uur savonds weer vetrokken. Zeer slechte ervaring de eerste 2 boekingen waren wel perfect bij dezelfde hotel.

Plus en minpunten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat we niet wisten dat we van tevoren de transfer naar Schiphol moesten inschrijven. Nu waren er nog maar twee tijden mogelijk 1 veel te vroeg voor ons en 1 te laat dus hadden geen keuze meer. Juist voor de transfer kozen we dit hotel.

Was schoon en netjes

aangenaam en bijna alle accomodatie aanwezig. kom zeker terug ook als referentie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vers vruchten liever Vanaf kamer geen hulp met koffers naar lobby

Ontbijt was met aandacht bedient Zeer atent en vriendelijk personeel Kamer uitmuntent

Goede bedden en hetbontbijt
    • Standaard Driepersoonskamer

Het zwembad was slecht onderhouden er lagen overal bergen met handdoeken zelfs in de sauna lagen wel 20 stuks hands]doeken ook op de wc en in de sauna handdoeken die al helemaal bruin waren verkleurd.

Goede bedden en hetbontbijt

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afstand van de lift naar de kamer was tamelijk groot

De kamer was een mooi groot formaat, je kon thee/koffie maken op de kamer. De shuttle van en naar Schiphol was top en de chauffeurs waren super vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend hotel voor verblijf rond Sciphol. Opvallend vriendelijk en behulpzaam personeel.

Eigenlijk niets!

In vergelijk met de hotels in de omgeving is dit veruit het beste hotel. Zeer (!) vriendelijk personeel. Prima lounche ruimte waar je de lunch kan gebruiken.Uitstekende kamers. Prijs- kwaliteitverhouding top.

We zaten in het oude gedeelte.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We zaten in het oude gedeelte. Het was een knusse kamer in retro stijl. Met een gezellig zitje. Bedden waren goed en het personeel was aardig. De shuttlebus reed regelmatig. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed hotel voor vertrek of na aankomst.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het meubilair in de kamer mag vernieuwd worden. Donker bruin en het neemt veel ruimte in.

Schone maar niet al te grote kamer. Goed bed. AC werkte goed evenals de Wifi. Badkamer en toilet schoon, met accessoiries. Prima ontbijtbuffet. Er mag ter plekke niet in de hoogte gebouwd worden, dus heel erg lange gangen, waar de kamers aan liggen. Frequente shuttlebus van en naar Schiphol. Receptie vriendelijk en professioneel. Geen klachten.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Verblijf in juni door moeder en twee kids (3 & 6).
    • Standaard Driepersoonskamer

Verblijf in juni door moeder en twee kids (3 & 6). Uitgebreid ontbijtbuffet, praktische lokatie tov Schiphol, vriendelijke staff. Kamer was ruim, prima verblijf! (Wij gebben geen gebruik gemaakt van het zwembad)

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Overnachting na een late aankomst op Schiphol
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was veel te warm. Airco hele nacht op hoogste stand was nog niet voldoende. Doordat een van onze koffers niet aangekomen was op Schiphol, misten wij toiletspullen die ook niet op de kamer aanwezig waren zoals eenvoudig tandenborstel en scheersetje. Bij uitchecken vroeg dame aan de receptie niets. Zelf gezegd dat we geen prettig verblijf hadden. Ontbijt o.i. Veel te duur dus niet genomen.

Bedden goed

Goed, maar ook niet goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wat mij tegen viel was de kamer. Het was te houterig ingericht heel donker zag er niet fris uit (qua kleuren). Verder heb ik een grote tweepersoons bed geboekt en bij aankomst trof ik twee losse 1 persoonbedden aan. Dit was balen, omdat ik met mijn partner was en de bedden steeds van elkaar schoven. Ook op de tv was er niks te zien niet alle NL'e zenders waren te zien dus dit maakte mijn verblijf saai los van de omgeving.

De faciliteiten van het hotel bevielen mij het meest. Het zwembad en sauna waren dus ook mijn reden dat ik hier heb geboekt. Verder vond ik de badkamer super mooi en hygienisch en de douche kraan kon je verschillend instellen en dat was ook lekker. Van het bad heb ik ook erg genoten!

Perfecte uitvalbasis

Ontbijt duur en receptie onprofessioneel en niet flexibel. Isolatie onvoldoende om het gelud van alle vliegtuigen tegen te houden

Nette kamers en de bedden waren heerlijk met goede kussens.Parkeerplaats zeer ruim en gratis.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima hotel voor een overnachting aan de vooravond van een ochtendvlucht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt 19,50 pp is veel te duur. Vloer in douche is glad. Geen steun aan de wand.

Mooie grote kamer. Restaurant was gesloten maar lekker eten in de loungebar. Shuttle naar Schiphol was goed geregeld.

Matrassen waren zeer goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Chagereinige vrouwelijke receptionistes. Ik had tevens ook doorgegeven dat ik 1 groot bed wou maar ik kreeg 2 aparte bedden (lekker dan met je vriendin). Ik vroeg ook om een hogere verdieping, kwam ook niets van terecht.

Matrassen waren zeer goed.

Goed en vriendelijk zaken- en overnachtingshotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het restaurant dat 24/7 geopend zou moeten zijn lag er 's avonds rond een uur of 19.30 uur volledig leeg en verlaten bij. Hebben om die reden een hapje gegeten bij de bar. Op ieder tafeltje in de bar en in de ontbijtruimte was er als 'bloemarrangement' een glas met een bodempje water met daarin een oranje gerbera (?). Op zich heel mooi als de bloemen fris zijn en het water helder, maar niet met bruin water en een snottigere, verwelkte gerbera. De gerbera's verkeerden overigens niet allemaal in dezelfde staat van ontbinding. Maar, dit is echt iets waar op gelet zou moeten worden. Het is niet fris om dit te zien als het naast je bord staat (afgezien van wat de regels m.b.t. HACCP hiervan zeggen). De directe omgeving van het hotel is wat je kan verwachten, maar is niet inspirerend en zeker geen visitekaartje voor Nederland voor buitenlandse reizigers die in het hotel slechts 1 nacht verblijven als tussenstop. Maar, dit is een gegeven, en niet iets waar het hotel iets aan kan doen.

De accommodatie was gunstig gelegen t.o.v. de locatie waar we een verplichting hadden. Het hotel is schoon, heeft mooie kamers en heeft alle faciliteiten dat een internationaal airporthotel nodig heeft. Prachtige, frisse bloemarrangementen op de balies (in vazen/plantenbakken*, zie hieronder). Het ontbijt was prima, hoewel niet goedkoop. Het personeel (frontdesk, barpersoneel, ontbijtmanager) is heel vriendelijk en efficiënt.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Heerlijk ontspannen voor de lange vlucht
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ondanks dat we geen ontbijt hebben genomen vind ik het behoorlijk aan de prijs, 14 euro p.p

Hebben geen ontbijt genomen vanwege het vroege tijdstip van vertrek De kamer was voorzien van alle gemakken

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Amsterdam Schiphol Airport