Beoordelingen over NH Utrecht 4-sterren

Jaarbeursplein 24, 3521 AR Utrecht, Nederland

#14 van de 35 hotels in Utrecht

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Verrassend, verbazend, verrukkelijk
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

klein minpuntje: als Belgen die toch jullie buren zijn is het jammer dat er geen aanbod is van vlaamse of waalse zenders in de kamer.

dit is echt een topper! belgisch koppel voor 1 overnachting. Van bij het binnenkomen tot bij het uitchecken wordt je hier verwend. fantastisch ruim en zacht bed, mooi uitzicht, vriendelijk personeel, super de luxe ontbijt, hygiëne tot in de puntjes! Alles wat men kan verlangen voor een geslaagd verblijf.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Het verblijf als erg prettig ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen negatieve aspecten ervaren tijdens ons verblijf.

De verwarming/ventilatie systeem bleek stuk te zijn. Gebeld naar de receptie waarna er meteen een medewerker kwam. Binnen tien minuten was er een nieuwe kamer geregeld voor onze laatste nacht. Super service.

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Leuk!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De randen van de badkamer zouden wat beter schoongemaakt kunnen worden, deze waren zwart van de schimmel. Het parkeren viel ook tegen omdat heel Utrecht verbouwd word was het even zoeken naar een plekje.

Heerlijk in het centrum van Utrecht, perfect om naar het Beatrix Theater te gaan, ligt er tegenover.

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Tophotel voor weekend om stad Utrecht te ontdekken

Zeer vriendelijk personeel - uitermate goeie locatie om de stad te ontdekken - zeer uitgebreid, lekker, vers ontbijt - mooie moderne kamers met nette badkamer !

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Veel te duur voor wat het maar is. Veel stof onder bed.

Heel veel stof onder het bed - zelfs na vraag om extra te kuisen. Helemaal niet eerlijk qua prijs/kwaliteit. €35 parking betaald zonder dat dit op de parking vermeld staat. Ze hebben zelfs geen nummerplaat gevraagd dus hoe weten ze dan wie er wel/niet betaald heeft?! Duur ontbijt! Zou voor die prijs per kamer wel inclusief ontbijt mogen zijn. ‘Kamer met uitzicht’ was met uitzicht op muur vanuit het bed.

Comfortabel bed

• Beoordeeld op: 11 november 2018

zeer functioneel en goed gelegen hotel waar je uitstekend kan verblijven
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Je komt hier niet voor de gezelligheid; het hotel is functioneel; hoge torenflat; niet bijzonder sfeervol.

De locatie naast het station is uitstekend; goed uitgangspunt om Utrecht te ontdekken of om na een late activiteit in Utrecht te blijven overnachten. Vooral met de trein goed aan te reizen; 5-10 minuutjes lopen naar hartje stad. Het ontbijt was meer dan uitstekend en overtrof mijn verwachting. Onze kamer met twee aparte bedden op de 19 e verdieping was goed schoon, had een mooi uitzicht en het was er uitermate rustig. Waarschijnlijk was dit niet de standaard kamer; er waren veel voorzieningen; kluisje, koffie/thee apparaat; ijskastje.

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De waterkoker smaakte heel sterk naar azijn. Kreeg de smaak er niet uit na 3 keer een pot water te hebben gekookt.

Heel goeie ligging, proper en uitstekend ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Goed, maar kil en ongezellig hotel.

Erg saaie/ongezellige en steriele witte kamer. Jammer dat er geen gereserveerde parkeerplaatsen zijn in nabijgelegen parkeergarages. Beneden in hal was het niet erg warm. Toiletborstel op kamer ontbrak en vrijwel alle sanitair accessoires zitten los (scheerspiegel. toiletrolhouder, glijstang douche, handdoek beugel).

Keurig en schoon hotel. Mooi gelegen dicht bij het centrum. Schone kamer en voldoende voorzieningen.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Heerlijke verrassing!

Eigenlijk niets

De verrassing dat we gast van de dag waren en daarbij en fantastische upgrade van de kamer kregen, ontbijt inclusief en een heerlijk drankje met bittergarnituur. Fantastisch!

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Er even tussenuit in Utrecht
    • Standaard Driepersoonskamer

We hebben de auto wat verder van het hotel moeten parkeren vermits parkings aan Jaarbeursplein vol waren. De kamers leken al wat ouder al was de badkamer wel mooi gerenoveerd.

Hotel is zeer goed gelegen aan de rand van het centrum zodat het gemakkelijk bereikbaar is met de wagen en je te voet snel in het centrum bent. Ruim ontbijtbuffet met behulpzaam personeel. Utrecht is een echte aanrader: mooi centrum met aangename winkels en zo veel rustiger dan Amsterdam

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

We komen graag terug

Geen idee

Het zeer vriendelijk attente personeel dat zag dat ik jarig was en mij met een kleine verassing erg blij maakte. SUPER. Florian dankjewel!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Prettig
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We zaten op verdieping 19 Je hoort wel de hele nacht de centrale afzuiging in je kamer of het is de airco Dat is wat minder

Ik was gast Vd dag Heerlijk ontbijt gekregen en savonds bitterballen met een drankje

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Prachtige kamer pal naast station en Beatrixtheater
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bij onze incheck was er een jonge receptioniste die onverstaanbaar snel sprak. Niet plezierig, ze leefde zich totaal niet in en was erg onduidelijk voor mijn moeder en mij. Het was echt “afraffelen” en op de automatische piloot. Erg jammer zo’n slecht visitekaartje aan jullie desk.

Super ontbijt met zelfs eieren en bacon naar wens. De locatie pal naast het station is ideaal, ook gelegen tegenover het Beatrixtheater. Top!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Zeer goed gelegen hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

- Weinig plaats in badkamer om toiletgerief te plaatsen - Harde matras (maar dat is misschien wel subjectief) - Minibar werkte niet (geen koeling) Werd wel meteen iemand gestuurd maar was schijnbaar niet zo goed op de hoogte van het toestel. Aangezien we maar één nacht zijn gebleven, weet ik niet of het probleem uiteindelijk werd opgelost.

- Zeer ruime kamer - Ontbijt was zeer goed - 'Locker room' om na uitchecken bagage tijdelijk achter te laten - Behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Zeer tevreden
    • Standaard Driepersoonskamer

Het personeel was ontzettend vriendelijk tegen onze dochters van 6 en 8. De 'buitenlandse' meneer (zoals onze dochter de meneer noemde) was een topper!! Ontzettend lief en zorgzaam hierdoor smaakte het ontbijt nog beter!!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Hartstikke fijn en voor herhaling vatbaar.

Eigenlijk niets.

Het ontbijt was prima. Erg leuk dat er iemand rond kwam met een koek, de tweede dag met een smoothie. Erg vriendelijk personeel. Ik had gezegd dat de deur erg veel lawaai maakte. Wij waren nog maar net boven en er stond al iemand om er wat aan te doen. (is niet gelukt....kraakte nog harder) we hebben s'nachts de deur maar gewoon open laten staan.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Heerlijk verblijf gehad.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Helaas soms lange wachttijden voor de liften.

Het ontbijt was goed en veel keuze. Alleen jammer dat de pannekoeken lauw waren. Maar dat was dan ook het enige minpunt. Voor de rest heel lekker. Kamers waren zeer ruim met een grote tv en ruime bedden.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Centrale ligging
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen filmkanaal, bij verjaardag op vraag wel een kleine attentie gekregen met wat versiering op de kamer. Een wat povere attentie ivm voorgaande ervaringen in hotels vaak een upgrade van kamer gekregen met bijhorend glas champagne. Dit was hier niet het geval.

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Heel prettig!
    • Standaard Driepersoonskamer

Het persoonlijk straalt klantvriendeljjkheid en dienstbaarheid uit van aankomst tot vertrek. Gastheerschap wat staat voor kwaliteit! Het ontbijt was heerlijk en ook hier was de prettige sfeer en het plezier van het personeel om het de gasten naar de zin te maken voelbaar. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

In de kamer die we geboekt hadden zat n onaangename...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

In de kamer die we geboekt hadden zat n onaangename resonantie. Nadat bleek dat er niets aan te doen was kregen we een andere kamer. Heel netjes en professioneel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Was erg leuk en om gast van de dag te zijn gaf het verblijf iets extra's, Was samen met mijn dochter
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We waren gast van de dag, we werden verwend met een upgrade van de kamer, drankje en snack en een ontbijt. Was super, fijne kamer en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

We waren met 4 personen en hadden 2 kamers naast elkaar met...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We waren met 4 personen en hadden 2 kamers naast elkaar met een tussendeur die je kon openen zodat je toch een gezamelijke kamer had, erg gezellig voor ons vriendinnen-weekend. En dat de bagage werd opgeslagen vooraf het inchecken en ook na het uitchecken was het nog mogelijk (afgesloten ruimte en je kreeg een kaartje met een nummer die aan je bagage werd bevestigd, zodat niemand anders je bagage kon meenemen).

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De service en het ontbijt zijn zeker de pluspunten van dit...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het gebied rondom het hotel is in onderhoud waardoor het niet makkelijk is om er met de auto te komen

De service en het ontbijt zijn zeker de pluspunten van dit hotel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Het verblijf was goed
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wat ik wil aangeven is dat als ik eenmaal een formulier van deze hotel heb ingevuld ik het niet meer voor een tweede od derde keer doe. Of is het zo routinematig dat jullie zo een vragenlijst sturen. Nou wat het meest beviel is vooral de ligging en daarna ook de accommodatie en het personeel niet te vergeten

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Een heel fijn verblijf gehad!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het viel mij en mijn medereizigers op dat er geen toiletborstel, bij de wc was in de badkamer. Voor de rest geen op of aanmerkingen alleen maar positieve ervaringen.

Het ontbijt was heel gevarieerd, voor ieder wat wils. De kamer was heel netjes en schoon. Personeel was heel vriendelijke en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Goed hotel.

Alles goed voor elkaar. Kamers dicht bij elkaar, netjes en schoon. Zeer goed ontbijt en ervoor gezorgd dat we toch .met 7 personen samen konden zitten.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Uitstekend uitgangspunt voor stadsbezoek Utrecht

geen opmerkingen

Kamers eenvoudig, maar wel modern en netjes. Ontbijt heerlijk, genoeg variatie en werd constant bijgevuld. Prima uitgangspunt om de stad te ontdekken.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

De kamer was netjes en schoon.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was netjes en schoon. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid en van goede kwaliteit. Ik zou anderen zeker het NH Utrecht adviseren!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Helaas moet ik vaststellen dat de liften in het hotel reeds...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Helaas moet ik vaststellen dat de liften in het hotel reeds jaren problemen geven. Als het hotel druk bezet is (bij beurzen) dan moet je er steeds rekening mee houden dat je een lange tijd moet wachten op een beschikbare lift. Op 5 verblijven was er 3 keer een probleem met één of meerdere liften. Dit verwacht je toch niet van een 4*-hotel? Als je dan moet vaststellen dat je 11 verdiepen de trappen moet afdalen dat de nooduitgangen niet goed aangeduid zijn, en men in een doodlopende gang terecht komt dan is de twijfel toch compleet (wat bij een brand en paniek?). Ik wil wel eindigen met een positieve noot: kamers zijn comfortabel en net.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Waren 2 liften beschikbaar soms lang wachten. maar is een puntje dat eigenlijk niet echt toe doet maar als ik dan wat mag zeggen dan ....Lift !

Auto super dicht bij paal voor hotel , eerder op de kamer dan 15 uur , kamer goed , bed goed, douche goed, ontbijt heerlijk , auto mogen laten staan tot zondag na middag. dus super !!!!

Top !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Topligging, lekker ontbijt , vriendelijk personeel, leuke kamer ! een aanrader . Met de P&R Walraven super te doen . Liften kapot werden direct verder geholpen met de goederenlift . Tips & trip klaar

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Redel8k
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Inchecktijd was later dan 15.00 uur ondanks de uitdrukkelijke bevestiging dat dit gehaald zou worden. We moesten in de lobby wachten en dan maar af en toe informeren wanneer de kamer schoon was, erg onprofessioneel.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Helemaal top. Prima ligging hotel ten opzichte van centrum, Tivoli en Beatrix theater.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Helemaal niets is tegen gevallen.

De ligging, de accommodatie, zeer vriendelijk personeel. Het eten/ontbijt was heerlijk. Kortom: alles was top (verzorgd)

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Mooie kamer met alles erop en eraan.

Voor de prijs van bijna 198 euro voor 1 nacht, vond ik het wel jammer dat het ontbijt niet inbegrepen was (18,50 p.p.) zou dus apart nog een ontbijt worden van 37 euro voor een paar sneedjes brood met wat koffie en thee. Dit hebben we dus niet gedaan

Mooie kamer met alles erop en eraan. Heerlijke bed en mooi uitzicht over de stad

• Beoordeeld op: 14 september 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Eén klein minpunt: bij het ontbijt zouden er ook verwarmde borden moeten zijn.

Uiterst vriendelijk, behulpzaam en professioneel personeel en zeker een heel dikke pluim voor de mensen van bar en restaurant. De kamer was bovendien onberispelijk en werd zeer goed opgeruimd. Daarnaast waren de prijzen schappelijk en was het eten in het restaurant voortreffelijk. De erg uitgebreide keuze bij het ontbijt mag ook zeker niet onvermeld blijven. Een echte aanrader.

Heerlijk hotel op ideale locatie.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De lift gaat met pasje. Ging vaker niet goed dan wel. Niet prettig.

Kamers waren ruim. Groot bed. Fijne douche. Ontbijt was voor ons geweldig. Heerlijk!!!

Superieur kamer en toch een deur tussen de kamer, met als...

Superieur kamer en toch een deur tussen de kamer, met als gevolg ... de buren maken er een feestje van, muziek , lawaai, alle andere onnodige zaken ... geuren die vanonder de deuren komen, maw niet geslapen

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Ik was gast van de dag waardoor ik een gratis upgrade kreeg...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik was gast van de dag waardoor ik een gratis upgrade kreeg naar een superior kamer op de 19e verdieping, gratis ontbijt en gratis 2 drankjes + borrelhapjes. Tophotel!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

goed stadshotel op korte afstand van het centraal station.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

niks Ik heb gekeken wat de prijzen gaan doen van dit hotel voor komend jaar. En daar ben ik behoorlijk van geschrokken. Ten opzichte van nu gaan de prijzen behoorlijk stijgen. Heel jammer.

Ik heb in de afgelopen 6 weken 2 x een overnachting gemaakt in dit hotel. Ook voorgaande jaren heb ik gebruik gemaakt van dit hotel. Niet voor niets kom ik terug. Ook maakte ik gebruik van het restaurant. Het personeel is aardig en belangstellend : zowel bij de balie als in het restaurant. De locatie is perfect.Dicht bij het centrum en dichtbij het Centraal station. De hygiëne : schoon! Het comfort is prima! Ruime kamer/ ruim bureau/ ruime zithoek/ en heerlijke bedden. Goede verlichting en gratis wifi, frisse badkamer en heerlijke douche. Ook goedgevulde koelkast op de kamer en koffie/thee. Prijs/kwaliteit naar behoren. Het diner: was goed/ smaakte goed. De hoeveelheid groente is echt heeeeel mini minimaal . Echt te karig . het stelde helemaal niks voor Het ontbijt is zoals bekend supergoed en overheerlijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Uiterst vriendelijk personeel.

Uiterst vriendelijk personeel. Heerlijke kamer met ruim bed, tv, zitje en alles voorhanden. Badjas en slippers ter beschikking. Lekkere douche en bad. Fantastisch zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Echt een genot. Aandacht voor mijn zoon bij inchecken. Perfect verblijf.

Ontbijt was zeer uitgebreid en verzorgd
    • Standaard Driepersoonskamer

De lift die enkel ging mits valideren met kamerkaart. Dit ging zeer moeilijk aangezien kaart vaak niet registreerde.

Ontbijt was zeer uitgebreid en verzorgd

een hele goede keuze, fijn hotel, mooie locatie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De bedden waren groot genoeg mar iets aan de harde kant, een topper zou een goede oplossing zijn

het ontbijt was meer dan goed, heerlijk en ontzettend uitgebreid

Heel goed verblijf gehad.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het gebruik van de lift met kamersleutel werd ons niet verteld bij het inchecken dus we hebben even moeten zoeken het het werkte. Ook een andere gast die een dag later aankwam hebben wij geholpen met de kaart. De douchegel werd elke dag vervangen alhoewel het potje helemaal niet op was, ook het zeepstukje hoefde voor ons niet vervangen te worden na elk gebruik. Jammer dat er geen WC-borstel aanwezig was in de badkamer. Deze kan soms toch eens van pas komen :-)

De kamer was zeer goed, het ontbijt was zeer goed. Personeel was vriendelijk.

een heel goed verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

we hadden met de resevering van het hotel ook gevraagd voor fietsen te huren en dat was ok en als we toekwamen in hotel waren er geen fietsen ter beschikking en hebben we zelf een uur moeten zoeken in het centrum waar we fietsen konden huren

Een goede kamer ,heerlijk ontbijt en lekker eten in restaurant met 10 voor de bediening

Was een zeer aangenaam weekend hebben er beiden van genoten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Een toiletborstel zou toch wel moeten. Aangenamer voor poetspersoneel maar ook voor als je met 2 personen op kamer slaapt is ook aangenaam dat je op proper toilet kan gaan.

De kamers zijn heel ruim ook de badkamer is heel ruim. Alles was kraaknet.

Goed verzorgd hotel met ligging dichtbij station en centrum
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Gratis wifi was niet optimaal op de kamer.

Fijne ligging dichtbij station en winkelcentrum. Mooie kamers met airco. Heel uitgebreid ontbijt. Verzorgingsproductjes in de badkamer.

Fijn verblijf op een mooie locatie met vriendelijk personeel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

kregen eerst een kamer toegekend wat al bezet was. vloer in douche is heel mooi maar erg glad. je kan zomaar uitglijden. schoonmaakster klopte om 09.00 uur al op de deur, wanneer we uitchecken? dat was toch voor 12 uur? we hadden nog niet eens ontbeten

kamer is groot en de bedden ook. airco en tv aanwezig. mogelijkheid tot koffie en thee zetten. heel schoon en genoeg baddoeken en douchegel. mooi uitzicht. dichtbij het station en theater. goed ontbijt. personeel heel vriendelijk. we waren te vroeg maar mochten onze bagage in bewaring brengen

heerlijk, ontspannend verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

beschimmelde kit rand in badkamer. Was een beetje een afknapper.

kamer was netjes en ontbijt was super. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam Was een mooi weekend, voor herhaling vatbaar

Ontbijt was lekker
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Waren gast van de dag. Zouden een drankje en snack krijgen maar de keuken was al dicht toen we terug kwamen van de musical. Ontbijd hadden we voordien al geboekt

Ontbijt was lekker

Een ganse nacht was er gezoem op de kamer.

Het koffiezetapparaat werd niet grondig gezuiverd.

Een ganse nacht was er gezoem op de kamer. Daar de vensters niet open kunnen moet het via de airco !

Heerlijk genoten.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Weinig parkeer gelegenheid. Kit- rand in douche was vies.

14e etage, super uitzicht. Room service uitstekend. Zeer goed verzorgd ontbijt. Perfect voor combinatie met theater.

Ruime kamers, comfortabele bedden.

Kitranden in de douche deels beschimmeld (zwart). Voor t oog niet prettig. De rest was prima in orde.

Ruime kamers, comfortabele bedden. Zeer uitgebreid buffet (en erg goed!).

Heel aangenaam!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Fitnessruimte is voor een fanatieke fitnesser te basic, maar dat is ook wel logisch.

Super ontbijt en fijne locatie om te winkelen, de oude binnenstad te bezoeken of naar het Beatrix theater te gaan.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Mooie moderne kamer. Enige minpuntje is het harde bed. Desgevraagd kan ik een andere keer een opdekmatras krijgen. Enorm uitgebreid en lekker ontbijt. Heel centraal gelegen op loopafstand v theater en het centrum.

Een aanrader op verschillende vlakken!

Prima ligging. Leuke buurt rond kanaal te ontdekken. Zicht vanop de kamer. Mooi hotel. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel met extra dank voor het ijs dat ik kreeg 's avonds na het verzwikken van mijn enkel! Een aanrader !

Het was een heerlijk verblijf.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Booking.com is onduidelijk bij het aanbieden van het arrangement. Door gelijk te betalen hebben wij een arrangement geboekt zonder ontbijt. Dit was voor ons onduidelijk.

Het was een heerlijk verblijf. Grote kamer, fijne bedden.

Familiekamer in het weekend geboekt, samen met mijn...
    • Standaard Driepersoonskamer

Familiekamer in het weekend geboekt, samen met mijn tienerdochters. Het was al niet duur, bleek het ook nog inclusief (prima) ontbijt. Comfortabel, vriendelijk personeel, schoon en een prima locatie voor centrum bezoek.

Luxe kamer, badkamer en ontbijt. Verblijfskosten iets aan de hoge kant.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik had bij het boeken op 'de laatste kamer met ontbijt geklikt en bij aankomst bleek dat er geen ontbijt bij zat. Die moesten we voor €16,50 p.p.p.n. daar bij boeken. Dus dat viel wel even tegen.. misleidende reclame!

Het was een mooi hotel, nette kamer en badkamer. Super de luxe uitgebreid ontbijtbuffet.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Ober heeft mij achteraf ook nog getildvoor teee drankjes een halve liter bier en 1 rosé biertje 12 euro ???

Kwam er later achter dat er geen ontbijt bi zat Voor die prijs Prijs veel te hoog

Het uitzicht, de grote van de suite en de mooie uitstraling.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Om 03:00u snachts brandalarm af laten gaan, omdat een of andere asociale idioot op zijn suite besluit te gaan roken. En je vervolgens een front Office medewerker bij de receptie hebt staan, die de ballen verstand heeft van een brandmelding, en na 3 uur pas, zonder enige informatie terug naar boven mag, klaar wakker bent en in geen mogelijk heid nog je slaap kunt vatten. Onaardig personeel, die alle gasten gewoon laat wachten zonder enige informatie in de lobby. Ochtend personeel bij het uitchecken verontschuldigen zich dan pas, en gaat het om iemand die aan het roken was in zijn kamer.

Het uitzicht, de grote van de suite en de mooie uitstraling.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Prima hotel, centraal gelegen. Aardig personeel: wilde graag een parkeerplek en ben daar cf afspraak over teruggebeld en geregeld. Kamer, ontbijt alles hebben ze goed onder controle.

Fijn verblijf. Voor herhaling vatbaar.

Raar geurtje in de kamer. Alsof airco vervuild was. Betalen voor parkeren (tja, midden in de stad).

Goed bed, super ontbijt en mooi uitzicht vanaf kamer 1601 (16e etage). En ideale ligging naast het CS Utrecht (voor ons ideaal omdat we na feest bleven overnachten). Wellicht minder romantische ligging als je voor plezier een kamer boekt.

De ideale plaats om in Utrecht te verblijven.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De toplocatie van het hotel. Vlakbij het Centraal Station van Utrecht en dicht bij het centrum van Utrecht. Gezellig restaurant met lekkere snacks. Het ontbijt was prima. Het personeel was aardig. De bedden waren prima.

Aan de prijs maar prima hotel. Vergeet niet al je spullen weer mee te nemen, want anders ben je het
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Had een kledingstuk vergeten en deze is niet gevonden. Dus of door housekeeping mee genomen, of door de gasten na mij. Zo jammer dat eerlijkheid niet meer hoog in het vaandel staat.

Uitstekend ontbijt, fijne kamer

niet het geld waard

onbijt viel erg tegen. Geen spek, eieren koud. Weinig keus beleg, bv geen gerookte zalm. Fruit was nog niet rijp, gesneden kiwi keihard, sinaasappels niet lekker. Er was geen echt vers fruit zoals banaan/appel.. Geen kleine joghurtjes alleen in grote schaal maar die was niet lekker.Voor deze klasse hotel en deze prijs verwacht je veel beter! Geen parking

Alles was heel schoon. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Top en we komen zeker terug bij de volgende musical

Als er een diner buffetje was geweest was het helemaal perfect.

We kwamen voor de musical in het Beatrixtheater, geen idee waar dat was. Als je dan de gordijnen van je kamer openschuift is de verrassing des te groter als je het recht voor je ziet. Geweldig!

Geweldig zeer zeker voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Niets, geweldig hoe het personeel omging met een persoon die de orde wilde verstoren. Zeer profesioneel benaderd.

Mooie kamers en een geweldig ontbijtbuffet.

Fijn hotel, mooie lokatie en een geweldig ontbijtbuffet!

Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de bedden vrij hard zijn, maar dat is wellicht net wat je gewend bent.

Het ontbijt was echt geweldig, heel erg veel keus en superlekker! En ik had het verjaardagspakket bijgeboekt, dat is ook superleuk. Een grote ballon op de kamer, een taartje bij aankomst, een mooie tekst op de spiegel, dat was een leuke verrassing! De kamers zijn lekker ruim, mooi schoon en luxe.

Oké hotel, bij verbetering airco zeker een aanrader!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Airco kon niet hard genoeg om t een beetje koel te maken. Ontbijt is prijzig (16,90 EUR). Op de lagere verdieping hoor je het verkeer, de bussen, vrij goed.

Ruime kamer, licht. Leuk ingericht.

Dramatisch
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We hebben een klacht ingediend omdat er in het hotel een junk liep, met een bloedende hand, en bij ons in de lift stapte en ons er niet uit wilde laten. Dit had nooit mogen gebeuren. Hoe kon deze man binnenkomen??? Ook was het erg warm in de kamer en de airco maakte enorme herrie. Dit verblijf is echt een vreselijke ervaring geweest! Bij het indienen van de klacht werd keurig excuus aangeboden. Het personeel was super vriendelijk, maar na dit drama is excuus echt niet genoeg!

Personeel erg vriendelijk

Goeie locatie, prima hotel

Sommige kunnen de bedden misschien wat te hard vinden, ikzelf had er weinig last van, m'n partner wel.

Propere kamer, ligt op 10 wandelen van het centrum. Goeie prijs/kwaliteit!

Helaas vonden wij de prijs/kwaliteit helemaal niet in verhouding.

De bedden véél te hard en kussens veel te zacht. Uitzicht op muur en bouwput. Airco op de kamer maakt veel lawaai en in de stoel zaten enorme vlekken.

Badkamer prima en schoon. Prima en uitgebreid ontbijt (wel een haar in het eten...). Vriendelijk personeel.

Perfect!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De airconditioning had wat moeite om de kamer koel te houden, maar het was dan ook al een aantal dagen zeer warm en de kamertemperatuur was wel acceptabel. Ik denk dat de temperatuur ongeveer 21 graden was, dus in principe geen groot probleem.

Zeer vriendelijk personeel, kreeg nog een vriendelijk aanbod voor een upgrade naar een superior kamer: dat was zeker de prijs waard. Kamer is ruim en groot, alle faciliteiten zijn aanwezig.

Tijdens mijn laatste bezoek aan dit hotel heb ik gevraagd...

Alles was dik in orde

Tijdens mijn laatste bezoek aan dit hotel heb ik gevraagd iets aan de vreselijk harde bedden te doen voor mij, ondanks dat er een topmatras beschikbaar was is er toen niks mee gedaan. Ook nu heb ik meteen aangegeven dat ik veel pijn heb door de harde bedden en werd de topmatras direct geplaatst. Top service dit keer.

Ideaal hotel voor treinreizigers
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zeer weinig parkeerplaatsen direct bij het hotel. Auto moet op bijv. P1 van de Jaarbeurs geparkeerd worden en dit is toch een stukje lopen...vooral bij slecht weer.

Prima functionele en moderne kamer met bedden met een stevig matras, fijne douche en heerlijk ontbijt (lekker en veel keus en zelfs een speciale kids corner).

Resultaat 1 – 75

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Utrecht